דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
3.85
ציון ממוצע
400
חוות דעת בשנה האחרונה
2637
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
10
0
12
3 חודשים אחרונים
31
0
35
6 חודשים אחרונים
68
0
64
שנה אחרונה
284
1
115
כל הזמן
1898
22
717
נמצאו 2637 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נותרתי פעורת מילים! נתקלתי היום בפעם הראשונה באתר האינטרנט של הרשת הזו. הזמנתי בושם (!) באיסוף עצמי מאחת מחנויות הרשת. תוך פחות מחמש דקות קיבלתי ההודעה שאפשר להגיע לחנות ולאסוף את המוצר. יותר מהיר מקניה בכל חנות אחרת (: וזאת מבלי להזכיר את מחיר המוצר שגם ללא הנחת הקופון ממנה נהניתי היה זול משמעותית מרשתות הפארם וחנויות מקוונות אחרות.
מוצר:
בושם MON PARIS של איב סאן לורן; אריזת 90 מ"ל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טעות של חיים , כאשר החלטתי לקנות מהחברה הזו
הזמנתי דיסק קשיח של samsung t5
לפי השירות של הזמנות דרך אתר, המוצר צריך להיות בניקודת איסוף תוך 7 ימים של עסקים
קיבלתי את המוצר אחרי 16 ימים !!
נתקלתי בהמון בעיות כמו לקבל הודעה מחברת המשלוחים :"המוצר בנקודת האיסוף מחקה לך "
- אני הולך לניקודת איסוף ואין מוצר! למשך שבוע
- דיברתי עם שלושה נציגים מהחברה במשך שבוע
נאלצתי לרדוף אחריהם כמו ילד כדי לקבל את המוצר שלי
השירות הכי גרוע שקיבלתי בחיים
לא ממליץ
תגובת החנות:
לקוח הזמין בחברתינו דיסק קשיח, וביקש לאספו באחת הנקודות של בוקסאיט, לצערינו עקב כשל נקודתי של בוקסאיט, חל עיכוב בהגעת ההזמנה לנקודת האיסוף.
הלקוח פנה אלינו לשירות הלקוחות והלין על כך שההזמנה לא הגיעה לנקודה, חברתינו ערכה בירור ונציגינו עדכן את הלקוח שבגלל טעות לוגיסטית פנימית בבוקסאיט שלא  תלויה בנו, חל עיכוב בלתי צפוי באספקת ההזמנה.
מדי חודש חברתנו מספקת באמצעות קבלני המשנה שנבחרו עשרות אלפי חבילות בשיטות שילוח שונות ומגוונות תוך עמידה בזמני השילוח המוגדרים אך לצערנו זה בלתי נמנע שבהיקפים יהיו עיכובים בלתי צפויים. למרות שאין מדובר באשמת חברתנו, יצרנו קשר עם הלקוח והוצע לו לקבל פיצוי -שובר הנחה לרכישה הבאה, הלקוח הודע לנציג חברתנו שיצרנו עמו קשר בנידון וישמח לקבל את השובר לשביעות רצונו.
מוצר:
samsung t5 1TB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף של קי אס פי בראשון במטרה לרכוש סוללה ניידת, היה לי חשוב מאוד שהיציאה שלה תהיה 1A, כי יש לי פלאפון חדש ובפלאפון הישן השתמשתי ב2A שהטעין קצת יותר מהר אבל הרס לי את הסוללה לטווח הארוך
בקיצור הבהרתי בפני המוכר שחשוב לי מאוד שהסוללה שאני קונה תהיה בעלת יציאת 1A, וביקשתי דגם מסויים שראיתי באתר. באתר רשום שהיציאה של הסוללה היא 1A. כשהוא הביא את הסוללה ביקשתי ממנו שיאמת שזה באמת 1A, ואז הוא קרא משהו ואמר שיש לסוללה הזאת ״טכנולוגיה חכמה״ שיודעת לזהות כמה המכשיר באמת צריך. שאלתי שוב, אבל זה 1A הוא אמר כן. לקחתי את הסוללה ויצאתי. כשהגעתי לבית גיליתי שעל הסוללה עצמה רשום 2A. לאחר שבוע הגעתי שוב לסניף במטרה להחליף. (יש לציין שאני גר בקרית גת והסניף הוא בראשון, אני נוסע למרכז פעם בשבוע ולכן חזרתי לסניף רק אחרי שבוע)
בסניף נאמר לי שהמוצר נפתח, עבר כבר שבוע והם לא יכולים להחליף לי, בנוסף, מצאו נזק פיזי על המסך הקטן שעל הסוללה (שמראה כמה אחוז יש לסוללה)
הסברתי למוכר את מה שקרה, והוא נשאר בשלו, ״יש נזק פיזי אני לא יכול להחליף״ (מדובר בשריטה קטנטנה על המסך)
הסברתי לו שלא השתמשתי ומה הסיבות שאני לא משתמש ב2A ואמרתי לו שאם יש נזק פיזי ולא השתמשתי בכלל אז זה גרוע מאוד, שלא נדבר על זה בכלל שהם משקרים בקטלוג מוצרים שלהם.
יצאתי מהסניף ממש עצבני עם הסוללה שאינני מעוניין בה. כשהגעתי לבית, גיליתי שהשריטה שהוא מצא על המסך הייתה בכלל מדבקה!!!
הוא אפילו לא טרח לבדוק אם יש מדבקת מגן על המסך וישר התחיל לדקלם את המשפט ״יש נזק פיזי אני לא יכול להחליף״
התקשרתי לשירות לקוחות של קי אס פי, לאחר המתנה של חצי שעה על הקו סוף סוף ענה מישהו, הסברתי לו את הכל, ואז הוא התחיל לשאול ״אז למה הורדת את המדבקה שעל המסך?״... אולי כי המוכר בסניף לא טרח לבדוק אם היא קיימת בכלל!
בקיצור הוא אמר שאני צריך להגיע לסניף ושם המוכר יסביר לי למה הוא אמר שזה 1A ולמה כתוב 2A על הסוללה עצמה.
כמובן שאני ממש לא מתכוון להגיע לשם שוב ולהתחיל לשמוע הסברים.
וכמובן שאני לא מתכוון לרכוש שום דבר בחברה הזאת ולא משנה באיזה מחיר, וממליץ גם לכולם להתרחק
שירות מזעזע ביותר והמוכרים נותנים הרגשה כאילו הם עושים טובה שהם מוכרים לנו משהו!
תגובת החנות:
נדגיש כי דברי הלקוח אינם מדויקים, הלקוח הגיע לחנות שלנו בראשון לציון על מנת לרכוש סוללת גיבוי, כאשר הגיע לחנות התייעץ עם המוכר על מנת לבחור סוללה, נדגיש כי הסוללה שהתעניין לרכוש היא עם זרם יציאה של 1A-וזאת גם בהתאם למפרט הדויק באתר האינטרנט של חברתנו ולא כפי שטען. לאחר שבוע הגיע הלקוח לחנות אחרת של KSP ובבדיקה שערך נציג החנות התגלה חשד לנזק פיזי בסוללה, לאחר  פניית הלקוח אלינו לשירות  הלקוחות, הצענו לו לגשת לסניף על מנת שננסה לסייע בהחזרת המוצר, אך הוא בחר שלא לגשת, ככל שהיה ניגש היינו מנסים לסייע לו בחנות לבדיקה באם ניתן להחזיר את המוצר,ובמקום זה בחר להשמיץ את חברתנו.
מוצר:
miracase MPBD10000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניגשתי לסניף רוממה בחיפה עם מחשב שנפגע מרטיבות - טל הבחור במעבדה באמת בחור אדיב מקצועי חייכן וסבלני , כמובן שגם אנשי המכירות היו מקצועיים ואדיבים , עד שהמחשב לא היה במצב שמתאים לשביעות רצוני הם לא ויתרו , ממליץ בחום על החנות ועל האנשים !
מוצר:
לוח אם ומעבד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישת טלפון סמסונג , לאחר השואת מחירים ואופציות שילוח
השקעתי הרבה זמן ומחשבה במהלך ההזמנה
בחרתי ב KSP כי יש אפשרות של שילוח מהיר תוך יום, לאזור מגורי. גורם החלטה משמעותי.

פחות משניה לאחר ביצוע ההזמנה, בעוד אני חושבת שקיבלתי אישור הזמנה , קיבלתי הודעה, שלא ניתן לבצע משלוח מהיר

אם החברה שלחה הודעה כמענה אוטומטי, על ביטול המשלוח המהיר, החברה יודעת זאת קודם
ורק צדה אותי כלקוח, שיעדיף את האפשרות הזו.

KSP , נוהגת בשיטות מכירה לא הוגנות. רמאות לשמה. חברה לא אמינה
אני עם חברה כזו לא מתעסקת, וביטלתי את ההזמנה.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה אצלינו באינטרנט מכשיר טלפון סמסונג גלאקסי 9A, וביקשה לקבלו במשלוח מהיר שמגיע עוד באותו יום, משלוחים אלה יוצאים מהמלאי של הסניף הקרוב באזור המגורים, במקרה זה בסניף הקרוב ללקוחה הייתה טעות מלאי והמכשיר לא היה קיים בפועל, ולכן מייד לאחר ההזמנה ולפני שבוצע חיוב, נשלח אליה מייל עם מספר אפשרויות שילוח אחרות שאינן מבוצעות באותו היום (שליחת המייל מתבצעת לאחר בדיקה של איש מכירות בסניף אשר מוודא כי המכשיר קיים פיזית במלאי הסניף הרלוונטי).
צר לנו על תושת הלקוחה אולם מתוך אלפי פריטים המוצעים למכירה ללקוחה, יתכנו מדי פעם טעויות בניהול המלאי. אנו מקפידים לקיים תהליך שקוף מול הלקוחות בעת ביצוע הזמנות האתר האינטרנט על מנת להוריד את תחושת אי הודאות ולספק שירות מהיר ואיכותי.

מוצר:
Samsung Galaxy A9 (2018) SM-A920FD 128GB 6GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סמסונג A6
הפסיק לעבוד לאחר 10 שעות
בחנות ובשירות הלקוחות טענו שאינו בר תיקון וסירבו לפצות/להחליף המכשיר
פעם אחרונה שאני קנה בחנות הזו
תגובת החנות:
דברי הלקוח אינם מדוייקים כלל, נשמח להעמיד את הדברים על דיוקם.
הלקוח רכש בחברתינו מכשיר סמסונג A6. שמסופק עם תעודת אחריות של היבואן-מובייל ישראל בתוך אריזת המכשיר. לאחר מספר ימים של שימוש במכשיר, פנה הלקוח לנותן האחריות מובייל ישראל, בטענה שהמכשיר נדלק אך המסך לא עובד. בבדיקת המעבדה מטעם נותן האחריות נמצא שהסיבה שהמסך לא עובד היא כתוצאה מנזק פיזי שנגרם למסך, לפי קביעה של מעבדת היבואן נזק זה אינו מכוסה באחריות היצרן.על כן,ניתנה ללקוח הצעת מחיר לתיקון. הלקוח סירב לקבל את הדברים ופנה אלינו בנידון. על מנת לסייע ללקוח ככל האפשר העבירה חברתינו פניה ליבואן לבדיקה מולם. מתשובת היבואן נמסר כי ישנו שבר פנימי לתצוגה שניתן לראות, לכן ניתנה לו הצעת מחיר לתיקון. בעקבות פנייתנו החוזרת ליבואן אף ניתנה לו הנחה לתיקון-שלא במסגרת האחריות. הלקוח מסר שישקול את הדברים.
חברתינו מצרה על על תחושת הלקוח ואכזבתו.
מוצר:
טלפון נייד סמסונג A6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אייל היה אדיב וסבלן.
סייע יותר ממה שציפיתי.
בהחלט מעודד להגיע ל ksp שוב.
בדק מפרטים של מגהצים במחשב למרות שזה לא תחום מומחיות שלו, סייע בקבלת ההנחה ובדק שהמכשיר עובד
מוצר:
Tefal steam iron
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בושם Fierce 200ml ב-KSP סניף הר חוצבים ירושלים.
אני משתמש בבושם זה מספר שנים (עד היום קניתי ישירות מהאתר של A&F ושלחתי לארץ עם חברים).
לאחר שימוש של מספר ימים ביד אחת הבושם החדש וביד השנייה הבושם הישן הגעתי למסקנה שהבושם מזויף.
הריח שונה, לא מחזיק זמן רב, ובנוסף המכסה של הבקבוק שברשותי לא מתאים לבקבוק החדש שקניתי.
פניתי ל-KSP שאמרו שאני יכול לפנות ליבואן לינדו או למעבדה.
פניתי לחברת לינדו אך לא קיבלתי מענה, ומעבדה שמבצעת השוואה בין בשמים לא קיימת בארץ.

תגובת החנות:
חברינו מצרה על תחושת הלקוח, אך חשוב להדגיש שחברתינו רוכשת את הבשמים מספקים שמוכרים אותם לכל החנויות בארץ, וכל הבשמים שחברתינו משווקת הינם מקוריים בלבד!
הלקוח פנה אלינו בטענה שהבושם שרכש מזויף, הוסבר לו כאמור שאנחנו מוכרים בשמים מקוריים לחלוטין והוא מוזמן לבדוק זאת במעבדה או לגשת לסניף הראשי של היבואן לינדו, בניגוד לטענת הלקוח קיימת מעבדה לבדיקה וכך יוכל להיווכח בעצמו שהבושם הינו מקורי.
מוצר:
Fierce 200ml E.D.C
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני כמה חודשים דיסק קשיח SSD של חברת Crucial
הביצועים של הדיסק הקשיח היו על הפנים, ובמשך כארבעה חודשים, הגעתי 3 פעמים על מנת שיחליפו לי אותו.
המעבדה באמת אישרה שהוא היה תקול בכל אחת מהפעמים.

בגלל שעברו ארבעה חודשים, היה מאוחר מידי בשביל לבקש החזר,
ואחרי שבדקו, נמסר לי שגם מדיניות החנות היא שבגלל שעבר כלכך הרבה זמן, גם לא ניתן לקבל זיכוי ולהחליף את הדיסק הקשיח הנ״ל בדיסק של חברה אחרת.

חשוב לי לציין שבמקרה הנ״ל, דוד מהסניף עזר לי מעל ומעבר.
לאחר שכבר קיבל תשובה שלילית, שבהתאם לנהלי החנות לא ניתן להחליף את המוצר,
הוא ניסה ליצור קשר עם המעבדה, ולתאר להם את המקרה, על מנת לעזור לי וכן לקבל אישור להחליף את הדיסק הקשיח הנ״ל בדיסק של חברה אחרת,
מכיוון שאמרתי לו שאני אינני מעוניין בדיסק של החברה הנ״ל, כי לא רציתי לקבל מוצר מחברה שבמשך 4 חודשים כבר הספיק להתקלקל 3 פעמים.

בסופו של דבר, כשעוד הייתי בסניף, דוד הצליח לקבל אישור חריג להחליף לי את המוצר באחר, למרות הזמן שעבר מרגע רכישת המוצר.

אני קונה כל הזמן בסניף בחדרה,
כי אני כבר יודע שהחבר׳ה שם הם אחלה חבר׳ה, שהם ישרים, ושהם יעזרו בכל מה שיוכלו.
אבל באמת שדוד עזר לי מעל ומעבר ברכישה האחרונה.

בהחלט הייתי ממליץ לקנות מ-KSP בכלל,
ומסניף חדרה בפרט.
מוצר:
דיסק קשיח SSD 2TB Crucial MX500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נציג השרות דניס ברסקי - היה סובלני. ידע לתת המלצות על ציוד. הציע בדיקת תקינות בעת הרכישה, עזר בפתרון תפעול ראשוני של מכשיר נייד. היה מקצועי מאוד
מוצר:
Huawei P Smart 2019
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה על החנות חיפשתי משטח קירור למחשב נייד שלי המוכר היה אדיב וסבלני מאוד, המליץ לי על משהו מושלם שעושה את העבודה ובאמת מקרר, על הדרך הוא שקט וגם מחיר זול.
מוצר:
משטח קירור silver line
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצל ksp מחשב נייד (לנובו) ואני מאוד מרוצה! המחשב עובד טוב, נראה טוב, קל ונוח לשימוש. קיבלתי יחס מעולה ובעיקר עצות טובות מהנציגים במקום (סניף קינג ג'ורג' בירושלים). תודה תודה תודה!
מוצר:
725
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בושה של חברה. מזמין מוצר ומתחייבים ל 1-5 ימי עסקים להספקה... עובר שבוע וכלום... לא מתקשרים לא מעדכנים - מתקשר אליהם ומתברר שזה עדיין לא בכיוון להגיע אלי - נשכח מהם החבילה שלי.
לא מבין איך רשת כזאת גדולה יכולה להתנהג ככה
אני משם לא קונה יותר. היזהרו מהם...
תגובת החנות:
הלקוח הזמין בחברתינו טיטולים וסוללות ביחד באותה הזמנה, וביקש לקבלה באמצעות משלוח עד הבית. לצערינו חל עיכוב לוגיסטי בלתי צפוי מה שגרם לעיכוב באספקה. הלקוח פנה אלינו לשירות הלקוחות , ודרש לפצל את ההזמנה לאור העיכוב ולקבל רק את הטיטולים, לאור זאת שהחבילה בשלומתה כבר בידי חברת השילוח, הוסבר לו שלא ניתן לפצל, הוצע ללקוח לקבל את ההזמנה בשלמותה ולאור העיכוב הצענו לו קופון של 50 ש"ח לרכישה הבאה אצלינו ושיוכל להחזיר את הסוללות בכל סניף שיבחר, אך לצערינו הלקוח לא קיבל זאת ובחר לבטל את ההזמנה. על כן חברתינו תדאג לזכותו זיכוי כספי מלא.
מדי חודש חברתנו מספקת באמצעות קבלני המשנה שנבחרו עשרות אלפי חבילות בשיטות שילוח שונות ומגוונות תוך עמידה בזמני השילוח המוגדרים אך לצערנו זה בלתי נמנע שבהיקפים יהיו עיכובים בלתי צפויים.
מוצר:
חיתולי האגיס שלב 6, סוללות D טושיבה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רכשתי מksp מחשב נייד השירות היה נחמד מי שנתן את השירות היה שמואל. אציין כי בעניי חבל כי השירות על האחריות של המוצר לא ניתן על ידי החנות עצמו
מוצר:
אסוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצויין.
במוצאי שבת ביצעתי את הזמנה דרך האינטרנט. היתה מוכנה ביום שני (תוך יום עסקים אחד).
השרות בדלפק היה מצויין, לשאלתי קיבלי הסבר שגוף הקירור למעבד מגיע מוכן בציפוי משחת הלחמה.
רכשתי לוח אם מעבד וזיכרון.
מוצר:
חומרה למחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לסניף אשקלון לנציג בשם מרט למטרת קניית מחשב נייח, זה לא פעם ראשונה שאני מגיעה לסיף הזה ושוב חזרתי ואחזור שוב אם אצטרך, כי תמיד אני מקבלת שירות אדיב, מקצועי וברור, יחס אישי
ממליצה בחום על סניף ואנשים שעובדים בו
תודה להם מכל הלב
מוצר:
מחשב נייח intel core i7 9700k3.6 ghz בהרכבה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי XIOMI REDMI 7 ב-KSP בהר חוצבים, קיבלתי שירות מעולה: סבלני, לעניין .... ומחיר טוב מאוד
מוצר:
XIOMI REDMI 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכרים בסניף הר חוצבים של KSP גם נחמדים וגם מביני עניין. אני רוצה לציין במיוחד את יהודה קוטשנוף, שהרכיב מחשב שהזמנתי עם מעבד AMD ו-SSD ב-RAID 1, קונפיגורציה שלא הכיר, ועשה עבודה מצויינת. בקניה זאת רכשתי בסך הכל עכבר, אבל אני קונה אצלם די הרבה חלקי מחשב, ותמיד יצאתי מרוצה.
מוצר:
Logitech Optical USB Mouse B100
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי שואב אבק במחיר סביר מצאתי בksp עם אחריות יבואן רשמי לשנתיים, ההזמנה מאד פשוטה באתר. יום אחרי המוצר חיכה בחנות שבחרתי, שירות מעולה, מומלץ בחום
מוצר:
שואב אבק jimmy jv51
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום בסניף נתיבות
איגור מקצוען ובעל תודעת שירות גבוהה ביותר
בקניה ובמיוחד בהרכבת מחשב
מוצר:
הרכבת מחשב מושלם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דרך האתר קניתי כיריים MIDEA אתמול מאוחר בלילה, המחיר היה מאולה, הנחה מיוחדת, םך הכול המחיר הכי נמוך בשוק וביום הבא ב-10 בבוקר כבר קיבלתי. אני מאוד מרוצה, כל הכבוד KSP, גם לישראלים מגיע שרות מאולה!
מוצר:
Midea Dual Plate Induction GHlass 3500W MC-ID358
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר בתאריך 24/06/19 הגעתי הביתה וגיליתי שהחיבור לא מתאים לי למחשב . יום למחרת חזרתי לחנות כדי להחזיר ולקנות מהחנות מוצר אחר שכן מתאים .

מפה המוכר התחיל לבדוק את תקינות המוצר . כמובן שהוא לא שומש בכלל . בחנות אמרו לי שיש סימני שימוש הראו לי סוג של כתם איפשהו שצריך לראות עם זכוכית מגדלת שאני גם אמרתי שככה הוא כניראה הגיעה ושיחברו ויבדקו אותו . אמר המוכר שאין להם דרך לחבר ולבדוק ושהוא לא מוכן לקבל אותו חזרה כי ניראה לו לא תקין . ואין לו דרך לחבר ולבדוק . חשוב לציין שככה הגיעה המוצר לידיי לא הייתה לי שום אפשרות להישתמש בו כי החיבור לא התאים למחשב שלי ובגלל זה הוא הוחזר.
לאחר כמה טלפונים שהמוכר עשה נתנו לו אישור לזכות אותי בניכוי של 20 אחוז מהסכום . המוצר עלה 725₪ ויזכו אותי רק ב 580₪ . העדפתי ״לבלוע את הצפרדע״ ולקחת את מה שנשאר מהכסף . וכמובן לא להתקרב לרשת הזאת יותר בחיים. אני רק רוצה שתחשבו מה היה קורה אם הייתם קונים מוצר אפילו מהאתר שלהם והוא היה מגיע עם סימן כל שהוא או לא תקין והייתי הולכים להחזיר אותו והיו אומרים שאתם גרמתם לזה ואין לנו דרך לבדוק אותו . או כל דבר אחר הכל רק כדי לא להחליף/לזכות אתכם .איזו דרך יש להוכיח שככה זה הגיעה ? כניראה שאין כזאת . אז תחשבו שוב לפני שקונים מ ksp כניראה אף אחד לא באמת יקח אחריות אלה ינסו להפיל עליכם בכל דרך . זאת ההרגשה . אני קניתי להם לא מעט דברים בשנים האחרונות באלפי שקלים ולא הייתה שום בעיה . אבל כניראה שיש משהו לא תקין אז זאת ההתנהלות . אפס לקיחת אחריות פשוט בושה.
תגובת החנות:
הלקוח רכש בחברתינו כונן SSD שאותו ביקש ספציפית. הלקוח חזר עם המוצר לחנות בטענה שהכונן לא מתאים לו לחיבור במחשב שלו, נדגיש כי על גבי המוצר נראו סימנים ברורים של הרכבה או ניסיון הרכבה, וכתוצאה מכך נגרמו שריטות/חריטות בלתי סבירות במגעי החיבור. הוסבר ללקוח שלמרות זאת שאין חברתנו מחוייבת כלל לקבל את המוצר שכן היא תאלץ למכור את המוצר רק כמשומש ולא כחדש כשירות טוב ובאופן חריג ולאור בקשתו להחזיר את המוצר הוא זוכה בזיכוי מופחת. לכן כלל לא ברור על מה מלין הלקוח שכן חברתנו באה לקראתו למרות שהיא לא הייתה מחוייבת לקבל ממנו את המוצר.חבל שהלקוח בחר שלו לדייק בפרטים ולהציגם בשונה מהמציאות.
מוצר:
Samsung 860 EVO M.2 MZ-N6E1T0BW 1TB SSD
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה להמליץ על ksp רשת מעולה. מחירים מספר 1 בשוק.
מוכרים שתמיד עוזרים לך ומסבירים.
חיפשתי סט מקלדת עכבר אלחוטי לטלווזיה שלי וקיבלתי המלצה לאחת פשוט קטנה נוחה וחמודה של חברה לא מוכרת ראפו. עובד מדהים! ממליצה.
מוצר:
סט מקלדת ועכבר אלחוטי rappo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לדעתי חובת הציבור לדעת ששירות במקום כזה אין. לא תיארתי לעצמי שקניית כיסוי לטאבלט ב 65 ש"ח תהפוך לסיוט. רכשתי לפני שלושה שבועות כיסוי באמפר לטאבלט לנובו TAB 4 8 PLUS את הטאבלט הזמנתי כמובן במקום אחר. לטאבלט לקח קצת יותר זמן להגיע אך רציתי שברגע שיגיע שיהיה כיסוי מתאים כדי לשמור עליו (נורמלי לדעתי) הטאבלט הגיע היום רציתי מאוד לשים את הכיסוי ובתוך אריזת הכיסוי שרכשתי ישנם גם 2 מדבקות לקישוט הטאבלט בחלקו האחורי ברגע ששמתי את אחת המדבקות ראיתי שהיא לא מתאימה ואז ניסיתי לשים את הבאמפר על הטאבלט הוא נכנס אך שקע הטעינה לא היה במקום הנכון. הבנתי שמכרו לי כיסוי לא נכון וביקשתי כיסוי ל TAB 4 8 PLUS. התקשרתי לשירות המתנתי המון עד שענו השיחה הראשונה מול הנציגה הייתה נעימה אמרה לי "אין בעיה תגיע עם הכיסוי והטאבלט לחנות ויבדקו" הגעתי לסניף שממנו רכשתי כדי שלא יהיו טעיות ולא יגידו לי זה לא מה שביקשת!! הנציג בחנות ניסה וראה שאכן לא מתאים התקשר לשירות דרך הטלפון הפנימי שלהם ופשוט אמרו לו אין אישור והשאירו אותו מולי ללא תשובה חוץ מ "לא אישרו לי כלום" שאלתי אם אפשר להתקשר אליהם שוב ואני אדבר נענתי שלא ניתן ושאתקשר בעצמי!! נראה לכם הגיוני לתת תשובה כזו לבנאדם שנמצא אצלכם בחנות?! אני צריך להתקשר לשירות שהגעתי פיזית לחנות?! לבסוף לא הייתה ברירה התקשרתי המתנתי על הקו יותר מ 10 דקות למענה וכל זה קורה בתוך החנות שלכם שתעזרו למוכר שנמצא מולי ותיתנו פיתרון לכיסוי שעולה 65 שקל!! ענתה לי נציגה הסברתי לה שאני בחנות הגעתי כפי שאמרתם לי ואני לא מקבל שירות אמרה לי לחכות על הקו ופשוט ניתקה את השיחה אחרי 5 דקות שאני מחכה על הקו! המוכר שלכם בחנות היה בהלם אמר לי "לא מאמין לך" וכל זה קרה מולו!! ומזל שהשיחות מוקלטות אני אצא עם זה החוצה לרשתות חברתיות ופורומים. נופר מהשירות שלכם לא יודעת לתת שירות!
תגובת החנות:
חברתינו מצרה על תחושת הלקוח, אך נדגיש שלא דייק בדבריו.
הלקוח אכן רכש בחברתינו כיסוי לטאבלט, כאשר הגיע לחנות לרכוש אותו יש להדגיש כי ביקש מהנציג את הכיסוי הספציפי שנמכר לו. כעבור 3 שבועות מעת הרכישה, פנה הלקוח בטענה שמכרו לו כיסוי שאינו מתאים לטאבלט שנרכש על ידו במקום אחר. הלקוח הגיע לחנות והוסבר לו ע"י הנציג שהכיסוי הספציפי שאותו ביקש הוא בדיוק הכיסוי שקיבל ואין זה סביר שיגיע בטענה זו כעבור שלושה שבועות מהרכישה. לאחר בדיקה שערכו בחנות התברר כי לטאבלט זה יש תת דגם נוסף ולכן הלקוח הוא זה שטעה בכיסוי שביקש. למרות שעבר זמן חריג מהרכישה, הסכימה חברתנו לסייע ללקוח ולקבל ממנו את המוצר למרות שאין היא מחוייבת לכך, אך מאחר והיה חסר באריזת המוצר שהביא לחנות מגן זכוכית אחד, הלקוח התבקש להביא אותו ולאחר מכן יזוכה זיכוי כספי. הלקוח התלהם על כך ולא היה מוכן לקבל את הדברים. למחרת הגיע עם המוצר באריזתו המלאה וקיבל החזר כספי מלא. ולכן לא ברור מדוע הלקוח בחר להלין ואף איים להשמיץ את חברתינו ללא כל סיבה. 
מוצר:
כיסוי לטאבלט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע והתנערות מלקיחת אחריות.
המוצר הגיע לנקודת האיסוף באיחור משמעותי מזמן האיסוף המובטח (שהוא איטי בטירוף - 12 ימי עסקים). הזמנה בוצעה ב26/5, מוצר הגיע ב16/6).
והדובדבן: הגיע לא לנקודה שבחרתי , אלא למקום שרחוק 20 דק' הליכה משם. (למרות שעל האריזה ובפרטי ההזמנה - כולל בעמוד ההזמנה ה'מתעדכן' באתר - נרשמה הנקודה המדוייקת שבחרתי), .
לנציגי השירות אין מושג מחייהם ('אולי הפסקנו לעבוד עם הנקודת איסוף הזאת?'... אולי תוציאו אותה מהאתר שלכם, אם כן?!) , ואם לא הייתי מתקשר לחפש את החבילה, אולי לעולם לא הייתי יודע מה איתה
תגובת החנות:
דברי הלקוח אינם מדויקים כלל, הלקוח הזמין בחברתינו מטען למחשב נייד וביקש לאספו בנקודת איסוף של פיקאפ באיזור מגוריו. כאשר המוצר הגיע לאותה נקודת איסוף, נשלחה ללקוח הודעת SMS, הוא כנראה לא שם לב לזה, ולכן המוצר הוחזר אלינו למחסן הראשי ושלחנו אותו שוב. לקוח פנה אלינו לשירות הלקוחות לבירור ונאמר לו שככל הנראה הם שינו את פריסת הנקודות שלהם, ולכן שלחו את החבילה שלו לנקודה אחרת, מה שלא תלוי בחברתינו כלל.מדי חודש חברתנו מספקת באמצעות קבלני המשנה שנבחרו עשרות אלפי חבילות בשיטות שילוח שונות ומגוונות תוך עמידה בזמני השילוח המוגדרים אך לצערנו זה בלתי נמנע שבהיקפים יהיו שינויים בנקודות האיסוף.

מוצר:
ספק כח אוניברסלי למחשבים ניידים EZCool 90W AD-800
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.