דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
4.03
ציון ממוצע
531
חוות דעת בשנה האחרונה
2530
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
14
0
6
3 חודשים אחרונים
47
1
24
6 חודשים אחרונים
128
1
40
שנה אחרונה
400
4
127
כל הזמן
1847
22
661
נמצאו 2530 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות גרועה
רכשתי מנוי גולד לאקסבוקס, הקוד של המנוי נקרע ולא היה ניתן לקרוא אותו
לא הסכימו להחזיר את הכסף
לא ממליץ לקנות שם. שירות גרוע
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח, אך חשוב להעמיד דברים על דיוקם, הלקוח רכש מנוי גולד למכשיר XBOX שמגיע מחברת מיקרוסופט באריזה אטומה
ועל מנת לבצע שימוש במוצר ולפתוח את האריזה,יש הצורך לתלוש מאריזת המוצר פס פתיחה שמסומן כי יש להסירו על מנת לפתוח את האריזה
ועל מנת להגיע לקוד רישיון של המוצר. הלקוח או מי מטעמו קרע את אריזת המוצר לחלוטין באופן שלא ניתן לקרוא את קוד הרישון.
לאחר שעשה זאת הגיע בטענה כנגד חברתנו ודרש להחזיר את המוצר ולקבל את כספו. הוסבר לו שעליו לפנות לחברת מיקרוסופט לשם שיחזור מדבקת הרישיון שאותה קרע. הלקוח פנה למיקרוסופט אך פנה למוקד המכירות במקום למוקד השירות של חברתם לכן לא יכולו לסייע לו.
במקביל חברתנו פנתה אל השירות של מיקרוסופט וזאת דאגה ליצור קשר עם הלקוח ולשחזר ללקוח את קוד הרישיון.
חבל זהלקוח בחר להציג את ההדברים באופן הבא שכן חברתנו רק עזרה לו.
מוצר:
מנוי אקסבוקס גולד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אצל ksp בתאריך1.1.19. בסניף דרך רבין. השואב מתאים לכל הצרכים שלי. עובד מצויין תודתי הרבה לגל על המכירה הנכונה.
מוצר:
Dyson Ball Vacuum Cleaner
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייח שכלל רכיבים עפ"י מפרט והרכבה.
במחשב נתגלו תקלות של מסכים כחולים וקריסה.
המחשב באחריות ונדרשתי להביאו למעבדה לבדיקה מספר פעמים.
לאחר של ריצות הלוך ושוב מבלי שהבעיה נפתרה, הגעתי למעבדת השירות ברוממה,
שם הקשיב טכנאי המעבדה ולאחר הבאת המחשב עשה פעולות רבות תוך שהוא משתפני
על ממצאים שגילה.
השירות היה טוב. הטכנאי היה איש מקצוע ואדם אמין.
מוצר:
מחשב נייח מעבד I-7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אתמול (04/06/19) שני בשמים בשעות הצהריים, קיבלתי את הבשמים באותו היום בערב.
אני המומה מהשירות היעיל והמהיר.
לאור המחיר הזול והשירות המעולה אין ספק שאמשיך לקנות רק מהם.
מוצר:
בשמים 5th avenue ואופוריה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי בסניף נתיבות,מוכר בעל ידע נירחב וסבלנות ייעץ והמליץ לי מניסיונו מה ממומלץ במקרה כמו שלי,יצאתי מרוצה.
מוצר:
כונן ssd
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נהניתי מאוד מהשירות ומהמוצר שרכשתי. בחור ששמו אלכס ליווה אותי ברכישה בסבלנות נחמדות ומקצועיות. המשיכו כך !!!!!!
מוצר:
Dell 3568
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי בסניף ירושלים אצל נציג מקסים בשם יהודה והוא נתן שירות יוצא מן הכלל , אז יהודה אין עלייך ואין על ksp
מוצר:
Hugo boss
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הנחות ממש גדולות על אוזניות. ועזרה בחיפוש אחר אוזניות אלחוטיות של המוכר עם הרבה סבלנות והסבר.
ממליצה!! אוזניות מעולות גם למחיר אחרי ההנחה בהחלט שווה!
מוצר:
אוזניות אלחוטיות pioneer
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי משקל חכם של שיאומי בשעה 10:30 בבוקר.
המחיר לאחר הטבת קופון היה 177₪. שילמתי במזומן 200₪
למוכר היה רק 20₪ עודף. ז.א בפועל שילמתי יותר (הגעתי לחנות בגלל המחיר)
המוכר הציע שאשלם באשראי אבל לא הייתי מעוניין לשלם באשראי.
בקבלה מצויין ששילמתי 177₪ וזה ממש לא נכון. בפועל שילמתי 180₪.
בשירות הלקוחות אמרו לי שאם אני מעוניין אני יכול לחזור לחנות ולקבל את ה3₪ והמליצו לי להרים טלפון לחנות לברר אם יש להם עודף.
לדעתי לא לעניין שלחנות אין עודף ועוד בשעה 10:30 בבוקר,שהמוכר ינסה לפרוט בחנויות שכנות או שירשום לי צ'ק. הכי קל היה להגיד אין לי עודף ולהחליק את זה.
התגובה משירות הלקוחות היתה לא רצינית...שאחזור לחנות בשביל 3₪.
תגובת החנות:
ראשית נציין כי צר לנו על תחושת הלקוח, אך חשוב להדגיש כי בניגדו למה שרשם הלקוח, סכום העסקה הינו 177 ש"ח זאת לאחר הנחה שניתנה ללקוח - על כך מצויין במפורש בגוף חשבונית הקניה. כאשר הלקוח הגיע לחנות לרכוש את המוצר לא היה לנציג החנות את העודף המדויק לספק ללקוח וזאת באופן חריג וחד פעמי, לכן הוצע לו לשלם בכרטיס אשראי אך הלקוח התעקש לשלם במזומן, לכן הובטח לו שיוחזר לו העודף במלואו. הוצע ללקוח להגיע לחנות לקבל את שארית העודף או לחילופין תשלח אליו המחאה בסך 3 ש"ח לפי בחירתו.
מוצר:
משקל חכם שיאומי דור 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להודות לצוות של הסניף טבריה על השירות הנפלא ובמיוחד לאומי אביטל שילו על הסבלנות, מקצועיות ואמפטיה בעבודה עם לקוח.
בתודה רבה לכולם,
אנה ולאסוב
מוצר:
Wacom Bamboo Tip Stylus CS 710-B
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו הודעה שההזמנה שלנו הגיעה לסניף ונסענו לקחת אותה,הגענו בדיוק בזמן שהמוכר איגור סגר את החנות אבל הוא פתח במיוחד בשבילנו ומסר לנו את החבילה. שירות מאוד נדיב ומהיר ונחזור שוב בהחלט
מוצר:
Vases gaming maouse
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם מוצר חשמלי דרך האינטרנט.
המוצר הגיע תקול, פשוט לא עובד מחברים לחשמל והוא לא עובד.
התקשרתי לשירות לקוחות צריך ללחוץ על סתם מספרים בשביל לקבל מענה אנושי כשענתה לי נציגה שלהם והסברתי לה את המקרה אמרה לי תדבר עם היבואן שיבדוק את המוצר או תגיע אלינו אנחנו נבדוק אותו ונראה מה עושים.
על מוצר חדש שהגיע עכשיו עדיין עם הניילון אני צריך עכשיו ללכת לחפש את היבואן אם יאשר או לא יאשר שזה תקול פשוט התנהלות מזלזלת אני אישית לא קונה בחברה הזאת יותר.
תגובת החנות:
הלקוח רכש בחברתינו קוטל יתושים, וכשניסה להפעילו גילה  שהוא לא עובד. הלקוח פנה אל חברתנו בטענה לתקלה. הוסבר לו שניתן לפנות עם המוצר הן לבדיקתו של נותן האחריות ואו להגיע עמו לחנות לבדיקה. הלקוח בחר להגיע לחנות שם נבדק המוצר. לאור זאת שאומת שהינו תקול הוצע לו להחליף בחדש את המוצר או לזכות אותו, הלקוח בחר לקבל החזר כספי שניתן לו במלואו. לא ברורה טענת הלקוח שכן ניתנה לו האפשרות בחירה לפנות לנותן האחריות או להגיע לחנות, וכאשר הגיע עם המוצר לחנות קיבל שירות במקום וללא עיכוב, הוחזר כספו במלואו.
מוצר:
Omega Ecological Mosquito And Fly-Bug Trap With Night Sensor Switch
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מחשבים וסלולר KSP היא חנות טובה ביות, זולה ביותר ומומלצת ביותר בארץ. קונה פה הרבה דברים. בסניף נתיבות קיבלתי שירות מעולה . נציג מכירות בשם איגור מאוד מקצועי יודע לעשות את העבודה שלו טוב מאוד. ממליץ בחום את החנות זו
מוצר:
Redmi note 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות. קניתי הרבה מוצרים ותמיד השירות מעולה. במיוחד בסניף ירושלים ממליץ בחום על הסניף
מוצר:
Sandisk
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי עד עכשיו כבר כמה הזמנות דרך האתר שלהם, אחלה מחירים עם אספקה מהירה. בנוסף שירות מעולה כשצריכים!
מוצר:
סיר ROSO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי צריכה לקנות טאבלאט בלי שום ידע קודם על מכשיר זה,המוכר בקיי אס פי נתן לי שירות מעל ומעבר!!!!הוא הסביר לי מעל חצי שעה על כל מיני סוגים של מכשירים
תקנו רק ביי אס פי!!!!!!!!!!!!!
מוצר:
טאבלאט lenovo TAB4 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם בעבר תפסתי מk.s.p חברה איכותית,מקצועית וטובה אז היום אני מצטער שחשבתי ככה לאור השירות,האכזבה,והעוגמת נפש שקיבלתי...
בתאריך 19.5.2019 נקנה מחשב נייד ASUS , לא הספקתי להגיע הביתה לחבר אותו לשקע וכבר חוויתי תקלה , המחשב הגיע ל 96 מעלות!
הלכתי לסניף (אשדוד סיטי ) פגשתי מוכר ממש לא נעים בשם אלכס שכשהסברתי לו את התקלה הוא פשוט לא רצה להקשיב לקח לי את הדף בזלזול וסימן במרקר את המספר של " ASUSישראל" והוריד מעצמו את האחריות יענו שאני ישבור את הראש לבד .
יום למחרת ניגשתי לסניף והפעם דיברתי עם אזב המוכר שאוהיל בטובו ולקח את המוצר ואמר שהלפטופ החדש שלי שאמור לעבוד כבר אתמול נשלח לתיקון , ואין צפי טיפול ( רק יודע שהשליחה נערכת סביבות 4 ימים)
פה כבר ממש התאכזבתי מהשירות כי הרי כולם מבינים שלפטופ שמגיע כמעט ל100 מעלות במצב IDLE זה לפטופ פגום , אבל הוא מעדיף לעשות ראש קטן ולשלוח אותו ל"מעבדה" רק כדי שרגישו את החימוש שכביכול יכולים לראות סטטיסטיקות שמגיעות עם המחשב.
כששאלתי מהם אם אפשר למצוא פתרון אלטרנטיבי כי הרי אין לי על מה לעבוד וללמוד , הוא אומר שזה הדרך היחידה שלהם לטפל בתקלות כאלה .
לא סופק לי השירות הרצוי אז ביקשתי מהם לדבר עם המנהל ושהו ימצא פתרון אלתרנטיבי , לטענתו המוכר "אין מנהל סניף, ואין שום דרג מעליי , אנא פנה לשירות לקוחות "
כשהתקשרתי לשירות לקוחות ענתה לי בחורה נחמדה ששם היא באמת גילתה הבנה ורצתה לעזור , באמת הגעתי לדבר עם המנהל בשם לירן "מנהל שירות לקוחות "הצעתי לו מגוון פתרונות:
1. לשלוח להם תמונה של ההתחממות ע"י תוכנת בקרת טמפרטורה– אמר שרק בן אדם מוסמך יכול לאמת זאת
2. הצעתי שאני יגש לחנות קרובה ואחד המוחרים יאמת – לטענתו המוכרים הם לא מוסמכים לזה
3. הצעתי שאני ינסע בכוחות עצמי ל"מעבדה" ושם יאמתו – לטענתו אין אפשרות
4. ביטול עסקה והחזרה כספית– אמר שניתן להחזיר רק 80% עקב כך שנעשה במוצר שימוש ( חיברתי אותו לשקע חשמל ) ושוב אני מדגיש שעוד לא עברה יממה שלמה
תגובת החנות:
ראשית נציין שהלקוח לא ציין את העובדות כהויתן. הלקוח רכש בחברתינו מחשב נייד אסוס איכותי. יש להדגיש כי על גבי החשבונית הקניה וגם על גבי תעודת האחריות שסופקה לרוכש בתוך אריזת המוצר מצויין במופרש כי לכל בעיה /תקלה במוצר יש לפנות עמו לבדקיתו במעבדת השירות של נותן האחריות. כעבור מספר ימים מהרכישה הגיע הלקוח לחנות בטענה שהמחשב מתחמם, הוסבר לו שלמרות שהיה עליו לגשת לנותן האחריות הוצע ללקוח שיציג את התקלה במוצר וככל שתאומת תפנה חברתנו לנותן האחריות לקבלת אישור ההחלפה. יש להדגיש כי תחילה הלקוח לא הסכים כלל להציג את הבעיה ודרש החלפת המחשב בחדש בו במקום ללא כל בדיקה. לאחר שהובער שיש לאפשר לבדוק את המחשב באם הוא רוצה שנסייע לו, כלל לא אומתה כל בעיית התחממות במחשב והלקוח בעצמו לא יכל אף להציג טענה זו. לאחר בדיקה מקיפה למחשב נמצא כי הינו תקין לחלוטין. למרות זאת שהלפטופ נמצא תקין לחלוטין לפנים משורת הדין זוכה הלקוח זיכוי כספי מלא על אף על פי שאין חברתנו מחוייבת לכך כלל.
מוצר:
ASUS VIVOBOOK S14
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה גרועה,

מוסר לא סופק והודעה על כך שהמוצר חסר במלאי הגיעה אחרי שבועיים וחצי בלבד!
תגובת החנות:
חברתינו מצרה על תחושת הלקוח, שהזמין מגהץ ושולחן גיהוץ. לצערינו השולחן הגיע שבור מהספק מה שגרם לעיכוב באספקה, שכן חברתנו רצתה להזמין מוצר חדש עבורו. הלקוח פנה אלינו לשירות הלקוחות, ועודכן שלאור זאת שיש חוסר במלאי של המוצר ונאלץ להזמין עובור מוצר חדש מהספק יתכן ויהיה עיכוב, לכן הציעה חברתנו ללקוח שנבוא לקראתו בהנחה על המגהץ. הלקוח בחר שלא להמתין להגעת המוצר החליפי ולבטל את כל העיסקה וזאת למרוח שאמר לנו שהפתרון שהוצע הוא לשביעות רצונו. חברתינו תדאג לזכותו.
מוצר:
300271 Morphy Richards
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך אתר האונליין מנורה חכמה של שיאומי שנשלחה לסניף ksp באזור מגוריי.
המנורה לא עבדה כראוי, שלחתי אותה מס׳ פעמים לנותן אחריות הרשמי חברת המילטון, כל פעם היא נבדקה ונמצאה תקינה, אך אני חזרתי לקבל את אותה מנורה שלא עובדת, שיחות עם התמיכה הטכנית לא הועילו, הבטחה של מנהל לקבל מנורה חדשה גם לא יצאה לפועל.

ksp התנערו מאחריות, וטענו שזה לא בעיה שלהם, שאני צריך להתנהל מול נותן האחריות

תגובת החנות:
נדגיש כי דברי הלקוח אינם מדוייקים כלל, הלקוח רכש בחברתינו מנורה שסופקה באריזה עם  תעודת אחריות של היבואן המילטון, לטענת הלקוח המנורה לא מסתנכרנת עם הסמרטפון שלו, חברתינו הפנתה  אותו לנותן האחריות לבדיקתם. הלקוח אכן פנה לנותן האחריות ומבדיקת המוצר נמצא שהינו תקין לחלוטין. הלקוח הגיע לחנות שלנו בבאר שבע עם המסמך בדיקה שקיבל מהיבואן שבו צויין במפורש שהמוצר נמצא תקין, למרות זאת הלקוח הגיע לחנות ודרש להחזיר את המוצר ולקבל את כספו, נציג החנות הסביר לו שהמוצר תקין בהתאם לבדיקה שנערכה אצל נותן האחריות וככל שהיו מאמתים תקלה ומאשרים החלפה חברתנו הייתה פועלת בהתאם לאישורם. על מנת לסייע ללקוח, חברתנו העבירה פניה ליבואן בבקשה לאפשר לספק ללקוח מוצר חדש ו/או זיכוי והנושא בבדיקה מול היבואן, אך לצערינו גם פתרון זה לא היה מקובל על הלקוח. חבל שהלקוח בחר להציג את הדברים כך ולא כפי שהיו.
מוצר:
MI Bedside Lamp
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך טלוויזיה 65 אינץ'. קיבלתי הודעת סמס שיביאו ביום ד' בין השעות11:00-16:00. כמובן שלא הביאו וסתם בזבזתי יום עבודה. כשהתקשרתי, נאמר לי שיביאו מחר. וככה הסיפור חזר על עצמו שלושה ימים, כאשר כל יום אומרים בטוח יביאו מחר. בסופו של דבר ביטלתי את ההזמנה כי אמרו שלא הבטיחו לי כלום וKSP לא אחראית לחברת המשלוחים והם לא יכולים להבטיח שזמן ההספקה יהיה מדוייק.
השירות שקיבלתי היה רע, דיברו איתי בצורה לא נעימה ומעכשיו לא אקנה שום דבר ב-KSP.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוחה אך דברי הלקוחה אינם מדוייקים, נשמח להעמיד את הדברים על דיוקם.  
הלקוחה הזמינה בחברתינו טלויזיה בגודל 65 אינץ' שמסופקת ע"י חברת שילוח, כאשר חברת השילוח ניסתה לתאם עם הלקוחה את הגעת המוצר מספר פעמים אך הלקוחה לא ענתה להם, לאחר מכן פנתה אל חברתנו-לשירות הלקוחות, אנו פנינו עבורה לחברת השילוח וביקשנו לתאם בהקדם למועד אחר, אך גם כאשר נקבע לה מועד אחר השליח שניסה ליצור קשר עם הלקוחה לא נענה לכן שוב נאלצה חברת השילוח לקבוע מועד אחר לאספקת המוצר ללקוחה. נדגיש כי חברתינו סייעה לה ככל האפשר ואף ביקשה מחברת השילוח לזרז את הטיפול באספקה ככל הניתן, למרות זאת הלקוחה לא הסכימה לקבל את המוצר ודרשה לבטל עיסקה. לאור זאת חברתינו תדאג לזכותה.
מוצר:
QLED�65Q6FN
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר רכישת פלאפון חדש ב8.5 , בחנות ksp לאחר הדלקתו הוברר כלא תקין. כשחזרנו לחנות , סירבו להחלפתו בחדש או לביטול עסקה ומאז כבר מעל שבוע אני ללא טלפון. הטלפון חזר ממעבדה ושוב אינו תקין ומצד הרשת, אין טיפול בכלל! זלזול וחוסר אכפתיות
תגובת החנות:
נדגיש כי דברי הלקוחה כפי שהוצגו אינם מדויקים. הלקוחה רכשה בחברתינו מכשיר טלפון גלאקסי 10 שמסופק בתוך האריזה עם תעודת אחריות של היבואן מובייל ישראל בה מצויין שלקבלת תמיכה או לכל תקלה יש לפנות אליו ישירות. כעבור מספר ימים מהרכישה ולאחר שביצעה שימוש במכשיר מהרכישה פנתה אלינו בטענה שיש תקלה במכשיר, לאור העובדה שחברתינו אינה מוסמכת לאמת תקלה מהסוג הזה, הופנתה הלקוחה אל נותן האחריות לבדיקת המכשיר. חברתינו הסבירה ללקוחה שככל שתאומת תקלה במוצר שאינה נבעה משימוש, חברתנו תעשה הכל על מנת שהיבואן יאשר החלפת המכשיר עבורה. המכשיר נבדק במעבדת היבואן ונמצא תקין לחלוטין למרות זאת הלקוחה הגיעה שוב לחנות בטענה שאינו תקין, כשירות טוב ולאור זאת שמדובר בפניה חוזרת הוחלט להחליף ללקוחה את המכשיר לחדש. חבל שהלקוחה לא ציינה שהוחלף עבורה המכשיר בחדש בחוות הדעת. נדגיש כי חרתנו עשתה הכל על מנת לסייע לה ככל האפשר בניגוד מלא לדברים שרשמה.
מוצר:
גלקסי s10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מחשבים עם בשמים במחיר שלוקח את סופר פארם מדהים פשוט.
מבחר לא הכי גדול בסניף אבל אפשר להזמין הכול. והשירות מעולה וסובלני. ממליצה!!
מוצר:
בושם invivtus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
. מזהיר אתכם !
הזמנתי חלקים למחשב במעל 10,000 וחייב להגיד שלאורך כל הדרך הייתה התנהלות בזיונית:
הזמנתי משלוח עד הבית(ושילמתי עליו גם) ולאחר מכן הודיעו לי בגלל שההזמנה יקרה אני חייב לאסוף (אז למה שילמתי על משלוח?)
עיכבו את איסוף ההזמנה מעל לשבועיים
כשבאתי לחנות ביקשתי שיעברו איתי על כל החלקים לראות שהכל הגיע והמוכר סירב(בטענה שלא עושים את זה בחנות)
והחלק הכי חמור-הגעתי הביתה , פותח את הקופסא ואין בפנים את המעבד!!(הזמנתי i9 והוא לא הגיע!)
קיי אס פי כמובן מכחישים ואומרים שהמעבד הגיע ולפנות לחברת שילוח שעובדת איתם.
מפה לשם אני צריך לתבוע - תודה קיי אס פי ואנשים יקרים תזהרו
תגובת החנות:
דברי הלקוח אינם מדויקים כלל, נשמח להעמיד את הדברים על דיוקם, הלקוח הזמין בחברתינו מספר חלקים למחשב ולאחר שיחה עם נציג המכירות הוא ביקש להגיע לחנות על מנת לאסוף את המוצרים מסניפינו בתל אביב ולבטל את השליחות. לאור זאת, הלקוח זוכה זיכוי מלא על השליחות. כאשר הגיע הלקוח לחנות -בעל כרטיס האשראי לקבל את המוצרים, נציג החנות הציע לו לבדוק אותם לפני עזיבת הסניף על מנת לוודא תקינותם של החלקים שהזמין. הלקוח מיהר ועזב את החנות בחופזה ללא שביצע כל בדיקה לחלקים וזאת למרות שקיים שילוט על קירות בית העסק לפיו הוא מתבקש לבדוק את תקינותם החיצונית של המוצרים טרם עזיבתו את החנות. כעבור מספר ימים מקבלת המוצרים הוא הלין שהמעבד לא סופק, חברתינו ערכה בדיקה ונמצא כי כל החלקים סופקו.
מוצר:
חלקים למחשב להרכבה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לבת שלי טלפון konrow אמרו לי שאי אפשר לראות ,רק לקנות באריזה סגורה
הטלפון על הפנים, חצי מהפונקציות שרשומות לא עובדות ולא מכרו מה שכתוב בקופסה
הטלפון התפרק והתקלקל תוך 3 חודשים ואין אחריות מחברת סיגנט
סיגנט = אין אחריות בכלל,זהירות! לא עונים בכלל לטלפונים
תגובת החנות:
הלקוח רכש בחברתינו מכשיר טלפון konrow  לפני מספר חודשים, ופנה אלינו לשירות הלקוחות כי לטענתו לא הצליח להשיג את השירות של נותן האחריות-סיגנייט. חברתנו העבירה פניה לסיגנייט בכדי שיחזרו אליו ויסיעו לו. חברת סיגנט חזרו ללקוח לאור פנייתינו ואישרו להחליף את המכשיר לחדש לפנים משרות הדין. בהגיעו לחנות זוכה הלקוח זיכוי כספי למרות שבהתאם לתנאי האחריות של היבואן הם מחוייבים רק לתקן עבורו את המכשיר. אנו מצרים על תחושת הלקוח וחברתנו עשתה הכל על מנת להוציאו מרוצה, לכן לא ברור מדוע רשם תגובה זו.
מוצר:
סלולרי konrow
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ביום ראשון בצהריים מכונת גילוח. ביום שלישי בבוקר קיבלתי SMS שהמכונה הגיעה לנקודת האיסוף שסיכמנו.
מחיר זול בהשוואה לחנויות אחרות (הכי זול או בהפרש של 1 שח). קומיוניקטיבי. מהיר. כמו שצריך.
מוצר:
מכונת גילוח פיליפיס S7370/12
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.