דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
2.48
ציון ממוצע
377
חוות דעת בשנה האחרונה
2958
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
6
2
128
שנה אחרונה
136
5
236
כל הזמן
2005
27
926
נמצאו 2958 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות לא אמינה - קניתי דרך האינטרנט 6 מפוחי ונטה במחיר 316 ש"ח למכשיר, ההזמנה אושרה, יום לאחר מכן נאמר לי שהמלאי אזל ונשאר להם מפוח אחד בלבד וכעבור יום נוסף חזרו בהם וציינו כי יכולים לספק רק 3 מפוחים !
כעת אני רואה שהמוצר מופיע שוב באתר אך במחיר הרבה יותר יקר. המסקנה שהחנות לא רצתה למכור לי במחיר שהיה רשום ושיקרה לי כשציינה שאין במלאי !!
מוצר:
מפוח ונטה cf200
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מבין שבתקופת הקורונה יהיו עיכובים אבל עבר שבוע כבר ועוד לא חזרו אליי הם חייבו אותי תוך כמה רגעים אבל לספק את המוצר לוקח להם מלא זמן
בשירות לקוחות לא עונים ואומרים שיחזרו אליי וכבר עבר שבוע...
מוצר:
זכרון למחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה מ KSP ולא קיבלתי את החבילה, אף אחד לא חוזר אלי עם זמני אספקה, לא הודיעו על עיכוב, אין מענה במוקד שירות הלקוחות כבר שבוע, כשתפסתי סניף מסוים אמרו ש״זה בטיפול״ ממליץ לכם מאוד להמנע כרגע מהזמנות מ ksp
מוצר:
שרת אחסון מקצועי NAS ללא כוננים Synology DiskStation DS1618 6-Bay
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר והוטח לי משלוח של עד 8 ימי עסקים, עברו 8 ימי עסקים והתשובה שאני מקבל מהשירו לקוחות היא שהמוצר עדיין במחסן ולא יגיע אלי בקרוב.
בחיי שבחיים לא נתקלתי בכזה שירות לקוחות גרוע ומאכזב, כל המשלוחים שהזמנתי בתקופה הזו של הקורונה הגיעו אלי תוך יומיים שלושה מקסימום ופה 8 ימי עסקיםי והתשובה שאני מקבל היא שהמוצר עדיין במחסן. בושה וחרפה. KSP איבדו לקוח וותיק שרכש אצלם בעשרות אלפי שקלים בשנים האחרונות.
מוצר:
שואב אבק ידני hyundai 600W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתקופה שכולם סגורים בבתים, הזמנתי מצלמת go pro hero 8 שהייתה במבצע.
ברצוני לציין את שירות הלקוחות הגרוע שיש לאתר האנטרנט.
מעבר לכך נציג לקוחות שלח אלי מייל בו מציין כי המצלמה עברה לשילוח, כאשר התברר 5 ימים אח"כ כי עדיין במחסן.
פשוט שירות לרוחות מזעזע
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באתר האינטרנט מצלמת GO PRO וביקש לקבלה במשלוח עד הבית.
מספר ימים לאחר הזמנתו נשלח אליו מייל שבו צויין כי זמן האספקה המוערך הינו עד 9 ימי עסקים ועקב משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות יתכנו אף עיכובים מעבר לזמן אספקה זה.
אנו כחברה משתדלים לעשות את כל מה שניתן על מנת לספק את ההזמנה בזמן.
עמידה בלוח זמני אספקה גם בזמני משבר מהווה עבורינו ערך חשוב ביותר על מנת להוציא את הלקוחות מרוצים.

מוצר:
Go pro hero 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה שאין לה שירות ככל. אני ועוד מאות אנשים שעשו הזמנה לא קיבלו מוצר ולא ניתן לצור איתם קשר. עכשיו הם גם חסמו אותי מהפייסבוק שלהם ובגלל שאין להם מענה טלפוני אין לימושג אם אני הולך לקבל מוצר ששלמתי עליו 5000 שח
מוצר:
dell 38" u3818dw
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע ביותר. למרות שKSP קיבלו זיכוי מדל העולמית להחלפת לפטופ תקול שמכרו לנו.
לא מוכנים בשום אופן לבצע החלפה. מתרצים בכל מיני תירוצים עלובים (תקנות משרד הבריאות) לפי מה שידוע לנו אין תקנות שאסור להחליף מוצר פגום.
דל העולמית אישרה אבל KSP לא מוכנים לבצע , מתאים להם שהכסף בחשבון שלהם ולנו יש מוצר פגום בקושי נטען ומתחמם מאד.
תגובת החנות:
אנו מצרים מאוד על תחושת הלקוחה אך חשוב להדגיש על מנת להבהיר את הדברים,
כרגע אנו חווים במדינה תקופה לא רגילה, וכפופים להנחיות משרד הבריאות שקובעות שאין לנו אפשרות לקבל קהל בחנויות למרות רצוננו לתת שירות ולפיכך לא נוכל לקבל מהלקוחה את המחשב DELL התקול שברשותה וזאת למרות אישור ההחלפה שקיבלה מחברת DELL.
חברתנו עשתה מעל ומעבר על מנת לבוא לקראת הלקוחה ובשיחה אליה הצענו לה לרכוש בינתיים מחשב נייד חדש העולה על צרכיה האישיים וכמחווה שירותית לבוא לקראתה במחירו, ואף לשלוח אותו אליה הביתה, לאור הסכמת הלקוחה, המחשב נשמר לה בחנות הקרובה לביתה לצורך השילוח אך לצערנו ברגע האחרון בנה התחרט ולא הסכים לכך, ודאגנו שנציג החנות יצור איתו קשר על מנת למצא פתרן אחר.
גם בימים קשים אלו, כשאזרחי המדינה בהסגר, חשוב לנו כחברה לבוא לקראת לקוחות במידת האפשר על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
DELL Insprion laptop
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל פעם שאני מזמין מהם אני מתחרט על זה אחר כך.
הזמנו אונליין, עברו 8 ימים וזה אפילו לא יצא מהמחסנים שלהם.
בהזמנה קודמת הזמנתי באיסוף עצמי, ונאלצתי בסוף לחכות בסניף 40 דקות עד שקיבלתי את ההזמנה.

גרוע גרוע גרוע
מוצר:
ראוטר Asus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בימי הקורונה הלחוצים והעמוסים
חפשתי מקום בו אוכל לרכוש מחשב נייח
שיענה לצרכיי ויסופק בהקדם האפשרי
יצרתי קשר עם Ksp ענה לי בחור בשם מתן
הצגתי למתן את מידת ההיסטריה ואת השאיפה לקבל
את המוצר כמה שיותר מהר.
בכל שיחה / הודעת וואטסאפ הוא היה זמין
והכי שירותי שיש...
דאג להודיע לי לאחר יומיים כי המחשב מוכן לאיסוף.
מתוך רצון להוקיר תודה רציתי להוסיף טיפ
אך מתן ציין שזה לא חוקי וסרב בנימוס.

ללא ספק מתן הרים את חווית הרכישה
למצוינת!

ועל כך תודה רבה !!!

ללא ספק אמליץ למשפחה וחבריי
אז שוב תודה, ושנעבור את הקורונה בשלום...
מוצר:
מקט 90745
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם היה אפשר לתת 0 כוכבים הייתי נותן. אתה מתקשר לשירות לקוחות שלהם ממתינים מלא זמן שזה עוד סבבה אבל הכי עצבן אותי שהנציג ענה באדישות כזו שבלתי ניתן לעבור עך זה לסדר היום. אני גם עובד בשירות לקוחות וזמנים הכי עייפים שלי לא עניתי ככה ללקוח . מבחינתי תודעת שירות זוועתית ככה לא עונים ללקוח ושאני אומר לו לדבר בקול כי בקושי שומע אותו ומגביר את הרמקול הכי גבוה עדיין אדיש . לא ממליץ
תגובת החנות:
אנו מצרים על תחושת הלקוח לאור השיחה עם נציגינו, בחברתינו קיימת תודעת שירות גבוהה וחשוב לנו לתת לכל לקוח את מלוא תשומת הלב, היחס בצורה אדיבה תוך מתן מענה והתחשבות בצרכי הלקוח.
הלקוח מתאר מקרה נקודתי שלא משקף את הרמה המקצועית של הנציגים שלנו, בתקופה זו של התפרצות נגיף הקורונה נציגינו עובדים בשעות לא שיגרתיות, על מנת לספק מענה למקסימום לקוחות.
זה עלול להשפיע על איכות הקול ולגרום לכך שהנציג ישמע לעיתים פחות ברור מהרגיל, אנו מודעים לכך וביקשנו מנציגינו להשתדל מאוד להשמע ברורים ללקוחות ככל הניתן.
תודעת שירות גבוהה מהווה ערך חשוב מאוד לנו כחברה על מנת שלקוחותינו יצאו מרוצים.

מוצר:
Logitech, miracase
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע. נוכלות:

הזמנתי מדפסת מסוג xerox 6510 אשר נכתב בדף המוצר באתר קיי אס פי כי יש להקישוריות wifi, זאת הסיבה שהזמנתי את המדפסת הזו בדיוק. היא עולה 270 ש"ח יותר מהדגם ללא ה wifi
המדפסת שהגיעה אליי הגיעה ללא מודול ה wifi
דף המוצר בחנות הווירטואלית נמחק כך שאין לי דרך ואין לי הוכחה. הדף היחיד שיש כרגע באתר קיי אס פי מכיל את הדגם ללא קישוריות הוויפי. זול ב 270 שח
במענה הטלפוני של שירות הלקוחות נעניתי באופן לא שירותי.
בפניה במייל אל מנהל שירות לקוחות שוב קיבלתי תשובה כי אני טועה וכי בדגם זה אין קישוריות וויפי.
בתגובה שאלתי מההבדלים בין הדגם שנמכר נכון להיום באתר מול הדגם שאני הזמנתי וכן המלצתי ל קיי אס פי להמנע ממחיקת . עריכת דפי אינטרנט של מוצרים טרם הגעתם ללקוח.
אני משוכנע בצדקתי. יחד אם זאת - אם אכן קרתה טעות שלי או של מחסני קיי אס פי - כל שדרוש לי הן הוכחות מניחות את הדעת
מוצר:
xerox 6510 מדפסת ליזר צבעונית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ולא מתפשר בסניף רמת גן.
המוצרים שהוזמנו הגיעו לסניף דיי מהר, ממליץ מאוד לרכוש מהם.
מוצר:
מחשב נייח בהרכבה עצמית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כונן זיכרון חיצוני בKSP שבוע שעבר , אחד מהעובדים שם ממש עזר לי
הסניף נקי ומסודר, תודה רבה על העזרה!
מוצר:
Western Digital Elements Portable
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה! אכפתיות מצד המוכר עזר לי גם אחרי שהגעתי לבית והתקשרתי לקבל הסברים.. אין מילים! כיף שאכפת לאנשים גם בתקופה כזאת קשה והם נותנים שירות מכל הלב!! בהחלט אחזור לקנות אצלכם בפעמים הבאות! קניתי גם אפל פן וגם אייפד תודה רבה!
מוצר:
אפל אייפד 10.2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוכר מקצועי ונחמד, היה מאוד מובן ואמין, נתן שירות מצוין, הסניף עבר שינוי לטובה, נעים להיות בחנות, קניתי מחשב מצויין במחיר הכי טוב לאחר בדיקה של סקר שוק שביצעתי..
יצאתי מהחנות בתחושה טובה שנשארה גם עכשיו, שבוע אחרי..
מוצר:
Dell g3 3590
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת קפה דרך תומר מסניף הסנטר, הוא היה סבלני, נחמד, ועזר לי מאד בבחירת מכונה מתאימה. אני ממליץ בחום על הסניף ועל תומר ספציפית. תודה רבה!
מוצר:
Nespresso Delonghi inissia
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צוות מקצועי ללא ספק אך
הסניפים לא אומדים בלחץ
הזמנתי מוצר דרך אינטרנט שהיה אמור להגיע תוך 7 ימי עסקים ולא הגיע כי שלחו אותו לסניף אחר שרות לקוחות על הפנים לא ידוע להסביר איך זה קרה ו מתי המוצר הגיעה לסניף הנכון
נאלצתי לבטל ולנסוע בעצמי לסניף אחר כדי לרכוש
לא ממליץ
מוצר:
Ninja bl642
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו ביום שלישי לסניף נוף הגליל אחרי שהתאכזבנו מרמת השירות בסניף אחר.
קבלנו שירות מקצועי ואיכפתי מבחור בשם לאון אלברט.
לאון בסבלנות אין סופית זיהה את הצרכים שלנו.
עזר לנו לבנות מחשב שיתאים לצרכים של הבן שלנו וכמובן לכיס שלנו.
אמר שזמן אספקה עד 14 יום ולשמחתנו המחשב היה מוכן כבר היום.
מוצר:
מחשב גיימינג נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו 2 מחשבי גיימינג בסניף בדיזינגוף סנטר. הנציג של הסניף, בן פקידי, המליץ, הסביר והרכיב לנו מחשב במקצועיות, בסבלנות וביחס אישי יוצא דופן.
אנחנו מחכים בקוצר רוח לקבל את המחשבים ולהנות מה רכישה.
בברכה,
טהר ועילי ן גל
מוצר:
מחשב גיימינג נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייח בהרכבת מחשב באמלצה של המוכר שהתאים בדיוק למטרות שלי, נשארתי מבזות משירות ועמידת בזמני וכמובן שקיבלתי שירות עם חיוך
מוצר:
מחשב נייח משרד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי אחר תיק למחשב נייד מתברר שיש מלאי ענקי בסניף. קיבלתי עזרה עם הרבה סבלנות.
אני בהחלט ימשיך לחזור לשם!
מוצר:
תיק למחשב נייד Lenovo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות והחוויות קניה היו מצויינים. המוכר היה קשוב לצרכים שלי ונתן המלצות טובות .... ...
מוצר:
X box s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להודות לצוות ksp נשר על שירות מעולה טיפול אישי ומסור עם הרבה סבלנות
קיבלתי מענה מהיר ומקצועי לבעייתי ישר כוח
מוצר:
Xiaomi mi 9T
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה גרועה מאד
רכשתי 2 מחשבים, נייד ונייח
בשניהם היו בעיות: מחשב לא עולה, ביוס תקוע, מחשב דורש recovery -- וכל זה תוך 3 שבועות ברציפות מיום הקנייה.
שירות לקוחות לא עוזר בכלום!
אכזבה גדולה
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה אצלינו מחשב נייח לפני קרוב לחודש ימים, המחשב משמש ככלי עבודה שלה, פנתה אלינו לשירות הלקוחות בטענה כי מופיע מסך כחול והמחשב מראה הודעת שגיאה, ובשיחה עם הנציג שלנו דרשה לקבל עדיפות בתור ולקבל טיפול מהיר כי מדובר בכלי עבודה שלה. נאמר לה שנשתדל לסייע אך הדברים תלויים בעומס הלקוחות בחנות שיהיה באותו רגע שתגיע לקבל שירות. הלקוחה הביעה אכזבה מהמענה.
לאחר השיחה נציגינו עדכן את נציג החנות בבילו שלשם ביקשה הלקוחה להגיע שישתדל לתת לה מענה מהיר ככל הניתן ולבדוק את המחשב שלה מהר ככל הניתן בהתאם לעומס בחנות.
ואכן כדי לסייע ללקוחה המחשב נבדק במקום, ונשלח למעבדה הראשית להמשך טיפול כאשר נשתדל לספק ללקוחה מענה מהיר ככל הניתן.
חברתינו עושה מאמץ רב לתת ללקוחות מענה מהיר תוך מודעות לצרכי הלקוחות כמו במקרה זה עד מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
מחשב נייח ומחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות והסבלנות ואדיבות מדהים תודה לפבריציו אנשים טובים אלוואי בניו רבים כמו השירות שלכם צודה
מוצר:
סלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.