דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת שופרסל (פריסה ארצית)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שופרסל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשופרסל Online ?
1.77
ציון ממוצע
81
חוות דעת בשנה האחרונה
175
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
2
3 חודשים אחרונים
1
0
6
6 חודשים אחרונים
5
0
22
שנה אחרונה
14
3
64
כל הזמן
26
4
145
נמצאו 175 חוות דעת גולשים על שופרסל Online
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי קורקינט חשמלי ולא חייבו את תווי הזהב שלי.
מכאן זה הפך לסיוט מתמשך עם המתנות אין סופיות לשירות לקוחות שכל אחד סותר את השני.
מבטיחים שנציג בכיר יחזור אליך - ושום דבר לא קורה!
כל כך מתסכל! שווה לשלם קצת יותר ולקבל שירות נורמלי.
מוצר:
קורקינט חשמלי Ninebot
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בתאריך 30/7/21. באתר הבטיחו 5 ימי עסקים ושאקבל SMS למשלוח.
התאריך היום הוא 30/8/21 עד היום לא קיבלתי שום SMS. כמובן שגם לא מגהץ.
ניסיונות להשיג את שופרסל כדי להבין מה קורה נענו בזמני המתנה של מעל חצי שעה.
בסוף ניסיתי דרך הואטסאפ שלהם - הפעם זה לקח "רק" 10 דקות, אבל התנערו לגמרי.
לקחת את הכסף הם ידעו - בה בשניה. אבל לקחת אחריות על כך שהם מוכרים מוצר? נאדה. התשובה שקיבלתי היתה שהמשווק הוא ניופאן שאתכבד ואפנה אליו.
כל ניסיונותי להשיג את ניפאן עלו בתוהו - בכל פעם הגעתי לשירות הודעות שהבטיחו שעד 17:00 אקבל תשובה - וכמו ה SMS. לא תשובה ולא בטיח. ואין שום דרך אחרת לפנות אליהם. לא שחו"ח היה רשום משהו באתר שופרסל עם פרטים למי לפנות או איך...
בסוף התעצבנתי ופניתי לשופרסל בואטסאפ לבטל את העסקה. אני אלך ואקנה במכולת השכונתית מה שאמצא וזהו. אז הפנו אותי למחלקת החשמל של שופרסל לבטל את העסקה. למעלה מחצי שעה המתנה בטלפון.. והכל מוקלט ומתועד.
חסרת אונים.
מוצר:
מגהץ טפאל FV 1026
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע. לא עונים בטלפון (זמני המתנה של מעל 50 דקות כל פעם), שיחות מתסכלות עם בוטנים בוואטסאפ. חלק מההזמנה שלי אבד בדרך לחברת ההפצה ושתי החברות העבירו אותי ביניהן מבלי לקחת אחריות ולטפל בהעברת המוצר במהירות אלי. בקשה לשוחח עם מנהל בשירות לקוחות נענתה באמירה שזה ייקח שני ימי עסקים עד שהוא יחזור אלי.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך מנהל שירות שוחח עימך והנושא נפתר לשביעות רצון.
כמו כן, לכל בקשה נוספת נשמח להעניק שירות.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
אוהל קולמן 6 פתיחה מהירה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לברוח משופרסל אונליין!!! לא משנה כמה אטרקטיבי המחיר אצלם נראה, אל תעשו טעות, לא לקנות מהם מוצרי חשמל.
הזמנו מכונת כביסה, קיבלנו אותה שבורה לחלוטין!! נראה כאילו המכונה נפלה במדרגות, לא ברור איך מוכרים דבר כזה ללקוחות. אנחנו עד היום עם המכונה השבורה הזאת בבית ורודפים אחרי שופרסל אונליין כדי לקבל את המכונה החדשה שמגיעה לנו. מה כבר ביקשנו. אפס שירות לקוחות פשוט אל פנים עדיף להזמין מכל מקום אחר.

זאת היתה החוויה הראשונה שלנו של שופרסל אונליין למוצרי חשמל וכמובן אחרונה.
מוצר:
מכונת כביסה 7 ק״ג של בוש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי טלוויזיה פגומה. התקלקלה אחרי שבוע וחצי , אמרתי להם שאני רוצה להחליף - אמרו לי לפנות לספק, הגיע טכנאי מהספק אמר שהטלוויזיה פגומה ושצריך לקחת אותה לתיקון שאולי שבוע הבא יחזירו לי אותה. שופרסל אמרו לי שאם קיבלתי תעודה שהיא פגומה אני יכולה להחליף - אבל!! אין כרגע במלאי אז אני לא יכולה להחליף בינתיים ואני צריכה לחכות. שירות לקוחות גרועע אני מספרת סיפור של 5 ימים של סיוט בגלל טלוויזיה שעולה 900 שקל. התנהגות מביכה . שירות מביך. אני בנאדם מאופק מאוד וסומכת על החוק שאקבל את הכסף שלי בחזרה, אבל בקלות אפשר להביא בנאדם לרמה של עצבים ולהוציא ממנו את ה"ישראלי המכוער" . תעשו טובה אל תקנו שם אפילו עגבניה.
מוצר:
טלוויזיה FHD SMART 42 LED
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קצת חששתי אחרי שקראתי את חוות הדעת האחרונות. רצינו טאבלט לילד והמחיר היה מעולה באתר של שופרסל. אשתי הזכירה לי שלפני שנתיים רכשנו משופרסל זוג שואבי אבק, אחד רובוטי והשני עומד נטען ושניהם הגיעו במהירות ללא שום בעיה. הזמנתי את הטאבלט ביום שבת בחצות והוא הגיע עם שליח ביום שני בצהריים. יום וחצי! כמובן שהאריזה הייתה סגורה ואטומה, השליח היה אדיב וסבלני (למרות שרשמתי בהערות להגיע רק לאחר שעה מסויימת הוא הגיע בצהריים, שכנה חביבה דלת ליד קיבלה עבורנו את החבילה..) גם כרטיסי הגיפטקארד שהזנתי באתר ירדו ללא שום בעיה וזה נתן הנחה גדולה על המחיר. לסיכום יש לי רק מילים טובות לומר על האתר ועל השירות של שופרסל אונליין. המשיכו כך!
מוצר:
טאבלט סמסונג s6 lite
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירותעל הפנים.ביום הספקת המוצר השילח לא מגיע אחרי חצי שעה של בירורים היתברר שהחיוב של ההזמנה עוד לא בוצעה ביטלתי ההזמה
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מכונת כביסה דרך שופרסל אונליין.
נקבעה לנו הובלה ע"י חברת השליחויות ליום חמישי בין 9 ל12. ברבע ל12 עדיין לא הגיעה אז התקשרתי לחברת השליחויות, שם נאמר לי שהמכונה גם לא תגיע כי אין אותה במלאי. מזל שהתקשרתי, והעיקר שבזבזתי את כל הבוקר. התקשרתי לשופרסל, הנציגה תיווכה ביני לבין חברת השליחויות, נתנה פיצוי ונקבע תאריך חדש להובלה. אותה חברת שליחויות התקשרה להזיז שוב את ההובלה כי אין מלאי ויהיה רק יום לאחר מכן - הסכמתי. בפעם השלישית, התקשרה אותה חברה וטענה שאין הובלה לאילת או שאין את המכונה במלאי וסתרה את עצמה. בשיחה עם שופרסל כבר התקשרתי לבטל ולקבל את כספי בחזרה.
מוצר:
מכונת כביסה פתח קדמי 7 ק"ג בוש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היינו מרוצים משופרסל זו פעם שלישית שאני קונה מהם מוצר חשמלי מהם. הגיעו בזמן התקשרו לתאם. שרות מעולה
מוצר:
sj430ss
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה. הזמנתי מקפיא וקיבלתי אותו תוך 3 ימים.
שירות לקוחות חוזרים לכל פניה שנשלחת אליהם דרך האתר,
הייתה לי שאלה לאחר שרכשתי ושילמתי - הם התקשרו אלי למחרת וניסו להשיג אותי מספר פעמים עד שתפסו אותי...
הטיפול היה יעיל מאד ושירותי מאד לשביעות רצוני המלאה.
האספקה הייתה בזמן, המוביל היה אדיב ושירותי מאד.
זו אינה פעם ראשונה שאני רוכש מהם מכשיר חשמלי, וגם הפעם הם הוכיחו את עצמם בגדול.
תודה רבה!!!
מוצר:
מקפיא neon
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שופרסל און ליין לא לוקחים אחריות על אספקת המוצרים שהם מוכרים. לא היה עם מי לתאם אספקה , נאלצתי לחכות יום שלם בבית, ללא הגדרת שעות. משירות הלקוחות של שופרסל נשלחתי ממחלקה למחלקה ובסופו של דבר לספק מישנה שלא מכיר אותי ולא ממנו קניתי את המוצר, וממנו נשלחתי למוביל שגם הוא לא ידע על מה מדובר. חכיתי בבית יום שלם ואז נמסר לי כי הרכב של המוביל נתקע והוא במוסך. חוויית קניה נוראית, מתסכלת ומזלזלת. מציעה לקנות מוצרים ישר מהספק ולא דרך שופרסל שרק סירבלו את התהליך ונהגו בי כלקוחה באופן מביש.
מוצר:
פרגולה מפוארת 3*4 אפור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פינת ישיבה לחצר לפני כמעט חודש. הובטחה אספקה תוך חמישה ימי עסקים והמוצר עדיין לא הגיע. ניסיתי ליצור קשר ונעניתי בכל פעם שהענין יטופל, שהפניה הועברה וכד'- למעשה אני עדיין מחכה. היה שלב בו בקשתי לבטל עיסקה ואמרו שיעבירו לספק ויחזור אלי- ולא חזר.
אני מאוכזבת מאד מהשירות, אין לי זמן וכוחות להתקשר שוב ושוב, להמתין דקות ארוכות למענה ולבסוף לשמוע שהפניה תועבר לגורם המתאים.
מצטערת על הרכישה ודי חסרת אונים לגבי ההמשך.
מוצר:
פינת ישיבה לחצר של כתר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אייפון 12 128BG במבצע ביחס לכל שאר החנויות שמוכרות אייפון ביבוא רישמי ולא מקביל.
פניתי לשירות לקוחות כדי לוודא שזה אכן רישמי עם אחריות רישמית, וקיבלתי תשובות מהירות וברורות.
הזמנתי וגם המשלוח היה מאוד מהיר, תוך שלושה ימי עסקים. תודה רבה על השירות.
מוצר:
אייפון 12 128BG
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי iPhone 12 mini, ורשום באתר שופרסל אונליין, וגם באישור הקניה, שספק/נותן אחריות הינו ספק ספציפי ומוכר, ולמשך 12 חודשים. עם זאת, לאחר פתיחת המוצר, שהגיע בקופסה פתוחה וחבולה, הייתה תעודת אחריות של ספק אחר לחלוטין, ובתעודה רשום שהתוקף לאחריות עד דצמבר 2021 (על אף שרכשתי את המוצר באפריל 2021 והאחריות צריכה להיות לשנה, עד אפריל 2022). ממליץ בחום להתרחק משופרסל.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך, שוחחת עם נציגתנו ונמסר לך כי על המכשיר יש אחריות לשנה כפי שהובטח במעמד הרכישה.
לכל פניה בנושא באפשרותך לפנות אלינו ונשמח לסייע.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
iPhone 12 Mini 128GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי S21 משופרסל אונליין במחיר זול לעומת חנויות אחרות באותו זמן, כמו כן קיבלתי 200 שח למימוש בחנות

שירות לקוחות זמין לכל שאלה.

הזמנה בוצעה בשבת ב20.3 קיבלתי ע"י שליח HDF ב8.4

שופרסל צריכים להיות יותר ברורים כלפי הלקוחות- 8 ימי הספקה החל מנפקת תעודת משלוח
כמו כן חול העומד פסח לא נחשב יום עסקים בשופרסל
מוצר:
S21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לאתר שלהם!!! הילד שלי הזמין טלפון סלולרי לפני למעלה מחודש כאשר זמן אספקה מובטח היה שמונה ימי עסקים. מזה כשבועיים אני פונה אליהם שוב ושוב ומבקש שיטפלו בי ו/או שיחזור אליי מנהל אבל אף אחד לא מטפל בי. כל פעם עונים שזה בטיפול אבל לא קורה כלום. שומר נפשו ירחק! שווה לכם להוסיף כמה שקלים ולקנות באתר שעומד בהבטחות שלו. לא להתקרב!
מוצר:
02297413
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות גרועה. המוצר שהוזמן לא סופק תוך הזמן שהובטח, לא ניתן להשיג את מחלקת הזמנות החשמל בטלפון ולקבל תשובה על סטטוס ההזמנה.
נציג שחזר אלי טען שההזמנה כבר סופקה וזה לא המצב.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך נעשו בדיקות מול הספק בנושא האיחור, כמו כן התקבל המכשיר על ידך.
נשמח לסייע ושתמשיך לרכוש מאיתנו גם בעתיד

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
galaxy a41
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מכונת כביסה משופרסל אונליין, המכונה הגיעה עם כיתובים בפולנית - אי אפשר להבין כלום ממה שכתוב עליה.
מדברים עם המוקד - כמובן שקודם כל, מנסים לגלגל אותך מנציג לנציג, בטענות שונות ומשונות כמו "לא התקשרת מהמספר טלפון הנכון" (ברצינות??), ואח"כ "רק הנציגה שכבר דיברת איתה יכולה לעזור לך" (אבל היא אמרה להתקשר ממספר אחר!!).
אחרי צעקות (לצערי הדבר היחיד שעובד), העבירו אותי לנציגה שכן יכול לטפל בי, והיא נתנה את הפתרון - ישלחו לך מדבקות עם כיתובים באנגלית. נחכה ונראה אם הן באמת יגיעו. בהוראות הפעלה בעברית (שמסופקות על ידי תמוז שיווק מוצרי חשמל בע"מ) אין הסבר על תוכניות הכביסה, אז לא ברור איך אני אמור להבין איפה להדביק מה.
שורה תחתונה - לא רואה סיבה לקנות שוב שופרסל או תמוז שיווק - מוצר דפוק, שירות דפוק.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך נעשתה פנייה לספק האחריות למוצר תמוז סחר על מנת להשלים את החוסר, כמו כן תשלח חוברת הסברה לשימוש במוצר.
נשמח לתת שירות גם בעתיד.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
Bosch WAT2446
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בסניף אורן חיפה שירות על הפנים. סחורה לא תמיד יש (המשאית בדרך...) רוב הזמן העובדים ללא מסיכ ה בימנים הנוראים ביותצר של המחלה שעדיין מסתובתת ולועגים ללפלפית כמוני שמבקשת ללבוש מסכה גם על האף בעידוד ההנהלה.האוכלוסייה כאן מתקשה להגיע אפילו למרכז חורב ואנחנו בני ערובה בידם.כבר בערב חג לא היו מצרכים לחג (נגמר הזמנו) וגם במשך כל חול המועד. לא אכפת להם שאין מוצר נדרש.לאחר שהתלוננתי פעם בס'קר שביעות רצון עשו לי שיימינג לפני כולם שהעזתי להתלונן כי הם מה זה בסדר (העבודה שלהם זה לעזור לי למה לשאול מה אני לא עוזר לך? כשהרוב אגב לא קמים ממקומם ועושים "שמה" עם היד ובטח לא לעניין ל"איים" באיום סמוי אבל די גלוי שאם אמשיך להתלונן לא יעזרו לי...). למי שאין ברירה וחייב לקנות בסניף הזה מעת לעת כי הוא כעין מכולת שכונתית זו חוויה מזעזעת. אגב, במכולת בעלות פרטית לא מתנהגים כך אבל כאן יושבים מולי בתיבת שירות לקוחות ובולסים ואוכלים ומדברים בפה מלא ואומרים אני אוכלת אני לא יכולה ללבוש מסכה. חבל שאין דרוג אפס. אני מדברת על חוויה מצטברת ויש לי הוכחות וצילומים (כמעט הרביצו לי כשצילמתי עובדים בלי מסכה) אבל מצרפת חשבונית אחת. ועל המחירים עוד לא התחלתי לדבר.
מוצר:
מוצרי חלב שונים חמגדיות ועוד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גיפטקארד באונליין - ביצעתי הזמנה עם גיפטקארד שברשותי אך נדרש להזין גם מספר כרטיס אשראי, בפועל מה שקרה הוא שחוייבתי באשראי, כמה רגעים לאחר שקיבלתי הודעה על חיוב של כל הסכום באשראי נבהלתי ויצרתי קשר עם השירות, שם נאמר לי שזאת רק תפיסת מסגרת ושאני יראה את ההורדה רק ביום המשלוח ב12 בלילה, לאחר כמה ימים פתחתי את החשבון שלי וגיליתי שאכן כל הסכום ירד לי מהחשבון, לאחר פנייה נוספת קיבלתי את התשובה: "תוכל להישתמש בוא לקניה הבאה שלך אשמח לעזור לך ."
אני בדיוק בתהליך של מעבר דירה ואני זקוק לכסף הזה, פשוט חוסר אנושיות ברמה הכי גבוהה שיש.
אני בכלל לא מדבר על זה שקיבלתי את המשלוח באיחור ושהיו חסרים 21 מוצרים.
מצער מאוד, חבל שאי אפשר להעלות פה תמונות
מוצר:
מוצרי מזון(בעיקר)
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות 0 מענה 0 לא להתקרב שומר נפשו ירחק הזמנתי את הטלפון ב20.3.21 ועד היום לא קיבלתי אותו.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך קיבלת את המוצר לשביעות רצונך, כמו כן ניתן לך מחוות שירות עקב האיחור.
אנחו נשמח שתמשיך לרכוש אצלנו ברשת.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
גלקסיs21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע!
הזמנתי שואב אבק לפני שלושה שבועות. היה אמור להגיע בתוך 7 ימים. ביום ה 7 לאחר שלא הגיע, לא הצלחתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון. למחרת ניסיתי בוואטס אפ ולאחר 4 שעות כתבו בחזרה ואמרו שיבדקו עם הספק ויעדכנו אותי. זה היה יום שישי לפני ערב חג פסח - נדפקתי.
בחול המועד שוב ניסיתי ליצור קשר בוואטסאפ וטלפונית (מכיוון שכמובן לא עדכנו אותי), אך לא נעניתי באף פלטפורמה.
למחרת אותו סיפור עם נציגת שירות שאמרה שעלי ליצור קשר עם השירות הטלפוני. לאחר כמה ימים חזרה אלי נציגה מ'חשמל ופנאי' ושוב אמרה שתבדוק עם הספק. זה היה לפני שבוע. כמובן שלא יצרו איתי קשר לתיאום שליח או אפילו עדכון.
שירות גרוע
שירות לקוחות גרוע
בגללכם הבית מלא פירורי פיתות מהחג!
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך נראה כי שוחחת עם נציגתנו והנושא טופל, כמו כן לאחר בדיקה ניתן לך מחוות שירות לרכישה הבאה ברשת.
לכל סיוע נוסף נשמח לעזור.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
שואב שיאומי dream v11
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נורא. לא עומדים בזמן האספקה ואין עם מי לדבר. בנסיון ליצור קשר חיכיתי פעם אחת 45 דקות ופעם שניה 50 דקות שיענו לי וגם אז הבטיחו שיבדקו ויחזרו אליי ולא שמעתי מהם. ניסיתי גם ליצור קשר דרך וואטאפ וגם שם לוקח 24 שעול עד שעוניםוגם אז לא מקבלים תשובה.
מאד לא מומלץ
מוצר:
Samsung Galaxy S21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להזמין משופרסל!
עונים כמו בוטים בוואטסאפ אבל בפועל לא מקבלים שירות.

הזמנתי פלאפון והם טעו לי בהזמנה והביאו לי פלאפון אחר.
אחרי המון זמן שלא קיבלתי את הפלאפון שביקשתי ביקשתי לבטל את ההזמנה.
מוצר:
Samsung galaxy s21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע!!!
הזמנתי אוזניות של אפל מהאתר.
לא רק שחייבו לשים כרטיס אשראי כפיקדון למרות שניתן לשלם בתווי קנייה חייבו בחלק מהסכום את האשראי במקום התווי קניה.
בנוסף היה רשום שיגיע המשלוח ביום שני לספק.
אף אחד לא יצר קשר גם לאחר שעבר המועד.
באתר מופיע שההזמנה סופקה אך עדיין לא קיבלתי שום מוצר.
בנוסף לתפוס את השירות לקוחות זה פשוט משימה בלתי אפשרית.
אני לא ממליץ לרכוש דרכם!!!
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך, הוסברו לך תהילכי העבודה שלנו, המלל באתר האונליין יעודכן ונושא התווים יבדק.
מקווים שתמשיך לרכוש מאיתנו גם בעתיד.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
אוזניות אלחוטיות apple airpods 2
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין