דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מכונות קפה, קפה, קפסולות ואביזר (7 סניפים)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אמיגו סוכנויות ושיווק בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בCoffeeMan ?
4.30
ציון ממוצע
80
חוות דעת בשנה האחרונה
207
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
10
0
2
3 חודשים אחרונים
34
1
10
6 חודשים אחרונים
48
1
12
שנה אחרונה
65
1
14
כל הזמן
153
5
49
נמצאו 207 חוות דעת גולשים על CoffeeMan
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
- קניה נוחה דרך האתר.
- משלוח מהיר - הגיע תוך יומיים עם שליח.
- מספר שאלות שהיו לי נענו באדיבות וסבלנות בטלפון (נציג בשם שאול מסניף חיפה)
מוצר:
מכונת קפה מטחנה basic black
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קפה הגיע טרי ובזמן(תוך יומיים מאז הזמנה).
ריח של קפה קלוי טרי - אי שפשר לבלבל עם שום דבר... אחלה קפה אחלה מחיר
מוצר:
קפה אין
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעבר ללוגיסטיקה הפורמלית (ההזמנה, מהירות המשלוח) המצוינת, הייתי זקוק לייעוץ מקצועי מפורט שתבע לא מעט דקות שיחה. בחור מקסים בשם מאור, מסניף אמיגו ת"א, הסביר לי בפרוטרוט איך לאלף את הסוס החדש (מכונת קפה) לצרכים שלי: משקל פולים לטחינה בהתאם לסוג הקפה, שלבים בתהליך ה-fine tuning, ועוד כהנה וכהנה סוגיות קטנות אך משפיעות על איכות התוצר המוגמר. בשלוש מילים: הרגשתי לקוח אישי. תודה
מוצר:
מכונת קפה ecam 22.320
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באתר בתאריך 09.06.2015, יצרו איתי קשר מהרשת, לבירור סוג הקפה, ונאמר לי שהמוצר יגיע תוך 7 ימים.
בפועל המוצר רק נשלח לדואר ישראל מעל לשבוע מיום ביצוע ההזמנה, וזאת למרות שנאמר לי שהמוצר קיים במלאי, ויצא למשלוח למחרת יום ההזמנה.
"דבר הדואר האמור התקבל למשלוח בתאריך 16/06/2015 באמצעות יחידת הדואר המרכזית אשר בקרית חיים"
היום קיבלתי מייל מהחנות, שמבשר לי שהמוצר הגיע אלי, וזאת כמובן בסתירה למציאות שהמוצר טרם הגיע, במייל התבקשתי להשאיר חוות דעת על החנות, אז לאור השירות, החלטתי לשתף בחווית הרכישה ברשת.
אמליץ בחום לפנות ישירות ליצרן של הקפסולות התואמות ולרכוש ישירות ממנו "אספרסו מור", המחיר זול יותר, וחוסך את התיווך המיותר.
תגובת החנות:
אמיגו רשת חנויות הקפה הגדולה בארץ מבצעת משלוחים ע"י שליח
עד לבית הלקוח תוך 48 שעות מקבלת ההזמנה.
הלקוח ביקש שנשלח את המוצר בדואר רשום ולא ע"י שליח.
בתאריך 11/6 יצאה ההזמנה מאיתנו. דרך בית הדואר בכפר גלעדי מקום מגוריו של הלקוח וע"פ בקשתו.
ההזמנה הגיעה לבית הדואר ב-16/6.
מדובר ב-3 ימי עסקים (לא כולל שישי-שבת).
לטעמנו מהירות המשלוח היתה מצוינת בהתחשב בכך שהלקוח ביקש שההזמנה תשלח בדואר רשום.
נמשיך לתת שירות מקצועי ומשלוחים מהירים גם בעתיד.


מוצר:
קפסולות קפה תואמות ללאווצה בלו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 11 ליוני, לפני 5 ימים, רכשתי מכונת אספרסו אוטומטית מדגם SAECO XSMALL בחנות רשת אמיגו בתל אביב בסניף אבן גבירול. המכונה הותקנה בבית, ולאחר קריאת ספר ההוראות, באנגלית, [אין חוברת עברית במארז שסופק], בהתרגשות רבה, הפעלתיו והמתנתי לכוס הקפה – אספרסו הראשונה מתוצרתה. המכונה קרטע קמעה אולם לבסוף היא ספקה כוס אספרסו בינוני למדי, אבל אמרתי אלה חבלי לידה ועשיתי עוד. בשלב זה ניסיתי להקציף חלב, אך המכונה רק מילא את מחצית הכוס החלב במים פושרים ללא הקצפה או חימום כמצופה.
הכוס השנייה שהמכונה ייצרה, היו מים דלוחים, כמעט ללא קפה בצבע של מי שטיפת כלים אחרי ארוחה דשנה מאוד. בניסיון השלישי המכונה שבקה, נדלקה נורת אזהרה אדומה והיא סירבה להישמע להוראות.
החלפתי מים, הוספתי קפה, בדקתי את כל חלקי המכונה כולל סגורים ופתחי שרות, נדה, המכונה סירבה לעבוד. ניתקתי מן החשמל למחצית השעה, בחיבור מחדש, המכונה בשלה, מנורת האזהרה נדלקה שוב ולא ניתן לעשות אתה כלום.
כל סוף השבוע המכונה נחה לה במטבח. ביום ראשון ניסיתי שוב. כלום.
החזרתי אותה לחנות. המוכר פתח את דופן ימין של המכונה, הניעה כמה חלקים פנימיים, סגר, והיא אמנם שבה לתפקד, אולם חלב היא עדין מיענה להקציף גם בעת זו.
לאור ניסיוני במהלך 4 ימים קודמים ולאחר עיון ברשת באתרים מקצועיים למכונות אספרסו, בהן אגב רבים מתארים את אותן תקלות, בקשתי את המוכר להחליף את המכונה באחרת ואף הצעתי, מאחר ולכאורה עשיתי בה שימוש, להוסיף כסף אם צריך.
סורבתי.
פניתי ליבואן, פאוזה, ואלה הבטיחו להורות לחנות להחליף את המכונה הבלתי תקינה. בחנות סרבו וטענו כי המכונה תקינה והם לא מחליפים. שאלתי אם ניסו את ההקצפה, אמרו לי שלא. אם כן, שאלתי כיצד חרצת כי היא תקינה בעת שלא בדקת אותה כראוי.
בקיצורו של עניין המכונה בחנות, ולצערי תישאר שם עוד זמן.
וכל המלל הזה להזהיר אתכם ממוצרי היבואן פאוזה והשרות ברשת אמיגו, כאמור, סיוט.
תגובת החנות:
אמיגו- רשת חנויות הקפה הגדולה בארץ מקפידה למכור בחנויות שלה,
אך ורק מכונות קפה מהמותגים המובילים בעולם ובדגמים שנוסו בארץ ובעולם.
מכונת הקפה סאקו אקסמול היא אחת ממכונות הדגל של חברת פיליפס העולמית.
המכונה נמכרת בארץ מעל 8 שנים וקיבלה ביקורות מעולות במבחן הצרכנים הישראלי.
הלקוח הביא את המכונה לחנות בטענה שאינה עובדת. המוכרן שהוא בריסטה מקצועי בתחום הקפה
הפעיל את המכונה בנוכחות הלקוח. המכונה תקינה לחלוטין.
כמו תמיד שמחנו לסייע ללקוח.
בכל חנות נמצאים אנשים מקצועיים שמטרתם להדריך את הלקוחות בהפעלה נכונה של המכונה.
מוצר:
saeco xsmall xsmall
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל 8 שקיות הקפה - פג תוקפן!!!
בנוסף בכל השקיות היו חורים! אלה שקיות שאמורות להיות סגורות הרמטית לשמירת הטריות.
זה הצריך טרטור של להגיע לחנות להחזרת המוצר.
חייב לציין שהשירות היה טוב והמוכר בחנות הביא קצת קפה אחר במתנה כפיצוי.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מאיתנו קפה ממותג שלא מתוצרתנו.
עם הודעתו של הלקוח, ביקשנו לאסוף את הקפה מהלקוח,
הלקוח העדיף להביא את הקפה לחנות שלנו בקרבת מקום מגוריו, באר שבע.
הלקוח במקום קיבל את כספו בחזרה, וכן קיבל פיצוי קפה במתנה.

אנו מצטערים בשם היצרן על הקפה שפג תוקפו,
ושמחים שהלקוח לא נפגע ואף קיבל פיצוי מהיצרן.
מוצר:
קפה אדום
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע מהר מאוד!! שירות מצוין, מוצר איכותי! בעלי ואני נהנים ממנו מאוד! אין ספק שהמוצר מומלץ בחום כמו כן האתר.
מוצר:
מקציף חלב MILK FROTHER
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 3 קילו פולי קפה מאורו. המוצר הגיע מהר מאוד ללא עלות משלוח. במחיר הכי זול ברשת. המוצר עצמו טרי ואיכותי מאוד.
מוצר:
פולי קפה פולי קפה מאורו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר פולי קפה של Bristot 1 ק"ג.
ההזמנה דרך האתר פשוטה ומהירה. ההערה היחידה שלי לגבי האתר- התצוגה בתפריט של פולי הקפה לא כל כך נוחה, אם רוצים לראות את כל פולי הקפה ביחד ולא לפי כל חברה בנפרד אין אופציה כזו. אני מבינה את החלוקה אך הייתי שמחה לראות הכל יחד- במיוחד כי לי עדיין אין העדפה ספציפית על מוצרים של חברה מסוימת ולכן אני אוהבת לראות את כל האפשרויות ואז להשוות.
המוצר הגיע אלי בדואר רשום מספר ימים אחרי ביצוע ההזמנה- ממש מהר! הופתעתי לטובה.
פולי הקפה איכותיים וטעימים וגם המחיר שווה.
סה"כ חוויה חיובית ובהחלט אחזור להזמנות נוספות.
תודה :)
מוצר:
פולי קפה פולי קפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה באתר, למחורת קיבלתי טלפון, לקחו כל השאר פרטים ואחרי יומיים קיבלתי את מכונת קפה שלי ושקית קפה מתנה.
מאוד מהר, מאוד נוח, מוצר טוב, אהבתי את השרות. ממליצה בחום.
מוצר:
מכונת קפה poemia
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה באמיגו כבר שנים, ההזמנות תמיד מגיעות בזמן ומעולם לא נתקלתי בבעיה כלשהי. גם כשחסר קפה כלשהו במלאי הם יוצרים קשר ומתאמים קפה חלופי באופן אדיב ומיידי. מומלץ.
מוצר:
קפה ירוק מגוון קפה ירוק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר קל לשימוש, רק חבל שהחבילה נשלחה לכתובת הלא נכונה (כתובת לחיוב במקום הכתובת למשלוח שהוגדרה באתר).
הפנייה במייל לשירות לקחות נענתה במהירות.
מוצר:
קפסולות קפה קפסולות AV ROMA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוזרים מהר לביצוע ההזמנה, ייעוץ הוגן בעת הצורך. שירות שליחים אדיב וזריז.כרטיס מועדון משתלם - למי שרוכש הרבה קפה.המוצרים באיכות טובה ועם תאריך תפוגה ארוך - חשוב מאוד כשמדובר בקפה.
מוצר:
פולי קפה פולי קפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח של החבילה מעולם לא הגיע, השליח היה חוצפן וביקש שאגיע למקומות ואחכה לו בשביל לאסוף את ההזמנה. את הקפסולות הייתי צריך לשבת (הוזמן בשני בלילה ושולם עבור משלוח עד הבית 30 ש"ח), ואחרי שהשליח החליט פעמיים שלא נוח לו להגיע אליי, הפתרון של החנות היה או לאסוף מהחנות או לחכות לראשון.
ביטלתי את ההזמנה וזוכיתי עבור כל הסכום.
תגובת החנות:
הזמנתו של הלקוח סופקה לביתו בכפר אוריה שבמטה יהודה
תוך 24 שעות.
הלקוח או מישהו מבני משפחתו לא נכח בבית בכדי לקבל את החבילה.
לאחר שיחת טלפון של השליח עם הלקוח והמתנה מעל 30 דקות,
לא נמצא פתרון להשארת החבילה במקום.
השליח נאלץ לאסוף את החבילה ולהחזירה אלינו.
הלקוח זוכה בסכום העסקה כולל זיכוי עבור המשלוח.
אנו שבעי רצון ממהירות הגעת ההזמנה לתעודתה.
זה לא מובן מאליו כשמדובר בישוב מרוחק.
נמשיך לדאוג לכך שלקוחותינו יקבלו את הזמנותיהם בפרק זמן קצר.
מוצר:
קפסולות קפה Espresso-Cap
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר אחד קיבלתי מוצר אחר.
דרך הלינק של זאפ הגעתי לאתר של החנות. באתר של זאפ שם המוצר מצויין כ פלנג'ר Bodum Brazil Kenya 3 ובאתר של אמיגו המוצר מצוין כ bodum(meilor) kenya
כאשר הגיע החבילה קיבלתי מוצר אחר לגמרי- meilor club. כאשר התקשרתי לנציגת שירות של החברה, במקום להודות בטעות הם טענו שזה אותו מוצר, למרות שזה לא bodum ולא kenya. הם ביססו את הטענה שלהם שmelior הנה חברת בת של bodum U ושהיא מאותו יבואן. למרות שאמרתי שאין שום זכר לדגם הם התעקשו שזה אותו מוצר וסרבו להדות בטעות ואף טענו בפניי "bodum הרבה יותר יקרמהמחיר ששילמתי". גם שהסכימו שאקבל אחזר הם לא הסכימו לשלוח לי מייל המאשר זאת אלה פשוט אמרו "תחזיר במשלוח ואח"כ נזכה אותך"
בקיצור
1 עבודה בעיינים - המוצר לא אותו מוצר
2 החברה מסרבת להודות שנעשתה טעות

לא ממליץ לקנות מהם



תגובת החנות:
הלקוח קיבל את המוצר שהזמין תוך 24 שעות.
הלקוח התחרט וביקש להחזיר בטענה שהכותרת בזאפ אינה תואמת את הכותרת באתר,
הצענו ללקוח להחזיר את המוצר ולקבל את כספו בחזרה.
הלקוח דחה את ההצעה, השאיר את המוצר ברשותו ומשתמש בו לשביעות רצונו.
אנו מצרים על כך שלמרות התנהגותנו ההוגנת כלפיו בחר לפרסם חוות דעת שלילית.
נמשיך לשרת את לקוחותינו תוך מתן אפשרות להחזרה כספית.
מוצר:
היה אמור להיות bodum kenya KENYA 3 cups
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נהניתי מאד מהשירות של אמיגו.
התקשרתי לקבלת פרטים ועצה כחובבת קפה אמיתית וקיבלתי יחס נעים ביותר והוצע לי מבצע שמאד התאים לתקציב ולאהבת הקפה שלי.
ביקשתי לשלוח אליי את הקפה וביקשתי שגם שכנה תבצע הזמנה וישלחו לנו יחד. לאחר שיחה, השכנה החליטה להגיע לחנות ולאסוף עבור שתינו את המוצרים השונים.
למרות שהעברתי כרטיס אשראי, היה צורך בתשלום בנפרד וקיבלתי את הזיכוי בלי צורך להזכיר לחנות או לנדנד להם.
קיבלנו יחס מעולה, מצוות שיודע לייעץ וכך הרווחנו גם קפה לטעמנו וגם חוויה כייפית של קניה.
ברור לי שמצאתי את חנות הקפה שלי מעתה והלאה. תודה, ממיטל.
מוצר:
פולי קפה קפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות אמיגו כדי להזמין את הדרים פלוס ודיברתי עם אלי. הוא ייעץ לי בצורה מקצועית ביותר ואיפשר לי לבסוף לרכוש מכונה מתאימה במחיר זול יותר. הוא הסביר לי שהבייסיק חולקת אותם מכלולים כמו הדרים וחבל לי להוציא הרבה יותר כסף. כמו כן קיבלתי שני זוגות של כוסות אספרסו וחצי קילו קפה איכותי מתנה.
בסך הכל נהניתי מאד מהשרות וקיבלתי מכונה ומטחנה במחיר אטרקטיבי ביותר עם ייעוץ מקצועי ואמין.
מוצר:
מכונת קפה basic plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי נוזל לניקוי אבנית, שהגיע אלי במעטפה מגולגלת! רוב הנוזל נשפך בתוך המעטפה, והבקבוק והניירת שחו בתוך הנוזל.

כתבתי לנציגי האתר על כך, והם אפילו לא התנצלו. הם אמרו שכאשר אני אזמין הזמנה נוספת, הם ישלחו לי בקבוק חדש. אני שילמתי מחיר יקר יחסית עבור הבקבוק, ו-15 שקלים עבור המשלוח הרשלני, והם אפילו לא מציעים לי לשלוח לי בקבוק חלופי. לדעתי זו התנהגות לא הוגנת של חנות שלא רוצה לקוחות שיישארו אצלה לטווח ארוך. בחנות כזו אני לא אקנה שנית.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין וקיבל בקבוק נוזל לניקוי.
הלקוח ביקש לקבל את המוצר בדואר רשום.
הלקוח הודיע לנו שהבקבוק ניזוק במשלוח.
נשלח ללקוח על חשבוננו בקבוק נוזל נוסף וכן פיצוי, חומר ניקוי נוסף.
מספר דואר רשום RR603739463 .
איננו מבינים מדוע התלונן הלקוח.
מוצר:
נוזל לניקוי אבנית למכונות קפה 911099
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לשבח את השירות המעולה באמיגו קפה, ובפרט את השירות המצויין שקיבלתי מאלי, ושאר הצוות בסניף חיפה.
היו קשובים וסבלניים, ועשו הכל על מנת שאצא מרוצה ושבע רצון. אקנה אצלכם שוב !
מוצר:
מכונת קפה Via Veneto
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כ 5 חודשים רכשתי בחנות בפ"ת מכונת קפה ascaso basic.קיבלתי הוראות הפעלה מאיש המכירות חן הירש ובהמשך גם מאחד הבעלים רונאלדו.לאורך כל הדרך היו אדיבים סבלנים ועם המון נכונות לסייע ולפתור כל בעייה.הגעתי לחנות מס' פעמים כדי לקבל הדרכה צמודה כי היתה לי תחושה שה"קרמה" לא מספיק טובה.המכונה נשלחה למעבדת השירות שם נבדקה ולדבריהם לא זוהתה תקלה כלשהיא.בהתערבות אחד השותפים מר שלמה שטרן "מאסטר" בעל שם בתחום הקפה שאף חיבר ספר"מדריך הקפה" שוכנע היבואן להחליפה במכונה חדשה לשביעות רצוני המלאה.ראוי לציון מיוחד ולהערכה רבה חן הירש .עובד זה הינו דוגמה ומופת ליושר מקצועיות ואמינות שאני טרם נתקלתי בה.לי ברור היכן ארכוש את המוצרים הבאים ואמליץ על החנות בכל פה לכל מכרי
מוצר:
מכונת קפה basic
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ב 7 למאי 2012 מכונת קפה במחיר לא זול כל מה שהמוכר הסביר לי על המכונה התברר כלא מדויק.היום אני מרגיש כמי שסובבו אותו במילים והבטחות ריקות מתוכן,
מוצר:
מכונת קפה 6600
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מקציף מקולקל. לאחר הדרכה מהחנות הצלחנו לתקן אולםפ התקלקל שוב מהר מאוד. בחנות העבירו אותי מאדם לאדם ולבסוף אמרו לי שעליי לסוע לעיר רחוקה כדי להביא לתיקון! שירות התיקונים זוועתי, השירות אינו יעלי, מבטיחים לחזור ולא חוזרים. אל תקנו בחנות זו דברים שיכולים להתקלקל!
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה את המוצר לפני 5 חודשים.
יחד עם המוצר קיבלה תעודת אחריות, כתובת לשירות וטלפון של מרכז השירות.
אנו חנות מורשית למכירת המוצרים של חברת פאוזה.
איננו רשאים לתת שירות למוצר !
הלקוחה התקשרה אלינו והופניתה לשירות פאוזה.
לפנים משורת הדין הוצע לה להביא את המוצר לאחת מהחנויות שלנו ברחבי הארץ,
ואנו נשלח אותו על חשבוננו למעבדת פאוזה.
טענתה שקיבלה מוצר מקולקל אינו אמת, לראיה, את המוצר קיבלה בינואר,
עשתה בו שימוש במשך 5 חודשים. ורק במאי פנתה אלינו לקבלת שירות.

מוצר:
מקציף חלב bmf-010
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ביום שישי כדי לרכוש מכונת קפה על פי אינפורמציה שאספתי באתרי האינטרנט. המוכר שכנע אותי לרכוש מכונה אוטומטית יקרה בהרבה ממה שתיכננתי.לאחר שהפעלתי את המכונה, הסתבר לי שהקפה לא יוצא בטמפרטורה המתאימה לי, וזה פוגם מאד בטעם כפי שאני אוהב.חזרתי לחנות מספר ימים אחרי הקניה, הסברתי את הבעיה, ובקשתי להחליף מכונה באחרת, לא אוטומטית.לא דברתי על החזר כספי, אך נתקלתי ביחס מזלזל ואי רצון לעזור.
תגובת החנות:
הלקוח צפריר רכש מאיתנו את המכונה ב- 2/12/2011 לפני כחודש ושבוע, במעמד הרכישה הציג עצמו כמנכ"ל חברת פלגי-מים וקיבל מעל 20% הנחה ברכישת המכונה. מר צפריר קיבל הדרכה ויצא מהחנות מרוצה, כמו כן ביקש וקיבל קפה במתנה. (פרטי העיסקה, ההנחות והמתנות שקיבל מופיעים בחשבונית 5148).לאחר שעשה שימוש במכונה, פנה אלינו לקבל הדרכה נוספת. במעמד ההדרכה, העלה את האפשרות להחזיר את המכונה. מכיוון שנעשה שימוש במכונה מעל חודש ימים, הוסבר לו שלא ניתן להחזיר את המכונה. נשמח לעמוד לרשותו בהדרכה בשימוש נכון במכונה, כך שיוכל להפיק ממנה קפה וקפוצ'ינו מעולה.


מוצר:
מכונת קפה syntia cappucino
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.