
היה שירות מעולה, לא לקח הרבה זמן והיה נוח. המוכר עזר מאוד. מחיר טוב. מומלץ בחום.

היה שירות מעולה, לא לקח הרבה זמן והיה נוח. המוכר עזר מאוד. מחיר טוב. מומלץ בחום.

אחלה שירות :) קניתי פלאפון חדש לאחר שהפלאפון שלי נפל למים. אחלה מחיר. עשו לי העברת נתונים.

קניתי מכשיר בסניף גאדג׳ט מוביל בירושלים. קיבלתי מכשיר חדש ומקורי עם אחראיות יבואן. במקום קיבלתי עזרה בהעברת המידע מטלפון הישן. שירות מצוין מחיר החי טוב במרכז ירושלים. ממליץ בחום!!

היה לי בעיה במכשיר A7 שקניתי בסניף ירושלים לפני שנה וחצי. צוות הסניף נלחם בשבילי מול היבואן כדי שיחליפו לי למכשיר חדש. וכך היה בסוף. אין על השירות של עקי וארי לאורך כל הדרך מודה לכם מאד

הגעתי עם בעיה במכשיר הקיים (שיאומי) והתעניינתי בקניית חדש, בחנות קיבלו אותי בנועם ובמקצועיות על אף לחץ הלקוחות הרב שהיה במקום. קיבלתי מכשיר חדש, מקורי, עם הסברים ותמיכה בהעברת המידע.

התכוונתי לקנות מכשיר Xiaomi Redmi Note 5 64GB במחיר אטרקטיבי של 720 ש"ח. בדקתי טלפונית שיש במלאי החנות וכשהבנתי שיש, נסעתי לרכוש את המכשיר. כשהגעתי לחנות התברר לי שהמכשיר (הפתוח, ללא ניילון) ללא אחריות על לוח האם...אם כן על מה האחריות אם לא על החומרה??? ואז המוכר הציג בפני את המכשיר של היבואן הרשמי עם אחריות לשנתיים במחיר 950 ש"ח (הסתבר לי בדיעבד שהמחיר יותר יקר מ KSP ב-50 ש"ח) כמובן שאחרי שהבנתי שב 720 ש"ח לא אקבל אחריות אמיתית על המכשיר...נאלצתי לקנות את המכשיר עם האחריות של היבואן הרשמי, במחיר יקר יותר מ- KSP. מסקנה אל תתפתו להאמין למחיר המפורסם הזול כי יש פה קאץ'.

ביצעתי קנייה בסניף רחובות השירות היה מצוין, המחיר הוגן בהחלט, אדיבות ויחס אישי עם חיוך וסבלנות רבה. נהנתי מכל רגע, ממליץ בחום!! לא קנייה ראשונה ברשת ובטח שלא אחרונה.

ביצעתי קנייה בסניף רחובות, השירות מצוין, בחיוך ויחס אישי! מחיר מצוין, נהנתי מכל רגע ממליץ בחום!!

לאחר שהתעניינתי בקורקינט של שיאומי ולא היה במלאי, השארתי פרטים ואכן החנות חזרה אליי ביום שהתקבל המלאי ודאגו לשמור לי את הפריט. בחנות עצמה קיבלתי שירות מדהים על ידי ישראל, דאג שאקבל את הקורקינט לאחר הרכבה, אסביר ופירט כל מה שאני צריכה לדעת על המוצר. יחס אישי מדהים מומלץ בחום!

הגעתי לסניף רחובות לקנות מכשיר גלקסי. המכשיר נקנה ולאחר הגעתי הביתה גיליתי שהמכשיר תקול והמצלמה ללא פוקוס והכל מטושטש. יצרתי קשר עם החנות התבקשתי להגיע לסניף ממנו בוצעה הרכישה להמשך טיפול. יש לציין כי בקשתי לטפל בבעיה התקבלה בחיוב וקיבלתי מכשיר חדש ואפילו בצבע שביקשתי. ממליץ בחום שירות מצוין.

שירות אדיב, סבלני ומקצועי מישראל. מחירים הוגנים. הייתי ממליצה לחברי לרכוש פה את הסלולרי שלהם.

הגעתי לחנות לקנות מכשיר. קיבל אותי בחור בשם ישראל. בחור נדיב מאוד, עזר לי לבחור מכשיר טוב מסוג רדמי נוט 5. שירות מעולה,סבלני, לכול שאלה נתן מענה. מחיר סביר. יצאתי מרוצה מאוד.

בזאפ מופיעה מודעה על שיומי 5 ב489 ש"ח ואחרי שיחה טלפונית נאמר שהמכשיר לא מקורי אך נמצא במלאי . חצי שעה אחרי הגעתי לחנות ולא היה ולמרבה ההפתעה היה רק מקורי ב550 ש"ח . קנינו בכל זאת . המוכר נתן לנו סים של גולן שחשבתי שזה חוסך את התשלום למרבה ההפתעה בגולן רצו תשלום בקיצור חברה לא אמינה לא נחזור

קניתי מכשיר בסניף גאדג׳ט מוביל ברחובות וקיבלתי שירות מצוין, העברת נתונים ללא תשלום, סבלנות, ובנוסף לכל זה גם הנחות ומחירים ממש טובים. אני את החנות הקבועה שלי לפעמים הבאות-מצאתי!

הפרסום בזאפ שקרי לחלוטין - הם מפרסמים מוצרים במחיר הכי זול שיש בזאפ בזמן שאין להם את המכשירים במלאי באף סניף. תרגיל מסריח. נבדק ואומת לגבי גלקסי A5.

שירות מעולה, עם הגעתי קיבלתי הסבר מפורט ומלא על הטלפון לרבות המלצות על מכשירים שונים.. גם נעשה לי בחנות גיבוי מלא לרבות מספרי טלפון! ממליצה בחום!!!

הגעתי לסניף רחובות לקנות מכשיר קיבלתי שירות מצוין מישראל.. ממליצה בחום ואגיע בפעמים הבאות לקנות אצלו. נהנתי מהשירות ומהסבלנות. תודה.

פניתי אליהם לתיקון בעיה בסוללה של האייפון, אמרו שצריך להחליף סוללה שעוד באותו היום התנפחה והרימה לי את המסך. לא לקחו אחריות ולא החזירו לי את הכסף, אפילו לא כזיכוי!

ביקשתי לרכוש מכשיר oneplus 6. מכיוון שיש לרשת חנות בעיר בה אני מתגורר העדפתי לקחת מהסניף בעירי. באופן לא מפתיע קיבלתי שיחת טלפון שאין במלאי ושאם ארצה עלי להוסיף כסף ליבוא רשמי. עצרתי את נציג המכירות בדרישה לקבל את המוצר ושאני מודע לכך שזה לא מכשיר ביבוא רשמי. הוא בתגובה התחיל לצעוק ולדבר בנימה כועסת. אמרתי לו שאני יחכה לחמישה ימים עליהם הם התחייבו באתר. לאחר מכן קיבלתי מייל שמודיע שהזמנתי בוטלה בהתאם לבקשתי מה שכמובן לא היה. שלחתי מייל בתגובה הקמתי הזמנה חדשה ויום למחרת היא בוטלה. הקמתי שוב הזמנה שכצפוי אני בטוח שתבוטל

הגעתי לסניף רחובות. המוכר היה אדיב, ענה על כל השאלות. סנכרן את הפלאפון, העלה את החשבון גוגל לפלאפון החדש. הוריד אפליקציות שביקשתי. סידר את המגן מסךואת הכיסוי. הרגיש שהוא מטפל בטלפון של עצמו...

אם זמנכם חשוב לכם אל תבזבזו אותו בחנות הזאת. הזמנתי j7 pro ב885 שח למחרת התקשרו אלי ו"בישרו" לי כי בדיוק הדגם של היבואן המקביל חסר אבל יש להם בדיוק את אותו דגם של היבואן הרשמי רק ב1070 שח.... אני חושב שאין מה להוסיף

הגעתי לחנות לקנות קורקינט של שיומי לאחר סקר שוק. אחלה אפי שבעולם עזר להרכיב את הקורקינט והפך את הקנייה לכייפית ומהירה!! מומלץ!

חווית קניה טובה, אמינים ושירות מקצועי. חפשו את אפי ייתן לכם הרגשה טובה! המחיר הכי זול בעיר.

חנות מעולה מיקי מצויין אחזור תמיד לשם שירות אדיב וסבלני באמת מקום מעולה כל הכבוד

קיבלתי שירות אישי. הכל היה ברמה גבוהה. ממליץ בחום על החנות ועל העובדים עשו לי העברת נתונים לאייפון לגלקסי החדש שלי תודה רבה