דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות למוצרי אלקטרוניקה לבית ולרכב (2 סניפים)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
קניה ישירה
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בתוכי ?
4.50
ציון ממוצע
8
חוות דעת בשנה האחרונה
197
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
2
0
0
שנה אחרונה
7
0
1
כל הזמן
165
3
29
נמצאו 197 חוות דעת גולשים על תוכי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות אמינה ביותר יחס אדיב וניסיון לעזור ללא הגבלה גם אם בסופו של דבר לא רוכשים את המוצר . במקרה הנוכחי השקיעו זמן רב למצוא את הדגם המתאים בגבולות התקציב ואף המחיר היה נמוך ביחס למתחרים. מומלץ מאוד !
.
מוצר:
מיחם 8060
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בטלפון לפני הצהריים. המוצר שרציתי אזל והמוכר הציע מוצר מדגם חדש יותר והשווה את המחיר. והמוצר הגיע עם שליח למחרת על הבוקר. מעולם לא קבלתי מוצר כל כך מהר. שירותי אגיב
מוצר:
מיקסר KM630
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ לא לקנות בחנות הזו. היזמנתי מערכת סטריאו משולבת של פנסוניק. הנתונים הטכניים נראו לי, מה עוד שבשיחת הטלפון עם דידי המוכר התברר שהיא כוללת גם DVD .
ביצעתי הזמנה ולמחרת קיבלתי את המערכת. יום לאחר מכן פתחתי את האריזה וחיברתי רק את הרמקולים כדי לשמוע את הצליל (סאונד). אפילו לא הסרתי את המדבקות שהיו מודבקות על חזית הרמקולים. הצליל לא מצא חן בעיני ונשמעו זמזומים בעת הגברת הבאסים.ארזתי את הכל עוד יותר יפה משקיבלתי והתקשרתי להודיע שאני מחזיר את המערכת בדיוק מהסיבה שציינתי לעיל. המוכר, בשם עמית אמר שמאחר ועשיתי שימוש במערכת אין אפשרות להחליף. לא עזרו טענותי שבמכירה מרחוק החוק מאפשר לי להחזיר את המוצר עד 14 יום ולשלם 5% או 100 ש"ח הנמוך מביניהם. בשבילם זו אפילו לא המלצה. דיברתי גם אלי המנהל וכמובן שגם הוא סירב בתוקף למלא אחר הוראות החוק. הוא עוד אמר לי שיכולתי לשמוע את המערכת אצלו בחנות. אז אמרתי לו אז בשביל מה נוצר האינטרנט אם לא בדיוק בשביל לא לבוא לחנות? גם אימון הציבור נתגלו כגוף חסר שיניים ובמקום להעמיד אותם במקומם הסתפק בלהעביר לי את תשובתם הסרבנית, או לקבל החזר פחות 30 (שלושים) אחוז! הגעתי לחנות וכלל לא היתה להם מערכת כזו זמינה לשמיעה והם אמרו לי שהם לא משמיעים מערכות אלא כאלו שהוחזרו והפכו לתצוגה. כלומר: הטענה שלהם שיכולתי לשמוע את המערכת אצלם שיקרית. בסופו של דבר לקחתי מערכת אחרת, אבל בכל זאת חייבו אותי ב166 ש"ח דמי ביטול על הפנסוניק.
בקיצור, חבורת סוחרים בלתי הוגנים בעליל. הייתי מתבטא יותר בחריפות אבל מכיוון שאני רוצה שזה יתפרסם באתר אני לא עושה זאת.
מוצר:
מערת סטריאו VKX20
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ברמה גבוהה מאוד לאחר שהשארתי להם אימייל לגבי שינוי ההזמנה שלי הם חזרו תוך שעה הנציג היה מאוד אדיב והסביר כל שאלה שהייתה המשלוח היה מהיר פחות מ7 ימי עסקים שביקשתי

בהחלט הייתי קונה ב"תוכי" שוב!
מוצר:
אוזניות hd25-1 ii
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קומקום חשמלי במשלוח מהיר 1-3 ימי עבודה.
ההזמנה היתה ב 1/5/2012
הקומקום הגיע ב 9/5/2012.
הרבה הרבה מעבר לזמן הנדרש.
שירות הלקוחות היה סביר אך לא יותר מזה.
אמנם זוכיתי בדמי המשלוח המהיר, אבל זה לא משנה את העובדה שהיה איחור רב ולא קיבלתי את מה שביקשתי.
מוצר:
קומקום
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי התעניינות באופה לחם של מרפי רצ'רדס בזאפ, התקשרתי למספר חנויות באזור שלי, כמובן שבהתחלה פניתי לחנויות המציעות את המחירים המשתלמים ביותר.
בחלק מהחנויות ה"לכאורה" זולות קיבלתי שירות גרוע והרגשה של חוסר רצינות למרות שמתחילת השיחה הצהרתי שאני מעוניין לעשות הזמנה ולקבל אותה עוד היום (כי רציתי לעשות הפתעה לאשתי היקרה :) התקשרתי לחנות "תוכי" והמוכר היה גמיש והביא לי את המחיר יותר נמוך מהמחיר הכי נמוך בזאפ למרות שהיה מוצג שהמוצר נמכר ב- 499 ש"ח.
המחיר שקיבלתי - לא לפרסום :)
המשלוח הגיע לאחר שעה וחצי.
מוצר:
אופה לחם 48039
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות גזל . המוכרים לא מקצועיים ומטעים את הציבור כדי למכור בכול מחיר . המאמר ארוך אבל עברתי סבל במשך שנה ותמצתי הכול שווה לקרוא כדי לא ליפול בפח כמוני . לא הסכימו להחזיר לי את כספי ונאלצתי לרכוש מוצר אחר מאוד יקר כדי לא להפסיד ובסוף יצאתי בהפסד.

רכשתי 3 מוצרים בערב חג פסח בשנה שעברה ב1370 ש"ח כגון מיקסר בוש {שלא מומלץ} פשוט צעצוע ב690 ש"ח 2 מחמים של לימה שמחלידים כל אחד 330 ש"ח ומטען לרכב ב20 ש"ח
לאחר שבועיים של פסח הגעתי לחנות ביקשתי להחליף את המיקסר של בוש שרכשתי בגלל שהקערה הייתה קטנה והוא נראה צעצוע. וכמובן שלא השתמשתי בו אבל בחול המועד החנות הייתה סגורה ולא יכולתי להחזיר תוך שבועיים ולקבל את כספי בחזרה בלי לרכוש מוצר אחר . הסברתי למוכר שאני משתמש במיקסר רק בפסח אבל אני רוצה מוצר חזק . המבחר היה ממש דל והמיקסר היחיד שהתאים לבקשתי שהיה בחנות הוא KM502 עם ערכה של מעבד מזון מטחנה ובלנדר . זה חרג מאוד מהתקציב שלי . המיקסר שהחזרתי עלה 690 ש"ח והמיקסר הזה 2800 ש"ח המוכר הוריד לי את הבלנדר וזיכה אותי ב100 ש"ח {לאחר שהגעתי לבית ובדקתי הבלנדר היה שווה 250 ש"ח}אבל לא חשוב . שאלתי את המוכר אם המעבד מזון יתאים לי למיקסר שיש לי בבית לכול ימות השנה . הדגם שלי KM750 הוא בדק עם היבואן ברימג ואכן הוא אמר לי שזה מתאים . חוסר ידע והטעייה של הלקוח היה כאן , שהגעתי לבית הופתעתי שזה לא מתאים. כמובן התקשרתי לחנות ולא היה עם מי לדבר . החנות בבני ברק ואני גר בבנימינה רחוק מאוד . למוחוורת התקשרתי ודיברתי עם עמית . הוא אמר לי שיבדוק ויחזור אלי . כן ניחשתם הוא לא חזר . לאחר שבוע אני מתקשר והוא אישר שהמוצר לא מתאים ואין לו במלאי . לפי בקשתו החזרתי את המעבד מזון חדש באריזה ללא שימוש לחנות השנייה שלהם בר"ח רבי עקיבא 142 בבני ברק מהכן שרכשתי את שאר המוצרים בהתחלה . לגבריאל . ונאמר לי שיצרו איתי קשר . שוב ניחשתם אין סימן חיים . לאחר חודש התקשרתי שוב ונאמר לי שאין לספק במלאי . כל זאת לא נאמר לי שאני אמור להוסיף כסף על החלפת מוצר תואם פשוט נאמר לי שאני צודק ואקבל מוצר שיתאים למיקסר שיש לי פעיל במשך כל השנה . שוב לאחר חודש אני מתקשר ואותה תשובה מתחמקת עוד לא הגיע . ביקשתי שלא ישכחו אותי הנציג עמית אמר לי שהפתק על מסך המחשב שלו והוא זוכר את זה כל יום ומטפל בזה . שוב האמנתי ואמרתי שאני לא אוהב להיות נודניק רק תודיע לי שזה הגיע .לאחר 3 חודשים אני שוב מתקשר ואותה תשובה אל תדאג זה בטיפול . לאחר עוד 3 חודשים אותה תשובה . לפני שבוע אני מתקשר ופלא נס פורים המוצר הגיע . כמובן הובטח לי משלוח חינם . שמחתי למרות כל עוגמת נפש והסבל שעברתי כל השנה . אבל עמית אומר לי אתה מוזמן להגיע לכאן ולקחת את המוצר . הזכרתי לו שאני מחכה שנה ושהוא הבטיח לי לשלוח לי את המוצר אלי . הוא היה צריך לקבל אישור "חריג" ולקח מימני את הכתובת למרות שזה רשום לו על המסך של המחשב מלפני שנה . שאלתי אותו למה לא התקשרת להודיע לי סוף סוף שהמוצר הגיע . והוא שהתקשר ליפני יום שאלתי לאיזה מספר והוא ממש לא דייק במספר הטלפון כנראה בכוונה . הוא אמר שהוא יבדוק ויחזור אלי אם הוא יכול לשלוח לי את המעבד ללא עלות עד הצהריים . כמובן בשעה 17:00 אני מתקשר ושואל מה קורה . ואז הבנתי שהוא דורש מימני תוספת של 200 ש"ח הפרש על המוצר לפי טענתו זה מוצר שונה עם יותר חלקים . בקיצור עמית העביר אותי לאלי המנהל לאחר כל ההסברים שלי קיבלתי הנחה של 20 ש"ח ומשלוח ללא חיוב ואלי ניתק לי את השיחה אני לא הסכמתי להסדר . התקשרתי שוב ונמסר לי שאין לי יותר מה לדבר עם אלי כי הוא בישיבה והוא נתן הוראה סופית שזה מה שיהיה אם אני רוצה בבקשה אם לא אז אין מה לעשות . כמה שהסברתי וכמה שביקשתי לא עזר רק ממש לאחר חצי שעה הפקיד אומר לי אני מוכן לקחת על עצמי ולהוריד לך ל140 ש"ח וזהו . הסברתי לו שלא רק שאני לא אמור לשלם אני צריך לקבל פיצוי לפי ההגינות והיושר . אבל התשובה הייתה שלילית . ביקשתי להחזיר את המוצר שלא השתמשתי בו כי ההחלפה הייתה לאחר פסח ואני משתמש בו רק בפסח ונאמר לי אי אפשר . אני שואל אתכם אם שווה לכם לרכוש מוצר בחנות שלא יודעים לתת תשובה ולאחר שהמוכר טעה הוא לא מוכן לקחת אחריות על טעות שלו ומפיל את הכול על הצרכן האם זה הוגן הפסדתי נסיעה לפחות 70 ₪ דלק כדי להחזיר את המוצר קרוב ל100 ש"ח עבור שיחות טלפון ועם כל זה אני אמור לשלם עוד כנס על חוסר ידע והטעייה של הלקוח . אני לא ממליץ לכם לרכוש שם אני פונה לרשות להגנת הצרכן ומקווה ששם יעשו את הצדק ויחזירו לי את הגזלה .
בתודה אשר אבידני .
המאוכזב .

נ.ב . לצוות זאפ .
אומנם עברה יותר מחצי שנה . אבל זה בגלל שהנציג מהחנות משך את הזמן עד עכשיו . אני מאוד מבקש לפרסם את המודעה באופן חריג בגלל שלא יכולתי לתת ציון לפני כן רק כרגע
תודה מראש אבידני אשר
מוצר:
מיקסר KM502
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

הספקה מהירה, שירות אדיב ומהיר, מוצר מצויין, המשלוח היגיע תוך יומיים כל הכבוד
עם שליח למרות שהובטח בדואר ועל זה כל הכבוד וישר כח
מוצר:
מיקרוגל עירית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר ידידותי, קל לשימוש, מחירים תחרותיים והכי חשוב יש עם מי לדבר, שרות ומהירות שילוח ברמה גבוהה. הבטיחו תוך שבוע, הגיע תוך יומיים מיום ההזמנה.
מוצר:
מעבד מזון 48651
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה טלפונית (לאחר המתנה קלה),נענתי באדיבות ומקצועיות.
המשלוח הגיע תוך שלושה ימים, באריזה מעולה!
מכשיר חדש ואיכותי.קל מאד להפעלה והכל בעברית!הכל עובד כפי שתואר.




מוצר:
טלפון אלחוטי + שלוחה נוספת ‏ rhonda96002
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות באופן עצמאי דרך הכתובת שפורסמה באתר החברה, רכשתי 2 כרטיסי זיכרון ו2 חבילות בטריות נטענות. שיארות הלקוחות היה אדיב נעים ומעבר למצופה. ממליץ לכל אחד לגשת לשם רק בגלל השירות. לאחר שבוע שימוש אחד הכרטיסים התקתקל הגעתי שוב לחנות והמוצר הוחלף באחד חדש חלופי מבלי שהייתי צריך להתווכח או לתרץ יותר מידי.
מוצר:
2 כרטיסי זיכרון SD ו 2 חבילות בטריות נטענות 16 GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שיחה מול שירות לקוחות של אתר תוכי, העניין לשביעות רצוני.
היות ואיני יכול לדרג שוב את האתר שיניתי כי הייתי רוכש שוב באתר.
מוצר:
טלפון אלחוטי RHONDA 9600
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתחיל עם העובדה שאני קניין וותיק מאוד באינטרנט ויש לי ניסיון רב עם מגוון ספקים וחניות בארץ ובעולם.
ב-4 לדצמבר רכשתי אוזניות מאתר תוכי, האתר לא כל כך נוח אבל התפעלתי ממגוון חוות הדעת החיוביות שקונים קודמים נתנו.(יש לציין שזהו יום ראשון סטנדרטי ולא קרוב לאף חג). מדי יום נכנסתי למייל ובדקתי אם יש קישור לקוד עקיבה בדואר ישראל (רגיל לקבל מכל חברה שמכבדת את עצמה)ואו שינוי הסטטסוס בהזמנה באתר מבטיפול לנשלח, אך חנות תוכי לא טרחה לעדכן אותי מה עלה בגורל הזמנתי והשאירה אותי עם ספקולציות בלבד(יש לציין שניסיתי להתקשר אינספור פעמים אך תמיד ישנה הודעה קולית שאומרת שהקו תפוס).לאחר שבוע ויום החבילה הגיעה בתאריך 12 לדצמבר לסניף הדואר.כאשר בחשבונית רשום שההזמנה בוצעה ב 8 לדצמבר כלומר ארבעה ימים לקח לחברת תוכי לטפל בהזמנתי.החבילה נשלחה ב 11 לדצמבר כלומר בדיוק שבוע לאחר ההזמנה.אני אדם מאוד עסוק ולא הייתי בכתובת המשלוח עד ה 23 לדצמבר, וביום זה כשפתחתי את המעטפה גיליתי לאכזבתי הרבה כי חברת תוכי שלחה לי מוצר שונה-יורד בהרבה ומחירו זול ב 40 אחוז מהמוצר ששילמתי עבורות. זאת ללא ידיעתי למרות שעל הקבלה ובהזמנה רשום בפירוש את הדגם הנכון!
דבר מגוכך נוסף הוא שבאחריות רושם את הדגם של המוצר שהגיע ובחשבונית את הדגם של המוצר שהזמנתי( כאמור מוצר שונה לחלוטין). אני מבין כי טעות אנוש זה דבר שעלול לקרות. מעניין איך חברת תוכי יבחרו לטפל ולתקן את הטעות שלהם....
תגובת החנות:
הלקוח הזמין דרכנו אוזניות סנהייזר HD205 ונשלח אליו בטעות אוזנית סנהייזר HD202. הלקוח יצר איתנו קשר ונאמר לו ששליח מאצלנו יקח את האוזניה ויחליף אותה או שנזכה אותו בהפרש או שנבטל את העסקה.מה שנוח ללקוח. לגבי זמן המשלוח- הלקוח בחר משלוח של 14 ימי עסקים והמוצר הגיע אליו אחרי 8 ימים. הלקוח בחר להחזיר את האוזניה ולבטל את העסקה. הלקוח זוכה במלוא הסכום. אתר תוכי נותן שירות מעל ומעבר-גם כשטעויות קורות!

מוצר:
אזניות HD 205
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ניתן להחליף את המוצר זמן הספקת המוצר אמורה להיות שלושה ימים נמשחה שבוע הייחס של השרות הוא כמה שיותר להתחמק
תגובת החנות:
המוצר נשלח במשלוח מהיר אל הלקוח. חברת השליחויות תיאמו עם הלקוח. הלקוח פתח והשתמש במוצר. לפי התקנון והחוק מוצר שנפתח ועבר שימוש לא ניתן להחזרה. הלקוח נענה באדיבות כל פעם שפנה אלינו. אתר תוכי מיצר על כך שהלקוח אינו מרוצה מהמוצר וישמח לעזור בקניה הבאה .

מוצר:
מאוורר תותח 10" 8152
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי אותו ע"י שליח (בתשלום) ממש מהר. אחרי יומיים של שימוש ואחרי שזרקתי את האריזות המיקרו התגלה כפגום, המנוע לא הפסיק לעבוד בתום הבישול והצפצוף - תקלה זו קוראת ב-80% המקרים.
אחרי עשרות נסיונות שמישהו יענה לטלפון דברתי עם דידי והוא הסכים להחליף את המיקרו. אחרי מספר ימים קבלתי מיקרו שני ובהפעלה הראשונה חזרה התקלה .
בשלב זה שלחתי פקס + מייל ובקשתי לבטל את העסקה מאחר ולא ניתן להשיג מישהו בטלפון.
למחרת צלצלו משיגור אקספרס ואמרו שהם בדרך עם מיקרו שלישי - לדברי דידי נבדק 3 פעמים. גם השלישי פגום. דידי מסרב בתוקף לבטל את העסקה בגלל שאין לנו את האריזה המקורית?!
נשארתי עם מיקרו לא תקין ומסוכן ו-900 ש"ח פחות בחשבון הבנק.
אני בחנות זו בטוח לא אקנה יותר.
מוצר:
מיקרוגל 30 ליטר + גריל SLR-H2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכל היה טוב עד שהגיע הזמן לנקות את הראשים של מכונת הגילוח. אז גיליתי שראש אחד חסר !
פניתי לטוקי לקבל התייחסות אך לא קובלתי תשובה כבר חודש.
מוצר:
מכונת גילוח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את האוזניות עם משלוח מהיר עד הבית (1-3 ימי עסקים)
לאחר שלא הגיע המוצר בזמן, נעשו לא מעט טלפונים מול החנות, ולאחר מכן מול החברת משלוחים). החנות הבטיחה זיכוי על משלוח לתעריף של משלוח של שבעה ימי עסקים.
עבר כמעט שבוע ועוד לא נרשם זיכוי בחברת כ"א. לגבי העניין הזה נראה בהמשך.
מבחינת שירות - החנות ניסתה לעזור ולעלות את החברת משלוחים על הקו ולזרז את התהליך. התוצאה הסופית היא שנדרשתי לרדוף אחרי החברת משלוחים והחנות כדי לקבל את המוצר תוך שבוע (וזאת לאחר שהובטח לי פעמיים ע"י חברת המשלוחים הגעה ב טווח שעות ספציפי ולא יצרו איתי קשר במועדים אלה)
לסיכום - כל עוד החנות לא מחליפה את החברת משלוחים (אביב שיגור), מומלץ להזמין רק עם משלוח רגיל, וזאת רק אם אין באפשרותכם להגיע לחנות פיזית
מוצר:
אוזניות portapro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר זרוע ל-LCD.
המחיר היה זול ותאם את רוב המחירים של המתחרים, אבל המחיר עבור משלוח עם שליח עד הבית היה זול באופן משמעותי מכל החנויות האחרות.
קיבלתי את המוצר במהירות.
מוצר:
מתקן תלייה אוניברסלי ל-LCD LC400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פעמיים בתוכי. תיאור של פעם ראשונה למטה. קיבלתי את ההזמנה בזמן אך לא ענו לאימיילים בשביל בירורים.
הגיע בזמן ללא בעיות. הקופסה היתה מרופטת וחבוטה, מודבקת בסלוטייפ באופן מגושם. אהת מצלעות הרדיאטור היתה עקומה מעט. פועלת כמו שצריך. ההתרשמות שלי היא שזה מוצר מתצוגה ולא הודיעו לי על כך.
מוצר:
מיקסר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין לשבח את החנות "תוכי". זאתי הפעם השנייה שאני רוכש בה מוצר (מכונה לעיצוב זקן ולפני כן אוזניות). בשתי הפעמים שירות הלקוחות היה מצוין, חם וידידותי, ההזמנה בוצעה מהר וללא דיחוי, והמוצר הגיע בזמן. ממליץ בחום.
מוצר:
מכונה לעיצוב זקן MB200C
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר ( קטלן יתושים מאד לא מומלץ, אבל ללא קשר לחנות עצמה )
האנשים במקום ממש נחמדים, מסבירי פנים והשירות טוב מאד .
יצאתי מהמקום בהרזשה מצויינת .
אשוב לקנות בתוכי .
מוצר:
קטלן יתושים חשמלי EF-600
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

הזמנתי אוזניות, ההזמנה באתר היתה קלה ונוחה. לאחר מכן התקשר אליי נציג ואמר לי שהדגם הזה אזל, ויש דגם חדש יותר טוב ממנו, בתוספת מחיר קטנה. הסכמתי והמוצר נשלח אליי במהירות.

כשהתקשרתי לחנות היה מענה אנושי מהיר, ואמרו לי שהמוצר יצא למשלוח, מה שהתברר כנכון לאחר מכן.

ההתרשמות הכללית שלי היא לטובה, וכי מדובר באנשים מקצוענים וישרים.
מוצר:
אוזניות 202 II
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זמן המשלוח פשוט ביזון'המוצר הגיע הרבה אחרי הזמן שהבטיחו. שירות הלקוחות לא מקצועי ואמין. ובבדיקה באתר מה מצב ההזמנה רשום כל הזמן שזה בטיפול ולא מעתכנים שהמוצר נשלח. לא ממליץ להזמין מהם
תגובת החנות:
הלקוח הזמין משלוח של 14 ימי עסקים ללא תוספת תשלום. המוצר נשלח אליו לאחר 8 ימי עסקים והגיע ללקוח לאחר 11 ימי עסקים.
הסיבה שבאתר לא עודכן סטטוס המשלוח הינה העומס הרב ששרר באותו שבוע בעקבות מכרז ממון אך הברקוד נמסר ללקוח טלפונית.
זאת גם הסיבה שהמוצר לא נשלח מהר יותר כמקובל באתרינו(אע"פ שזה משלוח ללא עלות).


מוצר:
מכונת גילוח 8040
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 31.03.11 רכשתי מחנות תוכי אוזניות KOSS בעלות של 167 שח, אחרי חודשיים האוזניות הפסיקו לעבוד, כשפניתי לחנות - הם הפנו אותי לחברה שנמצאת בת"א וצריך לשלם להם 30 שח לבדיקה והם יחליטו אם לתקן או להחליף.

הוסבר לחנות שלא יתכן שאחרי חודשיים, אצטרך להיות מטורטר בנסיעה לת"א, אחכה שבוע (זמן התיקון/החלפה), אשלם 30 שח ועוד אקבל אוזניות מתוקנות - לא היתה להם תשובה, ורק חזרו כמו תוכי שזה מה יש.

אוזניות שמתקלקלות אחרי חודשיים כשנמצאות בשימוש לשמיעת מוזיקה - זה אומר רק דבר אחד - הסחורה בחנות זו דפוקה, וכמו כן השירות המזעזע.

זוהי קנייתי האחרונה בחנות זו, וממליץ בחום לכולם - לא לקנות בחנות זו!

חיפשתי מוצר שיהיה זול יחסית ונתקעתי במוצר לקוי ובשירות מגעיל, במקרה זה עדיף לשלם מחיר גבוה יותר (בחנות אחרת), ולקבל שירות ויחס שיגרום ללקוח לחזור לחנות, ולא להפך.
מוצר:
אוזניות keb 24
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מכשיר gps עם מפות מערב+מזרח אירופה.
התקשרתי לוודא שהמוצר זמין במלאי. קיבלתי תשובה מהירה, ואדיבה. הגעתי לחנות, המוצר אכן היה במלאי. שאלתי שאלות בקשר למכשיר וקיבלתי תשובות מפורטות. דברים שהמוכר לא היה בטוח בהם, ניסה לברר באינטרנט.
המוכר היה מאוד אמין ואף המליץ לי לקחת את הדגם היותר זול.
בסך הכל, כל המוכרים היו אדיבים, סבלניים, ונחמדים מאוד. המחיר היה זול משמעותית בהשוואה לחנויות אחרות.
אין ספק שאחזור לחנות זו גם בעתיד.


מוצר:
Gps 502
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.