
שירות מעולה עזר לי בכל הדברים הנחוצים נתן לי הרגשה מקצועית באמת שירות אדיר ממליץ בחום

שירות מעולה עזר לי בכל הדברים הנחוצים נתן לי הרגשה מקצועית באמת שירות אדיר ממליץ בחום

שירות נדיר נתן לי מתנות שוות הסביר בצורה מדוייקת על המכשיר ונתן לי חוויה בטוחה לגבי הקניה

קיבלתי יחס בדרגה גבוהה יחס אדיב ומיקצועי התפנה והסביר לי ברגיעות וסבלנות. אני אחזור שוב

רכשתי אייפון 13 פרו שירות טוב ומקצועי אמין במחיר הגון נותן שירות סבלני ממליץ מאוד

קניתי אייפון 13 מיני בסניף אילת, קופסה חדשה, הדבקנו שומר מסך, הכל טוב. חזרתי הביתה וכשאני בא להתחיל להגדיר את הטלפון החדש מתברר שהוא היה כבר בשימוש: 33 ג׳יגה של תמונות וסרטונים, מלא תוכנות ומשחקים וכ 300 אנשי קשר. כבר שבוע מאז הרכישה, הבטיחו לי החלפה והתנצלו על המקרה. בינתיים טלפון חדש לא קיבלתי, מניח שמתישהו יגיע אבל על פיצוי הולם לא ממש רוצים לדבר. לבטל את העסקה? ואם אמתין לטלפון החלופי? ואז מה יגידו, שקיבלתי את הטלפון וזהו? ומה עם פיצוי על ניסיון למכור לי מוצר משומש כחדש? מקום שמצהיר על עצמו כעל יבואן רשמי של אפל מוכר מוצרים משומשים בקופסה חדשה? מה זה הדבר הזה??!!

לא ממולץ בכלל!! מחירים לא נכונים באתר, מוכרים משקרים בטלפון, מוכרים משקרים פנים מול פנים, אחרי שרכשתי אייפון בהזמנה מוקדמת ושילמתי מקדמה בטלפון, כשהגעתי לחנות הוסיפו לי עוד 550 שקל במעמד התשלום בתירוצים של ״יבואן מקביל יבואן רשמי״. ולמרות שביקשתי את מה ששילמתי עליו פתאום הוא לא היה במלאי ויש רק את היקר יותר.

בושה של שירות. קניתי נייד ב3000 ש"ח ושילמתי בנוסף על אחריות מדבקת סיליקון לשנה. אמרו לי בפירוש "לבוא מתי שאני רוצה להחליף מדבקה כמה שאני רוצה ומתי שאני רוצה". באתי להחליף הבאתי את הקבלה עם האחריות המקורית. וסירבו להחליף בטענה ההזויה "שמחליפים רק אם מביאים את המדבקה הישנה" בניגוד מוחלט למה שטענו שקניתי , מה גם שזה לא כתוב באחריות ומה גם שבסניף ברחובות החליפו לי לאחר שהבאתי את הקבלה בלי שום בעיות. בקיצור, עושים צחוק מעבודה על מדבקה של 20 שקל.

קיבלנו שרות מקצועי ואדיב וגם מהיר מה שחר פחות חשוב. מאוד ממליץ , צוות לעניין וכייפי. חווית קניה

הזמנתי בחנות מגן מסך לפלאפון. תוך יום כבר שלחו אלי את המגן מסך ואף סייעו לי בקבלתו מול הדואר. שירות מעולה וסבלני.

רכשנו בפעם השניה בחנות גאדג’ט מובייל באילת וכמו בפעם הראשונה הופתענו מתודעת שירות מהרמות גבוהות ביותר שנתקלנו בהם. העובדים היו סבלניים ואדיבים והמחירים ללא פשרות! תמיד יוצאים עם חיוך וכמובן שנחזור שוב! מומלץ בחום!

הגעתי לחנות לקנות אייפון חדש , תחילה כשהגעתי התאכזבתי מהשירות של מתלמד כנראה ולאחר כמה דקות הגיע מיקי מנהל החנות ונתן את היחס הראוי ומעבר לו. קיבלתי את כל העזרה שהייתי דרושה לה. היו לי המון בעיות עם הטלפון הקודם והוא סידר הכל ברגע! מרוצה מאוד קניתי טלפון במחיר הכי זול באילת !! מודה לכם מאוד

חווית קניה קשה בגלל אי עמידה בזמנים של משלוח ומוצר לא דומה למה שהוזמן. בתאריך 29/6 (יום רביעי) בשעה 11:00 ביצעתי הזמנה דרך האתר עבור "כיסוי ספר/ארנק לסמסונג גלקסי s20 fe" בצבע כחול. היה לי מאוד חשוב לקבל את הכיסוי לפני סוף השבוע ולכן בחרתי באופציה של משלוח מהיר ע"י UPS עד בית הלקוח עד יום עסקים אחד בעלות של 59 ש"ח. באותו יום רק בשעה 17:00 קיבלתי מייל שאמצעי התשלום לא תקין והם שולחים לי אופציה לשלם דרך paybox. שילמתי דרך paybox בשעה 19:50. את הכיסוי קיבלתי רק בתאריך 4/7 (יום שני)!!!! כמו כן במקום כיסוי בצבע כחול שיהיה דומה לתמונה שהוצגה באתר, קיבלתי כיסוי בצבע אפור-שחור שנראה שונה מאוד ממה שהוצג בתמונה. חבל לי מאוד שזו הייתה חווית הקנייה שלי ואני לא אקנה בחנות/אתר זה בהמשך!

השירות היה אדיב ומקצועי. הגעתי עבור החלפת מסך לטלפון מסוך OnePlus 5T, אשר בוצעה במהירות, ביעילות ובמחיר הוגן. מקום לשיפור: להציע טלפון חלופי לזמן התיקון

השירות היה אדיב מאוד, ענו לי על כל השאלות בנעימות ואכפתיות. המכשיר הגיע מאוד מהר אליי, ובדיוק כמו שרציתי.

קניתי מכשירים לי ולאשתי וקבלנו שירות סבלני ואדיב, הסבירו לנו הכל והעבירו לנו את הנתונים למכשירים החדשים תודה רבה. ממליצים.

שירות מעולה חנות יפה ומסודרת אני אישית מרוצה מאוד! הגעתי דרך המלצות ומהיום אני חוזרת רק לפה!

תיקנתי את המכשיר שלי בחנות הזאת וקיבלתי שירות יוצא דופן! תודה רבה על הכל מעריך מאוד!

אלכס נציג נתן שירות איכותי וברמה גבוהה. התייחס בצורה מכבדת מאוד! רכשנו 2 מכשירים ואנחנו מאוד מרוצים

אמינים מהירים מחירים הוגנים וזמינים בכל עת ממליצה בחום !! לקוחה שלהם כחמש שנים ומרוצה ביותר

חנות מס׳ 1 באילת שנים שאני קונה רק אצלם! שירות ברמה הכי גבוהה של אלכס ואור ממליץ לכולם להגיע ולרכוש! מחירים הכי זולים

חנות נהדרת, שרות מצויין! קניתי כבר מספר פעמים ותמיד היו נעימים ושרותיים. דוד היה מקסים, חיוך על הפנים ומקצועי מאוד!

אור האח השירות הכי טוב שקיבלתי מסור טיפול מעל ומעבר מומלץ ממש בחום מחירים טובים!

אלכס נותן שירות vip תענוג יישר כח ממליצה בחום להגיע לסניף אלכס מייצג שירות ללקוח ברמה מעולה חייכן עם סבר פנים יפות

המוכר אלכס עזר לי לבחור את הטלפון שמתאים לצרכים שלי ולשימוש האישי נתן לי את השירות הכי טוב ואת ההסבר הכי טוב על המכשיר

אלכס שכנע אותי לקנות מוצר לא יבוא רשמי בביטחון , עכשיו אוכל לישון טוב בלילה עם האולטרה החדש שלי