
הזמנה קלה ופשוטה, המוצר נשלח בחינם והגיע הרבה לפני הזמן המוצהר. אפילו המחיר היה הכי זול. בקיצור- חווית קנייה מעולה, מקצועית, תמשיכו כך.

הזמנה קלה ופשוטה, המוצר נשלח בחינם והגיע הרבה לפני הזמן המוצהר. אפילו המחיר היה הכי זול. בקיצור- חווית קנייה מעולה, מקצועית, תמשיכו כך.

המוצר הגיע לפני הזמן הנקוב לשביעות רצוני המלאה. השירות בעת ההזמנה היה טוב מאד ואדיב. המוצר כשלעצמו עונה על הדרישות ופועל היטב כבר יותר מחודש. אין תלונות. חנות מומלצת.

המשלוח (עד הבית) ב-12 ש"ח בלבד, הגיע בזמן. אחרי שפתחתי את אריזת המוצר המקורי שהזמנתי (מטען GP טראנס) וקראתי את ההוראות, הבנתי שזה לא בדיוק מה שרציתי. התקשרתי לחנות ואמרתי שהאריזה כבר פתוחה, ובכ"ז, האם אפשר לעשות משהו. הנציג אמר שידבר עם היבואן ויחזור אליי. בתשובה שנתן לי הוא אמר שאני יכולה לבוא ויחליפו לי למטען אחר לפי בחירתי, על אף שהאריזה כבר פתוחה. הגעתי לחנות בעצמי ובחרתי מטען אחר של GP בלי שום בעיות. בנוסף יש לציין שהמחירים למטענים אלה ב"תוכי" אכן נמוכים מאוד.

מחיר אטרקטיבי הטוב ביותר בהשוואה זאפ משלוח מהיר עד דלת הבית באמצעות שליח תשלום בכרטיס אשראי באתר בטוח אבטחהSLL חנות אמינה מומלצת ביותר ובהצלחה לכולם

המוצר כפי שתואר, הזמנה פשוטה טלפונית. באתר זאפ מבטיחים משלוח חינם תוך 14 יום, אך בטלפון הסכימו להתחייב על 21 יום. בסופו של דבר המוצר הגיע תוך 10 ימים עד הבית.

האתר נראה טוב וגם קל לשימוש. ההזמנה פשוטה, קלה ומהירה המשלוח הגיע הרבה יותר מוקדם מהמובטח. מה צריך יותר מזה?

ההזמנה בוצעה בטלפון. עונים מהר. הבטיחו שהמוצר יגיע תוך שבועיים. בפועל הגיע תוך פחות משבוע. בסה"כ מרוצה מאוד ממהירות הטיפול.

הזמנתי אוזניות פנסוניק דרך אתר החברה כשהחברה התחיבה לספק אותם תוך 14 יום מרגע ביצוע ההזמנה בפועל התקשרתי לחברה אחרי 3 ימים ונאמר לי שהמוצר כבר נשלח ובאמת למחרת כבר קיבלתי את המוצר ארוז כמו שצריך.בשיחת הטלפון שלי איתם נענתי במהירות ובאדיבות ההתרשמות שלי שהם מקצוענים.

הזמנתי בקלות באתר. ביקשתי שיגיע תוך 30 יום, כדי שהמשלוח יהיה בחינם, והמוצר הגיע תוך כ-3 ימים! לא היו שום בעיות בהזמנה והמכשיר תקין.

התקשרתי לחנות וענה לי מוכר אדיב מאוד אשר הסביר לי על המיקרוגל. ביצעתי הזמנה למוצר, והובטח לי כי תוך 3 ימים המוצר יהי אצלי בבית, מה עוד שהמשלוח בחינם. אחרי 3 ימים בדיוק קיבלתי את המוצר לביתי בדיוק כמו שהובטח לי. אין ספק כי השירות היה 10.

בחרתי מתוך כמה חנויות באותו מחיר , בחנות זאת ההסבר היה הכי מקצועי, נענו לי לכל השאלות שעליהן לא קבלתי תשובה באתרים אחרים, אספקה מהירה מאוד, בנוסף, גומיות נוספות (חיוני בדגם זה), קבלתי מתנה. בחנויות אחרות דרשו 30 ש"ח + 30 ש"ח משלוח. חסכתי כסף, קבלתי מוצר טוב, נהניתי מהשירות. תודה.

רכשתי מצלמה יחסית פופולרית. התקשרתי לחנות לוודא שקיימת במלאי. נאמר לי שישנה מצלה אחרונה. אחרו לי שתוך 3 ימים תגיע אלי. אחרי 3 ימים משלא הגיעה המצלמה, התקשרתי, ונאמר לי שהיא הועברה לחב' המשלוח, ושיתואם מולי ום למחרת מועד הגעתה אלי. ואכן, למחרת המצלמה הגיעה אלי. שירות מצוין, חייבים לוודא שהפריט המוזמן קיים במלאי.

ביצעתי את ההזמנה ביום שישי, בחרתי באופציית המשלוח בדואר החינמית וקיבלתי את האוזניות בדואר רשום כבר ביום שלישי שאחריו.

עשיתי תהליך קניה ברשת ונתקלתי בבעיה. התקשרתי ומיד קיבלתי מענה. באותה השיחה בטלפון בוצעה ההזמנה ואחרי 3 ימי עבודה, הכרטיס הגיע.

הזמנתי מ"תוכי" אוזניות של סוני מדגם MDRE828LP (אוזניות עליהן היו המלצות טובות בזאפ). החנות לא הציעה את המחיר הטוב ביותר (הפרש של כ-4 ש"ח בסך הכל מהמקום הראשון) אולם קיבלה המלצות טובות יותר, כולל המלצות שהתייחסו ספציפית להזמנת האוזניות שרציתי והביעו שביעות רצון. במוצר פשוט (כל מוצר מתחת ל-100 ש"ח, בחלוקה גסה) רצוי להצליח "במכה ראשונה", שהמוצר יגיע תקין ומהר, כי כל התעסקות נוספת עם החנות מורידה מהחיסכון שבקניה ברשת - לכן אני לא תמיד בוחר במחנות הזולה ביותר. מהבחינה הזו אני מרוצה מאוד מ"תוכי". האתר ברור ודי נוח להזמנה; לא יוצא דופן מבחינה זו אבל באמת בסדר גמור. הייתי שמח אם התיאורים היו קצת יותר ברורים (לדוגמה, דגם האוזניות MDRE828 וגם דגם האוזניות MDRE818 מתוארים שניהם כ"אוזניות כפתור סוני איכותיות ביותר"). ההזמנה בוצעה ביום שבת והאוזניות הגיעו לסניף הדואר שלי ביום שני. צריך לזכור שמשלוח בדואר רשום מושפע מהטיפול (האיכותי בד"כ) של חברת הדואר ולחנות עצמה אין נגיעה לכך; אע"פ כן מכך שהחבילה הגיעה ביום שני ניתן להסיק שהחנות שלחה את המוצר מיד ביום ראשון ומדובר בסה"כ בזמן טוב. כמו כן שמחתי לראות שהאוזניות נשלחו באריזה סטדנרטית וראויה (מעטפה מרופדת) ולא בצורה מאולתרת כמו בהרבה חנויות אחרות. אני לא יכול לשפוט בביקורת זו את רמת השירות של החנות מכיוון שלא דיברתי עם נציג מכירות ולא נזקקתי לתמיכה טכנית; אולי בהזדמנות אחרת ייצא לי לעשות זאת (למעשה, מבחינת החנות עצם העובדה שלא נדרשתי לדבר עם נציג מכירות היא חיוביות). בסה"כ, חנות מומלצת!

הגעתי לתוכי דרך אתר זאפ כיוון שבמחיר הם היו הכי זולים. הרמתי טלפון והעדפתי להגיע פיזית לחנות כי בדרך כלל שהמחיר זול מאוד אני קצת חושש לקנות באינטרנט (ולכן עניין המשלוח לא רלבנטי כי לקחתי את המוצרים מיד) הזמנתי 2 נגני די וי די ניידים של SAFA ואוזניות בלו-טות' ומתאם בלו-טות' המחירים היו מאוד זולים, השירות מצויין, ובכל שאר הקריטריונים החנות הזו מובילה על כל השאר. מומלץ!!!

הזמנתי את האוזניות באתר. תהליך ההזמנה היה מהיר ופשוט. הייתי שמח לו ניתן היה לקבל מידית אינדיקציה על הימצאות הפריט במלאי. בברור טלפוני למחרת כבר עידכנו אותי שהפריט ישלח באותו יום, ואכן תוך יומיים נוספים קיבלתי אותו בדואר רשום ארוז יפה ובצורה מקצועית.

ביצעתי הזמנה טלפונית ותוך שלושה ימים המוצר כבר הגיע אלי, אין ספק, שרות יעיל ומהיר, מומלץ. יש בהחלט אפשרות שאשוב לרכוש מוצרים בחנות זו.

הגעתי לתוכי דרך אתר זאפ. מחיר האוזניות בתוכי היה נמוך משמעותית מחנויות אחרות. התקשרתי טלפונית לברר פרטים לגבי דגם ואפשרות משלוח מהיר, קיבלתי מענה מיידי ושירות מקצועי אדיב וזריז. האוזניות הגיעו תוך יומיים עם תעודת אחריות מקורית. השירות מצוין והמוצר טוב מאוד. מומלץ !

שרות אדיב ואמין, מענה טלפוני מהיר הזמנתי אוזניות במחיר הכי זול באתר זאפ (ובכלל) ובגלל אי מילוי פרטים מדויקים של הויזה (תוקף הויזה) המוצר לא נשלח, לאחר ברור טלפוני קצר התגלתה התקלה , המוצר נשלח ותוך 3 ימים הגיע אלי ארוז באריזה מקורית ובתוך מעטפה מרופדת. ראוי לציון שלא היו דמי משלוח (דבר שלפעמים מייקר את מחיר המוצר).

האתר ידידותי וקל למצוא את מה שרוצים, המכשיר עצמו טוב מאוד, אבל יש לשים לב לאיכות האוזניות - צד חלש במכשיר זה

רכישה קלה להזמנה באתר-אספקה מהירה ואמינה בקיצור כמו שצריך להיות שרות איכותי.המוצר הגיע בזמן המובטח באריזה מושלמת .

התחייבות של חנות הייתה ל-14 ימי עבודה וקיבלתי את המוצר אחרי שבוע. השרות של האתר ממש מצוינת ומשארה רושם טוב מאוד.

התקשרתי בטלפון לחברה ענה לי בצורה מאוד ידידותית ויעילה מוכר בשם דני. האוזניות הגיעו אלי תוך 4 ימים בדואר רשום וארוז כהלכה. הבעיה היחיחדה היא שביצעתי את הקנייה מול חנות בשם תוכי בבני ברק. החיוב על כרטיס האשראי התבצע בשם חברה אחרת אשר נמצאת בראשון לציון. לרגע אחד חשבתי שמישהו "עלה" על הכרטיס שלי.

התקשרתי לתוכי לאחר שמצאתי דרך זאפ שהיא מציעה את המחיר הנמוך ביותר לנגן שאותו רציתי לקנות. לאחר שקראתי את הביקורות החלטתי ללכת על זה. התקשרתי לחנות ודיברתי עם מוכר מאד אדיב. ההזמנה הגיעה אליי הביתה בזמן והמוצר היה תקין. אין לי שום תלונות ובשמחה אקנה שם עוד פעם