דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות למוצרי אלקטרוניקה לבית ולרכב (בני ברק)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
קניה ישירה
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בתוכי ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
213
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
179
3
31
נמצאו 213 חוות דעת גולשים על תוכי
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
24/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום
הזמנתי בתאריך 04/06.הבטיחו 14 ימי עסקים (בתרגום פשוט - שלושה שבועות).
ב15/06 התקשרתי לחנות אמרו לי לא לדאוג ותוך 14 ימי עסקים אקבל.
ב19/06 יצרתי שוב קשר, אז נאמר לי מהחנות שאין להם את המוצר אבל יש משהו אחר במקום.
אז זה לגיטימי לחסוך ולא להחזיק מלאי ולחכות שלקוח יזמין, אבל לפחות תהיו הוגנים ואם אין לכם במלאי תרימו טלפון, ולא לתת ללקוח לחכות.
סתם בזבזתי חודש.
תגובת החנות:
זה לא הוגן מהיום הראשון של ההזמנה עודכן הלקוח שהמלאי של הדגם הזה אזל הוצע לו דגם חדיש יותר ללא תוספת מחיר
הלקוח לא היה מעוניין כמו כן ניסית להשיג מחניות אחרות ולשלוח לו וגם להם לא היה הבעתי את התנצלותי מפני הלקוח
אבל להגיד שאנו לא הוגנים זה לא פייר מבקש לא להתחייס לטענה זו ולא לרשום אותה .
אנו משתדלים לתת את השרות הטוב ביותר לכל לקוח בכל מקום בארץ
תודה מראש
אלי אמיתי 052-3301930
מוצר:
תספורת לזקן Philips QT4010 במלאי
תמונת משתמש
שם:
ameron19
תאריך:
10/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, מחירים נוחים, באתי בגלל המחיר נשארתי בגלל השירות, הבנה מלאה של הצרכים והתאמה לכיס
מוצר:
kmm7
תמונת משתמש
שם:
Inbal
תאריך:
27/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מקרר ב-6 למאי תוך הבטחה שיגיע אלינו תוך שבוע.
לאחר שהמוצר לא סופק בתאריך המבוקש, ולאחר 5 שיחות שהסתיימו ב"נבדוק ונחזור אלייך" מבלי ששמענו מהם שוב, ביקשנו לבטל את הזמנה.
התגובה לבקשה לבטל הייתה "הבוס לא נמצא פה, יהיה עוד שעה/שעתיים/מחר ואז נבטל!"
יום אחרי שביקשנו לבטל, התקשרו לתאם מועד אספקה, הודענו להם גם אז שאנחנו כבר לא מעוניינים במוצר ורוצים לבטל את העסקה.
מאז ועד היום, כשבועיים אחרי, אנחנו מנסים לקבל את כספינו בחזרה באמצעות פניות טלפוניות ומייל, ללא הצלחה.
ממליצים בחום להתרחק מהחנות הזו.
תגובת החנות:
שלום
נכון הלקוחה ביצעה רכישה של מקרר דגם 275 בוצע חיוב בפיפאל בוצע תיאום ההספקה מבונדד מחלב
עקב תקלה של הבונדד לא אותר המקרר במחסן דיברנו עם הלקוחה שהיתה בעיה עם איתור המקרר הסכימה לחכות
ברגע שהבנתי שלא מאתרים את המקרר בוצעה שיחה עם הלקוחה הסברתי את הבעיה ברגע שלא הסכימה לחכות
ניתן לה פיצוי של הארכת ביטוח המקרר לעוד שנה גם לא הסכימה בוצע זיכוי והוחזר כספה
מיצטער על עוגמת הנפש
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
אנוש ולינה
תאריך:
11/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מעבד קנווד FP120 מפזר חום עומד ATL93S ושעוני שבת, מרוצים מאוד גם מהמוצרים, גם מהמחיר, גם מהשירות.
חווית קנייה חיובית, ממליצים!
מוצר:
מעבד קנווד FP120, הוריקן חורף ATL93S, 2 שעוני שבת לתקע
תמונת משתמש
שם:
yaniv6306
תאריך:
24/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה
עמידה בלוח זמנים
קבלת המוצר עם שליח עד פתח הדלת
תמורה מעולה בעד הכסף
תודה רבה
מוצר:
שואב אבק hoover hu4180
תמונת משתמש
שם:
לא מומלץ
תאריך:
01/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לעצמי מתנת יום הולדת רובוט "חכם" לפי המלצה של טל, הרובוט התגלה כטיפש גמור. עד היום, שבועיים מהרכישה לא הצלחתי לקבל שירות. 3 טלפונים למוקד השירות לא הניבו מענה, רק מייל נזעם זכה לתגובה - עדיין לא קיבלתי שירות. השלב הבא - הרשות להגנת הצרכן. במילה אחת לא. בשתי מילים לא ולא.
תגובת החנות:
שלום רב ,
אכן הלקוחה דיברה איתנו והומלץ לה בחום רב על השואב iClebo Omega , שאכן הוא אחד השואבים הרובוטיים המובילים בשוק.
לצערנו אכן הלקוחה דיברה איתנו ואמרה לנו שיש פגם בשואב והיה נדרש להחליפו ע"י הספק iClebo במסגרת האחריות שהספק נותן (אחריות 3 שנים VIP עד בית הלקוח).
לאחר שבוע התקשרה אלי הלקוחה ואמרה שהיא מתקשתה לקבל מענה משירות הלקוחות של החברה ואנחנו שמחנו לעזור לה ופנינו ישירות לסוכן שיטפל בה אישית.
אכן חברת הספק iClebo לא נתנה מענה הולם ללקוחה , וחבל שאנחנו סופגים ביקורות כזאת (במקום שירות הלקוחות של iClebo), ועוד לאחר שטיפלנו אישית ובשמחה בלקוחה וניסינו לעזור ככל יכולתנו.
יש לציין שהנושא אכן טופל והלקוחה קיבלה שואב חדש ותקין במסגרת השירות של חברת iClebo .

מוצר:
רובוט אומגה
תמונת משתמש
שם:
avi
תאריך:
05/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מפרסמים שהם מוכרים שואב אבק dyson v6 total clean ב1739 ש"ח (מחיר סופי)
אבל בפועל אי אפשר לקנות בלי להוסיף אחריות, ואחריות היחידה שניתן להוסיף עולה 399 ש"ח - כלומר, לא ניתן לקנות את המוצר בפחות מ2138 ש"ח
חשוב לציין שבזאפ המוצר מופיע כ1739 ש"ח מחיר סופי ושכתוב שהחנות היא משווק מורשה
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו באמת מתנצלים על אי הנעימות.
אכן הייתה לנו תקלה באתר בכמה מוצרים ולא רק במוצר זה. כחלק מהבעיה לקוחות אכן לא יכלו לבחור אחריות רגילה לשנה שהיא ללא תוספת עלות , אלא רק אחריות של ב.נ.ז.כ לשנתיים שהיא בתוספת תשלום.
באותם יום ZAP יצרו איתנו קשר והודיעו לנו על הבעיה ואכן באותו יום תיקנו את כל המוצרים עם בעיה דומה כמו שציינת .
חשוב לציין שכאשר התוודענו לתקלה הורדנו קודם כל את כל המוצרים עם אותה תקלה מהאתר.
כמו כן המוצר שציינת אינו קיים באתר יותר מכיוון שנמכר כבר.
אמינות היא הדבר החשוב לנו ביותר כחלק מהשירות לקהל לקוחותינו .
שוב, אנו מצרים על התקלה שנגרמה ומתחייבים להמשיך לפעול באמינות ובשקיפות לכל לקוחותינו.

בברכה ,
צוות תוכי .
מוצר:
dyson v6 total clean
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
08/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קלילללל אחד המקומות היותר שירותיים
התחיל בטלפון לאחר מכן בחנות בעל החנות רץ למחסן להביא לי מה שהייתי צריך דאג לי לאחסון לאחר שעת הסגירה פתח את המוצר הראה לי אותו פינק במחיר
והוסיף אביזרים במחירים טובים
אני אהבתי!!!
ממליץ בחום
מוצר:
בידורית
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
04/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה קלה ומהירה ומחיר תחרותי. זאת פעם שניה שאני קונה בחנות זו וגם הפעם יצאתי מרוצה
מוצר:
קומקום חשמלי ATL 742
תמונת משתמש
שם:
Litisia
תאריך:
11/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מצויין אפילו יותר ממצוין
הייתי חייבת את המוצר בדחיפות כמתנה
ובעל החנות הביא לי את המוצר בעצמו כדי שהמתנה תגיע בזמן .
מומלץ מומלץ מומלץ!!!!!
מוצר:
רחפן UM350V
תמונת משתמש
שם:
זורי
תאריך:
25/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקשתי מבעל החנות לקבל את המוצר במהירות לסוף השבוע. לא יכל להבטיח את זאת דרך חברת השילוח. אז בעל החנות הביא לי את המוצר עד הבית בחולון. שירות מעולה הייתי קונה שוב ללא היסוס.
מוצר:
רדיאטור TRRS1225
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
26/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוני--היזמנתי מגן ברקים של חברת GPT דגם SC9DISH
לפי התמונה באתר כולל תו תקן ישראלי. המוצר שקיבלתי אינו כולל תו תקן
המוצר שקיבלתי אומנם רשום עליו GPT אבל המק"ט הינו של יונדאי HY -P600DISH
הגודל אינו תואם למצויין בתמונה.
אבקשכם להחזיר לי את כספי או לשלוח לי מגן ברקים כפי שמצוין באתר שלכם.
תוכי: לידיעה אן מוצר שאנו מוכרים ואן לו תו תקן
המוצר הוא עם תו תקן של חברת GP/ יונדאי שהם בעלי אותו מוצר
רוני: האם זה המוצר שהיזמנתי?? זה המק"ט שהיזמנתי??
מוצר:
מגן ברקים SC9DISH
תמונת משתמש
שם:
jhonny
תאריך:
06/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באמת שאני לא נהנה לכתוב את חוות הדעת הנ"ל, אבל החנות לא השאירה לי ברירה.

חווית קניה פשוט מזעזעת.

ב15/11/16 הזמנתי מאתר החנות טוסטר אובן.
החנות התחייבה עד 7 ימי עסקים, משמע עד מקסימום 24/11/16 המוצר אצלי.

מתאריך 23/11/16 כשאף אחד עוד לא יצר איתי קשר לתיאום הגעה, התחלתי ליצור קשר עם החנות ומשם זה לא הפסיק.

המצב הגיע לזה שאני בקשר יום יומי עם החנות או עם חברת השליחויות ומרגיש שאני צריך להילחם על חיי כדי לקבל את המוצר, כאילו הם עושים לי טובה שהם מספקים לי אותו בכלל.

רק בתאריך 05/12/16 קיבלתי את המוצר, אחרי חריגה גדולה מזמן ההתחייבות מלחמה על המוצר ששילמתי עליו.

סיכום ההתנהלות עם החנות:
* אין התנצלות על העיכוב.
* אין לקיחת בעלות/אחריות על המקרה.
* אין כבוד לזמן הלקוח או לזמן שהחנות התחייבה או לכסף שהלקוח שילם.

חשוב לציין שאני הייתי זמין לטלפונים ולשליחויות כל יום כל היום, ככה שהבעיה נבעה מהחנות ולא מחוסר זמינות שלי.

בקיצור - חנות מאוד לא מומלצת ואישית לא אזמין משם ולא אמליץ לאף אחד להזמין משם.
תגובת החנות:
בס"ד
יש לציין שהעובדות נכונות שהלקוח הזמין בתאריך 15.11 בשעה 22:14 כאשר 7 ימי ההספקה הוא לתאריך 24.11 הלקוח טען שלא דיברנו זה לא נכון ברגע שהלקוח התקשר
וטען שלא קיבל את המוצר יצרתי קשר עם חברת המשלוחים HFD והם טענו שהתקשרו והוא לא ענה כמו כן נתן לי כתובת אחרת לאספקה (לדוד בר רב האי 44 )כמו כן חברת
המשלוחים טענו שיש להם לחץ בגלל BLACK FRIDAY ואכן יצרו איתו קשר הלקוח טען שלא התנצלתי זה לא נכון התנצלתי שוב ושוב מפני שהעיכוב לא היה באשמתי נכון באחריותי
וגם יש לציין שלא היה שום כעס בשיחות בננו בזמן שהלקוח התקשר ואמר שזה בסדר והוא מבין יש לציין שאנו דוגלים בשרות טוב ואמין כל הזמן ויש עובדות.
אני שוב מתנצל והלואי ויכולנו לשלוט על כל דבר

בברכה אלי אמיתי 052-3301930
מוצר:
טוסטר אובן ATL-1812G
תמונת משתמש
שם:
anath
תאריך:
29/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי מהיר ואיכותי. יום לאחר ביצוע ההזמנה קיבלתי sms שאיפשר לי לעקוב אחר המשלוח.
בטוחה שאקנה שם שוב.
מוצר:
טוסטר אובן 42 ליטר ATL-1812G
תמונת משתמש
שם:
סויון
תאריך:
28/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המאוורר שהוזמן באמצעות האתר הגיע עם שליח עד הבית הרבה לפני מהמצופה (במקור המשלוח אמור היה להגיע עד 7 ימי עסקים).
עוד בטרם נתקבל המשלוח קיבלתי מצוות תוכי הודעות טקסט גם בטלפון וגם במייל אודות מצב ההזמנה ומספר מעקב בחברת השליחויות.
בהתחלה כנראה עקב תקלה טכנית לא הצלחתי לאתר את המשלוח באמצעות הקוד שנתקבל, פניתי לחברה וקיבלתי מענה מהיר.
שירות מצויין, בהחלט ממליצה.
מוצר:
מאוורר עמוד שלט ATL-915 GOLDLINE LCD TOUCH ATL-915
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
23/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תוך 24 שעות התקבל המוצר! עד קבלת המוצר שלחתי מיילי בירור וקיבלתי תשובות במהירות . לאחר קבלת המוצר ביקשתי העתק חשבונית ופשוט התעלמו מבקשתי.
מוצר:
מאוורר ATL1906WRC
תמונת משתמש
שם:
Itay
תאריך:
07/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי להזמין את השולחן, אחריי שוידאתי שקיים במלאי (ע"י לחיצה על הקישור באתר, בדוק במלאי)
אולם המוכר טען שנגמר, בבירור נוסף מסתבר שנמצא רק בהזמנה מיוחדת ולעולם לא במחסן.
אבל קיים שולחן אחר , שעולה 50 ש"ח יותר..
כל הסיפור הריח לי כלא אמין והעדפתי לרכוש במקום אחר.
לא הייתי ממליץ לרכוש שם
תגובת החנות:
לצערי הלקוח לא הבין נכון את הנאמר

שולחן גיהוץ נימצא במלאי ונאמר ללקוח שהוא יכול להזמין אותו ולקבל אותו עד 7 ימי עסקים עם שליח כמו שמופיע באתר

מי שמעונין בשולחן גיהוץ מבצע הזמנה ולא כותב ביקורת לא עניינית

אתם מוזמנים להזמין ולקבל

יום טוב לכולם


מוצר:
שולחן גיהוץ שולחן גיהוץ מקצועי morphy richards 42720
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
13/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ושילמתי על משלוח בדואר רשום, להפתעתי המוצר הגיע כבר למחורת עם שליח עד הבית.
מוצר:
מנגל חשמלי EL2600
תמונת משתמש
שם:
עוז
תאריך:
11/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המערכת הגיע תוך יום (!) למצפה רמון, לא היה שום סיבוך הקנייה והכל הלך חלק..
מוצר:
מערכת סטריאו SC-VKX25
תמונת משתמש
שם:
Wool
תאריך:
06/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסיתי להזמין מוצר שראיתי בזאפ, לא רציתי לשלם באתר כי היו לי כמה שאלות אז שלחתי בקשה להזמנה טלפונית, קיבלתי מייל שמאשר.

אחרי יום יומיים היה לי טלפון מהחנות שלא הספקתי לענות לו ומאז לא התקשרו שוב.
שלחתי עוד הודעה במייל ולא קיבלתי תשובה ואחרי מספר ימים התקשרתי שוב- כשהצלחתי לתפוס אותם בשעות העבודה.

ניסיתי להסביר למוכר שהשארתי כמה הודעות והוא ענה שכנראה השארתי מספר לא נכון, אמרתי שהשארתי מספר נכון אז הוא טען שהוא התקשר אלי לפחות 3-4 פעמים ולא עניתי. מה שלא היה נכון...

אמרתי שבוודאות לא התקשרו אלי ורק אז הוא שאל מה המספר שלי שאחרי שנתתי אותו שאלתי "לא אמרת שחזרת אלי כמה פעמים ולא עניתי?" -כל השיחה אגב הייתה בלי שהוא שאל לשמי.

בקיצור יחס ממש לא ברור ולא נעים שלא להגיד לא רציני. אני מעדיפה לא לקנות במקומות כאלו כי אפשר לסמוך עליהם...
תגובת החנות:
לא נראה לי הגיוני שלקוח רוצה לקנות מוצר ואנחנו לא נתקשר ונמכור לו
מוצר:
מקרר נאון לבן NEON MIT 475 MIT 475
תמונת משתמש
שם:
שמעון
תאריך:
10/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חגז מיוצר ב2014 לפי התקנים החדשים, המתקין אישר אותו להתקנה ושימוש. המוצר הגיע תוך יומיים.
מוצר:
חגז חגז
תמונת משתמש
שם:
Aviel
תאריך:
05/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט אדיר - התקשרו לבשר לי שנגמר להם המלאי לדגם שהזמנתי ולפני שהספקתי בכלל להתבאס או משהו כבר הציעו לשלוח דגם מתקדם יותר באותו מחיר. שלחו יום אחרי והגיע יומיים אחרי , תיק תק כמו שצריך
מוצר:
אוזניות RP-HJE120
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
01/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות!!! חנות שלא מספקת את המצר.
ב13 למרס רכשתי את המיקסר מתוכי ושלמתי עבור אחריות ל10 שנים הדרכה ביתית מתנה ,לא קיבלתי את האחריות, לאחר שדיברתי אתם ארבע פעמים אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו אלי.
כשנסתי לתפוס את תוכי כמה ימים לא היה מענה,
השארתי להם מכתב במייל ורק אז חזרו אלי, נאמר לי שיטופל בהקדם ,
מאז אני מחכה ועדיין לא חזרו אלי ,
היום ה1 למאי ,
בכל אופן לא מומלץ בכלל לעבור חווית קנייה לא נעימה בכלל, לא מומלץ!!!!
תגובת החנות:
לצערי הדברים אינם מדויקים

למי שהלקוח יש טענות היא לחברת ברימאג וחבל שאת הביקורת הוא כותב אלינו

הלקוח הזמין את המיקסר בתאריך 12/03/16 בשעה 22:27

בתאריך 14/03/16 בשעה 12:05 הלקוח קיבל את המיקסר פחות מ48 שעות מרגע ההזמנה

לחשבונית הקניה היה מצורף תקנון המבצע וטופס עם פרטים של הלקוח שהוא אמור לשלוח לחברת ברימאג בכדי לקבל את ההטבה ואת תעודת האחריות

הלקוח התקשר ושאל איך הוא מקבל את ההטבה ונאמר לו שהוא צריך לשלוח את הטופס ליבואן ברימאג ולהמתין להם שהם יחזרו לתאום הדרכה
טענת הלקוח כאילו הוא לא קיבל מאיתנו את המוצר אינה נכונה

תעודת אחריות והדרכה בבית הלקוח מקבלים מהיבואן ברימאג כמו שמופיע בתקנון שמופיע באתר ושהלקוח קיבל העתק

אנו נמשיך לתת שרות מצוין ואיכותי ללקוחותינו

מוצר:
מיקסר KMIX STAND MIXER
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
25/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תאור מפורט של המוצר באתר, עד 24 תשלומים ללא ריבית, המשלוח מהיר בתוך מספר ימים עם שליח, והמערכת עצמה מעולה, משוכללת ובעלת סאונד מאוד יפה!
מוצר:
מערכת סטריאו SCVKX25
תמונת משתמש
שם:
ברבי
תאריך:
03/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שיחה נעימה עם המנהל. לבקשתי, הצליח להקדים את המשלוח כך שהגיע תוך יומיים הביתה על ידי שליח וללא תשלום .באמת מיוחד במינו.
מוצר:
בלנדר 75
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply