דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

שופרסל Online (Shufersal)

רשת שופרסל (פריסה ארצית)
(1 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שופרסל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשופרסל Online ?
1.00
ציון ממוצע
19
חוות דעת בשנה האחרונה
19
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
8
6 חודשים אחרונים
0
0
16
שנה אחרונה
0
0
19
כל הזמן
0
0
19
נמצאו 19 חוות דעת גולשים על שופרסל Online
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה - 25/12/18 ביצעתי רכישה של מכונת כביסה באתר החברה,
בתאריך ה - 26/12/18 בשעה 12:52 התקשרו אליי לתיאום הגעת טכנאי ותאמו ל 30/12/18 בין השעות 14:00-18:00 בהתראה של שעה.
היום המיוחל הגיע ובשעה 15:30 התקשר הטכנאי ולדבריו הוא נמצא מחוץ לבית...
שאלתי אותו לגבי ה"התראה של שעה" והוא טען שהתקשר ולא הייתה תשובה, לא התכוונתי להמשיך ולהתווכח אתו, אך בוודאות מוחלטת לא התקבלה אף שיחה ממנו.
ביקשתי ממנו לפחות להמתין ואני אצא מיד מהעבודה (מרחק של 20-30 דק) אך הוא לא היה מוכן לשמוע,
ביקשתי ממנו אולי לגשת ללקוח הבא בתור ולחזור אחר כך אבל כנראה היו לו תכניות אחרות והוא סירב להיות יצירתי ולפתור את הבעיה שהוא יצר מלכתחילה.
הוא הציע להשאיר את המכונה ליד דלת הכניסה כמובן שלא הסכמתי להצעה חסרת האחריות/ רצינות שלו מכיוון שהוא אמור בסופו של דבר לאסוף את המכונה התקולה,
ואז הוא פשוט אמר "יחזרו אלייך מהמשרד" וניתק...
הייתי ממש המום מההתנהלות והרגשתי אכזבה גדולה מאוד וחווית הרכישה שהייתה טובה והתחלפה בטעם רע ומר.
אגב,
נדרשתי לחכות לשיחה מ"בכיר" מאז 31.12.18
"בכיר צריך לחזור אליך עד היום בצהריים"
"אני רואה שבכיר אמור לחזור אלייך"

נכון לרגע זה אני עדיין ללא טיפול וללא יחס,
אין מועד לאספקה, אין מכונת כביסה...

אני לשופרסל לא מתקרב יותר
תגובת החנות:
עם קבלת הפניה המצ"ב, נציגה בכירה במוקד ה NF , שוחחה עם הלקוח, התנצלה בפניו על חווית
השירות שקיבל.

מאחר ושביעות רצונו של הלקוח חשובה לנו, העניקה לו מחוות שירות בזיכוי אישי.

נשמח להמשיך לעמוד לשירותו של הלקוח גם בעתיד

מוצר:
מכונת כביסה Indesit
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין אף חוות דעת טובה? לא כדאי לקנות? נשמע כמו גוף סביא שאמורה להיות חווית קניה טובה
מוצר:
ו655
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה ושירות זוועה לא לרכוש באון ליין הם מרמים במבצעים שלהם מוזמנים להצטרף לתביעה יצוגית נגדם
רכשתי מוצר במבצע של קנה ב 500 וקבל 200 לקניה בשופרסל וכמובן הם העלימו את הקניה
מוצר:
מקרר משרדי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי משלוח משופרסל אונליין , הנהג התקשר אלי שהוא בדרך אלי הגעתי בידיוק אחרי שלוש דקות והנהג כבר הגיע . שעליתי למעלה גיליתי כי לא הושארה לי תעודת משלוח ואז הגיע הרגע היותר מעצבן שהשישית מים שהזמנתי מפוצצת כולה כל הבית היה עם עם שלוליות מים בגלל חוסר אכפתיות ! ולאחר שיחה מול המוקדם התגלה כי שכחו להביא מספר דברים אבל חלילה לא שכחו לחייב .
התקשרתי למוקד שיגיעו לקחת את כל הדברים ולקבל זיכוי .
המוקדנית אמרה שבכלל לא חוייבנו והנהג יגיע לאסוף .
אז כן הנהג הגיע לאסוף אבל את החיוב על המוצרים בוצע במלואו !!!!
עד שהצלחתי להשיג נציג שיכול לעזור לי ולקבל זיכוי על קנייה שלמה יצאה לי הנשמה ומספר פעמים טענו כי בכלל לא חויבנו !
בנוסף לכל הדבר הזה ההתנהגות של הנהג הייתה בזויה במלוא מובן המילה חוסר תשומת לב ואכפתיות כלפי הלקוח .
מאכזב שחברה כלכך גדולה שמה לעצמה רגליים בנושאים כאלה !
אני סיימתי עם הזמנות משופרסל !!
לחיובים על דברים שלא הגיעו והתנהגות כזו כלפי לקוחות אני לא נותנת יד !!
מוצר:
45
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו בשופרסל אונליין מכונת כביסה של בוש. התקשרתי אחרי כמה ימים לוודא שההזמנה הגיעה, כי אף אחד לא יצר קשר לתאם אספקה (שאמורה להיות תוך 7 ימי עסקים). ענו לי שאין מה לדאוג, ההזמנה התקבלה (וחוייבה כמובן) ויצרו קשר בקרוב לתאם. התקשרתי שוב אחרי 7 ימי עסקים - כמובן שלא יצרו קשר. ענתה מישהי ואמרה שתעביר את הפנייה הלאה. חזרו אליי אחרי כמה שעות להודיע שאין את מכונת הכביסה במלאי ושהם מבטלים את ההזמנה שלנו. פשוט חוצפה, במקום להודיע באותו היום או לפחות באחת הפעמים שהתקשרתי. נתנו לנו לחכות, לרדוף אחריהם, לפספס את המבצעים של הבלק פריידי במקומות אחרים - ועכשיו נתקענו בלי מכונת כביסה.
מוצר:
מכונת כביסה בוש wab2026y
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם היה אפשר לדרג 0 הייתי מדרגת 0!
חוויה נוראית,
מעבר לזה שהאתר והאפליקציה מלאים באגים וכל הזמנה שלי דרשה 20 שיחות לשירות לקוחות עד שבסוף עשו לי הזמנה טלפונית
עד היום לא קבלתי את המוצר, רשמו עד 7 ימי עסקים,
ההזמנה בוצעה ב21/11/18
כל פעם כשאני מתקשרת, ממתינה זמן ארוך על הקו ויחזרו אלי, ככה כל יום! שרות לקוחות נוראי! מתחרטת על העסקה שעשיתי איתם
מוצר:
רצועות לאימון פונקציונלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!!הזמנתי סט רהיטי גינה וגם מזרן. בשתי ההזמנות התקשרתי מעל 10 פעמים לשרות הלקוחות כי המוצרים לא הגיעו. כל שיחה הסתיימה ב"נבדוק ונחזור אליך". לקח חודשיים עד שקיבלתי את המוצרים במקום 14 ימי עסקים.
מוצר:
מזרון קפיצים אורטופדי קוד פריט 7296073282006
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות על הפנים!!
אל תתקרבו אליהם למרות המחירים הזולים והמבצעים!

התקשרתי מראש עוד לפני שעברו 7 ימי עסקים כדי לוודא שיגיע בזמן.. הובטח לי שיצרו איתי קשר.. לא יצרו..
ביום שבו היה אמור להגיע המייבש לא יצרו קשר אז התקשרתי בצהריים (בכל זאת אנשים עובדים בבוקר).. אמרו שבודקים ויחזרו אלי.. לא חזרו..
התקשרתי שוב.. אמרו שעכשיו המחלקה סגורה ויצרו איתי קשר למחרת (איחור של יום מ7 ימי עסקים)
למחרת התקשרתי ב 10 בבוקר של יהיה פשלות.. אמרו שיחזרו אלי וזה בבדיקה
חזרו רק ב2 בצהריים.. אמר לי שניה אני בודק וחוזר אליך.. לא חזר
התקשרתי ב3 אמרו לי בודקים וגלית תחזור אליך.. נשמע אמין.. חיכיתי.. ניחשתם נכון.. לא חזרו.. התקשרתי..
אמרו "הפעם אני כותב לה תחזרי דחוף".. עד 4 וחצי לא חזרו..
שוב התקשרתי ודרשתי לדבר עם גלית/ דלית הזאת... לא הסכימו.. "אם היא אמרה שתחזור אליך היא תחזור"
ב5 התקשרתי ודרשתי לבטל את ההזמנה (אחרי יומיים של איחור והרבה עצבים וטלפונים)
אמרו לי.. ניחשתם נכון.. נחזור אליך!

מחכה שיחזרו...
מוצר:
מייבש כביסה 7קג קונדסור BOSCH WTN86200
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גועל נפש של שירות, הזמנתי פריט לאחר שהתקשרתי לוודא שיש אותו במלאי, קיבלתי אישור הזמנה ונציג גם התקשר כדי לקבוע משלוח אך יום לפני המשלוח התקשרו שוב כדי להגיד שנגמר המלאי ושאין צפי שיחזור.
מוצר:
Roborock s50
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע לי היום המייבש ואז הסתבר לי למה הוא זול יותר מאחרים בזאפ. אני קיבלתי את המייבש שמיועד לשוק הפולני עם תפריטים ותצוגה בפולנית.
צריך לשבת עם מילון כדי לבחור תוכנית ייבוש.
לא היה שום אזכור לזה בדף המוצר או בקבלה וחשבונית.
אז אם לא בא לכם להתברבר עם פולנית עדיף שתוודאו לפני הזמנה שהם מתחייבים לשלוח לכם את הדגם עם IL בסוף.
תגובת החנות:
שלום רן,

צר לי על המקרה
אנא העבר לי בבקשה את פרטיך שם מלא וטלפון ואדאג שיצרו אתך קשר לטפל בהדבקת פאנל חדש
מוצר:
מייבש כביסה bosch wtn86200
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת כביסה בוש בתאריך 23/08/201 ועד היום 4.10.2018 לא הגיע !
כבר חודש וחצי ללא מכונת כביסה
מוצר:
מכונת כביסה בוש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שלישיה של מזוודות בתאריך ה-07/08, הבטיחו עד 14 ימי עסקים. במהלך הימים התקשרתי מאחר ורציתי אותם לנסיעה לחו"ל.
נסעתי ולא קיבלתי שום הודעה מהספק. ניסיתי עוד מספר פעמים ולא היה כלום.
ב-05/09 התקשרתי שוב מאחר והייתי אמורה לקבל לפי הבטחתם ב-27/08 את המזוודות, ושוב אותם משפטים "האם הספק יצר איתי קשר".
והנה להפתעתי באותו יום הספק יצר איתי קשר. שאלתי איפה הם היו עד עכשיו. הם טענו שרק עכשיו קיבלו את הפרטים שלי.
המזוודות סופקו. אבל בכל זאת רציתי לברר עם המשרדים מדוע האיחור" הבטיחו לי שנציג מטעמם יחזור אלי. שבועיים אחרי אין קול ואין עונה.
לאחר החוויה שעברתי איתם.....לא לקנות מהם, הם לא אמינים ואין להם שירות לקוחות מלבד טלפניות שעונות לטלפון.
מוצר:
מזוודות של חברת swiss
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה לצורך מעבר דירה:
תיאמנו בהזמנה תאריך אספקה כתנאי לקניה מהם, יומיים לפני התאריך אומרים שאין להם מקרר במלאי, אחרי מיליון שיחות בנסיונות להגיע לספקים, ים ועצבים -סיפקו ביום המיועד, ואם חשבתי שזה מעצבן הגיע חברת תמוז שהיא היבואן המקביל ששופרסל עובדת איתם, לא עונים לטלפונים, אחרי שסוף סוף קבענו הגיע טכנאי והתקין רק דבר אחד והלך! בנסיונות להגיע למוקד העבירו אותי למנהל שאמר לי שהוא בודק וחוזר אליי, סינן אותי במשך כל היום, לאחר שיחות עם שופרסל במטרה להחזיר את כל המוצרים, נזכרו לתאם איתי עוד פעם טכנאי (יום עבודה נוסף שאני מפסידה בגלל טמטום!)
מוצר:
Sumsong
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מזעזעת.

**************************נכתב בראש השנה********************************

לא טרחתי לקרוא עליה חוות דעת שכן חשבתי שמדובר בחנות אמינה. עכשיו שאני רואה את חוות הדעת האחרות, אני מבין איזה טעות עשיתי!

בתאריך ה17.8.2018 הזמנתי תנור אפיה, כבר לאחר הקניה נראה לי משהו מוזר לגבי הקניה שכן הסטטוס של הקניה הועבר ל סופק באותו יום של הקניה (לאחר שיחה עם שירות לקוחות התברר כסטנדרט חסר משמעות).

בכל מקרה לא יצרו איתי קשר.

פתחתי קריאה באפליקציה שלהם-אין קול ואין עונה.

לאחר 10 ימים בערך התקשרתי לשירות לקוחות . תשובה :" אנחנו לא יכולים לעשות כלום רק להעביר את ההודעה, אבל אל תדאג יחזרו אליך עוד היום"

כמובן שאף אחד לא חזר אלי

התקשרתי אחרי מספר ימים שוב לשירות לקוחות ואותה תשובה: " אנחנו לא יכולים לעשות כלום רק להעביר את ההודעה, אבל אל תדאג יחזרו אליך עוד היום"

אף אחד לא חזר אלי.

אחרי מספר ימים התקשרתי שוב, אך הפעם המוקדנית כן יכלה להעביר אותי ושוחחתי עם בחורה ממחלקת מוצרי החשמל שאמרה משהו בסגנון:

"אין לנו את זה במלאי , אבל יכול להיות שיש את זה בסניף אחר והיא תחזור אלי" (בקיצור באלגן)

כמובן שלא חזרה אלי.

התקשרתי שוב אחרי מספר ימים לשירות לקוחות-התשובה בטיפול יחזרו אליך. כמובן שלא חזרו

התקשרתי אחרי כמה ימים לבטל את העסקה. אין בעיה יחזרו אליך.

אף אחד לא חזר אלי.

בערב ראש השנה, התקשרה אלי בחורה משירות הלקוחות:"מה לא סיפקו לך עדיין את התנור, כי רשום אצלי שטופל......"

עכשיו אנחנו בראש השנה ונתקענו בלי תנור. אין לי דרך לבטל את העסקה כי שירות הלקוחות לא מגיב ואני גם לא יכול לקנות תנור אחר במקום אחר שלא אמצא את עצמי עם שני תנורים.

רוצה להדגיש: אני כותב את זה בראש השנה, כי יש לי הרגשה שהם ישתמשו בתירוץ הישראלי המוכר של "זה בגלל החגים....." . למען הסר ספק, הכל התרחש לפני ראש השנה.
מוצר:
תנור אפיה Beko
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות - קניתי טלבזיה 55, קיבלתי אישור, אפילו תיאמו מועד מסירה ואז יום לפני המסירה המוביל מתקשר ואומר שאין את הטלבזיה במלאי וגם לא תהיה. אני משופרסל אונליין לא קונה יותר.
מוצר:
55PUT6002/98 "55 LED
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק כמו מאש. הזמנתי טלוויזיה משופרסל אונליין, לאחר יום יומיים קיבלתי קבלה והתקשרו אלי לתאם אספקה. קבענו ליום שלישי. ביום שני בצהריים אני מקבל שיחה מהמוביל. "אין לנו את זה במלאי, שופרסל הטעו אותנו, תתקשר אליהם לברר" וניתוק. אחרי טרטורים אין ספור נאמר לי שבאמת אין את הטלוויזיה במלאי. ונזכרו להגיד לי את זה פחות מ24 שעות לפני היום בו הייתי אמור לקבל את המוצר, וזה אחרי שתיכננתי כבר יום חופש מהעבודה ותיאמתי עם חברת כבלים התקנה בביתף ואחרי שכבר החיוב ירד לי מהאשראי! (ההזמנה בוצעה בסוף החודש) כלומר הכסף כבר שכב אצל שופרסל ואני קיבלתי כינים

חסכתי מכם בין היתר ביזיון של שירות, שעות של המתנות על הקו ונציגות שירות שאין להן מושג מהחיים.
בושה בושה בושה
מוצר:
טלוויזית טושיבה 50'
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שופרסל Online – ערכתי הזמנה באתר ב-7.8.2018 לקראת חצות לשעה 17:00 למחרת, אך לא קיבלתי אישור לכך במייל. חששתי שההזמנה לא נקלטה. חזרתי לאתר ומצאתי אותה בהזמנות קודמות. צילמתי מסך. לא שלחתי הודעה לשירות הלקוחות כי מעולם פניות בדרך זו לא נענו.
8.8.2019 בבוקר עדיין לא הגיע אישור. התקשרתי לשופרסל אונליין, קיוויתי שזאת רק תקלה טכנית וההזמנה כן נקלטה ותסופק. הנציג במחלקה הטכנית ענה, כי בוודאי לא ביצעתי את ההזמנה. חזרתי והדגשתי כי ההזמנה נראית באתר ובידיי צילום מסך. אז חפשי את האישור בספאם שלך, הוא הודיע לי, במקום לבדוק מדוע לא קיבלתי אישור על ביצוע ההזמנה ולומר לי האם הזמנתי אכין תסופק.
התקשרתי שוב, הפעם לשירות הלקוחות העסקי, ענתה לי ליאורה, דרשה את מספר ההזמנה שאמור להופיע באישור שלא קיבלתי. חזרתי על השתלשלות הדברים, והיא הודיעה לי: "אני לא אחראית על התמיכה הטכנית."
התקשרתי בשלישית, הפעם לשירות הלקוחות הרגיל, כועסת על חוסר השירות והזמן שאני משחיתה. ענתה לי סימה, ביקשתי לדבר עם מנהל/ת שירות הלקוחות. היא דרשה לשמוע מדוע התקשרתי (כי זמן של אחרים חסר ערך אצל עובדים שכירים). בחינוכיות רבה היא הטיפה לי על "כבוד". כבוד? כשתכבדו את הלקוחות שלכם תטיפו להם על כבוד. לא הצלחתי להגיע למנהל/ת השירות לקבל תשובות.
המשכתי לדף הפייסבוק של שופרסל, השעה כבר הייתה אחה"צ, גוללתי את השתלשלות הדברים. דרשתי שיחזור אליי מנהל/ת השירות. קיבלתי במענה מילים ריקות. דין ודברים עקר מתועלת. עקב כך, אחרי כשעה התקשר נציג שירות מהמניין. עכשיו אני רוצה מנהל. התבזבז לי יותר מחצי יום עבודה. בקשתי לא נענתה.
עברו יומיים ממועד ההזמנה, עכשיו 14:00 בצהריים 9.8.2018, ועדיין, למרות הפניות הרבות שלי (יש נוספות, כולן מתועדות) לא קיבלתי התנצלות וטלפון ממנהל/ת שירות הלקוחות של שופרסל אונליין.
חוויית שירות? חיסכון בזמן? לא בשופרסל אונליין!


מוצר:
מזון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במילה אחת בלאגן. חוץ מלמכור לא יודעים לעשות כלום.
שלחו SMS עם מועד מסירה של המקרר, ללא טלפון או שם למי לחזור.
רק תחכה בבית בתאריך מסויים שקבענו בין 13-19 (חצי יום !!)
התקשרתי לשאול מי המוביל כדי לנסות לשנות מועד של ההובלה הפנו אותי בטעות לניופאן שהפנו למובילים שלהם.
אחרי חצי יום טלפונים ניופאן אמרו שאין להם הובלה כזו. חזרתי לשופרסל ומישהו אחר הפנה שוב לניופאן.
רק אחרי שהתעקשתי הפנה לחברת לוגיסטיקייר שמסתבר שהיא המוביל שלהם.
חברת לוגיסטיקייר חייבת לפנות את המקרר הישן עפ"י חוק, אבל מאחר ושופרסל לא משלמים להם , הם לא מוכנים לחכות אפילו 5 דקות שנעביר את הדברים מהמקרר הישן אל החדש. או שיעמוד ריק ליד הדלת או שלא נפנה. לא עוזר גם אם מוכנים להוסיף כסף.
אח"כ מתקשרים לניופאן לתאם התקנה שמגיעה כחלק מרכישת המקרר ואז מנסים לשכנע אותך שאין צורך בהדרכה, וחיבור - רק תחבר לחשמל ויש אחריות.
ניופאן דורשים חשבונית מקור בשביל ההתקנה. מסביר להם שקיבלתי משופרסל רק במייל - אין עם מי לדבר...
לגבי תקופת האחריות אין לי מושג מהי כי באתר של שופרסל לא כתוב וגם לא שלחו תעודת אחריות עם תוקף.
בקיצור - בלאגן בשופרסל אונליין, זה לא אמזון ....
לא אקנה שם יותר.
מוצר:
מקרר HTD635AS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מזעזעת !!! הזמנו מכונת כביסה, שהייתה אמורה להגיע תוך 7 ימי עסקים. אחרי שעברו 7 ימי עסקים ומכונת הכביסה לא סופקה, התקשרנו לשופרסל, ואמרו לנו שיטפלו בזה, ונקבל מהם טלפון. מחר יהיה שבוע לאחר אותה שיחת טלפון, ונכון לעכשיו, לא הגיעה מכונת הכביסה ולא בוצעה שיחת טלפון. לכן היום התקשרנו לשופרסל שוב, ואמרו שוב שיבדקו ויטפלו בהזמנה. אנחנו ממתינים.
עדכון: לאחר המתנה של 3 (!!) שבועות, ולאחר 3 שיחות טלפון שלא טופלו, החלטנו לבטל את הרכישה, מאחר ומכונת הכביסה לא סופקה.
מוצר:
מכונת כביסה AEG פתח חזית, דגם L63473FL
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.