דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מכונות קפה, קפה, קפסולות ואביזר (6 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אמיגו סוכנויות ושיווק בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקופי מן ?
4.08
ציון ממוצע
38
חוות דעת בשנה האחרונה
126
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
3
0
5
6 חודשים אחרונים
12
0
6
שנה אחרונה
29
1
8
כל הזמן
87
4
35
נמצאו 126 חוות דעת גולשים על קופי מן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין ואחראי, מחיר טוב, משלוח מהיר, חווית קניה פשוטה ובטוחה באינטרנט ללא צורך בשיחות טלפון מיותרות
מוצר:
פולי קפה Lavazza Gold, Mauro 100%
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר מיקס של 160 קפסולות, כולל איסוף עצמי. לאחר יום חזרה אליי נציגה לגבי סוג הקפסולות שארצה להזמין. ההזמנה הייתה מוכנה כמו שצריך לאיסוף בחנות בחיפה. הפולים עצמם מעולים והמחיר הוא הזול ביותר שמצאתי, ללא ספק אזמין דרכם שוב.
מוצר:
פולים למכונת קפה Jovia
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

עשיתי הזמנה דרך האתר. בהתחלה באתר היה רשום שדמי משלוח מעל 300 ש"ח בחינם, לאחר מכן עדכנו שהתשלום הינו 30 ש"ח.
בחרתי באיסוף עצמי.התקשרו אלי והודיעו שהזמנה שלי מוכנה והודעתי באיזה יום אני מגיע לקחת.
הגעתי לחנות עמיגו סניף אבן גבירול..כאשר הגעתי לחנות המוכר אמר לי שהוא עובד בחנות זו כבר המון שנים.
כאשר ביקשתי לאסוך את ההזמנה שלי, היא לא הייתה מוכנה כפי שקיבל עבורי באריזה סגורה עבורי בלבד והבחור פיזר את 6 החבילות והחזיר למדף. טען שלא באתי לקחת למרות שאיתו קבעתי לפני 3 ימי עבודה שאני מגיע באיזה יום בדיוק ובאיזו שעה.זאת אומרת אם לא יכלתי להגיע באותו היום, אזי כל מי שרצה יכל לקנות את 6 אריזות שלי של קילו למרות שאני שלמתי מראש. זה היה מוצג על המדף לכל אחד למרות שזה היה שלי ושולם עליו.
המוכר הראה לי את האריזה ז"ל בה הגיע ההזמנה האישית שלי וציין שבדיוק הוא פירק אותה כי לא באתי לקחת את 6 ק"ג שלי.
ביקשתי ממנו חשבונית מס שלי. הבחור התחיל "אני לא יודע איפה זה", זה היה יחד עם האריזה, עכשיו כבר אין אריזה ועוד כל מיני תירוצים.
לאחר שהתעקשתי עבור חשבונית מס, ואמרתי לו שיפנה לשרות לקוחות בחיפה, אזי פתאום נמצאה חשבונית המס אצלו במגירה בשולח הראשי בכניסה לחנות עליו הוא ישב.
לעולם לא נתקלתי מבחינת המוכר ברמת שרות כה נמוכה, מזלזלת ועם חוסר אכפתיות כלפי הצרכן שקנה ממנו 6 ק"ג קפה מהסוג היוקרתי והיקר ביותר שקיים אצלו בחנות.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנת קפה באינטרנט וביקש לאסוף מחנות הרשת בת"א.
למחרת היום ההזמנה של הלקוח הגיעה לחנות בת"א.
מאותו יום התקשרנו ללקוח מספר רב של פעמים,
הלקוח הבטיח מדי יום להגיע לאסוף את הקפה ולא הגיע.
משלא הגיע, העדפנו לתת ללקוח קפה טרי יותר שנמצא על המדף מאשר קפה עם תאריך תפוגה קרוב.
ניסינו להסביר ללקוח שטובתו היתה לנגד עינינו בהחלטה לתת לו את הקפה הטרי יותר.
אמיגו - רשת חנויות קפה בעלת בית קליה, לכן אנו שומרים באדיקות על טריות הקפה
ומספקים ללקוחות רק קפה קלוי-טרי מיד לאחר הקלייה.

מוצר:
קפה סנטופרסנטו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר איכותי ושירות מצוין בחנות. באופו כללי הקניה באמיגו היא נעימה, אבל כשיש מישהו מקצועי, כמו הבחור שבשניסף בראשון - זה משפר את החוויה עוד יותר. אחלה רשת.
מוצר:
ידית למכונת קפה Silvia
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקציף החלב שהזמנתי אינו מקציף.
לא זו לא תקלה. המכשיר פשוט מקציף בצורה עלובה.
פס הקצף המסכן שנוצר מעל החלב לא יכול להיקרא חלב מוקצף.
כשמדובר בחלב אורז ושקדים, המכשיר אינו מקציף כלל!
המכשיר משווק כתואם אירוצ'ינו, אך לא מגיע אפילו לסמיכות קצף של הקצפה בכפית.

יצרתי קשר עם חברת אמיגו ומשיחת הטלפון הראשונה עם עובד בשם אסף קיבלתי צעקות, הסרת אחריות מוחלטת ושליחתי ישירות אל היבואן.
לאחר שיחה עם היבואן שהסביר לי כי אין להם צד בעניין במידה והמכונה לא מקולקת יצרתי שוב קשר עם חברת אמיגו וביקשתי לדבר עם הבעלים שאול רובין.
הסברתי כי איני מרוצה מן המכונה כיוון שאינה מקציפה וביקשתי החזר כספי.

בשיחה עם שאול רובין הבעלים של החברה זכיתי בהתייחסות מתנשאת, מזלזלת, בטון צעקני, מתלהם, וכחני, שלא היה מוכן להקשיב מן הרגע הראשון.
הזלזול הבוטה היה נוכח לאורך כל השיחה בגישה של מר שאול רובין.
הוא טען כי "מי את שתגידי לי אם המכונה מקציפה או טוב או לא".

שירות כזה מתאים לשירות שהיינו מקבלים בארץ לפני 30 שנה.
ממליצה לא להתקרב אליהם.


תגובת החנות:
ישנה כאן אי הבנה של הלקוחה.
הלקוחה פנתה אלינו בטלפון, ביקשנו ממנה להגיע לאחת החנויות
ולקבל מקציף חדש או החזר כספי.
הלקוחה העדיפה מסיבות השמורות איתה וידועות לנו, להשמיץ אותנו וחבל.
חברת אמיגו-קפה חוגגת בימים אלה 30 שנה.
בכל שנותיה מקפידה אמיגו לשווק אך ורק מוצרים שמאחוריהם עומדים יבואנים וספקים
מוכרים עם מערכת שירות מצוינת.
גם בעתיד נעמוד לימין הלקוחות שלנו כשהמטרה שלנו טובת הלקוח.

מוצר:
מקציף חלב cappuccino cream
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח סופר מהיר, עשו טעות ולא קיבלתי הנחה בהזמנה באתר אולם אחרי פניה לשירות הלקוחות העניין תוקן מיידית. סחורה איכותית מאוד, פעם שניה שאני קונה אצל קפה אמיגו.
מוצר:
קפה ירוק 1988
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חובה לציין שהגעתי לסניף חיפה לאחר שעשיתי סקר מכונות אינטרנטי (באתרים מחו''ל ובארץ) וכשאני יודע מה אני רוצה.
לפני הגעתי לסניף ביררתי טלפונית על זמינות המכונה בסניף חיפה - המוכרת היתה אדיבה , מקצועית ועניינית.
בהגיעי לסניף צוות החנות היה אדיב , מקצועי יעיל ומכניס אורחים.
אמנם מדובר בחנות של מכונות קפה , אך אין מדובר בבר! הוצע לי קפה עוד לפני שדיברתי. ובהמשך בהתאם לבקשתי ניתן לי לטעום את איכות הקפה מהמכונה אותה ייתי מעוניין (וכאמור רכשתי).
נענתי על כל שאלותיי , גם אלו הפחות מקצועיות, בצורה עיניינית מקצועית ואדיבה.
וניתן לי מידע רלוונטי שאף לא חשבתי לשאול , אך היה מועיל ביותר.
יישר כח!!
מוצר:
מכונת אספרסו DEDICA EC 680
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה ידידותית ומהירה. שירות מקצועי ואדיב ביותר. עזרו לי גם לבחור קפה טוב ואיכותי.
בהחלט אקנה שם שוב.
מוצר:
מקינטה בריקה בריקה ל-4 כוסות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אומנם המוצר הגיע עד הבית מהר יחסית (תוך ארבעה ימים מיום ביצוע ההזמנה)
אבל נאבד לי הבסיס של מכונת הקפה, שלחתי מייל לחברה, לא ענו במשך יותר מחודש, יצרתי קשר דרך הטלפון, הגברת שענתה לי גרמה להרגיש שאני מתקשרת לדודה שלי ולא לחברה, הייתי צריכה לשאול ולוודא שהגעתי לשירות לקוחות של חברת אמיגו, צורת דיבור וניסוח שלה לא מקצועית בכלל, הפנתה אותי לייבואן של דילונגי למרות שקניתי אצלם, ביקשתי מס׳ טלפון של היבואן, אפילו זה היא לא יכלה לתת לי... חווית קניה מזוויעה לצערי
תגובת החנות:
אמיגו- רשת חנויות קפה עוסקת בתחום הקפה 30 שנה, לחברה סניפים ברחבי הארץ, בית קליה וטכנאי שירות.
הלקוחה רכשה מאיתנו את המקינטה החשמלית לפני שלשה חודשים.
הלקוחה איבדה את בסיס המקינטה (הכוללת את כל מערכת החשמל של המכשיר).
קישרנו אותה עם היבואן.
עמדה על דעתה לקבל את הבסיס שאבד לה ללא תשלום כחלק משרות הלקוחות.
אמיגו- רשת חנויות קפה תמשיך למכור בזול ולתת את השרות הטוב ביותר ללקוחות.

מוצר:
מכונת קפה EMK-6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את המוצר קניתי בחנות לאחר שראיתי בזאפ מכונה דומה שלא היתה להם במלאי המוכרת עשתה לי הנחה הכל טוב ויפה, אתה קונה מכונה ב 1200 שקלים ומצפה לשירות לאחר 3 חודשים אבדתי חלק מהמכונה ואחרי ניסיון כושל להשיג טלפונית בחנות החחלטתי ללכת לחנות ממנה רכשתי וצפיתי לסיוע בהשגת החלק בחור חדש היה בחנות ולטענתו שאני אעשה זאת יותר מהיר אםאלך ליבואן בעצמי ואנסה להשיג שמה. מסכנה לקנות אצל היבואן?? כי בחנות לא מוכנים לעזור בהשגת חלק חשוב במכונה???? לזה אני קורא שירות גרוע
מוצר:
מכונת אספרסו ec680
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה / קפה לטעמי / גם המחיר נקנה דרך שרות הלקוחות ( מה צריך עוד.....?)
מוצר:
קפה, תה ואביזריהם קפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בזמן סביר. המכונה מצוינת.
קיבלתי שירות מעולה וסיוע בהפעלת מכונת האספרסו. תודעת השירות של צוותי חנויות פ"ת וראשל"צ ראויה לציון.
מוצר:
מכונת אספרסו Basic Black
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר כמתנה לחג. המוצר הגיע כשהוא לא תקין וכשהתקשרתי לשירות לקוחות של החנות במקום לעזור לי ולהחליף את המוצר ישר התנערו מהאחריות והפנו אותי ליבואן שברור שבחופש. הייתי מצםה מחנות שתיקח אחריות על המוצרים שהיא מוכרת.
תגובת החנות:
הלקוח ביקש לקבל את המוצר לפני החג, ולכן נשלח אליו בשרות אקספרס תוך 24 שעות.
לצערנו, המכשיר לא היה תקין. מכיוון שרצינו שיקבל מוצר חדש עדיין לפני החג, הלקוח הופנה ליבואן להחלפה.
אמיגו קפה עוסקת בתחום הקפה 30 שנה, לחברה סניפים ברחבי הארץ ומבצעת משלוחים עד לבית הלקוח תוך 24 שעות.
נשמח גם בעתיד לתת מענה ללקוחות גם בתקופת החגים.
מוצר:
מקציף חלב cappuccino cream
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מאולה, מהיר, אדיב,מדויק, מוצר מגניב. בדיוק מה שרציתי ומה שהיה מתואר באתר.תודה רבה.התרשמות כללית טובה מאוד.






מוצר:
מקציף חלב חשמלי מעוצב- תואם AEROCHINO AEROCHINO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זות הפעם הראשונה שרכשתי את המוצר הזה .בדרך כלל אני מזמין מהספק של סוג המכונה caffitaly .זה לא אותה אריזה וגם הקפסולות קטנות מזה שהיזמנתי אצל הספק( espresso club ) בקופסת קרטון.משה
מוצר:
מוצרי קפה 930422
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזהרו! הזהרו! הזהרו! קניתי בחנות של פתח תקוה מכונת Ascaso Steel ב-3000 ש"ח, וקיבלתי מכונה (חדשה מהניילונים) תקולה - לא מחממת כמו שצריך ולכן הקפה יצא קר! יש לציין שבעברי עבדתי כבריסטה ויש לי לא מעט נסיון בהכנת קפה.

דיברתי עם בעל החנות, הבאתי את המכונה לבדיקה, טרטרו 4 (!) פעמים לחנות (באמצע יום עבודה) כדי שאעמוד לידם ואשכנע אותם (עם מדחום וסטופר) שהמכונה אינה מחממת כמו שצריך (והרבה פחות טוב מזו שבתצוגה עומדת אצלהם). כל פעם מחדש בעל החנות חזר אלי לאחר יום והודיע לי שהוא "דיבר עם היבואן והמכונה בסדר גמור" (אחרי שכל פעם הוא הודה, מולי, שהמכונה לא מחממת כראוי). זה שירות גרוע. בסוף הוא אמר לי שהוא לא יטפל בי יותר ו"אם אני רוצה, אני מוזמן לקחת את המכונה ליבואן ושהוא יטפל בי". תודה באמת... אחרי שקניתי אצלך מראש מכונה תקולה, במקום להחליף אותה אתה שולח אותי לנסוע לנתניה ולשרוף עוד יום עבודה...

בסוף הסיפור נסעתי לנתניה והראיתי בעצמי ליבואן שהמכונה תקולה והוא *החליף לי אותה לחדשה*.

ראוי לציין גם שבמעמד המכירה בחנות הוצגו פרטים לא נכונים (כמו זמן חימום של המכונה - 5 דק' בלבד) וכשחזרתי לחנות "פתאום" זמן החימום קפץ ל-20 דק' ובעל החנות אף פרסם סרטון יו-טיוב בעמוד הפייסבוק שלו שמראה את זה.

בשורה התחתונה, שירות גרוע מ"בעל מקצוע" שנראה שלא כל כך מבין בעסק שהוא מתעסק בו. מציע לקנות אצל מי שכן מבין ויודע לתת שירות נורמלי, ע"מ למנוע עצבים ולהאריך חיים.
מוצר:
מכונת קפה Steel
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הסט של Ascaso Basic Plus ומטחנת הI-Mini. מדובר במחיר הכי נמוך בארץ. בחור בשם 'אלי' עזר לי בכל התהליך. הוא היא מאוד נהיר, אדיב. החוויה הייתה טובה מאוד ואין ספק שהם קיבלו לקוח קבוע.
מוצר:
מכונת קפה Basic Plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה מצוין ואין טענות. קיבלנו את המוצר בזמן. את המוצר הזמנו עבור הבן לאחר שאותו הדגם משרת אותנו כבר שנתיים בצורה מאוד טובה
מוצר:
מכונת קפה מקציף חלב חשמלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עזבו רגע את העובדה שהמוצר ממש טוב ואיכותי ואני מאוד מרוצה מאיכות הקפה.
השירות לקוחות באמיגו פשוט מצויין. אני אישית לא רגיל לשירות לקוחות כזה בארץ.
מקצועיות, רצינות ואיכות הם לא דבר של מה בכך.
אותי החברה קנתה ומתכוון להמשיך להיות לקוח קבוע.
מוצר:
מכונסת אספרסו Basic
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
- קניה נוחה דרך האתר.
- משלוח מהיר - הגיע תוך יומיים עם שליח.
- מספר שאלות שהיו לי נענו באדיבות וסבלנות בטלפון (נציג בשם שאול מסניף חיפה)
מוצר:
מכונת קפה מטחנה basic black
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קפה הגיע טרי ובזמן(תוך יומיים מאז הזמנה).
ריח של קפה קלוי טרי - אי שפשר לבלבל עם שום דבר... אחלה קפה אחלה מחיר
מוצר:
קפה אין
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעבר ללוגיסטיקה הפורמלית (ההזמנה, מהירות המשלוח) המצוינת, הייתי זקוק לייעוץ מקצועי מפורט שתבע לא מעט דקות שיחה. בחור מקסים בשם מאור, מסניף אמיגו ת"א, הסביר לי בפרוטרוט איך לאלף את הסוס החדש (מכונת קפה) לצרכים שלי: משקל פולים לטחינה בהתאם לסוג הקפה, שלבים בתהליך ה-fine tuning, ועוד כהנה וכהנה סוגיות קטנות אך משפיעות על איכות התוצר המוגמר. בשלוש מילים: הרגשתי לקוח אישי. תודה
מוצר:
מכונת קפה ecam 22.320
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באתר בתאריך 09.06.2015, יצרו איתי קשר מהרשת, לבירור סוג הקפה, ונאמר לי שהמוצר יגיע תוך 7 ימים.
בפועל המוצר רק נשלח לדואר ישראל מעל לשבוע מיום ביצוע ההזמנה, וזאת למרות שנאמר לי שהמוצר קיים במלאי, ויצא למשלוח למחרת יום ההזמנה.
"דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 16/06/2015 באמצעות יחידת הדואר המרכזית אשר בקרית חיים"
היום קיבלתי מייל מהחנות, שמבשר לי שהמוצר הגיע אלי, וזאת כמובן בסתירה למציאות שהמוצר טרם הגיע, במייל התבקשתי להשאיר חוות דעת על החנות, אז לאור השירות, החלטתי לשתף בחווית הרכישה ברשת.
אמליץ בחום לפנות ישירות ליצרן של הקפסולות התואמות ולרכוש ישירות ממנו "אספרסו מור", המחיר זול יותר, וחוסך את התיווך המיותר.
תגובת החנות:
אמיגו רשת חנויות הקפה הגדולה בארץ מבצעת משלוחים ע"י שליח
עד לבית הלקוח תוך 48 שעות מקבלת ההזמנה.
הלקוח ביקש שנשלח את המוצר בדואר רשום ולא ע"י שליח.
בתאריך 11/6 יצאה ההזמנה מאיתנו. דרך בית הדואר בכפר גלעדי מקום מגוריו של הלקוח וע"פ בקשתו.
ההזמנה הגיעה לבית הדואר ב-16/6.
מדובר ב-3 ימי עסקים (לא כולל שישי-שבת).
לטעמנו מהירות המשלוח היתה מצוינת בהתחשב בכך שהלקוח ביקש שההזמנה תשלח בדואר רשום.
נמשיך לתת שירות מקצועי ומשלוחים מהירים גם בעתיד.


מוצר:
קפסולות קפה תואמות ללאווצה בלו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 11 ליוני, לפני 5 ימים, רכשתי מכונת אספרסו אוטומטית מדגם SAECO XSMALL בחנות רשת אמיגו בתל אביב בסניף אבן גבירול. המכונה הותקנה בבית, ולאחר קריאת ספר ההוראות, באנגלית, [אין חוברת עברית במארז שסופק], בהתרגשות רבה, הפעלתיו והמתנתי לכוס הקפה – אספרסו הראשונה מתוצרתה. המכונה קרטע קמעה אולם לבסוף היא ספקה כוס אספרסו בינוני למדי, אבל אמרתי אלה חבלי לידה ועשיתי עוד. בשלב זה ניסיתי להקציף חלב, אך המכונה רק מילא את מחצית הכוס החלב במים פושרים ללא הקצפה או חימום כמצופה.
הכוס השנייה שהמכונה ייצרה, היו מים דלוחים, כמעט ללא קפה בצבע של מי שטיפת כלים אחרי ארוחה דשנה מאוד. בניסיון השלישי המכונה שבקה, נדלקה נורת אזהרה אדומה והיא סירבה להישמע להוראות.
החלפתי מים, הוספתי קפה, בדקתי את כל חלקי המכונה כולל סגורים ופתחי שרות, נדה, המכונה סירבה לעבוד. ניתקתי מן החשמל למחצית השעה, בחיבור מחדש, המכונה בשלה, מנורת האזהרה נדלקה שוב ולא ניתן לעשות אתה כלום.
כל סוף השבוע המכונה נחה לה במטבח. ביום ראשון ניסיתי שוב. כלום.
החזרתי אותה לחנות. המוכר פתח את דופן ימין של המכונה, הניעה כמה חלקים פנימיים, סגר, והיא אמנם שבה לתפקד, אולם חלב היא עדין מיענה להקציף גם בעת זו.
לאור ניסיוני במהלך 4 ימים קודמים ולאחר עיון ברשת באתרים מקצועיים למכונות אספרסו, בהן אגב רבים מתארים את אותן תקלות, בקשתי את המוכר להחליף את המכונה באחרת ואף הצעתי, מאחר ולכאורה עשיתי בה שימוש, להוסיף כסף אם צריך.
סורבתי.
פניתי ליבואן, פאוזה, ואלה הבטיחו להורות לחנות להחליף את המכונה הבלתי תקינה. בחנות סרבו וטענו כי המכונה תקינה והם לא מחליפים. שאלתי אם ניסו את ההקצפה, אמרו לי שלא. אם כן, שאלתי כיצד חרצת כי היא תקינה בעת שלא בדקת אותה כראוי.
בקיצורו של עניין המכונה בחנות, ולצערי תישאר שם עוד זמן.
וכל המלל הזה להזהיר אתכם ממוצרי היבואן פאוזה והשרות ברשת אמיגו, כאמור, סיוט.
תגובת החנות:
אמיגו- רשת חנויות הקפה הגדולה בארץ מקפידה למכור בחנויות שלה,
אך ורק מכונות קפה מהמותגים המובילים בעולם ובדגמים שנוסו בארץ ובעולם.
מכונת הקפה סאקו אקסמול היא אחת ממכונות הדגל של חברת פיליפס העולמית.
המכונה נמכרת בארץ מעל 8 שנים וקיבלה ביקורות מעולות במבחן הצרכנים הישראלי.
הלקוח הביא את המכונה לחנות בטענה שאינה עובדת. המוכרן שהוא בריסטה מקצועי בתחום הקפה
הפעיל את המכונה בנוכחות הלקוח. המכונה תקינה לחלוטין.
כמו תמיד שמחנו לסייע ללקוח.
בכל חנות נמצאים אנשים מקצועיים שמטרתם להדריך את הלקוחות בהפעלה נכונה של המכונה.
מוצר:
saeco xsmall xsmall
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל 8 שקיות הקפה - פג תוקפן!!!
בנוסף בכל השקיות היו חורים! אלה שקיות שאמורות להיות סגורות הרמטית לשמירת הטריות.
זה הצריך טרטור של להגיע לחנות להחזרת המוצר.
חייב לציין שהשירות היה טוב והמוכר בחנות הביא קצת קפה אחר במתנה כפיצוי.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מאיתנו קפה ממותג שלא מתוצרתנו.
עם הודעתו של הלקוח, ביקשנו לאסוף את הקפה מהלקוח,
הלקוח העדיף להביא את הקפה לחנות שלנו בקרבת מקום מגוריו, באר שבע.
הלקוח במקום קיבל את כספו בחזרה, וכן קיבל פיצוי קפה במתנה.

אנו מצטערים בשם היצרן על הקפה שפג תוקפו,
ושמחים שהלקוח לא נפגע ואף קיבל פיצוי מהיצרן.
מוצר:
קפה אדום
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.