תנור מאכזב. יחסית לתנורים אחרים של בוש, לא שווה. בישול איטי (הייתי בטוחה שיש בעיה והטכנאי אמר שכך זה) וגם לא אופה באופן שווה. צד ימין נשרף בעוד שבצד שמאל עדיין בבישול. לא להתקרב !!!
עוד...
חיפשתי תנור פירוליטי איכותי שיחליף את ה-BOSCH שסיים את תפקידו אחרי 15 שנים!
זה פשוט הרולסרויס של המטבח.
יפה, איכותי, 42 תוכניות מובנות, קל להפעלה ופשוט חלום.
זה שילוב של חכמה ואיכות שוודית וגרמנית.
עוד...
קניתי את התנור לפני כחודשיים, חיפשתי המון זמן כהיום כמעט ואין תמור מותג עולמי בשוק כי הם הפסיקו לימר תמור משולב גז. לפני סה היה לי בוש כ 10 שנה.
מה אני יכול להגיד על תנור של אלקטרהלוקס, רמה נמוכה מאו
עוד...
קניתי את התנור/גז בעקבות הצעה של המוכר, לאחר שהדגם שהזמנתי בפועל לא קיים במלאי בארץ כבר חצי שנה (אבל עדיין מופיע בזאפ).
הציפוי השחור הוא מחוספס, לא ניתן לניקוי בעליל, כבר אחרי השימוש הראשון (טיגון בצל
עוד...
התנור נראה טוב אולם מאד לא ידידותי למשתמש. לדוגמא: לא ניתן לדעת מתי התנור הגיע לטמפרטורה הרצויה. צריך לפתוח את חוברת ההוראות, לחפש את המוצר (למשל פיצה, קציצות) שלא תמיד מופיע ולכוון לפי מה שכתוב (חימו
עוד...
הכיריים הגז בתנור זה הדבר הכי טוב שיש בו וזהו
התנור אחרי שנה וחצי הצבע מתקלף ויש סימני חלודה
התנור החימום גרוע רק עם שימוש בחימום עם טורבו החימום עובד כראוי
בקיצור לא להתקרב לתנור הזה
עוד...
לאחר כחודש וחצי של שימוש.שמענו פיצוץ באמצע לילה כדי להתוערר לאסון זכוכית כיסוי המבערים פשוט התפוצץ לרסיסים באופן לבד זהו פגם יצור כמו שאתם יכולים לבדוק אצל מומחים בתעשיית זכוכיות מחוסמת במקרים נדרים ע
עוד...
רכשתי תנור משולב נירוסטה. מיום שהפעלתי את התנור בפעם הראשונה , התחיל הסיוט. הכיריים וכפתורי ההפעלה חמים / רותחים עד כדי קבלת כוויה. מדובר במוצר מאוד לא בטיחותי ואפילו מסוכן . שירות הלקוחות שלהם הוא גר
עוד...
מצויין מאוד תמורה טובה למחיר,פעם שנייה שאני קונה רק בצבע אחר,עולה על כולם בתפעול פונקציית שבת שניתן להפעילה ביחד בחג שבועות גם בשרי גם חלבי, אופה מצויין ביחד שני התאים.
עוד...
קניתי את התנור לפני חצי שנה, ומהיום הראשון לא הצלחתי לאפות בו משהו טוב, ברגע הראשון חשבתי שהבעיה בי אבל אז הלכתי לאנשים אחרים ואפיתי שם והכל יצא פצצה!
התקשרתי לשירות של חברת קלינטון סחר שהם היבואנים ש
עוד...
קנינו את התנור לפני כשנתיים לאחר חיפושים רבים אחרי תנור שייתן לנו את המענה הטוב ביותר ויהיה פשוט לתפעול. הבחירה הייתה מצויינת ואנחנו נהנים מאוד מהתפעול של התנור, מהבישול, האפייה והכל בקלות ובנוחות. חז
עוד...
יש לנו את התנור 4 שנים ומאז התקלקל פעמיים.
תקלה בפעם הראשונה - הלך כרטיס לאחר שנה וחצי של שימוש - 800 שקל. בוש לא הסכימו לקחת אחריות.
תקלה בפעם השניה - התנור הלך לפח
עוד...
התנור הוא מצוין , עובד חזק ומכין הכל באמת ברמה גובה !
רק יש עניין עם הפלסטיקה של התנור שאם מנקים חלקים יוצאים וצריך לדעת לאן להחזיר אותם
המצב הפרוליטי לפני פסח פצצה ! 3 רמות ומחמם את כל התנור ו
עוד...
התנור אצלי שנה. לא היה תקציב להשקיע יוצר מדי בתנור אז גם לא ציפיתי למוצר מושלם.
בסך הכל עובד סביר. מגיע עם רשת ו 3 תבניות. הרוחב הפנימי יחסית רחב. אבל החום לא כל כך מדויק, שמתי לב ממש בהתחלה שאני צריכ
עוד...
התנור ברשותי פחות מחודש. ביצעתי איתו כמה נסיונות ודברים יצאו מוצלחים.
דבר אחד קצת הורס - בזמן שבכל תנור בילט-אין בערך בעולם יש תצוגת שעה, לתנור הזה אין תצוגה קבועה.
היצרן החליט שהתנור צריך ״לחסוך באנר
עוד...
תנור מצוין.
הכל נאפה במהירות ובצורה מצויינת.
נראה נהדר.
מסיליות טלסקופיות מאוד נוחות
עוד...
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
חלק מהתמונות והתכנים המופיעים באתר זה הוכנו בעזרת מחוללי בינה מלאכותית. אם זיהיתם תמונה או תוכן כלשהו בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות כתובת המייל [email protected]