
התעניינתי במכשיר חדש חיפשתי חנות משתלמת דרך זאפ התקשרתי לגאדגט מובייל והתרשמתי לטובה משרות הטלפוני שלהם נסעתי לסניף בתל אביב וקניתי מכשיר חדש מבחור בשם אפי שעשה לי את כל העדכונים והפעלה מהמכשיר הישן שלי לחדש. תודה רבה יחזור בשנית רק לפה

התעניינתי במכשיר חדש חיפשתי חנות משתלמת דרך זאפ התקשרתי לגאדגט מובייל והתרשמתי לטובה משרות הטלפוני שלהם נסעתי לסניף בתל אביב וקניתי מכשיר חדש מבחור בשם אפי שעשה לי את כל העדכונים והפעלה מהמכשיר הישן שלי לחדש. תודה רבה יחזור בשנית רק לפה

פלאפון שלישי בחנות גאדג'ט מובייל ירושלים ממליץ לכם רק פה לקנות ארי ידאג לכם מבטיח לכם 'ץהנו

מהרגע שנכנסתי לחנות ראיתי אחלה מקום היה החור בשם ארי סידר אותי אחרי שנתקלתי כי הלך לי המכשיר הקודם ערב חג ויום שישי ועדיין ישב איתי על הכל העביר הכל סידר אותי לגמרי קיצור החנות הכי שווה עם יחס הכי טוב ומוכרים הכי נחמדים שיש

הייתי בחנות ברחובות. ישראל עזר לי עם המכשיר שקניתי בנדיבות רבה,כרגע כמה ימים עם המכשיר הכל עובד מעולה. אחלה חנות.

ברצוני לפרסם חוות דעת על חנות זו. הזמנתי סמארטפון של אפל דרך האתר של גאג'ט מובייל, למחרת התקשר אליי נציג מכירות אשר לצערי הספקתי לשכוח את שמו על מנת לאשר את ההזמנה, לאחר מכן ביקשתי מהנציג הנחמד לזרז את השלחיות לפני החג (פסח), הנציג השתדל לעשות את המקסימום ואכן כך נעשה, לאחר יום קיבלתי את המוצר כפי שדרשתי (אשר לא נעשה בו שימוש) ולא ציפיתי שהמשלוח יגיע כל כך מהר לאיזור מרוחק. ישר כח וכן ירבו נציגים מסוג זה כי הדבר החשוב ביותר לעסק זה לתת שירות טוב ומועיל לקונה וכן שירות לאחר קנייה, רק כך שם העסק וכן העסק נשמר לאורך שנים. תודה רבה !!

קניתי אתמול ב21.3.18 פלאפון של חברת שיאומי אחרי שיחת טלפון קצרה בדקתי שטלפון במלאי בסכום שכתוב באתר וביקשתי לשלם אמרו לי שלא אפשרי דרך הטלפון רק דרך האתר והתקשרו אלי מחר למשלוח באותו יום. למחרת התקשרו אלי בשעות הצהריים והסביר שמה שמפורסם באתר במחיר של 534 ש"ח זה דגם צרוב ואין להם אותו במלאי ואם אני רוצה יש להם דגם גלובלי עם מטען מקורי ואחריות לשנתיים ב639. בדיקה קצרה באתר וידאתי שלא רשום שום דבר על רום גלובלי או דגם צרוב והבדל היחידי כנראה זה המטען והאחריות המאפשרים לחנות לגבות 20% יותר על המוצר. זה מעצבן כי זה הטעייה צרכנית לא רווחי לכם למכור את המוצר במחיר הזה תמכרו יותר יקר אבל להטעות כצרכן זה לא הוגן ולא שירותי. אחרי שיחה מנומסת למדי ביקשתי לבטל את הזמנה ובאותו רגע ביטלו לי אותה, סך הכל מדהים אותי כל פעם מחדש השיטת מצליח שכל כך נפוצה במחוזותנו.

הגעתי לסניף ברחובות קיבלתי שירות מצוין, כול מה שביקשתי קיבלתי במחיר מעולה ויחס טוב וים של סבלנות!! נהנתי מכל רגע בטוחה שאחזור..

נהרס לי הפלאפון בצבא, בלי לבלבל את השכל קיבלתי שירות חם. מושקע, ואכפתי. ואפילו מטען נייד חינם! לא צריך יותר מזה

היה לי תקלה במכשיר הקודם הגעתי לחנות ועזרו לי לסדר את המכשיר. פלוס קניתי מכשיר חדש השירות היה חבל על הזמן והמחיר אי אפשר לדבר ..... ממליץ בחום חנות פצצה במיוחד לעקי התותח

נשבר לי המסך של האייפון, הגעתי בעקבות המלצה של ידידה. החברה ובראשם מיקי תיקנו לי את המסך עם שירות נפלא , אמינות , מחיר טוב ואדיבות!! ממש הופתעתי לטובה!! ממליץ בחום!!!

חיפשתי מכשיר זול וטוב וקיבלתי המון המלצות על גאדג'ט מובייל הגעתי ולא התחרטתי. קיבלתי את השירות הטוב ביותר שיכולתי לבקש במיוחד מיהודה המקצוען שהסביר לי הכל על המכשיר והעביר לי את כל המידע מהטלפון הישן לחדש. אין ספק שאחזור לשם :)

אחלה חנות שירות ברמה מחירים טובים. במיוחד לעקי המוכרות שנתן בזמנו לשבועות רצונינו. ממליץ בחום לבוא. אני בטוח יחזור לשם שוב

רציתי לספר לכם על החוויה שלי עם גלקסי 8 פלוס נרתב לי הטלפון בעבודה ולא היה ניתן להטעין את הטלפון השום דרך. בסופו של דבר הטלפון מצויין רק שהוא לא כזה נגד מים. ניגשתי לחנות בתל אביב באבן גבירול וסיפרתי להם על הבעיה בטלפון, מיד הטכנאי של החנות עשה לי לטלפון ניקוי שקע טעינה וזה לא עזר אחרי זה שמו לי את הטלפון בחימום וזה עזר, עכשיו הטלפון עובד מצויין. תודה רבה לכם צוות החנות

שירות מעולה .ממליץ בחום קיבלנו יעוץ נהדר על טלפונים בעבר . אחלה בחור מיקום נוח

חוויה נעימה זאת הפעם השלישית שאני חוזר לחנות רק בגלל השרות והסבלנות של המוכר אפי

לכל המעוניין, השירות שקיבלתי בגדג'ט בקינג ג'ורג'...10!!!ירושלים. היה לי בעיה עם הקו שלי בסלקום הם לא ויתרו העלו אותם על הקו ודאגו להחזיר לי את הקו ללא עלות כלל. פשוט שירות יוצא מן הכלל לגמרי. ממליץ בחום רב במיוחד למשה החמוד

חנות עם שירות הכי טוב שראיתי. והכל בחיוך ובכייף. וגם עשו לי העברת נתונים במקום.. הייתי חייבת להמליץ..

אנשים מאד נחמדים ואנושיים. צוות מאד שמח ואנרגטי. היו מאד סבלניים איתי הסבירו לי את הצעדים הראשונים טלפון . לפני שהגעתי לחנות עשיתי סקר רחב מסביב והם היו הרבה יותר זולים מהמתחריים ממליצה בחום במיוחד לעקי המוכרן.

הגעתי לחנות עקב המלצה של חבר, הוא ידע לספר שגם אחרי הקניה עברה בקופה בחנות הם עדיין סבלניים ועוזרים בהעברת המידע, אבל לחוויה שלי לא ציפיתי. לא ידעתי את הסיבוב והם התעקשו לעזור לי באיפוס הסינמה למרות שזה לקח להם מעל חצי שעה. אני כבר 20 שנה בארץ בחיים לא קיבלתי שירות בכזה רמה. ליגה של חנות ממליץ בחם

חווית קנייה מעולה! שירות אדיב מקצועי ואמין. מומלץ מאוד. הגעתי בעקבות המלצות חברים ולא התאכזבתי

קניתי מכשיר שיומי רציתי לשתף שדבר ראשון הגעתי לחנות בגלל המחיר האטרקטיבי אבל מה שבאמת תפס אותי בשניה שנכנסתי לחנות זה האכפתיות מצוות החנות שהכל יעבוד ואני לא ירגיש את המעבר בין הטלפון הישן לחדש. ממליץ עם הרבה חום לבוא לחנות הזאת

שירות מעולה, מקצועי ויעיל. המוכר אפי אמין אדיב מקצועי טיפל בי ובמקביל בשאר הלקוחות ביעילות. חוזר שוב!

קניתי מכשיר אייפון שמונה פלוס קיבלתי שירות מישראל.. שירות מדהים העברת נתונים הנחה וגישה מצוינת!! ממליצה בחום!!

אשתי ואני רכשנו סמארטפונים בסניף אבן גבירול אצל מיקי. בילינו אצלו כ-3 שעות בחנות, הוא עזר בהתלבטויות, ענה על כל שאלה בסבלנות ובכנות ולא ניסה לדחוף לנו שום דבר. בחור זהב, מחירים הוגנים ויחס אישי. ממליצים בחום.

הגעתי לקנות מכשיר שיומי המחירים פה זולים וקיבלתי פה שירות אדיב אם הרבה סבלנות ממליצה בחום