דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת שופרסל (פריסה ארצית)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שופרסל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשופרסל Online ?
1.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
223
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
0
0
2
כל הזמן
33
5
185
נמצאו 223 חוות דעת גולשים על שופרסל Online
תמונת משתמש
שם:
nathan
תאריך:
02/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה ברמה עילית, באמת הפתעה מדהימה.
רכשתי בזמן האחרון 2 מכשירים אלקטרוניים, טלפון סלולרי, ומכשיר רדיו CD, בשתי רכישות נפרדות.
ההליך פשוט ויעיל, אספקה מהירה ביותר, עדכון שוטף על מצב האספקה, פשוט להסיר את הכובע, מקצוענים !!!
מוצר:
סלולרי GALAXY S10
תמונת משתמש
שם:
leahlandau2
תאריך:
01/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I ordered a air conditioner by Supersal 10 weeks ago. I never received it. They told me that they will contact me about it. I’m going back and forth messaging with them but I still didn’t receive any refund. I made a few times orders for groceries too. They send me a list of items they want to send me instead of the items I ordered. If they don’t receive an answer immediately, they send me the items they decided instead. I got caged omega 3 eggs that are extremely expensive and very unhealthy instead of cage free organic eggs I ordered. I had to throw out 160 shekels worth of eggs! I’m sooo disappointed with them!!!!
תגובת החנות:
שלום רב,

בנוגע להזמנת המזגן ובהמשך לבקשתכם בוטלה הזמנת המזגן.
לגבי הזמנת הקניות, ניתן לך מענה באופן אישי והנושא טופל בהתאם.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online

מוצר:
מזגן נייד לבן
תמונת משתמש
שם:
אבי קבלו
תאריך:
30/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר משופרסל אונליין ליפני כ 15 יום . אני מנסה להשיג אותם בטלפון כבר 15 יום לדעת מתי יגיע המקרר ואין עים מי לדבר .
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
Rina
תאריך:
29/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החברה נותנת מענה טלפוני בזמן סביר אבל מתייחסת לעצמה כצינור שמחבר בין היבואן ללקוח ומנתבת כל שאלה לספק, אין שרות של השופרסל עצמו
מוצר:
מכונת כביסה בוש WAN2006
תמונת משתמש
שם:
AY
תאריך:
23/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם היה אפשרי לא הייתם מקבלים אפילו כוכב אחד!!!!!

בושה וחרפה ..אין שירות.. ביצעתי הזמנה באתר ואני מעונין בשינוי בה.
שלושה ימים אני מנסה לתקשר איתם ואין קול ואין עונה..
בהודעות בטלפון כלום לא עונים.

חוצפה. שירות מגעיל.
מוצר:
שואב שיומי XR
תמונת משתמש
שם:
אנה
תאריך:
16/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נורא .
לא עומדים בזמנים לא מעדכנים על חוסרים וגם לא עונים בשירות לקוחות.
העיקר יש עומס רב אבל לתת שירות תקין זה כבר גדול עליהם
עצוב מאוד שזה השירות שלכם יחסית חדשה בעניין המשלוחים וכל פעם יש משהו שקורה
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך למערך השירות, שכן מדובר בהזמנת מזון, ניתנה לך תשובה מייל בהתאם לבקשתך.
לצערנו קיים עומס בפניות וזמני המענה ארוכים מהרגיל, אנו עושים את כל המאמצים בתקופה מאתגרת זו לענות בזמן.


לשירותך תמיד,
שופרסל Online

מוצר:
קניות
תמונת משתמש
שם:
dayangal
תאריך:
14/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצטער שאין כוכב אפס . אין לי מילים שאוכל לתאר את שירות הלקוחות מעבר ללא קיים? הוזמן משלוח שעה לפני ההגעה שלחו טקסט אחדי שישבו על ההזמנה יום וחצי והביאו מוצר חלופי שאני לא רוצה. מאז כל ניסיון ליצור עמם קשר עלו בתוהו. אין קול ואין עונה. טלפונית לאחר המתנה של 35 דק השיחה מתנתקת. עשרות הודעות וואטאפ לא נענו. ממליץ לקנות במקום אחר.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך למוקד השירות, שכן מדובר בהזמנת מזון, תואמה מולך החזרת המוצרים, לצורך ביצוע הזיכוי עקב הכמות שהוזמנה.

לשירותך תמיד,
שופרסל Online

מוצר:
מרכך כביסה
תמונת משתמש
שם:
Nirg
תאריך:
14/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נוראי. הזמנתי פלאפון וקיבלתי למייל הזמנה כפולה ולאשראי חיוב כפול... אין מענה בטלפון, מייל ובאפליקציה כבר יותר משבוע. בווטסאפ עונים פעם ב... ולא עוזרים בכלל. בזיון.
תגובת החנות:
שלום רב,

ראשית אנו מתנצלים על אשר קרה.
בהמשך לפנייתך למוקד השירות, הועברה בקשה דחופה לחברת השליחויות לצורך זירוז האספקה ותיאום המשלוח בהקדם.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online

מוצר:
סמסונג s10
תמונת משתמש
שם:
netanel4789
תאריך:
14/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פלאפון ב1500 שקל משופרסל אונליין,כתבתי בהערות שעד שעה מסויימת לא אהיה בבית ויש לשלוח לכתובת שונה,לא התייחסו להערות והשליח הגיע אליי לבית כשהייתי בעבודה,התקשרתי אליו שיביא את זה אליי לעבודנ והוא אמר שחייב לעשות שינוי כתובת דרכם למרות שנתתי לו אישור ,התקשרתי אליהם ואחרי 40 דק על הקו ענה לי נציג ואמר לי ששלח מייל לשינוי כתובת ,כמה ימים אחרי התקשרתי שוב ואמרו לי שאקבל את זה מחר
לא קיבלתי את זה וכבר עבר שבוע ימים!!! ביררתי עם החברת שליחויות ואמרו לי שעדיין לא קיבלו מייל שינוי כתובת! היום אחרי שבוע אני מקבל הודעה שהשליח הגיע שוב לאותה כתובת בבית בזמן שאני בעבודה ואני מתפוצץ פה מעצבים ,אני כל כך מתחרט שהזמנתי דרכם ומקווה שתלמדו מהטעות שלי
מוצר:
A71
תמונת משתמש
שם:
ALEX
תאריך:
13/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קשה להאמין שהסיוט נגמר ,חוויית קנייה הכי נוראית שהייתה לי .
זה התחיל ב 10/09/20-שהביאו לי פשוט הזמנה שגוייה
לאחר מכן התקשרתי לשירות , לא האמנתי שיש כזה שירות גרוע (40 דקות המתנה ממוצעת )
לאחר שסוף סוף נציגה ענתה לי ,הטיפול היה יחסית טוב ,עשתה תעודת משלוח עם הפריטים החסרים .
קבעה ל11/09/20 (שישי ) אך למרות שיחות עם המוקד , השליח פשוט לא הגיע , עד שהמוקד כבר היה סגור .
טוב חיכיתי לראשון ,בבוקר ב 13/09/20 מתקשר ושואל מה עם השליח ? עונים לי שהייתה טעות ... והמשלוח יגיע היום.
המשלוח המיוחל הגיע !!! אבל חייבו אותי שוב על הפריטים (למרות שזה תעודת משלוח שהייתה אמורה להיות בחינם , כי זה השלמת חוסרים כאמור )
שוב התקשרתי ,כן כן חיכיתי קרוב ל 50 דקות שוב ,בדקו אמרו שזה טעות ,וביטלו לי את התעודה .

ה 50 ש"ח זיכוי שנתתם - לא שוות בשום תחשיב את הכימעט 9 שעות שחיכיתי ,והישיבה על הטלפון ,כמו יום עבודה ,רק בחינם כימעט .

חבל שזו ההתנהלות ,אני פעם ראשונה כותב ביקורת על חנות -כל שהיא ,אבל אתם חייבים להשתפר ,לצערי את הביקורת ב ZAP ראיתי רק לאחר הקנייה .
אותי כלקוח הפסדתם באינטרנט
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך למוקד השירות, אנו מצטערים על אי הנעימות שנגרמה במשלוח.
בעקבות טעות אנוש נוצר חיוב בהזמנה, החיוב ההזמנה שנשלחה מחדש בוטל.

לשירותך תמיד,
שופרסל Online

מוצר:
קניית מוצרי מזון וכללי בסופר
תמונת משתמש
שם:
yali
תאריך:
13/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי קורקינט משופרסל אונליין והוא הגיע אמנם בזמן אבל עם גלגל אחורי מפונצ'ר,
ניפחתי את הגלגל בבית כשהייתי על 0 ק"מ, (מאומת באפליקציה) מספר פעמים והאוויר יצא אחרי כמה דק.
5 ימים לקח להם לחזור אליי עם היבואן של שיאומי שהם עובדים איתו, בשיחה נאמר לי ע"י היבואן שאני יכול להגיע לתל אביב (אני גר בירושלים) עם הפנימית ספייר שקיבלתי ו100 ש"ח והוא יסדר את זה.
משופרסל נמסר לי שאין אפשרות להחליף כי הם לא יכולים לדעת שאני הוא לא זה שגרם לפנצ'ר.

החלפתי גלגל מכספי ועד היום אני מחכה למנהלת הבכירה האחרונה שדיברתי איתה לצורך קבלת החזר (קרוב לחודש)

לא ממליץ בכלל
תגובת החנות:
שלום רב,
בהמשך לפנייתך לשירות הלקוחות, ניתן לך מענה בנוגע לתקלה במוצר וקיבלת קיבל זיכוי על פנ'צר שהיה לך בגלגל של הקורקינט.
אנו מצרים על התקלה.

נשמח לעמוד לשירותך בעתיד,
שופרסל Online

מוצר:
Xiaomi scooter 365
תמונת משתמש
שם:
נעמה
תאריך:
13/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מחפיר עד כדי חסר אחריות, ברגע האמת אין שירות לקוחות ואין עם מי לדבר. אתה לבד במערכה. רכשנו מכונת כביסה בוש 7 קילו, ובעת התקנת המוצר ע"י טכנאי מוסמך התגלה שהמכונה שבורה ויש להחליפה. כאן התחילה ממש סאגת התעללות מצד שופרסל: בלתי ניתן להשיג את המוקד. כלומר, ממש להמתין שעות על קו כדי שיענו, או שלוח אינספור הודעות לשירות הוואטסאפ שלהם. וכבר שמשיגים, מקבלים תשובה לקונית שהנושא נמצא בטיפול המחלק הרלבנטית. לקח לנו שבוע של הודעות, שיחות, המתנה ממושכת, ואפילו הגשת תלונה רישמית למועצה לצרכנות. בסוף קיבלנו מכונה חדשה, אבל ההתעללות לא הסתיימה כאן. צריך לתאם טכנאי מורשה שיבוא להתקין. מדובר בספק חיצוני בשם תמוז שגם אותו לוקח שעות להשיג, עד כדי בלתי אפשרי. כשסוף סוף הצלחנו, קבענו מבעוד מועד ליום ראשון 13.09. משבושש הטכנאי להגיע, התקשרנו שוב לתמוז - ושוב שיחות חוזרות ונשנות והמתנה בלתי סופית - כדי לגלות שתמוז כלל לא רשמו את ההתקנה ושוב אנחנו תקועים בלי מכונת כביסה - כבר סה"כ שבועיים. ואין עם מי לדבר. אם הכסף שלהם והבריאות לשכם חשובה לכם - את תעזו לקנות משופרסל. אין שירות, אין כתובת ואין אחריות.
תגובת החנות:
שלום רב,
בהמשך לפנייתך לשירות הלקוחות, ובתיאום עימך ניתן המענה בנוגע למוצר ולאחר מכן בהמשך הבדיקה עם הספק, כמו כן, המוצר הוחלף.

נשמח לעמוד לשירותך בעתיד,
שופרסל Online

מוצר:
מכונת כביסה בוש 7 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
matan.assor
תאריך:
12/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
*המחלקה הרלוונטית*
אז לפני יותר משבוע ביצעתי הזמנה של סמארטפון, תוך מספר ימים קיבלתי הודעה שהמוצר מלוקט במחסן ויותר אלי!

השליח היה בדרך דרש לפגוש מישהו בבית ולצלם תעודת זהות, למרות הקורונה לא הסכים להשאיר את החבילה מחוץ לדלת. לכן ביקשתי להחזיר למחסן.
כמובן שמשופרסל אף אחד לא דאג לפנות ללקוח שלא קיבל את המוצר.

אחרי 45 דק המתנה בטלפון, הבטיחו שיפנו עם פתרון עד 48 שעות.
כמובן שלא קרה.
עוד 45 דק, שוב. יחזרו מהמחלקה הרלוונטית, ואפילו יוסיפו הערה לפניה.
כבר שבוע שהמחלקה הרלוונטית לא מגיבה, לא קיימת ולא ניתן לפנות אליה ישירות, רק למוקד טלפון החיצוני, הלא יעיל, שחושב שמחלקה רלוונטית זה מילת קסם.

אז החזר, לא ניתן לקבל, מוצר, לא ניתן לקבל
ממליץ בחום להתרחק משופרסל אונליין, בלי קשר לקורונה או לחגים.

ד''א, אם מחפשים עובדים למחלקה הרלוונטית יש היום מאות אלפי מובטלים שמחפשים עבודה.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לשיחתך עם מוקד השירות, בהתאם לבקשתך תואמה אספקת המשלוח, ע"פ נוהל יהיה צורך בזיהוי צילום ת.ז לצורך מסירת המוצר ע"י השליח.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online

מוצר:
Redmi 9 pro
תמונת משתמש
שם:
Ronen
תאריך:
10/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר משופרסל
הגיע לי מקרר שהיה בתצוגה פשוט נארז ונשלח
עם שריטות פגום כיסוי מאורר שבור.
והמוביל ביקש לא לפתוח אותו והחתים את בני ואמר לו זה רק אישור קבלה של המקרר אין מה לדאוג.
פניתי לשירות הלקוחות הכי גרוע שקיים בארץ!!!!
מזהיר את כולם!!!
אין עם מי לדבר......
לאחר עשרות פעמים של טלפונים
מי שרוצה לקנות תנסו להתקשר אליהם ותראו.
אחרי שאמרתי שאגיש תביעה הכול מצולם ומתועד(רצו לזכות ₪300)
הסברתי שקניתי חדש ולא תצוגה
עשו טובה והחליפו אותו ?
כאשר אני בלי מקרר שבוע וחצי סמכתי על זה שקיבלתי מקרר חדש
לא קונים כלום מאצלהם.....
שופרסל אתם מחוקים תראו תגובות של אנשים חשוב מאוד!!!
תגובת החנות:
שלום רב

בהמשך לפנייתך למוקד שירות הלקוחות ומבקר החברה, המקרר הוחלף ואף ניתנה מחוות שירות בנוסף למענה שניתן בחברתנו.

נשמח לעמוד לשירותך בעתיד,
שופרסל Online

מוצר:
2020
תמונת משתמש
שם:
aviman13
תאריך:
09/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין בכוונתי ללכלך על סופרסל אלא לספר לכם על חווית הקניה שלי והשירות שאני מקבל. רציתי להזמין אייפון 11 דרך האתר כמובן, בירור מול שירות לקחות דרך הוואטסאפ שלקח מעל יומיים כדי שיענו לי. הזמנה לכתובת באילת, אישרו לי שהמע"מ ירד בעת הרכשיה, ביצעתי את התשלום ולפתע אין קיזוז מע"מ, בירור שוב שלקח מעל 24 שעות ונאמר שהייתה אי הבנה ואין קיזוז, מה עכשיו? כמובן שאין מענה ואין עם מי לדבר! שירות לקחות קורס וכבר שבוע שכל יום אני פונה לשירות לקחות שיצרו איתי קשר על מנת להסדיר את העניין. ד"א המשלוח עדיין לא הגיע! כל הסניפים בארץ והם מתקשים לבצע משלוח פשוט. מאכזבים מאוד ואני ממליץ לקנות בחנויות אחרות ואף עם מחירים זולים יותר בדוק! תגיבו לי ואני אכוון אתכם לאן ללכת.
תגובת החנות:
שלום רב,

אומנם הינך תושב אילת, אך הכתובת הראשית שמעודכנת בחשבונך היא: רמלה ולכן לא ירדה הנחת מע"מ.
יצרת עימנו קשר וביקשת לשנות ולהעביר את הכתובת לרמלה, כמחוות שירות, הענקנו לך קופון הנחה המוזן בחשבונך - להזמנתך הבאה.

תמיד לשירותך,
שופרס Online

מוצר:
אייפון 11
תמונת משתמש
שם:
lavi31121
תאריך:
03/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות שופרסל אונליין זה סך הכל אגדה אורבנית.
מתברר שאין כזה דבר.
הזמנתי סמארטפון שהיה צריך להגיע תוך שבעה ימי עסקים.
בטופס הזמנה משום מה עודכן במספר ליצירת קשר הסיסמא שלי לאתר.
באותו יום פניתי לשירות לקוחות בוואטספ (בטלפון לא עונים.חיכיתי פעם אחת בהזמנה אחרת כמעט שעתיים עד שנמאס לי)והנציגה אמרה לי שמעדכנת את המספר. חיכיתי עוד יומיים ושוב פניתי אליהם ונציג נוסף אמר לי שיעדכן.
הסברתי להם שהנייד באתר מעודכן ושיעדכנו את הספק במספר התקין כמובן שזה לא קרה.
היום שזה הדד ליין שהמכשיר היה צריך להגיע ולא בא ביקשתי לבטל את העסקה ורק אז התקשרה נציגה שמתאמת עם החברת שליחויות ואמרה לנו שכבר שבוע מנסים ליצור איתנו קשר ללא הצלחה.
בקיצור שום מספר טלפון לא עודכן ושום מכשיר לא הגיע.
חבל שהסבר פשוט לנציגים שהמספר נייד אצל החברת שליחויות לא מעודכן והתשובה שיש להם להגיד (כמובן אחרי זמני המתנה הזויים) ''תמתינו עדיין לא עבר טווח הזמנים לקבלת המוצר".
כלומר כל זמן שלא עובר טווח זמנים ומבקשים לבטל את העסקה לא מדליקים את השכל אולי בכל זאת יש בעיה.
תגובת החנות:
שלום רב,

שירות הלקוחות של האונליין ניסה להשיג אותך, בשני הניידים - ללא מענה מצידך.
אנו נשמח לעמוד לשירותך בכל עת שתבחר. אנא צור עימנו קשר בבקשה בהקדם לצורך קידום אספקת הנייד בהקדם האפשרי.

לשירותך תמיד,
שופרסל Online


מוצר:
Samsung a51
תמונת משתמש
שם:
Amos
תאריך:
03/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק כמו מאש!!!!! לא עומדים בזמני אספקה, שירות לקוחות מזלזל שנותן תשובות סתם בשביל להשתיק ולא באמת להתייחס לבעיה. ביצעתי הזמנה לא קטנה בסכום של 1300 ש"ח, הזמני אספקה עברו כבר מזמן ועדיין לא התקשרו אליי בכלל לתאם משלוח. ובפנייה ה!חמישית! לשירות לקוחות ושאמרתי לגברת שהתשובות שלהם מזלזלות והשירות לקוחות מזעזע ואני לעולם לא אזמין מהם התשובה שלה הייתה "כן אני מבינה עברת חוויה לא נעימה, דברים כאלה קורים אצלנו". פשוט בושה שככה מתנהלת חברה גדולה כמו שופרסל.....
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך על העיכוב באספקת המוצרים הנושא הופנה למחלקה הרלוונטית בחברתנו לקידום ההזמנה ואספקתה מהיר ככל שניתן.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online

מוצר:
מוצרי קאמפינג
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
03/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת כביסה
הגיע גם באיחור של 6 שעות ממועד שניקבע ובנוסף לכל הכיף כל החלק של המכונה למעלה הגיע שבור וכעת אני תקוע עם מכונה באמצע הבית ומלא כביסה ותלונה בשירות לקוחות ללא התייחסות, לקחתי יום חופש בגלל האיחור של האספקה ועכשיו אצטרך עוד יום?

תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לשיחתך עם מוקד שירות הלקוחות, החלק שציינת אינו חלק מהמכונה אלא מגן על המוצר, בתיאום איתך תואם טכנאי להמשך טיפול בנושא.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online

מוצר:
BOSCH מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
מתן
תאריך:
31/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ לכולם להתרחק שופרסל אונליין.
סיפקו לי שואב אבק אלחוטי מדגם dreame xr בלי פילטר ומכסה פילטר.
היבואן של המוצר, שופרסל ונותן האחריות (שלושה גורמים שונים) לא מוכנים לקחת אחריות על המוצר שסופק פגום.
המוקדנים בשירות של שופרסל מבטיחים שיחזרו אלי לתת מענה אבל זה אבל זה פשוט לא קורה אף פעם.
זורקים אותי בין כל הגורמים בשביל לנסות שיעברו 14 ימים לביטול העסקה וככה לא אצליח להחזיר את המוצר חזרה.
שירות הלקוחות מנסה להפיל את זה שהמוצר הגיע פגום על גב הלקוח ועושה זאת בשילוב של שקרים רבים כדי להתחמק מאחריות.
לסיכום, הרשת מתנהלת כמו עוקץ לכל דבר ולכן נראה שלא תהיה לי ברירה ואהיה חייב לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לשיחתך עם מוקד שירות הלקוחות לאיסוף המוצר, אושר לביצוע ביטול העסקה לבקשתך והחזר ספי לאמצעי התשלום.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online

מוצר:
שואב אבק אלחוטי Dreame XR
תמונת משתמש
שם:
hila.zomer
תאריך:
25/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שהזמנתי משופסל אונליין חששתי לאור הביקורות השליליות. אולם יום אחרי ההזמנה קיבלתי כבר בבוקר הודעה על קבלת הלפטופ שהזמנתי והוא אכן הגיע, תקין ושלם.
מוצר:
187K1EA | HP
תמונת משתמש
שם:
אברהם
תאריך:
16/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי את תוכנת החנות של שופרסל לפני מעל ל20 שנה. אז הייתה זו תוכנ איטית ומסורבלת עד ליאוש. כיום אחרי 20 שנה, התוכנה מתפקדת יותר מהיר,אך התפריטים ובהירות הנתונים לוקה בחסר ופגומה.לא ניתן לעקוב אחר ההזמנה. אי אפשר לבטל הזמנה . חוויה לא נעימה. ממש לא ממליץ.
תגובת החנות:
שלום רב,
תודה על חוות הדעת בנוגע לאפליקציה, בוצע שדרוג נרחב המאפשר מספר כלים הנוגעים לקנייה מקוונת וכן קנייה בסניפים.
בנוגע למעקבי ההזמנות והפרטים, קיים איזור בו ניתן לראות את סטטוס ההזמנה ואף להעביר בקשה ישירות לשירות הלקוחות לכל מענה.

לשירותך בכל עת!
שופרסל Online

מוצר:
קניה של מצרכים
תמונת משתמש
שם:
Moshe
תאריך:
24/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין דבר כזה שירות לקוחות שופרסל אונליין .

הזמנתי עגלת שטח, הגיעה אחרי שבוע אבל עם 3 גלגלים (במקום 4) , פניתי לשירות לקוחות וקיבלתי תשובה שהנושא הועבר ל"מחלקה המתאימה" וייצרו איתי קשר, לאחר יומיים שלא חזרו אלי , פניתי שוב, ושוב קיבלתי אותה תשובה, וחוזר חלילה שוב ושוב - וכמובן שאף אחד לא חזר אלי.
למזלי, ראיתי כאן את חוות הדעת והבנתי שאין מה לצפות משירות הלקוחות הזה, פניתי ישירות ליבואן והוא טיפל מיידית בהחלפת העגלה.

עד היום לא חזרו אלי משירות הלקוחות

מסקנה : לא לקנות שום דבר משופרסל אונליין.,
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ולאחר שיחה עימך עודכנו כי קיבלת מענה לפנייתך בנוגע לעגלת המשא.
אנו מצטערים על העיכוב במענה.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online

מוצר:
עגלת שטח מתקפלת
תמונת משתמש
שם:
שרון
תאריך:
23/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבוע רכשתי מקרר מסוג האייר 480 ליטר עם חששות לא מעטים מאחר והביקורות על שופרסל היו גרועות ביותר, אך מאחר והמחיר היה הכי נמוך בשוק והחלטתי ללכת על זה ולא התאכזבתי. המקרר הגיע שלם וללא כל פגמים, עובד מצוין (עד כה) ולכן אני מרוצה!
מוצר:
האייר HRF457
תמונת משתמש
שם:
בנצי
תאריך:
14/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בתאריך 1.7.20 בשופרסל אונליין,הליכון אוסטין, הם התחייבו לספק את המוצר תוך שבעה ימי עסקים.בתום ימי העסקים ומשלא סופק לי המוצר,פניתי אליהם.התברר כי המוצר אינו במלאי,ויסופק בסוף יולי.היות ויש כאן הטעיה צרכנית על פי כל דין ,ביטלתי את הקניה.נגרמה לי עוגמת נפש גדולה.השמרו מהם
תגובת החנות:
שלום רב,
בהמשך לפנייתך אלינו ועקב חוסר מלאי של המוצר, בוצע ביטול עסקה וחשבונך זוכה.
הנושא הועבר לידיעת הספק להשלמת המלאי בהקדם.

תמיד לשירותך
שופרסל Online

מוצר:
יורק אוסטין
תמונת משתמש
שם:
aaarse3
תאריך:
05/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כסא. אחרי שבוע התברר שאין במלאי. רק אחרי שבועיים אחזירו לי את הכסף. סתם בזבזתי זמן
תגובת החנות:
שלום רב,

אבהמשך לפנייתך אלינו והזמנתך באתר, ראשית אנו מתנצלים על חוסר המלאי של הכסא, עודכנת בכך והועברה בקשה לביטול וזיכוי באמצעי התשלום.


תמיד לשירותך,
שופרסל Online

מוצר:
כסא גיימרים אורטופדי NINJA EXTRIM PRO 3
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply