דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת שופרסל (פריסה ארצית)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שופרסל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשופרסל Online ?
1.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
223
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
0
0
2
כל הזמן
33
5
185
נמצאו 223 חוות דעת גולשים על שופרסל Online
תמונת משתמש
שם:
oronku
תאריך:
27/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהאתר 2 בשמים ב1000 שקל כל בושם,
הריח לא הרגיש כמו הריח של הבושם וביקשתי את עזרתם בבדיקה, הם אמרו שלא ניתן לאחר פתיחת המוצר (אין אפשרות לדעת ללא פתיחת בושם מה מצבו)
ואמרו לי לדבר עם היבואן, אין שום רצון של עזרה ובדיקה שלהם.
מוצר:
בושם creed
תמונת משתמש
שם:
helidekel
תאריך:
25/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקפיא לקראת חג הפסח, תיאמתי מועד אספקה ושלחו לי שובר לרכוש באתר לאחר מספר ימים. השתמשתי בשובר על מנת שלא אשכח. אך יום לפני ערב החג הם התקשרו להודיע שהמקפיא לא במלאי. הציעו לי מקפיא חלופי "אותו הדבר" רק שדירוג האנרגטי c לעומת b שהזמנתי עם נפח קטן יותר ועולה מאה שקלים פחות, כמובן שלא ציינו זאת. לאחר בדיקה באתר לא הסכמתי לחלופה הזו. ביקשו ממני לחפש מקפיא אחר ואכן החלטתי להתפשר על מקפיא קטן יותר העיקר שיהיה מקפיא לחג... אך הפעם זו הזמנה חדשה ולכן המקפיא לא יסופק בחג!!!
בקיצור השאירו אותי בלי מקפיא לחג, וחייבו אותי כמובן ב200 שח על סך השובר שהשתמשתי בו... כן כן נאלצתי לשלם על טעות שלהם!!!! תחסכו לעצמכם את הכאב ראש הזה
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך בוצע בירור מולך, עקב אי ההבנה סוכם כי תוזן מחוות שירות לרכישה ברשת.

תמיד לשירותך,
שופרסל

מוצר:
מקפיא pilot 7 מגירות
תמונת משתמש
שם:
hagitgri
תאריך:
25/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה של כיריים ומסך טלוויזיה
חייבו את כל העסקה באשראי שלי!!!!
במקום להוסיף עוד 98 שקלים חייבתם אותי בכל הסכום
ולא ירד לי מתו הזהב...
כל האשראי שלי עכשיו תפוס לפני חג פסח
היה טעות חמורה לעשות מהם הזמנה.
שירות לקוי ביותר
כל זה היה נחסך ממני אם רק היה נציג שירות שיעשה איתי את כל הפעולה מהתחלה בטלפון
ולא לזרוק אנשים שיסתדרו לבד
מצטטת את הנציגה:
״הזמנות עושים דרך האתר בלבד אין לנו אפשרות להיות איתך על הקו בזמן הרכישה״
חבל מאוד
😞
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך נראה כי ההזמנה בוצעה בשנית בסיוע נציג כמו כן, התווים נקלטו בהצלחה.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
כיריים נירוסטה pilot PHS60MD טלוויזיה pilot P40FG
תמונת משתמש
שם:
liav772
תאריך:
22/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פלאפון דרך האתר של שופרסל אונליין. בעסקה היה רשום כי יחזרו אליי למחרת כדי לתאם משלוח, אך עברו 3 ימי עסקים ועדיין לא חזרו.
פניתי לשירות לקוחות דרך הוואטסאפ וחזר אליי נציג לאחר 12 שעות! הנציג אמר שכנראה יחזרו אליי עוד 2 ימי עסקים לקביעת משלוח.

כבר ירד לי החשק וביטלתי את העסקה, שגם כאן אצטרך לחכות כמה ימים לנציג שיחזור אליי.
בקיצור לא ממליץ לקנות דרכם מוצרי חשמל (אין ל דעה לגבי קניות של מזון).
מוצר:
samsung galaxy s21
תמונת משתמש
שם:
AVIV
תאריך:
10/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באתר של שופרסל תנור משולב של פיילוט, לאחר הרכישה התקשרתי לתאם מועד אספקה, ונודע לי לאחר בירור שעלי להזמין טכנאי של ניופאן בכדי לחבר את התנור החדש בסכום של 250 ש"ח, מאוד הופתעתי שלא נרשם ברכישה או באתר שעלי להוסיף סכום זה, לאחר בירור מול שופרסל הם הבינו שזה לא בסדר והודיעו לי שהם יוסיפו את סכום ההתקנה. בכל מוצר שקונים מחברים או מתקינים את המוצר ללא עלות. זה ממש הטעייה.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך הוסבר כי מאחר והתנור משולב עם כיריים גז, חובת התקנה היא ע"י טכנאי מוסמך.
ניתן לך מחוות שירות בסך 100 ש"ח והנך מוזמנת להמשיך לרכוש אצלנו.
נשמח לסייע בכל פניה נוספת.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
תנור משולב
תמונת משתמש
שם:
Moran
תאריך:
06/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכריחו אותי להיות בבית בצהרים כדי לחכות לשליח ,יצאתי מהעבודה בגלל זה השליח הגיע :19:00.הזמנתי מייבש כביסה ואחרי 4 חודשים התקלקל.....
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך נאמר כי במידה ויש בעיה מול חברת השליחויות את מוזמנת לפנות לשירות שופרסל ונשמח לבדוק זאת.
כמו כן, יש אחריות לשנה למוצר וכי נשלח טכנאי לתקן את המייבש ללא עלות.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
מייבש PILOT קונדסור 7 קילו
תמונת משתמש
שם:
aviramzi
תאריך:
02/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מעולה. תחילה סברתי שהוא שירות לא טוב, ואולם, לאחר בדיקה מול שירות הלקוחות התרצתי, וקיבלתי אספקה מהירה והוסברו הבעיות הטכניות. סה״כ מאוד מרוצה.
מוצר:
מייבש כביסה 7 ק"ג הספק 2350w
תמונת משתמש
שם:
ilanitshalev58
תאריך:
25/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהם טלפון s21 והגיע יום אחרי שהזמנתי. שירות מצוין, מהיר ומקצועי. בנוסף רכשתי אייפון 11 לילד והחווויה אותה חוויה.
מוצר:
סמסונג S21 128GB
תמונת משתמש
שם:
dafna
תאריך:
18/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כולם נתנו לשופרסל דירוג נמוך,אבל בכל זאת לקחתי סיכון והזמנתי דרכם .
אני רוצה לשבח את השירות המעולה,האופניים הגיעו עד הבית עם שליח ספשייל מהצפון הרחוק בזמן קצר למרות מזג האויר הסוער שהיה שם היום,
קיבלנו הסבר מפורט על ההילוכים ,ניקוי וכו
מורכבות חדשות ומקסימות!!
תודה רבה!!
מוצר:
אופני ילדים ונוער FLASH 24 DISC לבן
תמונת משתמש
שם:
ניקולאי
תאריך:
18/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקום מעוד לא מומלץ לקניות מכשרי חשמל , לאחר קבלת טלויזיה עקומה לא שרות ולא סופר סל לא רוצים להחליף , ספק ניופאן , לא לקנות , מתחתי תלונה במועצת צרכנות
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך, בוצע בירור מולך בנושא וסוכם שנבצע החלפה למוצר חדש.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
qled 75 smart 4k
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
18/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קל מאוד לרכוש מוצר ולבצע קנייה בנוחות ובמהירות. שירות הלקוחות טיפל ביעילות בבעיה שהתעוררה עם הספק לשביעות רצוני המלאה ממליץ להתעדכן במבצעים באתר.
מוצר:
ערכת שטיפה חכמה
תמונת משתמש
שם:
shamaib
תאריך:
18/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאד ממליץ שלא לרכוש טלויזיה שיאומי. נתקלתי בבעיות תוכנה ואין תמיכה או אחריות. לא מהיבואן ולא משופרסל.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך, נוצר קשר עם נותן האחריות למוצר ויתואם טכנאי בהקדם לשביעות רצונך.
לכל סיוע נוסף נשמח לעזור.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
מסך טלויזיה
תמונת משתמש
שם:
Yana
תאריך:
18/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה,המוצר הגיע פעמיים פגום בסוף קיבלתי זיכוי ,ועוד היתי צריכה פעמיים לקחת יום חופש שאף אחד לא יזכה אותי עליהם
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך, נציג מטעמנו יצר איתך קשר לבירור הנושא.
כמו כן, אנו מזמינים אותך להמשיך לרכוש אצלנו מוצרים ולכל סיוע אנו פה לעזור.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
ארון אמבטיה
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
18/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר, קיבלתי את האוזניות יום אחרי ההזמנה. מחיר הוגן וזול ביחס למתחרים. ממליץ בחום.
מוצר:
Apple AirPods 2
תמונת משתמש
שם:
צביקה
תאריך:
17/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר מאוד מוצלח. מרוצה מאוד מחווית הקניה.
המוצר נראה חזק ועמיד גם למשקלי שהוא מעל 100 קג
מוצר:
כסא גן רב מצבים
תמונת משתמש
שם:
Paul
תאריך:
03/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צריכים מאוד להיזהר ולהבין ששופרסל אינו המשווק אלא רק מתווך בעסקה .זה מאוד מקשה על הקשר.
לא מומלץ
מוצר:
אוזניות AIRPODS
תמונת משתמש
שם:
יאיר
תאריך:
27/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנת מצרכי מזון עובדת מצוין.

אולם הזמנתי מפזר חום לאמבטיה לפני שבוע ויום. כרטיס האדראי שלי חויב, ולא קיבלתי את המוצר. אני מקווה שנקבל את מפזר החום לפני הקיץ.
מוצר:
מפזר חום לאמבטיה תוצרת יונדאי הזמנה מס׳7409789
תמונת משתמש
שם:
adi054976042
תאריך:
26/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהאתר קנקן מסנן מים של בריטה עם 10 פילטרים, זמן האספקה שהובטח היה 5 ימי עסקים. בפועל המשלוח לא הגיע ואחרי חודש וחצי של טלפונים ומרדף אחרי שרות הלקוחות, כולל שעות של המתנה לנציגים, נאלצתי לבטל את ההזמנה. כמות התירוצים שקיבלתי בכל פעם הייתה מעייפת. אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן, מאמץ ועוגמת נפש גדולה פשוט אל תזמינו מהם כלום. אם הייתי קוראת את התגובות באתר לפני שהזמנתי היה נחסך ממני כל זה.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך נראה כי ביקשת לבטל את ההזמנה עקב האיחור, בהמשך לדברים ניתן שובר מחווה שירותית על סך 50 ש"ח.
לכל סיוע נוסף נשמח לעזור.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
קנקן מרלה 10 פילטרים
תמונת משתמש
שם:
Shaul
תאריך:
21/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 3 מוצרים לאחר שהמחיר בזאפ נראה טוב. ספה נשלחה מיד לאישור חברת האשראי. לאחר שבוע גיליתי שטלויזיה ותנור שהזמנתי בכלל לא עברו לספקים בגלל סיבות שאין לי מושג מה הן של מחלקת ההזמנות בשופרסל. כמובן שלא טרחו להודיע לי דבר החצופים. בחיים לא אזמין מהם יותר.
הזמנה 07335405
והזמנה 07333369
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך נראה כי ההזמנה טרם אושרה על ידי חברת האשראי וביקשת לבטל את ההזמנה לפני האישור.
כמו כן, באפשרותך לפנות אלינו בהמשך ונשמח לתת לך שירות בכל נושא.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
טלויזיה 65 אינטש שיאומי
תמונת משתמש
שם:
noam
תאריך:
20/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שנקנה באתר היה אמור להגיע תוך 5 ימי עסקים. אחרי 6 ימי עסקים התקשרתי, חיכיתי שעתיים על הקו ואמרו לי שהמוצר אינו במלאי ושכחו להודיע לי.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך עודכנת כי המוצר חסר במלאי ובחרת להמתין לחידוש המלאי בחודש פברואר, עקב האיחור הוזן 50 ש"ח מחוות שירות לרכישה ברשת.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
סט משקולות יד מודולרי 30 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
ronis23442
תאריך:
19/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע. כל הזמן מאחרים ולא עונים. בושה וחרפה. זה פשוט מעצבן ! לא מומלץ להזמין
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך נראה כי שוחחת עם נציג שירות והנושא טופל לשביעות רצונך.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
קניות סופר
תמונת משתמש
שם:
yonatan
תאריך:
18/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שופרסל על סף הונאת לקוחות וחסרת אחריות

הזמנו מדיח כלים. באתר היה רשום שקיימת תוכנית ל29 דקות ולמדיח חצי מלא. המדיח הגיע עם תכניות אחרות של דגם פשוט יותר בלי שום הוראות בעברית או באנגלית (היינו צריכים לחפש באינטרט כדי להבין מה התכניות שלו. אנחנו קנינו ספציפית את הדגם הזה בגלל התכניות שלו. השירות לקוחות שלהם עונה מהר ובאמת אנשים מאוד נחמדים אבל רק אומרים לך שהדברים בטיפול כי הם ממתינים לספק שקנינו ממנו את המוצר ועברו כבר עשרה ימים! אנחנו ביתניים תלויים באוור עם הרים של כלים.
שופרסל היא זו שמוכרת את המוצרים והיא צריכה לקחת אחריות ולא לזרוק הכל על הספקים. צריך להספיק כליל לקנות מהם מוצרי חשמל. חבל שלא נכנסתי לכאן קודם לקרוא ביקורות היה חוסך ממני את החוסר אונים הזה והתסכול. והסיפור הזה כאן חוזר על עצמו שוב ושוב
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך, המפרט הטכני באתר עודכן.
כמו כן, סוכם כי עקב אי ההבנה הוזן מחוות שירות לרכישה ברשת בסך 100 ש"ח.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
מדיח כלים Bosch
תמונת משתמש
שם:
ח'אלד
תאריך:
06/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סט משקולות 30 ק"ג עם זמן אספקה עד 5 ימי עסקים, ליתר דיוק ביום 28.12.2020.
היום 6.1.2021, טרם קיבלתי את המוצר למרות שאנו כבר נמצאים ביום העסקים השמיני, ביקשתי מהם דבר אחד שיתקשרו אליי ייתנו קצת יחס שאני מהם צפי להגעת המוצר, גם את זה לא קיבלתי.
מאוכזב מאד
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך ההזמנה התקבלה.
כמו כן, באתרינו צויין כי לישובי הצפון והדרום זמן האספקה ארוך יותר מהרגיל.
לכל סיוע נוסף נשמח לעזור.

תמיד לשירותך,
שופרסל ONLINE.

מוצר:
סט משקולות 30 ק"ג קוד פריט :7296073427384
תמונת משתמש
שם:
TrueStory
תאריך:
06/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אצלנו אותו סיפור, רכשנו כורסה ריקליינר RAVENA מתנה ליום הולדת, לפני ההזמנה שאלתי אם יכולים להביא את הכורסה בשישי אמרו שכן, הגיע יום שישי אומרים לי שלא עושים משלוחים בשישי,ובנוסף במקום 5 ימי עסקים זה הפך ל8 ימי עסקים.
המוצר הגיע תקול, אמרו לנו שהספק יחזור אלינו, אף אחד לא חזר במשך כמה ימים ושוב נכנסו לתהליך לא נעים של המתנות בטלפון וזמני משלוח ואיסוף.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך ביצענו החלפה למוצר התקול לשביעות רצונך.
לכל סיוע נוסף נשמח לעזור.

תמיד לשירותך,
שופרסל ONLINE.
מוצר:
כורסת עור ריקליינר RAVENA
תמונת משתמש
שם:
Daniela
תאריך:
04/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה בכלל. הרשת הכי גרועה בארץ.
גם כוכב אחד זה יותר מידי לשופרסל.

היו לי תלושי שי שלא יכולתי לנצל בגלל הסגר לכן קניתי בהם בשמים ב 850 ש"ח.
שופרסל טוענים שהיתה להם תקלה באתר ובגלל זה חייבו אותי בכרטיס אשראי שלי במקום בתלושים.
מאז אני במרדפים אחריהם כבר מעל שבועיים - בטלפון, במייל ודרך צור קשר באתר.
כל יום מישהי אחרת עונה לי שיזכו אותי ובפועל עד עכשיו לא זיכו אותי .

תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו, נעשתה בדיקה עם מחלקת חשמל ופנאי על מנת לתת לך את המענה.
בסיכום עימך, יבוצע זיכוי על הסכום שנגבה ויבוצע חיוב של התו שברשותך.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online

מוצר:
4 בשמים
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply