מפרסם ב-zap מאז 2010

‎גאדג'ט מובייל‎ ‏(Gadget-Mobile)

מכשירים סלולרים, גאדגט וציוד נלווה (4 סניפים)

4 / 5 ממוצע מבוסס על 4 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 800 חוות דעת גולשים על גאדג'ט מובייל
Dor
Dor
08.07.2018
מוצר שנרכש: גלקסי 8

ללא ספק אחד המקומות שהיה לי הכי כיף לקנות שירות אמינות ומקצועיות ומחיר במקום אחד תודה ליהודה התותח שעזר לי המון גם עם העברת המידע והשירות ללא ספק רק לשם אחזור לקנות ואמשיך לשלוח לשם

חוות הדעת עזרה לכם?
Gal
Gal
05.07.2018
מוצר שנרכש: Galaxy s8

Galaxy s8 שירות מעולה ומהיר! מומלץ ביותר! אחזור לקנות בעתיד.. אפי תותח אחלה מקום נקי ומסודר

חוות הדעת עזרה לכם?
koby
koby
29.06.2018
מוצר שנרכש: Samsung A5 2018

שרות מהיר הכולל הסבר על תכונות הטלפון, מפרטו ומה העסקה הכדאית המשתלמת ביותר. מוכר אמין וממליץ בכנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
יהודה
יהודה
25.06.2018
מוצר שנרכש: לא רכשתי

שואלים אותם בטלפון הכל טוב יש הכל וכו' רק מגיע לחנות פתאום נגמר המלאי וצריך להוסיף 200 שח גם ראיתי אותו לוקח על מגן לאייפון 3 60 שח וזה אחרי 50 אחוז הנחה! ניסה להציע לי מגן מסך ב50 שח אמרתי לו שגם אני מזמין בדולר התבלבל קצת אני ממש לא ממליץ

חוות הדעת עזרה לכם?
Daria
Daria
22.06.2018
מוצר שנרכש: SAMSUNG S7

התקשרתי לשואל אם יש מכשיר במלאי, אמרו שכן, בצבע שחור ושאני יכולה לבוא ולקנות בחנות. עידכנתי שאני מגיעה תוך שעה. כשבאתי אמרו לי שאין להם מכשיר בחנות ואם יהיה בהזמנה מראש, אז רק בזהב. חבל מאוד, במחיוד שזה היה ביום שישי, והיתי מוכנה לקנות טלפון במידי.

חוות הדעת עזרה לכם?
shalom
shalom
20.06.2018
מוצר שנרכש: OnePlus 6

רכשתי את המכשיר one plus 6 בהמלצה של המוכר, טלפון ממש מהיר איכות הצילום מעולה, במיוחד בצילום ידני. שירות אדיב ומהיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
מרים
מרים
18.06.2018
מוצר שנרכש: Redmi note 5

הגעתי לגאדג'ט מובייל לשדרוג סלולרי אחרי ניסיון כושל בחנות אחרת. השירות מדהים! קיבלתי שירות הרבה מעבר למה שהם מחויבים לתת לי. ייעוץ אמיתי בלי לדחוף לך מוצרים שאתה לא זקוק להם. קיבלתי התחשבות גם מבחינת המחיר (בת שירות).. לאחר הקנייה הם עזרו לי עם התפעול והעברת שאר הקבצים מהטלפון הישן ללא תוספת תשלום. ללא ספק הם זכו בי כלקוחה קבועה ובהמלצה שלי ביושר. תודה רבה לכם ארי ויהודה!

חוות הדעת עזרה לכם?
שגיב
שגיב
17.06.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi a1

רכשתי מכשיר יקר. שאלתי במפורש אם מדובר ביבואן רשמי ואמרו לי שכן. לאחר מספר שבועות גיליתי לתדהמתי שלא כך. פניתי לחנות והם אמרו לאחר בדיקה שאכן קניתי יבואן לא רשמי אלא מורשה ושמדובר בטעות שלי ולא שלהם. אמליץ לכולם לבדוק את הדברים בצורה מסודרת ולא להסתמך על הנאמר לכם בחנות זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
יבגניהחתיך
יבגניהחתיך
10.06.2018
מוצר שנרכש: Note 5a

אם היו יותר מ5 כוכבים הייתי שם בטוח השירות שהמחירים הכי משתלמים בארץ! תודה לצוות ירושלים הנפלא במיוחד למשה התותח

חוות הדעת עזרה לכם?
alonm
alonm
06.06.2018
מוצר שנרכש: מעבדה חיצונית ספיקרפון

זכיתי בחוויית שרות מעולה! עקב תקלות במכשיר הגעתי לחנות בקינג ג'ורג' 10 י-ם (לא הכרתי קודם) המוכר (ארי) הסביר לי שניתן לתקן (על אף שחשבתי כבר לרכוש חדש..) תוך פחות משעה ברוטו שליח הגיע וחזר עם המכשיר מתוקן! מבחינתי ציון 10!

חוות הדעת עזרה לכם?
romimos
romimos
29.05.2018
מוצר שנרכש: iPhone 8 256gb

מיקי ואפי, תודה לכם על שירות מקצועי ואיכותיים ויחס אישי המשיכו כך! נהנינו מאוד מחווית הקניה והשרות עשו לנו את כל העברת הנתונים והכל חינם תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
Omer
Omer
27.05.2018
מוצר שנרכש: אייפון 8 פלוס

ישאל התותח, אחלה מחירים מומלץ בחום אין ספק שאחזור!! שירות כזה לא חוויתי בשום חנות שקניתי!!

חוות הדעת עזרה לכם?
zeev
zeev
27.05.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi 4A 16GB

קצת בלתי אפשרי להזמין אצלם באינטרנט. בהזמנה באתר לא מתקבל כרטיס אשראי עם תוקף מעל 2023, התקשרתי להזמנות אינטרנט ואמרו שתחזרו אלי אבל לא חזרו, אחרי 4 שעות הפנו אותי לסניף ירושלים ושם אמרו לי שהם בלחץ. אמרו לי גם שהם מעבירים את ההזמנה לסניף ירושלים ובמקום זאת ביטלו את ההזמנה...

חוות הדעת עזרה לכם?
ityisr2
ityisr2
26.05.2018
מוצר שנרכש: סמסונג 8/9

להתרחק מהחנות ברחובות. חוסר מקצועיות, חוסר באדיבות. מנסים לדחוף לך מוצר יקר ושתעוף משם. אם אין לך מושג מה זה שירות לקוחות עדיף שלא תפתח חנות. לא קניתי ובחיים לא אקנה שם

חוות הדעת עזרה לכם?
Lior
Lior
16.05.2018
מוצר שנרכש: iPhone 8 256GB

שירות מדהים, מאוד יעיל. מחירים ממש טובים והרגשה נעימה. ממליצה בחום!!! העברת מידע ועזרו לי בהעברת נתונים.

חוות הדעת עזרה לכם?
שי
שי
09.05.2018
מוצר שנרכש: one 5t

קניתי פלאפון ONE 5T חווית הקנייה הייתה טובה מאוד. השירות הגון ומקצועי, כלל הנתונים הוצגו בפניי כפי שהייתי רוצה. המכשיר הוגדר והותקן בחנות בזריזות ובאדיבות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Sari
Sari
08.05.2018
מוצר שנרכש: Samsung s7

הגעתי אל החנות במקרה בשיטוט באינטרנט, ואני שמחה על כך מאוד! השירות שניתן לי ע''י אפי היה פשוט יוצא מן הכלל - מקצועי, אדיב, סבלני. כל הכבוד על שירות שלצערי לא כל כך נפוץ בישראל - יוצא דופן לטובה. אני שמחה שהגעתי אל החנות הזו, ובהחלט ארכוש שם שוב בעתיד. אפי - תודה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Limay
Limay
02.05.2018
מוצר שנרכש: אייפון X

לאחר חיפושים רבים מצאתי את המקום המושלם! השירות מדהים מקצועי ואמין, סיפק תשובה לכל שאלה שהייתה לי! עשיתי את הבחירה הנכונה ללא ספק! המחיר הכי טוב והשירות מעל ומעבר:))

חוות הדעת עזרה לכם?
יצחק
יצחק
02.05.2018
מוצר שנרכש: פלאפון שיאומי A4

ב4.1.18 ראיתי פרסום בזאפ על פלאפון שיאומי בעלות של 400 שקלים ואחריות לשנה. בחנות קיבלו אותי שני מוכרים מאוד אדיבים והם אמרו לי שאין אחריות לשנה והפרסום באתר על אחריות לשנה זה אחריות על בעיות תוכנה. הוצע לי להוסיף עוד מאה שקלים ולקבל אחריות מלאה לשנה מהיבואן, גירסה בעברית ומטען מקורי. אחרי כשלושה חודשים הפלאפון ריפרש את עצמו בכל פעם שנדלק, וביקשתי לממש את האחריות. אחרי יום קיבלתי טלפון מהמעבדה ונאמר לי שאין אחריות על המכשיר היות והמדבקה של הפלאפון לא במקום ושיש שריטה על אחד מהכפתורים, 'באדיבותם' הסכימו לשלוח לי תמונה שהמדבקה לא במקום. התעקשתי על כך שלא פתחתי את המכשיר ושלא שיניתי את מיקום המדבקה, ואחרי דין ודברים, הם הסכימו לפתוח את המכשיר. אחרי יום קיבלתי טלפון מהמעבדה שהם לא יתקנו לי את המכשיר היות והם זיהו סדק ועוקם במכשיר שמלמד על נפילה, ואין אחריות על מקרים של נפילה. 'באדיבותם' הם שלחו לי תמונות המלמדות שאכן יש סדר ועוקם במכשיר. שאלתי: האם יש קשר בין נפילה לתקלה (המכשיר לא נפתח אצלי בלי שהמכשיר נפל לפני כן)? ובשירות לקוחות ענו לי: שבכל מקרה אין אחריות במקרה שהמכשיר נפל. בטלפון עם החנות נאמר לי שהחוק/האותיות הקטנות פוטרות אותם מלתת אחריות במקרה שזוהתה נפילה, גם אם אין קשר בין הנפילה לבין התקלה. אני לא יודע מה קרה למכשיר, אבל אני יודע בבירור שלא שיניתי את המדבקה ושהמכשיר לא נפל לפני גילוי התקלה. יכול להיות שמלכתחילה קיבלתי מכשיר שיש בו בעיה, ושנפתח לפני שקניתי אותו (ולכן המדבקה לא הייתה במקום), ויכול להיות שקיבלתי מכשיר טוב שסתם אירע לו תקלה (לא הייתה נפילה לפני התקלה!!) אך נראה שהמעבדה והחנות מתנערים מאחריות . אציין שמצאתי באינטרנט (בעיקר באתרים באנגלית) שהתקלה הזאת היא תקלה נפוצה ויש הרבה אתרים שמסבירים איך לתקן את התקלה (ברובם הם אומרים שזה תקלה ב-RAM). אז לפני שאתם קונים בחנות, בטח לפני שאתם משדרגים את הקניה לאחריות מלאה, תיקחו בחשבון שכשתצטרכו את האחריות, לא בטוח שתקבלו אחריות, והמעבדה עלולה להיתלות באותיות הקטנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
henia.fink.gm
henia.fink.gm
30.04.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi A1

קניתי מכשיר שיאומי A1 בסניף רחובות, ונשיקות היה מעל המעבר לציפיות שלי, תודה רבה לישראל על השירות המסור!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Boris
Boris
29.04.2018
מוצר שנרכש: OnePlus 5T

שיחה עם סניף תל אביב לצורך רכישת מכשיר הסתיימה בהרגשה של יריקה בפנים. הנציג לא רוצה לשתף פעולה לגמרי. לא בהסברים על המכשיר ולא בעזרה ללקוחה דרך משיכת מכשיר מסניף אחר ולקראת סוף השיחה דיבר בטון מאוד תוקפני וגס. כל זה ללקוח שמוכן לבוא ןלשלם. עוד חנות שמפרסמת מכשירים ביבוא מקביל ולא מחזיקה אותם במלאי בשביל לסחוט מחיר יבואן רשמי. ואף משפילה אותך עם הוצאת מטען מקורי ומגן מהקופסה לפני מכירה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Genia sela
Genia sela
27.04.2018
מוצר שנרכש: Redmi 5 plus

הגעתי לסניף ברחובות וקיבלתי שירות מדהים מנוכר בשם ישראל סבלני, חייכן ואדיב, שירות מצוין נהנתי מאוד!

חוות הדעת עזרה לכם?
Debbie
Debbie
21.04.2018
מוצר שנרכש: MI A1

באתי לחנות כשאני יודעת מה אני רוצה לקנות אבל בכל זאת היו לי כמה שאלות שישראל ענה ברצון ועם חיוך. השירות שלו היה מקצועי, אדיב וסובלני. ממליצה בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
David
David
17.04.2018
מוצר שנרכש: Iphone x 256 gb

הגעתי לחנות הפיזית לאחר שיחה טלפונית קיבלתי שירות מקצועי ומקיף לכל השאלות ארי ויהודה עזרו לי עם כל המידע שהייתי צריך מחירים טובים. אמינות

חוות הדעת עזרה לכם?
Daniel
Daniel
05.04.2018
מוצר שנרכש: סלולר

אחזור לקנות בעתיד. אחלה שירות ואחלה של חווית קניה. ממליץ בחום לכל מי שצריך לקנות פלאפון

חוות הדעת עזרה לכם?
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון