דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
2.48
ציון ממוצע
374
חוות דעת בשנה האחרונה
2958
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
5
2
125
שנה אחרונה
134
5
235
כל הזמן
2005
27
926
נמצאו 2958 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר מתאם USB ב 1 לאפריל. קיבלתי מייל שאני אקבל אותו תוך 5-10 ימי עסקים.
המוצר לא הגיע , ניסיתי ליצור קשר במייל או בטלפון ולא קיבלתי מענה.
המוצר לא הגיע עד היום אבל כמובן שחויבתי.
ממליץ לא לקנות שם.

מוצר:
מתאם usb-c
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות קטנה ומטריפה עם צוות מקצועי ,אדיב , עוזרים ומסבירים על המוצרים .תודה לצוות הנהדר ,תודה מיוחדת לאסף , גל ,ושחר.מקום מומלץ ביותר וכמובן אמליץ לחברים
מוצר:
אוזניות x pro לאקסבוקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה של איגור, עד כדי כך ששאלתי לשמו. נתן טיפים טובים לשימוש במכשיר והסביר מעולה על אחריות ולמה לצפות. כן ירבו אנשים כמוהו.
מוצר:
Ipad pro 11” 2020
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רכשתי לפני כ כמה שבועות כרטיס מסך של AMD ב2,000 שקלים. מהרגע שהכנסתי אותו למחשב המחשב שלי לא תפקד כמו שצריך וקרס 99 אחוז מהזמן בטח במהלך שימוש קצת יותר כבד מיוטיוב אבל גם באינטרנט יכל היה לקרות. בנוסף לכרטיס מסך רכשתי כמעט מחשב שלם דרך KSP ככה שכל שאר החומרה חדשה לגמרי ובהחלט מספיק טובה בשביל להשתמש בכרטיס מסך הזה פניתי ל KSP לאחר שאני שבוע ימים שאני מנסה לגרום לכרטיס מסך הזוועה הזה לעבוד בכלל לרמה שאני יכול להיכנס ולראות סרטונים ביוטיוב בטח ובטח לא בכלל להעמיס לחץ של עיבוד גרפי על הכרטיס. הבעיה של AMD ידועה מסתבר בכל העולם ומחזירים כרטיסי מסך שלהם על ימין ועל שמאל בגלל הסיבה שהדרייברים שלהם לא יציבים בעליל ובמילים אחרות אתה משלם על הפלסטיק והברזל שבא עם הכרטיס 2000 שקל וזה הכל כי להשתמש בו אתה לא תוכל. KSP השיבו לי בתגובה שלא ניתן להחזיר את הכרטיס למרות שהם מודעים לבעיה הזאת מכיוון ש א. השתמשתי בו כי הייתי אמור לדעת שזה פשוט זוועה של מוצר ו ב. הדרייברים זה לא עליהם אז תחכה שהם יוציאו עדכוני תוכנה ואולי תוכל להשתמש בו בעוד מי יודע כמה זמן שהכל יהיה יציב. השארתי את הכרטיס אצלם לבדיקה רק בשביל להסיר ספק שאולי זה כרטיס פגום. המתנתי כמעט שבועיים ושאני חוזר אני מקבל שהכרטיס בסדר גמור והרי הם העמיסו עליו מספיק ולדעתם הוא בסדר גמור ומתפקד מצוין. חזרתי הביתה עם הכרטיס והפלא ופלא שום דבר לא השתנה קריסה ומסך שחור של המחשב ברגעים הראשונים שהוא נכנס אליו! (הייתי שבועיים בלי מחשב ושניסיתי כרטיס מסך אחר איזה קסם הכל עובד)
אני לקוח קבוע אצל KSP ולא היו לי איתם חוויות שליליות אבל להשאיר אותי תקוע עם מוצר בשווי 2000 שקל לפני שמחשבים את שאר החומרה שרכשתי דרכם זאת בושה! אני לקוח קבוע של KSP שרכש דרכם רק בשנה האחרונה בכמה עשרות אלפי שקלים! מה ניתן ללמוד מהסיפור הזה? אל תרכשו מוצרים של AMD ובטוח בטוח לא מ KSP שום דבר! הם יפקירו אתכם ברגעים כאלה שהמוצר לא טוב ואתם תתקעו איתו בקיצור להתרחק מהם כמו אש ! אני את הקניות הבאות שלי אעשה כבר בחברות אחרות תודה רבה
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באינטרנט מספר חלקים למחשב ובחר להרכיבם בעצמו.
בין היתר הזמין כרטיס מסך. בסביבות שבועיים מהרכישה הוא ניגש לחנות הקרובה אליו בטענה שכרטיס המסך קורס ולא תקין.
הכרטיס נשלח אלינו למרכז לבדיקה ומבדיקה זו עלה כי מדובר בעניין תוכנתי, שניתן לפתור על ידי עדכון של גירסת מנהל ההתקן.
הלקוח הוזמן לחנות לקבל את הכרטיס חזרה מסיבה זו והוסבר לו איך ניתן לפתור את הבעיה שהתלונן עליה וכמו כן נציג החנות הציע ללקוח שיוכל להגיע לחנות שנית בשעות שאין עומס ונציג החנות כשירות טוב יוכל לנסות לסייע לו בעדכון מנהל ההתקן אם לא יצליח לסדר זאת בעצמו.
צר לנו מאוד שהלקוח בחר להשמיץ אותנו ולהציג את הדברים באור שלילי, חשוב לנו מאוד לסייע לו על מנת שיצא מרוצה.
סיוע ללקוחות כשירות טוב, מהווה ערך חשוב עבורינו כחברה על מנת שהלקוחות יצאו מרוצים.


מוצר:
Gigabyte 5700 xt gaming OC
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי היום מקלדת דרך זאפ שילמתי על משלוח רגיל והגיע באותו יום תוך כמה שעות ארוז יפה
מוצר:
סט מקלדת ועכבר אלחוטיים GPlus PWS-681 - עברית / אנגלית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם. הזמנתי זוג מברגות של WORX לעסק שלי (בעבר קניתי מספר מוצרים של אותה חברה והם בסדר לגמרי).....המחיר בKSP היה טוב מפני שהם הציעו את המברגה עם סוללות גדולות יותר (ידוע שסוללות הן לא דבר זול) ולכן ביצעתי את ההזמנה. לצורך גילוי נאות עשיתי סקר שוק נרחב והיבואן מציע את אותו מוצר במחיר זול יותר אבל עם סוללה פחות חזקה. שילמתי גם על שליח עד הבית כי זו הייתה האופציה הכי מהירה (1-7 ימי עסקים) וזאת מהסיבה שהייתי צריך את המברגות בדחיפות. אז ככה המברגות הגיעו אחרי יותר מחודש ואחרי אין סוף ניסיונות ליצירת קשר בכל דרך אפשרית. כאשר פתחתי את המוצר התברר לי שלא קיבלתי את הסוללות שפורסמו באתר שלהם אלה סוללות חלשות יותר (שמניסיון לא עושות את העבודה שאני צריך)...כמובן ששלחתי הודעות על הטעות, לאחר דין ודברים הציעו לי פיצוי מצחיק של 300 ש"ח....סתם שתבינו עלות הסוללות שהובטחו מגיע ל- 900 ש"ח. וזאת עוד מבלי לקבל פיצוי על האיחור במשלוח, אשר גרם לי נזק כלכלי בעסק....בקיצור בעבר הם היו בסדר....היום לא הייתי מתקרב אליהם שוב
תגובת החנות:
הלקוח ביצע אצלינו הזמנה באתר האינטרנט של זוג מברגות שמסופקות עם סוללה.
נדגיש כי חברתנו מספקת את המברגה כפי שמסופקת מהיבואן באריזה סגורה.
הלקוח פנה לשירות הלקוחות בטענה שקיבל את המברגות עם סוללה במתח נמוך יותר מאשר הפרסום אלינו, לאור פנייתו הנציגה שטיפלה בפניה שלו תדאג לשלוח אליו במשלוח נוסף ללא כל עלות סוללות דומות שמתאימות למברגות אלה ושיש אותן לחברתינו, בתיאום מול הלקוח.
במקרים חריגים חשוב לנו מאוד לתת ללקוחתינו מענה מהיר תוך על מנת שיצאו מרוצים

מוצר:
מברגת WORX מדגם WU380
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 5 פריטים ביותר מ- 1500ש"ח , אבל הם שלחו לי רק אחד
ניסיתי להתקשר אבל הם לא ענו
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באינטרנט באתר שלנו של מספר פריטים בתקופת משבר הקורונה העמוסה מאוד בה חברתינו עבדה במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
בתקופה זו היה עומס חריג על המענה הדיגיטלי.
הלקוח פנה אלינו לאחר מספר ימים מהזמנתו וציין כי קיבל רק חלק מהפריטים, ומבדיקה שערכנו מול חברת השילוח אכן הזמנתו פוצלה, הצענו ללקוח שנזכה אותו על הפריטים שלא סופקו לאור העובדה שהוא לא מעוניין להמתין לאספקתם וזאת למרות שלא היתה חריגה מהזמן שהתחיינו לספקם.
גם בתקופה עמוסה וחריגה זו, חשוב לנו מאוד לספק ללקוחתינו מענה מהיר ככל הניתן על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
SSD לוח אם ספק כח מארז לגיימרים זיכרון למחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כונן קשיח למחשב שלא התאים ללוח אם. פניתי לשירות (הקו שלהם לא פעיל בכלל, הייתי צריך לשלוח הודעה במערכת שלהם וגם בפייסבוק) בבוקר וקיבלתי מענה ביום למחרת. בפנייה הסברתי מה המוצר ומה הבעיה, ושאלתי אם אפשר להחליף אותו. הנציגה שענתה לי לא טרחה לבדוק שום דבר, אלא הפנתה אותי לסניף כדי לבדוק שם. באותו יום הלכתי לחנות, חיכיתי בתור חוץ בחום וכל זה רק בשביל שהמוכר יגיד לי שהם לא מקבלים בחזרה את סוג המוצר.
שירות לקוחות באונליין נועד בשביל לתת שירות אמיתי, ולא להפנות לסניף רק בשביל לקבל תשובה שהנציגה הייתה יכולה לתת לי אם הייתה משקיעה שתי דקות.
לא קונה מהם יותר!
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באתר האינטרנט מספר פריטים , ובינהם כונן SSD, לאחר הזמנתו פנה לשירות הלקוחות בטענה שהכונן אינו תואם את צרכיו האישיים ואינו מתאים לו למחשב, הנציגה ציינה שעליו להגיע לחנות הקרובה אליו ושם יוכל לקבל מענה בהתאם למצב המוצר, והלקוח אכן ניגש לחנות הקרובה לביתו, ולצערינו לא ניתן היה לקבל את המוצר חזרה.
יצרנו קשר עם הלקוח, על מנת ללמוד מחוויית השירות שלו ולקחת אותה כפידבק לשיפור השירות שלנו.
הלקוח יצא שבע רצון מעצם השיחה אליו.
חשוב לנו מאוד להתחשב ככל הניתן בלקוחותינו ובצרכיהם האישיים על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
כונן קשיח Samsung 970 EVO M.2 MZ-V7E500 500GB SSD
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקלדת לאייפד פרו. עברו כבר חודשיים והמוצר לא הגיע. לא עונים לפניות. המצב בעקבות הקורונה אכן קשה, אבל עיכוב של חודשיים, והעובדה שלא חוזרים במייל איננן סבירות.
תגובת החנות:
צר לנו מאוד על תחושת הלקוח שביצע אצלינו הזמנה באתר לפני זמן ארוך בתקופת ב משבר הקורונה שבה חברתינו עבדה במתכונת מצומצמת מבחינת כח אדם וזאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות. ההזמנה עדיין לא סופקה על פי טענת הלקוח , יצרנו איתו קשר והוא אימת שעדיין לא קיבל את הזמנתו,
לאור זאת אושר לו לקבל את הזמנתו בשילוח הביתה ללא עלות משלוח כמחווה שירותית, אנו נעקוב אחרי פניה זו עד אספקת המשלוח לבית הלקוח על מנת שיצא שבע רצון.
גם בתקופת משבר הקורונה העמוסה והחריגה, חשוב לנו מאוד, לבוא לקראת לקוחותינו במקרים חריגים כשיש צורך בכך על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
מקלדת לאייפד פרו 11 אינץ'
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות על הפנים!
לא עומדים בזמנים שהם מתחייבים אליהם.
לא שולחים הזמנה , לא עונים ולא אכפת להם מהלקוח !
תבטלו לי את ההזמנה !

ביי ביי KSP.
מוצר:
Ssd מארז
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 13.04.2020 רכשתי את המחשב הנייד מחברת , Asus דגם UX334 FAC, בתאריך 26.04.2020 אספתי אותו משליח. קודם התקשרתי למוקד פניות ראשי ושאלתי שאני קונה את המחשב ללא בדיקה קידמית, האם יש מצב שאבדוק את המחשב באסיפה מול שליח. ענו לי שלא, אני חייב לבדוק בעצמי בבית אך יש התחייבות של יבואן רשמי במשך 14 ימים אחרי אסיפת מוצר להחזיר או להחליף את המוצר. מה יש מיוחד במחשב מדגם הזה שהמסך מגע (TouchPad)הוא מכוסה במדבקה ואי אפשר לבדוק את המחשב ולא להוריד אותה מדביקה. זאת מדביקה יחידה שהורדתי ושמרתי אותה! בהמשך התברר שהגודל של המסך של מחשב יותר מידי קטן ואת הרמקולים חלשים בדגם הזה לכן רציתי להחליף אותו למחשב נייד ללא מסך מגע Asus Zenbook 14 UX434FLC-A5176T - צבע כחול(77431). פניתי לסניף בנשר אך סירבו להחליף את המוצר בטענה שהורדתי את המדביקה (למרות שהפקיד בעצמו אמר שמסכים איתי ואי אפשר לבדוק את המחשב ולא להוריד את המדביקה!!). שאר המכלול של הקופסה יחד עם המחשב ללא סימני שימוש! פקיד אמר שבגלל שהורדתי כבדיקה את המדביקה KSP לא יוכלו למכור את המחשב בהמשך... לי ידוע כיבואן רשמי לא מרשים למכור מוצרים אפילו שהיו נמכרים יום אחד! איך זה מתנהל שהפקיד אמר שצריך את המדביקה חדשה כדי למכור אחר כך באותו חנות את המחשב???!!! מה זה? בKSP מוכרים את המוצרים אחרי פתיחת קופסה או בכלל לא חדשים??? כי יבואן רשמי חייבים לצור קשר עם חברת Asus לצורך בדיקה והחלפת קופסה עם חותמת מקורית! ההתנהלות גרוע בעליל ולא מקובלת!
פקיד בסניף אמר שאם אני כול כך רוצה הוא יכול לקבל בחזרה את המחשב אך אני אפסיד 10% ממחיר ששילמתי בתנאי שאחליף למחשב אחר! אם ארצה לקבל כספים אז אפסיד 20%ממחיר! מזה??? למה אני צריך להפסיד אפילו ש״ח?! חוצפה! זה שיא עבירה על חוק בעלול!
מציין שלפניות ציבור אף אחד לא עונה, לא דרך מערכת דיגיטלית ולא בטלפון....
לא להתקרב לחנות, התנהלות ושירות גרועים לחלוטין!!!
מוצר:
Asus UX334FAC
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני כבר למעלה מחודש וחצי רודף אחרי נציגים של החברה מפני שנשלח אלי מוצר שגוי, דיברתי כבר עם שני נציגים ושלחתי לא מעט פניות אליהם. ביקשתי שיתקשרו אבל הם לא מתקשרים, הם סוגרים את הפניות שלי בלי אפשרות להשיב והם לא קוראים את התגובות, אלא אם כן זו תגובה שעוזרת להם לסגור את הפניה.
שלחתי להם לא מעט הוכחות מהתיאור שלהם באתר שהמוצר לא נכון, ושלחתי להם שהתמונה מראה מוצר שונה, אבל הם נתפסו על זה שהתמונה להמחשה בלבד במקום לקרוא את כל מה שרשמתי. אני מהחברה הזו לא אזמין יותר וחבל, כי על המוצר הקטן הזה שהם לא מוכנים להחזיר הם איבדו לקוח שקנה מהם שנים
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באתר האינטרנט סט כלי עבודה בתקופת משבר הקורונה העמוסה במיוחד שבה חברתנו עבדה במתכונת מצומצמת מבחינת כח אדם בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
לאחר שסופק לו פנה לשירות הלקוחות בטענה שקיבל מוצר לא נכון מבחינת התיאור באתר שלנו ולא כפי שהזמין, הוא קיבל אמנם סט כלים, אך יש שוני בגודל ובסוג הכלים לעומת מה שצויין אצלינו.
הנציגה שענתה לו ציינה שהתמונה באתר שלנו היא להמחשה בלבד, והלקוח בחר לגשת לחנות הקרובה לביתו ולאחר בדיקה ההזמנה בוטלה והוא קיבל החזר כספי מלא.
יצרנו איתו קשר שוב, התנצלנו על חוסר הנוחות וצויין שניקח את מקרה זה כפידבק לשיפור השירות.
במקרים חריגים חשוב לנו להיות שקופים מול לקוחותינו ולבדוק את פנייתם לעומק על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
סט בוקסות 23 חלקים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד עם התחייבות לאספקה תוך 7 ימים.
היום, שבועיים וחצי אחרי ההזמנה ואני עדיין מחכה.
אין מענה בטלפון או בצ'אט או בפייסבוק, מעקב ההזמנה לא מתעדכן כבר שבועיים.
בסניפים תורי ענק ואי אפשר להיכנס.

אכזבה של קניה
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באמצעות אתר האינטרנט מחשב נייד ומוט בלנדר וביקש לאספם בחנות הקרובה לביתו.
ההזמנה היתה מוכנה לאיסוף בזמן שחברתינו התחייבה.
כאשר לקוח מזמין אצלינו וההזמנה מוכנה לאיסוף הוא מעודכן באמצעות הודעת SMS. במקרה זה עקב בעיה טכנית חריגה, לא ניתן היה לעדכנו באמצעות SMS.
לאור זאת משירות הלקוחות שלנו נוצר קשר עם הלקוח והוא הוזמן להגיע לחנות ולאסוף את הזמנתו על מנת שיצא שבע רצון.
במקרים חריגים חשוב לנו מאוד לספק ללקוחותינו מענה באמצעים אחרים וזאת על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
מחשב נייד לנובו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שעון במבצע, וביקשתי את האופציה של לקחת מחנות קרובה כי בדקתי והשעון המבוקש נמצא במלאי.
אז איך זה שהיום זה היום ה-4 לאחר הרכישה (עם ימי חג ושבתות) ועדיין אף אחד לא ענה לי, בשום צורה (לא טלפון , לא אינטרנט) מה קורה עם ההזמנה.
אני, תמימה .. חשבתי שאם זה בחנות, אז למחרת כבר יתקשרו לבוא לקחת.
התחייבתם על X זמן אז תספקו את הסחורה שאותה אתם מוכרים (כי השירות על הפנים).
וכן .. קורונה והכל.. אז תשנו את זמני ההספקה !
בקיצור, סביר להניח שלא אראה את הרכישה לפחות עוד חודש עם איך שהם עובדים..


לקוחה מתוסכלת.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה אצלינו באמצעות אתר האינטרנט שעון חכם וביקשה לאספו בחנות הקרובה לביתה בקריית חיים.
הזמנה זו בוצעה בתקופת נגיף הקורונה העמוסה במיוחד כאשר חברתנו עובדת במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
בתקופה זו קיים עומס חריג, שעלול לגרום לעיכובים לוגיסטים באספקת הזמנות.
במקרה זה, הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות בטענה שההזמנה לא סופקה בזמן, הנציגה ביקשה לזרז את הטיפול על מנת לסייע ללקוחה ואכן למחרת הזמנה זו סופקה.
בייחוד בתקופת הקורונה העמוסה במיוחד חשוב לנו לספק ללקוחתינו מענה מהיר על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
שעון גרמין VENU
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר לפני חודשיים. את הכסף הם לוקחים מיידית, אך את המוצר עוד לא קיבלתי.
לא ניתן להשיג אף אחד בטלפון, ולמרות שהסניפים פתוחים - אף אחד שם לא מנסה לעזור למצוא את החבילה שהזמנתי.
פניתי גם לשירות לקוחות בצט, אך הם מזלזלים ולא מספקים תשובות.
השירות מאכזב מאוד, הם מזלזלים בלקוחות
לא אקנה מהם יותר
תגובת החנות:
הלקוח בחר להזמין אצלינו באמצעות אתר האינטרנט מספר פריטים וביקש לאספם בחנות הקרובה אליו.
הזמנה זו בוצעה בתקופת משבר הקורונה שבו חברתנו עבדה במתכונת מצומצמת מבחינת כח האדם על פי הנחיות משרד הבריאות.
לאור עובדה זו היה עומס חריג מאוד במענה הטלפוני. וכן באמצעים הדיגיטלים שבהם ניתן להשיג אותנו ולקבל מענה.
לאור תלונת הלקוח יצרנו איתו קשר והוא שיקף כי ההזמנה סופקה בזמן חריג מאוד, מדובר במקרה נקודתי. לאור המקרה החריג ועל מנת שהלקוח ישאר עם טעם טוב מהחוויה הוצע לו לקבל קופון לרכישה הבאה אצלינו כמחווה שירותית.
בייחוד בתקופה עמוסה זו ובמיוחד במקרים חריגים של חריגה מזמן האספקה חשוב לנו לבוא לקראת לקוחותינו על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
תוספות מזון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות על הפנים רכשתי נתב של לינקסיס מדגם EA7500
לאחר כשבועיים הנתב הפסיק לחייג כאשר עם נתב אחר שלי הכל עובד תקין , לאחר שיחה עם TECH DATA היבואן הרשמי אושר החלפה

נשלח בכל מדיה אפשרית הודעה כאשר עונים לי הודעה שאנחנו כאן לשירותך ולא באמת עונים , הודעה אוטומטית שלהם ,
ומנסה להשיג אותם מעל שבוע וחצי בושה וחרפה של שירות כזה עדיין לא יצא לי
עוד נציג מכירות מתווכח שהשירות פתוח כאשר אני מתקשר בטלפון שומע צרחות במוקד ומנתקים לי שיחה בפנים
נרשמה לי בהודעה שמגיע לי זיכוי 590 שח או החלפה של נתב בנתב אחר כי הפלא ופלא הנתב הזה כבר לא נמצא במלאי , לאחר שעניתי כמספר שניות על המייל הזה אני עדיין לאחר שבוע וחצי לא מקבל תשובה על כלום , אני עוד צריך להוסיף כסף לנתב אחר
לא שמעתי על שירות כזה בחיים שלי ,

לא ממליץ ולא אקנה יותר בחיים מKSP חווית שירות שמבזה חנות בסדר גודל כזה כמו KSP
את הפנייה לעורך דין בקרוב מאוד אשאיר
תגובת החנות:
הלקוח רכש אצלינו ראוטר, שמסופק עם תעודת אחריות של היבואן בתוך אריזתו, בהתאם לפנייתו ליבואן ואישור ההחלפה שהתקבל ולאור זאת שלא נותר מלאי אצלינו מהראוטר שרכש, ולאור בקשתו ופניתו לשירות הלקוחות אושר לזכותו זיכוי כספי מלא כנגד השבת המוצר התקול אלינו.
פנייתו זאת היתה בתקופת משבר הקורונה העמוסה במיוחד שבה חברתינו עובדת במתכונת מצומצמת מבחינת כח אדם בהתאם להנחיות משרד הבריאות, מה שגרם לצערינו לעיכובים במתן מענה.
אנו מצרים מאוד על תחושת הלקוח שהלין על זמן המתנה ארוך וחריג למענה, יצרנו איתו קשר ואנו ניקח את המקרה כפידבק לשיפור השירות.
גם בתקופה עמוסה זו , חשוב לנו מאוד לתת ללקוחותינו מענה מהיר ככל הניתן על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
EA 7500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות טלויזיה של שיאומי. התסכלתי על מפרט המוצר אצל היבואן הרשמי של שיאומי אבל אזל להם הדגם בגודל 43 אינצ' ולכן קניתי אותו באתר של KSP. לא טרחתי לקרוא את המפרט מחדש בהנחה שאני יודע מה אני קונה. הטלויזיה הגיעה והתברר לי שהמוצר של KSP הוא יבוא משונה מרוסיה שמשום מה לא תומכת בנטפליקס ושזה נכתב איפשהו בדף המוצר. עכשיו אין לי שום שימוש בטלויזיה - מכרו לי טלויזיה חכמה לא מאוד חכמה.
תגובת החנות:
הלקוח הזמיןן באתר שלנו טלוזיה של חברת שיואמי ובחר לאספה בחנות הקרובה אליו ביבנה,
באתרנו צויין במפורש במפרט של הטלויזיה : " ללא ממשק בשפה העברית (אנגלית ורוסית בלבד) לא ניתן להתקין Netflix ! "
ככל ואופציה זו הייתה חשובה ללקוח בעיקר לרכישת המוצר היה עליו לוודא היטב בטרם הרכישה כי אכן יש תמיכה בנטפליקס או לבדוק ולהתייעץ טרם הרכישה .
שקיפות באתר שלנו עבור הלקוחות מהווהעבורינו כחברה ערך חשוב וזאת על מנת שלקוחתינו יצאו מרוצים.

מוצר:
Xiaomi Mi TV 4S 43 Inch L43M5-5ARU
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות לקוחות, הזמנתי אזניות שלא קיבלתי אותן במשך חודש . ניסיתי מיילים פייסבוק טלפון הכל... פשוט מזעזעים לא מתקרבת אליהם יותר
תגובת החנות:
הלקוח בחר להזמין אצלינו באתר האינטרנט אוזניה ובחר לקבלה במשלוח עד הבית.
ההזמנה בוצעה בתקופת הקרוונה העמוסה במיוחד עקב הנחיות משרד הבריאות והעובדה שחברתנו עובדת במתכונת מצומצמת.
כאשר ההזמנה יצאה לחברת השילוח ניסו לתאם עם הלקוח את האספקה וליצור איתו קשר טלפוני אך מאחר ולא היה מענה, ההזמנה חזרה אלינו מחברת השילוח ונאלצנו לבטלה לאור זאת ולזכות את הלקוח זיכוי כספי מלא.
אנו נלמד ממקרה זה וניקח אותו כפידבק לשיפור השירות
גם בתקופה עמוסה וחריגה זו , חשוב לנו מאוד, לספק את ההזמנות מהר ככל הניתן ככל שהדבר אפשרי, אך לעיתים יש מקרים חריגים כמו במקרה זה, וזאת על מנת שהלקוחות שלנו יצאו מרוצים.

מוצר:
אזניות של שיאומי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב ל KSP ,זה נראה שהם קרסו,מעל חודש אין תגובות ,מסרבים לזכות על מוצר שלא התקבל ,כנסו לפייס תראו מלא כמוני ,מלא ביקורות שליליות,שמרו על הכסף שלכם!
תגובת החנות:
הלקוח בחר להזמין אצלינו באתר האינטרנט כבל HDMI וביקש לקבלו בנקודת איסוף של חברת פיקאפ.
ההזמנה בוצעה בתקופת הקרוונה העמוסה במיוחד עקב הנחיות משרד הבריאות והעובדה שחברתנו עובדת במתכונת מצומצמת.
כאשר מבקשים לאסוף הזמנה מלוקר יש לאספה בזמן מסויים אחרת היא חוזרת אלינו למרכז הלוגיסטי.
במקרה זה לאור זאת שהלקוח לא ניגש בזמן לאסוף את ההזמנה היא אכן חזרה אלינו והלקוח פנה לשירות לקוחות ודרש לבטל את ההזמנה ולקבל החזר כספי
ולא לשלוח מחדש לנקודת האיסוף ואנו נדאג לזכותו כספית.
גם בתקופה עמוסה זו, חשוב לנו מאוד לספק ללקוחותנו מענה מהיר ככל הניתן על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
כבל HDMI
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התנהגות מזעזעת-אפס שירות לקוחות, מחשב הוזמן 22, תהליך הזמנה מלא בעיות וחוויץ משתמש גרועה, הייתי צריך להזמין שוב בגלל שלר טרחו להתקשר/לשלוח מייל/סמס, אבל מאז ההזמנה תקועה כל "כרטיס האשראי חוייב בהצלחהב, אבל במוצר טרם נארז/נשלח, אין דרך לפנות אליהם בכל ערוץ הם עושחם שהם עונים בכאילו אבל תכלס אין שם כלום, כולל צ'אט בוט שאחרי 2 משפטים אתה מבין שאתה מדהר עם רובוט, וגם לא כזה טוב במיוחד, אפז מענה ועברו 8 ימי עסקים ואין התחלה של תזוזה שם, מסקנהצלשלם עוד 10-15% ולקבל שירות.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באתר האינטרנט מחשב נייד בתקופת הקורונה העמוסה מאוד,
בעת ניסיון לחייבו ע"י מחלקת הזמנות התקבל סירוב מחברת האשראי, והלקוח עודכן על כך באמצעות מייל והתבקש להזין פרטי אשראי אחרים או לשלם באמצעות העברה בנקאית. אך גם בניסיון חיוב הנוסף התקבל סירוב שוב, ולאור זאת יידענו את הלקוח שההזמנה בוטלה ללא חיוב והוא יכול להזמין מחדש.
אנו מצרים על תחושת הלקוח שמלין על זמן הטיפול אנו ניקח זאת כפידבק לשיפור השירות וזאת על מנת שבמקרים דומים נדאג לתת מענה מהיר יותר על מנת שהלקוחות יצאו מרוצים.

מוצר:
Lenovo Y540-17IRH
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמו כולם זה כואב לתת להם אפילו כוכב אחד. הזמנו בשני לאפריל מסך ועוד דברים לילדים להשתמש בחופשת הקורונה. ניסינו להתקשר כמה וכמה פעמים ואחרי שמחכים חצי שעה או שמנתקים אותנו או שהמספר בתור נשאר תקוע באותו מקום. באותו זמן הזמנתי מהרבה מקומות אחרים ומכולם קיבלתי את המשלוח התוך פחות מ-10 ימים. השלב הבא זה להתלונן ב"המועצה הישראלית לצרכנות" ושלב הבא זה בית משפט פשוט הזואי! אנחנו בחל"ט ואין לנו 700 שח לזרוק לפח.
מוצר:
מסך מחשב Dell E2216H 21.5 LED סיר בישול איטי 6 ליטר Midea MD- THB60
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בריכה באתר היה מופיע שהיא מגיעה עם משאבת נייר קיבלתי את הבריכה הקרטון היה פתוח ולא היתה משאבה שלחתי להם אימייל וסגרו לי את הפנייה ללא תשובה התכתבתי עם נציג בשם נתן בצ'ט ועדיין לא קבלתי תשובה זה נמשך הרבה זמן
לא נראה לי שאני ירכוש יותר שרות גרוע .
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באתר האינטרט בריכה מתנפחת שמסופקת ישירות מהיבואן במשלוח עד הבית וזאת בתקופת נגיף הקורונה העמוסה במיוחד שבה אנו עובדים במתכונת מצומצת עקב הנחיות משרד הבריאות.
על מנת להשתמש בבריכה זו היא מסופקת עם משאבה בתוך אריזתה, הלקוח טען שלא קיבל את המשאבה.
בדקנו את הנושא מול היבואן ובתיאום עם הלקוח היבואן ידאג לשלוח את המשאבה ישירות לביתו.
גם בתקופה עמוסה זו, חשוב לנו מאוד לספק ללקוחתינו פתרונות מהירים ככל הניתן וזאת על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
בריכה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיסק ssd480 ושלמתי על משלוחים בתאריך 28.4.2020
אתמול הגיע הדיסק בדקתי אותו בתור טכנאי ויצא לי שהדסיק לא תקין
פניתי לסניף כדי שיתנו לי במקום או יבטלו לי עסקה כי לא עבר עליו 14 ימים לפי החוק
לא הסכימו והשאירו אותו לבדיקה אני מצרף לכם תוצאות בדיקה וחשבונית ומבקש שתבטלו לי את העסקה כי באמת קבלתי שירות מאכזב ו
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באתר האינטרנט כונן SSD ובחר לקבלו במשלוח עד הבית.
לאחר שקיבל אותו גילה שהוא לא תקין, הוא ניגש לחנות הקרובה לביתו ושם דרש שהבדיקה של הדיסק תעשה במקום והוא יקבל זיכוי כספי בו במקום , צויין בפניו שעלינו לבצע בדיקה ולאמת תקלה ואין אפשרות לתת מענה מיידי.
לאחר מספר ימים כאשר התקלה אכן אומתה דאגנו לזכות את הלקוח זיכוי כספי מלא כפי שביקש תוך מתן עדיפות לבדיקה זו ככל הניתן.
חשוב לנו מאוד לתת ללקוחתינו מענה מהיר ככל הניתן על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
Ssd 480 gb sandisk
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משדרים עסקים כרגיל באתר האינטרנט ומתחייבים לזמני משלוח, אבל אין לחנות יכולת לספק את הדרישה.
שירות הלקוחות קרס לחלוטין - אין תגובה, אין מוצר, אין עם מי לדבר.
אולי המחירים זולים אבל ההזמנה באינטרנט לא שווה את עגמת הנפש.
תגובת החנות:
הלקוחה בחרה להזמין אצלינו באתר האינטרנט מחשב נייד ומספר פריטים נוספים, וביקשה לאספם בחנות הקרובה לביתה בנוף הגליל.
ההזמנה בוצעה בתקופת משבר הקורונה העמוסה במיוחד שבה על פי הנחיות משרד הבריאות אנו עובדים במתכונת עבודה מצומצמת מבחינת כח אדם.
לאור זאת קיים עומס חריג במענה ללקוחות. הלקוחה פנתה אלינו כעבור מספר ימים מהזמנתה וביקשה לבטלה כי לא קיבלה מענה מתי תסופק, אך לצערינו לאור העומס הרב לאחר מספר ימים מבקשת ביטול זו קיבלה הודעה לבוא לאסוף את ההזמנה וניגשה לחנות לקבלה.
לאור תלונתה יצרנו איתה קשר, ושוקף שנלמד ממקרה זה וניקח אותו כפידבק לשיפור השירות במיוחד בימים עמוסים אלה.
גם בתקופת הקורונה העמוסה חשוב לנו מאוד לספק ללקוחותינו מענה מהיר וזאת על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
מחשב נייד Asus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שני מסכי מחשב, עכבר ומקלדת, משטח לעכבר ועוד כמה דברים בהזמנה גדולה מאוד בתאריך 20.4.2020. אחד המסכים הגיע במצב שלא היה נראה כחדש. באותו יום! שלחתי מייל לשירות לקוחות שאני מעוניין להחליף אותו ואני יספר את התהליך משם.
שתי פניות בטופס התקשרות באתר - אין מענה מעל שבועיים.
4 מיילים - אין מענה מעל שבועיים
פייסבוק מסנג'ר (כי הם מבקשים שנפנה אליהם שם) - לפחות 5 הודעות, לא עונים מעל שבוע
צ'אט באתר מבטיחים שיענו תוך יום עסקים (ממש הבטחה) - 4 הודעות משתי טלפונים שונים, לא עונים כבר 5 ימים
טלפון - חחחח
כשנפתח הסניף (1.5.2020) הגעתי עם המסך שברצוני להחזיר - המוכר הסתכל ואמר לי שבגלל שהמוצר נפתח אין אפשרות להחזיר אותו! אני כמובן הגבתי שאיך אוכל לדעת כי המוצר פגום אם לא אפתח אותו?!?!? לעזאזל!
המוכר טען שהשתמשתי במסך במשך השבועיים האלה ואני משקר לו! למרות שיש ברשותי מיילים ואין סוף הודעות ותיעוד של כל דרכי ההתקשרות שלי איתם!
בחיים לא התייחסו אליי ככה! פשוט חברה זוועה!
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח . הלקוח בחר להזמין אצלינו שני מסכי מחשב ועוד מספר פריטים באתר האינטרנט ובחר לאספם בחנות הקרובה לביתו.
הזמנה זו בוצעה בתקופת משבר הקורונה העמוסה במיוחד שבה חברתנו עובדת במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
בתקופה זו בהתאם להנחיות אלו החנויות שלנו היו סגורות לקבלת קהל.
כאשר נפתחו החנויות ניגש הלקוח עם המסך לחנות הקרובה לביתו במודיעין בטענה כי כשקיבל אותו הוא לא נראה חדש.
בחנות נראו סימני שימוש ברורים במסך ולא נראה סביר שקיבל אותו במצב כזה, למרות זאת ולאור פנייתו לשירות הלקוחות אושר לבטל את העיסקה והלקוח יזוכה כספית על פי החוק.
חשוב לנו מאוד במקרים חריגים כמו במקרה הזה לבוא לקראת לקוחותינו ולבחון את טענתם תוך מתן מענה מהיר וזאת על מנת שיצאו מרוצים.

מוצר:
מסך מחשב Dell
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.