דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
3.85
ציון ממוצע
400
חוות דעת בשנה האחרונה
2637
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
10
0
12
3 חודשים אחרונים
31
0
35
6 חודשים אחרונים
68
0
64
שנה אחרונה
284
1
115
כל הזמן
1898
22
717
נמצאו 2637 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יופי של שירות, יצאנו מרוצים מאוד.
מחירים הוגנים, אספקה מהירה תוך שבוע.
מחשב מצוין, כפי שרצינו
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאיציק מK S P תודה על השירות המצוין והיוצא דופן אין מילים שימי צופי מחכה לקנייה הבאה...
הגעתי לסניף מרכז העיר בירושלים וקיבל אותי בברכה ועזר לי מאוד בבחירת המחשב הנייד.
מוצר:
לנובו 530S
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ביום רביעי אחר הצהריים וביום ראשון בצהריים המוצר כבר הגיע לסניף מאוד מרוצים מהשירות המהיר את המוצר עדיין לא פתחנו
מוצר:
EF-772
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות בחנות היה חיובי
לאחר הקניה אף אחד לא מכיר אותך ההמתנה בטלפון אין סופית ומנתקים את הטלפון בפנים
קניתי מחשב עם ווינדוס לא חוקי
תגובת החנות:
הלקוח רכש בחברתינו מחשב נייד DELL שמסופק עם מערכת הפעלה מקורית -WIN 10, בעת הקניה המחשב נפתח עבור הלקוח לראשונה כגילוי נאות לבדיקת המחשב. הלקוח פנה אלינו בטענה שטכנאי מטעמו התעסק במחשב שלו וניסה להתקין לו תוכנות ותוך כדי התקנתם לטענתו גילה כי מערכת הפעלה לא חוקית, הסברנו ללקוח שמערכת ההפעלה המקורית שמגיעה מותקנת ע"י היצרן/יבואן ובעת הפעלת המחשב לראשונה היא עולה ובעת חיבור לאינטרטנט מבצעת האקטיבציה של הרישיון מול מיקרוסופוט.
ככל שלטענתו הוא נתקל בבעיה עם מערכת ההפעלה, עליו לפנות לנותן האחריות ואו לתמיכה של DELL בהתאם לתעודת אחריות שסופקה לו באריזת המחשב לקבלת סיוע. לצערנו הלקוח לא קיבל את הדברים וסירב לשתף פעולה.
למרות האמור לעיל, חברתנו העבירה פניה ליבואן בבקשה שיצרו קשר עם הלקוח מ-DELL עעל מנת לסייע בפנייתו.
מוצר:
מחשב נייד דל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה ותיק ובדרך כלל מרוצה מהרשת.היום קניתי טלפון בסניף רחובות [קרית המדע] ונתקלתי במוכר שלא רוצה למכור.עשה טובה גדולה.והתייחס בחוסר חשק מופגן. לארצה להסבירעל המוצר והפעלתו.לידיעתכם
תגובת החנות:
נדגיש כי בחברתינו תודעת שירות גבוהה מאוד, חברתינו מצרה על תחושת הלקוח שהרגיש שהתייחסו אליו בחוסר סבלנות, מבירור שנעשה מול נציג החנות, הסיבה לכך היא שהלקוח חזר על שאלותיו מספר פעמים בשעה שבחנות היה עומס של עוד לקוחות שהמתינו לקבלת שירות.
לחנות זו נכנסים מידי יום מאות לקוחות שרובם הגדול מרוצים מהשירות, למרות שלנציג החנות היה את כל הרצון לתת את השירות הטוב ביותר, הובהר לו שוב שעליו להקפיד על כך.
מוצר:
טלפון סלולרי שיאומי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הסניף בעד הלום מאוייש באנשי צוות מקצוענים בתחומם. קניתי שם כבר 6_7 מחשבים שהוכיחו את עצמם כמתאימים למטרה ועמידים לאורך זמן! ממליץ בחום
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות יוצא דופן על ידי גדי מסניף הרצליה מרכז היחס, האדיבות ומהירות קבלת המשלוח היו יוצאים מהכלל!!
מוצר:
iPhone XR
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ביותר, מוכרים מיומנים שלא מנסים לדחוף כל מיני שטויות שלא צריך ומתרכזים בעיקר. יובל (המוכר) המליץ לי בדיוק את הדגם שחשבתי עליו בבית .
מוצר:
מיקרופון blue snowball
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי במטרה לקנות מארז למחשב. המוכר ניתאי המליץ לי על מארז שמתאים בדיוק בשבילי (מבחינת תקציב וגודל פיזי). יצאתי בהרגשה טובה מאוד במיוחד שיצאתי עם מארז זול יותר ממה שתכננתי לקנות ומתקדם יותר מהדגם שראיתי בבית.
מוצר:
מארז מחשב Antec p110
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון לכבדי שמיעה, הטלפון לא היה מספיק איכותי, שוחחתי עם מעבדת סמיקום היבואן והם אישרו החלפה לאחר שלושה חודשים לדגם חדש ואיכותי יותר.
שירות הלקוחות דאג לקישור מול המעבדה ולמשלוח בצורה מהירה ויעילה.
מוצר:
יונדאי l100 b
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות בסניף ירושלים שבמרכז העיר (קינג גורג)
מקום נחמד. מחירים טובים. מוכרים מקצועיים. איציק עזר לי. ממליץ.
מוצר:
לנובו 330
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פה כמה וכמה פעמים, השירות אחלה, האנשים נחמדים וסבלניים ממש כלפי אנשים כמוני טכנופוביים ומתקשים...
ממליץ בחום על שמואל ואבי הם מדהימים ונחמדים!!!
מוצר:
חלקים למחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות שקניתי רק מתקן לרכב, אני עדיין מרגיש צורך לכתוב חוות דעת חיובית!! שירות אדיב ומקצועי מעל ומעבר למצופה. תודה ליובל שהקשיב והמליץ לי על מתקן שמתאים בדיוק בשבילי! בטוח שאחזור שוב לקניות גדולוץ יותר
מוצר:
מתקן לרכב miracase
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתחיל בזה שאין להם משלוחים נורמליים. לכל היותר שולחים לסניף קרוב שלהם. הגעתי לסניף הראשי בתל אביב, סניף קטן ועלוב עם עובד אחד ותור של אנשים. כמעט שעתיים חיכיתי בתור רק כדי לקבל את החבילה. אנשים שהיו לפני התייאשו ויצאו, אנשים שבאו אחרי ראות את התור והלכו. פתאום, למרות התור הגיעה סחורה, המוכר עזב את הקופנ והלך לפרק את הסחורה. זו הייתה סיטואציה הזויה. אפס תודעת שירות. קניתי באינטרנט לחסוך זמן ומצאתי את עצמי לקוח שבוי ממתין בתור מיאש מבזבז שעתיים על כלום. בושה
תגובת החנות:
נדגיש כי קיימות בחברתינו מספר אפשרויות בהזמנת מוצר, ניתן להזמין את המוצר במשלוח עד בית הלקוח, או להזמינו לאיסוף עצמי באמצעות בוקסאיט, או לחילופין לאספו בחנות הקרובה.
הלקוח הזמין אצלינו מתקן תליה לטלויזה ורמקולים באמצעות האינטרנט, ובחר לאספו בסניף חשמונאים בתל אביב, נציין כי לעיתים בחנות בשעות מסוימות יש עומס של לקוחות, ולכן על הלקוח להמתין כדי לקבל את השירות.
ככל שלא מתאים לו להמתין, יכול היה להזמין את המוצר עד הבית או לבוקסאיט.

מוצר:
מתקני תלייה לטלוויזיה ורמקולים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מצלמת דרך לרכב שלי. אחרי הרבה עזרה והסבר מפורט ועזרה של המוכר איך להגדיר ולהפעיל את המצלמה ואת האפליקציה, רכשתי את הxiaomi mi dash מצלמה פשוט מדהימה. במחיר הכי זול שמצאתי היה ksp.
מוצר:
מצלמת רכב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי בחנות בהר חוצבים ביום שישי ואספתי אביזרים אצל נציג שירות בשם יהודה קוטשנוף ועזר לי מעבר למצופה לפתור בעיה שהיתה לי במכשיר החדש שרכשתי בסניף קינג גורג והיתה תקלה בקליטת אינטרנט אך לאחר מאמצץ והרבה רצון הוא הצליח לפתור את הבעיה. ירבו כמותו בישראל.
מוצר:
מגן מסך
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי משקל של שיאומי מסניף דיזינגוף סנטר בת"א.
המשקל לא עבד באופן תקין, הראה תנודות של - 10-15 קילו בטווח של כמה דקות במשך כמה ימים.
הגעתי לסניף וביקשתי להחזיר אותו, אחרי עשרים דקות של הסברים מה לא עובד במשקל והתעקשות מצידי הם הורידו לי 25% מהערך של המוצר בזיכוי, שירות בזיוני
תגובת החנות:
 הלקוח רכש בחברתינו משקל שיאומי, בחנות בדיזינגוף סנטר, ולאחר שקיבל אותו הגיע אלינו לחנות בטענה שהמשקל תקול, מבדיקה שנערכה בנוכחות הלקוח נראה כי המשקל תקין לחלוטין ולמרות שהמשקל תקין, לאור התעקשות הלקוח להחזיר את למרות היותו תקין הסכימה חברתנון לפנים משורת הדין וכשירות טוב לקבל את המוצר למרות שנעשה בו שימוש. ולאור זאת שחברתנו תאלץ למכור את המוצר במחיר מוזל לאור זאת שאינו חדש יותר, הוצע ללקוח להחזיר את המוצר בזיכוי מופחת, הלקוח אישר זאת.כך שלא ברורה טענת הלקוח כלל.
מוצר:
Xiaomi mi scale
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום להיכנס לרכוש מסניף KSP במודיעין ישפרו, איש מכירות בשם דודו, איש ישר, סבלני, מסביר גם לאלה שפחות מבינים... כיף לחזור ולקנות כל פעם מחדש. חווית קנייה מדהימה ושרות ברמה גבוהה.
מוצר:
מסך ומקלדת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר פעמיים שאני נתקל באטימות והתנערות מצידכם לגבי האחריות על מוצרי גופרו שנקנו אצלכם! אני מגיע ל2 מהסניפים שלכם על מנת לממש אחריות על מוצר שנרכש אצלכם עם תקלה (פגם בייצור בוודאות..) ובסניף נאמר שהאחריות לא מכסה את התקלה! מזל שלא עצרתי שם ופניתי ליבואן שכמובן החליף בלי בעיות! אז מעניין על איזה עוד מוצרים אתם ישר מתנערים מאחריות ומוציאים שם רע למותג! לא ממליץ לקנות אצלכם מוצרים של גופרו..! ובמעמד זה אודה לגופרו ישראל שכן עומדים מאחורי המוצר! איבדתם לקוח!

תגובת החנות:
מבדיקה הפניה של הלקוח נמצא כי הלקוח הגיע עם מצלמת ה-GOPRO ואביזריה לחנות כעבור מספר חודשים לאחר הרכישה ודרש שנקבל את המוצר לטיפול. נדגיש כי בהתאם למצויין בגוף החשבונית הקניה באופן ברור על הלקוח היה לפנות למעבדת השירות מטעם היבואן לבדיקה וטיפול המוצר מולו. לאור בקשת הלקוח, לפנים משורת הדין התקבל המוצר בחברתנו לבדיקה. מאחר ונראה כי ישנו סדק/שבר הוסבר לו שאין חברתנו יכולה להחליף את המוצר ללא אישור של היבואן ונותן האחריות. לכן המוצר הוחזר ללקוח עמו הוא פנה ליבואן לבירור באם הוא מאשר החלפתו למרות הנזק שקיים בו, חברתנו מצרה על תחושת הלקוח.
מוצר:
גופרו 6 בלאק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע!
רכשנו כונן קשיח למחשב, ושילמנו תוספת עבור שליח עד הבית. השליח הגיע לבניין שלנו אבל סירב לעלות לקומה השניה שבה אנחנו גרים. התעקש להשאיר את הכונן אצל השכנים שגרים בקומה מתחתינו ואיים שאם לא נסכים לכך- הוא זורק את החבילה והולך!
בksp ענו לנו באדישות שהם מבררים את העניין מול חברת המשלוחים ושנגיד תודה שהחבילה הגיעה ביום ה-5 מאז ההזמנה.
שום התייחסות לפיצוי על עגמת הנפש שנגרמה לנו, והתנערות מאחריות שלהם על המקרה
תגובת החנות:
חברתינו מצרה על תחושת הלקוחה שהזמינה בחברתינו דיסק קשיח במשלוח. כעבור מספר ימים פנתה אלינו הלקוחה בטענה שהשליח התנהל באופן לא תקין כפי שציינה בפנייתה. על כן חברתנו העבירה פניה לחברת השליחויות לבירור באשר להתנהגותו של השליח כלפי הלקוחה. חברת השילוח השיבה כי השליח יטופל משמעתית והם אף שוקלים את המשך העסקתו. נדגיש כי למרות טענותיה של הלקוחה כלפי חברתנו, נדגיש כי חברתנו עשתה הכול על מנת לסייע לה בטיפול בפנייתה ואף ההזמנה סופקה ללקוחה במסגרת הימים שחברתינו התחייבה לספק את המוצר.בנוסף לכך, כשירות טוב חברתנו יצרה קשר עם הלקוחה וזיכתה אותה בעבור עלות המשלוח של המוצר.הלקוחה הייתה שבעת רצון.
מוצר:
כונן קשיח חיצוני Transcend StoreJet 25H3P 1TB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה קבוע בKSP סניף קינג ג'ורג' . המוכר שמואל דורפמן תמיד עוזר בכיף ונותן שירות טוב. אני קונה מוצרי אלקטרוניקה רק לאחר סקר שוק מקיף וכמעט תמיד המחירים בKSP הכי טובים. גם מבחינת מלאי ומגוון מוצרים הם מובילים.
מוצר:
Creative SBS A350
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר דרך האינטרנט. בהתחלה חששתי קצת הגעתי לסניף קיבל אותי שמואל כנציג המכירות. עזר לי הסביר לי על המכשיר על אביזרים למכשיר והכל בחיוך וטוב טעם. נציג כזה זה ברכה.
מוצר:
Lg q6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אווירה טובה צוות מקצועי ואדיב
ממליץ בחום על החנות
עוזר לי תמיד בכל מקרה עם חיוך
קונה שם מעל 8 שנים וממש מרוצה מכך
אנשיי צוות מעולים
מוצר:
עכבר של רןקט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי כרטיס זכרון איכותי ובמחיר זול, הגעתי ל ksp וקיבלתי את המוצר שחיפשתי במחיר הזול ביותר בשוק ( עשיתי סקר) וכמובן השירות שקיבלתי ( בחור בשם שמואל) היה יוצא דופן.
כמובן שאחזור.
מוצר:
כרטיס
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.