דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון מוצרים ביבוא אישי
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
Idgu Ltd
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בidgu ?
3.58
ציון ממוצע
50
חוות דעת בשנה האחרונה
92
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
0
3 חודשים אחרונים
6
0
6
6 חודשים אחרונים
11
0
7
שנה אחרונה
32
0
18
כל הזמן
60
0
32
נמצאו 92 חוות דעת גולשים על idgu
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט ממולץ המהירות של ההזמנה עד ההגעה הביתה שירות מעולה המחיר נותן תחרות לכל האתרים המתחרים
מוצר:
בלנדר משולב של נינג׳ה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מספר פעמים מוצרים מארה"ב ואנגליה באמצעות idgu
הם דואגים לתשלום מכס/ מע"מ במידה ונדרש.
ההזמנות הגיעו במהירות.
מענה ענייני ומהיר לכל פניה.
שירות מעולה!
מוצר:
נעלי drmartin 1641
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ.
המוצר הגיע פגום ובמייל עונים ללא קשר לפניה.
שירות גרוע ביותר. לא להתקרב
מוצר:
טוחן אשפה 250 insink
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה שגובה מחירים גבוהים ומופעים של שילוח, זאת זכותם, אבל כאשר קורה מקרה ללקוח של חבילה פגומה הם ישר בורחים מאחריות, מנסים להעביר אותך מאדם לאדם ולא פותרים את הבעיה שלך.
תתביישו לכם...
לא ממליץ לאף אחד לעבוד איתם, יש עוד שחקנים עם שירות ומחיר הרבה יותר טובים.
תגובת החנות:
גיל שלום
בחרת להשתמש בשרות הכתובות שלנו, שרות בו לקוח רוכש אל כתובת מחסננו באופן עצמאי .
אנו גובים מחיר שילוח לפי משקל פיזי או נפחי בפועל.
מחירי המשלוחים שלנו מוצגים בפני כלל לקוחותינו באופן גלוי באתר
אנו מציינים באתר כי אנו לא לוקחים אחריות על אריזת המוצר אלא על המוצר עצמו שכן הגיע במצב שלם ואינו נפגע מהשילוח. במקרה שלך, ולפי התמונות ששלחת אלינו, מצב האריזה היה טוב בהחלט, לכן, איננו מבינים על מה אתה מלין.

מוצר:
Funko pop
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט ואו!
אני מזמין מאות מוצרים לבד בכל מיני אתרים.
נתקעתי עם מוצר חלק חליפי לתיקון כלי עבודה של מקיטה מאנגליה
שאף ספק לא היה מוכן לשלוח אותו לארץ. נעזרתי בחברת idgu בפעם הראשונה והשרות מושלם. רק צרפתי את הלינק למוצר וקיבלתי הצעה של החלק עם משלוח עד הבית ונגמר הסיפור. אחרי שניסיתי לבד לשכנע חנויות באנגליה לשלוח ללא הצלחה. Idgu עזרו לי בזה.
ממש הופתעתי מהקלות והמהירות
מוצר:
כבל חיווט למכסחת מקיטה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

1. בעקבות פרסום של IDGU לפיו הם מתחייבים למחיר סופי ללא הפתעות בקניות דרך אמזון, פניתי אליהם לצורך רכישה והובלת מסך למקרן מאמזון.
2. באתר צויין שהרוכש יעביר קישור למוצר שנבחר באתר אמזון והם מתחייבים להגיש הצעה סופית , כולל הכול, לקבלת המוצר עד פתח הבית.
3. העברתי קישור למוצר, קיבלתי מהם הצעה ושילמתי את מחיר הנקוב בהצעה .
4. להפתעתי, במהלך ההובלה , נדרשתי להוסיף סכום להובלה אווירית ולאחר מכן נדרשתי להוסיף סכום נוסף להובלה בארץ.
5. הייתה לי הצעה להובלה מחנות H&B במחיר זהה. אם הייתי יודע שלא מדובר במחיר סופי, הייתי מזמין הובלה מהחנות.
6. חברה אמינה צריכה לעמוד בהתחייבויותיה.
תגובת החנות:

שלום יוסי,
בחרת להשתמש בשרות קונים עבורך. כשהמוצר הגיע למחסן שלו, המוצר הגיע עם מידות חריגות ממה שהספק ציין במקור(למעלה מ-4 מטר אורך).
הצענו לך להשתתף ב-50% מהתוספת שנדרשה כדי להטיס לארץ מוצר בגודל הזה, ואתה אישרת את זה, באותו המועד אף הצענו לך לבטל את העסקה ולזכות אותך במלוא הסכום ששילמת. אישרת לנו להתקדם עם העסקה.
כשהמוצר הגיע לארץ, נדרשת לשלם תוספת של 300 שח על השכרת מנוף, בסופו של התהליך זיכינו אותך על הסכום הזה ולקחנו את עלות המנוף במלואה על חשבוננו.
צר לנו שבחרת להגיב בצורה זו.
שרות לקוחות idgu




מוצר:
Elite Screen Starling
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד מאיביי דרך שירות זה וקבלתי אותו כשהוא שבור .
שלמתי ביטוח משלוח ואת כל המיסים מראש לפני ששלחו אליי את המוצר .

קבלתי את החבילה כשמחשב שבור ,

אידגו לא לוקחים על זה אחריות והתנערו לחלוטין מאחריות.

איביי לא מכסים נזק שנגרם כתוצאה משילוח צד ג

קחו בחשבון .
תגובת החנות:
שלום רב מידד,

אנחנו חברת שילוח אשר עוסקת ביבוא אישי מחו"ל.
ביצעת הזמנה דרך שירות הכתובות שלנו.
אנו לא לוקחים אחריות על מוצרים שבירים כפי שניתן לראות בתנאי השימוש באתר.
בשירות הכתובות, אנו מיידעים את הלקוח מראש כי אנו לא לוקחים אחריות על מוצרים שבירים ואף הבאנו זאת לידיעתך לפני משלוח החבילה לארץ.
כמו כן, אנחנו רואים כי בטיפול מול הנציגה שלנו, נפתחה קריאה למחסן בה וידאנו כי החבילה ארוזה כראוי.
אנו מצידנו, פעלנו עפ"י הנהלים וכאמור, יידענו אותך על כך מראש.
אנו מתנצלים על הרגשתך ועל החוויה השלילית שלך בשימוש בשירותינו.

מוצר:
מחשב נייד SURFCE BOOK 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השתמשתי בשירות קונים בשבילך באמזון אנגליה, תהליך פשוט ושקוף ללקוח. המשלוח הגיע בתוך כשבוע ועם עדכונים לגבי כל שלב בהזמנה. מומלץ בחום!
מוצר:
שעון חכם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר מדהים! מוצר שלא מצאתי בשום מקום בארץ, איתרו עבורי בארהב. ידעתי בכל שלב של ההזמנה איפה המוצר נמצא עד קבלתו. היה חסר לי חלק מהמוצר, הם שלחו תוספת ללא כל בעיה. ובנוסף, המחיר יצא יותר משתלם ממה שהייתי אמור לשלם בארץ. חוית קנייה מדהימה.
מוצר:
צלחות. Corall
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואדיב. גם ברמת הביצוע והשילוח - אפשר להיות בטוח ובשקט שהמוצר יגיע ע הבית.
ממליץ בחום.
מוצר:
Dixie Grey Lamb doll
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החוויה שלי עם IDGU הייתה מאוד שלילית.
כשאני מזמין מוצר, הציפיה הבסיסית היא שהמוצר יגיע, בזריזות, עם מינימום בעיות וסיבוכים בדרך.
IDGU נכשלו בכל אחד מהקריטריונים.

הזמנתי מכונת קפה, שאמורה להגיע תוך 14 ימי עסקים. עברו כמה ימים וראיתי שסטטוס ההזמנה לא מתעדכן אז בדקתי מה קורה, והם הבטיחו לי שהכל בסדר ושהמכונה בדרך למחסן שלהם בארה"ב. אחרי כשבועיים מיום ההזמנה הם אמרו לי שהם לא שמו לב, אבל הספק ביטל את ההזמנה, ושהם יכולים לבטל או להזמין מחדש ושזה ייקח עוד 14 ימי עסקים! מבחינתי זה כבר מאוד לא מקצועי, איך אפשר "לא לשים לב" שהספק ביטל את ההזמנה, ולמה זה צריך ליפול על הלקוח?

בכל מקרה ניסיתי שוב, ואחרי עוד כשבוע וחצי הם אומרים לי שאין מה לעשות, הספק לא יכול למלא את ההזמנה והם יחזירו לי את הכסף.
אז טכנית לא הפסדתי כסף, אבל גם לא קיבלתי את המכונה... ולקח להם שלושה שבועות להבין שהם בכלל לא יכולים לספק אותה?!

ממליץ מאוד להתרחק מהם אם אתם רוצים לקבל את מה שהזמנתם, אני בכל מקרה לא הולך להשתמש בשירות שלהם שוב.
(אם הביקורת נשמעת כועסת זה כי אין לי קפה 3 שבועות!!!)
תגובת החנות:
דניאל היקר,
אנחנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה לך, היה פה פספוס מבחינתו בנושא יתרת המלאי.
בסופו של תהליך, השגנו מכונה אחת שאותה הצענו לך. מסתבר, שזה היה כבר מאוחר מבחינתך.
אנחנו עושים את מירב המאמצים כדי לספק מוצרים בתקופה מאתגרת זו, ולעיתים רחוקות מאוד נופלים מבחינת המלאי.
ושוב, אני רוצה להתנצל על אי הנעימות!

מוצר:
Sage The Barista Express
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר מגרמניה נשלח ללונדון


ברגע שפתחתי את הההזמנה באתר ישר התקשרו אלי

שירות מהיר ונוח

ממולץ!
מוצר:
משחות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות מקצועי ואדיב משיבים מהר ולעניין הדריכו וענו לכל שאלה ובמיוחד במילוי טופס אמ"ר - אישור ליבוא ציוד רפואי.
המוצר הגיע בזמן שהתחייבו.
מחיר הוגן ללא תוספות של "הפתעות" מעבר למע"מ ומס שחרור ממכס.
ממליץ.
מוצר:
מכשור רפואי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחתי 18 חבילות שונות ל idgu ולאחר זמן רב ללא תגובה מהחברה על קבלת החבילות הסתבר לי שיש כתובת חדשה והחבילות נשלחו לכתובת הישנה שלהם בארה"ב,
לעת עתה, ע"פ מספרי המעקב - עבר כבר חודש מאז שהחבילות הגיעו לחברה (לכתובת הישנה) והם מבטיחים לאסוף את החבילות לקליטה במחסן וזה עדיין לא נעשה... כול יום אני שולח אימיילים לחברה ומקבל תשובות לקוניות... אבל כלום לא עוזר - החבילות עדיין לא נקלטו בחברה/במחסן (שלא לדבר על משלוח לארץ שזה יקח עוד כמה שבועות מרגע קליטת החבילות).

אני ממש מופתע שחברה שמשלוחים זה העסק שלהם כול כך מזניחים את עניין המשלוח:
1. לא טרחו לציין בפניי שיש להם כתובת חדשה באזור אחר.
2. הם טוענים שעדיין אוספים חבילות מהכתובת הישנה אך עבר חודש וכלום לא נעשה
3. אין לחברה טלפון פעיל לשירות לקוחות (קל להתחבא מאחורי אימייל - עם תשובות לא מועילות) - מופיע ממסר מוקלט שזה בגלל הקורונה - אולי הם לא יודעים שהמשק בארץ חזר לתפקוד?
4. עושה רושם שאין לנציגים בארץ מושג על התפקוד במחסן בארה"ב.
תגובת החנות:
צר לנו על הרגשת הלקוח.
הלקוח השתמש ב"שרות כתובות"- בשרות זה הלקוח רוכש מוצרים בחו"ל ושולח אותם למחסן שלנו בארה"ב.
חשוב לנו להבהיר כי מעבר המחסן התבצע בתחילת חודש ינואר ובתור חברה דאגנו ליידע את כלל לקוחותינו על המעבר עוד בתחילתו.
הלקוח רכש מוצרים בחודש אפריל (3 חודשים לאחר מעבר שלנו למחסן החדש) ושלח אותם לכתובת הישנה. הלקוח יכול לראות את הכתובת החדשה בכרטיס האישי שלו, אך משום מה בחר שלא לעשות את זה
ביקשנו מהאנשים שלנו בארה"ב לסור פיזית לכתובת של המחסן הישן, אך החבילות לצערינו מעולם לא הגיעו למחסננו.
הלקוח נתן לנו מספרי מעקב בלבד - דבר שאינו מעיד בהכרח על הגעת החבילה ליעד ולא קיבלנו מהלקוח דבר הוכחה על חתימת מסירה אלינו למחסנים.
ראוי לציין שהלקוח ביצע הזמנה נוספת לכתובת החדשה והיא אכן התקבלה ועודכנה במערכת בהצלחה.
נאמר ללקוח כי עליו לפנות לספק ולהציג לנו דבר הוכחה כי אכן החבילות התקבלו, ברגע שנקבל את תשובתו נוכל להתקדם בנושא ולעזור כמה שנוכל.


מוצר:
ביגוד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו ערכת לגו רובוטיקה זולה משמעותית מהחנויות האחרות (הפרש של כ600₪). החבילה סופקה במהירות למרות שמדובר ברכישה מיוחדת מחו"ל. לאורך כל הדרך היה עדכון של מצב ההזמנה ישירות למייל. שירות מצויין.

ראיתי שישנן ביקורות פחות טובות אבל הן אינן מתייחסות לקנייה דרך החנות אלא לשירותים אחרים שהחברה מספקת
בנוגע לקניה מוצרים מהחנות אני ממליץ בהחלט!
מוצר:
לגו 51515
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נהנתי מחווית הקניה
השירות אדיב, דואגים ומוודאים מול הלקוח, שולחים הודעות עדכון
כל הכבוד !!
מוצר:
עכבר גימרים למחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר קל ופשוט להזמנה מחו"ל,שליחות מהירה,בלי כאבי ראש על המיסים בארץ מחיר סופי כולל הכל והכי חשוב אמין.
מוצר:
Ninja Grill MAX
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר זמן מה אני לקוח של אידגו ולרוב הייתי מרוצה ללא שום בעיה מסויימת כלשהי, מה גם השירות של עדן היה במקום, קשוב ומכבד, אך לצערי גם זה לא עזר.
חבילה ששלחתי אליהם ע"י פדקס, לפי פדקס, התקבלה בכתובת הישנה שלהם בארה"ב, הם לא טרחו לציין בפניי שיש להם כתובת חדשה באיזור אחר. הם עדיין אוספים חבילות, מסתבר, מהכתובת הישנה אבל טוענים שהחבילה שלי מעולם לא התקבלה. מדובר במעמד מדהים לעציץ, פריט גדול וכבד שלא קל לפספס אותו, מחיר מקורי 189$. פדקס צירפו מסמך הוכחה מתי והיכן החבילה נשלחה, אך לאידגו זה לא מספיק, הם מבחינתם רוצים אישור חתימה וכך ידעו איזה עובד שלהם קיבל את החבילה, אם כך מדוע הם לא מציינים זאת בפני הלקוחות שלהם? אני לא אמור לדעת מראש לשלוח עם אישור מסירה, גם לא נאלצתי לעשות כן במקרים קודמים ששלחתי חבילות לחברה. בכל אופן הם דואגים להסיר אחריות, אני תקוע בינם לבין פדקס, ובסוף אני אוכל אותה, הלך הכסף, הציפייה הזמן והאמון. תיזהרו לא לרכוש מהם, הם לא אמינים.
תגובת החנות:
לירון היקר, השתמשת בשרות הכתובות שלנו. בשירות זה, אנו לוקחים אחריות על החבילה מרגע קבלתה אצלנו.
כמו כן, על הלקוח להיות במעקב על החבילה מול הספק ולוודא כי התקבלה כראוי במחסנינו.
לפני כחודשים החלפנו את כתובת המחסן בארה"ב. אנו ממליצים להסתכל באיזור האישי ולוודא את הכתובת טרם כל רכישה.
כמו כן, יש להעלות חשבונית לאתר מיד עם סיום ביצוע הרכישה מהספק. כך, במידה ויש בעיה עם הכתובת, אנו דואגים להתריע.
לאחר בדיקה מעמיקה במחסן ושיח שוטף מול המחסן בארה"ב, נראה כי החבילה לא התקבלה.
על מנת שנוכל לקחת אחריות על אי קבלת החבילה, אנו צריכים לראות דבר הוכחה כי החבילה אכן נמסרה למישהו מכוחותינו.
אנו הצענו לך סיוע בהתנסחות מול הספק במקרה הצורך, והנציגה עדן ממתינה לעדכונך.
כמו כן, אני רואה כי ביצעת מאיתנו רכישות רבות בעבר, ונראה שהכל עבד בצורה מיטבית.
אנו מתנצלים על הרגשתך ואי הנעימות.
בהזדמנות זאת אנו רוצים לאחל לך ולמשפחתך חג שמח.
מוצר:
French Pedestal 30
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השתמשתי בשרות " קונים עבורך בארהב " המוצר הגיע חלק וללא בעיות וללא עיכובים אשמח לעבוד אתכם בעתיד תודה רבה
מוצר:
TWINSTAR LED LIGHT (S-SERIES VER. III) תאורה לאקווריום
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסיון ראשון שלי עם החברה, הזמנה של מוצר ממוכר באייבי ששולח רק לאנגליה, השתמשתי בכתובת באנגליה של המחסן של החברה, הכל הלך חלק ולשביעות רצוני המלאה.
מוצר:
Logitech Lapdesk n700
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם בריכה ושילמתי 9,150 שקלים. כעבור כמה ימים התקשרו ואמרו לי שאני לא יקבל את המוצר כי המלאי אזל... בכל פעם שאני מנסה לדבר איתם אני מגיע למבוי סתום ולחוסר מענה ומתן שירות מצידם, ביקשתי לדבר עם מנהל ועד היום אני עדיין מחכה
תגובת החנות:
שלום גבריאל,
הזמנת מאיתנו בריכה ב-28.2.21. למחרת עדכנו אותך שלצערנו המלאי של המוצר אזל וזיכינו אותך במיידי על מלוא הסכום.
ראוי לציין שנבדקו מספר חלופות, אך הם לא תאמו את המוצר שדרשת. בנוסף, שיחה התקיימה בין מנהל באתר לבינך.
צר לנו על תחושותיך, אך לא נגרם פה שום נזק.
נשמח לעמוד לשירותך idgu.

מוצר:
בריכה 7.33*3.66
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרכם מוצר מארה"ב
הם רכשו אותו עבורי
הכל היה מהיר וקל
ממליץ בחום!
תודה רבה
מוצר:
חליפת גלישה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אמין מהיר בטוח.
הזמנתי דרך אתר אמריקאי דרכם ככה שכל התהליך קרה מולם.
תשלום משלוח ושחרור ממכס.
משלוח עד הבית. עם שליח אדיב.
מוצר:
Koss porta pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סה״כ מרוצה - עשיתי רכישה דרך אייבי הזנתי את הכתובת שהוזמנה באתר זמן השילוח היה סביר. שירות לקוחות לדוגמא ענו על כל שאלה.
מוצר:
מחשב נייד מסוג Apple
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין