דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת שופרסל (פריסה ארצית)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שופרסל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשופרסל Online ?
1.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
223
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
2
כל הזמן
33
5
185
נמצאו 223 חוות דעת גולשים על שופרסל Online
תמונת משתמש
שם:
RUT
תאריך:
04/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע.
ההורים שלי הזמינו מספר מוצרים.
החברה סיפקה 2 מתוך 3 בשלמותם. לקח שבועיים עד שבא טכנאי להתקין
אחרי שהגיע , הסתבר כי תנור בילד אין הגיע ללא קבל ולא ניתן להתקין אותו.
פנינו אל שופרסל אונליין כמה וכמה פעמים , בטלפון , במייל
מטרטרים אותנו לחברת הנהגים שלהם - ינשוף קטן (מה קשור?)
אח"כ טוענים שמי שמטפל זו חברת המשלוחים שלהם "תמוז"
דרשתי מהם כמה פעמים לטפל בעצמם , אמרו שיטפלו ושוב מקבלים מייל שהכתובת זו חברת תמוז.
מול חברת תמוז , הם מבטיחים לטפל וגם הם לא מטפלים ולא חוזרים.
פשוט זוועה , כבר חודש עבר מאז ביקור הטכנאי וחודש וחצי מאז קבלת המוצרים.
לא להזמין מהחברה הזו - ראו הוזהרתם. צריך להחרים חברות כאלו
מוצר:
תנור בילד אין בוש
תמונת משתמש
שם:
מאור
תאריך:
03/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אוזניות אלחוטיות. אף טלפון לא מצליח לזהות את האוזניות. קשה מאוד להשיג אותם בטלפון ועד שהשגתי הם שולחים אותי לספק שלהם שטוען שהוא כבר חודשיים לא מוכר להם אוזניות... בקיצור שירות מזעזע!!! ומוצר פגום!
תגובת החנות:
שלום רב,
ראשית אנו מתנצלים על אשר קשה לפריט שרכשת מאיתנו.
יצרת קשר בתחילת החודש עם מערך שירות הלקוחת של האתר, והפננו אותך לקבל שירות אצל הספק, היות ונמצאה תקלה במוצר.
לצערנו, היות ומדובר בפריט סטרילי - לא ניתן לבצע ביטול של העסקה והוצע לך, יחד עם שירות הלקוחות שלנו ושירות הלקוחת של הספק ב04.05 לגשת למרכז השירות באיזור מגוריך לקבלת שירות ובדיקת התקלה אותה הינך טוען שקיימת. כמו כן נאמר, כי במידה והמוצר תקול, יוחלף בחדש.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת,
צוות שופרסל Online

מוצר:
אוזניות
תמונת משתמש
שם:
hagarforemberg
תאריך:
26/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,
בתאריך 5.4.20 רכשתי משופרסל אונליין, רובוט מנקה חלונות ב-900 ש"ח, לאחר שימוש של 40 דקות, המכשיר עצר ונדף ממנו ריח שרוף.
בתאריך 10.4.20 פניתי לשופרסל דרך הוואטסאפ לאחר מספר ימים בהם לא ניתן היה להשיגם טלפונית, לאחר שפרטתי את התקלה וצרפתי את חשבונית הרכישה, נאמר לי כי הנושא יטופל. כמובן שלא טופל. מאז ועד היום פניתי אליהם 4 פעמים נוספות כאשר בכל פניה נאלצתי להסביר הכל מחדש לנציג שלא ידע לאתר את פניותי הקודמות.
בפניה האחרונה נאמר לי, בשיא החוצפה, כי עלי לפנות לספק למרות שהרכישה בוצעה בשופרסל. בחוסר ברירה פניתי לספק שטען שאינו יכול לקבל כרגע את המוצר ואינו יכול להחליפו או לתקנו או לזכותי. עוד טען שאינו יודע מתי ישוב לעבודה סדירה וגם אם ישוב, עלי להביא את המוצר למעבדה שממוקמת בעמק חפר, כאשר אני תושבת רמת גן.
היום, בלית ברירה, ניגשתי לסניף שופרסל בכדי לבדוק אם אוכל לקבל זיכוי על המוצר ולהחזירו, אך שוב הפנו אותי לספק.
לא יתכן שביצעתי רכישה ישירות משופרסל, סופק לי מוצר תקול וכמעט חודש שאינני מקבלת מענה על רכישה של 900 ש"ח, שרות הלקוחות של שופרסל הינו מתחת לכל ביקורת וכלקוחה קבועה אני מצפה לקבל מענה מיידי וכי שליח יגיע לאסוף את המוצר על מנת לזכותי. אני מאוכזבת וחסרת אונים מול מערכת שאינה יודעת ימינה משמאלה.
חוויה משפילה ולא מכובדת!!
מוצר:
רובוט מנקה חלונות HOBOT
תמונת משתמש
שם:
Shay
תאריך:
22/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ככ הרבה אנשים לפני כתבו בפייסבוק על ההתנהלות של חברת תמוז שיווק מוצרי חשמל (החברה הנותנת שירות למוצרי שופרסל און ליין) ושופרסל עדיין ממשיכים לעבוד עם החברה הזאת. אל תגידו שלא הזהירו אותכם!
תגובת החנות:
שלום רב,

ראשית על מתנצלים על השירות שקיבלת מחברת תמוז, יחד עם זאת אנחנו פועלים למגר תופעות מסוג זה ופנייתך הועברה לגורם אחראי בחברת תמוז לטיפול במקרה ולמניעה של מקרים דומים.

תמיד לשירותך!
צוות שופרסל Online
מוצר:
מכונת כביסה bosch
תמונת משתמש
שם:
דינה
תאריך:
19/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה של בשופרסל אונליין. חצי מהמצרכים לא הביאו . לא התקשרו להודיע שחסרים הפריטים למרות שביקשתי בהזמנה להתקשר
לא הייתי מזמינה אצלם.
גם חייבו אותי על הפריטים שלא הביאו.
לא אזמין יותר אצלם!!!1
מוצר:
מצרכי מזון
תמונת משתמש
שם:
coletti.smadar
תאריך:
19/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סיר ב29.3 עבור פסח את החיוב דאגו לבצע מיד אבל הסיר עד היום לא הגיע. כמובן שבמענה הטלפוני אין תשובה גם כאשר חיכיתי 50 דקות. למייל דוקא הגיבו "שיתקשרו אליך תסרבי לקבל את הסיר".
את הרכישה ביצעתי כחלק מקניית אונליין באתר שופרסל, אין לי מספר של ספק ואת הפתרון אני מצפה לקבל משירות לקוחות של שופרסל. ממש חוסר אונים. ממליצה לא לבצע באתר שופרסל רכישות של מוצרים שאינם מזון
מוצר:
סיר סוארס נירוסטה ארבל 28 ס"מ
תמונת משתמש
שם:
Tamar
תאריך:
17/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאז תקופה הקורונה השירות פשוט גרוע. אין אם מי לדבר בשירות לקוחות הטלפוני, שירות הלקוחות באמצעות הודעות ווטסאפ חוזרים אליך רק אחרי ימים, הם ביטלו את האפשרות שהיתה בעבר שייצרו קשר טלפוני לתיאום תחליפים אם חסר משהו מההזמנה.
בעבר השירות היה מצוין, אבל עכשיו הם מנצלים את המצב כדי להרוויח על חשבון הלקוחות ולוקחים כמות הזמנות שהם יכולים לעמוד בה רק על חשבון השירות שניתן ללקוחות
מוצר:
הזמנת סל מוצרים
תמונת משתמש
שם:
Dor
תאריך:
16/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני 3 שבועות הזמנתי הזמנה בסך של כ- 950 שקל .. חיכיתי בסבלנות בגלל המצב הקיים ... בתקווה שבסוף יום לפני ערב החג השני , יגיע המשלוח שהזמנתי, היות ובלילה הקודם ב-3 לפנות בוקר , בדקתי והכל היה זמין .. המשלוח לצערי אחרי בשעתיים והגיעו 3 קופסאות קטנות וידיעתי שאני בבעיה ... הקופסאות הכילו מוצרים בלתי חיונים שהזמנתי "על הדרך" , רוב המוצרים לא קבלתי וגם מה שהיגע היגע מופשר, חסה רקובה , לימונים ותפוזים ענקיים שעוית קפואה - מופשרת לגמר , שזרקתי מייד ידעתי מפעמים קודמות ,שאני מקבלת את המוצרים מסניף בחולון , כנראה סניף שאין לו את רוב המוצרים ..השאלה שלי , מדוע לא להעביר הזמנה לסניף שיש בו את רוב המוצרים ושהלקוח אחרי 3 שבועות של המתנה יקבל אותם ?! לחלופין הייתה שמחה באם היו כותבים שאין להם מוצרים והייתי דואגת להזמין ממקום אחר ולא לחכות 3 שבעות ולא לקבל כמעט כלום !!!
לנו כלקוחות יש הרבה כח, ואנחנו יכולים לדבר "ברגלים" ולא לפקוד יותר את שופרסל גם אחרי שהכל יחזור לקדמותו , כי זילזול כזה בלקוחות הוא שערורייתי ... וגם לא סיבת הקורונה לא מצדיקה את הזילזול הזה !! גם חשבונית לא קבלתי למרות שביקשתי מספר פעמים !!
תגובת החנות:
שלום דור,

ראשית אנו מתנצלים על השירות שתיארת כאן... ועושים את כל המאמצים בעת משבר הקורונה להפוך את החוויה לחיובית ולעמוד בסטנדרטים שאת כה רגילה להם בחיי היום יום הרגילים. חשוב להבהיר כי ליקוט ההזמנה למשלוח מתבצע ביום אליו הזמנת את המשלוח (לדברייך 3 שבועות) ולא באותו יום בו ביצעת את ההזמנה.
כמו כן, פנית לשירות לקוחות פעמיים: בפעם הראשונה זוכית ע"י נציגנו בעלות דמי משלוח בשל איכות ירקות ופירות שהגיעו.
ואילו בפעם השניה שפנית אלינו לגבי החוסרים ומעבר לסניף קבלה אחר, הוסבר לך בפרוטרוט על נושא חוסר המלאי והמאמצים להשלמה ושלא ניתן לשנות את הסניף ממנו מגיע אלייך המשלוח.


ננשמח לעמוד לשירותך בכל עת!
צוות שופרסל Online

מוצר:
הכל
תמונת משתמש
שם:
נורית
תאריך:
16/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עד תחילת הקורונה נהניתי מאוד מהשירות אונליין. הכל היה נפלא. אני גרה בדימונה והם שלחו את המוצרים תמיד עד לדימונה מב"ש. מכיון שיש כעת לחץ בשל הקורונה, הם הפכו את סניף שופרסל דיל דימונה לאונליין, וההזמנה הראשונה שלי משם היתה פשוט זוועה. המשלוח היה אמור להגיע משעה 18 בערב והלאה והוא הגיע בשעה 14:30. למרות שסימנתי שאין להחליף מוצרים ללא תיאום איתי, הרבה מוצרים הגיעו בשונה לחלוטין, מכיון שהרבה מוצרים שנהגתי לקנות באונליין חסרים בסניף שופרסל דיל. מוצרים מחברות אחרות מאלו שהזמנתי. על חלק מהמוצרים זוכיתי אבל הכסף לא מעניין אותי אלא השירות. בשל המעבר לדימונה גם אין עופות עטרה ובשר חלק שנהגתי לרכוש מאצלם. בתחילה חשבתי שהבשר נגמר כל הזמן. עד שהתנתקתי והקשתי עטרה בשורת חיפוש וגיליתי לתדהמתי ואכזבתי כי אין חוסרים בעטרה, אלא שאלינו לא יגיע יותר שום מוצר מב"ש. איבדתם לקוחה מצוינת
תגובת החנות:
שלום רב,

ראשית אנו על מתנצלים על השירות אותו את מתארת כאן בדברייך.
שנית, בפנייתך לשירות הלקוחות שלנו קיבלת זיכוי על מוצרים שלא סופקו לך וכן על הפרשי המחיר בגלל התחליפים.
בנוסף, לגבי העברה לסניף דימונה: בשל המצב בוצעו שינויים במשלוח האונליין המתבצעים לאיזורך, כמו כן לאור העומס שנוצר וריבוי ההזמנות חלק מהמוצרים לא היו במלאי, אך אנו עושים את כל המאמצים להשלים את המלאי בהקדם.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת!
צוות שופרסל Online
מוצר:
מזון וחומרי ניקוי
תמונת משתמש
שם:
איציק
תאריך:
14/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי מזעזע שקיבלתי בחיי. הזמנתי קורקינט ב8.3 יצרתי איתם קשר כבר 3 פעמים ועדיין המוצר לא סופק. אני מנסה לבטל את ההזמנה כבר מעל לשבוע וחצי ולא מצליח! התרחקו מהם כמו מאש
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מתנצלים על חווית השירות שחווית מצידנו, יחד עם זאת, אנו עושים את כל המאמצים לחזור ללקוחותינו כמה שיותר מהר בעתות משבר כמו הקורונה.
כמו כן, בהזמנתך נפלה טעות מערכת ולכן לא סופקה לך.
החיוב בגינה בוטל וניתנה לך מחווה שירותית ע"י אחד מנציגנו.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת!
צוות שופרסל Online
מוצר:
קורקינט שיאומי
תמונת משתמש
שם:
Moshe
תאריך:
13/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 24 למרץ הזמנתי טאבלט סמסונג. מבטיחים לספק תוך 7 ימי עבודה. נכון להיום 13 לפברואר ההזמנה לא סופקה. אין עם מי לדבר.
מוצר:
Galaxy Tab A 10.1 כסוף
תמונת משתמש
שם:
Sara
תאריך:
12/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצרי אוכל אונליין ב2906.31 שח שהגיעו ב17.3.2020 .
מ -18.3. אני מנסה בכל דרך להתקשר אליכם.
אתם לא עונים בטלפון, לא בווטסאפ, לא בקליק, לא בצאט ולא באימייל. השירות שלכם על הפנים.
חלק מהמוצרים לא הגיעו, חלקן הגיעו שבורים ונוזלים (השליח עד לכך), במקום 1 קילו קמח ב10 שח הביאו לי 10 שקיות קמח תופח 100 גרם כל אחת ב9 שח. וחוייבתי בקילו קמח ב75.- שח כי עשו לי "טובה" והיתה הנחת מבצע של 15 שח על 89 שח לקילו קמח תופח!!!, הגיעו מוצרים שטעמם קלוקל.
שיא חדש של עושק!
ביקשתי קילו קמח תופח שעולה כ10 שח ומכרתם לי במקום זה קילו קמח במבצע הנחה ב75 שח!!!
אמנם מצויין שזה קמח לפסח, אבל לא ביקשתי זאת, זה היה לפני פסח וביקשתי קמח רגיל תופח.
איך אתם מעיזים לא לענות כלל ולא לתת שירות. איך אתם מצפים שנקנה שוב אצלכם אם אתם אפילו לא עונים כבר כמעט חודש?
שרה קונפורטי
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מתנצלים על חוסר המענה שחווית מצד צוות שירות הלקוחות שלנו, שעושה ימים כלילות לספק את השירות אליו את מצפה שלא בעתות משבר כמו הקורונה.
בנוסף, זוכית בכל המוצרים התחליפיים.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת!
צוות שופרסל Online
מוצר:
מוצרי אוכל אונליין
תמונת משתמש
שם:
Shlomi
תאריך:
10/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 7.4 ביצענו הזמנה של סל המהיר לפי מוצרים שאמורים להיות במלאי והתחחיבות למס קצר של משלוח
בתחילת ההזמנה הופיע לנו תאריך שיספק של 8.4 יום רביעי ערב חג, לאחר סיום בחירת המוצרים בהזמנה האתר פשוט שינה תאירך וסימן שיסופק ביום שישי 10-12 לאחר ערב החג.
חלק מהמוצרים שבחרנו לא הגיעו, וחלק שילמנו וגם לא הגיעו שישיית מים!
שליח עצמו הגיע ללא מסכה וככפות ובאיחור רציני ממש לקראת השבת שכבר יש איסור יציאה וכמובן אנחנו תקועים כרגע ללא חלק מהמוצרים וללא יכולת לצאת ולקנות.
בושה לשופרסל ולנו שאתם נותנים לנו אופציות גרועות בהזמנה ובמחירים מופרעים! שאתם לא מספקים שאתם מאחרים ובדיעבד מגלים שיש חוסר בהזמנה!!!!

לא שלחו חשבונית אז יש רק מס הזמנה

תגובת החנות:
שלום רב, אנחנו מתנצלים על החוסרים בהזמנת המזון שלך.
בעת משבר הקורונה, אנחנו עובדים ימים כלילות להמשיך ולעמוד בסטנדרט השירות שאנחנו נותנים ללקוחותינו, שלא בעתות מעין אלו.
בהזמנתך לא קיבלת שישיית מים וזוכית עליהם - זיכוי מלא.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת!
צוות שופרסל Online.
מוצר:
...
תמונת משתמש
שם:
blabla.elharar
תאריך:
06/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות מעולה, בכללי לשופרסל שירות לקוחות ממש טוב, תמיד כשאני מבצעת רכישות רגילות או באונליין ומשהו לא מסתדר אני פונה אליכם והם מזכים בלי הרבה שאלות, גם כאן הזמנו באונליין מכונת כביסה בוש תוצרת פולין, הגיעה לאחר קצת יותר משבוע בדיוק נמרץ למפרט הטכני. היה גם מבצע כפול-גם עלתה 1300 במקום קצת יותר מ1600, וגם קבלתי 300 שקלים לקניה חוזרת בשופרסל, כך שיצא ששלמתי 1000,שזה מחיר ממש זול למכונה. השתמשתי בה עד עכשיו מספר פעמים מספר תוכנות שונות-חצי מכונה, מכונה מלאה, כבסתי גם שמיכות ובינתיים הכל טוב ברוך ה' שרק ימשיך. הכביסה יוצאת נקייה וריחנית. נקווה שכך ימשיך ושלא תתעורר בעיה חלילה..
לסיכום-חוויות קניה טובה, ממליצה על שופרסל.
מוצר:
מכונת כביסה בוש 7 קילו פתח קדמי wan2006bpl
תמונת משתמש
שם:
Oshrat
תאריך:
06/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
על הפנים
לא קיבלתי חלק מהמוצרים וחוייבתי עליהם בתשלום
קיבלתי את החשבונית רק אחרי כמה ימים כשביקשתי מהם פעמיים לשלוח לי חשבונית...
תגובת החנות:
שלום רב, אנחנו מתנצלים על חיוב בשוגג של מוצרי המזון שלא סופקו בהזמנתך.
יחד עם זאת, זוכית על אותם חוסרים, ונשלחה אלייך החשבונית לבקשתך.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת!
צוות שופרסל Online
מוצר:
שירות און ליין
תמונת משתמש
שם:
avrageva.avrageva
תאריך:
05/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 25.03.20 הזמנתי אופני כושר. התשלום ירד מייד. חשבונית נשלחה גם כן מייד.. מאז ההבטחה בהזמנה לאספקה תוך שבוע ימים. כנראה הבטחה לחוד ומעשים לחוד.
תגובת החנות:
לקוח יקר, אכן רכשת את המוצר 25/03, אך לצערנו הגיע מכשיר תקול. בעקבות ביקוש רב במוצרי מוצרי כושר - עקב משבר הקורונה, קיים כרגע חוסר מלאי במוצר.
ראוי לציין שהוצע לך מוצר חלופי יקר יותר zoom85 ללא תוספת תשלום, אך לא היית מעוניין בהחלפה.
בנוסף, בוצע ביטול עסקה, וניתנה מחווה שירותית לרכישה בסניפי הרשת.

נשמח לעמוד שירותך בכל עת!
צוות אתר שופרסל Online

מוצר:
אופני כושר מגנטיות
תמונת משתמש
שם:
Igor
תאריך:
02/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות על פנים,אף אחד לא אונה בחרה לא נותנים אחריותנותנים כל מינה מספרי טלפון אף אחד לא יודע שום דבר
תגובת החנות:
לקוח יקר, בתאריך 30.03.2020 פנית לשירות הלקוחות של שופרסל Onilne, כיוון שמדובר בתקלה טכנית במוצר, נמסר לך כי יש ליצור קשר עם נותן השירות גט – סל.
ב02.04.2020 פנית אלינו שוב - על מנת לעזור לך ליצור קשר עם נותן השירות, היות ולא היה זמין, הנושא הועבר לטיפול מוקד השירות הלקוחות שלנו וזאת בכדי לתאם ולטפל בבעיה שניכרה במוצר אותו רכשת אצלנו.

נשמל לעמוד לשירותך בכל עת!
צוות אתר שופרסל Online.




מוצר:
MI PRO B
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
31/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההמלצה שלי היא חד משמעית-פשוט להתרחק
שום מחיר לא שווה את הסבל שאני חווה,את ההמתנה הארוכה
שירות מתחת לכל ביקורת
שלושה שבועות ועדיין לא קיבלתי את ההזמנה,לא מפסיקים להתחמק ממני,מאשימים את כל העולם חוץ מאת עצמם
פשוט לא נורמלי
להתרחק
ההזמנה ירדה מכרטיס האשראי שלי ב9.3.2020
והיום ה1.4 ועדיין לא קיבלתי
שוב מזכיר שהחיוב יירד כבר!
תגובת החנות:
לקוח יקר, אנחנו מתנצלים על שקרה עם הזמנתך באתר שופרסל Online.
>> ביצעת את הזמנתך בתאריך 05.03
>> נתקבל אישור מחברת האשראי בתאריך 07.03.
>> בתאריך 19.03 פנית אלינו לטיפול.
>> בתאריך 26.03, בוצע ניסיון מסירה של הפריטים לכתובת אותה הזמנת בעת הרכישה. לצערנו הכתובת שהזנת לא הייתה זמינה ולכן נשלחה הזמנתך, חזרה למחסנים שלנו.

אנחנו עושים את כל המאמצים לספק לך במהרה את הפריטים אותם הזמנת, אותה אתה צפוי לקבל בימים הקרובים.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת!
צוות אתר שופרסל Online

מוצר:
iPhone 11 128
תמונת משתמש
שם:
נו
תאריך:
26/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת קפה עם קפסולות בחינם.
המכונה לא הגיעה אבל הקפסולות כן - בחיוב של 60 ש"ח.
בשירות הלקוחות אמרו למחרת שהמוצר לא היה במלאי והציעו לי לבצע הזמנה נוספת (משלוח 30 ש"ח שוב).
חלון המשלוחים הבא רק בעוד שבועיים וחצי. גם באיסוף עצמי.
תגובת החנות:
לקוח יקר, ראשית אנחנו מתנצלים על שקרה!
מבדיקה שנערכה נמצא כי המכונה אכן אזלה מהמלאי ולכן לא סופקה לך. בנוסף, בשל הימצאות הקפסולות בהזמנה, הן חויבו וסופקו. יאמר כי הקפסולות הוחזרו לסניף שופרסל וקיבלת עליהם זיכוי מלא.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת!
צוות אתר שופרסל Online

מוצר:
מכונת קפה לוואצה
תמונת משתמש
שם:
anat.wolff
תאריך:
26/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מאוד מהיר, קיבלתי את התנור יומיים לאחר ההזמנה, בנוסף פינו לי את הישן
מוצר:
תנור משולב PILOT
תמונת משתמש
שם:
natameirov
תאריך:
26/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר זול לעומת שאר החנויות, הגיע מאוד מהר , שירות מעולה זאת הפעם השנייה שאני מזמינה מכשיר נייד משופרסל אונליין
מוצר:
גלקסי a70
תמונת משתמש
שם:
asherd
תאריך:
25/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אפליקציה טובה, שירות לקוחות מחריד ולא אמין, לאעונים לטלפון, לא עונים לואצאפ, לא עונים במסנג'ר
תגובת החנות:
שלום רב, תודה על פנייתך ואנו מצרים על חווית הקנייה באתר שופרסל Online אשר גרמה לשינוי חלון האספקה שלך.
בהמשך לשיחתך עם נציגת שירות הלקוחות שלנו, בוצעה שינוי אספקה בהתאם למועד אותו ביקשת.
לשירותך תמיד,
צוות אתר שופרסל Online.

מוצר:
אין
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
24/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הדבר היחידי שהיה טוב : תהליך הקניה פשוט מאוד .
אבל כל השאר פשוט גרוע : שירות לקוחות גרוע ביותר ! להתרחק ! כל הביקורות השליליות כאן בזאפ מוצדקות . ( ואני מודה שלא האמנתי שיכולות להיות ביקורות כאלה שליליות לשופרסל )
אומנם אנחנו בימים של מגיפת הקורונה , אבל זה עדין לא מצדיק זלזול וחוסר התייחסות בלקוחות .
ביצעתי רכישה ב-1300 שח באתר האינטרנט ( לזכותם ייאמר שהאתר נוח וההזמנה יחסית פשוטה )
אבל :
הם עובדים עם חברת שליחויות שלא עומדת בזמנים ולא טורחת לעדכן את הלקוח כאשר השליח מחליט להבריז ולא להגיע למסור את החבילה .
ציפיתי מחברה גדולה ומכובדת כמו שופרסל , שייכנסו לעובי הקורה ויפעלו מול חברת השליחויות אבל לצערי זה לא קרה .
נציגי שופרסל לא מתייחסים לטלפון הוואטס אפ , שלחתי עשרות הודעות ואין בכלל התייחסות . התחננתי שיחזרו אליי מהשירות .
צ'אט באתר לא זמין וחבל .
טלפון בשירות לקוחות - אפשר להמתין שעות על הקו מבלי יכולת להשאיר הודעה . הכי מצחיק שהם משאירים שם הודעות מוקלטות מהמנכ"ל שהוא מבטיח שיחזרו לכל הלקוחות - "יקח כמה שיקח " , כדבריו . אז זה לוקח יותר מדי זמן , וזה עדין לא הסתיים , לצערי .
השארתי פניות באתר האינטרנט שיחזרו אליי - אף אחד לא טורח לחזור אליי .

בקיצור - תוסיפו כמה שקלים ותרכשו מוצרים במקום אחר .
אני עם השופרסל סיימתי , מקסימום אקנה שם חלב .
בטח שלא אבצע שם רכישה גדולה של מוצרי חשמל או לבית .
ראו הוזהרתם !
תגובת החנות:
שלום רב, תודה על פנייתך ואנו מצרים על העיכוב בקבלת המכשיר הנייד!
בהמשך לפנייתך לשירות הלקוחות, תואם עימך משלוח מחדש באמצעות חברת השליחויות והמוצר סופק בהתאם.
לכל שאלה מוזמן לפנות אלינו בערוצי התקשורת השונים לרבות דף הפייסבוק או אפליקציית שופרסל.
לשירותך,
צוות אתר שופרסל Online

מוצר:
SAMSUNG A70
תמונת משתמש
שם:
galitgal
תאריך:
22/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את מכונת הכביסה משופרסל און-ליין ביום רביעי 18.3. המכונה הגיעה יום למחרת והטכנאי הגיע ביום ראשון (יומיים לאחר הזמנה).
הזמנה הינה פשוטה ויעילה ביותר. השירות היה מצוין, מהיר ומקצועי ביותר.
גם המחיר השתלם מאוד, קיבלתי זיכוי של 300 ש"ח לרכישת מוצרים בשופרסל.
ממליצה בחום!
מוצר:
מכונת כביסה BOSCH WAN2426G
תמונת משתמש
שם:
zwrdqrs
תאריך:
19/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה ממוצא"ש וביום רביעי נקבע המשלוח לשעה 17:00
ברבע לחמש ביום רביעי מתקשרת אליי זאת שמכינה לי את משלוח
אין עשר מוצרים ממה שהזמנתי
המשלוח הגיע אליי ב 19:50
בנוסף חסר לי שתי מוצרים שלקחו עליהם תשלום פריכיות פתית תירס 2 סוגים 2 מכל סוג
7290112492203
7290112492258
ובנוסף אי אפשר לתקשר אתכם ב 1800565656
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מצרים לקרוא על אכזבותייך משירותי האונליין ובהמשך לכך חשוב לציין, כי איננו מתחייבים לסל קניות מלא ואנו מציינים גם בעת סגירת ההזמנה שהערך אינו סופי מאחר וייתכנו שינויים של חוסרים ותחליפים ויש מוצרים גם במשקל, קל וחומר בתקופת משבר וירוס הקורונה (אין ביכולתנו להמשיך בביצוע תיאום מוצרים תחליפיים כפי שנהגנו על כה, אלא תעמוד לרשותך לאשר ביצוע החלפת מוצרים אוטומאטית על ידנו או לחילופין הימנעות מקבלת המוצר). שופרסל Online מתגברת באופן משמעותי את מערך שירות הלקוחות שלה, עם זאת, עדיין צפויים זמני המתנה ארוכים.

חשוב לנו שחווית הקניה שלך תהיה מצוינת, על כן נדאג להעביר את דברייך לגורמים הרלוונטים במחלקת האונליין בסניף על מנת להסב את תשומת ליבם בנושא ובכדי להשתפר כמובן.
בהמשך לפנייתך הטלפונית אלינו, בוצע זיכוי בעבור המוצרים שציינת, ישירות לכרטיס האשראי בו חוייבת.

לשירותך תמיד,
צוות שופרסל Online

מוצר:
קניות
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply