דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
3.85
ציון ממוצע
400
חוות דעת בשנה האחרונה
2637
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
10
0
12
3 חודשים אחרונים
31
0
35
6 חודשים אחרונים
68
0
64
שנה אחרונה
284
1
115
כל הזמן
1898
22
717
נמצאו 2637 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם לא רוצים להתחרט אז אל תקנו מפה.
ב 18 לאוקטובר קניתי סמארטפון עם חבילת הטבות שכוללת מגן, כיסוי ועוד כמה דברים שלא היו זמינים במלאי.
היום, 5/11, 18 ימים אחרי, שולחים הודעה שהודעה שניתן לאסוף את החבילה, אבל התברר ש 18 ימים אחרי ההזמנה הכיסוי לא הגיע.
לא יודע מי מהיר יותר, ksp או aliexpress.
אני לא יודע למה אני צריך ללכת לסניף עוד פעם אחרי שקיבלתי הודעה על כך שהחבילה ממתינה לאיסוף.
תגובת החנות:
הלקוח רכש אצלינו מכשיר טלפון וחבילת אביזרים בנוסף למכשיר ובין השאר גם כיסוי סיליקון בסניף נוף הגליל.
לצערינו בגלל עיכוב לוגיסטי בלתי צפוי כיסוי הסיליקון לא הגיע לסניף נוף הגליל מספר ימים רב לאחר הזמנתו. לאור תלונת הלקוח על העיכוב, שירות הלקוחות שלנו יצר עימו קשר
ועדכן אותו על זמן ההגעה של המוצר לסניף , תוך התנצלות בפני הלקוח על העיכוב, כמו כן הוחלט כמחווה שרותית לתת ללקוח קופון בשווי של 50 ש"ח לרכישה הבאה, הלקוח יצא שבע רצון.
חשוב לנו מאוד להיות שקופים מול לקוחותינו ולבוא לקראתם במידת הצורך על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
גלקסי A30 וחבילת הטבות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לשבח את צוות ksp אשקלון במיוחד את מורט מקצועי אמין ונעים לשיחה
ואוזן קשבת ישר כח
מוצר:
מחשב הרכבה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מעולה מהמועד בשם מקס, המחיר היה בפער זול מהמתחרים וזהו זה מה שחשוב לי, מאוד ממליץ.
מוצר:
Armani code
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מדהימה!
הזמנתי בשעה 9 בלילה, והגיע לי יום אחרי ב-4 בצהריים, שליח עד הבית!
שרות מצוין!
קל להזמין באתר.
ממש נוח ופשוט מושלם!
מוצר:
תיק למחשב נייד לנובו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בת זוגתי הזמינה בושם מהאינטרנט של GIORGIO ARMANI לאחר כמה זמן קיבלה אותו והתברר שזה לא הבושם שהיא הזמינה כפי שהופיע בתמונה (קיבלה משהו אחר לא כמו בתמונה) כי זה מה שהיא באמת חיפשה , התקשרתי לשירות לקוחות הסברנו להם את המצב ואמרו לנו לפנות לאחד הסניפים וכך נעשה.
היום יום שני 4.11.19 הגעתי לסניף ראשון ציון ההסתדרות , לא רק שהחנות נראית הפוך גם העובדים לא עבדו לפי המספר תור שכל אחד מנפיק לעצמו בכניסה מכיוון שהיו אנשים שבאו אחרי בשביל לקחת דואר וכו' אז אותו עובד הבין שאני צריך לעשות החזר ופשוט דילג עליי וקיבל מישהו שצריך לאסוף כי טען שזה יותר מהר לשחרר אותו קודם למרות שבאתי לפניו.
אחרי שהגיע תורי סוף סוף העובד הבין שנפלה טעות ושקיבלתי משהו שלא בתמונה העובד טען שמה שיש באתר זה אך ורק להמחשה בלבד, אחרי ויכוח הוחלט פשוט לבטל את העסקה ולהחזיר את הכסף אך בשיא החוצפה לקחו לי 5% מהעסקה על משהו שזה טעות אך ורק שלכם שאתם שמים מוצר מסויים ושולחים מוצר אחר וטוענים שאין לכם אותו ושיש לכם מדיניות החזר של 5% זו ממש גניבה.

ולאחר בדיקה מעמיקה זה באמת לא היה אותו מוצר לאחר בדיקה ברשתות אחרים.

פשוט בושה

אני הייתי לקוח קבוע של KSP וקניתי מוצרים רבי ערך אם זה HTC VIVE , LOGITECH G29 ועוד , אך אחרי היום אני ממש לא חוזר לקנות אצלכם.
ולא רק האי מקצועיות של כמה עובדים שם זה לא הגיוני .

ממש מאוכזב מכזאת רשת שהיתי לקוח קבוע שלה ונאמן לה , לא חוזר אליה בחיים יותר!
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה באינטרנט בושם של GIORGIO ARMANI , לאחר מספר ימים הבינה שטעתה בבושם לאור זאת שצורת האריזה וצבע הבושם לא היו כפי שהוצגו בתמונה באתר שלנו(למרות שבאתר מצוין שתמונה להמחשה בלבד). הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות שלנו והוצע לה להגיע לסניף לבדיקה. ניגש בן זוגה לסניף ראשון לציון מרכז המתין לתור שלו ובבדיקה בחנות התברר שהוא פתח את אריזת המוצר אך לא השתמש בו, ניתנה החלטה למרות שהבושם נפתח לזכותו כספית על פי החוק בניכוי דמי ביטול. לאור תלונתו של הלקוח ולאחר שיקול דעת נוסף שלנו, הוחלט לזכותו זיכוי כספי מלא ולהחזיר את דמי הביטול וזאת למרות שאין חברתינו מחוייבת לכך על פי החוק.

יצרנו קשר עם הרוכשת, והפתרון הוא לשביעות רצונה המלאה, בשיחה היא ציינה שאולי תקנה אצלינו בושם אחר.

חשוב לנו מאוד להוציא את הלקוח שבע רצון ולבוא לקראתו במידת האפשר וכך נהגנו גם במקרה הזה.


מוצר:
בושם GIORGIO ARMANI
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחת החברות עם השירות הכי ירוד.
הזמנתי משלוח שלא הגיע בזמן. כשהתקשרתי למוקד השירות על מנת להבין מה קרה, הייתי צריך להמתין 40 דקות לנציגה. הנציגה לא באמת עזרה לי - היא אמרה שמדובר בחברת שליחויות ושאין לה דרך ליצור איתם קשר. היא הבטיחה שתחזור אלי תוך חצי שעה לכל היותר, אך לא חזרה אלי בכלל.
בסופו של דבר, רק יום לאחר מכן, התקשרה אלי נציגה אחרת שכן סייעה לי ובסופו של דבר המשלוח הגיע ביום איחור, לאחר הרבה עוגמת נפש.
תגובת החנות:
תודה רבה על המשוב, אנחנו בתור חברה מחפשים תמיד דרך להשתפר באופן קבוע.
יחד עם זאת ישנם תהליכים שלקוח מבצע בעצמו ואין לנו לצערנו שליטה על הנתונים שהלקוח מזין במערכת.
הלקוח ביצע הזמנה באמצעות אתר האינטרנט של חברתנו.
במהלך ההזמנה הזין הלקוח מספר טלפון שגוי ליצירת קשר איתו. כשלא יצרו איתו קשר שהמשלוח בדרך אליו פנה לשירות הלקוחות בטענה זו, ואף פנה אלינו במייל.
לאחר בדיקה ובעקבות המייל שהגיע מהלקוח. ולכשהתבררה הטעות שבהקלדת המספר, מנהלת במוקד שירות התקשרה אליו וציינה בפניו כי מספר הטלפון שהוזן בהזמנה שגוי וכי עידכנו את חברת השליחויות במספר הטלפון הנכון.
ואף תיאמה עם הלקוח הגעה נוספת של השליח לטובת אספקת ההזמנה.
אנו מצרים ומבינים את תחושת הלקוח על כך שהמשלוח לא הגיע בזמן. אך, נדגיש כי מדובר בהקלדת מספר טלפון שגויה וחברתנו עשתה הכל בכדי לסייע.
מוצר:
מצלמת רשת Microsoft LifeCam Studio 1080p FHD WebCam אריזת Retail
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה!! קניתי היום בסניף שבמרכז ירושלים טלפון וכרטיס זכרון ובחור בשם ויקטור הביא שירות מדהים הוא עזר לי בבחירת הנייד ובדק את הנייד באופן דייקני. התור לא היה ארוך וגם כן היה מסודר.
מוצר:
Xiaomi redmi note 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין , המוכר עבר איתי בסבלנות על כמה דגמים של מחשב נייד עד שבחרתי את המתאים לי .
מוצר:
מחשב נייד של dell
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו טלפון סולולרי Samsung Galaxy A30 בחנות בתחנה מרכזית החדשה ראשון לציון. בזמן הזמנה אמרו לנו שנקבל שרות ועזרה בעברת נתונים ממכשיר הישון שלנו.
אבל כשהיגענו לקבל טלפון חדש לא קבלנו שום עזרה. אמרו לנו שחנות הזה רק מוחר מכשירים בלי שום הסבר והדרכה. בכול מקום אחר לא מנהגים ככה.
שרות היה גרוע מאוד.
תגובת החנות:
הלקוח רכש אצלינו מכשיר סמסונג בחנות בראשון לציון, בחברתינו באף אחת מהחנויות נציגי החנות לא מוסמכים לתת מענה בהעברת מידע ,הסיבה לכך היא גם כי המידע אישי ולא תהיה אחריות על אובדן הנתונים . אנחנו נשמח להסביר ללקוח באיזה דרך ניתן לעשות זאת אך לצערנו אין ביכולתנו לבצע את הפעולה . צר לנו על תחושת הלקוח, נציגי הסניף יוכלו לעזור בשאלות כלליות על תיפעול בסיסי של המכשיר וגם על תהליכי העתקת המידע אך לא בתהליך מעשי של העברת נתונים ממכשיר קודם.
חשוב לנו מאוד שהלקוחות יצאו שבעי רצון, נשמח לסייע גם ללקוח הזה במידת האפשר.


מוצר:
טלפון סולולרי Samsung Galaxy A30
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רשת ksp היא אחת מהרשתות בעלות תודעת השירות הנמוכה ביותר בהן נתקלתי. בחלוף יומיים החזרתי עכבר ללא כל שימוש והם ניסו לגבות ממני 20% בעבור ההחלפה! לאחר שהובן כי אני מבינה דבר או שניים, הורידו את הסכום המבוקש ל 5% (מה שגם לא תקין) ובנוסף לכל, נציג נ' מהסניף החל לנבל את פיו ולדבר מאוד לא יפה.
אני לא אחזור לשם וממליצה לעשות חושבים טרם רכישה ברשת זו.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה אצלינו עכבר בסניף רמת החייל, לאחר מספר ימים הגיעה לסניף פתח תקווה ביקשה להחזירו או להחליפו, נציג החנות שיקף בפניה שלפי החוק במידה והיא מבטלת עיסקה יש על כך דמי ביטול, ובמידה והיא רוכשת מוצר אחר, באים לקראתה ונותנים לה זיכוי לרכישה מלא.

למרות שהוצגו בפני הלקוחה כל האפשרויות , לצערינו היא המשיכה להתעקש לקבל החזר כספי מלא תוך הפרעה ללקוחות האחרים שהיו בחנות באותה עת. יש לציין שמחיר המוצר שרכשה הלקוחה לא גבוה, ולכן הניכוי הוא בסך שקלים בודדים.

חבל שהלקוחה בחרה להציג את הדברים לא כפי שהיו.

חשוב לנו להיות שקופים והוגנים עם לקוחותינו, וכך נהגנו גם במקרה זה.

מוצר:
עכבר מיקרוסופט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מחשבים שמוכרת מוצרי פארם זה הפתיע אותי.
קניתי סבון פנים שם. מחיר טוב, שירות אדיב ונעים. ממליצה.
מוצר:
סבון פנים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייח לצורך לימודים, היתי צריך להתאים לצרכים האישיים ע"פ דרישות של התוכנות איתם התעסקתי.
הגעתי לסניף בנתיבות ואיגור הרכיב איתי בסבלות מחשב שיענה על הצרכים שלי.
המחשב ברמה מעולה, ואני מרוצה ממנו מאוד .
חוזר בכל הזדמנות לסניף בנתיבות וסומך על איגור בעיניים עצומות.
מוצר:
מחשב נייח בהרכבה אישית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברת ממש לא רציני, אחרי הקניה אין עם מי לדבר, לא רק את זה אחרי שעשיתי עסקה
ב-36 תשלומים וקיבלתי אישור, החברה החליתה להסב אל העסקה ל-2 תשלומים ללא שום אישור שלי.
כתוצאה מי זה הורידו מי החשבון שלי סכום כסף שלא ציפיתי, מה שגרם לי נזק כספי,
אחרי שבועיים , קיבלתי תשובה שזה היה טעות שלהם, אבל לא לוקחים שום אחריות לנזק שניגרם.
בקיצור מי שקונה אצלהם לבדוק טוב בכרטיס אשרי איך העסקה בוצע או לא לקנות אצלהם .
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתר שלנו וביקש שנחייבו ב 36 תשלומים ולאסוף אותה בסניף קריית חיים. כך בדיוק נעשה, לאחר מכן פנה הלקוח לשירות הלקוחות בטענה שחוייב ב 2 תשלומים בלבד, חברתינו ערכה בדיקה והתברר שהוא שלח אלינו פניה וביקש לשנות את מספר התשלומים. הוסבר לו בשירות הלקוחות שהבקשה הועברה כבר להנהלת חשבונות ועל מנת לסייע לו מאחר והכחיש שביקש לשנות ל 2 תשלמים, הועברה בקשה שוב על מנת להחזיר את העיסקה ל 36 תשלומים, כמו כן כשירות טוב מאחר והלקוח חוייב בסכום שלא ציפה לו הוחלט לזכותו בסך 250 ש"ח, על מנת שיצא שבע רצון.

אנו מודים ללקוח על הפידבק, חשוב לנו מאוד להעניק שירות הגון ושקוף ללקוחותינו.


מוצר:
מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא נתקלתי בשירות כל כך מקצועי וטוב בישראל
קניתי מחשב נייד של Lenovo בחנות מנציג המכירות ליאור אוריאלי היה כל כך אדיב ומקצועי וחשוב לו שהלקוח יהיה מרוצה
כל הכבוד !! ממש מרוצה !
מוצר:
מחשב נייד Lenovo Yoga 730
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר פעמים בסניף נתיבות והשרות שם יוצא מן הכלל, מוכר אדיב וסבלני שנותן ללקוח חווית
קניה מהנה
מוצר:
אוזניות Airpods
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מה שהלקוח מבקש זה מה שהוא יקבל וזה מה שאני אוהב ברשת ksp אין דבר כזה לבקש מוצר המופיע באתר של ksp כשהוא מופיע כקיים במלאי ולא לקבל אותו. מבלי סחבת מיותרת. נבדוק לך נחזור אליך וכו... בקיצור חוויית קניה מצוינת פלוס. שירות מעולה פלוס. מקצועיות סופר פלוס והרבה מעבר. ב-ksp כל לקוח מקבל את מלא תשומת הלב. וזה מה שאני אוהב. כמובן המון תודה רבה לאיגור המוכר בסניף נתיבות. עזרת לי המון. ומאמין שנתראה עוד המון.
מוצר:
Asus rog strix advanced RTX 2080TI 11G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בושה של שירות !!!
המוצרים לא מגיעים, הזמנתי משחקי פליימוביל לבן שלי כמתנת יום הולדת ובכל פנייה ציינתי שזו מתנת יום הולדת...המתנה ארוכה לשירות הלקוחות ויומיים תשובות של: "לא יודעים", "אין תשובה מחברת המשלוחים"...סוף שנת 2019 - בזיון...זה היה הנסיון הראשון שלי מולכם וככל הנראה גם האחרון.
הבן שלי חגג יום הולדת והמתנה לא הגיעה עדיין.
תודה על לא כלום!
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה אצלינו משחק פליימוביל עבור הבן שלה, באתר שלנו מצויינים זמני אספקה כגילוי נאות, חשוב לנו להתחשב בצרכי הלקוח ככל הניתן, אך לא תמיד אפשר.
בתקופת חגים יש עיכובים לוגיסטיים הנובעים מכך שחג וערב חג אינם נחשבים ימי עסקים ובימים אלה חברות השילוח לא עובדות, מה שגרם ללקוחה להמתין זמן ארוך יותר להגעת המשלוח אך עדיין חברתינו עמדה בזמני האספקה שהתחייבה.
הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות, ערכנו בירור מול חברת השילוח והיא עודכנה בתאריך האספקה שתואם עבורה, אנו מבינים את אכזבתה מההמתנה הארוכה להגעת המשלוח, נעשה את כל מה שביכולתנו על מנת לתת מענה מהיר לשביעות רצונם של לקוחויתנו.

מוצר:
טירה 6002 6038 6005
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות גדולה מסודרת שירות מעולה של החבר'ה שם. מערכת תורים ממש קופת חולים נהיה שם.
חיפשתי דבר פשוט כבל טעינה לאייפון שלי יש שם מגון גדול, ממליצה.
מוצר:
כבל טעינה אייפון romoss
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות ע"י הנציג בנתיבות פשוט מדהים! אדיב, תמיד מגלה נכונות להסביר, לעזור ונותן יחס לכל הלקוחות שבחנות. מתן פתרונות בצורה ייעילה ונדיבה, מקצועית וזריזה. כל הכבוד!
מוצר:
פנס סולרי gus104
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק. שירות לקוחות מבאס. אני אדם מאוד נינוח ולא לעומתי אבל כבר מהתחלה זכיתי לקבל יחס משפיל (סניף תלפיות ירושלים), סירוב מוחלט להחלפת מוצר פגום יומיים בלבד אחרי הקניה לאחר בדיקה מאוד שטחית מצידם בטענה כי המוצר עובד (מדובר בכבל, בדקתי היטב כשעתיים בצורה יסודית מספר רב של פעמים כולל בדיקת המיכשור שלי עם מוצרים דומים והוא בהחלט לא) ואחר כך סרוב דומה להחזרתו בטענה שלא מקבלים מוצרים פתוחים.
חוויה נוראית.
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות שלנו בתלפיות עם כבל HDMI באריזה קרועה. חשוב לציין שניתן לפתוח את האריזה בזהירות ולא לקרוע אותה. הלקוח טען שהכבל אצלו לא תקין, בסניף בדקו את הטענה שלו ביסיודיות ומקצועיות רבה והראו ללקוח במקום שהכבל תקין ועובד. הוסבר ללקוח שמוצר תקין לחלוטין ולא נדרש לבצע החלפה, יחד עם זאת לא היה ניתן לבצע ביטול עסקה עקב אריזה קרועה.
לצערינו הלקוח לא הסכים לקבל את התשובה, אנו מצרים על הרגשתו.
חשוב לנו שלקוחות שלנו יצאו שבעי רצון, במקרה הזה לא היתה אפשרות לסייע.
מוצר:
HDMI 3 מטר של גולד טאץ'
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות ברשת!!!!!! היא לא מספקת אחריות למוצר מפנה לייבואן מתנערת מכל קשר למוצר!!!!!!!! פשוט לא לקנות ברשת השרות מתחת לכל ביקורת
תגובת החנות:
הלקוח רכש אצלינו מכשיר נוקיה, בתוך אריזת המוצר סופקה תעודת אחריות שבה צויין כי האחריות היא של היבואן שיא קום, הרכישה היתה בחודש יוני לפני מספר חודשים.
לפני מספר ימים הלקוח ניגש לחנות שלנו בעפולה, ודרש לקבל שירות עבור מכשיר זה בטענה לתקלה בו, הוסבר לו בחנות שיש לפנות לנותן האחריות, ולאחר מכן קיבל את אותה התשובה כשפנה לשירות הלקוחות הטלפוני, הנציג שלנו הסביר לו שזה מופיע בתקנון של חברתינו ובתעודת האחריות שסופקה עם המכשיר.
חבל מאוד שלאחר שהסברנו לו הוא בחר לרשום פידבק כל כך שלילי ללא כל הצדקה.
נשמח לתת שירות לכל לקוחותינו על הצד הטוב ביותר כדי שיצאו שבעי רצון.

מוצר:
נוקיה 8.1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שם מכשיר טלפון והזמנתי איתו מגן מסך וזכוכית הגיע לאחר שלושה שבועות, חרגו מימי עבודה שלהם לא עונים מתחמקים תשובות מצחיקות באר שבע זה רחוק אז זה יותר זמן
, לחסוך כמה שקלים אבל עם הרמת שירות הכי נמוכה בשוק.
תגובת החנות:
בחברת KSP מתבצעות בכל יום מאות עיסקאות והזמנות של לקוחות, רובם מרוצים, לצערינו במקרה הזה, הלקוח הזמין כיסוי ומגן מסך למכשיר טלפון סלולרי בחנות שלנו בבאר שבע, ועקב טעות אנוש בתום לב של נציג החנות הוזמן כיסוי שלא מתאים למכשיר של הלקוח.
לאור טעות זו כאשר הלקוח הגיע לחנות לאחר שהמתין מספר ימים, לא יכלו לספק לו את הכיסוי כי את הכיסוי שכן מתאים לא היה להם במלאי.
נציגי החנות התנצלו בפני הלקוח על חוסר הנוחות, והציעו לו להזמין כיסוי מתאים, או כל כיסוי אחר שכן יש במלאי או לקבל החזר כספי ולבטל את הכיסוי.
הלקוח בחר לקבל החזר כספי, ואנו מצרים על תחושתו, נעשה הכל כדי לשפר את השירות , למדנו ממקרה זה, חשוב לנו לתת לכל לקוחותינו שירות כיאות.


מוצר:
מגן מסך
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.