דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת שופרסל (פריסה ארצית)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שופרסל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשופרסל Online ?
1.91
ציון ממוצע
44
חוות דעת בשנה האחרונה
61
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
14
3 חודשים אחרונים
9
1
33
6 חודשים אחרונים
9
1
34
שנה אחרונה
9
1
34
כל הזמן
9
1
51
נמצאו 61 חוות דעת גולשים על שופרסל Online
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מייבש כביסה ולאחר מספר חודשים נקרעה הרצועה ולאחר שיפינו אותי לחברת תמוז התברר כביכול שאין אחריות
כשניסיתי לברר מה פשר העניין פתאוםאף אחד לא חוזר אלי חשבתי ששופרסל זה מקום עם גב , מסתבר שכאשר פתאום יש בעיה אז כבר אין כול כך גב
ואין עם מי לדבר.חבל
מוצר:
מייבש כביסה אריסטון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 22/04/20 עשיתי הזמנה של 2 מוצרים מנגל גז וסט ישיבה למרפסת . למחרת עוד בטרם ההזמנה נקלטה בקשתי לבטל אותה בכל אמצעי תקשורת אפשרי אך לא הצלחתי לתפוס אותם בטלפון במשך שעות. כרטיס האשראי כמובן חוייב כבר באותו היום .מאז אני משאיר להם הודעות בווטסאפ ובמייל ללא מענה. כעבור שבועיים להפתעתי הושאר לי המנגל מחוץ לדלת וכל ניסיונתי לבטל ולהחזיר עלו בתוהו וקבלתי רק הבטחות ושקרים. גם אחרי חודש יש לי מנגל תקוע באמצע הסלון וחיוב של 2000 שח בכרטיס האשראי ועוד בתקופת הקורונה הלחוצה. אני עם שופרסל סיימתי לא אקנה שם יותר כלום , מימי לא נתקלתי בשירות או חוסר שיורות כה גרוע!!!
מוצר:
מנגל גז וסט ישיבה למרפסת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוי ,
זמן המשלוח מעל 15 ימי עסקים , לאחר קבלת המוצר , הקופסה הייתה פגומה ופתוחה והמכשיר נראה כאילו שהיה בשימוש ונפתח בעבר
יצאה תקשורת מול הספק שפתחה קריאה לספק השני אך טרם התקבל מענה
ממש מאכזב ומאוכזב
מוצר:
1-KO מקצועית זווית משחזת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גריל גז בריקמן תאור המוצר (תמונה) לא מתאים לא ניתן לאכסן את מיכל הגז כפי שרואים בתמונה הספק לא נותן תשובות מתאימות חוץ מאשר תארוז את זה באריזה המקורית רק שזה לא ניתן לביצוע מכיוון שצריך להוציא את הגריל מהאריזה ולהרכיב אותו ורק אז רואים שזרוע הקיבוע של מיכל הגז קצרה ב- 6 ס"מ - טענת הספק = סיפורי פוגי
מוצר:
גריל גז
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול הזנתי הזמנה בערך כ- 800 שקלים בעיקרה, תוספי מזון שבמבצע שהסתיים היום.
בבואי להוסיף הבוקר פריט נוסף בערך של כ- 50 שקלים, ערך הזמנתי התעדכן ל-1186 שקלים.
נוכחתי לראות שההנחות לפריטים שהזנתי אתמול התבטלו. כמובן שביקשתי לבטל מיידית את הזמנתי.

התנהלות זאת איננה תואמת את הרשום בתחתית דף ההזמנות של האתר.
מוצר:
תוספי מזון שונים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחכה כבר חודש וחצי לנעליים שהוזמנו, כל הזמן מבטיחים שיחזרו אליי אני רוצה לבטל את ההזמנה והם לא נותנים.
אל תקנו מהם!!!
מוצר:
nike pegasus 36
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב.. לצערי הרב לא בדקתי חוות דעת וזה היה טעות...
השירות שלהם גרוע ביותר .. קניתי שני מכשירי סלולר וקיבלתי אחד.. ושניסיתי לקבל את השני דחו אותי כל פעם שהפניה שלי בטיפול כבר מעל ל10 ימים ועד עכשיו הענין לא טופל...
מוצר:
Galaxy a51
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אפס שירות! הזמנתי כיריים גז , ובגלל הקורונה(זה היה אז השיא לפני פסח) לא יכל לבא אלי טכנאי לבית להתקין. יום למחרת הגעת המוצר (2/4)כבר יצרתי קשר שאני מעוניינת להחזיר את המוצר ויאספו אותו ממני(קניתי במקום כיריים חשמליות), ומאז חודש וחצי העניין לא טופל אני תקועה עם מארז ענק בבית, פונה אליהם פעם אחר פעם, עונים לי שהעניין בטיפול אבל לא זז כלום! פשוט לדבר לאוויר... מרגישה מרומה, הכסף הלך לפת😐
מוצר:
כיריים של חברת pilot דגם phs60md
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנחנו כבר הרבה שנים קונים מזון משופרסל אונליין ומאוד מרוצים. נכון לפעמים יש טעויות ולפעמים יש חוסרים (איפה אין?) אבל השירות תמיד אדיב, עונים לטלפון, מתקשרים חזרה... כבר כמה פעמים הזמנו רהיט גן ומכשירי חשמל מהאתר - במחירים מאוד טובים - והמוצרים תמיד הגיעו במצב תקין ותוך זמן אספקה סביר.
מוצר:
שואב אבק דייסון V11
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הגרוע ביותר שנתקלתי בו. זוועה, מחכה כבר למעלה מ 20 ימי עסקים למוצר שרכשתי שהוא אמור להגיע תוך 7 ימי עסקים. כמובן הטלפונים או הוואצאפ שהנושא בטיפול מדהימים אותי פשוט זויעה
מוצר:
נדנדה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיקסר במבצע שאמור היה להיות מסופק עד 7 ימים
לאחר שבעה ימים .במעקב שלי אחרי ההזמנה נרשם שהמשלוח בהכנה.לאחר שבוע ימים מלא מתקשרים
אלי משופרסל ON LINE.שמחתי לראות בצג שהשיחה היא משופרסל והייתי בטוח שמודיעים לי שהמוצר מגיע.
אבל לא ,מודיעים לי שהמוצר לא במלאי ואין אפשרות לספקו .ומבטלים את העיסקה שכבר שולמה.
מה אפשר להגיד על חברה כזו ? זילזול בלקוחות ? חוסר אחריות כלפי הקונים אצלם?שהציבור יגדיר אותם לפי מיטב שיקולו
שופרסל לא רציני. חבל כי אנחנו לקוחות ותיקים ,חברי מועדון וכ"ו.
חבל שכך.
מוצר:
מיקסר קנווד KMM060
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק חשמלי מסוג Jimmy jv63,
הבטיחו זמן אספקה של עד 7 ימים, עברו 10 ימים ועדיין לא קיבלתי את המוצר.
כל הניסיונות לבקש נציג שיחזור אליי עלו בתוהו.
תגובת החנות:
שלום רב,

ביצעת את הזמנתך ביום שישי 24.04 ואושרה ביום ראשון 26.04.
ב07.05, פנית אלינו למוקד לבקשה לביטול עסקה.
לאחר אישור, בוטלה הזמנתך ב13.05.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת,
צוות שופרסל Online
מוצר:
שואב אבק אלחוטי Jimmy jv63
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כוורת עץ לחדר הילדים לפני חודש וחצי רוצה לעשות ביטול הם לא עונים 10 אימייל,שופרסל ואטסאפ וטלפון .עדיין לא קיבלתי תשובה.
תגובת החנות:
שלום רב,

אנו מתנצלים על השירות הליקוי שקיבלת מאיתנו.
נציג מטעמנו יצור עימך קשר בהקדם לביטול העסקה.

תמיד לשירותך בכל עת!
שופרסל Online
מוצר:
כוורת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 30/4/20 רכשתי מיקסר קנווד kmm060 ואוזניות שיוואמי וקבלתי היום את שני המוצרים...
למען האמת הייתי מאוד סקפטי בגלל החוות דעת וחששתי ולמרות זאת קניתי....ואני שמח על הרכישה...
מוצר:
מיקסר קנוודkmm060 ואוזניות שיוואמי Air
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע.
ההורים שלי הזמינו מספר מוצרים.
החברה סיפקה 2 מתוך 3 בשלמותם. לקח שבועיים עד שבא טכנאי להתקין
אחרי שהגיע , הסתבר כי תנור בילד אין הגיע ללא קבל ולא ניתן להתקין אותו.
פנינו אל שופרסל אונליין כמה וכמה פעמים , בטלפון , במייל
מטרטרים אותנו לחברת הנהגים שלהם - ינשוף קטן (מה קשור?)
אח"כ טוענים שמי שמטפל זו חברת המשלוחים שלהם "תמוז"
דרשתי מהם כמה פעמים לטפל בעצמם , אמרו שיטפלו ושוב מקבלים מייל שהכתובת זו חברת תמוז.
מול חברת תמוז , הם מבטיחים לטפל וגם הם לא מטפלים ולא חוזרים.
פשוט זוועה , כבר חודש עבר מאז ביקור הטכנאי וחודש וחצי מאז קבלת המוצרים.
לא להזמין מהחברה הזו - ראו הוזהרתם. צריך להחרים חברות כאלו
מוצר:
תנור בילד אין בוש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אוזניות אלחוטיות. אף טלפון לא מצליח לזהות את האוזניות. קשה מאוד להשיג אותם בטלפון ועד שהשגתי הם שולחים אותי לספק שלהם שטוען שהוא כבר חודשיים לא מוכר להם אוזניות... בקיצור שירות מזעזע!!! ומוצר פגום!
תגובת החנות:
שלום רב,
ראשית אנו מתנצלים על אשר קשה לפריט שרכשת מאיתנו.
יצרת קשר בתחילת החודש עם מערך שירות הלקוחת של האתר, והפננו אותך לקבל שירות אצל הספק, היות ונמצאה תקלה במוצר.
לצערנו, היות ומדובר בפריט סטרילי - לא ניתן לבצע ביטול של העסקה והוצע לך, יחד עם שירות הלקוחות שלנו ושירות הלקוחת של הספק ב04.05 לגשת למרכז השירות באיזור מגוריך לקבלת שירות ובדיקת התקלה אותה הינך טוען שקיימת. כמו כן נאמר, כי במידה והמוצר תקול, יוחלף בחדש.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת,
צוות שופרסל Online

מוצר:
אוזניות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,
בתאריך 5.4.20 רכשתי משופרסל אונליין, רובוט מנקה חלונות ב-900 ש"ח, לאחר שימוש של 40 דקות, המכשיר עצר ונדף ממנו ריח שרוף.
בתאריך 10.4.20 פניתי לשופרסל דרך הוואטסאפ לאחר מספר ימים בהם לא ניתן היה להשיגם טלפונית, לאחר שפרטתי את התקלה וצרפתי את חשבונית הרכישה, נאמר לי כי הנושא יטופל. כמובן שלא טופל. מאז ועד היום פניתי אליהם 4 פעמים נוספות כאשר בכל פניה נאלצתי להסביר הכל מחדש לנציג שלא ידע לאתר את פניותי הקודמות.
בפניה האחרונה נאמר לי, בשיא החוצפה, כי עלי לפנות לספק למרות שהרכישה בוצעה בשופרסל. בחוסר ברירה פניתי לספק שטען שאינו יכול לקבל כרגע את המוצר ואינו יכול להחליפו או לתקנו או לזכותי. עוד טען שאינו יודע מתי ישוב לעבודה סדירה וגם אם ישוב, עלי להביא את המוצר למעבדה שממוקמת בעמק חפר, כאשר אני תושבת רמת גן.
היום, בלית ברירה, ניגשתי לסניף שופרסל בכדי לבדוק אם אוכל לקבל זיכוי על המוצר ולהחזירו, אך שוב הפנו אותי לספק.
לא יתכן שביצעתי רכישה ישירות משופרסל, סופק לי מוצר תקול וכמעט חודש שאינני מקבלת מענה על רכישה של 900 ש"ח, שרות הלקוחות של שופרסל הינו מתחת לכל ביקורת וכלקוחה קבועה אני מצפה לקבל מענה מיידי וכי שליח יגיע לאסוף את המוצר על מנת לזכותי. אני מאוכזבת וחסרת אונים מול מערכת שאינה יודעת ימינה משמאלה.
חוויה משפילה ולא מכובדת!!
מוצר:
רובוט מנקה חלונות HOBOT
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ככ הרבה אנשים לפני כתבו בפייסבוק על ההתנהלות של חברת תמוז שיווק מוצרי חשמל (החברה הנותנת שירות למוצרי שופרסל און ליין) ושופרסל עדיין ממשיכים לעבוד עם החברה הזאת. אל תגידו שלא הזהירו אותכם!
תגובת החנות:
שלום רב,

ראשית על מתנצלים על השירות שקיבלת מחברת תמוז, יחד עם זאת אנחנו פועלים למגר תופעות מסוג זה ופנייתך הועברה לגורם אחראי בחברת תמוז לטיפול במקרה ולמניעה של מקרים דומים.

תמיד לשירותך!
צוות שופרסל Online
מוצר:
מכונת כביסה bosch
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה של בשופרסל אונליין. חצי מהמצרכים לא הביאו . לא התקשרו להודיע שחסרים הפריטים למרות שביקשתי בהזמנה להתקשר
לא הייתי מזמינה אצלם.
גם חייבו אותי על הפריטים שלא הביאו.
לא אזמין יותר אצלם!!!1
מוצר:
מצרכי מזון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סיר ב29.3 עבור פסח את החיוב דאגו לבצע מיד אבל הסיר עד היום לא הגיע. כמובן שבמענה הטלפוני אין תשובה גם כאשר חיכיתי 50 דקות. למייל דוקא הגיבו "שיתקשרו אליך תסרבי לקבל את הסיר".
את הרכישה ביצעתי כחלק מקניית אונליין באתר שופרסל, אין לי מספר של ספק ואת הפתרון אני מצפה לקבל משירות לקוחות של שופרסל. ממש חוסר אונים. ממליצה לא לבצע באתר שופרסל רכישות של מוצרים שאינם מזון
מוצר:
סיר סוארס נירוסטה ארבל 28 ס"מ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאז תקופה הקורונה השירות פשוט גרוע. אין אם מי לדבר בשירות לקוחות הטלפוני, שירות הלקוחות באמצעות הודעות ווטסאפ חוזרים אליך רק אחרי ימים, הם ביטלו את האפשרות שהיתה בעבר שייצרו קשר טלפוני לתיאום תחליפים אם חסר משהו מההזמנה.
בעבר השירות היה מצוין, אבל עכשיו הם מנצלים את המצב כדי להרוויח על חשבון הלקוחות ולוקחים כמות הזמנות שהם יכולים לעמוד בה רק על חשבון השירות שניתן ללקוחות
מוצר:
הזמנת סל מוצרים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני 3 שבועות הזמנתי הזמנה בסך של כ- 950 שקל .. חיכיתי בסבלנות בגלל המצב הקיים ... בתקווה שבסוף יום לפני ערב החג השני , יגיע המשלוח שהזמנתי, היות ובלילה הקודם ב-3 לפנות בוקר , בדקתי והכל היה זמין .. המשלוח לצערי אחרי בשעתיים והגיעו 3 קופסאות קטנות וידיעתי שאני בבעיה ... הקופסאות הכילו מוצרים בלתי חיונים שהזמנתי "על הדרך" , רוב המוצרים לא קבלתי וגם מה שהיגע היגע מופשר, חסה רקובה , לימונים ותפוזים ענקיים שעוית קפואה - מופשרת לגמר , שזרקתי מייד ידעתי מפעמים קודמות ,שאני מקבלת את המוצרים מסניף בחולון , כנראה סניף שאין לו את רוב המוצרים ..השאלה שלי , מדוע לא להעביר הזמנה לסניף שיש בו את רוב המוצרים ושהלקוח אחרי 3 שבועות של המתנה יקבל אותם ?! לחלופין הייתה שמחה באם היו כותבים שאין להם מוצרים והייתי דואגת להזמין ממקום אחר ולא לחכות 3 שבעות ולא לקבל כמעט כלום !!!
לנו כלקוחות יש הרבה כח, ואנחנו יכולים לדבר "ברגלים" ולא לפקוד יותר את שופרסל גם אחרי שהכל יחזור לקדמותו , כי זילזול כזה בלקוחות הוא שערורייתי ... וגם לא סיבת הקורונה לא מצדיקה את הזילזול הזה !! גם חשבונית לא קבלתי למרות שביקשתי מספר פעמים !!
תגובת החנות:
שלום דור,

ראשית אנו מתנצלים על השירות שתיארת כאן... ועושים את כל המאמצים בעת משבר הקורונה להפוך את החוויה לחיובית ולעמוד בסטנדרטים שאת כה רגילה להם בחיי היום יום הרגילים. חשוב להבהיר כי ליקוט ההזמנה למשלוח מתבצע ביום אליו הזמנת את המשלוח (לדברייך 3 שבועות) ולא באותו יום בו ביצעת את ההזמנה.
כמו כן, פנית לשירות לקוחות פעמיים: בפעם הראשונה זוכית ע"י נציגנו בעלות דמי משלוח בשל איכות ירקות ופירות שהגיעו.
ואילו בפעם השניה שפנית אלינו לגבי החוסרים ומעבר לסניף קבלה אחר, הוסבר לך בפרוטרוט על נושא חוסר המלאי והמאמצים להשלמה ושלא ניתן לשנות את הסניף ממנו מגיע אלייך המשלוח.


ננשמח לעמוד לשירותך בכל עת!
צוות שופרסל Online

מוצר:
הכל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עד תחילת הקורונה נהניתי מאוד מהשירות אונליין. הכל היה נפלא. אני גרה בדימונה והם שלחו את המוצרים תמיד עד לדימונה מב"ש. מכיון שיש כעת לחץ בשל הקורונה, הם הפכו את סניף שופרסל דיל דימונה לאונליין, וההזמנה הראשונה שלי משם היתה פשוט זוועה. המשלוח היה אמור להגיע משעה 18 בערב והלאה והוא הגיע בשעה 14:30. למרות שסימנתי שאין להחליף מוצרים ללא תיאום איתי, הרבה מוצרים הגיעו בשונה לחלוטין, מכיון שהרבה מוצרים שנהגתי לקנות באונליין חסרים בסניף שופרסל דיל. מוצרים מחברות אחרות מאלו שהזמנתי. על חלק מהמוצרים זוכיתי אבל הכסף לא מעניין אותי אלא השירות. בשל המעבר לדימונה גם אין עופות עטרה ובשר חלק שנהגתי לרכוש מאצלם. בתחילה חשבתי שהבשר נגמר כל הזמן. עד שהתנתקתי והקשתי עטרה בשורת חיפוש וגיליתי לתדהמתי ואכזבתי כי אין חוסרים בעטרה, אלא שאלינו לא יגיע יותר שום מוצר מב"ש. איבדתם לקוחה מצוינת
תגובת החנות:
שלום רב,

ראשית אנו על מתנצלים על השירות אותו את מתארת כאן בדברייך.
שנית, בפנייתך לשירות הלקוחות שלנו קיבלת זיכוי על מוצרים שלא סופקו לך וכן על הפרשי המחיר בגלל התחליפים.
בנוסף, לגבי העברה לסניף דימונה: בשל המצב בוצעו שינויים במשלוח האונליין המתבצעים לאיזורך, כמו כן לאור העומס שנוצר וריבוי ההזמנות חלק מהמוצרים לא היו במלאי, אך אנו עושים את כל המאמצים להשלים את המלאי בהקדם.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת!
צוות שופרסל Online
מוצר:
מזון וחומרי ניקוי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי מזעזע שקיבלתי בחיי. הזמנתי קורקינט ב8.3 יצרתי איתם קשר כבר 3 פעמים ועדיין המוצר לא סופק. אני מנסה לבטל את ההזמנה כבר מעל לשבוע וחצי ולא מצליח! התרחקו מהם כמו מאש
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מתנצלים על חווית השירות שחווית מצידנו, יחד עם זאת, אנו עושים את כל המאמצים לחזור ללקוחותינו כמה שיותר מהר בעתות משבר כמו הקורונה.
כמו כן, בהזמנתך נפלה טעות מערכת ולכן לא סופקה לך.
החיוב בגינה בוטל וניתנה לך מחווה שירותית ע"י אחד מנציגנו.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת!
צוות שופרסל Online
מוצר:
קורקינט שיאומי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 24 למרץ הזמנתי טאבלט סמסונג. מבטיחים לספק תוך 7 ימי עבודה. נכון להיום 13 לפברואר ההזמנה לא סופקה. אין עם מי לדבר.
מוצר:
Galaxy Tab A 10.1 כסוף
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.