רכשתי את האוזניות AirPods Pro 3 לפני כשבועיים כמעט.. חייב לציין את האיכות המעולה שלהן, הצלילם הנקיים ואת הבאס שממש מורגש בצורה טובה בהשווה כמובן לדור הראשון , כך גם ביטול הרעשים שבאמת קיבל שידורג ענק
עוד...
Samsung Galaxy Buds4 Pro SM-R640 True Wireless - הוא מוצר קל, ונוח לשימוש ותפעול, מי שיש לו מכשיר של SAMSUNG יש אופציה לאופטמיזציה באפליקציה במכשיר הנייד.
עוד...
האוזניות מעולות ומספקות הנאת שמע מצוינת אבל לאחר קצת יותר מחצי שנה אחת האוזניות התחילה לעבוד ממש חלש ושלחתי את זה לסמסונג ומקווה שיחזירו את זה כמו שזה היה
עוד...
אזניות משתמשות ספוג מוקצף כמו של אטמי אזניים ולא סיליקון, ממש לא נוח. הן מתאימות למשרד או הליכה בשום אופן לא לפעילות ספורטיבית ריצה. יקר.
לא מומלצת
עוד...
****סימנתי "אין לי דעה" על כל שאלה במנגנון החדש של זאפ שנותן לבחור מבין 3-4 אופציות האם המסך\סוללה\ביצועים וכו טובים או לא בעינך לפני כתיבת החוות דעת. לדעתי זהו מנגנון לא טוב. יש סייגים למשל גם כשסולל
עוד...
על הפנים של מוצר כל פעם ששמים אותם אחרי כמה זמן פתאום יש פופ סאונד כזה ששומעים שמרגיש כאילו האוזניה התפוצצה אומרים שזה בעיה בתוכנה ועד שלא יהיה עידכון לזה זה לא יסתדר וכל כמה זמן גם פתאום יורד השמע לש
עוד...
האוזניות כאוזניות טובות, אם כי חשוב לשים לב לחסרונות המהותיים בקטגוריית המחירים הזו.
יתרונות:
איכות השמע סבבה, אם כי אני לא אנין טעם בתחום. הצליל נשמע טוב גם בביטול הרעשים וגם בשיקוף הרעשים החיצוניים
עוד...
היו לי כבר כמה זוגות אזניות יקרות, ונראה לי שאלו באמת הכי טובות, ולאו דווקא עקב איכות השמע.
יש להן פונקציה סופר חשובה - הן נדלקות לבד, ברגע שאתם מרכיבים אותן.
זה סופר חשוב כי את האזניות הקודמות שלי של
עוד...
היה לי במשך שנתיים וחצי זוג שהייתי מאוד מרוצה מהם. לאחרונה הלכו לאיבוד, ועכשיו רכשתי שוב פריט זהה.
איכות הצליל, איכות הבאסים, נוחות על האוזניים, גודל וניידות.
בשבילי האזניות מצוינות, ובפרט זה נוח לחבר
עוד...
הפעם הקודמת בה הרגשתי שאני רק מחכה שוב לענוד את האוזניות הייתה לפני שנים, כשרכשתי לראשונה מארלי (עדיין בתקופת החוטיים).
עם Pro 2 אני שוב בבית. שוב מתגעגע לאזניות כאשר אינן עליי.
חווית ההנאה נובעת מש
עוד...
חיפשתי אוזניות קשת בלוטוס עם פונקציה של ביטול רעשים במחיר סביר. לאחר מחשבה רכשתי דרך זאפ את האוזניות הללו. ואכן מדובר באוזניות טובות. הקול נשמע טוב. גם ביטול רעשים עובד טוב [לדוגמה שהפעלתי שואב אבק וה
עוד...
בערך שנה עם האוזניות. האוזניה הימנית הפסיקה לתפקד. מאד לא נוח להשתמש בהן, כל הזמן נלחץ לי הכפתורים - הם מאד רגישים למגע וזה מפעיל פונקציות של העברת שיר רק מזה שאני מסדר אותן.
יש להן שמע טוב אבל איכזב
עוד...
אני חובב אודיו לא מעט שנים, עם ציוד ברמה גבוהה יחסית. הצליל שמפיקות האוזניות הוא ברמה טובה מאוד במוסיקה וגם בשיחות.
האוזניות מאוד נוחות גם להאזנה ממושכת.
ממליץ בחום.
עוד...
מחיר מאוד גבוה למוצר מאוד בינוני, חיפשתי להשקיע בכוזניות איכותיות כי חלק גדול מהיום שלי אני שומע מוזיקה. פשוט אכזבה מלא בעיות אם המוצר וגם לא יושב טוב בתוך האוזן וגם התפרק אחרי כמה זמן.
עוד...
האוזניות עצמן מצויינות, מפיקות באסים מרשימים והמנוע רטט המובנה גורם לבאסים להיות מודגשים. הסליידר ששולט על הבאס מאפשר שליטה קלה מאד בעוצמה של הבאס והעובדה שכל הכפתורים באוזניות הם פיזים רק מוסיפה.
חס
עוד...
מבואסת מאוד מהאוזניות לאחר שעה מרגישים כאב באוזנים מלחץ של האוזניות. הבס לא משהו.
עוד...
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
חלק מהתמונות והתכנים המופיעים באתר זה הוכנו בעזרת מחוללי בינה מלאכותית. אם זיהיתם תמונה או תוכן כלשהו בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות כתובת המייל [email protected]