דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר, מחשבים, מולטימדיה (4 סניפים)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
UPSTORE - אפסטור
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בUPSTORE - אפסטור ?
1.60
ציון ממוצע
15
חוות דעת בשנה האחרונה
186
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
1
6 חודשים אחרונים
1
0
8
שנה אחרונה
2
0
13
כל הזמן
124
2
60
נמצאו 186 חוות דעת גולשים על UPSTORE - אפסטור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות ממוכרי בשם בר, הוא בשנייה הסביר לי את כל ההבדלים בין יבואן רשמי למקביל ובזכותו קניתי לאמא שלי מכשיר גלקסי 6.
תצליחו !
מוצר:
סלולרי S6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעולה. יחס אישי וחם, כולל פירוט לגבי השימוש ואופן השימוש, הסבר מפורט ומקיף על המצלמה ופריטים נילווים ואופן ניקוי .בסך הכל מעולה.
מוצר:
מצלמה 600d
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אפ-סטור לאחר שעשיתי סיבוב שלם באילת ועשיתי השוואת מחירים.. ניגש אלי בחור צעיר ונחמד בשם בר ונתן לי שירות ברמה הגבוהה ביותר ואת המחיר הזול ביותר כולל כל האיבזור שקיים לטלפון...תודה רבה בר שירות מעולה
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Note Edge SM-N915F 32GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באילת באופן פיזי.
כבר ברכישה חווית קניה לא היתה ידידותית....ראיתי שהקופסא פתוחה שאלתי למה? המוכר טען שהמכס פותח להם.
המשכתי לשאול ואף לחפש קופסא לא פתוחה לא מצאתי....לקחתי בכל זאת .
הגעתי הביתה פץחתי לבצע הטענה אז ככה המטען לא מקורי כבל שחור שקע לבן לא בצורה של lg. אלה כמו של סמסונג.
אוזניות לא מקוריות קופסא של שחור והטלפון זהב.... בקיצור קומבינה לא ממליץ להתקרב לשם!
מוצר:
טלפון סלולארי g-3 beat
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פלאפון שנקנה באילת.
בטריה אינה נטענת ב 100% ואינה פעילה יותר משלוש שעות - אי אפשר לשלוח SMS ולא לקבל . - הגדרת מכשיר אינו תקין. קיבלתי תעודת אחריות שהחברה הרשומה בה בירושלים אינה נותנת שירות לאפסטור - ולמרות זאת הסכימו להיות גוף המעביר ומקבל - פעם ראשונה נשלח למעבדה בתל-אביב על מנת להחליף מכשיר - מקץ שבועיים שהבטחות להעברת המכשיר למעבדה לא קויימו - נשלח נציג מטעמי לקחת מכשיר. מתל-אביב
מכשיר זה היה גם הוא באותה רמה של בטריה לא נטענת וכן הגדרת מכשיר לא תקין -SMS לא עובר ולא מתקבל . שוב הועבר המכשיר דרך החברה שאמורה לתת שירות אך ורק בהעברת המכשיר. איש הקשר דוד מאפסטור, מבטיח שאכן כבר כבר המכשיר החדש מגיע וכלום לא קורה - עד שסוף סוף הגיע מכשיר - הוא מכשיר שנראה משומש , הגיע ללא בטריה וללא מגן מסך שרכשתי במעמד הקניה הראשונה והיה צמוד לנייד - בקיצור - אף חברת שירות אינה עובדת עם אפסטור - ובחברה כנראה מעומס תלונות כמעט ולא מתייחסת ללקוחות ששילמו עבור המוצר. הבטחות של דוד מאפסטור אינן מעלות דבר. מבטיח שכבר מברר מדוע הגיע ככה - ואין טלפון חזרה בקיצור מילים מילים ואין אחריהם כלום. המכשיר נשאר במעבדה עם המתנה לראות באיזה שנה יגיעו החלפים.
בכל מקרה אני שלחתי אל דוד מאפסטור בקשה לביטול עיסקה וכן בכוונתי לתבוע את החזר כספי
הימנעו מהם כמה שאפשר
מוצר:
טלפון סלולרי S3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בדיקה מדוקדקת באינטרנט ובירור מול מנהל החנות בשם בר, התברר, כי החנות UpStore שברשותו, מציעה מחיר זול של 2,600 ש"ח לסמסונג גלקסי s6 צבע זהב (המחיר זהה לכל הצבעים).

היות ומשרדי בירושלים, והחנות באילת, שלחתי אדם במיוחד לחנות על מנת שירכוש עבורי טלפון נייד. (היה בכוונתי לרכוש אפילו 2 מכשירים).

כאשר הגיע אדם מטעמי לחנות, היה שם נציג בשם ישראל, אשר הודיע כי אין יותר מחיר של 2,600 ש"ח, ואין בכלל צבע זהב. לכן, אין ברירה והמחיר עכשיו הוא 2,950 ש"ח, והוא "מסכים" להוריד את המחיר ל-2,700 ש"ח (גם זה בניגוד לפרסום מחייב באינטרנט כפי שאפרט בהמשך).

ישראל שוחח איתי טלפונית לבקשתי, והפגין חוסר סבלנות, אמר "יש לי הרבה לקוחות בחנות", ולטענתו "אין לי זמן לדבר בטלפון", סירב לנהל איתי שיחה של דקותיים למרות שאני לקוח ככל הלקוחות, ולמרות ששלחתי אדם במיוחד (שאגב היה עם עוד 2 לקוחות פוטנציאלים נכבדים).

כששאלתי את ישראל איפה בר (איתו דיברנו מוקדם יותר) ענה לי "אין מה לדבר איתו אני מנהל הרכש". שאלתי את ישראל, האם הוא מעדיף שאקנה במקום אחר? ענה לי תקנה במקום אחר! (הייתי המום שזה השירות. לא נתקלתי בכזו התנהגות וזו ממש לא "דרמאטיות").

עכשיו נכנסתי לאינטרנט וראיתי שיש הצעה בחנות זו ל-2,500 ש"ח !! כך שמה שישראל אמר פשוט לא נכון בלשון המעטה ולא הוגן כלפי צרכנים.

ניסיתי פעמיים להתקשר לבר מנהל החנות אבל לא היה מענה. דווקא בשיחה איתו התרשמתי שהוא סבלני ובעל תודעת שירות וגם הסכים לדרך ביצוע הכישה באמצעות כרטיס אשראי עקב המרחק בין ירושלים לאילת והצורך לבצע את העיסקה באמצעות שליח.

חשוב שכולם ידעו, שאני אישית נתקלתי ביחס גרוע ולא הייתי ממליץ לרכוש משם למרות המחיר. בעיניי שירות סבלני ומקצועי שווה יותר מכל !! אסור לזלזל באף לקוח.

אם החנות תגיב בסילוף האמת, אמשיך להגיב כאן ובפייסבוק כדי להעמיד דברים על דיוקם כי אני כועס על הזלזול שישראל הפגין כלפיי וגם על המחיר שנוגד את מה שסוכם ומנוגד למה שפורסם באינטנט בדף הבית של החנות.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נקנה בחנות מכשיר אייפון וכשהייתי צריך לקבל שירות החנות התנערה מאחריות ורק שלחה אותי מאחראי לאחראי אני ממליץ לכם לבדוק על החשבונית תשלום שהמספר הסידורי של המוצר מופיע ולא רק שם המוצר ותיאורו , כי אחרי הקנייה אף אחד לא ישים עליכם בחנות הזאת
תגובת החנות:
הלקוח הנדון איבד ברשלנות את סיסמאת ה ICLOUD שלו וכידוע לכולם, כשאין סיסמא המכשיר אינו ניתן להפעלה.
ובמקרה זה על הלקוח לפנות לחברת APPLE העולמית על מנת לשחזר את הסיסמא, ולפתוח את המכשיר לעבודה תקינה.
ללקוח הוצע שירות בתשלום לביצוע הפעולה הנ"ל מול חברת APPLE העולמית, הוא סירב לקבל שירות.
מוצר:
אייפון אייפון 6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות יוצא מן הכלל....מהיר ודואג לכל לקוח באופן אישי שיצא מרוצה!!!

ולגבי המחיר הכי זול בהתחייבות באמת לאחר בדיקה מקיפה נמצא כמקום הכי זול לאייפון!!
מוצר:
IPHONE 6 6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות, שם מוכר נחמד בשם בר הציג לנו את הפלאפונים שהתעניינו לקנות, אף על כמות הקונים הרבה הסביר באדיבות, ואף ייעץ לנו. קנינו ארבעה מכשירי Galaxy S6 במחיר הזול ביותר במדינה, בר ביצע את כל מה שהיה צריך ועשה מבצע של 2 2 על המגנים, מגן המסך ובנוסף קיבלנו מתאם סים במתנה. הוא אף שינה לנו את גודל הסים בחינם והעביר לנו את כל אנשי הקשר, הוא אף נתן את מספרו האישי בכל מקרה של תקלה או שאלות על המכשיר.
מוצר:
Galaxy S6 32GB SM-G920F
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פורסם בזאפ מחיר מעולה לסלולארי LGG2. הגענו לחנות באילת, מיד עזר לנו בחור נחמד וסופר אדיב, הביא בזריזות את המוצר, הסביר ומילא את טופס האחריות בלי לבזבז לנו את הזמן, והכל עם חיוך. יופי של שירות.
מוצר:
טלפון סלולארי LGG2 32GB
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.