דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
2.48
ציון ממוצע
377
חוות דעת בשנה האחרונה
2958
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
6
2
128
שנה אחרונה
136
5
236
כל הזמן
2005
27
926
נמצאו 2958 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עובדים מדהימיםםם קיבלתי שירות ויחס פשוט מעולה עד לדברים הכי קטנים אין ספק שמהיום אם אצטרך משהו זכה רק משםםם!!!
מוצר:
אייפון11
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין, מהרגע שהתקשרתי לבדוק שהמוצר במלאי ועד שהגעתי וקניתי מה שרציתי, אנשים מאוד נחמדים.
מוצר:
מקלדת גיימינג Tartarus v2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע. הזמנתי מסך מחשב של dell במשלוח עד הבית מהאתר של ksp. שלחו לי sms שהשליח צריך להגיע ביום מסוים בין 8:00 ל12:00, השליח אכן הגיע באותו יום רק ב-7 בבוקר! כשחזרתי אליו לקראת 8 בבוקר הוא אמר שמאוחר מידיי, הוא לא יכול לחזור ושיתאמו איתי מחדש. לאחר מכן, שלחו לי sms נוסף שהמשלוח צריך להגיע 3 ימים נוספים לאחר אותו יום, כמובן שהפעם המשלוח לא הגיע. כשדיברתי עם הנציג שירות של ksp הוא אמר שאין לו מה לעשות עם זה וזה רק מול החברת הובלות. התקשרתי לחברת הובלות - "דוד הובלות", הם טענו שהמשלוח שלי נדחה (ללא הודעה!) ליומיים נוספים ושהם לא יכולים להתחייב שהוא יגיע, מסתבר שהאישור על תיאום המשלוח מתקבל רק בבוקר של אותו יום וגם אם הם שולחים תאריך ושעות הגעה זה לא בתקוף עד לאותו בוקר. בחיים לא נתקלתי בשירות כזה שקובעים לי תאריכים ושעות בלי לבדוק מתי מתאים לי וגם לא מגיעים בכלל בשעות/ בימים שקבעו לי. כשדיברתי שוב עם הנציג שירות של ksp, הוא הפיל את האחריות על החברת משלוחים ולא נתן שום פיתרון חוץ מלחכות עד שהם יספקו את ההזמנה לפי מה שהחברת משלוח קובעת. לא מזמינה מהם שוב בחיים, ממליצה להיזהר ממשלוחים באינטרנט מksp! ממתינה שיבטלו לי את המשלוח כי בנתיים גם זיכויי/ אישור ביטול עסקה במייל מסודר עוד לא קיבלתי.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה באתר שלנו, מסך של חברת DELL וביקשה לקבלו במשלוח עד הבית
נציין כי המשלוח מסופק באמצעות חברת שילוח חיצונית, חברת השילוח ניסתה לתאם עם הלקוח אספקה של המוצר אך השעות לא התאימו לו.
הלקוח פנה לשירות הלקוחות שלנו , והצענו שנפנה לחברת השילוח וננסה לתאם עבורו שעות נוחות יותר, אך הלקוח לצערינו סירב להמתין ודרש פתרון מיידי, ואף ביקש לבטל את העיסקה וחברתינו תדאג לזכותו.
מתן מענה מהיר ככל הניתן ופתרון עבור לקוחותינו מהווים עבורינו כחברה ערכים חשובים על מנת שהלקוחות יצאו מרוצים.

מוצר:
Dell S2719H 27'' LED IPS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
העובד אלירן נתן לי שירות מעולה, הסביר לי על המכשיר שקניתי.
ענה באדיבות על כל השאלות שנשאלו והיה סבלני לאורך כל מהלך הרכישה.
מוצר:
Xiaomi redmi note 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוצפה. אכזבה. כעס. זו החווית קנייה שלי!! במקום לשמוח ולהנות לאחר רכישת מצלמה שכל כך חיכיתי ורציתי. אני רק בטלפונים ולמליון חברות. שעות המתנה! למההההה??? למה זה מגיע לי לעזאזל להתרגז ככה, במקום להנות מהמוצר שלי.
מקומם ממש. לא להתקרב!! תשלמו עוד מאה שקלים ותקנו במקום נורמלי. הזול עלה לי ביוקר.
תגובת החנות:
הלקוח רכש אצלינו בחנות באילת מצלמה עם גימבל מקצועי, ניסה להפעילה והשתמש בה במשך יומיים ואז הגיע לחנות בחולון בטענה שהיא מתחממת בצורה לא סבירה.
נדגיש כי עם המצלמה סופקה בתוך האריזה תעודת אחריות שבה צויין כי האחריות של מצלמה זו היא על ידי מעבדות קאיה מולטימדיה ובכל טענה לתקלה יש לפנות אליהם לבדיקה.
למרות זאת ניסו בחנות לסייע ללקוח ככל הניתן , הוצע לו לשלוח את המצלמה דרכינו לקאיה כשירות טוב אך צויין כי דרכינו זמן הטיפול ארוך יותר, והוצע ללקוח לפיכך שכדאי לפנות אליהם ישירות לנקודה הקרובה לביתו וכך השירות יהיה מהיר יותר דרכם.
לצערינו הלקוח לא ציין איך יפעל ועזב את המקום.
יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לסייע לו והוא טוען שנותן האחריות קאיה לא מוכנים לספק לו שירות ואף התייחסו אליו לא כיאות, חברתינו תערוך בירור מקיף בנושא מול קאיה על מנת לסייע ללקוח לקבל את השירות מהם, נציג השירות שלנו יעקוב אחרי הפניה הזו ויעדכן את הלקוח עד שיקבל מענה ושירות מקאיה.
סיוע ללקוחותינו מול נותני השירות השונים כמחווה שירותית מהווה עבור חברתינו ערך חשוב ביותר על מנת שהלקוחות יצאו מרוצים.

מוצר:
מצלמת אוסמו פוקט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הסנייף הכי טוב ברשת הוא סניף בילו קריית עקרון
הצוות אדיב וסבלני ובראשם מאיר שתמיד נכון לעזור ולייעץ
ראויים להערכה
תודה, שלומית
מוצר:
Garmin vivoactive 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, הספקה מהירה, מלאי רחב של מוצרים נציג מאוד מקצועי...בדוק שיחזור לקנות שוב.תןדה רבה על שירות
מוצר:
ציוד לרשת מפצל לרשת. Cisco
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות סבלני ומהיר של הצוות. כיסוי ומגן זכוכית למכשיר הפלאפון מחיר ממש משתלם!
אני בטוחה אחזור לשם בעתיד.
מוצר:
מגן זכוכית וכיסוי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום רביעי הזמנתי בחנות בסטלה מריס בחיפה שני צעצועים לנכדותי.המוכר ערן היה סופר אדיב ומקצועי (הלוואי כולם היו כמוהו).היום,יומיים אחרי ההזמנה קיבלתי סמס שההזמנה שלי כבר מחכה לי בחנות.
תודה על חווית קניה מעולה,אמשיך לקנות שם וגם אמליץ עליכם.
מוצר:
Animax my glowing unicorn,creative unicorn floor puzzle
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה פשוטה ביותר: מחשב intel nuc התקנת windows 10 באנגלית. מאכזב מאד לקבל התקנה בעברית. לא שמים פס! פעם אחרונה שמזמין שם.
מחחזיר את המוצר לחנות ואצטרך לחכות עוד שבוע. כל הכבוד KSP!!!
תגובת החנות:
הלקוח ביצע אצלינו הזמנת אינטרנט של מחשב מיני NUC, וביקש לאספה בסניף אשדוד מרכז, הלקוח ביקש ששפת מערכת ההפעלה של המחשב הנ"ל תהיה באנגלית.
לצערינו עקב טעות בתום לב של הנציג בחנות הותקנה לו מערכת הפעלה בעברית.
הוצעו ללקוח מספר פתרונות, שינסה בעצמו לשנות את ההגדרות של השפה בצורה פשוטה מאוד במחשב, או שיגיע לחנות ונסייע לו על המקום.
הלקוח ציין כי הוא עמוס בעבודה שלו ואין לו זמן להגיע לחנות שנית וציין גם ששינוי השפה הוא לא מלא, כלומר שמשנים חזרה לאנגלית עדיין זו לא אנגלית מלאה.
על מנת שיצא שבע רצון הוצע לו שנבוא לקראתו בקופון בסך 50 ש"ח לרכישה הבאה בחברתינו כמחווה שירותית הלקוח קיבל זאת.
חשוב לנו מאוד כחברה לבוא לקראת לקוחותינו כשיש סיבה לכך על מנת שיצאו מרוצים וכך פעלנו במקרה זה.

מוצר:
Штеуд ТГС
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים אני קבוע חוזר לסניף הזה במיוחד בגלל השירות והיחס האישי של צוות החנות.בדוק שאחזור לקנות שוב
מוצר:
Sd card 128 gb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הזמנה לא טוב.
הזמנתי רדיאטור לאחר 7 ימי עסקים שלחו לי הודעה משירות המשלוחים שהמוצר יגיע למחרת בין 8-12, בשעות שאין אף אחד בבית בלי לתאם. יום אחרי התקשר השליח ולא היה אף אחד לקבל את המוצר. כעבור יומיים שלחו שוב הודעה מחברת השליחויות שיגיע המוצר באותו היום שבוע שאחרי באותן השעות, שוב בלי לתאם ובלי מספר טלפון של החברה.
כשהתקשרתי לKsp, אחרי 20 דקות המתנה הנציגה מועילה בטובה לתת לי את הטלפון של חברת ההובלות במקום לתקן את הבעיה בעצמה בציפייה שאני אצטרך לחכות שוב בהמתנה למענה.
בקיצור שירות משלוחים גרוע. לא ממליץ. ביטלתי את ההזמנה.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באתר האינטרנט רדיאטור וביקש לקבלו במשלוח עד הבית, הזמנה זו מסופקת ע"י חברת שילוח. הלקוח פנה לשירות הלקוחות שלנו בטענה שניסו לספק לו את ההזמנה ללא תיאום מראש, הנציגה הציעה ללקוח מעבר לבדיקה שלנו את מספר הטלפון של חברת השילוח על מנת שיתאמו את האספקה, ומעבר לזה בבדיקה שערכנו הוצע ללקוח שההזמנה תסופק כעבור כמה ימים וזה גם לא התאים לו והוא ביקש לבטל את ההזמנה וחברתינו דאגה לזכותו כספית זיכוי מלא.
מתן מענה מהיר ללקוחות שלנו ככל הניתן מהווה כלי חשוב עבורינו כחברה על מנת שהלקוחות יצאו מרוצים.

מוצר:
רדיאטור ‏16 ‏צלעות Gold Line ATL2016T גולד ליין
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי עם מחשב תקול לסניף לאחר איתור התקלה
שידרגתי ללוח מעבד זכרון
השירות היה מעולה מהטכנאי בשם טל
איש אדיב, ונתן הסבר.
מוצר:
לוח מעבד זכרון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ונעים, המוכר היה ממש נחמד והייתה רכישה מצויינת בהמלצה של המוכר!! תודה רבה!!
מוצר:
סוויצ׳ר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס ושרות גרועים של המוכר אין ספק לצערי שלחנות הזו אני לא אחזור וחבל מאוד .
תגובת החנות:
צר לנו על הרגשת הלקוח, אך נדגיש כי על דלת החנות יש שילוט ברור עם שעות הפתיחה והסגירה, כמו כן מידע זה גם משוקף באתר שלנו עבור כל לקוחותינו.
הבוקר נציג החנות הגיע מעט מוקדם יותר מהרגיל על מנת לטפל בדברים שוטפים של החנות, הלקוח ניצל זאת ונכנס לחנות פיזית למרות שזה היה לפני שעות הפתיחה ודרש לקבל שירות ולרכוש מכשיר סלולר, נציג החנות שיקף לו שהמקום סגור כעת על פי השילוט על הדלת, אך הלקוח סירב לצאת, ורק אחרי מספר בקשות הוא נאות לצאת וחזר לאחר שעת הפתיחה ואכן רכש את המכשיר שביקש ודרש שנדביק לו את מגן המסך על המכשיר מה שאנו לא נוהגים לעשות כלל וזו הסיבה שמגן המסך לא הודבק.
אנו מאמינים בשקיפות ושירות הגון אך לצערינו יש לקוחות שמנצלים זאת לרעה.

מוצר:
סמסונג A30
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כבר כמה מוצרים דרך האתר או דרך החנות, אספקה יחסית מהירה, מחירים נוחים.
בדרך כלל גם אין תור גדול בסניף של ראשון לציון מערב והאיסוף של הזמנה מהאינטרנט מתבצע מהר.
מוצר:
משקל מטבח Beurer KS19BLK
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מספר חלקי מחשב דרך האינטרנט בעלות של כמה אלפי שקלים עם שליח עד הבית. המשלוח הגיע באיחור של מספר ימים בודדים אבל זה עוד נסבל. אחד הרכיבים היה תקול מההפעלה הראשונה וגם זה עוד ניתן לקבל בכל זאת קורה שמוצר חדש מגיע תקול מהיצרן. לצורך הטיפול בבעיה נאמר לי להביא את המוצר לאחד מהסניפים, ניגשתי לסניף הקרוב לביתי והבאתי את המוצר לנציג שבסניף (הנציג דניס אגב היה נחמד מאוד) ונאמר לי שהטיפול הוא עד 10 ימי עסקים. נכון לכתיבת חוות דעת זאת עברו 7 ימי עסקים ועדיין לא קיבלתי חזרה את המוצר. הסיבה בגינה אני התאכזבתי מאוד מהחנות היא שלא קיבלתי כל עדכון לגבי המוצר או הבעייה וזה מאוד מאכזב לגבי מוצר חדש לגמרי שלא עבד מהרגע הראשון. בנוסף התקשרתי לדבר עם נציג (וכן צריך להמתין זמן רב לנציג) לגבי עדכון שאמר שיחזור אליי במהלך היום ויעדכן אותי מה שלא קרה. לסיכום באופן אישי אני מאוד מאוכזב מחוית הלקוח שקיבלתי ציפיתי ליותר מאחת החברות היותר גדולות וותיקות בתחום המחשבים.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באתר האינטרנט מספר חלקים להרכבת מחשב נייח שבחר להרכיב בעצמו ולקבלם באמצעות משלוח עד הבית.
כאשר קיבל את החלקים, שם לב שיש תקלה בלוח האם, ולכן הביאו לסניף הקרוב אליו לבדיקה, כפי שציין הלקוח נאמר לו שהטיפול הוא עד 10 ימי עסקים ועל פי תיעוד שברשותינו הוא קיבל מענה לפנייתו תוך 9 ימי עסקים כלומר חברתינו עמדה במה שהובטח ללקוח.
נדגיש כי הלקוח פנה אל שירות הלקוחות כפי שציין וקיבל מענה עוד באותו היום שיקבל זיכוי כספי מלא על החלק התקול על פי בקשתו מנציגתינו.
שקיפות מול לקוח מתן מענה מהיר ככל הניתן ואמינות מהווים ערכים חשובים מאוד לנו כחברה על מנת להוציא את לקוחותינו מרוצים.

מוצר:
לוח אם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך אפליקצייה טלפון אלחוטי. בהודעת סמס קיבלתי שאני יכול לקחת את המוצר בסניף נתניה קרית השרון שממנו הזמנתי איסוף . הגעתי לסניף ב11:00 ביום שישי אשר היה נעול מבפנים כאשר בתוך החנות היו 5 אנשים עם עובד אחד ומחוץ לחנות חיכו עוד 4 . כשלקוח שקיבל שירות פתח את הדלת כדי לצאת , רציתי להכנס אך עובד לא אישר למרות שאמרתי שכבר שילמתי ובאתי לקבל את הקופסה בלבד למרות זאת הוא ביקש להמתין רבע שעה בחוץ כי הוא רצה להתפנות .הדלת שוב ננעלה.עזבתי את המקום. אין לי טענות לעובד ,אנחנו בני אדם . הטענות הן כלפי מנהלה , למה לא דאגו לעובד נוסף כדי להעיל את השירות ? בזמן אחרון איכות השירות בksp מאוד ירד . הקטינו את הסניפים וכמות העובדים ויחד עם זאת הגדילו מבחר .
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באפליקציה מכשיר טלפון אלחוטי וביקש לאספו בסניף ק.השרון כאשר הגיע לאסוף את ההזמנה באותו רגע עובד החנות היה צריך לצאת לדקות ספורות מה שגרם ללקוח להמתין כ 5 דקות לכל היותר עד שהוא יחזור.
נדגיש כי חשוב לנו מאוד לספק מענה ושירות מהיר ויעיל ככל הניתן לכל לקוחותינו.
אנו מודים ללקוח על הפידבק, נעשה הכל על מנת לשפר את השירות לשביעות רצון לקוחותינו שחשובה לנו מאוד כחברה

מוצר:
טלפון אלחוטי - motorola
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 בשמים בתאריך 26.12.2019.
עד היום לא קיבלתי את הבשמים .שלחתי מייל ואמרו שזה בחברת שליחויות . היום חייגתי שוב פעם ואמרו לי ברוב חוצפתם שאספתי .
מיותר לציין שאין עם מי לדבר שם .יש נציג שלא יודע לתת שרות . ושביקשתי לדבר עם מנהל הוא אמר לי שזה אפשרי רק על ידי מייל .
בטוח שלא אחזור לקנות במקום שלא נותן מענה ללקוח .ואי אפשר לקבל תשובות עיניניות .ממש אכזבה .מיותר לציין שההפתעה שהיתה עבור אשתי כבר לא הפתעה
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באתר האינטרנט 2 בשמים וביקש לאספם בנקודת בוקסיט הקרובה לביתו. לאחר מספר ימים פנה לשירות הלקוחות וביקש לדעת סטטוס הזמנה, הנציג שיקף לו שעל פי אתר בוקסיט ההזמנה נאספה כבר, הלקוח הופתע וטען שלא אסף אותה ולא ידוע לו על מי מטעמו שאסף אותה בשמו.
מבירור שערכה חברתינו מול בוקסיט התגלה כי עקב טעות באתר האינטרנט שלהם נרשם שהחבילה נאספה והיא עדיין ממתינה עבור הלקוח אצלם. כמו כן הם לא שלחו ללקוח הודעה לבוא לאסוף מסיבה זו.
חזרנו אל הלקוח וסוכם כי יגש לאותה נקודה עם תעודה מזהה ומספר המשלוח ויקבל אותה על מנת שיצא מרוצה. ובשיחה נוספת אליו הוא אישר שהוא קיבל אותה.
לאור העיכוב באספקה והרגשת הלקוח הנובעת מכך, הוצע לו שנבוא לקראתו במחווה שירותית ונעניק לו קופון לרכישה הבאה אצלינו על מנת שיצא שבע רצון, הלקוח קיבל זאת.
מתן מענה מהיר ללקוחות ככל הניתן , ולבוא לקראתם במידת מהווים ערכים חשובים מאוד בחברתינו על מנת להוציא את הלקוחות מרוצים.

מוצר:
בושם versace ו בושם davidoff
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות יוצא מן הכלל. רכשתי מחשב נייד בסניף דיזנגוף סנטר, נציג המכירות בן פקירי הקדיש זמן רב עבורי ודאג שאצא מרוצה, הן מבחינת המחיר והן מבחינת השירות.
מוצר:
מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר, התקשרתי לוודא שההזמנה התקבלה אחרי שלושה ימים ונאמר לי שרק יומיים לאחר הרכישה אישרו לי את זה, כל זה אחרי 21 דקות שאני ממתינה על הקו שנציג יענה לי!!! ענתה לי נציגה לא סימפטית בלשון במעטה, מאוד לא נחמדה וחסרת סבלנות, לאחר כשבוע התקבלה הודעה במייל שההזמנה שלי בשעה טובה מוכנה ויוצאת לדרך, יום אחרי קיבלתי SMS שזה הגיע לנקודה שלא בחרתי ואני לא יכולה להגיע אליה, התקשרתי לשירות ושוב אחרי המתנה של כחצי שעה!!!!!!!! ענה לי נציג שכל רגע שם אותי על המתנה והלך לשאול שאלות, אמר לי אני משתתף בצערך ואין לי מה לעשות, ביקשתי לבטל את העסקה ושישלח לי מייל שזה מה שקורה ומזכים אותי באופן מלא! כמובן שהוא לא עשה את זה, התקשרתי שוב ואחרי המתנה לשם שינוי של רק כשעשר דקות דיברתי עם נציגה נוספת ואמרתי לה שאני מבקשת שישלחו לי אסמכתא של זיכוי במייל! כמובן שגם היא אמרה לי אין בעיה אשלח וגם את זה לא קיבלתי.
השירות הכי נורא שקיבלתי בחיי!!! זמני המתנה מטורפים, נציגים לא נחמדים, לא מקצועיים ומשקרים! אני עד עכשיו מחכה לזיכוי שלי, לאסמכתא או לסימן כלשהו מהם, לא הראו לי שום נכונות לשמר אותי אלא רק לנפנף אותי. פשוט בושה.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה אצלינו באתר האינטרנט מנורת לילה לילדים וביקשה לאספה באמצעות שירות בוקסיט.
לאחר מספר ימים פנתה אלינו לשירות הלקוחות כי קיבלה הודעת SMS שהחבילה ממתינה לה בנקודה אחרת של בוקסיט, ולצערינו לא איפשרה לנו לבדוק מה הסיבה ודרשה לבטל את העיסקה מיידית ולזכותה.
נערכה בדיקה מול בוקסיט לפני שאושר לזכותה ומבדיקה זו עלה כי עקב עומס חריג מאוד על הנקודה הספציפית החליטו בבוקסיט לשלוח את אותה חבילה לנקודת איסוף אחרת שלהם על מנת לא לעקב את הלקוחה, מה שלא תלוי בנו כלל.
מאחר והלקוחה סירבה להמתין לבדיקה זו, ולאחר הבירור אושר לזכותה כספית זיכוי מלא על פי בקשתה.
חשוב להדגיש כי חברתינו עשתה הכל על מנת לסייע ללקוחה על מנת שתצא מרוצה.
במקרים חריגים חשוב לנו מאוד להיות קשובים ללקוחותינו ולסייע להם ככל הניתן על מנת שיצאו שבעי רצון, כך נהגנו במקרה זה.

מוצר:
מנורת לילה VAVA BABY LIGHT
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי IPAD באתר שלהם, אחרי חודש שלם בו לא הגיבו לפניותיי לגבי מועד קבלה, ואחר שכבר חייבו אותי, הודיעו לי שאבד המשלוח. אני עדיין מחכה להזמנה. ממליץ להמנע מלהזמין מהם.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו באתר האינטרט אייפד וביקש לקבלו באמצעות שליח עד הבית. הזמנה זו מסופקת באמצעות חברת שילוח. לאחר חודש פנה אלינו הלקוח לשירות הלקוחות בטענה כי המוצר לא סופק וחברת השילוח לא יצרה איתו קשר.
בבדיקה שערכנו התברר כי עקב תקלה לוגיסטית בחברת השילוח המוצר אבד, ועל מנת לא לעכב את הלקוח שלחנו עבורו מוצר נוסף דרכם.
יצרנו קשר עם הלקוח, הוא עודכן שנשלח מוצר חדש נוסף, וקיבל מענה אחרי בדיקה מול חברת השילוח שהמשלוח יסופק ובשיחה נוספת מולו אישר שסופק.
כמו כן לאור זאת שהלקוח המתין לאספקה מעבר לזמן שהתחייבנו הוצע לו קופון לרכישה הבאה אצלינו כמחווה שירותית על מנת שיצא שבע רצון, הלקוח מעוניין בקופון זה.
סיוע ללקוחות ככל הניתן , מתן מענה מהיר ופתרונות במקרים חריגים מהווים ערכים חשובים אצלינו על מנת שהלקוחות יצאו מרוצים.

מוצר:
IPAD 12.9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רבותי.
אחרי הזמנה הגיעה תוך 3 ימים בלבד. כל הכבוד.
תזמינו מזגן רק עם התקנה (למשל, מזגני אלקטרה רק דרך אלקטרה) , KSP לא מתקין רק מוכר באריזה! !!
תצטרכו לחפש טכנאי מזגנים פרטי.
שרות מענה טלפוני ארוך.
מוצר:
מזגן עילי Electra Platinum WiFi Inverter 170 12100BTU
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מסך 34 בסניף נתיבות. איגור מוכר מספר אחד. ייעץ באהבה ומקצועיות. בדק איתי את המסך וראה שהוא תקין, נתן חוויה של בית ממש. אשכרה חבר טוב.
מוצר:
LG
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מזעזעת. הזמנתי אוזניות והוספתי את אופציית המשלוח מהיר בתוספת 30 ש"ח, בשעות הצהריים קיבלתי הודעה שהמשלוח נארז ומוכן לאיסוף על ידי השליח. המשלוח היה אמור להגיע בין השעות 18 עד 21, קיבלתי הודעה בשעה 22:30 שהשליח בדרכו אליי אך כמובן שסתם חיכיתי והוא לא הגיע. בבוקר לאחר פעמיים שהמתנתי כשעה למענה של השירות לקוחות התאיישתי וביקשתי לבטל את ההזמנה.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין אצלינו אוזניות באתר האינטרנט שמסופקות במשלוח מהיר שמגיע באותו היום. למחרת פנה אלינו לשירות הלקוחות וטען כי המשלוח לא סופק באותו היום, הנושא נבדק מול חברת השילוח ונציגה שלנו חזרה אליו והציעה לו אספקה במועד אחר, אך הלקוח החליט שלא להמתין ודרש לבטל את ההזמנה, וחברתינו דאגה לזכותו כספית.
מתן פתרון מהיר ללקוח במידת הצורך מהווה עבורינו ערך חשוב על מנת להוציא לקוחות מרוצים.

מוצר:
אוזניות beats by Dr Dre powerbeats
56789
10
11
12
13
14
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.