
קניתי מכשיר לפני חצי שנה לבן שלי. היתה תקלה והמכשיר לא תיפקד כמו שצריך באתי השארתי את המכשיר ותוך שעתיים התקשרו לבוא לאסוף. והמכשיר כמו חדש. החברה במעבדה המרכזית מקצוענים. תודה

קניתי מכשיר לפני חצי שנה לבן שלי. היתה תקלה והמכשיר לא תיפקד כמו שצריך באתי השארתי את המכשיר ותוך שעתיים התקשרו לבוא לאסוף. והמכשיר כמו חדש. החברה במעבדה המרכזית מקצוענים. תודה

חווית קניה נעימה צוות עונה לשאולות בשמחה מצאתי עסקה טובה ולאחר הקניה עזרו עם כל ההרכבה היה מעולה ונמליץ לחברי

חזרתי לחנות אחרי תיקון טלפון מוצלח צוות נחמד קניתי מכשיר חדש אפי המוכר עזר בכל התהליך תודה אחזור לפה תמיד בגלל אפי

שירות מדהים ! מקצוענים אמיתיים🤩🤩🤩🤩 קניתי אייפון 8 פלוס ואומניות איירפודס במחירים הכי זולים שמצאתי ובנוסף עשו לי את כל העברת הנתונים מטלפון הישן שלי. תודה

הגעתי לחנות לקנות מכשיר נוט 8 המוכרן עקי נתן לי שירות מכל הלב בנוסף עזר לי להעביר את כל נתונים שלי מהמכשיר הישן בכזאת אדיבות בקיצור ממליץ בחום על החנות יש להם מחירין חלא תחרות וצוות חם ואכפתי

חנות מעולה וכיפית. הגעתי על הבוקר, ועקי מהחנות עזר וסייע בכזה נעימות ושירות מעולה. בקיצור חנות כיפית זולה מאוד, והעיקר עם שירות לקוחות מעל הכל!

הלכתי לסניף הרשת באבן גבירול ת"א במטרה לקנות שיאומי 4a כשהסכום שצוין הוא 378₪. בהגיעי לחנות המוכר סיפר לי שזה הסכום עבור הגרסה הסינית שלא תומכת בעברית ואם אני מעוניינת בגרסה העברית עליי לשלם 500₪. הואיל והייתי חייבת פלא' בדחיפות קניתי את המכשיר אבל את התרגיל לא שכחתי, למה מפרסמים מחיר על מוצר בישראל שלא תומך בעברית? מי יקנה מוצר כזה? כרגע אני מחפש דרכים משפטיות לקבל את המגיע לי. מסקנה לכל המתלבטים-חפשו חנות ישרה יותר. עריכה: פנו אליי מהחנות וקיבלתי פיצוי כספי מסוים, על האחריות שלקחו נותן 4 כוכבים.

הזמנתי באינטרנט וסימנתי תשלום טלפוני לא חזרו אליי התקשרתי לחנות דיברתי עם "אקי" אמר לי תבוא לחנות יש לי את המכשיר הגעתי לחנות ובחור אחר אמר לי שאקי הלך ושיש להם את המכשיר בתוספת של 200 שקל אחרי שהוא עושה לי " הנחה" לא קניתי מכיר את התרגיל הלכתי לחנות אחרת חבל שביזבזו לי את הזמן בשביל לנסות להוציא עוד 200 שקל לא יקנה משם בחיים

רכשתי מכשיר סלולארי בחנות לאאחר שהמכשיר שלי התקלקל. המוכר היה נחמד, שאלתי לגבי מכשיר שראיתי את המחיר שלו דרך זאפ ב-745 שח, כאשר המעבד גם בזאפ וגם באתר החנות הוא של קוואלקום.. המוכר השיב לי שיש לי טעות ושזה מעבד של חברה אחרת במחיר הזה ושל קוולקום עולה 860 שח ושעדיף קוולקום.. לצערי אני הייתי בלי נייד ( מקולקל היה) , ההבדל לא היה נראה לי דרמטי ( למרות שאני הגעתי לשם במיוחד בגלל המחיר של ה-745 ש"ח) ... לאחר מכן הגעתי הביתה וראיתי שעשיתי טעות ושהמוכר , ומנהל החנות הטעו אותי בכוונה והחליטו להעלות את המחיר על דעת עצמם מבלי לתת אפילו גילוי נאות כלשהו לגבי המחיר השונה באתר של החברה שלהם... חבל שמתנהגים ככה. כתבתי להם מייל מיייד באותו ערב ועד עכשיו לא קיבלתי שום מענה.. ממש חבל לי שהם נוהגים בצורה כזאת , זו ממש הטעיית צרכן קלאסית.

אחרי ניסיון מר בחנות אחרת, המסך של האייפון שלי שבק חיים והלכתי לגאדג'ט מובייל בגלל הביקורות הטובות. המוכרים (מיקי וישראל) היו ממש מקצוענים, אדיבים, אמינים, פשוט משהו מיוחד. תוך פחות מחצי שעה המסך היה פיקס וגם נתנו לי מגן מסך וכפתור בית מתנה! הכל עובד חלק, אין לי מילים! לגמרי מגיע להם אפילו יותר מחמישה כוכבים. ממליצה בחום!!!

אני שולח כל הזמן אנשים לחנות הזאת ,המחיר הוגן ,שירות אנושי והוגן ,בכל אחת מהקניות שבוצעו שם

התקשרתי הזמנתי הסברתי על הדחיפות ותוך שעה נחת אצלי המכשיר ביד! חוייה מעולה!מוכר אדיב שרוצה לעזור! היה אחלה אני בהחלט אמליץ לחברים! רכשתי op 5t

אפי המוכר היה מקצועי ביותר ונתן שירות מעולה. מאוד מרוצה מהקניה מומלץ מאוד לכל מי שמעוניין בטלפון

קניתי בחנות הזו כבר כמה וכמה פעמים וכל פעם מפתיעים אותי לטובה מחדש גם במחיר וגם בשירות. הבנדם הכי תותח והכי מבין בסלולרי יהודה מסניף ירושלים שעזר לי לבחור ולהעביר את כל הדברים מהטלפון הקודם

רכשתי את המכשיר בגאדג'ט מובייל שבירושלים, התרשמתי מאוד מהשירות האדיב, האיכות, המחירים, החנות המסודרת והנעימה. בהחלט אמליץ ואחזור להשתדרג ברשת הזאת בעתיד.0

נורא והיום,התקשרתי לברר אם יש מכשיר מסויים,אמרו שיש, הגעתי במיוחד לקנות, ואז אמרו שאין וניסו ''לדחוף'' לי מכשיר אחר,ממש חוצפה

נציג: "כן" אני: "היי, רציתי לדעת אם יש לכם בחנות את שיאומי מי A1" נציג: "שניה" ---כמה שניות מאוחר יותר---- נציג: "כן" אני: "כן, מה? יש לכם בחנות?" נציג: "יש מה?" אני: "כבר שכחת? עברו רק כמה שניות" נציג: "אה, לא, העבירו אותך אלי הרגע." אני: "טוב. אתה מהחנות בתל אביב?" נציג: "כן" אני: "יש לכם שיאומי מי A1 בחנות?" נציג: "כן" אני: "יופי! מה המחיר שלו?" נציג: "מה שבאתר" אני: "והוא?" נציג: "מה שכתוב" ---ניתוק--- מעניין איך השיחה תהיה כשבאמת אצטרך שירות... ויתרתי.

הגעתי לקנות טלפון ותאמת לשרות כזה טוב לא ציפיתי שרות אמין שרות מעולה ממליץ בחום יחס טוב . קניתי מכשיר שבוע שעבר והיום קנינו מכשיר לאחי הגדול

אם היו יותר מחמישה כוכבים , בלי לחשוב פעמיים הייתי מסמנת! ארי היקר וכל צוות העובדים !!! אין לי מילים לתאר את היחס האישי , את השירות הכל כך טוב שלכם , את הנתינה שבכם , ואת הרצון שאצא עם החיוך הכי הכי גדול שיש!!!!! מעריכה ומוקירה תודה ענקית !!!! אני בטוח יחזור לקנות פלאפון אך ורק אצלכם!!!!!!!!!!

שירות מעולה, סבלנות ומקצועיות! מחיר ללא תחרות, באמת חבר'ה טובים שמבינים עניין. עזרו בהרבה שאלות ויצאנו עם חיוך גדול, יש למי לפנות לכל שאלה.

שירות על הפנים. ביצעתי הזמנה באינטרנט, עם שליח אקספרס עד 4 שעות. בתוספת תשלום מכיוון שמת לי הטלפון ואני צריך טלפון דחוף. אף אחד לא הגיע. התקשרתי לברר מדוע מתעקב. ענה בחור לא נחמד בעליל. ומתברר שההזמנה אפילו לא טופלה. לבסוף הבחור ניתק לי בפנים וביטל את העיסקה על דעת עצמו. ושלח לי מייל על ביטול עיסקה. יש לציין, שלא ביקשתי שיבטלו לי עיסקה. לסיכום, שירות על הפנים.

אני לקוח של החנות באבן גבירול כבר מעל 7 שנים. שרות מעולה יאמין. תמיד מוכנים לעזור ולענות על כל שאלה. מיקצועיות רבה בתחום למעבדה מעולה. שפות מיוחד לאפריים מחנות בתל אביב על העזרה והסבלנות הרבה .

רכשנו טלפון לפני מספר חודשים והמליצו לרכוש גם אחריות מורחבת בעוד 300 שח. הביאו לנו את הטלפון עם מטען מזוייף של גלקסי וטענו שאין להם מטענים מקוריים בארץ. לאחר יומיים המטען נשבר. לאחר מספר חודשים המסך נשבר. בבירור מול החנות נאמר שהאחריות המורחבת 'רק' מכסה תקלות חומרה ותוכנה ואיננה מכסה שבירת מסך.

המוכר בחנות היה דיי נחמד והמכיר עבד תחילה מצוין. לאחר תקלה במכשיר שמנעה ממנו לקלוט 4G פניתי לחברת DCS כנותנת אחריות עבור המכשיר, ב DCS ראו כי האחריות נגמרה 3 חודשים לפני מועד הרכישה, אמרו לי לפנות לחנות שטענה שזה לא יכול להיות ואמרו שידאגו לי. כמובן שדרשתי לקבל תיקון במסגרת אחריות ב DCS והם סירבו. בקיצור - פח של מקום וחבל שלא בדקתי זאת לפני שרשכתי אצלם.

שלחתי את בתי בת ה 16 לקנות מכשיר בחנות. המוכרים ניסו לרמות אותה ולתת לה דגם פחות טוב ממה שסוכם עימם טלפונית בתקווה שלא תשים לב! בהמשך אף עשו בעיות עם זיכוי כרטיס האשראי!!! היזהרו! לפעמים עדיף לשלם יותר ולקבל שירות מחנות אמינה.