דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולר מחשבים רכיבה חשמלית ומעבדה (2 סניפים)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מובייל פור מי בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במובייל פור מי ?
2.33
ציון ממוצע
3
חוות דעת בשנה האחרונה
238
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
1
שנה אחרונה
1
0
2
כל הזמן
115
6
117
נמצאו 238 חוות דעת גולשים על מובייל פור מי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מי שרוצה לקנות במקום בלי אחריות - זה המקום , יחס מזלזל לקונה , מרגע ששילמת כבר לא מעניין אותם ממך תתרחקו ותקנו במקום אחר אפילו יעלה כמה מאות שקלים יותר, חבל על הזמן.

אחרי שקניתי את המוצר מהחנות , הוא נהרס לי , וכשטרחתי לשלוח לתיקון , הם בכלל לא התקשרו לומר לי שהוא הגיע אלא אני הייתי צריך לטרוח להתקשר כל כמה ימים לוודא , עד שהוא הגיע ומצאו אותו , עברו 3 חודשים שהמכשיר אצלם בתיקון, וכל הזמן רק משקרים לי , למה הוא לא תוקן , חסר חלקים , הטכנאי חולה ..והם תמיד מבטיחים שיתקשרו ויחזירו תשובה , והם לא מתקשרים.
לצערי הפרטים על העיסקה שלי אצלם כי שלחתי להם חשבונית להראות שיש לי אחריות אצלם .
מוצר:
טלפון נוקיה 6230 , טלפון נוקיה C2 6230
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
*המספר המצוין הינו מספר הזמנה מכיוון שההזמנה בוטלה.
בתאריך 02/11 ביצעתי רכישה באתר של mobile4me. אחת הסיבות שמבצעים כיום הזמנה דרך האינטרנט היא כדי לא לצאת מהבית, לבצע את ההזמנה מתי שנוח ולהימנע משיחות טלפוניות עם מוכרים. יום לאחר מכן יצר עמי קשר נציג של החנות על מנת לאמת פרטים (שום חנות לא עושה את זה למעט מקרים בהם הפרטים שנשלחו ע"י המזמין אינם נכונים) ועל הדרך ניסה למכור לי מוצרים נלווים לטאבלט. בנוסף, הציע לי להגיע לחנות במקום לקבל במשלוח בדואר בטענה שאני גר קרוב (אני גר בתל אביב והחנות ברמת גן). סירבתי להצעתו.
לאחר אימות חסר תכלית של הפרטים, ביקש ממני מספר טלפון נוסף דרכו ניתן ליצור עמי קשר. אין לי כזה, ואין בכוונתי למסור מספר טלפון של קרוב כזה או אחר. השיחה הסתיימה.
יום לאחר מכן התקשר אלי אותו נציג ואמר שהאחראים עליו לא מאשרים לבצע את העסקה מכיוון שאני גר "קרוב" ולא מוכן להגיע לקחת את המוצר ומכיוון שלא מסרתי מספר טלפון נוסף. למעט בזבוז זמני, הטרדתי בשיחות טלפון מיותרות, עיכוב וביטול הזמנה שיגמרו לי להזמין עכשיו את המוצר בשני לא נגרם נזק. עוד לא נתקלתי בחנות שאיננה מעוניינת למכור את מוצריה. לא אקנה בחנות זו ולא אמליץ לחברי לקנות בה.
מוצר:
טאבלט ipad mini
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר הוזמן מאתר האינטרנט של החנות והגיע תוך פחות משבוע, עד כאן מצויין.
כבר ביום שבו התקבל הטלפון החלו הבעיות: המכשיר סרב לשלוח הודעות SMS בעברית למרות שהותקנה בו מקלדת מלאה בעברית. שיחת טלפון לחנות פתרה את הבעיה הזאת אך מהר מאוד צצו בעיות אחרות: הזכרון הפנימי נגמר אחרי שהותקנו 3 אפליקציות (וואטסאפ, פייסבוק, סקייפ), הצלצול של הטלפון הפסיק לעבוד, אפליקציות קרסו בלי שום סיבה נראית לעין, המכשיר הפסיק לשלוח הודעות בכלל, לא הצליח להתחבר לאינטרנט, הפסיק להוציא שיחות ולבסוף נכבה וסירב לעלות (נכנס ל- BOOTLOOP).

אחרי עוד שיחה לחנות ביקשו מאיתנו לשלוח את הטלפון לתיקון, המכשיר נשלח לחנות בצירוף רשימה עם הבעיות שהיו בו ועם הנחייה מפורשת להתקין רום נקי (בלי עברית) על מנת לשמור כמה שיותר מקום לאפליקציות.

אחרי מעל לחודש בו התשובות מהחנות נעו בין "הטלפון הגיע ואנחנו מטפלים בו" דרך "אנחנו בודקים מי אחראי ל"תקלה" - אנחנו (החנות) או היבואן" ואפילו עד "תבדקו ששלחתם את הטלפון כי אנחנו לא יודעים איפה הוא (WTF?)". כל התשובות הושגו רק אחרי 4-5 שיחות בכל פעם, כשבשיחות הראשונות תמיד נתקלנו ב"נחזור אלייך עוד כמה דקות" שמעולם לא קרה.

הטלפון חזר אלינו (אחרי מעל לחודש כאמור) והפלא ופלא - אותן הבעיות בדיוק שהיו כשרכשנו אותו לראשונה: רום בעברית שלא משאיר מקום לאפליקציות, אין שליחת SMS בעברית וזה אחרי פחות משעתיים קבלת המכשיר חזרה.
נראה שלחנות לקח מעל לחודש לעשות מה שנראה כמו מחיקה של האפליקציות שהיו מותקנות על המכשיר ותו לא.

השיחה האחרונה לחנות נתקלה ב"אני לא יודע איך לפתור את זה" ו"נחזור אלייך" שכמובן לא קרה (היינו צריכים כבר להתרגל לזה), עד שלא התקשרנו שוב בעצמנו והפתרון לתקלה היה "תחפש בגוגל איך להתקין עברית" (WTF? 2)
מוצר:
טלפון סלולארי דיפיי מיני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הדבר הגרוע בחוויית הקניה זה שלא אומרים לך את האמת, מטרטרים אותך בהלוך וחזור , ושלא מספקים לך את מה ששילמת.
אני מציע לכם להתרחק מ MOBIL4ME ופשוט לא רק שלא לקנות אצלם , גם לתבוע את מה שמגיע לכם דרך בית המשפט לתביעות קטנות ... ודרך בית המשפט לקבל את הכסף בחזרה וכסף כפיצוי בתוספת... זה הפתרון הטוב ביותר
מוצר:
סלולרי 4s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שעשיתי הזמנה ברשת חזרו אלי בטלפון מהחנות והסבירו שהמוצר לא חדש אלה יד שניה. המשמעות - מישהו השתמש בו שבועים והחזיר. אמרתי, טוב, שיהיה. המכשיר הגיע ללא אוזניות. כששאלתי למה קיבלתי תשובה : ככה אנחנו מקבלים אותו מהיבואן. הבעיה היא שלמכשירים מהסוג זה לא כל האוזניות מתאימות. באתר של החנות אין בדף של המוצר שום ציון לכך שהערכה מגיע בלי אוזניות. בדיעבד הסתבר גם שאי אפשר להחזיר מכשיר כהוא אינו חדש. הטעיית צרכנים מדרגה ראשונה !!!!
מוצר:
xperia x8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לתקן את האייפון לאחר שהבן שלי הפיל אותו על הרצפה והמכשיר "שבק חיים",
לפני זה הייתי בחנות אחרת ברחוב שנתנה לי הצעת מחיר של 400 ש"ח על החלפת מסך וקונקטור,
הגעתי למובייל פור מי ואיתמר היה נדיב מאוד, ואמר שיכול להיות שמדובר רק בקונקטור ואין צורך להחליף מסך ואכן בבדיקת מעבדה החליפו לי את הקונקטור והכל תקין.

איתמר יצא צדיק ולא עבד עלי כמו במעבדה הקודמת וחסך לי הרבה כסף,

תודה רבה,
מומלץ!!!
מוצר:
אייפון 4 אייפון 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מיקום החנות מרכזי מאוד, איכות השירות גבוהה ביותר והמחירים מעולים!
הגענו מנתניה כי שמענו שאפשר לסמוך על המקום הזה (לאחר מס' פעמים בהם נפלתי בפח)

בהחלט אחזור לקנות ממליץ לכולם :)
מוצר:
מטען לאייפון, מטען לרכב, כיסוי לאייפון מטען
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצויין! אין מילים, השירות מהיר ענייני ומקצועי. הצילו אותי! יחס אנושי ונעים וגם המחיר הכי טוב שיכולתי לקבל!

תודה לעידן ולשאר הצוות.

מוצר:
iphone 3GS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תאריך 2.10.13 ביצענו רכישה של מכשיר Galaxy S2 דרך חברת "mobile 4 me".
בתאריך 3.10.13 התקבלה שיחת טלפון מנציג של החברה שביקש לאמת את פרטי כרטיס האשראי טלפונית לשם סגירת העסקה. הנציג החל להסביר כי המכשיר הינו מחודש (!). לאחר שהופתעתי לשמוע זאת ואמרתי שזה לא היה כתוב בשום מקום באתר האינטרנט, הוא טען בתוקף שדווקא כן כתוב. יש לציין שמבדיקה נוספת ומדוקדקת באתר החברה שביצעתי היום, ניתן לומר שוב ובוודאות כי לא צויין הפרט ה"שולי" הזה באתר.
לאחר ששמעתי כי המכשיר מחודש ביקשתי לבטל את העסקה,שכן מכשיר מחודש זה לא מה שחיפשתי. המוכר הגיב בקוצר רוח ובחוצפה לבקשה. ביקשתי לקבל אסמכתא כלשהי על ביטול עסקה , אך המוכר טען כי הם לא נותנים אסמכתאות וכי מבחינתו העסקה מבוטלת. לאחר מכן טרק את הטלפון אאלץ להתמודד ישירות מול חברת האשראי לשם ביטול העסקה.
אינני ממליצה לרכוש דרך חברה זו שככל הנראה דוגלת ב"שיטת מצליח" הפופולרית.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy S2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מעולה, מרוצה מהמוצר.
חנות נוחה ומסודרת.
לא הייתה בעיה של זמן או לחץ למרות שהגעתי ביום שישי.
המוכר יוני התנהג בנימוס ובמיקצועיות.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שבוע קניתי מכשיר htc במחיר 1440 שקלים.

תיאור חווית הקנייה: הקניה הייתה נהדרת, הצוות בחנות מאוד מקצועי ואדיב נותן שירות ותמיכה ברמה גבוהה.

זול,איכותי, ועובד מצויין!

כמובן שאחזור לקנות שוב בחנות הזאת!
מוצר:
HTC HTC
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שני טלפונים סלולריים לילדי בחנות. השרות היה אדיב ויעיל מאד למשל, לא ידעתי שמכשיר galaxy mini לא תומך ברשת פלפון וכמעט קניתיו אבל המוכר האיר את תשומת ליבי לנקודה ושיניתי ל לדגם young. הטלפונים בשימוש כבר שבוע והכל תקין.
מוצר:
טלפונים סלולרים galaxy young , galaxy S3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי כדי לתקן את המכשיר הסלולרי שלי, אחרי כמה חודשים שלא עבד כראוי.
קיבלתי שירות מדהים, הכולל תיקון במקום, ומגן מסך חדש לגמרי, והכל בזמן קצר ואדיבות.
אין ספק שמהיום אחזור רק לשם.
מוצר:
Wrapsol Ultra
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סלולרי בחנות זאת ואחרי כמה זמן התגלה בו בייה . שלחתי אותו למעבדה שלהם ומאז חודש אני לא מצליח לקבל תשובה כלשהי מה קורה עם המכשיר. אני מתקשר במשך כל החודש אומרים לי ניבדוק ונחזור איליך ולא חוזרים למכתבים בכלל אין תגובה לא במייל ולא דרך אתר שלהם . כרגע אין לי מושג אפילו מה לעשות
פשות אין מילים
מוצר:
טלפון סלולרי קורבי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה הייתה בסדר. למרות שכשהגעתי המוצר שפרסמו ...בדיוק נגמר
וזה עלה לי עוד 100 ש"ח לכאורה למוצר יותר טוב.
הבעיה היא שכשהייתה תקלה במסגרת האחריות הם פשוט התנערו מהאחריות

פשוט מרמים את הלקוחות
מוצר:
טלפון סלולרי YANG
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה גרועה ביותר. הזמנתי מכשיר דרך האתר עוד ביום 29/8/13. היום 16/9/13 ועדיין לא קיבלתי את המכשיר. שרות לקוחות גרוע. ראו הוזרתם
מוצר:
טלפון סלולרי ace s5830
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום
היתה לי בעיה במכשיר גלקסי 2 יש לציין שטכנאי החנות היה מקצוען סבלני .היה לו חשוב לבדוק היטב שאכן אני מרוצה מהתיקון ואכן יצאתי מרוצה מאוד כל הכבוד אלכס
מוצר:
טלפון סללורי 91000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תזהרו מהם! קבלתי טלפון לא חדש ופגום - הפסדתי את כל הכסף. הם סרבו להחליף או לתקן.
הפלאפון שהזמנתי הגיע בזמן.
רק לאחר שהוא הגיע גיליתי שמדובר במכשיר "מחודש" ולא חדש.
כפתור ההפעלה היה רופף, אמרתי למוכר, אמר שזה בסדר.
חודש וחצי אחר כך המכשיר התפרק מעצמו - כפתור ההפעלה נשר, והפאנלים (קדמי ואחורי) נפרדו.
כשמתקשרים לחנות יש מערכת ניתוב שיחות - אין תשובה בשירות לקוחות או במעבדה, רק בחנות. אין תגובה במייל של החנות.
נתבקשתי לשלוח את המכשיר למשרדים. שלחתי בדואר רשום שהתקבל בוודאות, אבל בחנות טוענים שלא קיבלו את המכשיר. במשך שבוע אני מנסה לבר מה עלה בגורל המכשיר, אבל מקבלת תשובות מזלזלות ואדישות. כל יום עונה מישהו אחר שמבטיח שעכשיו הוא הולך לברר ומתקשר אלי תוך חמש דקות/שעה/עד סוף היום. אף אחד לא קיים את ההבטחה.
בסופו של דבר הם גילו שהטלפון שוכב אצלם כבר שבוע, ואז בלי למצמץ טענו שפתחתי את הברגים וכל מיני האשמות הזויות אחרות. הטלפון נשלח בחזרה כפי שהגיע.
מוצר:
טלפון סלולרי LG Optimus P500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום וברכה.
לפני כשבועיים רכשתי מכשיר נוקיה c2-01 בחנות. קצת אחרי הקניה שמתי לב לכמה הבדלים בין המכשיר שנרכש לבין שאר מכשירי ה c2-01 שמסתובבים בשוק (לפני כן היה לי גם מכשיר כזה). הפאנל האחורי נראה קצת אחרת, המסגרת הכסופה שסביב המצלמה עשויה מחומר שונה מהחומר שממנו היא עשויה בדרך כלל בדגם הזה, המקשים נוקשים ומרעישים, המסך יושב קצת עקום בתוך הפאנל ועוד.
בנוסף המכשיר התחיל לעשות בעיות (אחרי בערך יום מהקניה...), הסוללה נגמרה תוך פחות מיום כמעט ללא שימוש, והמסך הבהב מידי פעם.
פניתי למספר בעלי חנוית וכולם אמרו לי ללא יוצא מן הכלל שהמכשיר הוא לא חדש, אלה מחודש. כלומר שליבת המכשיר היא של נוקיה, אבל כל הפנלים וחלקי המכשיר החיצוניים הם מזוייפים!
כלומר, לקחו מכשיר נוקיה משומש, ו'מיחזרו' אותו...
הגעתי בחזרה לחנות, ואמרתי להם שהפלאפון עושה בעיות, שאני לא בטוח לגבי המקוריות שלו, ושאני שוקל ללכת למרכז של נוקיה בת"א לעשות בדיקת מקוריות למכשיר.
המוכר התעקש שהמכשיר מקורי וחדש, אבל אמר שבגלל הבעיות שהוא עושה הוא יחליף לי אותו. הוא הביא לי מכשיר אחר, שדווקא היה נראה בדיוק כמו כל מכשיר c2-01 אחר...
בינתיים הוא עובד כמו שצריך, אני מקווה מאד שזה ימשיך ככה.
בשורה התחתונה, בכלל לא הייתי ממליץ לקנות בחנות הזו.
מוצר:
טלפון סלולרי C2-01
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המנעו מלקנות בחנות זו. ביצוע הזמנה במהירות ואחר כך לא רואים אותך ממטר. משלוח חזר פעמיים בגלל כתובת שגויה, אף אחד לא דאג ליידע אותי, התקשרתי מספר פעמים תמיד אמרו נברר ונתקשר חזרה תוך שעה, ואף אחד לא חזר. כך מספר פעמים. בסוף אחרי שבקשתי להתלונן אצל מנהל החנות, הסכימו לבטל העסקה ולהחזיר הכסף. סך הכל טירטור חודש וחצי !!!
מוצר:
טלפון סלולרי אספיריה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 5/7/2013 רכשתי מכשיר נוקיה c2-01 בחנות זו
כבר בעת הרכישה היו לי ספקות באשר למקוריות המכשיר שכן זה נמסר לי ללא אביזרים נילווים כפי שמופיע ע"ג האריזה.
לאחר מס' ימים נראה כי הקליטה במכשיר משובשת
משניסינו לבצע עדכון גירסה במכשיר - הגירסא עודכנה ל גירסת אנגלית ולא ניתן לשנות לעברית כמו כן אבדה הקליטה לגמרי.
פנינו לחב' נוקיה ומשם נמסר כי המכשיר הינו בייבוא עצמאי ולא יבואן מורשה (מה שלא נאמר לנו בעת הרכישה).

פנינו לבית העסק וזו תגובתם
אם תרצה לבצע עדכון לגירסה שלנו תצטרך להגיע אלינו וזה יעלה 100 ₪ בגלל שביצת עדכון באתר נוקיה כמו כן איבדת את האחריות
בית העסק התנער לגמרי מאחריותו על המכשיר בגלל שבצענו עדכון בנוקיה ישראל
ולא היה מוכן לתת שירות
בית העסק לא הציג שום תעודת אחריות בעת הרכישה עם ההסתייגות הנ"ל

אנחנו שוקלים תביעה קטנה נגד בית העסק .
מוצר:
מכשיר סלולארי c2-01
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הפלאפון באתר של החנות. התקשרו פעם אחת מהחנות לוודא את מספר הכרטיס, ולא השיגו אותי. הם לא השאירו הודעה או משהו, אז רק אחרי שבוע כשהתקשרתי לראות מה קורה עם ההזמנה אמרו לי שהם צריכים לאמת את המספר.
אחרי עוד שבוע הם התקשרו ואמרו שהמכשיר חזר אליהם מהדואר בגלל שלא באנו לקחת אותו (למרות שלא קיבלנו שום הזמנה לקחת דור רשום!) ושהוא מעוך.
תחשבו פעמיים לפני שאתם קונים שם!
מוצר:
טלפון סלולרי 7230
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האייפון שמכרו דגם ללא FACE TIME ו, הדגם שרשום זהה לדגם שצריך להיות בו כל התכונות החסרות,בברור שעשיתי זה ייבוא אישי כנראה ,מכשיר שמייוצר כנראה לארצות ערב,,בקיצור,אייפון 5 עם תכונות של 4 ,ואפילו לא 4S !!!!!!!
כשביקשתי שיחליפו לי,נעניתי בשלילה,
מוצר:
אייפון 5 16G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באתר. כולל הזמנה מלאה של פרטי כרטיס האשראי.
למחרת מתקשר אליי בחור בשם יונתן שאומר לי לתת לו את פרטי האשראי שוב לצורך בדיקת בטיחות...(מוזר) אחרי שנתתי לו הוא אומר לי שהם לא מכבדים אמריקן אקספרס. אז למה לתת לי לבצע הזמנה מלאה באתר אם לא ניתן לכבד את סוג הכרטיס שלי? נאלצתי לבטל את ההזמנה. משהו לא נראה תקין בהתנהלות.
מוצר:
טלפון סלולרי star
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.