דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
3.85
ציון ממוצע
400
חוות דעת בשנה האחרונה
2637
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
10
0
12
3 חודשים אחרונים
31
0
35
6 חודשים אחרונים
68
0
64
שנה אחרונה
284
1
115
כל הזמן
1898
22
717
נמצאו 2637 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב31/10/18 קניתי מחשב נייח עם כל החומרה מksp .
לאחר מספר חודשי שימוש היתה בעיה בכרטיס מסך שרכשתי (Gtx 1080) ,פניתי לסניף הקריון שיתקנו לי את הכרטיס מסך .לאחר המתנה קצרה של כשבוע התקשרו אלי מהסניף ואמרו לי שהכרטיס ישלח לבדיקה במעבדה המרכזית ולכן בעקבות הזמן הרב שאני ללא המחשב הביאו לי כרטיס מסך חלופי .
לאחר שמצאו כי הכרטיס מסך תקול החליפו לי לכרטיס מסך מדגם אחר (Rtx 2070) במסגרת האחריות.
*חשוב לציין לטובה את השרות לקוחות של ksp שדאגו לעדכן אותי את סטטוס התיקון בכל פעם שפניתי אליהם וכמובן את שי מסניף הקריון שדאג לתת לי שרות מקצועי ולעזור לי לפתור את הבעיה במחשב.
מוצר:
Rtx 2070
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון נייד נוט 7 בשבוע שעבר . חזרתי היום בגלל החג וסופש ושני ימי מילואים . מספר להם שהטלפון תקול . הבחור בדלפק בודק ואכן מסכים איתי . מתקשר אל ההנהלה שלו על מנת לנסות להחליף ואו למצא פתרון . אבל שימו לב KSP מתנערים מאחריות .
חבל .
אני לא אקנה שם יותר .
הם מסתתרים אחרי טיעון שאם פתחת את האריזה אין אחריות / איך נדע אם המכשיר תקין כשהאריזה סגורה ???
זהירות זהירות זהירות ....
תגובת החנות:
טענת הלקוח אינה נכונה, הלקוח רכש בחברתינו מכשיר טלפון נייד נוט 7, והגיע לחנות בחולון כאשר המטען של המכשיר עובד לסירוגין, הלקוח דרש החלפת המטען בו במקום אך לחברתינו אין מטען מתאים למכשיר זה ולכן הפננו את הלקוח לנותן האחריות על מנת שיוכלו לטפל בו והחליף לו את המטען בחדש.
מוצר:
נוט 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גועל נפש, חזירות וגרידיות לשמה! אותי הם איבדו כלקוח!!!!
רכשתי בסניף המסגר 2 לפטופים דסקטופ צג 34 רחב סה''כ כ10,000 ש''ח רכישה. מה עוד שזו לא פעם ראשונה שאני רוכש ברשת (עד כה רכשתי בהרבה עשרות אלפי ש''ח בשנים האחרונות). מסיבות שונות החלטנו להחזיר לפטופ אחד שעלותו מסך הקניה 2600 ש''ח. ניסו לחייב אותנו ללא בושה ב20% מערך הרכישה בתואנה שפתחנו את המדבקה מה שלא היה ולא נברא! מי שפתח את מדבקות אריזות המחשבים היה המוכר ביום הקנייה ומבלי דאף ביקשתי זאת אלא על דעת עצמו תוך שהוא אומר ''נפתח בכדי לוודא שהכל תקין''...
כשהתקוממתי על נסיון החיוב פנה המוכר אל שרות הלקוחות, שאושרו לו לחייב אותנו ''רק'' ב100 ש''ח חצי אחוז מעמלת הסליקה (מדוע בכלל?!?). ואז חייב ב185 ש''ח. בפעם האחרונה שבדקתי, חצי אחוז מ2612 ש''ח הם 13 ש''ח בלבד. כלומר חייבו אותנו ב3.25% עמלת סליקה. חמדנים שאיבדו בשל כך לקוח.
בנוסף, אבדוק אפשרות לתביעה ייצוגית. אני משוכנע שאני לא הראשון שנוהגים בו כך ואני מתכוון לבדוק זאת באמצעות הרשתות חברתיות. בושה וחרפה.
תגובת החנות:
הלקוח רכש בחברתינו מחשב נייד לנובו, המחשב וספק לו לשביעות רצונו. כעבור שבועים לערך, הגיע הלקוח לחנות בבקשה להחזיר את המחשב הנייד, אישרנו קבלת המחשב והלקוח זוכה זיכוי כספי לפי חוק, לצערינו בחישוב הזיכוי נפלה טעות בתום לב.
כאשר גילינו את הטעות החישובית הוחזר ללקוח ההפרש.
מוצר:
Lenovo 330
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעמיים שאני מזמין מ KSP בחודשיים האחרונים ופעמיים שהם מאבדים את ההזמנה שלי.
אחרי שעות של שיחות טלפון והזמנות חוזרות של אותו מוצר, כמובן שהמשלוח מתעכב במעל שבועיים.

שירות נוראי עם אנשים שמדברים כמו רובוטים שהידיים שלהם כבולות. עדיף בלי מענה טלפוני אם המענה טלפוני לא יכול לעשות כלום.
כל השיחות שלי מוקלטוצ כולל אישורי הזמנה וכולל איבוד ואיחור המשלוח.
תגובת החנות:
דברי הלקוח אינם נכונים, שכן הוא הזמין הזמנה של מסך בחברתינו שסופקה לו באמצעות חברת שילוח. לאחר שסופק לו המסך וביצע בו שימוש מלא, הגיע הלקוח לחנות בטענה שטעה בדגם המסך והוא מעוניין להחזירו. למרות שאריזת המוצר קרועה והמוצר ניתן למכירה כמשומש ובאריזה קרועה, חברתינו באה לקראת הלקוח וזיכתה אותו זיכוי כספי, חבל שהלקוח הציג הדברים באופן שגוי ובחר להשמיץ את חברתינו.
מוצר:
Intel NUC, 21" Monitor
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נהניתי מאוד מהקנייה. המוכר גל ורדי היה אדיב ושירותי מאד. הוא הסביר בצורה מאוד ברורה לגבי המוצר ולגבי אופן השימוש בו. אני ממליץ עליו בחום.
מוצר:
Probox2 Air Plus Android TV BOX
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אכזבה!
בתאריך 10/04/2019 קניתי מסך של DELL, דגם 2717D.
בתאריך 19.04.2019 (כעבור 9 ימים) חזרתי לחנות לאחר שהתגלתה בעייה בתיפעול המסך. לאחר בדיקה בחנות, הסתבר שהתקלה נבעה מכשל בכבל המחבר בין המסך למחשב.
לתדהמתי, התבקשתי לשלם עבור כבל חדש סך של 30 ש"ח!!!
מאחר ואצה לי הדרך (ערב חג הפסח), לא התווכחתי הרבה ושילמתי 30 ש"ח.
שתי שאלות:
1. מדוע הייתי אמור לשלם עבור הכבל החדש? הרי יש אחריות!
2. האם חנות ברשת כה גדולה כמו K.S.P, אינה יכולה לגלות מעט שאר רוח ולתת לי את הכבל ללא עלות על חשבונה? בסך הכל 30 ש"ח... :(
יצאתי משם עם טעם מר שהתווסף למרור של ליל הסדר.
תגובת החנות:
לקוח הגיע אל חברתינו בבקשה לרכוש מסך DELL למחשב שלו, הלקוח כלל לא שאל במעמד הרכישה באם הכבל שמגיע עם המסך יתאים למחשב שבביתו, הוא פשוט הגיע וביקש לרכוש דגם מסך ספציפי כפי שציין בפניתו. בעת הרכישה, כנהוג בחבתרנו, כגילוי נאות המסך נפתח לבדיקתו של הרוכש על שיוודא שהמוצר שקיבל ללא פגמים והגיעה באריזה הציוד הנילווה. הלקוח כלל לא ציין במעמד הקניה שכבל החיבור למחשב שלו לא מתאים לו ופשוט עזב את החנות שבע רצון.
כעבור 9 ימים הגיע לחנות בטענה שהוא לא יכול לחבר את המסך למחשב ודרש לכבל כבל מתאים לחיבור למחשב. הנציג סייע ללקוח ומכר לו כבל שביקש, לכן לא ברור על מלין הלקוח שכן הוא ביקש ספציפית לרכוש מסך מדגם זה ובעת שבדק את המוצר במעמד הקניה טרם עזיבתו את החנות כלל לא טרח לברר הוא הכבלים שמגיעים באריזת המסך יתאימו לו.
מוצר:
מסך מחשב, DELL 2717D
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רמקולים שרכשתי ומהיום היום הראשון היו ניתוקים ולכן ביקשתי שיחליפו לי את המוצר במוצר תקין. לאחר שלא הסכימו בטענה שהם צריכים לבדוק את המוצר אז שלחתי לבדיקה מחוסר ברירה.
המוצר חזר בטענה שהוא תקין לחלוטין שזה קצת הזוי כי די הייתי יסודי בבדיקה ,אז בדקתי שוב ולאחר נסיונות ארוכים הכוללים החלפת אינפוט , חיבור מכשירים שונים בבלוטוס ואפילו החלפתי כל משדר סיגנל כל שהו וכרטיסי קול. דבר אחד בטוח...תמיד היו ונשארו ניתוקים המוצר פשוט מאוד תמיד היה לא תקין. הם מסרבים להחליף או להחזיר את כספי ואני תקוע עם רמקולים לא תקינים.
תגובת החנות:
הלקוח רכש בחברתינו רמקולים איכותים של מיקרולאב מדגם solo 11. כעבור שבועיים מהרכישה הביא אותם לחנות בטענה שהם אינם תקינים, נדגיש כי בבדיקה שבוצעה בחנות הם נמצאו תקינים לחלוטין. למען הסר ספק הם נשלחו למעבדת נותן האחריות וגם בבדיקה מקיפה של מספר ימים במעבדת נותן האחריות לא אומתה כל תקלה במוצר, לכן הרמקולים הוחזרו ללקוח.
חברתינו מצרה על תחושת הלקוח כי ככל שהיינו מוצאים תקלה ברמקולים הם היו מטופלים כיאות במסגרת האחריות אך לאור זאת שלא נמצאה תקלה במוצר הם הוחזרו ללקוח. ככל שהמוצר ימצא תקול במהלך תקופת האחריות הלקוח יקבל שירות מלא והמוצר יטופל במסגרת האחריות.
מוצר:
Solo 11
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום על ksp אילת סניף רימונים אילת.
רכשנו 2 מכשירים סלולריים,השרות מעולה,
יחס אדיב ומקצועי ביותר,תודה מיוחדת לאורי גדה ori gada
על הסבלנות והאדיבות.
צוות מנצח עלו והצליחו וחג פסח כשר ושמח
אביעד שוורץ
מוצר:
טלפון נייד huawei mate 20 lite
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוכש תמיד בסניף מןכרים נהדרים ןמחיכים אלי תמיד וברצון ממליץ בחום על השירות ועל הרשת
מוצר:
Hp pepper
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי חיפוש שואב אבק אלחוטי לקראת פסח המליצו לי בחנות על השואב הסיני roidmi שהוא ברמה של הv8 של דייסון. שואב באמת פצצה ברמה גבוה מרוצה מאוד מההמלצה של החנות ומהשירות הסובלני והאדיב. ממליצה בחום!!!
מוצר:
שואב אבק אלחוטי roidmi
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שירות טוב משלוח מהיר מאיציק מומלץ מאוד וגם שמואל ואבי קיבלו את פניי בשמחה
מוצר:
Miracase 8000mah
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בסניף קרית ביאליק סמארטפון XIAOMI REDMI 6A בחודש מרס 2019 ובחודש אפריל גיליתי בחשבוני של כרטיס אשראי שלי שבמקום לחייב אותי לפי מחיר שבחשבונית,חייבו אותי בתוספת של 35 שח',כאשר מדובר בחיובים של פחות מ 15 שח' ב 36 תשלומים ודיברתי אם 2 נציגים משרות לקוחות ולא מוכנים לזכות אותי בתירוץ שזה בגלל חברת אשראי חוייבתי בייתר מחיר.
בדקתי בחברת אשראי של ישראכרט וגם בחברת MAX ,אמרו שאין מצב ולייתר חיוב וזה באשמת KSP ויש לבטל את העסקה קניה.
לא ממליץ לקנות ברשת KSP,רמאות.
תגובת החנות:
נדגיש כי דברי הלקוח אינם נכונים כלל.
הלקוח רכש בחברתינו מכשיר סמרטפון, בעלות של 539 ש"ח וביקש לשלם ב 36 תשלומים ללא ריבית. כאשר מחוייבת עיסקה כזו באשראי, נוהגות חברות האשראי לגבות תשלום ראשון מעט גבוה יותר וכל שאר התשלומים הינם שווים, במקרה זה התשלום הראשון הינו 49 ש"ח וכל שאר התשלומים שוויים כ 14 ש"ח כל אחד.
כאשר הלקוח פנה אלינו לשירות הלקוחות, והוסבר לו הדבר שהסכום נגבה הינו תקין וללא כל תוספת ריבית. לצערינו הלקוח בחר להציג את הדברים באופן שוגוי להשמיץ את חברתינו.
מוצר:
Xiaomi Redmi 6A 32GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I used to buy all electronics in KSP so I decided to order TV set there too but it was a mistake. Delivery service ruined everything: it took them a week to deliver and they did it at the wrong time. Promised to deliver from 8:00 to 10:00 and delivered at 15:00. This was my last order there...
תגובת החנות:
חברתינו מצרה על תחושת הלקוח, שהזמין אצלינו טלויזיה שמסופקת באמצעות חברת שילוח חיצונית. זמני התיאום לאספקת המוצרים לידי הלקוחות מתואמים מול חברת השילוח החיצונית ולחברתנו אין שליטה עליהן. לצערנו חברת השילוח שינתה את מועד האספקה ללקוח וזאת לאחר שערכנו בירור עבור הלקוח.מדי חודש חברתנו מספקת באמצעות חברות שילוח שונות עשרות אלפי חבילות בשיטות שילוח שונות ומגוונות תוך עמידה בזמני השילוח המוגדרים אך לצערנו זה בלתי נמנע שבהיקפים כאלו יתרחשו לעיתים עיכובים. וזאת למרות שהלקוח עודכן לפני שהגיעו אליו.
מוצר:
Samsung 49Q6FN QLED 4K Smart LED
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מדפסת עם זמן משלוח של 6 ימים ולאחר שבועיים עדיין לא קיבלתי מדפסת. אין עם מי לדבר (עונים תשובות לא רלוונטיות במייל) וזמן המתנה לבירורים ארוך מאוד (40 אנשים בתור)
תגובת החנות:
חברתינו מצרה על תחושת הלקוח, שהזמין מדפסת אפסון במשלוח עד הבית, לצערינו כשהלקוח פנה טלפונית , היה עומס חריג במענה של שירות הלקוחות, ולכן נאלץ להמתין למענה של נציג שירות הלקוחות.
הלקוח שוחח עם נציג שירות הלקוחות שערך עבורו בירור מול חברת השילוח שמסרה כי הזמנתו תסופק לו אך באיחור קל. חברתינו דאגה להיות בקשר עם הלקוח ולווודא מולו שאכן קיבל את הזמנתו מחברת השילוח, ולאור האיחור באספקה זיכתה חברתינו את הלקוח בדמי השילוח.
מדי חודש חברתנו מספקת באמצעות קבלני המשנה שנבחרו עשרות אלפי חבילות בשיטות שילוח שונות ומגוונות תוך עמידה בזמני השילוח המוגדרים אך לצערנו זה בלתי נמנע שבהיקפים כאלו יתרחשו לעיתים עיכובים
מוצר:
Epson L3050
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה על השרות הנעים והעזרה הטובה אשר קבלתי בחנות גם שבפארק המדע רחובות בברכה נעמי אשחר
מוצר:
DJI Osmo Pocket
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי בסניף קרית ביאליק (שם כבר מכירים אותי). הצוות מתנהל בצורה מדהימה, כיף להיות שם, הם עוזרים במה שהם יכולים ונותנים יחס מושלם.
אני לקוח שלהם הרבה זמן ואין לי מילים לתאר איזה כיף להיות שם.

ממליץ לכולם!

עומר.
מוצר:
כרטיס מסך RTX 2060
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נדיר למצוא יחס כזה אדיב ומקצועי לקונים. אני קונה הרבה בסניף הרצליה מרכז ולמרות שפה ושם מוצר לא היה כפי שציפיי מיד החליפו אותו לשביעות רצוני המלאה.
שם המוכר הוא גדי ולמרות שהוא נמצא לבד בחנות הוא עושה עבודה נפלאה וראויה לציון מיוחד. שאפו
מוצר:
קומקום Selmor Nirosta Kettle Strickland 1.7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר מצחיק למתקן תלייה של טלוויזיה המחירים שם הכי זולים שהצלחתי למצוא מחיפוש קצרצר שעשיתי.
שירות מאוד סובלני ואדיב של המוכרים עם עזרה גדולה בבחירה של המתקנים.
מוצר:
מתקן תלייה E30 ברקן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 12-3
קניתי את המחשב
בפתיחה התברר תקלה
נסעתי לסניף KSP נתיבות
מייד קיבלתי יחס ושרות מעולים
המחשב נבדק ואכן התברר תקלה
זוכתי וכבר למחרת הופתעתי לקבל
הודעה שהמחשב חדש הוחלף לי
ומחכה לי בסניף
לסיכום השרות היה מהיר אדיב ונעים
תודה רבה 😊
מוצר:
Dell Inspiron 3567
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רשת מאורגנת היטב מול המתחרים, מציעה מחירים אטרקטיבים בתחרות מול אתרי הקניות המכוונים. בהצלחה, המשיכו כך
מוצר:
49110
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גיליתי כי הראוטר אשר היה ברשותי הלך לעולמו, ציינתי את הבעיה בפני הצוות בסניף הרצליה, וקיבלתי מענה מקצועי, יעיל ומדויק, תוך כדי הבנת הצורך ומציאת הנתב המושלם! אציין במיוחד את איתמר בשל היחס החם, האדיב והמקצועי.
מוצר:
TP-Link AC900 Archer C2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות איכותי וחייכני
עם יחס נעים וסבלני
הגעת המוצר שהוזמן יום לאחר שבוצעה ההזמנה של המוצרים
מוצר:
תיק יום deuter go go
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך Lenovo עבור המחשב שלי, בחנות KSP בקניון I-Way בצומת קרית אתא. המוכר: ולאדי גילה סבלנות יוצאת מהכלל והבנה לצרכים שלי, ובסופו של דבר יצאתי עם מסך מעולה, שענה בדיוק על הדרישות שלי.
תודה לולאדי ותודה לחברה על שירות מעולה ומוצרים טובים.
מוצר:
Lenovo L24C-WLED VA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי כבל hdmi איכותי, המוכר המליץ לי על חברה club3d
כבל ברמה גבוה הטלוויזיה לא עושה לי יותר בעיות.
ממליץ מאוד. שירות סובלני ומהיר!
מוצר:
כבל hdmi
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי עם ספק כוח שלדעתי היה תקול. כשהגעתי לסניף קיבל אותי יובל שבדק איתי את הספק. בסוף גילינו שזה היה רק כבל חשמל ושאין טעם לקנות ספק חדש.
מוצר:
כבל חשמל
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.