
הזמנתי מהם 2 מסכי מחשב של Dell, ועשיתי איסוף עצמי. שירות פשוט מדהים, מול אנשים שכיף לדבר ולעבוד מולם. הגיע תוך יום. ממליץ מאוד.

הזמנתי מהם 2 מסכי מחשב של Dell, ועשיתי איסוף עצמי. שירות פשוט מדהים, מול אנשים שכיף לדבר ולעבוד מולם. הגיע תוך יום. ממליץ מאוד.

רכשתי מחשב נייד MacBook Pro בחנות הזו ואני חייב לציין שהחוויה הייתה מעל ומעבר לציפיות. השירות היה נהדר מהרגע שדיברתי איתם - קיבלתי יחס אישי ומקצועי, וכל השאלות שלי נענו בסבלנות וביסודיות. הצוות עזר לי לבחור את הדגם שמתאים בדיוק לצרכים שלי, והמחשב עצמו פשוט מעולה! החנות מספקת חוויית קנייה יוצאת דופן, ואני ממליץ בחום לכל מי שמחפש חנות אמינה עם שירות מצוין ומוצרים איכותיים.

שירות מקצועי ואדיב הנציג שטיפל בנו היה מאוד אדיב וסבלני. עזר למצוא את המוצרים הדרושים משלוח הגיע יום למחרת

המחיר היה הכי טוב, המשלוח היה מהיר. הם יבואנים רשמיים של דל אז האחריות אצלם 3 שנים חינם.

חברה מצוינת! העסקה נסגרה במהירות ובמקצועיות. זמינים ורציניים, ועדכנו אותי לגבי המשלוח בכל שלב עד להגעה. הבעלים נשמע אדיב ומקצועי בטלפון.”

רכשתי 3 מסכים מסוג DELL 27HE25 מהחנות והחוויה הייתה פשוט נהדרת. המחירים היו הוגנים והשירות שקיבלתי היה מקצועי ואדיב. המשלוח היה מהיר! מומלץ בחום!

מחיר מעולה שירות מעולה אין תלונות. תענוג לקנות באתר כזה. בטוח שאקנה שוב אחד שתתיםם

שירות מהיר ומעולה הגיע במהירות, יעילות וסייע לנו לבחור את המוצר הטוב ביותר עבורנו (אפילו ויתר על מכירת מוצר יקר יותר שלא מתאים)

ממש ממליץ! מחירים טובים מאוד ושירות מהמם. אחלה חווית קנייה. ידעו לענות על כל בקשה והיו נחמדים מההתחלה עד הסוף.

שירות מעולה, תגובה מהירה בטלפון ובווטסאפ, אמיר עשה את כל המאמצים להבין את המצב הלחוץ שהייתי בו ונתן שירות מעל המצופה בסימפטיות וחביבות, ממליץ בחום

שירות מדהים, מענה טלפוני, זמינות. הגעתי למקום ואמיר קיבל אותי עם חיוך בפנים, הסברתי את הסיטואציה שלי לתיקון ועשו את מירב המאמצים כדי לעזור לי במקום. פעם שנייה שחוזרת למקום ואמשיך לחזור. ממליצה!

המוצר התקבל תוך יום, תהליך ההזמנה פשוט ביותר, יחס מצויין ואישי. בשורה התחתונה ממליץ מאוד על החנות.

אדיבות ויעילות.. תהליך נעים ואמין. מאד מאד ממליצה. אמיר נענה לכל שאלה , לכל פניה , תאום ועמידה בזמנים ותמיד בחביבות.

שרות גרוע הזמנה לא הגיעה הובטח שידאגו להזמנה חדשה ולא טופל אמורה לטוס ב4. 8.22 4 רק לאחר שיחה עם אורטל הנציגה תשובה ממש לא מקצועית "ההזמנה הלכה לאיבוד מזכים אותך" מה אני אמורה לעשות?????
ליבי עם הלקוחה שכן היתה צריכה את המוצר בדחיפות. לעתים רחוקות חבילה אובדת במחסני חברת השילוח וזה מה שקרה. שוחחנו עם הלקוחה, הסברנו לה, קיבלה זיכוי מלא. חוות הדעת עלינו מעולות, זמינות במייל בשעות הפעילות גבוהה מאד, זמינות מיידית בוואטסאפ, ואף עונה לא פעם גם בשעות הערב. אגב, מתוך 109 הזמנות של Samsung Galaxy SmartTag, אחת אבדה, חוות הדעת האחרונות הן על רכישת מוצר זה. לרשותכם תמיד, אמיר כהן, מנהל אתר 4com [email protected] 0544-960014 (הודעות בלבד)

הזמנתי בקלות באתר, הגיע תוך יומיים. אחלה חנות. שלחתי הודעת וואטסאפ שישלחו מהר וענו מיד.

הרבה זמן שלא נתקלתי בעסק עם שירות כל כך טוב וחווית קנייה כזו חלקה. היה לי צורך בפריט בדחיפות ולא תארתי לעצמי שתוץ פחות מיום וחצי מרגע ההזמנה כבר יהיה אצלי, באמת שירותיות וזמינות מהמעלה הראשונה ומחיר בהחלט הוגן. מאוד מומלץ, אני בהחלט יזכור את העסק לטובה בפעם הבאה שאצטרך משהו.

מחיר מצויין, הכי זול שמצאתי ברשת והטופ- המשלוח הגיע ממש מהר- אחרי פחות מ48 שעות

התקשרתי לחנות, לברר אם יש במלאי. ענה לי אמיר והיה אדיב ומסר שיש במלאי וניתן להזמין ולבוא לקחת או לבצע משלוח. הזמנתי Smart tag. קיבלתי שירות מצוין. מחיר טוב והמשלוח הגיע תוך יומיים בערך.

התקשרתי לחנות לאחר שלא מצאתי בשום מקום את ה- Samsung smart tag. גם המחיר של המוצר היה שפוי ביחס למקומות אחרים (על אף שלא היה במלאי) שוחחתי עם אמיר שהיה שירותי ונעים והסביר לי שאוכל לשלם באתר והוא יישלח לי את הכתובת להגעה תוך מס' דק'. אמיר דאג לצאת אליי והעביר לי את הרכישה והקבלה. אי אפשר לבקש שירות טוב מזה.

שרות מהיר ואדיב, יוצא דופן. קשר טלפוני מידי עם ביצוע ההזמנה. דאגו שאגיע למקום ויצאו עד אלי בכדי לתת לי את ההזמנה ושלא אחפש חניה

הגיבו בזריזות וחביבות. האספקה הייתה מהירה ואדיבה. בסה"כ מדובר בחווית קניה נעימה עם שירות מצוין ואדיב.

מהירים מאד, אדיבים ועושים פולואפ. שלחו ישר את המוצר וכתבו שהוא נשלח, לא היה צורך לבדוק

רציתי לקנות מסך וכל החנויות שיצרתי איתן קשר אמרו לי שייקח לו חודשים להגיע לארץ. בטלפון אחד לאמיר קיבלתי אישור שיש אותו במלאי וקיבלתי אותו עוד באותו יום. קיבלתי שירות נעים, אנושי ומעולה.

שירות מעולה ומהיר, סייעו לי לחדד את הצרכים שלי ומכרו לי מוצר הרבה יותר צנוע מהמוצר המקורי שלגביו פניתי.

דיברתי עם בחור בשם אמיר - יחס פצצה, הייתי בהלם מהשירות. ניסה לעזור ואפילו דאג להביא את המוצר שרציתי במיוחד באותו היום כי הייתי חייב אותו. אז אמיר תודה רבה על שירות מטורף.