דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מבחר מתנות (אלפי מנשה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
לא צויין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטו סורפרייז יו ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
32
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
13
0
19
נמצאו 32 חוות דעת גולשים על טו סורפרייז יו
תמונת משתמש
שם:
shiriregev.mail
תאריך:
11/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סל דיגיטלי בתאריך ה 18.4
המוצר לא הגיע, ניסיתי ליצור קשר מספר פעמים עם החנות ללא הצלחה. לאחר מספר נסיונות ביקשתי לקבל החזר כספי בתאריך ה11.5 ועד לרגע זה לא קיבלתי זיכוי כספי. שוב מנסה להשיג את בעל החנות ללא הצלחה !
מוצר:
סל דיגיטלי
תמונת משתמש
שם:
IB
תאריך:
16/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכירים את שיטת המצליח?
רכשתי מהם מוצר יחסית קטן. אחרי שבועיים התקשרתי לברר מה קורה איתו, והבחור ענה לי שהמוצר חזר אליהם כי היה טעות באחת מהאותיות בשם של הרחוב.
אני יודע בוודאות שלא טעיתי בשם של הרחוב אבל לשם הספק זרמתי איתו, והסכמתי שיישלח שוב עם השם התקין.
לאחר חודש וחצי (!) שהמוצר לא הגיע, התקשרתי שוב לברר מה קורה עם המוצר. ואז הוא ענה לי שהמוצר בדיוק נגמר להם במלאי ולכן לא נשלח אליי.
אבל רגע, כבר חייבו אותי מקודם והוא אמר שהמוצר חזר אליהם, אז מה קשור שנגמר במלאי?
הוא אמר לי שייתן זיכוי ושאתקשר שוב מחר, כמובן שביום למחרת לא היה מענה.

עכשיו, נניח והוא אמר את האמת והמוצר חזר בפעם הראשונה והלך לאיבוד בדרך ובדיוק נגמר להם במלאי, צירוף מקרים משולש... הייתי חושב שהגיוני שהם יודעים שלא קיבלתי את המוצר והם ייתקשרו אליי ויגידו שמגיע לי החזר. אבל בשיטת המצליח אם שכחתי מהמוצר יעשו עליי כסף.
אני מניח שאני לא הראשון ולא האחרון שעשו עליו ככה כסף.
הכסף הזניח פחות מעניין אותי, רק השיטה.

במספר חשבונית רשמתי את מספר ההזמנה ולא את החשבונית כי כאמור, לא קיבלתי את הזמנה וכנראה לא הייתה מעולם הזמנה.
מוצר:
מכונה לגילגלול והכנת סיגריות
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
05/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
lhirsch
תאריך:
28/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה גדולה של כיסאות עם הדפסת לוגו. הכיסאות יצאו מאד יפים ואיכותיים, הגיעו בזמן וענו על הציפיות!
השירות היה אדיב ויצאתי מאד מרוצה. תודה!
מוצר:
כיסא במאי
תמונת משתמש
שם:
כרמיתה
תאריך:
21/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באתר ושהוספתי 39₪ על שליח עד הבית. אחרי כשבוע לא שמעתי מהם. פניתי שוב. אחרי מספר טלפונים (שאת כולם יזמתי אני), ואחרי שאפילו נתתי אופציה למסור את המוצר באיזור המרכז ולא אלי הביתה כפי שהציעו, הם פשוט נעלמו. עד היום - שבועיים אחרי - לא הגיע המוצר.
מוצר:
רמקול בלוטוס לאמבטיה מקט 2su118
תמונת משתמש
שם:
Lai
תאריך:
15/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך המקום עצמו המקום בכפר סבא יש בו אחלה רעיונות ודברים למתנות
הזמנתי חריטה שיצאה ממש יפה והגיע בזמן
מוצר:
מחזיק מפתחות מחזיק מפתחות / תכשיט - I love you just the way you are
תמונת משתמש
שם:
אפיק
תאריך:
21/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה של אוזניות דרך האתר. זמן האספקה שהופיע בדף המוצר היה 6 ימי עסקים. עבר כבר חודש מאז שבוצעה ההזמנה, המוצר נשלח רק שבועיים לאחר שהזמנתי, ועדיין לא קיבלתי את המוצר.
ששאלתי את שירות הלקוחות מדוע המוצר נשלח לאחר שבועיים שכתוב שזמן האספקה הוא 6 ימי עסקים, נאמר לי שהמכס לא שחרר את המוצרים. נשמע כמו תירוץ, כיוון שאמור להיות להם את המוצר במלאי אם הוא מפורסם באתר.
כרגע אני נאלץ להמתין לפחות מספר שבועות עד שהמוצר יחזור מהדואר בחזרה לחנות, על מנת שאוכל לקבל החזר כספי על ההזמנה שביטלתי.
מוצר:
אוזניות עם דיבורית
תמונת משתמש
שם:
oren
תאריך:
27/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע מהר מאוד! תוך מספר ימים! אמנם הגיע בהתחלה ללא כבלים אך לאחר שיצרתי קשר עם החנות ללא קושי ובאדיבות רבה קיבלתי מוצר אחר. בסה"כ חווית קניה נעימה!
מוצר:
מיני מקרר לרכב 25 ליטר
תמונת משתמש
שם:
Marganit
תאריך:
15/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר, שרות לקוחות מעולה ומתן פתרונות מיידי ואדיב לכל דבר ללא התחמקות מאחריות

כל הכבוד, כן ירבו!
מוצר:
משחק וגימיק מלך האיגרוף
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
05/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
liam
תאריך:
30/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עונים לי בשרת לקוחות בכלל וזה אחרי ששילמתי מחיר מלא של 799 שח ואחרי זה הגיע אימייל ש"ממתין לתשלום"… . גרוע מאוד ולא אמין… אל תקנו פה
מוצר:
שעון חכם lif
תמונת משתמש
שם:
jhonny
תאריך:
24/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות שחלק מהתגובות הקודמות לא היו הכי חיוביות, החלטתי לתת לחנות הזדמנות ולהזמין משם.

סך הכל הקניה הייתה בסדר גמור.

בסיום ההזמנה, קבלת ההזמנה הגיעה במייל כמו שצריך.

לא היה לי הכי ברור מתי המוצר צריך להגיע, אז פניתי לחנות במייל וקיבלתי תשובה מיידית.

המוצר הגיע מהר ובזמן.

סך הכל חווית שירות חיובית ביותר.
מוצר:
אלה חשמלית 809
תמונת משתמש
שם:
אהרון
תאריך:
09/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו את המוצר לפני כחודש. לאחר שלושה שבועות מעת ביצוע ההזמנה קיבלנו מייל שהמוצר "נשלח". כן שלושה שבועות!!
טלפון לשירות לקוחות תמיד בממתינה, ואילו הכתובת מייל לשירות לקוחות אינו פעיל.
חווית קניות מזעזעת.
תגובת החנות:
לצערנו באותה תקופה שרר בארץ מצב בטחוני רעוע מה שהביא מצד אחד לביקוש אדיר שיצר מחסור גדול מאוד של אמצעי הגנה למשך פרק זמן ארוך ומגד להתנפלות של לקוחות הן המרכזייה והן על האתר בנושא הזמנות. דבר זה גרם לקריסת המערכת הטלפונית והאתר מספר פעמים ביום לאורך זמן. לצערנו מסיבות טכניות לא יכולנו לענות ולהשיב לכל אותם פניות ולצערנו חלק מהלקוחות שלא באשמתם ואשמתנו נפגע מכך. בכל מקרה כל ההזמנות וכל הפניות נענו !.
מוצר:
גז מדמיע לנשים 18 גרם להגנה עצמית 2su007
תמונת משתמש
שם:
Rafael
תאריך:
02/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר רכישה באיסוף עצמי דרך האתר .
אני ממליץ בחום על החנות , השירות והיחס האישי של המוכרת,ההזמנה הייתה זריזה ויצרו עמי קשר מייד לאחר מכן .
מוצר:
גז מדמיע דיפנס
תמונת משתמש
שם:
vera
תאריך:
27/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה הכי גרועה שהיתה לי. רציתי לקנות משהו להגנה עצמית בימים הלא רגועים האלה. הזמנתי, חיכיתי, לאחר שעברו 6 ימי עסקים שהובטחו ניסיתי ליצור קשר עם החנות. לא היה מענה טלפוני וגם לא ענו לי במייל. מזל שרכשתי דרך paypal ודרכם ביקשתי לבטל את העסקה. העסקה בוטלה וקיבלתי החזר, אך מהחנות לא שמעתי... לא הצטערו ולא ניסו ליצור איתי קשר כלשהו...ולא לתקן חוויה שקיבלתי. מזל שב-paypal יש הגנת צרכן, אחרת אני לא יודעת איך זה היה נגמר.
מוצר:
אלה טלסקופית להגנה עצמית ללא
תמונת משתמש
שם:
LiaYo
תאריך:
17/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהאתר שעון קיר ברצלונה. כעבור חודש בו השעון מעולם לא הגיע, שלחתי כל יום אימייל לשירות לקוחות. לא קיבלתי שום מענה. החלטתי לצלצל אליהם. לא היה מענה כמה פעמים. בסוף יום אחד הצלחתי לתפוס אותם. הבחורה הבטיחה שתבדוק ותחזור אליי. כמובן שלא חזרה! ביום הבא צלצלתי שוב. ענה לי בחור אחר שאמר שאינו מטפל בזה והבטיח שיחזרו אליי. שוב לא חזרו אליי. ביום הבא צלצלתי שוב. ענתה לי אותה הבחורה וכבר הייתי עצבנית ודרשתי מענה מיד. היא בדקה ואמרה שכנראה זה נאבד בדואר ואקבל זיכוי. באמת בסופו של דבר את הזיכוי אכן קיבלנו אך נותרנו ללא השעון שרציתי לקנות לאחי הקטן ליום הולדתו...
מוצר:
שעון מעוצב לבית ברצלונה
תמונת משתמש
שם:
איילת
תאריך:
05/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו ערכת פיקניק מתנה לאמא לראש השנה. ורד הבטיחה שיגיע בזמן אם ניקח דואר שליחים ונשלח לבית עסק ולא לכתובת פרטית. שלחנו אל אחי לעבודה- לא הגיע. אחי התקשר לחנות- אמרו לו לדבר עם חברת המישלוחים "צ'יטה". הם בתורם- צעקו עליו שיש להם עומס לפני החגים והם יגיעו למחרת. וכך מידי יום. החנות לא לקחה אחריות על המשלוח, ואף רצתה בעצמה לבטל את ההזמנה כי זה לא מסתדר. "ציטה" דיווחו לחנות שאחי סירב לקבל את החבילה למרות שלא הגיע אליו שליח כלל. בברור חברת השליחויוח הודתה בטעות- אך החנות עדיין לא מצאה לנכון להחזיר את דמי המשלוח ולדאוג לפצוי. אחרי דין ודברים לבסוף הגיע החבילה, זוכינו מדמי המשלוח, ולא קיבלנו פיצוי על עוגמת הנפש של אמא - ערב חג ללא מתנה למארחת!
תגובת החנות:
לכבוד הלקוחות שלום רב,

לצערנו הרב למרות אינספור שיחות ועידה עם חברת משלוחים ציטה ואיתנו במקביל,הלקוח התקשה להבין כי עקב החג ישנם עיכובים במשלוחים .
הובהר ללקוח כי ברגע שנעשית עסקה מרחוק ואין איסוף עצמי, הרי ישנו גוף שלישי לחוזה . הוסבר ללקוח הן על ידנו והן על ידי נציגי חברת ציטה כי לנו אין שליטה על חברת ציטה וכי עקב העומסים של החג המשלוח יתעכב. עלינו לציין כי הלקוח התנהג בחוסר הבנה טוטאלי ולא היה מוכן להקשיב ולקבל פתרונות יצירתיים על מנת לנסות לפתור את הבעיה.למרות שהוצעו לו פתרונות כאלו. בקשנו לזכות את הלקוח הן במשלוח והן בעלות המוצר למרות שעלפי חוק חברת ציטה תגבה מאתנו את הכסף אך הלקוח סירב לכך. למרות שהנזק לא נעשה באשמתנו ולמרות שהמשלוח לחברת ציטה נשלח עוד באותו יום של הזמנה הוחלט לזכות את הלקוח בדמי משלוח כפיצוי האי נעימות שלא נגרמה באשמתנו אלא עלידי חברת השליחויות ועקב עומס החגים.
צר לנו ועקב אי עמידתה של חברת שליחויות בזמנים הופסקה העבודה מולה.

מוצר:
ערכת פיקניק 4 סועדים
תמונת משתמש
שם:
ספיר
תאריך:
07/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר אוזניות ספורט בסכום 167 שח. שבוע לא שמעתי מהחנות. כעבור שבוע התקשר שליח כועס שהתחיל לצעוק עלי שלא מוצא את ביתי. מיד הודעתי לו שאני מבטל את הקניה משום ששליח זה חלק מהשרות של החנות. התקשרתי לחנות וביקשתי ביטול קניה, [מותר לי לפי החוק] אמרו שיבדקו ויחזרו אלי. לא חזרו וכעבור שבועיים וראיתי חיוב הסכום בדף כרטיס האשראי. התקשרתי לקבל החזר, העבירו אותי מאחד לשני, בכל פעם עונה פקידה מעבירה אותי ליואב המנהל, הוא מבטיח לבדוק ולחזור אלי, לא חוזר. כעבור יומיים אני מתקשר והוא אומר שלא זוכר את המקרה!! וחוזר חלילה. רק אחרי שישה טלפונים וצעקות וכעס של אישתי, נאותו להחזיר את הכסף. ממש טירטור. בושה וחרפה. לדעתי אתר כמו זאפ לא יכול להרשות לעצמו לפרסם חנות כזאת.
תגובת החנות:
1. לצערי השליחים לא עובדים אצלנו אלא בחברה חיצונית ולכן נותר לנו להעיר להנהלה על התנהגות העובדים שלהם. דבר שנעשה בעקבות המקרה הנ"ל.
2. הלקוח מבטל את ההזמנה מול שליח שלא עובד בחברתנו. הלקוח לא מיידע אותנו בדבר התנהגות שליח של חברה חיצונית . כמו כן הביטול חייב להתבצע דרכנו לא דרך שליח של חברת שליחים חיצונית. מוזר לי הדבר !!!
3. לגבי ביטול עסקה . עד שאנו לא מקבלים את המוצר בחזרה הלקוח לא מזוכה. הוסבר ללקוח שאנו פועלים בהתאם לחוק ולכן ברגע שהמוצר הגיע בחזרה הלקוח זוכה.
4. מצופה מלקוח שיהיה זמין בכל עת עלמנת לקבל חבילה במיוחד שמדובר בשליח ובמיוחד שנעשו אינספור נסיונות מצד חברת השליחים לאתר ולספק את המוצר ללקוח

צר לנו שלקוח לוקח את החוק לעצמו ומעוות את שמנו ואת שם זאפ מבלי לדעת נוהלים ומבלי להכיר את החוק. אנו פועלים ונפעל בהתאם לחוק. צר לנו על המקרה. היינו מצפים כלקוח וכבן אדם לפנות לשירות לקוחות שלנו ולספר את הסיפור כולו . אנו בטוחים כי הלקוח היה יוצא מרוצה ואף יותר.
מוצר:
אוזניות ספורט משולבות בנגן מק"ט - 2SV989 SPORT MP3
תמונת משתמש
שם:
אדוה ודורון
תאריך:
29/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ממליצה בחום על החנות 2surpriseu ! הגעתי לשם ממש במקרה וגיליתי חנות נהדרת ושירות מקסים! הזמנתי חמסה עם תפילת הדרך ובצד השני חריטה של שם. החמסות יצאו איכותיות ויפות מאוד, השירות והתקשורת עם בעלי החנות היה מעולה ומהיר!
אין ספר שאחזור לחנות לקניות והזמנות נוספות בעתיד!
ממליצה בחום.
מוצר:
חריטה על חמסה 2su797
תמונת משתמש
שם:
נטע
תאריך:
20/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
העט היה מוכן באיחור של שבוע, לא הגיעו העטים שהזמנתי אלא עטים זולים ולא יפים. החריטה נעשה בצורה חובבנית ומזעזעת. בגלל שגם המוכר הסכים איתי שהחריטה לא יפה עשינו את ההזמנה מחדש. עברו שבועיים וחצי וההזמנה עדיין לא הייתה מוכנה (זאת אחרי שירות לקוחות נוראי, שבועיים של ״זה יהיה מוכן מחר״). אחרי שבוע וחצי החזירו לי רק חלק מהכסף.
עכשיו התקשרתי לדרוש את שארית הכסף והבחור ניתק לי בפרצוף.
להתרחק מהחנות הזו!!!
מוצר:
עט עם חריטה אין
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
12/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות - קיבלתי יחס נפלא מיואב - מקצועיות מרובה וייעוץ מקצועי נפלא
ממליצה בחום רב על החנות - שווה להגיע או לבקש שישלחו- מחירים הוגנים ולא יקרים
ואפילו יותר זולים מחנויות אחרות רבות -
אני אישית קונה הרבה ג'דקים לכן אני מבינה במחירים.
מוצר:
מנורה למחשב נייד=מכשיר לחיטוב צוואר 2su035
תמונת משתמש
שם:
ציפי
תאריך:
11/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי עט מגע לאייפון, החברה שלחה פעם ולא קיבלתי, שלחו לי שוב וקיבלתי מעטפה ריקה ובפינה קרוע כאילו מישהו לקח את המוצר, פניתי לחברה למישהי בשם נאיה שנתנה לי גם את המנהל שלה שאמרה שהיא תשלח לי שוב והפעם בדואר רשום, המוצר עלה לי רק עשרה שקלים והם עושים הכול בשביל לרצות את הלקוח פעם ראשונה אני נתקלת בשירות כזה מצויין וכול מילה מיותרת מכיוון שהם פשוט רק הפסידו גם פעמיים דמי משלוח גם פעמיים עטים וגם שוב שולחים וגם במשלוח בדואר רשום אין לי מילים. בשירות כזה עוד לא נתקלתי כן ירבו כמוהם. אין לי ספק שאשוב לרכוש מהם בעתיד, מאוד מרוצה מהשירות, שירות מעולה ואדיב.

מוצר:
עט מגע לאייפון
תמונת משתמש
שם:
mngtbmi
תאריך:
31/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לרכוש שעון קיר עולם מחנות זו. ראיתי את השעון בזאפ והתקשרתי לברר האם ניתן לבוא לחנות ולרכוש את השעון. כמובן שביררתי עם בעל החנות מספר פעמים מאחר ונסעתי במיוחד לחנות בכפר סבא. כשהגעתי לחנות .. הציע לי המוכר שעון אחר ממה שרציתי בטענה שאין לו כרגע בחנות, ואינו יכול לספק לי אותו.שאלתי אותו מדוע אמר שיש לו.. הוא פשוט אמר סורי... ופנה ללקוח אחר.
מוצר:
שעון קיר עולם Ww036
תמונת משתמש
שם:
הדר
תאריך:
15/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה.
בתחילה התגלה השעון תקול אך ללא שום בעיה, וללא הצגת חשבונית הוחלף לי בשעון חדש!!!
אני מאוד מרוצה מהשירות והאמינות והיחס הטוב.
מוצר:
שעון קיר
תמונת משתמש
שם:
דביר
תאריך:
12/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות זו באמצעות חיפוש שעון מעורר ב ZAP. חוות הדעת הציגו תמונת מצב של בעיות במשלוח בלבד ולא במוצרים.
החלטתי שכדאי להגיע פיזית לחנות וכך לקבל את המוצר מיידית וגם להקטין את הסיכון
בהגיעי לכ"ס פגשתי איש מכירות (ובעלים) אדיב מאוד ובסיועו בחרתי מוצר אף מתאים יותר ממה שתכננתי.
בחרתי מס' מוצרים וכולם סופקו במקום (היו זמינים בחנות או במחסן ממול החנות). המוצרים נבדקו על ידי ונמצאו תקינים ללא תקלות וכו'.
לסיכום מרוצה מאוד מהמוצרים והחנות וממליץ בחום למי שמעוניין במתנות/גדג'טים מעניינים וייחודיים.

לגבי משלוח - כוון שלא בדקתי אין לי ח"ד. אני מניח שכפי שכל חנות מעוניינת בשיפור השירות ללקוח, גם חנות זו תפעל לשיפור אמינות מועדי המשלוח עבור המקרים שדווחו ב ZAP.
מוצר:
שעון מעורר רובוט
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply