
הגעתי לחנות במקרה כי הלך לי הפלאפון הקודם במפתיע. עזרו לי מהר לקנות ולהפעיל פלאפון חדש כולל לחפש כמה דרים באינטרנט לפני קנייה. היו מאוד יעילים ומתחשבים

הגעתי לחנות במקרה כי הלך לי הפלאפון הקודם במפתיע. עזרו לי מהר לקנות ולהפעיל פלאפון חדש כולל לחפש כמה דרים באינטרנט לפני קנייה. היו מאוד יעילים ומתחשבים

שרות ,אדיבות קניה לא הראשונה שלי פה בחנות קניתי הפעם oneplus ההמלצה של מיקי אחרי שבוע של שימוש במכשיר אפשר לרשום חוות דעת כי המכשיר פשוט מעולה כמו כן השרות של החברה בחנות בתל אביב שרות אמין אדיב וחביב יחזור בטוח רק לשם.

מומלץ מאד ! הגעתי לחנות שאלתי התלבטתי איזה טלפון לקנות , קניתי אייפון מיקי ישב ועזר להיכנס לחשבון שהיה נעול עם הרבה מאד סבלנות. שירות מעולה, מקצועיות. תודה!

חייבת לציין שמאוד התרשמתי מהמענה ומהתיקון המהירים! מיקי תודה רבה לך על כל העזרה !! על האמינות והמחיר ההוגן שלא היינו מקבלים באף מקום!!! תודה רבה על הכל ואין ספק שאחזור רק לפה .

לא לא לא לא לא לא לא להזמין מהחנות הזאת. שירות נוראי - ממש ממש גרוע! לא שולחים בזמן, לא עונים לטלפונים, אין עם מי לדבר, פשוט נורא

שירות נעים ואדיב, מחירים זולים והוגנים ממש יחד עם מקום חדש יפה ואסתטי. שירת אותי מוכר בשם ארי (בתחילה מוכר מקסים בשם יהודה גם הוסיף ועזר ) הוא התנהל מולי באדיבות רבה ועזר לי לבחור את האופציה הטובה הזולה והאיכותית ביותר מבין הטלפונים שרציתי תוך יחס טוב ונעים. התרשמתי מהחנות היפה המחירים הכלכך זולים והשירות המקסים באמת. ממליצה לכולם!

שלום לזאפ. באתי לחנות באבן גבירול לקנות מכשיר ובסוף תיקנו לי את המכשיר הישן שלי סה״כ היה צריך להחליף מסך במכשיר האייפון שלי. אני מרוצה ממש במיוחד ממיקי שחסך לי כסף תודה

ביקור ראשון בחנות בהתאם להמלצות שהוכיחו את עצמן. מיקי, שירותי, מיקצועי, חביב. עוזר בכל נושא, מעביר מהטלפון הישן, מסביר והכל בנועם. שווה להיכנס לקנות ממליצה בחום

מכשיר שני שאני קונה כאן. שירות מעבר למצופה, ייעוץ והכוונה. מחירים זולים ושקיפות מלאה עם הלקוח. בנוסף עזרו לי בגיבוי הטלפון הישן והחדש באדיבות. מיקי גבר על ודואג לכל הצרכים ברכישה של מכשיר חדש.

שירות אמינות ואחריות ברמה אחת מעל כולם קניתי איפון 7 פלוס וקיבלתי מחיר מטורף ושירות פצצה, מומלץ מאוד 👍👍👍

לאחר שדברתי עם המוכר הזמנתי מהאתר את הפלפון עם משלוח של עד 4 שעות, ההזמנה היתה בסביבות 2, לא הגיע. למחורת דברתי עם החנות והודיעו לי שהפלפון לא נמצא, למה לא הודיעו לי על כך כאשר דברתי עם המוכר, ולמה בכלל מתאפשר לי לרכוש מוצר מהאתר שלא במלאי. ביטלו לי את ההזמנה ללא בעיות. מזל שלא החלטתי לקחת דואר רגיל של 7 ימי עסקים, שכנראה היו לוקחים כמה שבועות טובים.

אחלה של מוכר מצחיק עזר לי להעביר מידע מהפלאפון הקודם, חויית שירות אדיבה המקצועית, שווה ביקור תודה למיקי

חווית קנייה מצוינת, שירות טוב אמין ממליצה בחום רב קנינו מכשיר אייפון יבוא רשמי קיבלנו הנחה מצוינת ובטוח נחזור לכאן

קניתי פלאפון אייפון 7 פלוס בגאדג׳ט מובייל בתל אביב, אחרי שהרבה מאוד חברים שלי המליצו לי על החנות. לאחר מספר חודשים הוא נפל , התרסק והושבת. למזלי הרבה היה לי ביטוח, מיקי ואפי הצוות המדהים וכל כך מקצועי , דאגו להחליף לי את הפלאפון לאייפון 7 פלוס חדש , והביאו לי טלפון חלופי לבנתיים, הם התקינו לי את כל התוכנות הנדרשות, עזרו וסייעו לאורך כל הדרך, דאגו לי ברמה האישית והמקצועית, מאוד אכפתיים, מקצועיים, שירותים ובאמת עוזרים מכל הלב! אני ממליצה בחום!

כיף לגלות דישנם עוג אנשים ולא רק בני אדם. שירות ברמה הגבוהה ביותר. מיקי עזר ופתר לי בעיות בטלפון ללא כל תמורה, במקצועיות ובסבלנות. מה שנקרא 'הישראלי הטוב' מומלץ בחום!

חנות זולה שרות זול ,אבל אנשים נחמדים ,לגופו של עניין דיברתי עם נציג החנות ביום רביעי בקשר לאיסוף עצמי של המכשיר מהחנות והוא הודיע לי שיגיע מחר ולהגיע ,אני מתקשר אליו בחמישי הוא אומר לי שהמכשיר בחנות ולהגיע ,אני מגיע לחנות אומר לי שם המוכר שהמכשיר נגמר ,אני בשוק הרי דיברתי איתכם בטלפון אמרתם שיש ואפילו על המחיר תיאמנו הכל ואני משלם מזומן במקום ...ואז במקרה ברשימת הזמנות לאותו יום הופיעה על השולחן אני רואה את השם שלי עם שם המכשיר אני מראה לו שאמרו לי ששמרו לי מכשיר ולהגיע לקחת ...ואז הוא אומר שנשאר רק מכשיר עם יבואן מורשה שזה עוד 200 שקל תוספת ....אני מתעצבן שם ..ואז פתאום הוא בודק במחסן ומגלה שנשאר לו אחד אחרון במחסן ואז הוא אומר לי שאין אחריות למרות שבאתר כתוב במפורש שנה אחריות !!! הוא טוען שהאחריות היא רק על התוכנה של המכשיר הסלולארי ולא על שום רכיב וע"פ החוק הוא נותן שבועיים אחריות ....בסוף הוא אומר לי להוסיף 25 שקלים כי המכשיר שהוא הביא לי שזה אותו דגם בדיוק עליו סגרתי איתו הגיע במשלוח השני לחנות ואז המחיר שלהם עלה והוא מראה לי באתר שלהם שם יעדכנו מחיר למרות שביום רביעי הופיע מחיר אחר ודיברתי איתו בטלפון....בסוף המוכר מכר לי מכשיר אחר אני שואל אותו יבואן רשמי ?? הוא אומר לי כן הוספתי 100 שקלים נוספים ולקחתי עם אחריות יבואן אני מסתכל על תעודת אחריות זה יבואן מורשה ולא רשמי ...

רכשתי אייפון מהחנות בירושלים.דוד היה סבלני לכל שאלותיי ובקשותיי,ותיקתק את ההזמנה במהירות. כשביקשתי לשנות את הסטטוס מאיסוף עצמי לאיסוף עם שליח בתוך ירושלים-הוא הוציא שליח באותו יום ולא גבה על כך כסף! פעם ראשונה שאני קונה שם ולא האחרונה.שירות מעולה שאני לא רגיל אליו ביומיום.

רמאים! התקשרנו לברר לגבי מכשיר סלולרי שאלנו את כל השאלות הרלוונטיות והמוכר נתן מחיר. הגענו לקנות את המכשיר ורק אז הוא נזכר להגיד שבעצם המכשיר מגיע בסינית ולא בעיברית וכדי לצרוב אותו לעיברית צריך להוסיף 200 שח!!! וכמובן זו בחירה שלנו באיזו שפה לקחת את המכשיר. הם מפרסמים מחיר לא נכון בזאפ!!!! כדי להיות מהזולים.. אל תקנו שם! ביזבזנו שעות על להגיע למצוא חנייה ושילמנו על חניון והכל לחינם.

רכשתי שני מכשירים מסוג קסיומי. הרגשתי שהסוללה שלהם לא מספיק חזקה למרות שלא הייתי ממש בטוח. הבאתי את המכשירים לחנות והם בדקו ומצאו שהכל תקין. למרות זאת היה חשוב להם שאני אצא מרוצה והחליפו לי במקום לשני מכשירים חדשים. בלי להתווכח ובלי לשאול שאלות. באמת שירות מדהים ויותר דופן למה שאנחנו מכירים בארץ. נשאר לי רק להמליץ בחום !!!

שירות מדהים!!! חבר'ה אמינים וישרים. הLG g4 שלי שבק חיים ומיקי המקסים טיפל בי במהירות ובמקצועיות. עזר לי גם בסוף לשחזר את הכל (כי אני חסרת אונים בכל הקשור לפלאפונים) והכל בשיא הסבלנות ועם חיוך על הפנים. מקום ממש מומלץ! אני בטוח אחזור אליהם בעתיד, עם כל צורך סלולרי שיהיה לי.

אחלה שירות, אחלה מחירים . המוכר אפי גילה סבלנות ואדיבות רבה. ממליץ בחום על החנות!

ניסיתי לרכוש שיומי mi5 אך למרות כל הניסיונות שלי לא צלחתי. את הטלפון הראשון שהזמנתי מסרו למישהו אחר כשהגעתי לאסוף אותו. התברר לי שקניתי מכשיר שלא נתמך בעברית באופן מלא אז הייתי צריך להוסיף תשלום על מכשיר חדש. רכשתי משלוח מהיר שלא הגיע וכשהתקשרתי לברר מה קרה להזמנה שלי גיליתי שבעצם לא היה להם את המכשיר והם הפסיקו למכור אותו מזמן. שירות פשוט בושה וחרפה, אין כל התחשבות בלקוח וכמעשה שימור לקוחות ביטלו לי מהר את ההזמנה (כאילו זה מעשה מתחשב, לא קיבלתי את הטלפון אז למה מלכתחילה שתחייבו אותי?!)

הזמנתי פלאפון בחנות במחיר 660 ש"ח למחרת התקשרו אלי לבשר לי שהטלפון שהזמנתי כדי שיהיה שמיש עבורי יעלה 880 יהיה בעל תפריט בעברית לעומת סינית . הדבר לא צוין בשום מקום בהזמנה ובעיני זה תכסיס מסריח - בחנות הכי יקרה הטלפון עם עברית עולה 790 . לדעתי זו לא דרך . לזכות החנות ההזמנה בטולה לבקשתי ללא בעיות .

נכנסתי לחנות בתל אביב בגלל שהיה לי בעיה באייפון עובד בשם אפי לקח את המכשיר לבדיקה במעבדה. אחרי חצי שעה קיבלתי טלפון ממיקי טכנאי של החנות ואמר לי שצריך סה"כ להחליף סוללה. וזה אחרי שבחנות אחרת אמרו לי שטלפון מושבת. החלפתי סוללה והכל תקין.

קיבלתי שירות מעולה ממיקי, שהעביר לי את כל הנתונים מהמכשיר הישן בצורה מקצועית, מהירה וסבלנית