דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת שופרסל (פריסה ארצית)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שופרסל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשופרסל Online ?
1.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
223
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
0
0
2
כל הזמן
33
5
185
נמצאו 223 חוות דעת גולשים על שופרסל Online
תמונת משתמש
שם:
תומר אדרי
תאריך:
27/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקרר חדש הגיע תקול, לפני השימוש סירבו להחליף אותו בטענה שיש לפנות ליבואן, במשך 3 שבועות סבלתי מרעשים וחיכיתי לאיש שירות שהגיע וחיבר לי 10 אזיקונים לטיפול הבעיה, מאז אני מחכה ל"נציג שירות בכיר" בשופרסל שיחזור אליי כדי לומר לי שהמוצר היה בשימוש ולא ניתן להחלפה, לא ממליץ לרכוש דרכם למרות המחירים האטרקטיביים, הוכיחו שזול שווה יקר
תגובת החנות:
שלום רב, תודה על פנייתך אלינו, מבדיקה שערכנו ולאחר ביקור הטכנאי אצלך, הנושא נבחן בשנית והחולט על החלפת המקרר.
בוצעו מספר ניסיונות ליצירת קשר לתיאום ללא מענה, אנו ניצור עימך קשר בהקדם לתיאום ההחלפה.

תמיד לשירותך,
צוות שופרסל Online

מוצר:
מקרר מקפיא תחתון p65
תמונת משתמש
שם:
Jennia
תאריך:
25/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה נוראית של שירות, ליתר דיוק חוסר שירות. בחיים לא אקנה מוצרי חשמל אצל החובבנים האלה.

סיפקו שואב אבק שיאומי ללא פילטר...השירות לקוחות שלהם מביא שירות רק בנושאי אוכל וירקות. למוצרי חשמל יש שירות נפרד רק בשעות הבוקר ותוך כמה ימי עסקים....פשוט חוויה מתסכלת.

הישועה הגיע כי המוקדן השני שסירב לתת שירות למוצר שאינו ירק או פרי הנחה אותי לפנות לספק עצמו....שם אמרו שזה קורה לפעמים, הטכנאי שבדק כנראה שכח להחזיר. האשים את שופרסל באשמה לפאדיחה וסיפק תוך יומיים שליח עם שואב חדש, כמובן רק אחרי שהתלוננתי למנהל הסניף.

את הלקח שלי למדתי, תחשבו טוב
תגובת החנות:
שלום רב,

תודה על פנייתך, בהמשך להתכתבות עם נציגי השירות הנושא הועבר לידיעתם לצורך בחינת המקרה עם הספק, למניעת חוסרים עתידיים בנושא אספקת מוצרי החשמל.
במידה ויהיו לך שאלות נוספות לגבי הנושא, הינך מוזמן לפנות אלינו בערוצים השונים.

תמיד לשירותך!
שופרסל Online


מוצר:
Dreame xr
תמונת משתמש
שם:
nagareli84
תאריך:
25/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ויעיל.
קיבלתי בדיוק תמוצר שהזמנתי, תקין ובאריזתו המקורית.
ראיתי שכולם פה סבלו משופרסל, לדעתי מישהו העורר ועשה שם שינוי.

אני אמשיך להזמין דרכם עד שיוכח אחרת.
מוצר:
SV6020 קיטור מגהץ TAFAL
תמונת משתמש
שם:
ניקול
תאריך:
17/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נוראי, קניתי מכונת כביסה ב6.6.20 היא פגומה ולא שמישה.
הפנו אותי לשירות לתקן אותה
מסרבים לקחת אחריות ולהחליף לי אותה.
לא שילמתי עבור סוג ב שדורש תיקון
לא מקובל שלא מחליפים מוצר חדש שלא עובד
פניתי אליהם ב 11.6.20 ועד עכשיו 17.6.20 אין טיפול ומענה
(ואין לי אפשרות לכבס)
תגובת החנות:
שלום רב,

ע"פ חוק ביטול עסקה, אין אפשרות לבטל מוצר שנעשה בו שימוש או החלפה למוצר חדש ללא בדיקת טכנאי.
אנו נדאג שנציג מטעמנו ייצור עימך קשר להמשך טיפול וסגירת פנייתך במוקד.

לשירותך תמיד,
שופרסל Online

מוצר:
מכונת כביסה indesit
תמונת משתמש
שם:
Nadia
תאריך:
17/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק כמו מאש
חברה בלי שרות לקוחות
3 חודשים אנחנו רודפים אחריהם לביטול עסקה של טלויזיה שהגיעה בלי חשבונית, תקולה עם שלט ובלי הוראות הפעלה בעברית
עשרות פניות בטלפון, בווצאפ,
אף אחד לא מגיב בסוף נאלצנו להגיש תביעה
לכו תקנו בחרות עם ביקורות טובות אם היינו רואים את הביקורות עליהם בזאפ לא היינו מתקרבים אליהם
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו בנוגע למוצר התקול והשיחה עם נציגת שירות הלקוחות, הועברה בקשה לצורך תיאום איסוף המוצר וביטול העסקה.

לשירותך תמיד!
שופרסל Online

מוצר:
טלויזיה XIA0MI 43 אינטש
תמונת משתמש
שם:
י
תאריך:
12/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 18.3.2020 רכשתי (בשופרסל אונליין) מקפיא מסוג 'לנקו'.הזמנה מספר 04048776
ב 25.3.2020 בשעות הערב הגיע שליח והוריד בביתי את המקפיא .אשתי קיבלה את המקפיא.
לאחר כשעתיים הגעתי לביתי ופתחתי את מעטפת הקרטון של המקפיא-להפתעתי חלקו התחתון של המקפיא בדופן ימין אחורית מכופף מפגיעת לחץ חזקה וכן הדופן האחורית שבורה ומכופפת.
למחרת בשעה 08:10 בערך התקשרתי לשרות לקוחות ומסרתי לפקידה על התקלה. היא מסרה לי שזה יטופל ויחזרו אליי ביום ראשון מחברת ינשוף ויבצעו את ההחלפה.
למחרת ב 26.3.2020 בסביבות שעה 08:21 התקשרה אליי נציגה ,סיפרתי לה מה קרה והיא מסרה לי שיחליפו לי את המקפיא, אבל בגלל שהיום יום שישי זה יהיה בשבוע הבא.
החל מיום ראשון 29.3.2020 ועד היום 31.3.2020בשעות הצהרים אני מנסה להשיג את שרות הלקוחות גם בטלפון-עשרות שיחות ביום שמתנתקות לאחר סיום ההודעה המוקלטת, גם השארתי הודעות ב'צור קשר' באתר וגם השארתי הודעות בווצאפ שמסרתם במענה הקולי אבל לא חוזרים אליי.
זה היה בתקופת הסגר ושלא כל המשק עבד.
מה זה היחס הזה???? לבצע קניה ולקחת את כספי זה היה בקלות......אך השרות אחרי הקניה 'לא שווה'. מלא שיחות....מלא מיילים...מלא התכתבות בווצאפ....
ללא טיפול הגיוני.
גם לאחר ששלחו לי טכנאי של החברה שסיפקה את המקפיא,הוא ראה את הפגיעה במקפיא .והחברה מסרה:"בגלל שעברו 14 יום ממועד ההספקה אין מה לעשות..."
סוף טוב.....

רק בסוף חודש אפריל זוכיתי על כל הסכום....החזרתי את המקפיא...וקניתי במקום אחר לשביעות רצוני המלאה..

אני יותר לא אקנה מהם.
תגובת החנות:
שלום רב,

תודה על פנייתך, מבחינת המקרה נראה כי היה עיכוב בקבלת המוצר ואנו מצטערים על כך.
ע"פ רישומינו נראה כי אושר לבצע זיכוי עבורך.

לשירותך בכל עת!
שופרסל Online
מוצר:
מקפיא 6 מגירות NF LFZ376
תמונת משתמש
שם:
זסיא
תאריך:
12/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אפליקציה הכי גרועה שאפשר , כל שאר המתחרים אפליקציות יותר ידותיות וקלות לשימוש
המחירחם יותר יקרים מהאחרים
מה שנשאר זה השירות שעדיין טוב יותר מהמתחרים אבל אין ספק שמשלמים על השירות והרבה
תגובת החנות:
שלום לך,

תודה על פנייתך ומצטערים על חווית השימוש באפליקציה.
אנו עובדים בימים אלו על שדרוגה, לצורך חווית משתמש טובה יותר!

לשירותך בכל עת!
שופרסל Online

מוצר:
133456
תמונת משתמש
שם:
adi
תאריך:
08/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נוראי.
רכשתי טלפון סלולרי שלא הגיע. פניתי עשרות פעמים לשירות לקוחות באמצעות המייל, ובכל פעם כתבו לי שזה הועבר לטיפול המחלקה הרלוונטית, רק שאותה מחלקה רלוונטית לא חוזרת אלי. אחת הנציגות אפילו כתבה לי שהאחריות לספק בזמן היא של ספק חיצוני ועלי לפנות אליו (למרות שזה לא צוין בשום מקום במועד הרכישה, לא מוזכר בתקנון, החשבונית היא של שופרסל והחוזה שלי הוא מולם).
התייחבו לספק תוך 5 ימים, אבל כבר חלפו כבר יותר משבועיים ואף אחד לא מתייחס לפניות שלי
תגובת החנות:
שלום רב,

אנו מצטערים על העיכוב בקבלת המוצר, בהמשך לשיחתך עם נציגת שירות הלקוחות ולאחר קבלת מסרון, המוצר צפוי להתקבל בימים הקרובים.

לשירותך תמיד!
שופרסל Online

מוצר:
סמסונג גלקסי a50
תמונת משתמש
שם:
דיאנה
תאריך:
02/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת ! קניתי מכונת כביסה ב13/5/20! תוך 7 ימי עסקים הייתי אמורה להיות כבר עם מכונה, לאחר שיביאו מוצר פגום נאלצתי לחכות שיביאו לי מכונה חדשה, זה קרה אחרי יותר משבוע ימים,
לאחר מכן הזמנתי התקנה ...המתקין לא יגיעה וגם לא תרח לעדכן שלא מגיעה ! פשוט הזוי, החברות חיצוניות שנותנות שירות למוצרי חשמל שופרסל!
היום 2 ליוני אני עדיין בלי מכונת כביסה!
זה פשוט לא הגיונה, חבל שלא קראתי ביקורות על הנתלות לקויה של שירות מוצרי חשמל שופרסל !
מעבירים אחריות על חברות חיצוניות ,חברות הובלות וחברת התקנות .....תכלס מי שמקבל את הכסף זה שופרסל!
עשיתי אין ספור טלפונים לשירות לוקחות של שופרסל, למובילים, למתקינים !!!! שורה תחתונה אני עדיין בלי מכונת כביסה ! אחרי יותר מחצי חודש!
אני רואה בחומרה רבה את התנהלותה של חברת שופרסל ! וכל ה"ספקים חיצוניים" שאמורים לתת שירות מתעמם !
אל תקנו בשום פנים ואופן מוצרי חשמל בשופרסל אונליין !
עדיין ממתינה שנציג “בכיר" יצור איתי קשר...הזוי...חווית הקנייה מאוד לא נעימה !

דיאנה
מוצר:
מכונת כביסה 7קג FWL71252
תמונת משתמש
שם:
Shirley
תאריך:
01/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

רכשתי מיקסר לפני כשבועיים וחצי ,
לאחר מספר ימים פתחתי את האריזה וגליתי שנזל שמן מהמיקסר המוצר עדיין באריזה ,לכן יצרתי קשר עם שירות הלקוחות בפנייה שאני לא מעוניין במוצר עקב כך שמבחינתי הוא פגום/לא תקין
אמרו/הבטיחו שיצרו איתי קשר תוך 48 שעות (ממה שידוע לי חייב על פי חוק )
,ולא יצרו קשר מאז עבר כמעט שבועיים ,(המחלקה הרלוונטית לא יצרה איתי קשר ),
אין לי אפשרות להחזיר את המוצר ולהזדכות (לא הגיוני )
אין עם מי לדבר
במספר פניות לשירות הלקוחות תמיד אומרים לי שיחזרו אליי המחלקה הרלוונטית ...וכמובן לא חוזרים
האם אני אמור לרדוף אחריכם במשך שבועיים כדי לקבל שירות ?
האם הגיוני לקוח שקנה מוצר לא תקין , לא יכול לדבר עם שירות לקוחות לגבי המוצר ?
האם לוקח מעל 10 ימים לחזור ללקוח ?
האם הגיוני שאין אפשרות להחזיר את המוצר עד שמחלקה רלוונטית תיצור קשר אם בכלל ?
אסור לקנות מהם בפרט מוצרי חשמל
מוצר:
מיקסר
תמונת משתמש
שם:
רעיה גל בורט
תאריך:
01/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין המלצות. מבקשת זיכוי עקב אין מוצר מי 18.05.20.רק פניות.אין טיפול. רק מוקד.וכל יום פניות.
מוצר:
7296073366683 מערכת ישיבה פינתית
תמונת משתמש
שם:
yaakov
תאריך:
20/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מייבש כביסה ולאחר מספר חודשים נקרעה הרצועה ולאחר שיפינו אותי לחברת תמוז התברר כביכול שאין אחריות
כשניסיתי לברר מה פשר העניין פתאוםאף אחד לא חוזר אלי חשבתי ששופרסל זה מקום עם גב , מסתבר שכאשר פתאום יש בעיה אז כבר אין כול כך גב
ואין עם מי לדבר.חבל
מוצר:
מייבש כביסה אריסטון
תמונת משתמש
שם:
Igal
תאריך:
19/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 22/04/20 עשיתי הזמנה של 2 מוצרים מנגל גז וסט ישיבה למרפסת . למחרת עוד בטרם ההזמנה נקלטה בקשתי לבטל אותה בכל אמצעי תקשורת אפשרי אך לא הצלחתי לתפוס אותם בטלפון במשך שעות. כרטיס האשראי כמובן חוייב כבר באותו היום .מאז אני משאיר להם הודעות בווטסאפ ובמייל ללא מענה. כעבור שבועיים להפתעתי הושאר לי המנגל מחוץ לדלת וכל ניסיונתי לבטל ולהחזיר עלו בתוהו וקבלתי רק הבטחות ושקרים. גם אחרי חודש יש לי מנגל תקוע באמצע הסלון וחיוב של 2000 שח בכרטיס האשראי ועוד בתקופת הקורונה הלחוצה. אני עם שופרסל סיימתי לא אקנה שם יותר כלום , מימי לא נתקלתי בשירות או חוסר שיורות כה גרוע!!!
מוצר:
מנגל גז וסט ישיבה למרפסת
תמונת משתמש
שם:
Bar
תאריך:
19/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוי ,
זמן המשלוח מעל 15 ימי עסקים , לאחר קבלת המוצר , הקופסה הייתה פגומה ופתוחה והמכשיר נראה כאילו שהיה בשימוש ונפתח בעבר
יצאה תקשורת מול הספק שפתחה קריאה לספק השני אך טרם התקבל מענה
ממש מאכזב ומאוכזב
מוצר:
1-KO מקצועית זווית משחזת
תמונת משתמש
שם:
קפי
תאריך:
18/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גריל גז בריקמן תאור המוצר (תמונה) לא מתאים לא ניתן לאכסן את מיכל הגז כפי שרואים בתמונה הספק לא נותן תשובות מתאימות חוץ מאשר תארוז את זה באריזה המקורית רק שזה לא ניתן לביצוע מכיוון שצריך להוציא את הגריל מהאריזה ולהרכיב אותו ורק אז רואים שזרוע הקיבוע של מיכל הגז קצרה ב- 6 ס"מ - טענת הספק = סיפורי פוגי
מוצר:
גריל גז
תמונת משתמש
שם:
ELI
תאריך:
17/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול הזנתי הזמנה בערך כ- 800 שקלים בעיקרה, תוספי מזון שבמבצע שהסתיים היום.
בבואי להוסיף הבוקר פריט נוסף בערך של כ- 50 שקלים, ערך הזמנתי התעדכן ל-1186 שקלים.
נוכחתי לראות שההנחות לפריטים שהזנתי אתמול התבטלו. כמובן שביקשתי לבטל מיידית את הזמנתי.

התנהלות זאת איננה תואמת את הרשום בתחתית דף ההזמנות של האתר.
מוצר:
תוספי מזון שונים
תמונת משתמש
שם:
Shaked
תאריך:
16/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחכה כבר חודש וחצי לנעליים שהוזמנו, כל הזמן מבטיחים שיחזרו אליי אני רוצה לבטל את ההזמנה והם לא נותנים.
אל תקנו מהם!!!
מוצר:
nike pegasus 36
תמונת משתמש
שם:
אביאל
תאריך:
14/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב.. לצערי הרב לא בדקתי חוות דעת וזה היה טעות...
השירות שלהם גרוע ביותר .. קניתי שני מכשירי סלולר וקיבלתי אחד.. ושניסיתי לקבל את השני דחו אותי כל פעם שהפניה שלי בטיפול כבר מעל ל10 ימים ועד עכשיו הענין לא טופל...
מוצר:
Galaxy a51
תמונת משתמש
שם:
חיה
תאריך:
14/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אפס שירות! הזמנתי כיריים גז , ובגלל הקורונה(זה היה אז השיא לפני פסח) לא יכל לבא אלי טכנאי לבית להתקין. יום למחרת הגעת המוצר (2/4)כבר יצרתי קשר שאני מעוניינת להחזיר את המוצר ויאספו אותו ממני(קניתי במקום כיריים חשמליות), ומאז חודש וחצי העניין לא טופל אני תקועה עם מארז ענק בבית, פונה אליהם פעם אחר פעם, עונים לי שהעניין בטיפול אבל לא זז כלום! פשוט לדבר לאוויר... מרגישה מרומה, הכסף הלך לפת😐
מוצר:
כיריים של חברת pilot דגם phs60md
תמונת משתמש
שם:
bevguy
תאריך:
13/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנחנו כבר הרבה שנים קונים מזון משופרסל אונליין ומאוד מרוצים. נכון לפעמים יש טעויות ולפעמים יש חוסרים (איפה אין?) אבל השירות תמיד אדיב, עונים לטלפון, מתקשרים חזרה... כבר כמה פעמים הזמנו רהיט גן ומכשירי חשמל מהאתר - במחירים מאוד טובים - והמוצרים תמיד הגיעו במצב תקין ותוך זמן אספקה סביר.
מוצר:
שואב אבק דייסון V11
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
12/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הגרוע ביותר שנתקלתי בו. זוועה, מחכה כבר למעלה מ 20 ימי עסקים למוצר שרכשתי שהוא אמור להגיע תוך 7 ימי עסקים. כמובן הטלפונים או הוואצאפ שהנושא בטיפול מדהימים אותי פשוט זויעה
מוצר:
נדנדה
תמונת משתמש
שם:
Amram
תאריך:
11/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיקסר במבצע שאמור היה להיות מסופק עד 7 ימים
לאחר שבעה ימים .במעקב שלי אחרי ההזמנה נרשם שהמשלוח בהכנה.לאחר שבוע ימים מלא מתקשרים
אלי משופרסל ON LINE.שמחתי לראות בצג שהשיחה היא משופרסל והייתי בטוח שמודיעים לי שהמוצר מגיע.
אבל לא ,מודיעים לי שהמוצר לא במלאי ואין אפשרות לספקו .ומבטלים את העיסקה שכבר שולמה.
מה אפשר להגיד על חברה כזו ? זילזול בלקוחות ? חוסר אחריות כלפי הקונים אצלם?שהציבור יגדיר אותם לפי מיטב שיקולו
שופרסל לא רציני. חבל כי אנחנו לקוחות ותיקים ,חברי מועדון וכ"ו.
חבל שכך.
מוצר:
מיקסר קנווד KMM060
תמונת משתמש
שם:
yoav.bar.sus
תאריך:
11/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק חשמלי מסוג Jimmy jv63,
הבטיחו זמן אספקה של עד 7 ימים, עברו 10 ימים ועדיין לא קיבלתי את המוצר.
כל הניסיונות לבקש נציג שיחזור אליי עלו בתוהו.
תגובת החנות:
שלום רב,

ביצעת את הזמנתך ביום שישי 24.04 ואושרה ביום ראשון 26.04.
ב07.05, פנית אלינו למוקד לבקשה לביטול עסקה.
לאחר אישור, בוטלה הזמנתך ב13.05.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת,
צוות שופרסל Online
מוצר:
שואב אבק אלחוטי Jimmy jv63
תמונת משתמש
שם:
סלבה
תאריך:
05/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כוורת עץ לחדר הילדים לפני חודש וחצי רוצה לעשות ביטול הם לא עונים 10 אימייל,שופרסל ואטסאפ וטלפון .עדיין לא קיבלתי תשובה.
תגובת החנות:
שלום רב,

אנו מתנצלים על השירות הליקוי שקיבלת מאיתנו.
נציג מטעמנו יצור עימך קשר בהקדם לביטול העסקה.

תמיד לשירותך בכל עת!
שופרסל Online
מוצר:
כוורת
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
04/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 30/4/20 רכשתי מיקסר קנווד kmm060 ואוזניות שיוואמי וקבלתי היום את שני המוצרים...
למען האמת הייתי מאוד סקפטי בגלל החוות דעת וחששתי ולמרות זאת קניתי....ואני שמח על הרכישה...
מוצר:
מיקסר קנוודkmm060 ואוזניות שיוואמי Air
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply