מפרסם ב-zap מאז 2010

‎סופר אלקטריק‎ ‏(SuperElectric)

מוצרי חשמל (5 סניפים)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 85 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: סופר אלקטריק
נמצאו 544 חוות דעת גולשים על סופר אלקטריק
sultan
sultan
29.03.2026
מוצר שנרכש: תנור בנוי פיברלויטי בוש hbg578bboy

מוצר שהגיע פגום (DOA) והנחיות בטיחות לקויות רכשתי תנור בוש סדרה 6 מרשת סופר אלקטריק. לצערי, חוויית השירות והמוצר היו לקויים מהיסוד: ​המכשיר סופק באריזה פגומה ורטובה. גם מסמכי המכשיר בתוך האריזה הגיעו ספוגים במים. ​הטכנאי שהגיע מטעם השירות החליף את כבל ההזנה לכבל עם הארקה, אך עזב את הבית מבלי לבצע הפעלה ראשונית ובדיקת עומס כנדרש. ​מיד עם הפעלת המכשיר, הוא גרם לקפיצת המפסק הראשי בבית בשל זליגת זרם משמעותית (ככל הנראה עקב הרטיבות בתוך גופי החימום). ​בשיחה עם מוקד השירות, ניתנה לי הנחיה טלפונית לנתק את כבל ההארקה (PE) ולחבר למאריך כדי לייבש את המכשיר. כמי שעוסק בתחום החשמל והרפואה, אני רואה בחומרה רבה הנחיה לעקוף הגנת חשמל במכשיר מתכתי עם זליגה ידועה, פעולה המנוגדת לחוק החשמל ומסכנת חיים. ​במקום החלפת המוצר הפגום (DOA) בדגם זהה, הוצע לי דגם נחות מסדרה 2 שאינו תואם את המפרט ששילמתי עליו.

חוות הדעת עזרה לכם?
balasha29
balasha29
29.03.2026
מוצר שנרכש: טלויזייה סמסונג 43

בדף המוצר רשום שהמוצר נמצא במלאי ואספקה היא תוך 3 ימי עסקים רק לאחר 8 ימים בודק מולם טלפונית והמוצר לא במלאי . לא עונים למיילים והודעות לא מומלץ

חוות הדעת עזרה לכם?
brachischindler
brachischindler
18.01.2026
מוצר שנרכש: מקרר שארפ שחור 586 ליטר מהדרין

המוצר שהזמנתי לא היה קיים. הציעו מוצר אחר ב600₪ יותר. עד עכשיו שבועות לאחר מכן לא ביטלו את ההזמנה כפי שביקשתי.

תגובת החנות

שלום רב, דגם המקרר בגימור שחור היה חסר במלאי. מאותו הדגם היו צבעים אחרים. הוצעו אופציות באותו מחיר / זולות יותר. הלקוחה לא חיייבה מעולם וההזמנה בוטלה לבקשתה. אנו מתנצלים מראש. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
אוהד
אוהד
10.10.2025
מוצר שנרכש: טלוויזיה Samsung QE55S90D 4K ‏55 ‏אינטש סמסונג

ניסיתי להזמין מהם טלויזיה. מילאתי את הפרטים להזמנה באתר אבל לא היה שם שום אפשרות למסור כ. אשראי רק תשלום טלפוני. לאחר שלא חזרו אלי התקשרתי פעמיים באותו היום לברר מה קורה עם ההזמנה אבל נאמר לי ש"מישהו כבר יחזור אלי, 30 דקות" אבל חזרו אלי רק ביום העסקים הבא וניסו לעשות לי up sale למוצר מ"יבואן רשמי" ב3890 ש"ח במקום 3397 ש"ח שהם פירסמו באתר שלהם ובזאפ. לאחר שאמרתי שאני מעדיף את המחיר המקורי הם אמרו "שיבדקו אם יש במלאי" ומאז לא שמעתי מהם. המחיר המקורי כמובן עדיין מפורסם בזאפ ובאתר שלהם. זה לא התנהלות הגונה לדעתי.

תגובת החנות

בוקר טוב, שני המסכים רשמי ומקביל מוצגים באתר וקיימים במלאי, נקודתי בחול המועד היה חוסר מליאי זמני, ולמרות זאת ימי העסקים היו רלוונטים לא מובנת חוות הדעת. תודה וסופ"ש מקסים

חוות הדעת עזרה לכם?
lavikras
lavikras
08.10.2025
מוצר שנרכש: מכונת כביסה ‏סימנס פתח קידמי 8 ‏ק"ג 1200 סל"ד Siemens WM12N068IL

הזמנתי מכונת כביסה מתוצרת סימנס באתר אם התחייבות לאספקה תוך 10 ימים. יום אחרי צלצל אלי נציג וסיפר לי שהמכונה שהזמנתי תוצרת טורקיה וכמה שווה לי להוסיף כסף ולקבל מכונה תוצרת פולין (אפשר לחשוב...). אמרתי לו שטורקיה מספיק טוב בשבילי. אם כך, אמר לי, הוא לא יכול להתחייב על 10 ימים וגם לא על עשרה חודשים כי בעצם אין לו את המכונה בכלל, היא רק נועדה לפתות קונים להזמין ואחר כך לדחוף להם מוצרים יקרים ולא תחרותיים. ברור שביטלתי. היום אלך לחנות אחרת בקניון ואזמין מכונה. ברור לי שהיא תעלה בערך אלף ש"ח יותר אבל לפחות אקנה אצל אנשים אמינים ולא אצל מוכרי סיפורים. אגב, מעיון מתגובות אחרות מדובר בתרגיל קבוע שלהם. חוצפה לבזבז זמן יקר של אנשים על נכלוליות.

חוות הדעת עזרה לכם?
David
David
26.09.2025
מוצר שנרכש: מכונת כביסה אלקטרולוקס 4603

רכשתי מכונת כביסה בשיחה טלפונית ,המכונה נשלחה אליי במועד כמובטח בתנאי סופר אלקטריק הבעיה היתה בחברת ההובלה מטעם סופר אלקטריק. המוביל לא שאל אם צריך לפנות את המכונה הישנה והלך. כשהתלוננתי הובטח לי על ידי שלומי מסופראלקטריק שהמוביל יחזור לדירתי לאסוף את המכונה ללא תשלום. אלא שהמוביל דרש 100 ש"ח שנאלצתי לשלום לו בתמורה לפינוי . למה אני צריך לשלם כסף על משהו שהיה כלול במחיר ? ושעל פי החוק אמור היה להיות מפונה ללא כל תשלום. ?

תגובת החנות

בוקר טוב וחג שמייח על פי החוק המכונה צריכה להיות מוכנה לפינוי במקום נגיש ומפורק מתשתיות חשמל ואינסטלציה ובמקום נגיש לפינוי. כמובן שניתן לעזור ללקוח שמתקשה אבל המוביל לא מורשה לפרק דלת אמבטיה ולא יכול לגעת באינסטלציה. שמחנו לעזור תודות

חוות הדעת עזרה לכם?
zlidennyyvladimir
zlidennyyvladimir
05.09.2025
מוצר שנרכש: מקרר, BESPOKE דגם לבן צבע-N-RM70F63REW

הזמנתי מקרר 4 דלתות בעלות יותר מ10 אלפים מסופר אלקטריק. שילמתי עבור ההזמנה בתשלום אחד בהעברה בנקאית ביום הרכישה. בדקתי עם נציגה תנאי הספקה, מידות, נאמר לי שתוך 5 ימים זה יגיע כמו שהיה כתוב באתר ובדקתי ספציפית עבור היישוב שלי. כעבור יומיים התקשרו אליי מחברת הובלה וניסו לתאם הספקה לתאריכים מעבר ל5 ימים עם תירוצים שההזמנה לא הגיעה וכו'.. שזה לא היה מתאים לי לאותם ימים.. חזרתי לחנות, נאמר לי שיסדרו את זה ויספקו מקרר תוך 5 ימים. 4 ימים ברצף התקשרתי לחנות לבדוק ונאמר לי שמטפלים ויחזרו אלי ואף אחד לא חזר. כשהתקשרתי בפעם האחרונה כבר רציתי לבטל את ההזמנה, דיברתי כמה פעמים עם האחראי של החנות שבעצמו הציע פיצוי 400 ש"ח על איחור בהספקה והבטיח שיביאו את המקרר בשעות שהן יותר נוחות לי ויעדכנו שעה לפני ההובלה. ביום הספקה התקשרו 15 דקות לפני הספקה, הגיע בחור אחד ואמר שלהעלות את המקרר לקומה 2 יעלה 500 ש"ח (מה שלא נאנר בזמן הרכישה ובתנאי ההספקה כמובן) והתחיל לחפש כל מיני סיבות למה זה קשה להעלות את המקרר והתחיל להתלונן.. כשהבין שהוא לא יצליח לעשות את זה לבד (מקרר 4 דלות) המשיך לספר סיפורים על חוסר נגישות.. דלת צרה וכו'.. כעבור שעתיים הגיעו שני חברה אחרים שהמשיכו לספר סיפורים על "חוסר נגישות", "דלת צרה", צורך להוריד דלתות כי מקרר לא עובר בדלת ושצריך לשלם 600 ש"ח.. כשאמרתי שאשלם 500 ש"ח, העלו את המקרר תוך דקה וחצי ובלי להוריד את הדלתות!! (כי כל המידות נבדקו על ידי בעת ההזמנה כמובן). כשניסיתי לחזור לחנות אף אחד לא רצה לדבר איתי, האחראי "עסוק עם לקוחות" ופיצוי 400 ש"ח שהובטח לי לא קיבלתי. לסיכום: שירות גרוע מאוד, לא ממליץ לאף אחד לקנות במקום הזה, אנשים לא מקצועים.

חוות הדעת עזרה לכם?
jmaresky
jmaresky
15.06.2025
מוצר שנרכש: סמסונג 50 אינץ Samsung UE50DU7100

לא לרכוש מוצר מהם. קניתי טלוויזיה עם משלוח תוך 3 ימי עסקים. התקשרו למחרת והבהירו שזה יבוא מקביל ושאלו האם זה בסדר - אמרתי "כן". 3 ימים חלפו והמוצר לא הגיע ולא התקשרו שוב אז התקשרתי אליהם. לאחר כמה שעות התקשרו אליי ואמרי לי שאין במלאי וזה "אמור להגיע כל רגע". התייעצתי עם אישתי והתקשרתי בחזרה והוא אמר לי "אמרתי לך שזה ייקח לפחות שבועיים". אמרתי שאני מבטל ושאלתי למה מוצר זה למכירה אם זה לא במלאי והוא אמר "זה קורה". בלי התנצלות, בלי כלום. לא הוא לא אמר לי ביום למחרת שזה לא במלאי ובמקום זה, הייתי צריך לחכות 4 ימים? עסק לא אמין.

חוות הדעת עזרה לכם?
ruv
ruv
29.05.2025
מוצר שנרכש: מקרר סמסונג מקפיא עליון 600 ליטר נירוסטה Samsung RT58K7044SL

שוב אותו סיפור של פרסום מוצרים שלא קיימים להם במלאי. נגמר לכם במלאי? תורידו את הפרסום בזאפ במקום להטעות צרכנים ולעכב אותם לחינם. במקרה הזה היה מדובר ב מקרר סמסונג מקפיא עליון 600 ליטר נירוסטה Samsung RT58K7044SL

תגובת החנות

שלום רב, המוצר נמצא במלאי. אין לנו מושג מניין קיבלה את הרושם שהמוצר אינו במלאי ? בנוסף, הלקוחה לא השלימה את פרטי כרטיס האשראי למערכת. ולכן הזמנתה בוטלה במידה הלקוחה רוצה לממש את הקניה נשמח לספק לה את המקרר. תודות

חוות הדעת עזרה לכם?
drozevsky
drozevsky
02.01.2025
מוצר שנרכש: מדיח כלים של מילה

לא לקנות כלום...מועד הספקה נמרח כשבועיים, הביאו מוצר בעשר בלילה...עשו בלגן, השארו בלי מים ועזבו... גם ברכישה מוצר שהזמנתי לא היה ואז רכשתי דגם אחר יותר יקר

תגובת החנות

שלון רב, טרם הפינוי + ניתוק של המדיח הישן הובהר ללקוח כי יש נזילה מהברז אליו מחובר המדיח. המוביל המליץ לסגור את הברז ולהזמין איש מקצוע ( אינסטלטור) טרם פינוי המוצר. תודה תודות

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
06.08.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
ischucman
ischucman
17.07.2024
מוצר שנרכש: מכונה כביסה

1- קודם כל מחרו לי מוצר שאין במלאי וגם לא יהיה. 2- מכרו לי מוצר אחר עם מפרט מוצר שגוי ולא כמו רציתי ואמרו לי. 3- הספקה גרוע. לא קובעים הגעה מראש. דורשים שאתה תהיה בבית בשעות שלא קבעו וגם לא נותנים אפשרויות אחרות. 3- אין עם מי לדבר כדי לסדר את העניין.

חוות הדעת עזרה לכם?
meitar.landau
meitar.landau
09.07.2024
מוצר שנרכש: מיקסר KitchenAid

פעם ראשונה בחיים שאני משאירה ביקורת שלילית, אבל כשמגיע מגיע. הזמנתי מיקסר קיטשן אייד, קראתי מראש את הביקורות שלא היו מפרגנות אבל אמרתי שבטח ״לי זה לא יקרה״. חיכיתי למוצר למעלה מ6 שבועות, רדפתי אחריהם במייל ובוואטסאפ בלי מענה. בסוף בלית ברירה ובתסכול גדול התקשרתי לחנות לבטל. ביטלו לי בלי להתנצל ובלי לספק הסברים, וכמובן שבלי חלילה להציע פיצוי על עוגמת הנפש. חוויה גרועה מאוד ולא מומלצת.

תגובת החנות

שלום רב, לצערנו ולאחר בדיקה מול היבואן ניופאן, המיקסר בצבע שחור אזל במלאי זמנית, ההזמנה בוטלה ללא חיוב מקדים. מתנצלים מראש תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
דובער
דובער
16.06.2024
מוצר שנרכש: מזגן נייד טורנדו Tornado To Go 20 EU

התנהלות דוחה, חסרת אכפתיות, לא רואים את הלקוח. רק אחרי כמה ימים מהרכישה חזרו אליי ואמרו שהפריט לא נמצא במלאי ואצטרך לחכות עוד כשבועיים להגעתו לארץ. הגיע הרגע, חיכיתי כמה ימים לאחר המועד בו אמרו, התקשרתי כי הם לא טרחו לעדכן, ואז אמרו, "מלחמה", יש עיכובים, הנה, שבוע הבא חברת המשלוחים כבר תיצור איתך קשר. הגיע שבוע הבא, עבר וחלף לו, ואיזה פלא, אני בשוק. גם עכשיו המוצר עדיין לא כאן. הם כן הציעו בשלב כלשהו לקבל החזר כספי, אבל המתנה של עוד שבוע נראתה סבירה. עבר חודש מאז. נהוג לפצות במקרה כזה, אבל הדיבור לא היה קרוב לזה. כלומר, אדוני, תגיד תודה שאני עונה לך בכלל, זה בערך הטון. איחרתם? לא באשמתכם נניח? מפצים! זה חלק מתרבות עסקית. לא פיציתם, קיבלתם תגובה שלילית, והיא רק הראשונה בשרשרת ביקורות שתראו ברחבי הרשת. אגב, הם לא שלחו חשבונית על החיוב, כמו שנהוג במייל. גם בתוך האתר לא ניתן להגיע למספר חשבונית או קבלה כדי לדווח על כך. "אנחנו לא נוהגים כך" הוא אמר. אחרי שביקשתי, אמר לי שישלח לטלפון מיידית. כמובן שטרם הגיע. ולכן במספר החשבונית כתוב את מספר ההזמנה! היום, כמעט אחרי חודשיים (!), נאמר לי שביום רביעי הקרוב (שלושה ימים מכתיבת הביקורת) יגיע המוצר. אחרי 4 שיחות טלפון איתם, אני כבר לא מאמין, ולכן כותב זאת כאן. כמו שאמרתי, זו רק ההתחלה.

חוות הדעת עזרה לכם?
matat81
matat81
18.05.2024
מוצר שנרכש: מכונת כביסה בוש WAN24038IX

קניתי מכונת כביסה בוש באתר האינטרנט, לאחר שביררתי טלפונית עם החנות שהיא קיימת במלאי. לאחר הרכישה, טענו בסופר אלקטריק שלא יוכלו לספק אותה בזמן הקרוב ולא יודעים מה נאמר לי קודם, וניסו לדחוף דגם יקר יותר. נאלצתי להוסיף כסף. המשלוח "בחינם" גם הסתבר כשקר. אילצו אותי להוסיף כסף למוביל, מבלי שניתנה קבלה אי פעם. רק לאחר שיחות טלפון רבות מאוד לחנות, שחלקן נותקו, הצלחתי לקבל צילום מסך של חשבונית. קבלה לא ניתנה מעולם. קבלה על ההובלה "בחינם" שגבו עליה כסף בשיטת מצליח - גם לא ניתנה מעולם. בסופו של דבר, יצא שגם שילמתי יותר מבמקומות אחרים בניגוד למתוכנן, גם לא קיבלתי קבלה שהיא חיונית לקבלת אחריות על המוצר וגם בזבזתי זמן רב בשיחות טלפון. ממליץ לכולם להימנע מסופר אלקטריק.

תגובת החנות

שלום רב, הלקוח הזמין מכונת כביסה בוש תוצרת טורקיה. בשיחה טלפונית, הלקוח ביקש לשדרג את המכונה לארץ ייצור שאינה טורקיה. סוכם על הלקוח שדרוג דגם המוצר ובתוספת תשלום. לגבי תשלום ה"הובלה", חברת BSH היבואן השמי מוביל את כל מוצריו באמצעות חברת שליחויות מטעמה. לאחר בירור טלפוני ... חברת BSH טוענת כי הלקוח ביקש לפנות את המוצר הישן כאשר המוצר הישן צריל להיות מנותק וממקום בכניסה לבית הלקוח.. "בכפוף לחוק פינוי פסולות אלקטרונית". מסתבר שהמובילים היו צריכים לפרק ולפנות את מכונת הכביסה הישנה מאיזור חדר מסתור הכביסה - חדר פנימי מאחורי מכשולים רבים, המובילים היו צריכים להשקיע מאמצים רבים לחלץ את המכונה ממיקומה. (בניגוד לחוק פינוי פסולת אלקטרונית המציינת כי באחריות הלקוח לפנות ולמקם את המכונה הישנה בסמוך לכניסה לבית). תודה ובהצלחה

חוות הדעת עזרה לכם?
Asaf
Asaf
16.05.2024
מוצר שנרכש: Roborock S7 Max Ultra

הזמנתי שואב רובוטי. לא דיברו איתי כמה ימים ומעקב ההזמנה לא היה זמין. זה עורר בי חשד ולכן ניסיתי ליצור קשר: בהתחלה העבירו אותי מחנות א׳ לחנות ב׳, לאחר מכן סיננו אותי, ובסוף שהצלחתי לתפוס אותם אמרו שיחזרו אליי לגבי ההזמנה. למחרת, אחרי שלא חזרו אליי, התקשרתי שוב ואז נאמר לי שהמוצר לא זמין בשום מקום, כולל ברשת נוספת שהם ניסו להזמין דרכם ולכן הם נאלצים לבטל את ההזמנה. חשוב לציין שהמוצר עדיין זמין באתר שלהם, וגם באתר של הרשת הנוספת - בשניהם במחיר גבוה יותר ב-200 ש״ח מהמחיר ששילמתי, ולכן אני משער שזאת הסיבה לכך שביטלו לי את ההזמנה

תגובת החנות

שלום רב, הלקוח אכן הזמין שואב אבק רובוטי ביום חמישי ה 16/05/2024. לצערנו המוצר אזל המלאי במהלך הסופ"ש. המוצר ירד מהאתר ביום ראשון. זה קורה, מצטערים שזה קרה SORRY

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
04.04.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
victor.nikolin
victor.nikolin
05.03.2024
מוצר שנרכש: -HPDR90TS-דגם-TELSA מייבש כביסה 9 ק"ג

ממש לא מרוצה , הזמנתי מייבש לפני חודש ועדיין לא קיבלתי למרות הבטיחו עד סוף פברואר, התקשרתי כמה פעמים , אמרו יחזרו ולא חזרו , התקשרתי שוב אמרו שיביאו מחר בוודאות ולא הביאו ואפילו לא הודיעו על זה

תגובת החנות

שלום רב, אנו מאוד מתנצלים על עוגמת הנםש. אנו עושים ונעשה את המירב לשביעות רצונם של כל לקוחתינו. תודות

חוות הדעת עזרה לכם?
איל
איל
03.03.2024
מוצר שנרכש: מכונ כביסה AEG LTX6G6211AM

עשו את התרגיל הרגיל: פרסמו מכונת כביסה טובה בזול (LTX6G7210AM) ומיד התקשרו שאין להם אותה ויתנו לי אחרת. הציעו לי אחרת - רק של 6 ק"ג ,LTX6G6211AM ב 169 שקל פחות, אבל את ההפרש לא החזירו לי, פניתי מספר פעמים לשלומי בכל דרך אפשרית והוא מסנן אותי. לא שלחו לי חשבונית למרות בקשות חוזרות ונשנות. בנוסף שירות אלקטרולוקס - השירות של היבואן הרשמי מיניליין, תיאמו לי התקנה לעוד שבועיים!!!! שבועים שבהם אני בלי מכונה, והמכונה תקועה בסלון.

תגובת החנות

שלום רב, שתי המכונות כביסה נמצאות במלאי המכונה הוחלפה לבקשת הלקוחה. הלקוח זוכה עוד באותו היום אך את הזיכוי בפועל ניתן לראות רק אחרי מספר ימים לאחר שנקלט בחברת האשראי. הלקוחה זכתה לשרות הולם וע"כ תגובה זו הנה מיותרת. תודות

חוות הדעת עזרה לכם?
שי
שי
29.02.2024
מוצר שנרכש: טלויזיה

לרוע מזלי רכשתי בחנות זו מוצר אשר הגיע אלי תוך מספר ימים כפול מההתחייבות בזמן הרכישה, וגם זה לאחר אינספור טלפונים ותחנונים. המוביל שהגיע התנהג כמו פיל בחנות חרסינה, ולמרות האזהרות הצליח לעקור לי מנורה אשר היתה מותקנת ע"ג הקיר. מיותר לציין שהחנות התנערה מהנזק שגרמה אצלי בבית. שורה תחתונה - שומר נפשו ירחק מבית העסק הזה, מגיע לכולנו משהו טוב בהרבה!

תגובת החנות

שלום רב, מבדיקה שערכנו מול חברת סמליין אשר סיפקה ללקוח את המוצר. לטענת המובילים של חברת סמליין אין להם שמץ של מושג על מה מדובר.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
18.02.2024
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
yairzarka
yairzarka
07.02.2024
מוצר שנרכש: תנור בוש BOSCH HBG533BS0Y

הזמנתי תנור באתר, ולאחר כשעה התקשרו להגיד שלא יוכלו לספק לי את הדגם שהם התחייבו עליו ומציעים לי לשדרג לדגם יקר יותר. הדגם שהוזמן היה BOSCH HBG533BS0Y

תגובת החנות

שלום רב, בשיחה עם הלקוח רצה שהתנור יסופק עד יום שישי (תוך 4 ימים. הובהר ללקוח שהמוצר יוכל להיות מסופק תוך 4 ימי *עסקים*. לא נאמר ללקוח שאין מלאי! תודה ושבוע טוב

חוות הדעת עזרה לכם?
Yogi
Yogi
02.01.2024
מוצר שנרכש: Samsung 43CU8000 4K Smart

רכשתי טלוויזיה עם מועד אספקה תוך 4 ימי עסקים. ביום העסקים השלישי קיבלתי שיחת טלפון מנציג החברה, שאמר שיוכל לספק את הטלוויזיה בתוך שלושים (30) ימי עסקים! לאחר שסירבתי ניסה למכור לי טלוויזיה אחרת. זוהי התנהגות בלתי מקצועית וחסרת הגינות

תגובת החנות

שלום רב, אני מתנצלים מראש. אכן המוצר אזל במלאי. אמור להגיע בימים הקרובים (כ- 10 ימי עסקים) הצענו ללקוח מוצר חליפי בהתאם. תודה ושבוע טוב

חוות הדעת עזרה לכם?
יפתח
יפתח
21.12.2023
מוצר שנרכש: לוויזיה Samsung QE65Q80C

הזמנתי טלויזיה. חמישה ימים עברו מאז ולא חזרו אלי אפילו לקבוע אספקה עתידית. לפני יומיים השבתי למייל עם החשבונית שאני מבקש לבטל את העסקה וגם לא חזרו אלי. עכשיו אנסה להשיג אותם בטלפון. פשוט סיוט של עסקה

תגובת החנות

שלום רב, שוחחנו עם הלקוח טלפוני ביום חמישי האחרון 21/12 ולא עדכן על ביטול ההזמנה. תואם ללקוח משלוח לראשון 24/12, והשליח היה בדרכו ללקוח. הלקוח הודיע למוביל על ביטול העסקה. לא ברור מה הביא את הלקוח לביטול העסקה ומתן ביקרות שלילית מסוג זה.. הלקוח יזוכה ויקבל את כל כספו חזרה. תודה ושבוע טוב צות סופר אלקטריק

חוות הדעת עזרה לכם?
steve99il
steve99il
07.12.2023
מוצר שנרכש: Bosch WAN2007KPL

אחרי שהזמנתי מכונת כביסה, קיבלתי טל' מנציג שהסבר לי שקניתי בדרך שמקביל את השרות ואחריות. יבוא דרך היבואן הרשמי יעלה לי עוד כסף. בדקתי בהזמנה ובאתר החנות ולא ראיתי שום דרך שהייתי יכול לדעת את זה בזמן ההזמנה.

תגובת החנות

צהריים טובים, נכון מצויין בדף המוצר אחריות ושרות יבואן מקביל ADS https://www.superelectric.co.il/product/bosch-wan2007kpl ולא BSH היבואן הרשמי אז לא מובנת הטענה תודה ושבוע טוב

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בסופר אלקטריק

מוצרים נוספים הנמכרים בסופר אלקטריק

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון