
אנשים נחמדים ומיקצועיים את המוצר הביאו לי לבית אישית אחרי יום מההזמנה היו קשובים למה שאני צריך ונתנו לי את המכשיר הנכון בישבילי. אני ממליץ בחום קנייה אצלם .

אנשים נחמדים ומיקצועיים את המוצר הביאו לי לבית אישית אחרי יום מההזמנה היו קשובים למה שאני צריך ונתנו לי את המכשיר הנכון בישבילי. אני ממליץ בחום קנייה אצלם .

שליח עד הבית קיבלת אחרי 2 ימים עבודה מוצר מוציאן אני מרוצה מהשירות ומהמוצר מומלץ בחום

חנות אמינה שרות מהיר ומהנה המוצר הגיע ותענוג להשתמש בו איכותי נוח ומסייע מאוד למתח ברגליים

שירות מקצועי, אדיב ומהיר. מגוון רחב של מוצרים. ממליצה בחום, גם המחירים נוחים. קל ונוח.

חייב לשבח את אלי. סבלנות ויעוץ מעולה. מוצר מעולה.שרות מספר אחד.הגיע יום לאחר ההזמנה. מומלץ בחום. מגו

הזמנתי מכשיר עיסוי לרגליים ב24.1.21 וקיבלתי את המשלוח עד הבית ב31.1.21 האריזה שלמה, המוצר תקין והמחיר משתלם. ממש ממליצה על החנות

רכשתי אופה לחם באמצעות הטלפון. השירות היה אדיב והמשלוח היה מהיר. המוצר הגיע ארוז היטב.

התקשרתי לחנות דרך האתר. בחור בשם אלי נתן לי שירות מעולה. הזמנתי ביום ראשון ואחרי 24 שעות המוצר היה אצלי עוד לפני שסיימתי תהליך תשלום...:)) הייתה לי בעיה טכנית עם האשראי. הוא התקשר לוודא שהכל בסדר. באמת כל הכבוד. ממליץ בחום!

שירות מהיר ויעיל, השארתי הודעה בלילה קיבלתי מענה מדוייק בבוקר, בוצעה הזמנה ומיד נתקבלה הקבלה בדוא״ל הובטח שיתקבל המוצר עוד השבוע

וואו אז החוויה שלי מאתר תוכי היתה מדהימה...אין לתאר בכלל כמה הופתעתי! אלי המקסים והשירותי להפליא עזר לי בהזמנת הדגם של המדיח שרציתי, והיות והמדיח היה לי כל כך דחוף הוא הפעיל מאמצים רבים והמדיח הגיע אלי ביום שאחרי!!! (לאחר שהיה אמור להגיע אלי תוך 5 ימי עסקים לפחות). אין לתאר את ההערכה והתודה על מאמציך אלי ואת השירות המדהים והאמין שנתת לי. יישר כוח ובהחלט אקנה ממכם גם את קנייתי הבאה! תודה מקרב לב, נעמה

קנייה מהירה בהחלט. התקשורת עם החנות לוקה בחסר. לא קיבלתי מהם מעולם אימייל עם ההזמנה, וגם לא קבלה. אתמול, לאחר שבוע הגיע המוצר בדואר שליחים ישראל. זמן סביר. עריכה: אישור הזמנה הגיע לספאם. באתר שלהם ההזמנה שלי עדיין מופיעה כבטיפול.

איך חיים אתגר אומר? יש לנו צדיק! רכשתי מיקסר קנווד ביום ראשון ב-27/12/2020 וקיבלתי את המוצר היום: 29/12/2020. 3 ימי עסקים! די נדיר במחזותינו !!! תודה מקרב לב לאלי וגבריאל הצדיקים! על אדיבות וסובלנות. יש לכם לקוחה חדשה!. אין לי ספק שהקניה הבאה והקרובה בהחלט, תהיה אצלכם! איזה כייף! יהיו לי חלות מדהימות לשבת :) לסיכום :חווית רכישה מעולה! ושירות? V I P !!!!!!

הזמנתי מקרר , נהניתי מחווית קניה נפלא, השירות בשלב ההזמנה היה אדיב ומקצועי. בנוסף, המוצר סופק לפני זמן האספקה המצופה. המובילים והשליחות היו מקצועיים, הגיעו בזמן ונתנו שירות אדיב. כיף לרכוש מוצר ולסיים את התהליך עם חיוך. ממליץ בחום לעבוד עם הספק הנ"ל. תודה

מאוד נחמדים ,שירות בגובה העיניים הוציאו לי את המוצר לבקשתי ישר לרכב .המחיר גם כן היה מצוין

בחיים לא התאכזבתי כל כך משירות כזה ! הזמנתי לבן זוג שלי מכשיר עיסוי לרגליים של ד”ר גב ב19/4 לאחר שנאמר לי שהמשלוח יגיע תוך שבעה ימיי עסקים, לאחר שעברו שבעה ימיי עסקים התקשרתי לברר מה עם המשלוח כל יום אותה התשובה יש עיכוב עד מחר זה אצלך תביני אותנו ועד היום לאחר שבועיים וקצת המשלוח עדיין לא כאן , אחרי שהתעקשנו לבטל את ההזמנה התקשרו אלינו מהמפעל של ד״ר גב וביקשו שנבוא לקחת את המשלוח מראש העין . פשוט בושה .

החוויה הכי גרועה שהיתה לי בקנייה של מוצר פשוט שירות נוראי!!! אני הזמנתי מכשיר לעיסוי הרגלים של ד״ר גב בתאריך 19/04/2020 התחייבו לי עד 7 ימי עסקים היום התאריך 04/05/2020 שילמתי כסף למשלוח עכשיו אני מבין את המצב של הקורונה אבל כל פעם אני מתקשר לשירות לקוחות והם פשוט מורידים מעצמם את האחריות ואומרים שזה לא אשמתם שירות מזעזע כל פעם נציג אחר אומר שהוא מטפל בי ואפחד באמת לא מטפל תודה רבה לכם!!
שלום לאחר שיחה עם הלקוחה הבינה את טעות חישוב ימי עסקים בגלל יום שואה ויום העצמאות בוצעה שיחה לבבית עם הלקוחה והבינה למה לא היו תשובות באותו רגע הלקוחה התנצלה על החוות דעת שכתבה הייתה אי הבנה גדולה והחליטה להוריד אותה אפשר לבדוק עם הלקוחה אני מבקש לא להעלות את החוות דעת במיוחד בתקופה כזאת תודה מראש אלי אמיתי 052-3301930

שירות יוצא מהכלל. אנשים אדיבים שמגלים איכפתיות הכל עבר חלק ללא תקלות ממליץ על רכישה

חווית קניה מדהימה מהבירור על המוצר לראות שהוא קיים במלאי ועד הקנייה עצמה אנשים נחמדים מאוד ונוחים, איך שהגעתי לחנות המוצר כבר חיכה לי מוכן רק לקחת

התקשרתי לוודא שהמוצר במלאי עשיתי הזמנה טלפונית במקום, אכן שירות נהדר, והכי חשוב אמינות - מציגים באתר מוצרים שישנם במלאי ולא מתקשרים להציע דגם מתקדם יותר... והמשלוח תוך פחות מ24 שעות!!

רכשתי מיקרוגל לפני כ 10 ימים הובטח שיגיע לאחר שבוע ואחרי יומיים כבר הגיע.לצערי כשפתחתי בבית התברר שהצלחת מרוסקת.דיברתי עם גבי מהחנות בבני ברק והבטיח טיפול . כשהבאתי את המכשיר לבדיקה חיכה לי מכשיר חדש ושרות אדיב מגבי מהרב קוק 3. אכן חווית קניה ב"קניה ישירה"

שירות מקצועי ואדיב. הבעלים דאג שאקבל את המוצר גם אחרי שעות הסגירה של החנות... ממליץ בחום!

מומלץ בחום!! קניתי רדיאטור של דלונגי..המחיר הכי זול שמצאתי בפער משמעותי.. שירות מדהים של אלי בעל החנות.. הביא לי בעצמו את המוצר עוד באותו יום שהזמנתי...בקיצור השירות הכי טוב שראיתי והמחיר הכי זול שיש..אין מה להתלבט!!!

שירות מהיר אדיב ויוצא מן הכלל , הסחורה הגיע בזמן, התיעצתי עימו בטלפון ואז הגעתי לחנות אלי בחור מקסים

קנינו מקרר חדש במחיר מאוד אטרקטיבי ביקשנו אספקה מיידית בגלל שהתקלקל לנו המקרר תוך 3 שעות הביאו את המקרר עם שליח עד הבית שירות מדהים מומלץ בחום!!! אני אחזור לשם זה בטוח!!!

חנות מהגהינום! עודה הזמנה עם משלוח אקספרס עד 3 ימים למוצר קריטי בחורף (קומקום). ביום השלישי כשלא שומעת מהם כלום אני מתקשרת אליהם והם נזכרים להגיד שאופס המוצר לא במלאי. אם זה היה אמור להגיע תוך שלושה ימי עסקים איך זה שרק ביום השלישי ורק כשאנח התקשרתי הם שמו לב לזה? תקעו אותי בחורף בלי קומקום לסופש ועוד אמרו שאין לי מה לכעוס כי אני לא המזמינה היחידה. אל תבטיחו שלושה ימים אם יש לכם כזה עומס.. שרות נורא