הקניה הייתה בסדר, המחיר בסדר, והמוצר מצויין.
המשלוח והמסירה - גרוע, רמת שירות שלא ראיתי מעולם, וראיתי נותני שירות גרועים.
המשלוח נעשה ישירות מכתר, אז כמובן ששיווק ישיר הסירו אחריות ברגע שהמשלוח היה בדרך.
המשלוח מגיע עם משאית חלוקה 12 טון (מה שלא מפריע לרוב האנשים, אבל מפריע אם החוק מגביל כניסת רכבים עד 4 טון לרחוב שלך).
הנהג הגיע, טען שהמשלוח לא כולל סבלות (מה שלא כתוב באתר של שיווק ישיר ומעולם לא נמסר לי גם בטלפון), הוריד את שני הארגזים בכניסה לרחוב (מרחק של 500-600 מ' מהבית), ונתן לי להתמודד איתם בעצמי.
תגובת נציג שיווק ישיר: המשלוח באחריות כתר.
תגובת כתר: המשלוח הוזמן ע"י שיווק ישיר ללא סבלות, זבש"ך.
תגובת החנות
כמו שכתב הלקוח: כי זמן האספקה מחיר המוצר ותוכן החבילה היו תקינים.
לגבי תלונתו של הלקוח: משלוח המוצר נעשה עם משאיות חברת כתר פלסטיק ולא בשליטתנו גודל המשאית.
אך בניגוד למה שכתב הלקוח כן כתוב בתקנון (לינק מצורף) http://www.shivookyashir.org/Default.asp?sType=0&PageId=3297# כי המשלוח יהיה ללא סבלות ופריקה בסמוך למשאית.
חברת שיווק מתנצלת על אי הנוחות הנגרמה ללקוח במשלוח זה ועושה את מירב המאמצים לתת את השירות הטוב ביותר.