דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
2.48
ציון ממוצע
377
חוות דעת בשנה האחרונה
2958
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
6
2
128
שנה אחרונה
136
5
236
כל הזמן
2005
27
926
נמצאו 2958 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהם אוזניות אלחוטיות של ג'ברה 65 אקטיב , ה Bluetooth לא תקין , מאוד מאכזב !!
אני מנסה להשיג אותם כבר כמה ימים ללא תשובה וללא מענה . מרגיש שזה הולך להיות טרטור אמיתי .

אכזבה ענקית, תתרחקו ! תתרחקו ! תתרחקו !!
מוצר:
jabra elite active 65
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות בעייתי מאוד, פעם שנייה שלא שולחים מוצר זמן רב ולא מספקים תשובות נאלצתי לבטל רכישה.
מוצר:
נינג'ה bl492
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה מס 4263979 הזמנה על סך 13200 שח 10 ימים עברו ולאחר שנאמר שהכל תקין כולל מייל שמאשר את ההזמנה בעודי מחכה לשליח שיגיע עם ההזמנה ומה שלא קרה , התקשרתי לksp לאחר המתנה של שעה וחצי נאמר לי על ידי נציג ksp שחברת האשראי צריכים ליצור איתי קשר כדי לאשר את התשלום זאת לאחר שיש לי מייל שמאשר את ההזמנה !!!! התקשרתי לישראכרט לברר ושם אמרו לי שחברת ksp מחזיקים לך מסגרת של 13200 שח . ?!?!? איך !? הנציג של KSP אמר שלא חוייב כלום ?!
אבקש מחברת KSP לבטל את ההזמנה ולשחרר את המסגרת אשראי !!!! תחשבו טוב לפני שאתם קונים שם , משלמים באתר ולך לחפש!
תגובת החנות:
הלקוח ביצע אצלינו באינטרנט הזמנה למספר פריטים בסכום עיסקה גבוה וביקש לקבלם במשלוח עד הבית.
כשלקוח מזמין אצלינו בסכום גבוה, עלינו לקבל לכך אישור מחברת האשראי, וכן אחד הפריטים שהזמין אזל מהמלאי והוא קיבל במייל הצעה לפריט חליפי.
הזמנה מחוייבת בחברתינו לאחר שמתקבל אישור מחברת האשראי, ואז הלקוח מקבל על כך מייל שחייבנו אותו.
ניסינו ליצור קשר עם הלקוח טלפונית על מנת לקבל אישור לחיוב העיסקה אך לצערינו לא היה מענה, הלקוח פנה לשירות הלקוחות בטענה שנתפסה לו מסגרת אשראי למרות שלא חוייב וביקש לבטל את ההזמנה והיא אכן בוטלה לבקשתו ללא חיוב כלל.
מענה מהיר ללקוחותינו חשוב לנו מאוד על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
Asus and lenovo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני חודש מחשב Lenovo IdeaPad S145 בעלות של 1500 שקל כאשר הובטח לי ווינדוס 10 וכשאני פותח את המחשב אני מגלה שאין דפדפן בכלל!!!וכבר 4 שעות שאני מנסה לתפוס אותם
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה מחשב נייד ועוד מספר פריטים באמצעות אתר האינטרנט שלנו וביקשה לקבלם במשלוח עד הבית.
באתר שלנו צויין כגילוי נאות ובצורה ברורה שהמחשב הנייד הזה מסופק ללא מערכת הפעלה.
כאשר הלקוחה קיבלה את הזמנתה וניסתה להשתמש במחשב הנייד, גילתה שלא ניתן כי אין מערכת הפעלה, פנתה לשירות הלקוחות בטענה זו, ונציגינו הסביר לה בסבלנות שלא מסופקת מערכת הפעלה וניתן לרכוש אותה בנוסף למחשב הנייד במידת הצורך.
אנו מצרים על תחושת הלקוח שהלין על זמן ארוך למענה, ניקח את העובדה הזו כפידבק לשיפור השירות.
שקיפות , מתן מענה סבלני תוך רגישות לצרכי הלקוח, ומתן מענה מהיר ככל הניתן ללקוחתינו , מהווים עבורינו כחברה ערכים חשובים מאוד על מנת שהלקוחות יצאו מרוצים.

מוצר:
Lenovo IdeaPad S145
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בכל פעם שהזמנתי מחברת ksp, התאכזבתי ונשבעתי שלא אזמין שוב אבל אחרי שעובר מספיק זמן מהחוויה הגרועה הקודמת אתה אומר לעצמך שהם בטח משתפרים ולומדים מהטעויות שלהם, אבל זה לא המצב.
קניתי אצלהם פעם עכבר גיימינג ב750 ש"ח שהגיע ולא עבד ולא היו מוכנים להחזיר לי את הכסף תמורת העכבר, במקום זה אמרו שישלחו אותו למעבדה וזה יקח שבועיים - איזו חוצפה!
לא משנה, לגבי המוצר הזה, שילמתי עוד 30 ש"ח עבור משלוח מהיר עם התחייבות להגעת השליח עד שמונה בערב, וציינתי את כתובת מקום העבודה, בפועל השליח הגיע ברבע לתשע וגרם לי להישאר בעבודה מעבר לזמן שתכננתי וכמובן שלא עמד בזמן שנקבע במועד ההזמנה.
אם יש לכם איך לקנות את אותו מוצר שאתם מתכוונים לקנות מחנות אחרת... תקנו מהחנות האחרת, גם אם זה עולה עוד כמה שקלים, זה עדיף על עוגמת הנפש שתהיה לכם בוודאות אחרי קניה בksp.
פשוט להתרחק מהחנות הזו
מוצר:
מתאם רשת חשמל TP-Link AV1000 Gigabit Powerline Starter Kit TL-PA7010
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע. חבל שאי אפשר כוכבים במינוס. ביצעתי 2 הזמנות, הזמנתי אזניות ועוד. הבטיחו אספקה מהירה עברו כבר אוטוטו שבועיים ואף אחד לא מוכן לתת לי תשובה רצינית, גרוע מזה, הנציג בשירות טוען שהזמנה אחת קיבלתי ולא קיבלתי כלום, השנייה עדיין תקועה במחסן לליקוט. הנציג צעק עלי שאני אהיה סבלני וצפויים בעיות בגלל התפשטות הקורונה.
לגבי ההזמנה השניה, הנציג הפנה אותי לחברת השליחויות כדי לברר אודות המשלוח.

ממש בזיון, דווקא בימים כאלו חשבתי לקנות מחברה מובילה ואמינה והתאכזבתי.

ביקשתי לבטל את ההזמנות, והנציג אמר שהביטול יתבצע תוך 10-15 ימים.

ממש בדיחה!
מוצר:
JBL LIVE 500BT
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי רכישה של מוצר הוא הגיע תקול ישר מהקופסא, כמובן שברשת לא מתייחסים ומפנים ליבואן גם הוא לא עובד בזמן ההקרוב, בקיצור הנה הלכו להם 600 שקלים בלי לקיחת אחריות מאף צד...
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באינטרנט שואב אבק ועוד מספר פריטים בתקופת משבר נגיף הקורונה העמוסה במיוחד שבה חברתנו פעלה במתכונת מצומצמת מבחינת היקף כח אדם וזאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
לאחר אספקת הזמנתו פנה לשירות הלקוחות בטענה ששואב האבק שסופק בתוך אריזתו עם תעודת אחריות של היבואן סופק עם סוללה לא תקינה.
ולאור העומס החריג, הוצע ללקוח לפנות ליבואן בהתאם לתעודת האחריות על מנת שיקבל מענה וטיפול , אך הלקוח פנה שנית בטענה שלא קיבל מענה מהיבואן.
לאור זאת על מנת לסייע ללקוח הזמנו אותו לחנות הקרובה למקום מגוריו ולאחר שאומת שקיבל מוצר לא תקין מהיום הראשון אושר לו לקבל זיכוי לרכישת מוצר אחר.
אנו מצרים על תחושת הלקוח שהלין על זמן המתנה חריג למענה ופתרון אך נדגיש כי מדובר בתקופה חריגה מאוד, והשתדלנו לסייע לו ככל הניתן.
חשוב לנו מאוד גם בתקופה חריגה ועמוסה כמו משבר הקורונה לספק ללקוחותינו מענה מהיר ככל הניתן על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
Jimmy jw31
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מישהו פה לפניי אמר שאם היה אפשר הוא היה משאיר 0 כוכבים והוא כלכך צודק חבל שלא קראתי את הביקורות פה באתר לפני הקניות שלי.
חווית קנייה נוראית, המוצרים עדיין לא הגיעו כשההזמנה בוצעה ב02.04 ולפי מה שנאמר לי גם לא יגיעו בזמן הקרוב ע"י שירות לקוחות זוועתי. רוב הזמן הם לא עונים, כלומר השיחה מתנתקת ע"י המענה הקולי או שאם כן עונים זה אחרי המתנה של שעה וחצי! וכל מה שיש להם להגיד זה "ייתכנו עיכובים". את הסליקה של הכסף הם יודעים יפה מאוד לעשות כמה שיותר מהר ומאותו הרגע שיחה עם קיר תהיה יותר מוצלחת. גם כשביקשתי משירות הלקוחות לדבר עם מנהל נאמר לי שאי אפשר לדבר עם מנהל טלפונית אלא רק במייל וכמו שאני מכיר את החברה הנוראית הזאת הייתי מקבל תשובה עוד חודשיים כשזה כבר לא רלוונטי. בחודשיים האחרונים ברוב טיפשותי קניתי בKSP ב3000 ש"ח וכל פעם התחרטתי מחדש. אותי כלקוח החברה הזאת איבדה ואני מאוד מקווה שעוד אנשים יתעוררו ויפסיקו לקנות משם. מעדיף מוצר טיפה יותר יקר שהחברה שמוכרת אותו מתייחסת בכבוד ללקוחות שלה.
תגובת החנות:
הלקוח בחר להזמין אצלינו באמצעות אתר האינטרנט מספר פריטים ולקבלם במשלוח עד הבית. הזמנה זו בוצעה בתקופת משבר נגיף הקורונה שבה חברתנו פעלה במתכונת מצומצמת מבחינת כח אדם עקב הנחיות משרד הבריאות.
באתר שלנו פורסם כגילוי נאות שאספקה לישובים מרוחקים הינה בזמן חריג וארוך מהרגיל.
צר לנו על תחושת הלקוח שמלין על זמן המתנה ארוך למענה על סטטוס הזמנתו.
הלקוח פנה אלינו לשירות הלקוחות והנציגה ציינה שיתכנו עיכובים עקב אספקה ליישוב מרוחק שבו הוא מתגורר.
מעבר לכך בדקנו מול חברת השילוח ומבדיקתנו עלה כי ההזמנה סופקה כעבור מספר ימים.
שקיפות מול לקוחתינו מהווה ערך חשוב מאוד לנו כחברה וזאת על מנת שלקוחתינו יצאו מרוצים.

מוצר:
Logitech Bluetooth Audio Receiver For Wireless Streaming
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זמן אספקה ארוך מהרגיל שירות על הפנים נציג שירות עצבני
לא עונים לטלפונים ואם עונים מחכים יותר מ30 דקות
מוצר:
סט 7 סכינים מסדרת Soltam Luxury
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה מ 12.3 שהיתה אמורה להיות מסופקת עוד לפני הגבלות הקורונה עדיין לא סופקה. אין מענה לטלפונים ולפניות באינטרנט.
התקשרו לפני כ 10 ימים (בלי קשר לאינספור פניות שלי אלא לטענתם כמעבר סדרתי על כל ההזמנות) לנסות לשנורר כסף עבור משלוח (למרות שנשלח אימייל שיהיה משלוח חינם) והבטיחו הגעה ״תוך יום יומיים״ - כמובן שלא הגיע כלום ואין מענה לפניות (לא חוזרים לאימיילים ובמענה הטלפוני אפילו אין אפשרות להשאיר הודעה).
מיותר לציין, כרטיס האשראי חוייב
מוצר:
מטהר אוויר חכם Xiaomi Mi Air Purifier 3H
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ לרכוש מKSP
נתחיל בכך שהם לא עומדים בהזמנות, ההתחייבות שלהם למשלוח ב7 ימי עסקים היא על הנייר בלבד.
נראה שKSP מהרגע שאתה מזמין אין מענה אתה צריך לחכות יותר מ60 דקות בתור בשביל נציג ולקוות שהשיחה לא תתנתק עד לפני שתגיע לנציג
הם מוחקים תגובות בפייסבוק של אנשים שרכשו מהם מוצרים, ומשיחה עם נציג בשם שמעון אין להם יכולת לדעת מה קורה עם המוצר מהרגע שזה נאסף על ידי חברת השילוח. לא לדבר על כך שהאפשרות לצפות בסטטוס הזמנה מראה שגיאה בימים האחרונים ולא ניתן לצפות בה.

לא ממליץ לרכוש מהם בכלל! עדיך לשלם יותר ולקבל מוצר מהר עם שירות טוב.
תגובת החנות:
בתקופה זו של משבר הקורונה, חלים עיכובים בלתי צפויים באספקת הזמנות ללקוחותינו, עיכובים אלה נגרמים עקב עומס חריג שחברתנו חווה.
הלקוח הזמין אצלינו באינטרנט מחשב נייד של חברת דל ועוד מספר פריטים ולאחר מספר ימים הלין כי לא קיבל את ההזמנה, בעת פנייתו לשירות הלקוחות ההזמנה היתה עדיין בטווח הזמן שחברתנו מתחייבת לספקה ולא היתה חריגה כלל.
הלקוח קיבל מענה מנציג השירות שענה לו שההזמנה כבר הועברה לחברת השילוח על מנת לספקה בתיאום איתו מראש.
חברתינו חווה עומס רב גם בפייסבוק אך משתדלת לספק מענה מהיר ככל הניתן.
לאור תלונת הלקוח , ניסינו ליצור איתו קשר טלפוני על מנת לברר האם קיבל את ההזמנה ולא היה מענה.
גם בתקופה עמוסה זו אנו עושים הכל על מנת לספק ללקוחתנו מענה מהיר ככל הניתן על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
Dell Inspiron 15 7590
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אסור להכנס או להזמין מהחנויות האלה. קניתי אוזנית בלוטוס ומשדר (אואזיז הכי יקר שלהם) להאזנה מהטלביזיה. הקול נשמע מקוטע
פניתי אליהם יום לאחר הקניה. הקניה הסתיימה בכך שהכסף והמוצר נשארו אצלם. פניתי לאגודה להגנת לצרכן
וקבלתי תשובה שהם בעדי אבל עלי לפנות לבית המשפט כי אין להם אמצעי אכיפה. מי צריך את זה?
תגובת החנות:
הלקוח רכש אצלנו שני פריטים בחנות ברחוב המסגר בתל אביב, , הראשון, משדר אודיו שמסופק באריזה סגורה הרמטית מהיבואן הרשמי טרטל מערכות הגברה, ובתוך האריזה מסופקת תעודת אחריות שבה מצויין שבכל טענה לתקלה יש לפנות אליהם לקבלת שירות.
יומיים לאחר הרכישה פנה הלקוח לשירות הלקוחות שלנו והלין כי אינו מרוצה מאיכות המשדר, כשירות טוב ולמרות שאין מחוייבות לקבל מוצרים שנעשה בהם שימוש, הסכימה חברתנו לזכות את הלקוח זיכוי כספי בניכוי גבוה לאור השימוש שביצע.
הפריט השני שרכש הלקוח הינו אוזניות תוך אוזן שהלקוח הלין כי אינן עובדות טוב עם המשדר, אוזניות אלה הן מוצר הגייני ולאחר שימוש לא ניתן לסייע ללקוח ולקבלן חזרה.
אנו כחברה משתדלים תמיד לספק ללקוחות מענה מיטבי ופתרונות מהירים ככל הניתן על מנת שיצאו מרוצים, אך יש מקרים שלא תמיד זה אפשרי.

מוצר:
אוזניות בלוטוס פיוניר ומשדר בלןטוס אואזיס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה ב 19.3 עד היום 7.4 לא קיבלתי אותה.
כתבתי בפייסבוק טענו שהמכונת כביסה לא נמצאת במחסן שלהם אלא אספקה ישירה מהיבואן (התקשרתי לשם הם לא מוצאים את ההזמנה וטוענים שלא קיבלו מ KSP הזמנה כזאת). הזמנתי מאתר KSP ולא צויין דבר בנוגע לזה שאצטרך ליצור קשר עם היבואן ולחפש את הזמנתי, בנוסף KSP אלו שחייבו אותי כלומר הם אלו שצריכים לטפל בהזמנה.
אחרי שרשמתי לנציג בפייסבוק שההזמנה לא נמצאה הפסיקו לענות לי, באתר אין מענה על הפניות שלי כנ"ל בדוא"ל ובטלפון שרשום באתר לא עונים כלל.

תגובת החנות:
תגובה לזאפ :
הלקוח הזמין אצלינו מכונת כביסה באתר האינטרנט שמסופקת ישירות מהיבואן.
לאחר שלא קיבל אותה פנה אלינו בפייסבוק על מנת שנמצא לו פתרון, ואכן חברתנו פנתה ליבואן והיבואן יצר קשר עם הלקוח על מנת לתאם לו אספקה של מכונת הכביסה.
שירות הלקוחות יצר קשר עם הלקוח שציין כי תואמה לו אספקה של מכונת הכביסה ויקבלה עוד מספר ימים.
גם כאשר ההזמנה מסופקת ע"י היבואן ישירות חשוב לנו לסייע ללקוחות על מנת שיקבלו את המוצר בהקדם על מנת שיצאו מרוצים

מוצר:
מכונת כביסה 78268
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני מספר ימים מחשב נייד מהחברה שהייתי צריך בדחיפות על מנת לעבוד וללמוד מהבית, בגלל המצב עם הקורונה. יש לציין שבהערות ההזמנה הדגשתי את דגם המחשב ואף התקשרתי לוודא כי אכן זה הדגם שאקבל. למרות הכל, בחברה נעשתה טעות והמחשב שקיבלתי היה מדגם שונה ממה שהוזמן. באותו הרגע החזרתי את המחשב לקופסה מבלי לחברו לחשמל ופניתי לחברה דרך האתר, המייל ושירות הלקוחות בטלפון (שאגב לא זמין בשום צורה בימים אלה). לאחר פעמים רבות בהן ביקשתי שישלחו לי את המחשב שהוזמן ובמעמד המסירה אחזיר את המחשב המקורי פעם אחר פעם נענתי בשלילה. זאת בטענה ש"בעת שנחזור לשגרה תוכל להגיע עם המוצר באריזה המלאה לבדיקה באם הוא עומד בתנאי ההחזרה".
כלומר, אם לא די בכך שאצטרך להמתין במשך פרק זמן לא ידוע, כנראה גם שהמחשב שברצוני להחליף כבר לא יהיה במלאי או במחיר גבוהה יותר מהמחיר מבצע. זהו ניצול ציני של המצב של החברה שמפרסמת את שירותי המשלוחים שלה, אך כשזה מגיע לטיפול בבעיות אתם תשארו ללא שום מענה.
תגובת החנות:
בימים אלה של משבר הקורנה, חברתנו עובדת במתכונת מצומצת עם 15% מכלל כח האדם, ועקב הנחיות משרד הבריאות נמנעת מאיתנו האפשרות לקבל קהל בחנויות וזאת למרות רצוננו לתת שירות.
על פי תלונת הלקוח שרכש אצלינו מחשב נייד באמצעות אתר האינטרנט והדגיש כי הינו מעוניין במחשב בצבע כחול, ומלין כי קיבל מחשב בצבע כסוף.
לאור פנייתו לשירות הלקוחות ערכנו בדיקה באתר של חברת אסוס ומבדיקה זו עלה כי אין כלל טעות וזה הצבע שחברת אסוס מספקת על פי הדגם שבחר הלקוח.
למרות זאת ניתן ללקוח מענה שככל שהוא אינו מרוצה מהמחשב הנייד, כאשר ישתנו הנחיות משרד הבריאות ותתאפשר קבלת קהל בסניפים, יוכל לגשת לחנות הקרובה אליו עם המחשב הנייד באריזתו המלאה, וככל שיאומת שלא בוצע שימוש, ואין נזקים, חברתנו תפעל על פי חוק, והוא יקבל כנגד החזרת המחשב החזר כספי מלא או אפשרות של זיכוי לרכישה מלא.
צר לנו מאוד שהלקוח לא קיבל את הדברים, אך נדגיש כי הדברים אינם תלויים בנו כלל.
גם בימים קשים אלה חשוב לנו למצא פתרונות ללקוחותנו ככל הניתן על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
Asus Zenbook 14
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המתנה של יותר משעה לנציג!!
שרות אפטי ולא נעים בכלל
פשוט חוצפה לא לכבד שובר זיכוי שיש ברשותי בטענה שהמערכת שלכם לא מסונכרנת




תגובת החנות:
בימים אלה של משבר הקורונה ולא מעט מלקוחותנו סגורים בבתיהם, נגרם עומס רב כתוצאה מכך על מוקד השירות הטלפוני שלנו, מה שהביא להמתנה ארוכה מהרגיל של הלקוח למענה.
לצערנו הלקוח מלין על חווית שירות בלתי נעימה, ואף התלונן שלא כיבדנו זיכוי שקיבל באחת הרכישות אצלינו.
חברתנו נוהגת לבדוק מקרים אלה לעומק על מנת לשפר את השירות ולספק ללקוח חוויה נעימה יותר, אך במקרה זה לצערנו הלקוח לא סיפק פרטים על מנת שנוכל לוודא שקיבל פתרון לשביעות רצונו. למרות זאת נשתדל מאוד לאתר את פרטי הלקוח וככל שנצליח ניצור עימו קשר על מנת לספק לו מענה בנוגע לזיכוי.
חשוב לנו גם בימים קשים לתת ללקוחותנו מענה גם כאשר חסרים פרטים וזאת על מנת להוציאם שבעי רצון.

מוצר:
חשבונית זיכוי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות תיקונים ושרות לקוחות גרוע, למכור דרך האתר הכל בסדר אבל מנורה שהגיעה לא תקינה אי אפשר להחליף כרגע עקב הנחיות משרד הבריאות, אז למה לעזעזל אתם לא נצמדים להנחיות משרד הבריאות בעת המכירה?
תגובת החנות:
חבל לנו מאוד שהלקוחה בחרה להציג את הדברים כך, בימים אלה אנו חווים תקופה לא רגילה, רוב אזרחי המדינה סגורים בבית עקב משבר הקורונה, וחברתנו עובדת במתכונת מצומצמת תחת מגבלות והנחיות משרד הבריאות אשר מונעות מאיתנו לקבל קהל לקוחות בסניפים למרות הרצון שלנו לתת שירות.
הלקוחה רכשה אצלינו באתר האינטרנט מנורה שעל פי טענתה סופקה לה עם תקלה, ואף פנתה בתלונה זו אל שירות הלקוחות שלנו, וקיבלה מענה שכאשר נחזור לשיגרה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות היא תוכל לגשת לחנות הקרובה אליה עם המנורה ונשמח לסייע בהחלפתה ככל שתאומת תקלה ושאין נזקים.
גם בימים קשים אלה חשוב לנו מאוד לתת ללקוחתינו פתרונות גם אם הדבר מצריך מעט סבלנות והבנה מצידם וזאת על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
78660 גוון אור לבן קר 36W Provision ISR
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום 5.4.2020 רכשתי מכונת גילוח מתוצרת פיליפס דגם S9041. ביום 6.4.2020 הגיע אליי השליח עם המוצר כאשר הקופסא אטומה עם סלוטייפ.
כאשר פתחתי את הקופסא היו חסרים בה חלקים והקופסא היתה נראית ישנה ומרופטת, כאילו נפתחה לפני ואכן הוצאו ממנה חלקים.
מנסה ליצור קשר עם חברת K.S.P כדי להחליף או לבטל את ההזמנה ואין מענה לא טלפוני ולא אינטרנטי.
כנראה שאצטרך לפנות לביה"מ כדי לקבל בחזרה את כספי את שהמוצר יוחלף.
תגובת החנות:
בימים אלה עקב משבר הקורונה הגורם לכך שרוב אזרחי המדינה נמצאים בבית בסגר, חווה חברתנו עומס רב וחריג ביותר, עומס זה בא לידי ביטוי גם במענה הטלפוני והאינטרנטי שלנו. למרות העומס הרב, נדגיש כי הלקוח שרכש אצלינו מכונת גילוח באינטרנט וביקש לקבלה במשלוח וטען כי חברים בה חלקים והקופסא נראית ישנה ומרופטת, קיבל מאיתנו מענה בטלפון כאשר שוחח עם נציגה שלנו ומעבר לזה פנה גם להנהלה שלנו ובניגוד לדבריו הוצע לו פתרון שככל שמעוניין להחזיר את מכונת הגילוח ובהתאם להנחיות משרד הבריאות שמונעות מאיתנו כרגע לקבל לקוחות בחנויות, יהיה עליו להמתין עד שהנחיות אלה ישתנו, וכאשר יתאפשר לנו, יוכל לגשת לחנות הקרובה אליו וככל שיאומת שהמכונת גילוח במצב חדש ובאריזה מלאה, נדאג לזכותו זיכוי כספי מלא. והעיסקה תבוטל.
גם בתקופה קשה זו, חשוב לנו לתת שירות בהתאם להנחיות משרד הבריאות על מנת שלקוחותינו יצאו מרוצים.

מוצר:
מכונת גילוח פיליפס S9041
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אזהרה!!!
לא להזמין מהם בשום אופן!
קחו בחשבון שאם אתם מזמינים - אין שום דרך ליצור איתם קשר - לא משנה באיזה נושא!
כשמתקשרים לשירות הלקוחות - שומעים הודעה ״עקב עומס אנא צרו קשר מאוחר יותר״ והשיחה פשוט מנותקת!
בזיון בזיון בזיון
תגובת החנות:
לאור תלונת הלקוח, יצרנו איתו קשר, בשיחה הוא הלין שלא ניתן להשיג אותנו, ביקש להוסיף מוצר להזמנה, ובסוף סופקה ההזמנה ללא המוצר הנוסף
הלקוח מתוסכל שלא יכול היוה לבטל את ההזמנה כי לא היה מענה. הוסבר ללקוח במהלך השיחה שישנה אופציה לפנות אלינו גם במייל וגם בדף הפייסבוק ולקבל מענה תוך 24 שעות.
הצעתי לו לפנות גם למייל של ההנהלה להבא וציינתי שהוא מופיע באתר,
חשוב לנו לקבל פידבקים מהלקוחות שלנו על מנת לשפר את השירות ולגרום ללקוחות לצאת מרוצים.

מוצר:
מספר פריטים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר דרך האינטרנט. מועד האספה לא היה ברור. ניסיתי להתקשר לשירות הלקוחות לצורך בירור אך היה בלתי אפשרי להשיגם טלפונית. רק לאחר שלושה ימים ולמעלה משעה המתנה קיבלתי מענה והבטיחו לי יום לאספקה (שגם ככה לקח יותר זמן מהצפוי). המוצר לא הגיע וכאשר התקשרתי לבטל לא איפשרו לי. לא ממליץ
מוצר:
מכונת תספורת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש להתרחק מ KSp
הזמנתי מהם מחשב נייד בעלות של בערך 3500 לא זוכרת בדיוק, קיבלתי גם באיחור וגם לאחר בדיקה מהירה גיליתי שהמחשב שקיבלתי בשווי של בערך אלף שקל - זה בכלל לא היה המפרט שהזמנתי. אחר שיצרתי איתם קשר (האשימו את היצרן, לא לקחו אחריות) לקח לי בערך שבועיים את הזכות לקבל את הזיכוי לאחר שהחזרתי את המחשב. גם ראיתי שהמחשב שביקשתי לא נמצא במלאי וגם ראיתי שעוד אנשים קיבלו מחשבים אחרים ב"טעות" והמחשבים שהזמינו לא נמצאים במלאי. שיטת "מצליח".
קיבלתי רק זיכוי ולא פיצוי.
הזמנתי מחשב נייד

Dell Inspiron 15 3000 3583-85651G25ALOS - צבע שחור

קיבלתי בצבע כסף  Inspiron 15 3000 
פירוט ההבדלים העיקריים בין הדגמים:

 

הזמנתי: 16GB DDR4 2666Mhz (1 x 16GB)

קיבלתי: 8GB


הזמנתי: כונן קשיח 512GB M.2 SSD PCIe NVMe

קיבלתי: 250GB


הזמנתי: שחור

קיבלתי: צבע כסף (באותו רגע של קבלת המחשב לא זכרתי את הצבע מאחר וההזמנה בוצעה לפני כשבועיים)


הזמנתי 2X USB3  ו -  

1 x USB 2.0   (סה"כ 3 USB)

קיבלתי רק: 2X USB   


הובטח לי מערכת הפעלה Ubuntu Linux

קיבלתי מערכת הפעלה ווינדוס לא מאוקטבת



 

מוצר:
מחשב נייד Dell Inspiron 15 3000 3583-85651G25ALOS - צבע שחור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו מפה!!! לא חסר אלטרנטיבות
המחיר וההיצע שיש להם בחנות הוא מדהים, אבל שום מחיר לא שווה את חווית הקניה והשירות הגרוע שאתה מקבל
הזמנתי מוצר מהאתר שלהם לפני יותר משבוע ולא יצא מהמחסנים עדיין ,ולא ניתן להשיג את השירות לקוחות כבר שבוע!!1 מתקבלת הודעה בשיחה "שירות הלקוחות עמוס ואז מנתקים"
לא עונים למיילים לא כלום
כאילו שבור תראש,את הכסף קיבלנו ולא אכפת לנו מתי ואיך תקבל
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתר שלנו וביקש לקבלה בנקודת איסוף של פיקאפ, הזמנה זו בוצעה בתקופת משבר הקורנה שבה חברתינו עבדה במתכונת מצומצמת מבחינת כח אדם עקב הנחיות משרד הבריאות.
בתקופה זו עקב העומס הרב והחריג היו עיכובים לוגיסטיים. במקרה זה חברת השילוח החזירה את ההזמנה מנקודת האיסוף למרכז הלוגיסטי לאור זאת שהיא לא נאספה, והלקוח פנה אלינו כעבור מספר ימים מאחר ולא קיבל הודעה לבוא לאסוף וביקש לבטלה, ודאגנו לזכותו כספית.
צר לנו על תחושת הלקוח שהמתין זמן ארוך למענה עקב העומס החריג,כאשר ביקש לברר סטטוס הזמנה, אך כאשר ביקש לבטל את ההזמנה פעלנו מהר על מנת להענות לבקשה זו ולזכותו על מנת שיצא שבע רצון .
גם בתקופה עמוסה וחריגה זו, חשוב לנו לספק ללקוחותינו במקרים חריגים מענה מהיר ככל הניתן על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
פאזל תלת מימד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות - לשקול האם להזמין אצלם - הבטיחו אספקה עד 9 ימים. כנראה כבר חייבו (כך כתבו באתר), לא שלחו, לא ניתן להשיגם בטלפון ואינם עונים למייל.
מוצר:
ראוטר אלחוטי TP-Link 802.11ac AC1200 Whole Home Mesh Wi-Fi System Deco
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות בזיוני.
הזמנתי אוזניות לפני יותר מ10 ימים וההזמנה אפילו לא לוקטה מהמחסן.
לא ניתן להשיג שירות בשום ערוץ, לא דרך האתר ולא דרך הטלפון (משיבון מנתק בפרצוף).

לא ארכוש דרכם שוב.
מוצר:
אוזניות קשת Over Ear אלחוטיות עם מיקרופון וביטול רעשי רקע Bluedio T5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ בחום להמנע מכל רכישה משמעותית ברשת זאת בימים אלו !!
המסך נרכש באינטרנט ונשלח לביתי שלשום ע"י שליח. כשהכנסתי את המוצר לביתי וראיתי שהמוצר פתוח ביקשתי מיידית מהשליח שיקח אותו חזרה (השליח לא הסכים לקחת את המוצר חזרה). שרות הלקוחות אמר שלא ניתן להחזיר את המוצר עד תום עידן הקורונה. גם לא ניתן להביא עם שליח מוצר סגור חליפי ולקחת את מוצר הזה והציע שאכתוב להנהלה. ההנהלה ושירות הלקוחות לא ענו מזה 3 ימים (3 מיילים וואטסאפ ושיחות). אתמול מערכת הטלפונים של החנות קרסה והיום לאחר למעלה משעה ענה טלפן תשוש את אותה תשובה - כתוב להנהלה.
שורה תחתונה, הזמנות זולות או כאלה שאתם יכולים להסתדר ללא המוצר, ניתן לקחת את הסיכון ולקנות בחנות.
הוצאה של אלפי שקלים על מוצר שאתם זקוקים לו - ממש לא מומלץ. במקרה של בעיה תשארו ללא מוצר ללא שירות וללא הכסף עד תום עידן הקורונה. במידה ואתם רואים את המוצר בחנות יקרה יותר שיש בה סיכוי למענה טלפוני מיידי למקרה של בעיות - תקנו שם.
מוצר:
מסך מחשב גיימינג Asus PG279QE 27 LED
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.