דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת שופרסל (פריסה ארצית)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שופרסל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשופרסל Online ?
1.55
ציון ממוצע
119
חוות דעת בשנה האחרונה
156
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
12
3 חודשים אחרונים
6
2
22
6 חודשים אחרונים
7
2
42
שנה אחרונה
14
4
101
כל הזמן
21
4
131
נמצאו 156 חוות דעת גולשים על שופרסל Online
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בסניף אורן חיפה שירות על הפנים. סחורה לא תמיד יש (המשאית בדרך...) רוב הזמן העובדים ללא מסיכ ה בימנים הנוראים ביותצר של המחלה שעדיין מסתובתת ולועגים ללפלפית כמוני שמבקשת ללבוש מסכה גם על האף בעידוד ההנהלה.האוכלוסייה כאן מתקשה להגיע אפילו למרכז חורב ואנחנו בני ערובה בידם.כבר בערב חג לא היו מצרכים לחג (נגמר הזמנו) וגם במשך כל חול המועד. לא אכפת להם שאין מוצר נדרש.לאחר שהתלוננתי פעם בס'קר שביעות רצון עשו לי שיימינג לפני כולם שהעזתי להתלונן כי הם מה זה בסדר (העבודה שלהם זה לעזור לי למה לשאול מה אני לא עוזר לך? כשהרוב אגב לא קמים ממקומם ועושים "שמה" עם היד ובטח לא לעניין ל"איים" באיום סמוי אבל די גלוי שאם אמשיך להתלונן לא יעזרו לי...). למי שאין ברירה וחייב לקנות בסניף הזה מעת לעת כי הוא כעין מכולת שכונתית זו חוויה מזעזעת. אגב, במכולת בעלות פרטית לא מתנהגים כך אבל כאן יושבים מולי בתיבת שירות לקוחות ובולסים ואוכלים ומדברים בפה מלא ואומרים אני אוכלת אני לא יכולה ללבוש מסכה. חבל שאין דרוג אפס. אני מדברת על חוויה מצטברת ויש לי הוכחות וצילומים (כמעט הרביצו לי כשצילמתי עובדים בלי מסכה) אבל מצרפת חשבונית אחת. ועל המחירים עוד לא התחלתי לדבר.
מוצר:
מוצרי חלב שונים חמגדיות ועוד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גיפטקארד באונליין - ביצעתי הזמנה עם גיפטקארד שברשותי אך נדרש להזין גם מספר כרטיס אשראי, בפועל מה שקרה הוא שחוייבתי באשראי, כמה רגעים לאחר שקיבלתי הודעה על חיוב של כל הסכום באשראי נבהלתי ויצרתי קשר עם השירות, שם נאמר לי שזאת רק תפיסת מסגרת ושאני יראה את ההורדה רק ביום המשלוח ב12 בלילה, לאחר כמה ימים פתחתי את החשבון שלי וגיליתי שאכן כל הסכום ירד לי מהחשבון, לאחר פנייה נוספת קיבלתי את התשובה: "תוכל להישתמש בוא לקניה הבאה שלך אשמח לעזור לך ."
אני בדיוק בתהליך של מעבר דירה ואני זקוק לכסף הזה, פשוט חוסר אנושיות ברמה הכי גבוהה שיש.
אני בכלל לא מדבר על זה שקיבלתי את המשלוח באיחור ושהיו חסרים 21 מוצרים.
מצער מאוד, חבל שאי אפשר להעלות פה תמונות
מוצר:
מוצרי מזון(בעיקר)
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות 0 מענה 0 לא להתקרב שומר נפשו ירחק הזמנתי את הטלפון ב20.3.21 ועד היום לא קיבלתי אותו.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך קיבלת את המוצר לשביעות רצונך, כמו כן ניתן לך מחוות שירות עקב האיחור.
אנחו נשמח שתמשיך לרכוש אצלנו ברשת.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
גלקסיs21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע!
הזמנתי שואב אבק לפני שלושה שבועות. היה אמור להגיע בתוך 7 ימים. ביום ה 7 לאחר שלא הגיע, לא הצלחתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון. למחרת ניסיתי בוואטס אפ ולאחר 4 שעות כתבו בחזרה ואמרו שיבדקו עם הספק ויעדכנו אותי. זה היה יום שישי לפני ערב חג פסח - נדפקתי.
בחול המועד שוב ניסיתי ליצור קשר בוואטסאפ וטלפונית (מכיוון שכמובן לא עדכנו אותי), אך לא נעניתי באף פלטפורמה.
למחרת אותו סיפור עם נציגת שירות שאמרה שעלי ליצור קשר עם השירות הטלפוני. לאחר כמה ימים חזרה אלי נציגה מ'חשמל ופנאי' ושוב אמרה שתבדוק עם הספק. זה היה לפני שבוע. כמובן שלא יצרו איתי קשר לתיאום שליח או אפילו עדכון.
שירות גרוע
שירות לקוחות גרוע
בגללכם הבית מלא פירורי פיתות מהחג!
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך נראה כי שוחחת עם נציגתנו והנושא טופל, כמו כן לאחר בדיקה ניתן לך מחוות שירות לרכישה הבאה ברשת.
לכל סיוע נוסף נשמח לעזור.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
שואב שיאומי dream v11
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נורא. לא עומדים בזמן האספקה ואין עם מי לדבר. בנסיון ליצור קשר חיכיתי פעם אחת 45 דקות ופעם שניה 50 דקות שיענו לי וגם אז הבטיחו שיבדקו ויחזרו אליי ולא שמעתי מהם. ניסיתי גם ליצור קשר דרך וואטאפ וגם שם לוקח 24 שעול עד שעוניםוגם אז לא מקבלים תשובה.
מאד לא מומלץ
מוצר:
Samsung Galaxy S21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להזמין משופרסל!
עונים כמו בוטים בוואטסאפ אבל בפועל לא מקבלים שירות.

הזמנתי פלאפון והם טעו לי בהזמנה והביאו לי פלאפון אחר.
אחרי המון זמן שלא קיבלתי את הפלאפון שביקשתי ביקשתי לבטל את ההזמנה.
מוצר:
Samsung galaxy s21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע!!!
הזמנתי אוזניות של אפל מהאתר.
לא רק שחייבו לשים כרטיס אשראי כפיקדון למרות שניתן לשלם בתווי קנייה חייבו בחלק מהסכום את האשראי במקום התווי קניה.
בנוסף היה רשום שיגיע המשלוח ביום שני לספק.
אף אחד לא יצר קשר גם לאחר שעבר המועד.
באתר מופיע שההזמנה סופקה אך עדיין לא קיבלתי שום מוצר.
בנוסף לתפוס את השירות לקוחות זה פשוט משימה בלתי אפשרית.
אני לא ממליץ לרכוש דרכם!!!
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך, הוסברו לך תהילכי העבודה שלנו, המלל באתר האונליין יעודכן ונושא התווים יבדק.
מקווים שתמשיך לרכוש מאיתנו גם בעתיד.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
אוזניות אלחוטיות apple airpods 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישת מכשיר סלולרי באונליין. במשך שבוע ימים ההזמנה הושארה באוויר ללא חיוב וכמובן ללא שליחת המכשיר. לא מצליח להשיג אף אחד בטלפון. בהתכתבות דרך הצ'אט אחרי 4 ימים קיבלתי תשובה שמצטערים וננסה לזרז את ההזמנה, כעבור עוד 3 ימים לא עונים בכלל גם בצ'אט. לא ממליץ לאף אחד להתעסק עם קנית אונליין בשופרסל אם זה לא מוצרי מכולת שניתן מיד לתאם שליח.
מוצר:
SAMSUNG S21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אופני הרים משופרסל. היינו אמורים לקבל תוך 5 ימי עסקים. והגיע אחרי 7 ימים בלי גלגל. ובצבע שונה . הם בסוף לקחו את המוצר
עבר שבוע וחצי ולא קיבלנו את האופניים אחרי שגבו כבר תשלום. ואין עם מי לדבר. שרות גרוע מאוד של שופרסל!!!! אני מציע לא להזמין מהם
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך הנושא נמצא בטיפולנו מול הספק ותקבלי את המוצר הרלוונטי בהקדם.
כמו כן, ניתן עבורך מחווה שירותית לרכישה ברשת.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
אופני הרים דיסק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהאתר 2 בשמים ב1000 שקל כל בושם,
הריח לא הרגיש כמו הריח של הבושם וביקשתי את עזרתם בבדיקה, הם אמרו שלא ניתן לאחר פתיחת המוצר (אין אפשרות לדעת ללא פתיחת בושם מה מצבו)
ואמרו לי לדבר עם היבואן, אין שום רצון של עזרה ובדיקה שלהם.
מוצר:
בושם creed
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקפיא לקראת חג הפסח, תיאמתי מועד אספקה ושלחו לי שובר לרכוש באתר לאחר מספר ימים. השתמשתי בשובר על מנת שלא אשכח. אך יום לפני ערב החג הם התקשרו להודיע שהמקפיא לא במלאי. הציעו לי מקפיא חלופי "אותו הדבר" רק שדירוג האנרגטי c לעומת b שהזמנתי עם נפח קטן יותר ועולה מאה שקלים פחות, כמובן שלא ציינו זאת. לאחר בדיקה באתר לא הסכמתי לחלופה הזו. ביקשו ממני לחפש מקפיא אחר ואכן החלטתי להתפשר על מקפיא קטן יותר העיקר שיהיה מקפיא לחג... אך הפעם זו הזמנה חדשה ולכן המקפיא לא יסופק בחג!!!
בקיצור השאירו אותי בלי מקפיא לחג, וחייבו אותי כמובן ב200 שח על סך השובר שהשתמשתי בו... כן כן נאלצתי לשלם על טעות שלהם!!!! תחסכו לעצמכם את הכאב ראש הזה
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך בוצע בירור מולך, עקב אי ההבנה סוכם כי תוזן מחוות שירות לרכישה ברשת.

תמיד לשירותך,
שופרסל

מוצר:
מקפיא pilot 7 מגירות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה של כיריים ומסך טלוויזיה
חייבו את כל העסקה באשראי שלי!!!!
במקום להוסיף עוד 98 שקלים חייבתם אותי בכל הסכום
ולא ירד לי מתו הזהב...
כל האשראי שלי עכשיו תפוס לפני חג פסח
היה טעות חמורה לעשות מהם הזמנה.
שירות לקוי ביותר
כל זה היה נחסך ממני אם רק היה נציג שירות שיעשה איתי את כל הפעולה מהתחלה בטלפון
ולא לזרוק אנשים שיסתדרו לבד
מצטטת את הנציגה:
״הזמנות עושים דרך האתר בלבד אין לנו אפשרות להיות איתך על הקו בזמן הרכישה״
חבל מאוד
😞
מוצר:
כיריים נירוסטה pilot PHS60MD טלוויזיה pilot P40FG
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פלאפון דרך האתר של שופרסל אונליין. בעסקה היה רשום כי יחזרו אליי למחרת כדי לתאם משלוח, אך עברו 3 ימי עסקים ועדיין לא חזרו.
פניתי לשירות לקוחות דרך הוואטסאפ וחזר אליי נציג לאחר 12 שעות! הנציג אמר שכנראה יחזרו אליי עוד 2 ימי עסקים לקביעת משלוח.

כבר ירד לי החשק וביטלתי את העסקה, שגם כאן אצטרך לחכות כמה ימים לנציג שיחזור אליי.
בקיצור לא ממליץ לקנות דרכם מוצרי חשמל (אין ל דעה לגבי קניות של מזון).
מוצר:
samsung galaxy s21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באתר של שופרסל תנור משולב של פיילוט, לאחר הרכישה התקשרתי לתאם מועד אספקה, ונודע לי לאחר בירור שעלי להזמין טכנאי של ניופאן בכדי לחבר את התנור החדש בסכום של 250 ש"ח, מאוד הופתעתי שלא נרשם ברכישה או באתר שעלי להוסיף סכום זה, לאחר בירור מול שופרסל הם הבינו שזה לא בסדר והודיעו לי שהם יוסיפו את סכום ההתקנה. בכל מוצר שקונים מחברים או מתקינים את המוצר ללא עלות. זה ממש הטעייה.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך הוסבר כי מאחר והתנור משולב עם כיריים גז, חובת התקנה היא ע"י טכנאי מוסמך.
ניתן לך מחוות שירות בסך 100 ש"ח והנך מוזמנת להמשיך לרכוש אצלנו.
נשמח לסייע בכל פניה נוספת.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
תנור משולב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכריחו אותי להיות בבית בצהרים כדי לחכות לשליח ,יצאתי מהעבודה בגלל זה השליח הגיע :19:00.הזמנתי מייבש כביסה ואחרי 4 חודשים התקלקל.....
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך נאמר כי במידה ויש בעיה מול חברת השליחויות את מוזמנת לפנות לשירות שופרסל ונשמח לבדוק זאת.
כמו כן, יש אחריות לשנה למוצר וכי נשלח טכנאי לתקן את המייבש ללא עלות.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
מייבש PILOT קונדסור 7 קילו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מעולה. תחילה סברתי שהוא שירות לא טוב, ואולם, לאחר בדיקה מול שירות הלקוחות התרצתי, וקיבלתי אספקה מהירה והוסברו הבעיות הטכניות. סה״כ מאוד מרוצה.
מוצר:
מייבש כביסה 7 ק"ג הספק 2350w
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהם טלפון s21 והגיע יום אחרי שהזמנתי. שירות מצוין, מהיר ומקצועי. בנוסף רכשתי אייפון 11 לילד והחווויה אותה חוויה.
מוצר:
סמסונג S21 128GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כולם נתנו לשופרסל דירוג נמוך,אבל בכל זאת לקחתי סיכון והזמנתי דרכם .
אני רוצה לשבח את השירות המעולה,האופניים הגיעו עד הבית עם שליח ספשייל מהצפון הרחוק בזמן קצר למרות מזג האויר הסוער שהיה שם היום,
קיבלנו הסבר מפורט על ההילוכים ,ניקוי וכו
מורכבות חדשות ומקסימות!!
תודה רבה!!
מוצר:
אופני ילדים ונוער FLASH 24 DISC לבן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקום מעוד לא מומלץ לקניות מכשרי חשמל , לאחר קבלת טלויזיה עקומה לא שרות ולא סופר סל לא רוצים להחליף , ספק ניופאן , לא לקנות , מתחתי תלונה במועצת צרכנות
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך, בוצע בירור מולך בנושא וסוכם שנבצע החלפה למוצר חדש.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
qled 75 smart 4k
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קל מאוד לרכוש מוצר ולבצע קנייה בנוחות ובמהירות. שירות הלקוחות טיפל ביעילות בבעיה שהתעוררה עם הספק לשביעות רצוני המלאה ממליץ להתעדכן במבצעים באתר.
מוצר:
ערכת שטיפה חכמה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאד ממליץ שלא לרכוש טלויזיה שיאומי. נתקלתי בבעיות תוכנה ואין תמיכה או אחריות. לא מהיבואן ולא משופרסל.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך, נוצר קשר עם נותן האחריות למוצר ויתואם טכנאי בהקדם לשביעות רצונך.
לכל סיוע נוסף נשמח לעזור.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
מסך טלויזיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה,המוצר הגיע פעמיים פגום בסוף קיבלתי זיכוי ,ועוד היתי צריכה פעמיים לקחת יום חופש שאף אחד לא יזכה אותי עליהם
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך, נציג מטעמנו יצר איתך קשר לבירור הנושא.
כמו כן, אנו מזמינים אותך להמשיך לרכוש אצלנו מוצרים ולכל סיוע אנו פה לעזור.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
ארון אמבטיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר, קיבלתי את האוזניות יום אחרי ההזמנה. מחיר הוגן וזול ביחס למתחרים. ממליץ בחום.
מוצר:
Apple AirPods 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר מאוד מוצלח. מרוצה מאוד מחווית הקניה.
המוצר נראה חזק ועמיד גם למשקלי שהוא מעל 100 קג
מוצר:
כסא גן רב מצבים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צריכים מאוד להיזהר ולהבין ששופרסל אינו המשווק אלא רק מתווך בעסקה .זה מאוד מקשה על הקשר.
לא מומלץ
מוצר:
אוזניות AIRPODS
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.