דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
כתובת:
52 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
4.14
ציון ממוצע
536
חוות דעת בשנה האחרונה
1914
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
23
0
5
3 חודשים אחרונים
72
0
26
6 חודשים אחרונים
154
0
65
שנה אחרונה
422
1
113
כל הזמן
1380
18
516
נמצאו 1914 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר של סוני באתר של החנות ב 5.12.2017 ובקשתי לאסוף אותו מסניף נהריה עד היום
לא יצרו קשר איתי.
היום התקשרתי לשרות לקוחות ונאמר לי שבגלל הבלאק פריידי הם עמוסים מאוד ושהוא לא יודיע מתי יספקו את המכשיר ושהוא לא יכול לעזור(תירוץ לא מקובל אני לא מבין למה הם צריכים יותר משבועיים כדי לשלוח פלאפון לסניף נהריה?)

יש לציין שבאתר רשום שיספקו תוך 4 ימים.

אם הייתי קונה באמזון הייתי מקבל אותו לפני שהם יטפלו בהזמנה שלי
תגובת החנות:
בהתאם לתקנון ומדיניות KSP אקספרס, עצם מילוי הפרטים וביצוע ההזמנה באתר אינו מהווה ביצוע עסקה אלא רק לאחר הוצאת חשבונית וביצוע תשלום מקדמה, מספר ימים לאחר הזמנת הלקוח חויב בעבור הזמנתו.
מספר ימים לאחר ביצוע ההזמנה הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה ועל כן זוכה בעבור עסקה זו.

מוצר:
sony xperia xz premium
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 1/12/17 נכנסתי לאתר ובחרתי את המוצרים האמנתי שתוך שבוע אקבל את ההזמנה אבל יצאתי מאוכזב מאוד לא חושב שאזמין פעם נוספת עד לרגע זה 17/12/12 אין סימן להזמנה
הזמנה מס. 1831486
אין בידי קבלה
ולא מוצר
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה אינטרנטית במהלך מבצעי בלאק פריידי,
בעת ביצוע ההזמנה צוין בפני הלקוחות כגילוי נאות כי בעקבות עומס במחלקת ההזמנות ייתכנו שינויים ועיכובים במועדי האספקה.
מספר ימים לאחר ביצוע ההזמנה הלקוח ביקש לבטל את הזמנתו ועל כן זוכה בעבור העסקה.

מוצר:
מסך מחשב וכרטיס מסך
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים סבבה. שירות גרוע. בצעתי הזמנה באתר עם משלוח (כשבאתר רשום 6 ימים עד להספקה). שבוע אחרי, בשיחת טלפון, לא מתחייבים לכלום. לשאלה - ״מתי יסופק המוצר״ התשובה שנותנים - ״בימים הקרובים״.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באמצעות שילוח עד לבית בזמן אספקה של עד 6 ימי עסקים מרגע חיוב,
כפי שצוין כגילוי נאות בטרם ביצוע ההזמנה.
מספר ימים לאחר ביצוע ההזמנה הלקוח קיבל את הזמנתו.

מוצר:
כיסא לגיימרים CORSAIR T1 RACE צבע שחור/כחול
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר איציק בסניף קינג גורג',
היה מאוד אדיב, סבלן, אכפתי, והרבה שליטה טובה בכל השאלות הנוגעות למוצר שקניתי.
מאוד מרוצה!! ממליץ בחום.
מוצר:
מחשב נייד GL753ve-gc012t
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות מחשב קי אס פי מחשבים מרכז העיר ירושלים וקבילתי שירות אדיב וסבלני מיהודה שהוציא אותי בצורה מרוצה מאוד ונתן מענה לכל דירושתיי!
שווה כניסה 😊
מוצר:
אופיס 2016
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באופן כללי הרכישה בחנות בסדר - יש לי ביקורת על המקצועיות של המוכרים בחלק מהסניפים - אבל אוקיי - סביר זה לא העניין.
הזמנה מסניף אקספרס לא מומלצת כמעט 4 שבועות ועדיין המוצר לא הגיע , מוצר שהוזמן בתאריך 23.11.2017 אנו ב 14.12.17 ועדיין המוצר לא הגיע
נכון - הוזמן במסגרת Black friday - אבל עדיין זמן ההמתנה למוצר לא סביר .
האבסורד שהזמנתי דברים מה EBAY מסין באותו זמן - כבר הגיעו הביתה באמצועות דואר ישראל (:()
ביקורת נוספת היא המענה בשירות הלקוחות
הבחור האחרון שידר חוסר סבלנות והפנה אותי להתלונן במחלקת ההזמנות באמצעות מייל,טוב אז ניסיתי ולא השיבו בנתיים כך שמעבר לתיסכול שלי צריך לבלוע את התסכול של מי שצריך לתת לך שירות.
בכל פניה לשירות הלקוחות ב3 נקודות זמן הובטח שהמוצר יגיע תוך יום ימיים - ואני אדגיש - ההזמנה אמורה להגיע לאיסוף עצמי בסניף אחר(ירושלים) בסה"כ
כל פניה לשירות הלקוחות המתנתי מעל 10 דק למענה
לא משיבים לכל הפניות באמצעות ה Facebook .
בפעם הראשונה שהתקשרתי ולאחר כ 20 דק המתנה למענה לא היה בידי מס' ההזמנה - רציתי שיוודא באמצעות מס' הטלפון - האיש לא הסכים למרות שניתן לעשות זאת באמצעות האתר - אך משום שלא ראיתי שהסטטוס משתנה פניתי אליהם , והוא יכל לעשות זאת עבורי- אך לא הסכים.
בראשית השבוע נאמר (באמצעות ה Facebook)שיגיע עד סוף השבוע (היום יום חמישי - כך שזה היום או מחר) ואקבל הודעה נראה יש עד מחר.
תגובת החנות:

הלקוח ביצע הזמנה אינטרנטית במהלך מבצעי בלאק פריידי,
בעת ביצוע ההזמנה צוין בפני הלקוחות כגילוי נאות כי בעקבות עומס במחלקת ההזמנות ייתכנו שינויים ועיכובים במועדי האספקה.
בעת שהלקוח פנה למוקד שירות הלקוחות הוסברו לו דרכי הפנייה להנהלה באמצעות המייל או הפקס.

מספר ימים לאחר ביצוע ההזמנה הלקוח קיבל את הזמנתו.

מוצר:
מצלמת וידאו דו כיוונית עם GPS לרכב Discovery DS-990 FULL HD
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמה בבלאק פריידי החיוב ירד
ואת המצלמה עדיין לא קיבלתי, פשוט ביזיון
(השרות לקוחות לא נותן מענה) .
הערה: אני לא יקנה שם פעם נוספת ושוקל לבטל את ההזמנה.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה אינטרנטית במהלך מבצעי בלאק פריידי,
בעת ביצוע ההזמנה צוין בפני הלקוחות כגילוי נאות כי בעקבות עומס במחלקת ההזמנות ייתכנו שינויים ועיכובים במועדי האספקה.
מספר ימים לאחר ביצוע ההזמנה הלקוח קיבל את הזמנתו.
מוצר:
מצלמת dslr
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ. שירות איטי ומאוד לא יעיל.
התחייבו על אספקה תוך 4 ימי עסקים לכל היותר.
בפועל, חלפו 4 ימי עסקים עד שהם חייבו את האשראי!! ולטענתם רק אז הם מתחילים לספור.
הבעיה היא ששוב חלפו כמה ימי עסקים ועדיין לא קיבלתי עדכון על המוצר.

מעבר לכך, הם מוצגים בזאפ כאילו המשלוח על המוצר הוא בחינם.
בפועל, על משלוח בדואר רגיל (לא שליחים) הם מחייבים בחיוב נוסף.
ה"משלוח" חינם הוא על איסוף עצמי מהסניפים שלהם.
תגובת החנות:
הלקוחה ביצע הזמנה אינטרנטית במהלך מבצעי בלאק פריידי.
בטרם ביצוע ההזמנה צוין בפני הלקוחות כגילוי נאות כי בעקבות עומס במחלק הזמנות ייתכנו שינויים במועדי האספקה.
בהתאם לתקנון ומדיניות KSP אקספרס, עצם מילוי הפרטים וביצוע ההזמנה באתר אינו מהווה ביצוע עסקה אלא רק לאחר הוצאת חשבונית וביצוע תשלום מקדמה, מספר ימים לאחר הזמנת הלקוח חויב בעבור הזמנתו.
חברתנו אף מציעה ללקוחות איסוף הזמנה ללא עלות בנקודות איסוף רבות הפזורות בפריסה ארצית (למעלה מ-140 נקודות איסוף נכון להיום), כאשר שיטה זו הינה מהירה, נוחה ומאפשרת גמישות לאיסוף ההזמנה בעת שנוחה ללקוח ומהווה אלטרנטיבה ראויה לכל שיטת שילוח אחרת. אך בנוסף, אנו מציעים ללקוחותינו שיטות שילוח אחרות מתוך הבנה כי לכל לקוח תהיה שיטה מועדפת עליו אולם אופי השילוח נושא בתוכו עלויות שונות.
הלקוחה ביצעה הזמנה לסניף KSP הקרוב לכתובת מגוריה.
מוצר:
עכבר אלחוטי מייקרוסופט 3600
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף ירושלים מרכז קיבל אותי שמואל בחום לבבי הסביר לי על הפלאפון קיבלתי יחס חם ורוהב ממליץ בחום על החנות
מוצר:
Xiami
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, המון סבלנות, נכונות לבדוק רכיבים שונים, הרגשתי שיצחק מסניף קינג גורג דואג גם לי כלקוח ולא רק מעוניין למכור.
כל שהבטיח בוצע בזמן, באיכות, יישר כח!
מוצר:
מחשב גיימינג נייח i5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה כזאת שווה ביקורות חיובית.
אני מרגיש חייב לציין לטובה את הסניף ואת דור בפרט
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
LENOVO 320
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הכי טוב בעולם! מאייר מksp קינג ג'ורג', עזר בהפעלת המכשיר ובכל מה שהצטרכתי, נהנתי מאוד, קניתי מכשיר xiaomi mi 6.
איציק יודע מה זה שירות לקוחות, ממליץ בחום!
מוצר:
Xiaomi mi 6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות אדיב ומקצועי ביותר בסניף נשר. המוכר, דור, מאוד נחמד וסבלני, ענה בפירוט על כל שאלה ועשה את המקסימום כדי שאצא מרוצה.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
Tefal 1 Kg ActiFry Without Oil
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין תלונות. נכנסתי, ביקשתי את המוצר, הביאו וקניתי.
כמו שכתבו באתר- היתה הנחה בסניף- ובנוסף ניתן לי הנחה נוספת על קופון שקיבלתי בהרשמי לרשימת הדיוור של ksp.
מוצר:
אוזניות Skullcandy Chops Flex
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב בקניה מכווננת. שינו למחרת זמן אספקה למרות שהסתמכתי על הכתוב ביום ההזמנה. מ5/12 המחשב עדיין לא נארז למשלוח. אין אפשרות לפנות למנהל/ת למרות פניות רבות בכתב ובעל פה . אינם מוכנים לאיסוף בסניף מבלי לבטל עסקה( פעולה שמתבצעת לאחר החיוב) ופתיחת הזמנה מחדש. אינם מוכנים לכל הליכה לקראתי כלקוחה ואינם עומדים בהבטחת זמני אספקה שהיו רשומים ביום ההזמנה. שינו תנאים בדיעבד . עד היום הסחורה תקועה במחסן ואפילו לא הועברה לדואר שליחים. הכסף נותר בן ערובה ולי נגרם נזק כלכלי באיחור באספקה מחשב לעסק. עד היום איני יודעת מתי יסופק המחשב.אין כתובת לתלונה או משוב בחברה . כאמור מכתבי אינם מועברים מעבר לדרג פקיד ההזמנות. ואין גישה לדרג מנהל. מאוד מאוכזבת. לא אקנה שם שנית. מעדיפה לשלם קצת יותר ולקבל שירות/
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה אינטרנטית למחשב נייד בטרם ביצוע ההזמנה צוין באתר כגילוי נאות את זמן האספקה המוגדר לקבלת ההזמנה עד שמונה ימי עסקים מרגע חיוב.
הלקוחה קיבלה את הזמנתה על ידי חברת המשלוחים בזמן ללא חריגה מימי העסקים שהוגדרו מראש.

מוצר:
מחשב שולחני 510-15 לנובו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה! העובד דור עזר לי מאוד והתאים לי מחשב בדיוק לדרישות שלי ולתקציב שלי.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
מחשב נייד asus vivobook
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי עסקה ב-23.11 דרך אינטרנט , המשלוח לא הגיע. לא עונים לטלפון שמופיע באישור הזמנה. לא עונים למיילים. לא עונים להודעות בפייסבוק. לאחר שסוף סוף הצלחתי לתפוס אותם טלפונית אחרי המתנה מאוד ארוכה בטלפון שמופיע באתר הם הודיע לי ש...משלוח נאסף מסניף כפר סבא. לאחר שאמרתי להם שלא היה כזה דבר, לא קיבלנו שום הודעה לכן גם לא הלכנו לאסוף אותו, נאמר לי להמתין , טוב המתנתי עוד רבע שעה בטלפון , אז חזרו אליי ואמרו שהדבר בבירור ויחזרו אליי " בקרוב". מתי בקרוב? לא מובן .
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה אינטרנטית בעת מבצע בלאק פריידי,
במעמד ביצוע ההזמנה צוין אף באתר האינטרנטי כי בעקבות עומס במחלקת הזמנות ייתכנו שינויים במועדי האספקה.

מוצר:
לגו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב בירושלים סניף קינג גורג מאיציק המוכר . היה שירות טוב מאד , קיבלנו הרבה מידע, היה שירותי ונחמד.
מוצר:
לנובו 520s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא זמינים בטלפון, אין שום התראה על אם ולמה ההזמנה מתעכבת, מחכה כבר שבוע אחרי הבטחה ל-1-4 יום ושום דבר, באייבורי שבועיים לפני זה הזמנתי מסך בערב יום למחרת בבוקר כבר נמצא בסניף. ביזיון.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה אינטרנטית במהלך מבצעי בלאק פריידי,
טרם ביצוע ההזמנה צוין כגילוי נאות ללקוחות כי ישנו עומס במחלקת הזמנות בעקבות המבצע ועל כן ייתכנו שינויים במועדי האספקה.

מוצר:
מגוון מוצרים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם,
תשומת ליבכם לשירות ביזיוני של רשת KSP. מאז ומתמיד הזהירו אותי לגביהם, אבל לצערי לא התייחסתי. ביום 29.11.17 רכשתי דרך אתר האינטרנט שלהם משחק לPS4. דבר שלימים התברר כטעות. התברר לי שמדובר בדיסק בגרסה גרמנית USK על כל המשתמע מכך. לאחר שהבנתי את הדבר נתנו התחייבות שכל מה שנלווה למשחק יהיה באנגלית. כמובן... שהדבר לא נכון בעליל!
אינספור שיחות בנושא ואין מענה. כל יום אומרים נחזור אליך היום ולא טורחים כלל לחזור. אין ספק שאני לא ארכוש מהם בעתיד!
רצ"ב מכתב תלונה שכתבתי, שכאמור לא זכה להתייחסות.
-----------------------------
שלום רב,
ראשית נא לשים לב שקיימים 2 מיילים לאור צילומים שצורפו!

בהמשך לשיחתי מיום 03.12.17 עם נציג בשם שרון אבקש לכתוב את עיקרי הדברים כדלקמן:
ביום 29.11.17 רכשתי באתר האינטרנט שלכם מסגרת "בלאק פריידי" משחק GTA V לקונסולה PS4. חשוב לציין, שהמחיר ע"ס 129 ₪ הינו דומה לרשתות מובילות אחרות. חרף האמור לעיל, בחרתי לרכוש מכם את המוצר כאות נאמנות להיותי לקוח שלכם ובאמתחתי מוצרים רבים שנרכשו מכם דוגמת מחשב נייד, טלפון סלולרי, כרטיסי זיכרון, מצלמה וכדומה. במאמר מוסגר, אציין שחלק מן המוצרים היו לשביעות רצוני וחלק לא, אך לא רק בזה נמדדת שביעות רצון מחברה...
ביום 30.11.17 נמסר לי שהמוצר הגיע ליעדו ושעליי לאסוף אותו מסניף ת"א, המסגר 53. באותו היום ניגשתי על מנת לאסוף את המטלטלין. הודיתי לכם מקרב לב על שירות מהיר להפליא ומעל הכול אדיב. להפתעתי, שמתי לב לדבר מוזר על גביי כריכת המשחק - שפה גרמנית. לאחר בירורים עם אנשים מביני עניין נאמר לי, לתדהמתי הרבה, שהמשחק הינו בגרסה גרמנית USK. מיד טלפנתי אליכם לבירור בנושא. שוחחתי עם נציגה בשם אירינה שביקשה ממני לא לפתוח את המשחק ולהמתין למחר לצורך תשובה מקצועית מהתמיכה. כך עשיתי. למחרת, ביום 01.12.17, אירינה התקשרה אליי כמובטח ועדכנה אותי שאומנם המשחק בגרסתו הוא גרמני, אך תכולתו הוא 100% בשפה האנגלית. הקשיתי עליה ושאלתי באם הדבר מדויק שכן יש הרחבות למוצר. נאמר לי שזה מה שנאמר לה. בהערת אגב, אדגיש שהמוצר יועד למתנה. לאחר הבטחתה של אירינה מסרתי את המוצר לייעדו. אחייני פתח את המוצר והציג בפניי מפה וחוברת הדרכה נוספת. להבנתי, המפה מוגדרת כפריט חובה לסוג זה של משחק. המפה הייתה בשפה הגרמנית! תארו לכם את הבושה שנתמלאתי ברגעים האלו. תחושות של אכזבה גדולה כעס ועלבון נתמלאו בי כאחד.

כמה תהיות מהמקרה שדנן:
1. האם גרמנית הינה שפה רשמית בישראל?
דומני שהתשובה היא שלילית.
2. כיצד רשת מכובדת ומובילה דוגמת KSP מוכרת מוצר כזה קל וחומר לאחר שיחתי בנושא ודרישתי לבירור. הייתי מחזיר את המוצר והיינו נפרדים כידידים.
3.מדוע אתם לא מציינים מלכתחילה במעמד הרכישה שהמשחק הוא מסוג USK גרמני. דבר שהיה מטה את הכף בהחלטתי בעת הרכישה וכמובן מכריע.
ברור שאתם מסווגים במעמד הפרסום ט.ל.ח ומציינים שהתמונה להמחשה בלבד, אך במקרה זה מדובר בחוסר תום לב משווע.

לסיכום, כלקוח נאמן שלכם קיימת בפניכם האפשרות לפצותי בנושא ולהסדיר את הנושא:
א. להשיב את מלוא כספי לאלתר בכפוף להחזרת המוצר (טרם שומש פעם אחת) ו/או לספק מוצר אחר שתומך 100% בשפה האנגלית על כל המשתמע מכך לרבות חוברות נלוות למוצר.
ב. מתן פיצוי הולם לעניין הנסיבות שתוארו לעיל.
ג. היה ולא תענו לבקשתי אפעל כראות עיניי.
ד. רצ"ב תימוכין לדבריי ובנוסף צילום של הדיסק המקורי באתרכם.

בברכה,

עידן מחל
תגובת החנות:
הלקוח ביצע רכישה אינטרנטית למשחק מחשב ואסף אותו בחנות,
כנהוג בחברתנו יש לבדוק את המוצר פגם טרם עזיבת החנות.
מספר ימים לאחר הרכישה ולאחר שימוש במוצר טען הלקוח כי המשחק הינו בשפה הגרמנית,
על אף שניתן לשנות את שפת המשחק לשפה אחרת , הסכימה חברתנו לקבל את המשחק על שנפתח ושומש ולזכות את הלקוח בסכום העסקה.
מוצר:
GTA V game Ps4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הם טובים ואדיבים עד שהמוצר מתגלה כפגום ואז הם לא עונים בשירות לקוחו, לא חוזרים לא מיילים והטכנאים בחנויות רק מחפשים תירוצים לא עוזרים ומפנים אותי לשירות.

שורה תחתונה, תחסכו כמה שקלים ותקנו ממקום אחר.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
תגובת החנות:
הלקוח רכש בחברתנו עכבר, מספר ימים לאחר הרכישה טען הלקוח כי המוצר לא תקין ועל כן הופנה לבדיקה בחנות.
פניית הלקוח נעשתה במהלך מבצע בלאק פריידי שכאמור הינו זמן מאוד עמוס על כן לא קיבל מענה באופן מיידי,
אך במידת הצורך ניתן ליצור קשר טלפוני ובמענה מיידי עם שירות הלקוחות של חברתנו.
ככל שהלקוח יהיה מעוניין בכך הינו יכול להגיע לחנות הקרובה אליו לשם בדיקת המוצר, באם אכן תאומת תקלה המוצר יוחלף ללקוח בחדש.

מוצר:
SpeedLink Axon Mouese
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי יחס מעולה ממוכר בשם אלכסנדר.
הוא ענה על כל שאלה בצורה מפורטת עם סובלנות.
קיבתלי הנחה (של מבצע אילתי) בלי שביקשתי.
כל הכבוד לחברה המעסיקה עובדים כאלה.
תודה רבה.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
Samsung Galaxy Note 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה לא נעימה בלשון המעטה.
ביצעתי הזמנה בבלאק פריידי(ליל חמישי לשישי) למחשב,מקלדת,צורב חיצונית. בדקתי שכל החלקים נמצאים בסניף דיזינגוף שממנו אבצע איסוף עצמי.
קבלתי מייל שהזמנה בוצע ויש לחכות לסמס לאיסוף.
רק ביום רביעי בוצע החיוב של האשראי והוסבר לי שההזמנה תצא בשבוע הבא.
ביום שלישי של שבוע הבא הגעתי כדי לבדוק מה קורה ונמסר לי שעקב מחסור ברכיב SSD של המחשב ההזמנה תצא רק שבוע אחרי.
בקשתי להחליף את הSSD לאחד אחר והוצע לי את ההכי יקר שהפרש מזה שהזמנתי הוא 65 ש"ח.
לאחר ביטול פנימי של ההזמנה וביצוע שלה בסניף נמסר לי שעלי לשלם כ130 ש"ח יותר.
בקשתי מהנציג שידבר עם שירות הלקוחות ויסדר את העניין כך שאשלם רק את ההפרש של הSSD והוא אכן אמר לי שזה אושר.
כאשר באתי לשלם הוא אמר שעלי לשם 85 ש"ח,שאלתי למה והתשובה הכעוסה הייתה "כך".
זה בסה"כ 20 ש"ח אבל יכלתם להתקשר לבדוק האם אפשר להחליף את החלק שחסר לכם כמו שעושים בכל חנות נורמלית,בנוסף לקוח לא צריך לספוג את כל הביורוקרטיה הפנימית שלכם ובטוח שלא לשלם עליה. דבר האחרון,תעסיקו אנשים שירותיים כי לקוח בישראל הרבה פעמים יוצא פרייר אבל הוא פחות כועס כשזה מתבצע עם חיוך.
מוצר:
BOXNUC5CPYH
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1.למרות הפרסום בזאפ אין משלוח חינם.

2.גם אם יש אופציה למשלוח חינם התקשר אלי בעבר נציג ושיכנע אותי לשלם סכום כסף נוסף עבור משלוח בטוח יותר.
KSP מציעים משלוח חינם למרות שאינו בטוח ? (מוקלט).
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
תגובת החנות:
אנו מציעים ללקוחות איסוף הזמנה ללא עלות בנקודות איסוף רבות הפזורות בפריסה ארצית (למעלה מ-110 נקודות איסוף נכון להיום), כאשר שיטה זו הינה מהירה, נוחה ומאפשרת גמישות לאיסוף ההזמנה בעת שנוחה ללקוח ומהווה אלטרנטיבה ראויה לכל שיטת שילוח אחרת. אך בנוסף, אנו מציעים ללקוחותינו שיטות שילוח אחרות מתוך הבנה כי לכל לקוח תהיה שיטה מועדפת עליו אולם אופי השילוח נושא בתוכו עלויות שונות.
הלקוח ביצע הזמנה לשליחות ישירה לבית הלקוח שעלותו 16 ₪.
מוצר:
Canon Pixma MX495
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנו בדרך כלל קונים בksp בירושלים ועכשיו בפעם הראשונה באילת. מצאתי שני אביזרים ל LG Q6 שהיו חסרים בחרבה(!) חנויות. המחיר נמוך ושירות הייה מעולה.הנציג בשם אלכס מקצועני ומנומם מאוד! תודה רבה!
מוצר:
מגן מסך ומגן האחורי
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר