דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
3.85
ציון ממוצע
400
חוות דעת בשנה האחרונה
2637
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
10
0
12
3 חודשים אחרונים
31
0
35
6 חודשים אחרונים
68
0
64
שנה אחרונה
284
1
115
כל הזמן
1898
22
717
נמצאו 2637 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות ברמה גבוה המוכר תותח סבלני מסביר ועוזר ובעל ידע מאוד גדול מחירים טוביםכמו כן מלאי רחב של מוצרים
מוצר:
מטען למחשב נייד לנובו 350W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר שלהם כסא גיימינג
לאחר שהגיעה החבילה ופתחתי אותה גיליתי פגמים כגון חור בישיבה וסימן של ציור במשענת
התקשרתי למוקד והם ביקשו ממני שאשלח תמונות על מנת לבדוק את הפגמים
בתשובה שקיבלתי מהם נאמר לי להחזיר את הכסא לאחד הסניפים
הגעתי לסניף במודיעין וניגשתי לנציג/מוכר, הראיתי לו את הפגמים והוא התחיל לגחך ולזלזל שבגלל זה אני מחזיר את הכסא ובנוסף אומר שבמחיר ששילמתי אני עוד מתלונן? חוצפה שלא נתקלתי בה
לאחר כמה ימים התקשרו ואמרו שהם יחליפו לי את הכסא אבל שאין יותר במלאי בצבע שהזמנתי, אני לא הסכמתי (מראש לא הייתי מזמין אם לא היה בצבע שחור)
ביקשו שאחזיר את שאר החלקים לכל סניף שארצה ואז אקבל החזר מלא
ניגשתי לסניף ברמת החייל בת"א ושם התעקבתי ונאמר לי שאני צריך להחזיר את החלקים לסניף במודיעין, התעקשתי ובסוף הסכימו אבל עדיין לא אקבל החזר עד שאגש שוב לסניף במודיעין כדי לחתום
לאחר שקיבלתי החזר גיליתי שהסכום לא הוחזר במלואו, השמיטו את המשלוח, התקשרתי ושאלתי אותם למה אני צריך לשלם משלוח על החזרת מוצר בגלל פגם מפעל שאני לא יצרתי אותו? התשובה היתה שאין מה לעשות והמשלוח היה דרך חברה אחרת
טרטרו אותי, הפסדתי שני ימי עבודה, את רוב השיחות הנ"ל אני יזמתי, שירות גרוע, מאוד מאוכזב! ציפיתי להרבה יותר מחברה גדולה
תגובת החנות:
הלקוח הזמין בחברתינו כיסא גיימינג ולאחר שקיבל אותו והרכיב אותו פנה אלינו לשירות הלקוחות וציין כי יש פגם בכיסא. חברתינו הסבירה ללקוח שככל שהוא צודק ואכן הכסא הגיע עם פגם, הוא יוחלף לו בחדש, אך מאחר ונגמר המלאי, הוסבר לו שהוא יזוכה ויוחזר לו מלוא סכום הקניה כולל עלות המשלוח. לאחר שהלקוח זוכה במלוא הסכום יצרנו עמו קשר ועדכנו אותו שהכסא חזר למלאי. הוא ביצע הזמנה לכסא שוב וכשירות טוב הוא לא חוייב עבור דמי המשלוח.
מוצר:
כסא גיימינג Sharkoon Skiller SGS1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף, לקחתי מספר והמתנתי בתור. לאחר המתנה לא ארוכה קיבלו אותי. ביקשתי את המוצר שבחרתי קודם לכך באתר של החנות וראיתי שהוא נמצא בסניף. המוכר היה מאוד נחמד, הסביר לי איך בדיוק אני יכול לממש את האחריות במקרה והמוצר לא תקין. הכל היה קצר, מקצועי ולעניין. תמיד קונה אצלהם.
מוצר:
Huawei MediaPad T5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי היום פעמיים לסניף. בפעם הראשונה לקחתי ציוד שהזמנתי ושילמתי דרך הרשת, וקיבלתי עזרה אדיבה מעובד בשם אהרון, בהבאת הדברים עד לאוטו בחנייה, בחוץ.
יותר מאוחר נכנסתי להשלים קנייה ואותו העובד נתן לי הסבר מפורט ועזר לי להחליט מה לקנות, עם המון סבלנות ורצון לעזור, דבר שהנעים את חווית הקנייה.
מוצר:
קרור מים למעבד Corsair Hydro H80i v2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי REDMI NOTE 7 ב KSP אילת השירות היה מעולה היחס וההדרכה כפי שצריך . וכמובן האפשרות לשלם ב 36 תשלומים ללא ריבית יתרון שאין באף חנות אחרת . כמו כן האחריות של היבואן המקביל של KSP אילת נותן שרות גם במרכז הארץ. לכן למי שיורד לאילת אני ממליץ לקנות רק ב KSP .
מוצר:
סלולרי REDMI NOTE 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים מדהימים, יש הרבה מבצעים, שרות מעולה. מבחר ענק של מוצרים שונים. בטוח יבוא לקנות שוב !!
מוצר:
מערכת קריוקי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 31.5 הזמנתי דרך האתר בלוטוס 5200 של פלנטרוניקס.
ב1.6 וב2.6 ביקשתי להוסיף עוד 2 מוצרים לאותו הזמנה, אספקה לנקודת פיק-אפ מסוימת, ב4.6 הגיע החבילה לנקודת האיסוף (הכילה רק את הבלוטוס) דיברתי עם נציג שהסביר יפה מאד שככל שמוסיפים מוצרים זה מעכב את אריזת החבילה אבל לא ידע להסביר למה לא צורפו לאותה הזמנה (שעדיין לא נשלחה, כך הנציג הטלפוני.)

ב12.6 הגיעו בסוף שאר המוצרים לנקודת איסוף אחרת (כשסיכמתי עם הנציג טלפונית שיגיע לאותו נקודות איסוף)
(והנציג ברוב טובו מסביר לי שזה לא בעיה שלהם אלא של הפיקאפ שהפסיקו לעבוד עם החנות הנ"ל)
אבל כמובן אפאחד לא צריך לעדכן את הלקוח, שיתמודד!
תגובת החנות:
חברתינו מצרה על תחושת הלקוח, אך נדגיש כי ניסינו לסייע לו ככל הניתן.
הלקוח מלין כי הזמין באתר שלנו אוזניות בלוטוט של פלנטרוניקס,המיועדת לאיסוף בנקודה של בוקסאיט. ולאחר מספר ימים פנה אלינו לשירות הלקוחות וביקש לשנות את ההזמנה. בשיחה איתו ציין הנציג ששינוי ההזמנה יכול להוביל לעיכוב באספקה.
לאחר בירור שערכה חברתנו מול בוקסאיט, התברר כי הם שינו את פריסת הנקודות שלהם, ולכן שלחו את החבילה שלו לנקודה אחרת, מה שלא תלוי בחברתינו כלל.מדי חודש חברתנו מספקת באמצעות קבלני המשנה שנבחרו עשרות אלפי חבילות בשיטות שילוח שונות ומגוונות תוך עמידה בזמני השילוח המוגדרים אך לצערנו זה בלתי נמנע שבהיקפים יהיו שינויים בנקודות האיסוף.
מוצר:
אוזניית בלוטוס Plantronics Voyager 5200 פלנטרוניקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות גרועה
רכשתי מנוי גולד לאקסבוקס, הקוד של המנוי נקרע ולא היה ניתן לקרוא אותו
לא הסכימו להחזיר את הכסף
לא ממליץ לקנות שם. שירות גרוע
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח, אך חשוב להעמיד דברים על דיוקם, הלקוח רכש מנוי גולד למכשיר XBOX שמגיע מחברת מיקרוסופט באריזה אטומה
ועל מנת לבצע שימוש במוצר ולפתוח את האריזה,יש הצורך לתלוש מאריזת המוצר פס פתיחה שמסומן כי יש להסירו על מנת לפתוח את האריזה
ועל מנת להגיע לקוד רישיון של המוצר. הלקוח או מי מטעמו קרע את אריזת המוצר לחלוטין באופן שלא ניתן לקרוא את קוד הרישון.
לאחר שעשה זאת הגיע בטענה כנגד חברתנו ודרש להחזיר את המוצר ולקבל את כספו. הוסבר לו שעליו לפנות לחברת מיקרוסופט לשם שיחזור מדבקת הרישיון שאותה קרע. הלקוח פנה למיקרוסופט אך פנה למוקד המכירות במקום למוקד השירות של חברתם לכן לא יכולו לסייע לו.
במקביל חברתנו פנתה אל השירות של מיקרוסופט וזאת דאגה ליצור קשר עם הלקוח ולשחזר ללקוח את קוד הרישיון.
חבל זהלקוח בחר להציג את ההדברים באופן הבא שכן חברתנו רק עזרה לו.
מוצר:
מנוי אקסבוקס גולד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אצל ksp בתאריך1.1.19. בסניף דרך רבין. השואב מתאים לכל הצרכים שלי. עובד מצויין תודתי הרבה לגל על המכירה הנכונה.
מוצר:
Dyson Ball Vacuum Cleaner
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייח שכלל רכיבים עפ"י מפרט והרכבה.
במחשב נתגלו תקלות של מסכים כחולים וקריסה.
המחשב באחריות ונדרשתי להביאו למעבדה לבדיקה מספר פעמים.
לאחר של ריצות הלוך ושוב מבלי שהבעיה נפתרה, הגעתי למעבדת השירות ברוממה,
שם הקשיב טכנאי המעבדה ולאחר הבאת המחשב עשה פעולות רבות תוך שהוא משתפני
על ממצאים שגילה.
השירות היה טוב. הטכנאי היה איש מקצוע ואדם אמין.
מוצר:
מחשב נייח מעבד I-7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אתמול (04/06/19) שני בשמים בשעות הצהריים, קיבלתי את הבשמים באותו היום בערב.
אני המומה מהשירות היעיל והמהיר.
לאור המחיר הזול והשירות המעולה אין ספק שאמשיך לקנות רק מהם.
מוצר:
בשמים 5th avenue ואופוריה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי בסניף נתיבות,מוכר בעל ידע נירחב וסבלנות ייעץ והמליץ לי מניסיונו מה ממומלץ במקרה כמו שלי,יצאתי מרוצה.
מוצר:
כונן ssd
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נהניתי מאוד מהשירות ומהמוצר שרכשתי. בחור ששמו אלכס ליווה אותי ברכישה בסבלנות נחמדות ומקצועיות. המשיכו כך !!!!!!
מוצר:
Dell 3568
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי בסניף ירושלים אצל נציג מקסים בשם יהודה והוא נתן שירות יוצא מן הכלל , אז יהודה אין עלייך ואין על ksp
מוצר:
Hugo boss
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הנחות ממש גדולות על אוזניות. ועזרה בחיפוש אחר אוזניות אלחוטיות של המוכר עם הרבה סבלנות והסבר.
ממליצה!! אוזניות מעולות גם למחיר אחרי ההנחה בהחלט שווה!
מוצר:
אוזניות אלחוטיות pioneer
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי משקל חכם של שיאומי בשעה 10:30 בבוקר.
המחיר לאחר הטבת קופון היה 177₪. שילמתי במזומן 200₪
למוכר היה רק 20₪ עודף. ז.א בפועל שילמתי יותר (הגעתי לחנות בגלל המחיר)
המוכר הציע שאשלם באשראי אבל לא הייתי מעוניין לשלם באשראי.
בקבלה מצויין ששילמתי 177₪ וזה ממש לא נכון. בפועל שילמתי 180₪.
בשירות הלקוחות אמרו לי שאם אני מעוניין אני יכול לחזור לחנות ולקבל את ה3₪ והמליצו לי להרים טלפון לחנות לברר אם יש להם עודף.
לדעתי לא לעניין שלחנות אין עודף ועוד בשעה 10:30 בבוקר,שהמוכר ינסה לפרוט בחנויות שכנות או שירשום לי צ'ק. הכי קל היה להגיד אין לי עודף ולהחליק את זה.
התגובה משירות הלקוחות היתה לא רצינית...שאחזור לחנות בשביל 3₪.
תגובת החנות:
ראשית נציין כי צר לנו על תחושת הלקוח, אך חשוב להדגיש כי בניגדו למה שרשם הלקוח, סכום העסקה הינו 177 ש"ח זאת לאחר הנחה שניתנה ללקוח - על כך מצויין במפורש בגוף חשבונית הקניה. כאשר הלקוח הגיע לחנות לרכוש את המוצר לא היה לנציג החנות את העודף המדויק לספק ללקוח וזאת באופן חריג וחד פעמי, לכן הוצע לו לשלם בכרטיס אשראי אך הלקוח התעקש לשלם במזומן, לכן הובטח לו שיוחזר לו העודף במלואו. הוצע ללקוח להגיע לחנות לקבל את שארית העודף או לחילופין תשלח אליו המחאה בסך 3 ש"ח לפי בחירתו.
מוצר:
משקל חכם שיאומי דור 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להודות לצוות של הסניף טבריה על השירות הנפלא ובמיוחד לאומי אביטל שילו על הסבלנות, מקצועיות ואמפטיה בעבודה עם לקוח.
בתודה רבה לכולם,
אנה ולאסוב
מוצר:
Wacom Bamboo Tip Stylus CS 710-B
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו הודעה שההזמנה שלנו הגיעה לסניף ונסענו לקחת אותה,הגענו בדיוק בזמן שהמוכר איגור סגר את החנות אבל הוא פתח במיוחד בשבילנו ומסר לנו את החבילה. שירות מאוד נדיב ומהיר ונחזור שוב בהחלט
מוצר:
Vases gaming maouse
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם מוצר חשמלי דרך האינטרנט.
המוצר הגיע תקול, פשוט לא עובד מחברים לחשמל והוא לא עובד.
התקשרתי לשירות לקוחות צריך ללחוץ על סתם מספרים בשביל לקבל מענה אנושי כשענתה לי נציגה שלהם והסברתי לה את המקרה אמרה לי תדבר עם היבואן שיבדוק את המוצר או תגיע אלינו אנחנו נבדוק אותו ונראה מה עושים.
על מוצר חדש שהגיע עכשיו עדיין עם הניילון אני צריך עכשיו ללכת לחפש את היבואן אם יאשר או לא יאשר שזה תקול פשוט התנהלות מזלזלת אני אישית לא קונה בחברה הזאת יותר.
תגובת החנות:
הלקוח רכש בחברתינו קוטל יתושים, וכשניסה להפעילו גילה  שהוא לא עובד. הלקוח פנה אל חברתנו בטענה לתקלה. הוסבר לו שניתן לפנות עם המוצר הן לבדיקתו של נותן האחריות ואו להגיע עמו לחנות לבדיקה. הלקוח בחר להגיע לחנות שם נבדק המוצר. לאור זאת שאומת שהינו תקול הוצע לו להחליף בחדש את המוצר או לזכות אותו, הלקוח בחר לקבל החזר כספי שניתן לו במלואו. לא ברורה טענת הלקוח שכן ניתנה לו האפשרות בחירה לפנות לנותן האחריות או להגיע לחנות, וכאשר הגיע עם המוצר לחנות קיבל שירות במקום וללא עיכוב, הוחזר כספו במלואו.
מוצר:
Omega Ecological Mosquito And Fly-Bug Trap With Night Sensor Switch
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מחשבים וסלולר KSP היא חנות טובה ביות, זולה ביותר ומומלצת ביותר בארץ. קונה פה הרבה דברים. בסניף נתיבות קיבלתי שירות מעולה . נציג מכירות בשם איגור מאוד מקצועי יודע לעשות את העבודה שלו טוב מאוד. ממליץ בחום את החנות זו
מוצר:
Redmi note 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות. קניתי הרבה מוצרים ותמיד השירות מעולה. במיוחד בסניף ירושלים ממליץ בחום על הסניף
מוצר:
Sandisk
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי עד עכשיו כבר כמה הזמנות דרך האתר שלהם, אחלה מחירים עם אספקה מהירה. בנוסף שירות מעולה כשצריכים!
מוצר:
סיר ROSO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי צריכה לקנות טאבלאט בלי שום ידע קודם על מכשיר זה,המוכר בקיי אס פי נתן לי שירות מעל ומעבר!!!!הוא הסביר לי מעל חצי שעה על כל מיני סוגים של מכשירים
תקנו רק ביי אס פי!!!!!!!!!!!!!
מוצר:
טאבלאט lenovo TAB4 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם בעבר תפסתי מk.s.p חברה איכותית,מקצועית וטובה אז היום אני מצטער שחשבתי ככה לאור השירות,האכזבה,והעוגמת נפש שקיבלתי...
בתאריך 19.5.2019 נקנה מחשב נייד ASUS , לא הספקתי להגיע הביתה לחבר אותו לשקע וכבר חוויתי תקלה , המחשב הגיע ל 96 מעלות!
הלכתי לסניף (אשדוד סיטי ) פגשתי מוכר ממש לא נעים בשם אלכס שכשהסברתי לו את התקלה הוא פשוט לא רצה להקשיב לקח לי את הדף בזלזול וסימן במרקר את המספר של " ASUSישראל" והוריד מעצמו את האחריות יענו שאני ישבור את הראש לבד .
יום למחרת ניגשתי לסניף והפעם דיברתי עם אזב המוכר שאוהיל בטובו ולקח את המוצר ואמר שהלפטופ החדש שלי שאמור לעבוד כבר אתמול נשלח לתיקון , ואין צפי טיפול ( רק יודע שהשליחה נערכת סביבות 4 ימים)
פה כבר ממש התאכזבתי מהשירות כי הרי כולם מבינים שלפטופ שמגיע כמעט ל100 מעלות במצב IDLE זה לפטופ פגום , אבל הוא מעדיף לעשות ראש קטן ולשלוח אותו ל"מעבדה" רק כדי שרגישו את החימוש שכביכול יכולים לראות סטטיסטיקות שמגיעות עם המחשב.
כששאלתי מהם אם אפשר למצוא פתרון אלטרנטיבי כי הרי אין לי על מה לעבוד וללמוד , הוא אומר שזה הדרך היחידה שלהם לטפל בתקלות כאלה .
לא סופק לי השירות הרצוי אז ביקשתי מהם לדבר עם המנהל ושהו ימצא פתרון אלתרנטיבי , לטענתו המוכר "אין מנהל סניף, ואין שום דרג מעליי , אנא פנה לשירות לקוחות "
כשהתקשרתי לשירות לקוחות ענתה לי בחורה נחמדה ששם היא באמת גילתה הבנה ורצתה לעזור , באמת הגעתי לדבר עם המנהל בשם לירן "מנהל שירות לקוחות "הצעתי לו מגוון פתרונות:
1. לשלוח להם תמונה של ההתחממות ע"י תוכנת בקרת טמפרטורה– אמר שרק בן אדם מוסמך יכול לאמת זאת
2. הצעתי שאני יגש לחנות קרובה ואחד המוחרים יאמת – לטענתו המוכרים הם לא מוסמכים לזה
3. הצעתי שאני ינסע בכוחות עצמי ל"מעבדה" ושם יאמתו – לטענתו אין אפשרות
4. ביטול עסקה והחזרה כספית– אמר שניתן להחזיר רק 80% עקב כך שנעשה במוצר שימוש ( חיברתי אותו לשקע חשמל ) ושוב אני מדגיש שעוד לא עברה יממה שלמה
תגובת החנות:
ראשית נציין שהלקוח לא ציין את העובדות כהויתן. הלקוח רכש בחברתינו מחשב נייד אסוס איכותי. יש להדגיש כי על גבי החשבונית הקניה וגם על גבי תעודת האחריות שסופקה לרוכש בתוך אריזת המוצר מצויין במופרש כי לכל בעיה /תקלה במוצר יש לפנות עמו לבדקיתו במעבדת השירות של נותן האחריות. כעבור מספר ימים מהרכישה הגיע הלקוח לחנות בטענה שהמחשב מתחמם, הוסבר לו שלמרות שהיה עליו לגשת לנותן האחריות הוצע ללקוח שיציג את התקלה במוצר וככל שתאומת תפנה חברתנו לנותן האחריות לקבלת אישור ההחלפה. יש להדגיש כי תחילה הלקוח לא הסכים כלל להציג את הבעיה ודרש החלפת המחשב בחדש בו במקום ללא כל בדיקה. לאחר שהובער שיש לאפשר לבדוק את המחשב באם הוא רוצה שנסייע לו, כלל לא אומתה כל בעיית התחממות במחשב והלקוח בעצמו לא יכל אף להציג טענה זו. לאחר בדיקה מקיפה למחשב נמצא כי הינו תקין לחלוטין. למרות זאת שהלפטופ נמצא תקין לחלוטין לפנים משורת הדין זוכה הלקוח זיכוי כספי מלא על אף על פי שאין חברתנו מחוייבת לכך כלל.
מוצר:
ASUS VIVOBOOK S14
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.