הגדלת פתח שיש עבור כיריים 90 ס"מ , תענוג, יש מקום לכמה סירים בו זמנית.
עוצמת החימום/להבה מעולה והפרדה מהלהבה הקטנה יתרון ענק לבישול ארוך אחרי הרתחה בלי להזיז את הסיר.
עוד...
כיריים מצויינים, אפשר להעמיד 5 סירים בקלות, קלים לניקוי.
חשוב לשים לב לעומק החור בשיש - צריך 4.5 ס"מ. הייתי צריך "לגלח" 0.5 ס"מ כדי שהם ישבו יציב על השיש.
עוד...
המוצר בן שנה וחצי. תקלת F4 דרשה שבועיים בלי כיריים וטכנאי שהחליף את כל המנגנון (לא ממש כרטיס). 1500 ש״ח. כמובן שעכשיו ראיתי שהסיפור הזה חוזר על עצמו שוב ושוב ואם הייתי קורא מראש לא הייתי קונה.
במנגנון
עוד...
אזהרה לצרכנים-אל תקנו כיריים גז Sauter!
נקנו בא.ל.מ, נאמר לנו שהן צרפתיות, אך מסתבר שכיום הן מתוצרת סין. מהיום הראשון – הצתה קשה, שלוקחת 5 שניות ובינתיים דולף גז, מצטבר במגירות וכל הבית בריח גז חזק.
עוד...
תמורה טובה למחיר , קל לנקות. הלהבות לא אחידות ומעט מתפזרות והמבער הגדול לא מספיק חזק לדעתי. אופן הפעולה, לחיצה על כפתור, הדלקה, ואז אם רוצים להוריד למינימום מסובבים עד הסימן, אבל .. . אין הרבה הבדל! א
עוד...
קניתי אותם לפני כחודשיים,
יש להבות שצריך ללחוץ על ההצתה לפחות חצי דקה כדי שהאש תתפס
קשה לנקות ממשששש
נתפס ליכלוך בהרבה מקומות שאי אפשר לפרק
בקיצור לא שוות בכלל את המחיר! עדיף באושר עד
עוד...
לקונים עכשיו - 2025 - שימו לב, זה לא המוצר הקודם. זה דגם אחר - לייט - ללא מסך, ללא טיימר, ללא חיבור לרשת, ללא תוכניות בישול וללא יכולת לכוון עוצמה מ 1 עד 99, רק בקפיצות של 10. מוצר מסורס ממש בהשוואה ל
עוד...
מוצר מאוד יפה ואיכותי, הותקן היום, מתקין הגז אמר שזה בחירה משובחת ואם מנקים אותם נכון יכול לעבוד גם 20 שנה (צריך לסתום את החור של הגז בעדינות עם נייר סופג כשמנקים את המשטח עצמו ומפרקים אצ הגזיות, ובסו
עוד...
רכשתי את המוצר כריים 90 של גורניה לפני שבועיים המוצר הגיע אלי אם פגיעות שהמתקין התחיל לישר חלקים בזמן ההתקנה, הכירה של הטורבו דפוקה הגיע אלי אותו מתקין ובמקום לטפל עשה אותה לאש רגילה כמו כירה שהיא
עוד...
למרות חוות הדעת השלילית לגבי מקשי תפעול האינדוקציה. החלטתי לרכוש ולנסות בעצמי.
אכן המקשים לא נוחים, צריך לדעת איך לתפעל אותם, יכלו להיות פשוטים יותר כמו כל אינדוקציה סינית פשוטה.
להבות הגז מושלמות, מא
עוד...
אציין שלפני כן היתה לי כירת אינדוקציה של שיומי שהיתה נשלחת בערך אחת לחודש לתיקון, וכשנגמרה האחריות היבואן כנראה הבין שלא משתלם לו למכור אותה אז ירדה מהמדפים.
בגדול אינדוקציה זה אינדוקציה, הסיר מתחמם מ
עוד...
אחרי ניסיון עם מספר כיריים חשמליות מאיכות ירודה (לא שמרו על יכולת חימום לאורך זמן, שבקו חיים ואחד שהתפוצץ (!!! - ב"ה אף אחד לא היה קרוב ולא נפגע), החלטתי לשלם כפול על אלה עליהן קראתי ביקורות מעולות הן
עוד...
פעם ראשונה שקניתי כיריים מאינדוקציה.
אכזבה גדולה!
אחת הסיבות שקונים כיריים אינדוקציה היא בגלל היריון.
הכיריים האלו משאירות כתמים שלא יורדים!
הרבה יותר קל לנקות כיריים מגז.
האוכל יוצא פחות טעים , אבל ז
עוד...
כירה מזעזעת , לא לקנות ולא להתקרב , הטרמטסטט נדלק ונכבה כל כמה שניות , להכין חביתה לוקח חצי שעה
עוד...
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
חלק מהתמונות והתכנים המופיעים באתר זה הוכנו בעזרת מחוללי בינה מלאכותית. אם זיהיתם תמונה או תוכן כלשהו בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות כתובת המייל [email protected]