
ללא ספק אחד המקומות שהיה לי הכי כיף לקנות שירות אמינות ומקצועיות ומחיר במקום אחד תודה ליהודה התותח שעזר לי המון גם עם העברת המידע והשירות ללא ספק רק לשם אחזור לקנות ואמשיך לשלוח לשם

ללא ספק אחד המקומות שהיה לי הכי כיף לקנות שירות אמינות ומקצועיות ומחיר במקום אחד תודה ליהודה התותח שעזר לי המון גם עם העברת המידע והשירות ללא ספק רק לשם אחזור לקנות ואמשיך לשלוח לשם

Galaxy s8 שירות מעולה ומהיר! מומלץ ביותר! אחזור לקנות בעתיד.. אפי תותח אחלה מקום נקי ומסודר

שרות מהיר הכולל הסבר על תכונות הטלפון, מפרטו ומה העסקה הכדאית המשתלמת ביותר. מוכר אמין וממליץ בכנות.

שואלים אותם בטלפון הכל טוב יש הכל וכו' רק מגיע לחנות פתאום נגמר המלאי וצריך להוסיף 200 שח גם ראיתי אותו לוקח על מגן לאייפון 3 60 שח וזה אחרי 50 אחוז הנחה! ניסה להציע לי מגן מסך ב50 שח אמרתי לו שגם אני מזמין בדולר התבלבל קצת אני ממש לא ממליץ

התקשרתי לשואל אם יש מכשיר במלאי, אמרו שכן, בצבע שחור ושאני יכולה לבוא ולקנות בחנות. עידכנתי שאני מגיעה תוך שעה. כשבאתי אמרו לי שאין להם מכשיר בחנות ואם יהיה בהזמנה מראש, אז רק בזהב. חבל מאוד, במחיוד שזה היה ביום שישי, והיתי מוכנה לקנות טלפון במידי.

רכשתי את המכשיר one plus 6 בהמלצה של המוכר, טלפון ממש מהיר איכות הצילום מעולה, במיוחד בצילום ידני. שירות אדיב ומהיר.

הגעתי לגאדג'ט מובייל לשדרוג סלולרי אחרי ניסיון כושל בחנות אחרת. השירות מדהים! קיבלתי שירות הרבה מעבר למה שהם מחויבים לתת לי. ייעוץ אמיתי בלי לדחוף לך מוצרים שאתה לא זקוק להם. קיבלתי התחשבות גם מבחינת המחיר (בת שירות).. לאחר הקנייה הם עזרו לי עם התפעול והעברת שאר הקבצים מהטלפון הישן ללא תוספת תשלום. ללא ספק הם זכו בי כלקוחה קבועה ובהמלצה שלי ביושר. תודה רבה לכם ארי ויהודה!

רכשתי מכשיר יקר. שאלתי במפורש אם מדובר ביבואן רשמי ואמרו לי שכן. לאחר מספר שבועות גיליתי לתדהמתי שלא כך. פניתי לחנות והם אמרו לאחר בדיקה שאכן קניתי יבואן לא רשמי אלא מורשה ושמדובר בטעות שלי ולא שלהם. אמליץ לכולם לבדוק את הדברים בצורה מסודרת ולא להסתמך על הנאמר לכם בחנות זו.

אם היו יותר מ5 כוכבים הייתי שם בטוח השירות שהמחירים הכי משתלמים בארץ! תודה לצוות ירושלים הנפלא במיוחד למשה התותח

זכיתי בחוויית שרות מעולה! עקב תקלות במכשיר הגעתי לחנות בקינג ג'ורג' 10 י-ם (לא הכרתי קודם) המוכר (ארי) הסביר לי שניתן לתקן (על אף שחשבתי כבר לרכוש חדש..) תוך פחות משעה ברוטו שליח הגיע וחזר עם המכשיר מתוקן! מבחינתי ציון 10!

מיקי ואפי, תודה לכם על שירות מקצועי ואיכותיים ויחס אישי המשיכו כך! נהנינו מאוד מחווית הקניה והשרות עשו לנו את כל העברת הנתונים והכל חינם תודה

ישאל התותח, אחלה מחירים מומלץ בחום אין ספק שאחזור!! שירות כזה לא חוויתי בשום חנות שקניתי!!

קצת בלתי אפשרי להזמין אצלם באינטרנט. בהזמנה באתר לא מתקבל כרטיס אשראי עם תוקף מעל 2023, התקשרתי להזמנות אינטרנט ואמרו שתחזרו אלי אבל לא חזרו, אחרי 4 שעות הפנו אותי לסניף ירושלים ושם אמרו לי שהם בלחץ. אמרו לי גם שהם מעבירים את ההזמנה לסניף ירושלים ובמקום זאת ביטלו את ההזמנה...

להתרחק מהחנות ברחובות. חוסר מקצועיות, חוסר באדיבות. מנסים לדחוף לך מוצר יקר ושתעוף משם. אם אין לך מושג מה זה שירות לקוחות עדיף שלא תפתח חנות. לא קניתי ובחיים לא אקנה שם

שירות מדהים, מאוד יעיל. מחירים ממש טובים והרגשה נעימה. ממליצה בחום!!! העברת מידע ועזרו לי בהעברת נתונים.

קניתי פלאפון ONE 5T חווית הקנייה הייתה טובה מאוד. השירות הגון ומקצועי, כלל הנתונים הוצגו בפניי כפי שהייתי רוצה. המכשיר הוגדר והותקן בחנות בזריזות ובאדיבות.

הגעתי אל החנות במקרה בשיטוט באינטרנט, ואני שמחה על כך מאוד! השירות שניתן לי ע''י אפי היה פשוט יוצא מן הכלל - מקצועי, אדיב, סבלני. כל הכבוד על שירות שלצערי לא כל כך נפוץ בישראל - יוצא דופן לטובה. אני שמחה שהגעתי אל החנות הזו, ובהחלט ארכוש שם שוב בעתיד. אפי - תודה.

לאחר חיפושים רבים מצאתי את המקום המושלם! השירות מדהים מקצועי ואמין, סיפק תשובה לכל שאלה שהייתה לי! עשיתי את הבחירה הנכונה ללא ספק! המחיר הכי טוב והשירות מעל ומעבר:))

ב4.1.18 ראיתי פרסום בזאפ על פלאפון שיאומי בעלות של 400 שקלים ואחריות לשנה. בחנות קיבלו אותי שני מוכרים מאוד אדיבים והם אמרו לי שאין אחריות לשנה והפרסום באתר על אחריות לשנה זה אחריות על בעיות תוכנה. הוצע לי להוסיף עוד מאה שקלים ולקבל אחריות מלאה לשנה מהיבואן, גירסה בעברית ומטען מקורי. אחרי כשלושה חודשים הפלאפון ריפרש את עצמו בכל פעם שנדלק, וביקשתי לממש את האחריות. אחרי יום קיבלתי טלפון מהמעבדה ונאמר לי שאין אחריות על המכשיר היות והמדבקה של הפלאפון לא במקום ושיש שריטה על אחד מהכפתורים, 'באדיבותם' הסכימו לשלוח לי תמונה שהמדבקה לא במקום. התעקשתי על כך שלא פתחתי את המכשיר ושלא שיניתי את מיקום המדבקה, ואחרי דין ודברים, הם הסכימו לפתוח את המכשיר. אחרי יום קיבלתי טלפון מהמעבדה שהם לא יתקנו לי את המכשיר היות והם זיהו סדק ועוקם במכשיר שמלמד על נפילה, ואין אחריות על מקרים של נפילה. 'באדיבותם' הם שלחו לי תמונות המלמדות שאכן יש סדר ועוקם במכשיר. שאלתי: האם יש קשר בין נפילה לתקלה (המכשיר לא נפתח אצלי בלי שהמכשיר נפל לפני כן)? ובשירות לקוחות ענו לי: שבכל מקרה אין אחריות במקרה שהמכשיר נפל. בטלפון עם החנות נאמר לי שהחוק/האותיות הקטנות פוטרות אותם מלתת אחריות במקרה שזוהתה נפילה, גם אם אין קשר בין הנפילה לבין התקלה. אני לא יודע מה קרה למכשיר, אבל אני יודע בבירור שלא שיניתי את המדבקה ושהמכשיר לא נפל לפני גילוי התקלה. יכול להיות שמלכתחילה קיבלתי מכשיר שיש בו בעיה, ושנפתח לפני שקניתי אותו (ולכן המדבקה לא הייתה במקום), ויכול להיות שקיבלתי מכשיר טוב שסתם אירע לו תקלה (לא הייתה נפילה לפני התקלה!!) אך נראה שהמעבדה והחנות מתנערים מאחריות . אציין שמצאתי באינטרנט (בעיקר באתרים באנגלית) שהתקלה הזאת היא תקלה נפוצה ויש הרבה אתרים שמסבירים איך לתקן את התקלה (ברובם הם אומרים שזה תקלה ב-RAM). אז לפני שאתם קונים בחנות, בטח לפני שאתם משדרגים את הקניה לאחריות מלאה, תיקחו בחשבון שכשתצטרכו את האחריות, לא בטוח שתקבלו אחריות, והמעבדה עלולה להיתלות באותיות הקטנות.

קניתי מכשיר שיאומי A1 בסניף רחובות, ונשיקות היה מעל המעבר לציפיות שלי, תודה רבה לישראל על השירות המסור!!

שיחה עם סניף תל אביב לצורך רכישת מכשיר הסתיימה בהרגשה של יריקה בפנים. הנציג לא רוצה לשתף פעולה לגמרי. לא בהסברים על המכשיר ולא בעזרה ללקוחה דרך משיכת מכשיר מסניף אחר ולקראת סוף השיחה דיבר בטון מאוד תוקפני וגס. כל זה ללקוח שמוכן לבוא ןלשלם. עוד חנות שמפרסמת מכשירים ביבוא מקביל ולא מחזיקה אותם במלאי בשביל לסחוט מחיר יבואן רשמי. ואף משפילה אותך עם הוצאת מטען מקורי ומגן מהקופסה לפני מכירה.

הגעתי לסניף ברחובות וקיבלתי שירות מדהים מנוכר בשם ישראל סבלני, חייכן ואדיב, שירות מצוין נהנתי מאוד!

באתי לחנות כשאני יודעת מה אני רוצה לקנות אבל בכל זאת היו לי כמה שאלות שישראל ענה ברצון ועם חיוך. השירות שלו היה מקצועי, אדיב וסובלני. ממליצה בחום

הגעתי לחנות הפיזית לאחר שיחה טלפונית קיבלתי שירות מקצועי ומקיף לכל השאלות ארי ויהודה עזרו לי עם כל המידע שהייתי צריך מחירים טובים. אמינות

אחזור לקנות בעתיד. אחלה שירות ואחלה של חווית קניה. ממליץ בחום לכל מי שצריך לקנות פלאפון