דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
גאדג'טים ומוצרים לבית (2 סניפים)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גאדג'ט דילס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגאדג'ט דילס ?
3.73
ציון ממוצע
158
חוות דעת בשנה האחרונה
583
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
12
0
20
6 חודשים אחרונים
40
0
40
שנה אחרונה
109
0
49
כל הזמן
487
2
94
נמצאו 583 חוות דעת גולשים על גאדג'ט דילס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה לא סופקה מעל 3 שבועות, לא חוזרים אליי מהשירות לקוחות לבירור סטטוס ההזמנה.
מי שעונה בטלפון מוכן רק להשאיר פרטים למסירת הודעה ואז לא חוזרים אליי.
שירות מזעזע לא ממליצה בכלל!!!
מוצר:
ארגז אחסון בורנאו 400 ל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש מעמיק של מדפסות, הגעתי לאתר הכי נפלא ונגיש שיכלתי לבקש, חווית קניה ברמה גבוהה שירות מעל המצופה
והכי חושב המשלוח המהיר. ממליץ בחום על GadgetDeals !!! ברור לי שאמשיך לקנות באתר כשאצטרך.
מוצר:
מדפסת 495MX
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחסן לגינה. בשל התקופה המורכבת (קורונה, עיכובים) - התגלו קשיים שלא היו קשורים לגאדג'ט דיל, אלא לספקים שלא העבירו את הסחורה בזמן.
היחס מצד החברה היה מצויין, היו תקשורתיים מאוד וניסו לעשות כמיטב יכולתם כדי לזרז וכדי למצוא פתרונות.
בסופו של דבר קיבלתי מחסן לשביעות רצוני. אני מניח שברוב החנויות האחרות לא היו מתייחסים לפניות שלי, פה קיבלתי יחס הוגן, סבלני ומקצועי.
ממליץ מאוד על קנייה בחנות זו
מוצר:
מחסן כתר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי גרוע בעולם. לוקח 24 שעות להשיג נציג של השירות לקוחות, המחשב לא היה במלאי והם נזכרו ליידע אותי בזה רק אחרי 5 ימים (אחרי שאני התקשרתי לוודא שההזמנה מגיעה כרגיל). כמה שהם זולים- לא שווה את השירות.
תגובת החנות:
צר לנו לשמוע שזאת הרגשתך, עם זאת בתקופת הקורונה צוות האתר עמוס מאוד
מיד שחזרו אלייך קיבלת מענה ומחשב תוך 24 שעות
יהל יעקבי שלום רב,
משלוח מספר W5494172932 אשר נשלח עבורכם מאת COMPUTER C DATA UPS WAREHOUSE , מוכן וצפוי להישלח אליכם להפצה.
לידיעתכם, ההפצה מתבצעת במהלך יום העסקים כולו ללא תיאום מוקדם ומועדי ההפצה מתעדכנים ומשתנים בהתאם לכתובת המסירה.
פרטי המשלוח :
יהל יעקבי
רחוב לא מזוהה 52 , ציפורי
מספר החבילות : 2

מספר ההזמנה שלך : 203066744
מוצר:
מחשב נייד לנובו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נוראי, המוצר הןוזמן ב13.7 הובטח שיגיע עד 12 יום, כשלא הגיע התקשרתי ובשירות נתנו לי את מספר הספק משום מה (למה אני צריך לדבר עם הספק???!) שממנו הבנתי שהמוצר לא במלאי. כשהתקשרתי אל החנות שוב אמרו שהמוצר במלאי ו"הנה הוא תיכף נמסר לך", שבוע לאחר מכן התקשרתי שוב ואז נאמר "או מחר או ביום חמישי הבא", אז מחר זה לא (יום שני שלושה שבועות לאחר ההזמנה) והינה יום חמישי הגיע- "לא יגיע היום, רק ביום שני הקרוב - בדיוק חודש ימים לאחר התשלום). ביטלתי את ההזמנה, אפילו לא ניסו לשכנע אותי\לפצות\להתנצל- כלום!!! אני רק מקווה שהכסף יחזור בלי בעיות ולא בתוך חודש מיום הביטול. ייזהר הקונה, החנות לא סיפקה (לי ולהרבה אחרים כאן לפי התגובות- אותה התנהלות), היום אני מצטער שלא קראתי את התגובות והביקורות פה בזאפ. לא להתקרב.
מוצר:
‏טרמפולינה 8 פיט Canada Jumping
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מזעזעת!
הזמנתי כיריים גז. אחרי 10 ימים, אני מתקשרת לברר מה קורה עם הכיריים, ורק אז נזכרים להגיד לי שהדגם שהזמנתי לא קיים במלאי, והציעו דגם אחר (שלא רציתי).
לא יכולתם להודיע יותר מוקדם? בינתיים אני תקועה בלי גז בבית, מבשלת שבת על אמגזית...
בכל מקרה,
לצערי זה לא נגמר שם. הם כמובן לא טרחו להחזיר את הכסף ששילמתי על מוצר שהם לא סיפקו!
אני כבר יותר משבועיים רודפת אחריהם, ועדיין לא ראיתי שקל בחזרה.
להתרחק!
מוצר:
כיריים דה לונגי NDG12
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי עזרה מדהימה מבחור בשם גיא שעזר לי להתלבט ולבחור את האופציה הטובה עבורי גם מבחינת משלוח.
היה נחמד וסובלני
קיבלתי את המוצר תוך מספר ימים הנמוך מהרף.
המוצר תקין ועובד לפי הציפיות והגיע באריזה שמורה.
מוצר:
כרטיס רשת alfa awus036nha
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמת רשת לוגיטק ,היה שירות מענה אנושי טוב, ואדיב,
המצלמה טובה, איכותית, וקלה לחיבור,
לא זולה.
מוצר:
מצמלת רשת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב24/06/2020,שילמתי ולא קיבלתי לא את המוצר ולא את ההחזר!!!
כשהתקשרתי אמרו לי ששלחו ,ביקשתי מספר חבילה, מספר משלוח אך לא היה!!!
מוצר:
USB Cooler מאוורר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקלדת אלחוטית ומעמד לסמארטפון Logitech לוג'יטק K375S, קיבלתי שירות אישי ומקיף, כולל שילוח ללא עלות
מוצר:
מקלדת אלחוטית ומעמד לסמארטפון Logitech לוג'יטק K375S
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שהזמנתי ב26.7. לא במלאי. לא ציינו את עובדה הזאת באתר, ואף אחד דאג לעדכון אותי. רק בפעם השניה שביקשתי עידכון לגבי מועד ההספקה ביום שבת 1.8.עידכנו אותי שהמוצר חסר במלאי ורק בעוד שבוע וחצי מצפים לחידוש המלאי. זה לאומת התקנון שהחברה מתחייבת לאספקה בין 5 ל-12 ימי עסקים. אז זה מאוד מעכזב, מטעה לא מקצועי. ביקשתי ביטול עסקה וזיכוי לכרטיס אשראי, שאני תרם קיבלתי. גם תרם ענו לי מתי אני אראה את הזיכוי? כן שלחו לי את חשבונית ביטול עסקה. אבל זה כמובן לא מספיק.
אני בניתי על זה שהמוצר יגיע עלי השבוע ופשוט הייתי מזמינה באתר אחר. ממש מבאס.
מוצר:
‏מיקסר Moulinex HM615110
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהאתר ארון שירות כתר פלסטיק 6280 בתאריך ה-13/07/2020.
הארון לא הגיע וכל פעם שאני מתקשר לחנות עונים לי שירות הודעות ואומרים שיחזור אלי ואף אחד לא חוזר.

אבקש שהמוצר יגיע אלי עד מחר 04/08/2020. תאריך ההספקה שהתחייבו הוא ה-02/08/2020.
מוצר:
ארון שירות כתר פלסטיק 6280
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי HOMEPLUG PLC 200MB 2PCS KIT , המוצר הגיע במשלוח עד הבית שלא הזמנתי בעלות נוספת של 30 שקלים (משלוח מהיר הגיע אחרי יום), המוצר היה לא תקין לאחר מספר שיחות עם הנציג שלהם והמעבדה הנציג הציע להחליף את המוצר במוצר אחר שעובד יותר טוב TP-link 4010 המוצר השני הגיע כעבור יום שוב במשלוח עד הבית בתוספת של עוד 50 שקלים, מאז עברו כבר שבועיים ועדיין לא קיבלתי חשבונית חדשה , כל יום אני מציק להם במייל\וואטסאפ\טלפון ואין חשבונית זה וכל מיני תירוצים של מחר זה יגיע\תחפש בספאם \ וכו ... ממש הזוי
תגובת החנות:
שמחים לשמוע שקיבלת את המשלוח מהר
לכן לא ברור למה בחרת לדרג בכוכב 1
החשבוניות יוצאות אוטומט מהמערכת לכן יש לבדוק בתיבת הספאם או דואר שלא נקרא.
אם תרצה העתק לווצאפ ניתן לשלוח דרך הקישור שקיבלת
בריאות לך ולכל עם ישראל
מוצר:
HOMEPLUG PLC 200MB 2PCS KIT
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מגני מסך לפלפון, לקחת קצת זמן והתקשרתי להודיע לחברה שזה לא הגיע. הם שלחו לי שליח עד הבית למחרת. יישר כח על שירות. לא נתקלתי ברמת שירות כזו. תודה
מוצר:
מגני מסך
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר היה במלאי והגיע בשילוח מהיר. בנוסף הוזמנו מקלדת ועכבר אלחוטיים שסופקו מדגם יקר יותר ללא תוספת מחיר.
מוצר:
Minix neo z83-4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדפסת באתר ואחרי כמה ימים התקשרתי לבדוק מתי היא אמורה להגיע ואמרו לי לחכות עוד כמה ימים.
לאחר עוד מספר ימים התקשרתי ואמרו לי שאין את המדפסת במלאי וגם לא יהיה בעתיד וביטלנו את העסקה.
לאחר שלא ראיתי זיכוי בכרטיס האשראי לאחר כמה ימים התקשרתי שוב ורק אחרי מספר שיחות קיבלתי חשבונית זיכוי.
למרות זאת, שבוע אחר כך, עדיין אין זיכוי בפועל בכרטיס אשראי.
שירות הלקוחות שלהם לא קיים, כל פעם שאני מתקשר אני מגיע לשירות הודעות שלוקחים פרטים ומבטיחים שיחזרו.
רק אם אני משאיר הודעה שאני מעוניין לקנות משהו אז חוזרים אליי, אם אני מבקש שירות למוצר שהזמנתי אין מענה.
לסיכום, לא להתקרב אליהם!!!!
תגובת החנות:
צר לנו לשמוע שזאת תחושתך, קיבלת מענה בשיחה יוצאת מנציגי המכירות לגבי זמינות המלאי ביקשת להמתין.
אחרי מספר ימים שלחת הודעת ווצאפ וביקשת לבטל את ההזמנה
הופקה לך חשבונית זיכוי ובוצע שידור זיכוי לחברת האשראי
חברות האשראי מתחייבות לביצוע הפעולה עד 14 ימי עסקים.
נשלחה לך אסמכתא של ביצוע הבקשה כדי להרגיע את הנפש שלך.
בתקופה זו של הקורונה יש המון חוסרים וזמני האספקה ארוכים מהרגיל ודאגו לעדכן אותך ואת שאר הלקוחות.
מאחלים בריאות איתנה לכולם
מוצר:
מדפסת Canon MX495
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם טרמפולינה, לא הגיעה אחרי יותר מחודש! לא שמעתי מהם. לא קיבלתי שום מספר מעקב (דואר רשום) כשהתקשרתי נתנו לי מספר של ספק שלא עונה
תגובת החנות:
נאמר לך שהיישוב דולב נמצא מעבר לקו ירוק
וזמני האספקה הם כ 21 ימי עסקים.
מסרו לך מספר של חברת המשלוחים ויש לתאם בשעות הפעילות.

מוצר:
טרמפולינה 2.4 מטר canada jumping
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחו דגם לא נכון. התחמקו מלתת מענה אימתי ובמקום זה ענו תשובות קצרות ולא מחייבות. לא אמינים
תגובת החנות:
שלחו את הדגם שאושר על ידך טלפונית.
וביקשתי להחליף לדגם חזק יותר לאחר שימוש ופתיחת המוצר.
דבר שאינו עולה בקנה אחד עם תקנון החברה.
צר לנו, עם זאת הוצע לך זיכוי על דמי משלוח והטבה של 8% מקווים שזה יבוא ליידי ביטוי ברכישה הבא
מוצר:
Samsung Galaxy Tab A 8.0 SM-T385
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתיי כבל טעינה לאייפון כולל משלוח חינם בדואר ישראל.
כעבור מספר ימים קיבלתי טלפון משליח שטען כי החבילה אצלו והוא יכול להביא לי אותה תמורת 15 ש"ח נוספים.
שאלתי אותו מדוע החבילה נמצאת אצלו ולא בדואר והוא ענה כי "זה שירות שאנחנו מציעים ללקוח, הוא אמר לי להגיד לך את זה ואם את רוצה שליח אקספרס עד הבית זה יעלה לך 15 ש"ח". אמרתי לו שהרי ביקשתי משלוח בדואר ולא שליח עד הבית, וזה לא שירות שהזמנתי והוא ענה "זה מה שהוא אמר לי להגיד לך, את רוצה את זה או לא?" עניתי לו שלא, ואז הוא אמר "בסדר, אז תחכי לזה חודש חודשיים אם זה מה שאת רוצה".
ואז שלחתי מייל לחנות. את ההתכתבות לא יכולתי להכניס מפאת אורכה אבל בסופו של דבר, שירות גרוע מאוד, אגרסיבי ואלים, מניפולציה מכוערת מאוד בעניין השליח, יחס מחפיר ללקוחות. וזה עוד לפני שקיבלתי את החבילה ובררתי האם הסחורה איכותית או עלובה כמו השירות. ממליצה להתרחק מהחנות הזאת.
מעין
תגובת החנות:
רשמת יפה.
יומיים לאחר ביצוע ההזמנה יצא קשר נהג המונית שמציע שירות משלוח מהיר.
הוצע לך שירות שהוא בתשלום כמובן.
יכולת לענות בנימוס תודה אבל לא תודה ואמתין למשלוח בדואר רגיל של דואר ישראל.
אבל משום מה בחרת להתלהם ולדרוש בחינם משלוח
מה שלא עולה בקנה אחד עם השירות המוצע
לפיכך החבילה ממתינה בדואר למסירה ויש לגשת לאסוף.
מוצר:
כבל טעינה וסנכרון לאייפון 5/6 - IPHONE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 02/07 ביצענו הזמנה של בלנדר נינג'ה לעבודה, קיבלנו חשבונית מס והכל היה טוב ויפה,
ב22/07 קלטנו שלא הגיעה החשבונית, ניסיתי להשיג אתכם ואחרי שהתייאשרתי מלנסות לעשות זאת ברביעי, חמישי וראשון החלטנו לבצע הכחשת אשראי.
שירות בזיוני, חוסר זמינות הזוי, מביך.
תגובת החנות:
התקשרת אחרי יממה, הוסבר לך שדגמי הנינגה נקלטים למלאי ב 22.7
קיבלת שירות הודעות בווצאפ וגם נייד של מנהל אזור, בחרתם לבצע ביטול למרות שבוצע באפן חד צדדי
המוצר נאסף והופקה חשבונית זיכוי
מוצר:
בלנדר מקצועי נינג'ה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה טלפונית דרך גאדג'ט דילס והתרשמתי לטובה מהשירות הטוב וההגעה של המוצרים בזמן.
ממליצה בחום!
מוצר:
ארון פקטור 8�8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחותי התותחית קנתה לי מהם אקסבוקס חדש ליום הולדת השליח הגיע ב11 בבוקר עד הבית עם האקסבוקס פתחתי אותו ולא הבנתי איך אני מחבר לטלוויזיה כדי לשחק התקשרתי אליהם כי לא הבנתי והסבירו לי והיו ממש סבבה..קיבלתי גם חשבונית מהם שזה למעשה האחריות
מוצר:
אקסבוקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר של גאדג'ט דילס שעון ספורט של סמסונג ב170 שקל
לאחר שבועיים שהם לא היו איתי בקשר התקשרתי אליהם וכעבור יומיים המשלוח הגיע
אבל אחרי שפתחתי את החבילה ראיתי שקיבלתי שעון ספורט של חברת שיומי
כמובן מיד התקשרתי והם אמרו לי שהיה חסר להם את השעון של סמסונג אז הם החליטו לשלוח לי שיומי
הבעיה שאני לא היתי מעוניין אז הם אמרו לי שאם אני לא מרוצה מהקניה אני יכול לבוא לחנות ולבטל את הקניה
בגלל שחיכיתי שבועיים למשלוח ושילמתי על המשלוח 30 שח העדפתי כבר להשאיר את השעון אצלי
גם בגלל שאני גר שעה נסיעה מהחנות ואני לא יבזבז יום עבודה בשביל להחליף שעון אז נשארתי עם שעון ששילמתי עליו ושלא רציתי בכלל
יאמר לזכותם שהם שלחו את המוצר מיד אחרי שהתרשרתי ואחרי שקיבלתי את המוצר הם היו איתי בקשר רצוף
אבל כאמור זה לא עזר
תגובת החנות:
צר לנו לשמוע,
עם זאת עם פנייתך שלחנו לך שעון חדש כפיצוי על השעון שאבד לך בים
מקווים שתשמור עליו יותר הפעם
מוצר:
שעון ספורט שיומי בנד 4
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.