מפרסם ב-zap מאז 2010

‎גאדג'ט מובייל‎ ‏(Gadget-Mobile)

מכשירים סלולרים, גאדגט וציוד נלווה (4 סניפים)

4 / 5 ממוצע מבוסס על 4 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 800 חוות דעת גולשים על גאדג'ט מובייל
רפי
רפי
06.03.2018
מוצר שנרכש: רדמי 5

קניתי מכשיר לפני חצי שנה לבן שלי. היתה תקלה והמכשיר לא תיפקד כמו שצריך באתי השארתי את המכשיר ותוך שעתיים התקשרו לבוא לאסוף. והמכשיר כמו חדש. החברה במעבדה המרכזית מקצוענים. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכאל
מיכאל
06.03.2018
מוצר שנרכש: A8 plus

חווית קניה נעימה צוות עונה לשאולות בשמחה מצאתי עסקה טובה ולאחר הקניה עזרו עם כל ההרכבה היה מעולה ונמליץ לחברי

חוות הדעת עזרה לכם?
zohar.atedgi
zohar.atedgi
06.03.2018
מוצר שנרכש: iPhone 8 64gb

חזרתי לחנות אחרי תיקון טלפון מוצלח צוות נחמד קניתי מכשיר חדש אפי המוכר עזר בכל התהליך תודה אחזור לפה תמיד בגלל אפי

חוות הדעת עזרה לכם?
Inbal
Inbal
01.03.2018
מוצר שנרכש: iPhone 8 Plus 64GB

שירות מדהים ! מקצוענים אמיתיים🤩🤩🤩🤩 קניתי אייפון 8 פלוס ואומניות איירפודס במחירים הכי זולים שמצאתי ובנוסף עשו לי את כל העברת הנתונים מטלפון הישן שלי. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
khnrpl494
khnrpl494
15.02.2018
מוצר שנרכש: Note 8

הגעתי לחנות לקנות מכשיר נוט 8 המוכרן עקי נתן לי שירות מכל הלב בנוסף עזר לי להעביר את כל נתונים שלי מהמכשיר הישן בכזאת אדיבות בקיצור ממליץ בחום על החנות יש להם מחירין חלא תחרות וצוות חם ואכפתי

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכאל
מיכאל
05.02.2018
מוצר שנרכש: סמארטפון Xiaomi Mi A1

חנות מעולה וכיפית. הגעתי על הבוקר, ועקי מהחנות עזר וסייע בכזה נעימות ושירות מעולה. בקיצור חנות כיפית זולה מאוד, והעיקר עם שירות לקוחות מעל הכל!

חוות הדעת עזרה לכם?
מוריה
מוריה
05.02.2018
מוצר שנרכש: Redmi 4a

הלכתי לסניף הרשת באבן גבירול ת"א במטרה לקנות שיאומי 4a כשהסכום שצוין הוא 378₪. בהגיעי לחנות המוכר סיפר לי שזה הסכום עבור הגרסה הסינית שלא תומכת בעברית ואם אני מעוניינת בגרסה העברית עליי לשלם 500₪. הואיל והייתי חייבת פלא' בדחיפות קניתי את המכשיר אבל את התרגיל לא שכחתי, למה מפרסמים מחיר על מוצר בישראל שלא תומך בעברית? מי יקנה מוצר כזה? כרגע אני מחפש דרכים משפטיות לקבל את המגיע לי. מסקנה לכל המתלבטים-חפשו חנות ישרה יותר. עריכה: פנו אליי מהחנות וקיבלתי פיצוי כספי מסוים, על האחריות שלקחו נותן 4 כוכבים.

חוות הדעת עזרה לכם?
dor
dor
18.01.2018
מוצר שנרכש: J7 PRIME

הזמנתי באינטרנט וסימנתי תשלום טלפוני לא חזרו אליי התקשרתי לחנות דיברתי עם "אקי" אמר לי תבוא לחנות יש לי את המכשיר הגעתי לחנות ובחור אחר אמר לי שאקי הלך ושיש להם את המכשיר בתוספת של 200 שקל אחרי שהוא עושה לי " הנחה" לא קניתי מכיר את התרגיל הלכתי לחנות אחרת חבל שביזבזו לי את הזמן בשביל לנסות להוציא עוד 200 שקל לא יקנה משם בחיים

חוות הדעת עזרה לכם?
Gili
Gili
16.01.2018
מוצר שנרכש: xiaomi redmi note 4

רכשתי מכשיר סלולארי בחנות לאאחר שהמכשיר שלי התקלקל. המוכר היה נחמד, שאלתי לגבי מכשיר שראיתי את המחיר שלו דרך זאפ ב-745 שח, כאשר המעבד גם בזאפ וגם באתר החנות הוא של קוואלקום.. המוכר השיב לי שיש לי טעות ושזה מעבד של חברה אחרת במחיר הזה ושל קוולקום עולה 860 שח ושעדיף קוולקום.. לצערי אני הייתי בלי נייד ( מקולקל היה) , ההבדל לא היה נראה לי דרמטי ( למרות שאני הגעתי לשם במיוחד בגלל המחיר של ה-745 ש"ח) ... לאחר מכן הגעתי הביתה וראיתי שעשיתי טעות ושהמוכר , ומנהל החנות הטעו אותי בכוונה והחליטו להעלות את המחיר על דעת עצמם מבלי לתת אפילו גילוי נאות כלשהו לגבי המחיר השונה באתר של החברה שלהם... חבל שמתנהגים ככה. כתבתי להם מייל מיייד באותו ערב ועד עכשיו לא קיבלתי שום מענה.. ממש חבל לי שהם נוהגים בצורה כזאת , זו ממש הטעיית צרכן קלאסית.

חוות הדעת עזרה לכם?
Eliya
Eliya
10.01.2018
מוצר שנרכש: מסך סוללה אייפון 5

אחרי ניסיון מר בחנות אחרת, המסך של האייפון שלי שבק חיים והלכתי לגאדג'ט מובייל בגלל הביקורות הטובות. המוכרים (מיקי וישראל) היו ממש מקצוענים, אדיבים, אמינים, פשוט משהו מיוחד. תוך פחות מחצי שעה המסך היה פיקס וגם נתנו לי מגן מסך וכפתור בית מתנה! הכל עובד חלק, אין לי מילים! לגמרי מגיע להם אפילו יותר מחמישה כוכבים. ממליצה בחום!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
David
David
07.01.2018
מוצר שנרכש: one plus 5t

אני שולח כל הזמן אנשים לחנות הזאת ,המחיר הוגן ,שירות אנושי והוגן ,בכל אחת מהקניות שבוצעו שם

חוות הדעת עזרה לכם?
Motti
Motti
04.01.2018
מוצר שנרכש: סמארטפון oneplus 5t

התקשרתי הזמנתי הסברתי על הדחיפות ותוך שעה נחת אצלי המכשיר ביד! חוייה מעולה!מוכר אדיב שרוצה לעזור! היה אחלה אני בהחלט אמליץ לחברים! רכשתי op 5t

חוות הדעת עזרה לכם?
gal
gal
31.12.2017
מוצר שנרכש: Note 8

אפי המוכר היה מקצועי ביותר ונתן שירות מעולה. מאוד מרוצה מהקניה מומלץ מאוד לכל מי שמעוניין בטלפון

חוות הדעת עזרה לכם?
Yehuda
Yehuda
31.12.2017
מוצר שנרכש: IPhone 6 32 gb

קניתי בחנות הזו כבר כמה וכמה פעמים וכל פעם מפתיעים אותי לטובה מחדש גם במחיר וגם בשירות. הבנדם הכי תותח והכי מבין בסלולרי יהודה מסניף ירושלים שעזר לי לבחור ולהעביר את כל הדברים מהטלפון הקודם

חוות הדעת עזרה לכם?
אורה
אורה
30.12.2017
מוצר שנרכש: פלאפון נייד XIAOMI MI A1

רכשתי את המכשיר בגאדג'ט מובייל שבירושלים, התרשמתי מאוד מהשירות האדיב, האיכות, המחירים, החנות המסודרת והנעימה. בהחלט אמליץ ואחזור להשתדרג ברשת הזאת בעתיד.0

חוות הדעת עזרה לכם?
udi
udi
26.12.2017
מוצר שנרכש: לא רכשתי

נורא והיום,התקשרתי לברר אם יש מכשיר מסויים,אמרו שיש, הגעתי במיוחד לקנות, ואז אמרו שאין וניסו ''לדחוף'' לי מכשיר אחר,ממש חוצפה

חוות הדעת עזרה לכם?
critic
critic
25.12.2017
מוצר שנרכש: רציתי שיאומי, אבל המחירים בזאפ ובחנות שונים. מעדיף לא להכנס לזה

נציג: "כן" אני: "היי, רציתי לדעת אם יש לכם בחנות את שיאומי מי A1" נציג: "שניה" ---כמה שניות מאוחר יותר---- נציג: "כן" אני: "כן, מה? יש לכם בחנות?" נציג: "יש מה?" אני: "כבר שכחת? עברו רק כמה שניות" נציג: "אה, לא, העבירו אותך אלי הרגע." אני: "טוב. אתה מהחנות בתל אביב?" נציג: "כן" אני: "יש לכם שיאומי מי A1 בחנות?" נציג: "כן" אני: "יופי! מה המחיר שלו?" נציג: "מה שבאתר" אני: "והוא?" נציג: "מה שכתוב" ---ניתוק--- מעניין איך השיחה תהיה כשבאמת אצטרך שירות... ויתרתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
EVYATAR
EVYATAR
12.11.2017
מוצר שנרכש: Xisomi mi a1

הגעתי לקנות טלפון ותאמת לשרות כזה טוב לא ציפיתי שרות אמין שרות מעולה ממליץ בחום יחס טוב . קניתי מכשיר שבוע שעבר והיום קנינו מכשיר לאחי הגדול

חוות הדעת עזרה לכם?
adibrownstein23
adibrownstein23
09.11.2017
מוצר שנרכש: galaksy a7

אם היו יותר מחמישה כוכבים , בלי לחשוב פעמיים הייתי מסמנת! ארי היקר וכל צוות העובדים !!! אין לי מילים לתאר את היחס האישי , את השירות הכל כך טוב שלכם , את הנתינה שבכם , ואת הרצון שאצא עם החיוך הכי הכי גדול שיש!!!!! מעריכה ומוקירה תודה ענקית !!!! אני בטוח יחזור לקנות פלאפון אך ורק אצלכם!!!!!!!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
רון
רון
02.11.2017
מוצר שנרכש: Xiaomi mi a1 64gb

שירות מעולה, סבלנות ומקצועיות! מחיר ללא תחרות, באמת חבר'ה טובים שמבינים עניין. עזרו בהרבה שאלות ויצאנו עם חיוך גדול, יש למי לפנות לכל שאלה.

חוות הדעת עזרה לכם?
shoniben
shoniben
25.10.2017
מוצר שנרכש: שיאומי a1

שירות על הפנים. ביצעתי הזמנה באינטרנט, עם שליח אקספרס עד 4 שעות. בתוספת תשלום מכיוון שמת לי הטלפון ואני צריך טלפון דחוף. אף אחד לא הגיע. התקשרתי לברר מדוע מתעקב. ענה בחור לא נחמד בעליל. ומתברר שההזמנה אפילו לא טופלה. לבסוף הבחור ניתק לי בפנים וביטל את העיסקה על דעת עצמו. ושלח לי מייל על ביטול עיסקה. יש לציין, שלא ביקשתי שיבטלו לי עיסקה. לסיכום, שירות על הפנים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Niro
Niro
13.10.2017
מוצר שנרכש: Iphone 7

אני לקוח של החנות באבן גבירול כבר מעל 7 שנים. שרות מעולה יאמין. תמיד מוכנים לעזור ולענות על כל שאלה. מיקצועיות רבה בתחום למעבדה מעולה. שפות מיוחד לאפריים מחנות בתל אביב על העזרה והסבלנות הרבה .

חוות הדעת עזרה לכם?
אהרון
אהרון
11.10.2017
מוצר שנרכש: One plus t3

רכשנו טלפון לפני מספר חודשים והמליצו לרכוש גם אחריות מורחבת בעוד 300 שח. הביאו לנו את הטלפון עם מטען מזוייף של גלקסי וטענו שאין להם מטענים מקוריים בארץ. לאחר יומיים המטען נשבר. לאחר מספר חודשים המסך נשבר. בבירור מול החנות נאמר שהאחריות המורחבת 'רק' מכסה תקלות חומרה ותוכנה ואיננה מכסה שבירת מסך.

חוות הדעת עזרה לכם?
Liad
Liad
08.10.2017
מוצר שנרכש: אייפון 6

המוכר בחנות היה דיי נחמד והמכיר עבד תחילה מצוין. לאחר תקלה במכשיר שמנעה ממנו לקלוט 4G פניתי לחברת DCS כנותנת אחריות עבור המכשיר, ב DCS ראו כי האחריות נגמרה 3 חודשים לפני מועד הרכישה, אמרו לי לפנות לחנות שטענה שזה לא יכול להיות ואמרו שידאגו לי. כמובן שדרשתי לקבל תיקון במסגרת אחריות ב DCS והם סירבו. בקיצור - פח של מקום וחבל שלא בדקתי זאת לפני שרשכתי אצלם.

חוות הדעת עזרה לכם?
שיר לאופר
שיר לאופר
01.10.2017
מוצר שנרכש: samsung j7 prime

שלחתי את בתי בת ה 16 לקנות מכשיר בחנות. המוכרים ניסו לרמות אותה ולתת לה דגם פחות טוב ממה שסוכם עימם טלפונית בתקווה שלא תשים לב! בהמשך אף עשו בעיות עם זיכוי כרטיס האשראי!!! היזהרו! לפעמים עדיף לשלם יותר ולקבל שירות מחנות אמינה.

חוות הדעת עזרה לכם?
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון