דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת שופרסל (פריסה ארצית)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שופרסל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשופרסל Online ?
1.61
ציון ממוצע
110
חוות דעת בשנה האחרונה
127
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
6
3 חודשים אחרונים
1
0
19
6 חודשים אחרונים
4
1
45
שנה אחרונה
15
2
93
כל הזמן
15
2
110
נמצאו 127 חוות דעת גולשים על שופרסל Online
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שופרסל על סף הונאת לקוחות וחסרת אחריות

הזמנו מדיח כלים. באתר היה רשום שקיימת תוכנית ל29 דקות ולמדיח חצי מלא. המדיח הגיע עם תכניות אחרות של דגם פשוט יותר בלי שום הוראות בעברית או באנגלית (היינו צריכים לחפש באינטרט כדי להבין מה התכניות שלו. אנחנו קנינו ספציפית את הדגם הזה בגלל התכניות שלו. השירות לקוחות שלהם עונה מהר ובאמת אנשים מאוד נחמדים אבל רק אומרים לך שהדברים בטיפול כי הם ממתינים לספק שקנינו ממנו את המוצר ועברו כבר עשרה ימים! אנחנו ביתניים תלויים באוור עם הרים של כלים.
שופרסל היא זו שמוכרת את המוצרים והיא צריכה לקחת אחריות ולא לזרוק הכל על הספקים. צריך להספיק כליל לקנות מהם מוצרי חשמל. חבל שלא נכנסתי לכאן קודם לקרוא ביקורות היה חוסך ממני את החוסר אונים הזה והתסכול. והסיפור הזה כאן חוזר על עצמו שוב ושוב
מוצר:
מדיח כלים Bosch
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סט משקולות 30 ק"ג עם זמן אספקה עד 5 ימי עסקים, ליתר דיוק ביום 28.12.2020.
היום 6.1.2021, טרם קיבלתי את המוצר למרות שאנו כבר נמצאים ביום העסקים השמיני, ביקשתי מהם דבר אחד שיתקשרו אליי ייתנו קצת יחס שאני מהם צפי להגעת המוצר, גם את זה לא קיבלתי.
מאוכזב מאד
מוצר:
סט משקולות 30 ק"ג קוד פריט :7296073427384
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אצלנו אותו סיפור, רכשנו כורסה ריקליינר RAVENA מתנה ליום הולדת, לפני ההזמנה שאלתי אם יכולים להביא את הכורסה בשישי אמרו שכן, הגיע יום שישי אומרים לי שלא עושים משלוחים בשישי,ובנוסף במקום 5 ימי עסקים זה הפך ל8 ימי עסקים.
המוצר הגיע תקול, אמרו לנו שהספק יחזור אלינו, אף אחד לא חזר במשך כמה ימים ושוב נכנסו לתהליך לא נעים של המתנות בטלפון וזמני משלוח ואיסוף.
מוצר:
כורסת עור ריקליינר RAVENA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה בכלל. הרשת הכי גרועה בארץ.
גם כוכב אחד זה יותר מידי לשופרסל.

היו לי תלושי שי שלא יכולתי לנצל בגלל הסגר לכן קניתי בהם בשמים ב 850 ש"ח.
שופרסל טוענים שהיתה להם תקלה באתר ובגלל זה חייבו אותי בכרטיס אשראי שלי במקום בתלושים.
מאז אני במרדפים אחריהם כבר מעל שבועיים - בטלפון, במייל ודרך צור קשר באתר.
כל יום מישהי אחרת עונה לי שיזכו אותי ובפועל עד עכשיו לא זיכו אותי .

תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו, נעשתה בדיקה עם מחלקת חשמל ופנאי על מנת לתת לך את המענה.
בסיכום עימך, יבוצע זיכוי על הסכום שנגבה ויבוצע חיוב של התו שברשותך.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online

מוצר:
4 בשמים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק לפני חצי שנה. הגיע דגם שונה ממה שהזמנתי.
התקשרתי, אמרו שיבררו ויטפלו - לא קרה כלום
יצרתי קשר דרך הואטסאפ מספר פעמים. אמרו שיטפלו. לא קרה כלום.
פעם אחרונה שיצרתי קשר אמרו שמחכים לתשובה מהספק והוא לא חוזר אליהם.
בקיצור, השירות לקוחות הוא בדיחה גרועה.
לא קונה משם בחיים יותר, גם אם זה בחצי מחיר.
מוצר:
שואב אבק roborock h6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכשירים תקולים, מתוך ארבעה מוצרים שרכשנו 3 אינם תקינים, מפנים אל הספק, כאילו אצלו ביצענו את העיסקה, לא תקין
מוצר:
מייבש כביסה בוש 8 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שעון חכם של גלקסי ובאתר הייתה אפשרות לבחור בין שחור לאפור. ביקשתי שחור וההזמנה הגיע שבוע אחרי זה, אבל, הגיע בצבע אפור. ביקשתי החלפה ולקח לשופרסל לשלוח אותה רק לאחר שבועיים .. אבל שוב בצבע אפור... ביקשתי שוב החלפה והפעם ביקשתי מהנציגות שיצרו קשר עם המחסן ויראו שמדובר בשעון שחור ... אבל שוב קיבלתי אפור ... שירות גרוע ומזלזל !!
מוצר:
Galaxy active watch 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סלולרי מדגם סמסונג A51 בתאריך ה- 24.11.2020 עם זמן אספקה של 7 ימי עסקים.
קיבלתי את המכשיר בתאריך ה- 21.12.2020 - כלומר לאחר יותר משלשה שבועות.
זאת לאחר מספר רב של התקשרויות והתכתבויות עם שרות הלקוחות וחזרה אינסופית על השתלשלות העיניינים.
לטענתם מס' הטלפון שמסרתי לא היה נכון. בטיפול נכון ובעדכון היה יכול להפתר לאחר שבוע ולא להגרר שלשה שבועות.
חוסר היכולת לדבר בכל פעם עם אותו האדם גורמת לחזרה על אותן השגיאות וכמובן אין היזון חוזר מצד שרות הלקוחות.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו, העברנו את דברייך לידיעת מחלקת חשמל ופנאי לצורך בדיקת הנושא והפקת הלקחים הנדרשים.

נשמח לעמוד לשירותך בעתיד,
שופרסל Online

מוצר:
טלפון נייד סמסונג A51
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הגרוע ביותר שיש!
הזמנתי את samsung a51 ב -13 בדצמבר, קיבלתי אותו ב -22 בדצמבר
9 ימים לקבלת פריט בתוך ישראל?
מגוחך !!!

הלוואי שקראתי את הביקורות הרעות לפני שהזמנתי מהם.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך ב 13.12, זמן האספקה הינו 7 ימי עסקים (מצויין בעמוד מוצר באתר) ולכן סופק בזמן (לא כולל שישי ושבת).

תמיד לשירותך,
שופרסל Online


מוצר:
Samsung A51
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שואב שוטף רובוטי וביקשתי להחזיר מיד לאחר קבלת המוצר. אני עדיין ממתינה למעלה משבועיים לאיסוף.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפניית אלינו, הנושא טופל ע"י מחלקת חשמל ופנאי.
בהתאם לאישור מנהל המחלקה, בוצע זיכוי לחשבונך לפני איסוף המוצר.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online
מוצר:
שואב שוטף רובוטי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה איומה, הובטח 7 ימי עסקים וההזמנה לא הגיעה, כל מיני תירוצים,והבטחות ו5 אנשי מכירות שמטפלים בך אבל לאף אחד אין מושג מה עם ההזמנה. מאוד לא ממליץ להזמין מוצרים בשופרסל.
מוצר:
Mi10 lite
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ספה ב 13/11 הובטח לי שתגיע תוך 14 ימי עסקים.
היום ה 13/12 וכל פניה לשירות לקוחות נענית ב "פתחנו עבורך פניה, יצרו אתך קשר" ואף אחד לא יוצר קשר.
מאז שעברו ה 14 ימים אני פונה מדי כמה ימים ומקבל את אותה התשובה.
זה לא אמור לעניין אותי מי הספק או עם מי הם עובדים, שיתחילו לשים פיקוח על הספקים שלהם!
פשוט ביזבוז זמן ואנרגיות כבר יכלתי לקנות ממקום אחר.
כשביקשתי לבטל גם ענו לי שפתחו פניה ויצרו קשר כששאלתי מתי וכמה ימים זה יקח ענו שאין צפי.
חווית רכישה נוראית!
לא ממליץ לרכוש מהם מוצרים שהם לא מוצרי סופר.
מוצר:
ספה נפתחת למיטה זוגית DO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם היה אפשר פחות מ1 הייתי נותן 0 תתרחקו מהמם כמו מאש! הזמנתי דייסון במשלוח תוך 5 ימים, הדייסון לא הגיע, חברת השליחויות אומרת שהיא החזירה אותו לשופרסל ולשופרסל אין ומשג איפה המשלוחהמשלוח פשוט נעלם אחרי ששילמתי כמובן ואף אחד לא חוזר עם תשובות קוהרנטיות כבר כמה ימים ומצפים שפשוט תחכו בתקווה שאולי החבילה תגיע אליך.
התביעה שלי בדרך אבל הייתי מממליץ לכם שלא להזמין בשום פנים באופן לא להתקרב! לא לחינם יש להם ציון כזה גרוע..
תגובת החנות:
שלום רב,

מצערים על חווית השירות שקיבלת במקרה זה, בהמשך לפנייתך אלינו הנושא הועבר לטיפול מחלקת חשמל ופנאי אצלנו לצורך בדיקה עם הספק.
אנו נדאג לכך שתקבל את שואב האבק בהקדם האפשרי וללא דיחוי נוסף!

תמיד לשירותך,
צוות שופרסל Online

מוצר:
dyson v11
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר טלפון עם התחייבות להספקה תוך 5 ימים עסקים.
הם אפילו לא מסוגלים לעמוד בהתחייבות שלהם כי החברת שליחויות שהם עובדים איתה מגיעה לחלק מהמקומות רק ביום אחד בשבוע.

החלק הבאמת גרוע שהמדבקה שאמורה להבטיח שאתה מקבל מוצר חדש ומקורי באריזה הייתה פתוחה, כלומר אי אפשר לדעת מה קבלתי.
אגב סמסונג רושמת בעצמה על המדבקה הזאת "אל תקבל את המוצר במידה והמדבקה פתוחה" (תרגום שלי)
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לשיחתך עם מוקד השירות בנוגע לאופן אספקת המוצר, נעשתה פנייה לספק לצורך שליחת מוצר סגור לבקשתך.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online

מוצר:
Samaung s20
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה בוש 7 קג , ב 1400 ש כולל הובלה והתקנה . מכלול סביר וטוב .

הזמנתי את המכונה ביום ראשון 15/11/20 והמכונה הגיעה תוך 7 ימים , והטכנאי הגיע למחרת ביום השמיני 23/11/20 -. סביר ויפה - . השרות בטלפון ובווטספ היה מעולה . בהתחלה אמרתי שאני רוצה 5 תשלומים וסגרנו עיסקה . כעבור שעה בקשתי 10 תשלומים , והם שינו את התשלום . והקלו עלי . ..חדר הכביסה שלנו נורא קטן ' והברז היה שבור , הטכנאי התגבר על המצב ובהחלט הקל .. רציתי שיעזור לשים את המיבש על המכונה והוא אמר שאסור להם .לעשות זאת . התאכזבתי ' אבל בכל זאת , זה שרות ברמה טובה ..
מוצר:
WAN2006MPL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי בשופרסל אונליין הזמנה של קורקינט מסוג פלקון דגם m10, לצערי הגיע לי דגם שונה מזה שהוזמן בצבע שונה. כאשר פניתי לנציג הובטח לי שהטעות תתוקן, לאחר יצירת קשר הקורקינט אכן הוחלף אבל בפעם השניה ברצף הגיע דגם שגוי (שעלותו ותכונותיו נמוכות משמעותית)!! הפעם הצבע היה נכון. אני עדיין ממתין לקורקינט שהובטח שיתקבל אחרי 5 ימי עסקים
תגובת החנות:
שלום רב,

מצטערים על העיכוב במענה, בהמשך לשיחתך עם מוקד השירות תואמה החלפה למוצר המבוקש.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת,
שופרסל Online

מוצר:
קורקינט פלקון M10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פלאפון סמסונג A70 לבת שלי. כעבור 5 חודשים הפלאפון שבק חיים. אנו בתקופת הקורונה והילדה צריכה להיכנס לזום בעזרת הפלאפון. יומיים שאני מתקשרת לשופרסל בבקשת עזרה מי יכול לתקן לי את הפלאפון והם לא חוזרים. עכשיו אחרי יומיים טענו ששכחו לחזור. ביקשו שאחכה 3 ימים עד ששליח יגיע לאסוף את הפלאפון לקחת למעבדה. שבוע שלם בלי פלאפון ולאף אחד זה לא מזיז. בקיצור לא לרכוש דרך שופרסל כלום, הכל עבודה בעיניים. הם לא יודעים לתת שירות. פונה לתביעות קטנות
מוצר:
סמסונג גלקסי A70
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה בוש מכונה מצויינת .
אך נותן השרות מוזס מקריית אתא
פשוט מרח אותי בטלפון עד שיעבור האחריות לשבר ואז סיפר לי שעבר הזמן ואין אחריות לשבר .
שופרסל לא לקחו אחריות ואמרו לי בקיצור לשבור איתו את הראש.
לא מומלץ בקיצור
מוצר:
בוש מכונת כביסה 8 קג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה 6 קג בשופרסל און-ליין. 15 ימים מחכה לטכנאי שיפתח את המכונה כביסה.
15 ימים מחכה שיחזור מנהל בכיר שיתבטל העסקה.
מציעה מכל הלב לא לעשות עסקאות עם שופרסל, אחרי 15 ימים לא ניתן היה לבטל את העסקה

מוצר:
מכונה כביסה 6קג פע AWE60410
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה בשופרסל אונליין, המכונה הגיעה כעבור חודש שלם! אחר כך הייתי צריכה לחכות עוד כמה ימים עד שהגיע הטכנאי, וכשהטכנאי הגיע, הוא לא טרח להסביר לי כלום על איך להפעיל אותה, נתן לי חוברת הפעלה עם הוראות ברוסית, סלובקית, גרמנית וסינית! לא היו הוראות הפעלה בעברית או אנגלית, אפילו.
התקשרתי לחברת ״תמוז״ שהם מספקי המכונה, אף אחד לא ענה לי!
בינתיים, השתמשתי במכונה, כי היא הרי הגיעה אחרי יותר מחודש ולאר יכולתי להטריד עוד שכנים עם הכביסה שלי.
תוך ניחוש גמור, הפעלתי אותה, כשאפילו על גבי המכונה אין הוראות, רק מספרים וסמלים מוזרים שצריך לנחש!
עכשיו גיליתי עד כמה המכונה קטנה ולא יעילה!
התקשרתי לשופרסל, הבחורה הנחמדה עשתה כל שביכולתה לעזור באמצעות הטלפון, ביקשתי לפחות להחליף אותה, אבל כיוון שכבר השתמשתי בה, אי אפשר!
עוד קניות שעשיתי של מוצרים אחרים איכזבו, 2 שמיכות קיץ באיכות זולה ביותר, 150 ש״ח! (6273097) הייתי קונה בכל חנות פשוטה בעיר איכות טובה יותר ובעבור מחיר טוב יותר!
כל פעם שעשיתי הזמנה, לא רק שהקניות הגיעו באיחור, אלא גם הגיעו בהפרש של כמה ימים או שבועות!

רשת שופרסל היקרה,
לא רק שאיבדתם לקוחה מצוינת, אלא גם קיבלתם חוות דעת גרועה על שירות גרוע!
לא ממליצה לאפאחד לקנות מכם, לא אונליין ולא בשום דרך!
תגובת החנות:
שלום רב,
בהמשך לפנייתך אלינו בנוגע למכונת הכביסה, נוצר קשר עם נותן השירות למוצר והנושא יטופל עימם על מנת לתת לך מענה בנוגע לתפעול המכונה.
בנוגע לפניות שנוספות שנעשו, אנו עושים את כל המאמצים לסייע ככל שניתן על מנת למנוע אי נעימות ולספק מוצרים לשביעות רצון לקוחותינו.

לשיורתך תמיד,
שופרסל Online

מוצר:
מכונת כביסה ווירלפון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אוזניות אלחוטיות אחת מהם לא עובדת כבר שבוע שאני מנסה להשיג אותם רק יחזרו אליך ומנתקים שום חברה של אחריות לא מוכנה לקחת אחריות על המוצר פשוט תתרחקו כמו מאש עדיף לשלם כפול ולא לקנות מהם
תגובת החנות:
שלום רב, בהמשך לפנייתך אלינו הועברה בקשה לספק לצורך החלפת המוצר.

נשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד,
צוות שופרסל Online

מוצר:
אוזניות אלחוטיות שיאומי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייבת לציין שבהתחלה הייתי סקפטית ובפעם הראשונה שהזמנתי הופתעתי מאוד לטובה מהמשלוח. הבעיות התחילו במשלוחים הבאים. כאילו כל משלוח נהייה יותר ויותר גרוע. זה מתחיל מלספק מוצרים קרים בארגזי קרטון שמתפוררים מהרטיבות ומתפרקים לי על כל הבית,המשיך מזה שלא היו מוצרים מסוימים ולא הוצעו מוצרים חלופיים וכאשר פניתי במיידי בנסיון כן לבקש חלופי נעניתי בתשובה שלילית. רק לאחר ההתעקשות הסכימו לעשות טובה ולאפשר לי להזמין חלב! לא מדברת על מוצר יוצא דופן... השיא הגיע כרגע כשקיבלתי הזמנה עם 6 ביצים שבורות מתוך 12 (חלק מביניהן ממש מרוסקות והכל נשפך ועכשיו יסריח לי את הבית). שלא לדבר כמובן על זה שאין לי ביצים...
באמת חבל
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מצטערים על אופן אספקת המשלוח, בהמשך לפנייתך אלינו בוצע זיכוי בהתאם על המוצרים והנושא הועבר לידיעת הגורמים האחראיים על הפצת משלוחי האונליין.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online
מוצר:
מוצרי מזון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מזגן דרך האונליין שופרסל הגיע מזגן קולקל שלא פעל בכלל באו אנשי השירות של ולא הליחו לתקן הבעייה ואחרי חודש עדיין אני בלי מזגן ואין מענה טלפוני ועונים לך כאילו ביוצא לקוני השירות על הפנים והם שולחים אותי לאחריות אחרי שהם מכרו לי מזגן מקולקל ביקשתי שיקו את המזגן ויחזירו לי את כספי והם לא ענו בכלל אני אולי הפסדתי 1000 שקל אבל מקווה שאף אחד לא יפול בפח שלהם הם מוכרים מוצרים מקולקלים ואחכ אתה יכול לתפוס בלמפה חוויה מאכזבת ואף אד שאני מכירה לא יקנה אצלכם כלום
מוצר:
מזגן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוד מרוצה מהשירות. בשונה מאחרים פה.

אמנם בימי הסגר הראשון היו בעיות לא קטנות,
אבל מאז השימוש בוואטסאפ מולם ,
המענה שלהם מדהים למרות העומס.
הם מזכים מיד כשצריך.
עונים יפה ופותרים בעיות. כל הכבוד.
מוצר:
מזון ותרופות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהם כלום!!!!
תחסכו לעצמכם הרבה כאב ראש.נ
לא לקנות. תקשיבו לי
גועל של שירות ..עונים לטלפון ואם לא מתאים לנציגה לעזור לך הם מנתקים לך בפנים!
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך לשירות הלקוחות, נראה כי הכתובת שהזנת למשלוח לא היית הנכונה, יחד עם זאת אנו מצרים על תחושותיך.
בהמשך לבקשתך הועבר בקשה לביטול העסקה.

לשירותך תמיד,
שופרסל Online

מוצר:
LED 55 SMART 4K
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.