דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים סלולר ומוצרי חשמל (52 סניפים)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
KSP Express LTD.
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בK.S.P ?
2.47
ציון ממוצע
372
חוות דעת בשנה האחרונה
2958
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
5
2
124
שנה אחרונה
132
5
235
כל הזמן
2005
27
926
נמצאו 2958 חוות דעת גולשים על K.S.P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט חנות נוראית במיוחד סניף באר שבע מזרח
המתנה ארוכה בטירוף לפחות 45 דקות בשביל לאסוף מוצר, מייבשים אותך בשמש בחוץ , עובדים מזלזלים ומדברים לא יפה, חווית שירות הכי גרועה במדינת ישראל.
מוצר:
Tefal Easy Fry Classic
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוועה של שרות. לא נתקלתי מעולם בשרות כל כך גרוע.לא להתקרב!
השעון הגיע מקולקל.היחיד במלאי. הלכנו כבר 3 פעמים כדי לנסות לקבל החזר.כל פעם מחכים שעה בחוץ .אין תשובה ואין החזר מהחברה למרות שלקחו את השעון.
נאלץ לפנות למועצה לצרכנות
מוצר:
שעון בייבי ג'י שוק ורוד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם, לפני שבוע ב 11/6/20 רכשתי באתר של ksp 2 כיסויים למכשירי lg 7 , lg8 שקופים במחיר 30 שח ליחידה ובסך הכול 60 שח ועוד שילמתי 22 שח למשלוח. ביקשתי שרות אחרי 3 שלשום ב 15/6/20 בשעה 10.30 בבוקר מתקשר אלי השליח. אמרתי שאני בעבודה והוא השאיר את המעטפה בדואר. כאשר הגעתי ב 16.30 הביתה ופתחתי את החבילה נדהמתי לראות ששלחו לי כיסויים פתוחים ושרוטים. ללא אריזת ניילון ,כלום. רק קופ, באחד והשני שקית פתוחה וקרועה. התקשרתי מייד ושלחתי הודעה שאני מחזיר מיד את את ההחבילה לסניף מתם בחיפה( אני מכפר סבא) נאמר לי אחרי הרבה תכתובות תגיע להמשך טיפול. אז זה המשך הטיפול:
קיבלו את המעטפה פתחו וראו ומיד הוציאו זיכוי לעוד 10 ימים.... אבל רק ל 60 שח. השליחות "עלי" לא רצו לשמוע כלום . זו המדיניות. נרמה אותך ואז גם נעקוץ אותך. יש לציין שאני לקוח מכובד של החברה הזו. אני מתכוון לתבוע אותם ומחפש עוד אנשים שעברו חוויה כזו.
תודה מראש,
רון
מוצר:
כיסוי לטלפון lg 8 - lg7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלכתי לרכוש טלפון מסוג S10 בסניף רמת השרון בסוקולוב 34 בתקופת הקורונה.
חוויית השירות הייתה הגרוע ביותר שחוויתי, כשנכנסתי לחנות אף אחד לא קיבל את פני, כשנגשתי למוכר הוא ציווה עליי בגסות לשים את המסיכה עד הסוף (הייתה מסיכה על פני כשנכנסתי), דרש בתקיפות שלא אזיז את הכיסאות על מנת שאתרחק ממנו כמה שיותר כשבינינו היה מרחק ואף חלון זכוכית.
התחושה הכללית הייתה שהוא פשוט מעוניין שאסתלק משם כמה שיותר מהר ואקח את המוצר. הוא אפילו לא הסביר לי על המוצר. פשוט שאקח את מה שאני צריך ואלך.
בשורה התחתונה, לא ממליץ לקנות שם, שירות כזה לא מגיע לאף אחד, בעיקר לא כשאתה משלם סכומים גבוהים למוצרי סאמסונג.
מוצר:
סמארטפון Samsung S10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מksp לוח אם, בהתקנה הלוח לא עבד אז פירקתי אותו כדי להחזיר - כשניתקתי את הכבל sata המחבר התנתק מהלוח עם הכבל !!! החזרתי את הלוח לksp מת"מ והם שלחו למעבדה - אחרי שבועיים קראו לי לבוא רק כדי להחזיר לי את הלוח ולומר לי ש "אין אחריות על מוצר חדש שהגיע לא תקין" !!! אז על מה כן ? יכלתי באותה המידה לקנות את הלוח הזה בשוק הכרמל...
מוצר:
Asus PRIME H310M-E
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
KSP נותנים אחריות למוצרי SONY רק דרך kaya multimedia (הם לא מציינים את השם שלהם, רק אם אתה חופר באתר של KSP אפשר להבין את זה).

אני רודף אחרי KAYA כבר 3 חודשים בגלל אוזניות תקולות מסוג Sony WH-1000XM3 (התקלה קרתה שבועיים לאחר הקניה) והם לא עונים, לא במייל ולא בטלפון.

הבעיה שאם יש מוצר תקול של Sony זה לא מגיע ל-Sony בשום שלב בתהליך, אם המוצר יצא עם דפקט מקו הייצור, הם ינסו לתקן את זה אצלם במקום להעביר את זה ל-Sony, שזה אבסורד הזוי לחלוטין.

כרגע, הכי חשוב לבדוק שאחריות מוצר ה-SONY שקנית לא מתקבלת מהם, כי הם לא נותנים שום אחריות או שירות.

עדכון:
החלטתי ללכת אליהם פיזית, למרות שאי אפשר לתפוס אותם בטלפון ולדעת מה קורה עם המוצר שלך בהמשך.
האוזניות שלי נמצאות שם כבר חודש שלם! וכל יום הם אומרים שהם יעדכנו מחר...

המעבדה היא חדר אטום בגודל 10 מ"ר בקומה 1- של מוסך מכוניות עצום האפוף בריח אקרילי של צבע ושמנים. בחדר נמצאים שני אנשי אלקטרוניקה נחמדים מאוד שעובדים על המוצרים של Sony.

עדכון 2:
- כצפוי, KAYA הפסיקו לענות לטלפונים והטיפול עבר למועצה הישראלית לצרכנות.
- מסתבר ש-KSP חזרו לאחריות של ישפאר ועכשיו הם מוכרים את אותן האוזניות עם אחריות של ישפאר - כנראה שגם הם הבינו ש-KAYA בעיתיים.

בסופו של יום, אני עדיין לא קיבלתי שום מענה מ-KSP או מ-Kaya Multimedia.

KSP התנערה מאחריות בכל אפשרות שניתנה לה, אפילו שהיא בעצמה לא הצליחה ליצור קשר עם KAYA.

זו הייתה חווית הקנייה הכי גרועה שהייתה לי אי פעם בכל 36 שנות חיי, לא פחות מזילזול והשפלה פושעת בלקוח - זו ההרגשה האישית שלי לפחות.
מוצר:
Sony WH-1000XM3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה סבירה. תמיד יש תור בחנויות של החברה. סה"כ התהליך די מהר. לא תמיד יש במלאי ויש צורך לחפש סניף בעיר אחרת.
מוצר:
מדפסת HP8023
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אתמול לסניף אשקלון וביקשתי לקנות אפל וווש סדרה 5 בסך 1800₪ 44ממ בצבע שחור, המוכר ישר אמר תקחי את הדגם נייק הוא מגיע עם רצועה נוספת - מדגישה שזה מה שאמר. היו עוד דיבורים ביני לבינו שקשורים לשעון. לבסוף ושאלתי עוד פעם האם יש 2 רצועות ענה שכן. לא פתחנו את השעון כי זאת מתנה לבעלי.
בפועל כשהגעתי הביתה היו 2 רצועות של נייק 1- במידה M/L והשנייה במידה S. בפועל לא היה עוד רצועה רגילה פשוטה אלגנטית בצבע שחור שהגעתי מראש לרכוש כשהגעתי למחרת לאותו נציג ציין שאמר שיש 2 רצועות במידות שונות -(לא היה ולא נברא) ,
האשים אותי שאני לא מבינה את בשפה העברית דיבר בצורה בזויה וכל הזמן טען שהוא לא משקר ורק ובסוף הוסיף- מה את רוצה אני בכלל לא איש מכירות אלא איש טכני . יצאתי בבושת פנים מהסניף כאשר השפילו אותי וזרקו לי הערות גזעניות
והכי מגעיל שמנהל הסניף גם אתמול וגם היום היה ליד הנציג אך לא התערב ולא הוציא הגה . הייתי קונה באופן קבוע ברשת אך בטוח שזאת פעם אחרונה !
מוצר:
Apple Watch 44mm
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לאסוף מוצר שנרכש באינטרנט לסניף בקריון, הגעתי ב 10:30 אך הפתיחה ב 1100, המתנתי בסבלנות חצי שעה ליד הכניסה, שתי דקות לפתיחה כבר היו איתי 15 אנשים בתור. אז הגיע זוג עם מחשב נייח ואחד העובדים פתח רק להם והכניס אותם ללא תור...
אותי זה מאוד מרגיז וכמו כן את כל האנשים שהמתינו בסבלנות. אני חושב שההנהלה של KSP חייבת להבהיר לעובדים שלהם לתת שרות שווה והוגן לכם הלקוחות ולא לתת יחס מועדף לחברים של העובדים שלהם. למרות המחירים הטובים אשכקול בפעם הבאה לרכוש במקום אחר.

אגב הזוג הזה לא מא לאסוף או למסור משהו "זריז" הם התחילו לפתוח את המחשב במקום והתעסקו הרבה מאוד זמן.

גם בסניף אחר של KSP קיבלתי יחס מזלזל בקניית מחשב נייד.
מוצר:
Brita Marella
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות בחנות בדיזינגוף סנטר על הפנים, מקבלים אנשים לא לפי סדר הגעתם וזאת כאשר אנשים ממתינים בחוץ המון זמן.
מוצר:
עכבר logitech
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות נוראית ושירות נוראי, פשוט חבל על הזמן ועל הכסף , ממתינים שעה בתור כשמידי פעם אחד מהקופאים מועיל בטובו להגיע לקופה, אל תקנו בקי אס פי זו החנות הכי נוראית שיש
מוצר:
דיסק און קי 32 GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע ביותר אישתי קנתה לי מתנה שעון של גרמין garmin בטעות קנתה לי שעון של (נשים)
חזרנו לחנות להחליף אותו הם לא היו מוכנים להחליף בטענה שפתחתי את המכשיר מה שבטוח שזה הפעם האחרונה שאני קונה
מוצר מהחנות הזו
מוצר:
garmin vivoactive 4s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
*** גרוע ביותר ***
שולם עבור משלוח מהיר עם תאום יום ושעה. חיכנו בבית ואף אחד לא הגיע. גם לא הודיעו שלא באים או שייש עיכוב !!!. לאחר מספר רב של טלפונים לשירות לקוחות הם לא התנצלו וגם לא הודיעו מתי יסופק. אין עם מי לדבר !!! אין אפשרות גם לשוחח עם מנהל - הפקידה מחליטה ופשוט לא שמה עליך. למחרת קיבלנו הודעה שההזמנה מוכנה לאיסוף מהחנות, למרות ששילמנו עבור משלוח מהיר. שוב שיחות עם נציגי שירות הלקוחות ושוב להמתין בבית.
התנהגות מזלזלת וחצופה. לא רוכש מהם בעתיד אפילו לא גפרור.
לא התנצלו ולא ביקשו סליחה !
מוצר:
אייפון 8 פלוס 128 גיגה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

עשיתי הזמנה לפני פסח, שהגיעה עם חוסר: סט סכיני שף, שהגיע באריזה פתוחה ורק סכין אחת מתוך השלוש הייתה במקום. מיד דיברתי איתם, ביקשו לשלוח תמונות, מיד שלחתי. זה היה "בבדיקה" במשך יותר מחודש, ולאחרונה הם אמרו לי שיש להם "תיעוד" (שהם לא מוכנים להציג) המעיד על כך שהאריזה הגיעה אלי "סגורה הרמטית כמו שזה מגיע מהיבואן". זה כמובן לא מה שקרה במציאות. מדובר בחוסר על סך מאות שקלים ועוגמת נפש של שרות.
מוצר:
סט סכיני שף
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יצא לי להזמין מהאתר ומהחנות במספר הזדמנויות,
בכל פעם שנזקקתי לשירות, לא היה עם מי לדבר.
מקרה נוסף בו הזמנתי באתר, המוצר הגיע אלי לאחר חודשיים, ההזמנה בוטלה על דעת עצמם והייתי צריכה ליצור איתם קשר באמצעות אינסוף פניות עד שהמוצר נשלח אלי
ממש לא ממליצה לקנות ברשת.
מוצר:
מטען נייד/ עכבר אלחוטי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה אומנם הייתה פשוטה, אך אחד המוצרים שהזמנתי, הגיע תקול.
על האריזה ובתיאור באתר היה כתוב 40 דקות עבודה.
בפועל בהפעלה הראשונית אחרי 16 שעות טעינה ראשונית (לפי ההוראות בספר ההוראות) המכונה כבתה לאחר 17 דקות.
כשפניתי לKSP כבר יום לאחר ההזמנה, ובכללי כל השבוע שאחרי המוקד שלהם קרס מעומס. כמובן תמיד נאמר לי שיחזרו אליי.
בפועל KSP קרסו, והעדיפו להמשיך לשרת לקוחות חדשים במקום להתעסק בלקוחות קיימים.
שבוע לאחר מכן רכשתי עוד דברים. ודאגתי שזה לא יהיה דרכם.

עכשיו, כשסוף סוף KSP ענו להודעה שלי, הם אמרו שאני צריך לפנות לחברה שאחראית על האחריות.
למרות שאני יצרתי איתם קשר בתוך ה14 ימים מאז קבלת המוצר.
החברה שאחראית על האחריות החזירה אותי לKSP או לחנות שירות.
לא קניתי מוצר חדש כדי לתקן אותו.
מוצר:
מכונת תספורת Babyliss E785ILE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרר Samsung RT38K5010
המקרר משווק על ידי י שלום. השירות לקוחות שלהם מאוד לא מקצועי ומאוד לא מספק, זמני ההמתנה למוקדנית ארוכים מאוד .
זמינות הטכנאים נמוכה ומאוד קשיח בשיחה שהייתה לי עם אחד הטכנאים הבנתי שהוא "בבוקר בראשון לציון ומסיים את היום בטבריה"
כשהטכנאי הגיעה אלי הביתה הוא הגיע ללא כלים הקשיב למקרר לפחות מדקה וביטל את כל מה שאמרתי בצורה גסת רוח.

אני כרגע תקוע עם מקרר שאני לר רוצה ואין לי מה לעשות חוץ למכור אותו בזול ולקנות משהוא אחר

מוצר:
מקרר Samsung RT38K5010
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו ארבעה מחשבים זהים בסניף בילו , לאחר סקר שוק מקיף,שהגיעו קצת לפני סגר הקורונה. שלושה מהמחשבים עבדו מצוין מרגע ההתקנה אבל ברביעי היו בעיות מהרגע הראשון. בעיות זכרון, מסכים כחולים, נתקע בכל פעם אחרי רבע שעה של משחק. החזרנו אותו שלוש פעמים (!)לצורך איתור הבעיה ותיקון. בפעם אחת המחשב היה שבועיים בתיקון ובפעם השניה בערך חודש. נאמר לנו שזה בגלל תקופת הקורונה והעדר כח אדם...חיכינו בסבלנות.בתוך רבע שעה מהרגע שהמחשב חזר הביתה שבו אותן הבעיות.
הילד שעבורו נרכש המחשב חווה עגמת נפש גדולה ואנחנו הוצאנו הרבה כסף ולא קבלנו תמורה הוגנת והולמת.הניסיונות להשיג את שירות הלקוחות עלו בתוהו. אי אפשר לקבל מענה אנושי. דרשנו את כספנו בחזרה וכנראה נאלץ לדרוש אותו בבית משפט כי אף אחד לא טורח לתת לנו מענה. ממליצה בחום להתרחק ולהמנע מרכישה אצל ספק זה. ברגע שמשהו משתבש- פשוט תתקעו.
מוצר:
מחשב נייח 9600kf מעבד אינטל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשו לכם טובה והמנעו מרכישה של מוצרים מהרשת. נכון שהרשת קצת זולה יותר אבל לא תקבלו שום דבר בתמורה מעבר למוצר עצמו.
רכשתי מחשב נייד בכ3500 שקלים לפני כשנה, כבר בשבוע של הרכישה הבנתי שמשהו לא עובד כראוי ופניתי למעבדה. המחשב חזר מהמעבדה לאחר שטענו שאין שום בעיה. התעקשתי והמחשב נשלח שוב - ולבסוף הודו שיש תקלה שהם לא מצליחים לפתור ומגיע לי מחשב חדש.
חשוב לציין שהתהליך כולו לקח מעל לחודש שבו לא היה לי מחשב. לאחר כשבועיים קיבלתי שובר מהחברה (ASUS) שעלי להציג לK.S.P על מנת לבחור לעצמי מחשב חדש מקטגורייה זהה - לא בהכרח שלהם. K.S.P התעקשו שאני יכול לבחור רק את אותו הדגם. אני סטודנט והייתי זקוק למחשב במהירות ולכן לא התעקשתי. לאחר כחודשיים עם המחשב החדש הסאונד הפסיק לעבוד - מאז כמעט ולא ניתן להשיג את KSP. לא במייל, לא בטלפון - רק בפייסבוק וגם זה כל פעם עם נציג אחר שסוגר לך את הפנייה על דעת עצמו. אני זקוק לאישור ההחלפה מצידם על מנת לממש את האחריות והם שלחו קובץ סרוק שחצי ממנו לבן - ומאז מתחמקים.

מוצר:
ASUS VivoBook
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישה של מספר מוצרים, אחד מהם vhv זוג נעליים ריצה לילדים. מיד עם קבלת המוצרים הבחנתי שהנעליים לא יוכלו לשמש את בני משום גזרה צרה שאינה יכולה להתאים עבורו ולא ניתן היה להתרשם מכך בתמונה באתר לצערי. ביקשתי להחזיר את המוצר בעזרת שירות השליחויות של KSP, אולם החברה ציינה כי לא מבצעת החזרות בצורה כזאת ואילצה אותי להגיע פיזית לאחד מסניפי החברה על מנת להחזיר את המוצר בכפוף להחלטת נקודתית של נציג החנות כי לא נעשה שימוש במוצר. הבהרתי כי המוצר הגיע לפני זמן קצר ונמצא בקופסה מרגע הגעתו לביתי, וכי אילו היה באפשרותי להגיע לסניפי הרשת לא הייתי משלמת על שליחות הביתה מלכתחילה. מעבר לעובדה כי אין סניף בקרבת מקום לביתי, הרי שמאילוצים אישיים גם שגרת הקורונה מחייבת אותי להימנע ככל הניתן מהגעה למקומות ציבוריים.
נציגת שירות הלקוחות שהשיבה לי באי-מייל לא טרחה אפילו לתת מענה לפנייתי זו, ואילצה אותי עם כל הקושי והבעייתיות שבדבר לגשת לאחד מסניפי הרשת או פשוט להישאר עם מוצר שאין לי יכולת לעשות בו כל שימוש. כמו-כן, על אף בקשות חוזרות אפילו לא הרימו אלי טלפון, וההתנהלות הייתה באי-מיילים תמציתיים שלא עזרו בשום צורה.
מוצר:
נעלי ריצה לילדים Under Armour FW19 UA PS SUSPEND 3022055-001
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי זוג מברשות שיניים חשמליים באתר והגעתי לסניף נתניה פולג (לאחר קבלת הסמס) לקבלת החבילה.
המתנתי מחוץ לחנות כשעה וחצי לקבלת החבילה באחד הימים החמים יותר של השנה.
התור מנה מספר מצומצם של אנשים אך הצוות בחנות שכלל 3 אנשים לא התאמץ כלל לקצר את התור.
לפני היו שלושה אנשים בתור במקביל שכל אחד מהם היה למעלה מחצי שעה.
כשהפנתי את צומת ליבם של הצוות לזמן הרב שהמתנתי וניסיתי להציע שיהיה נציג אחד למסירת חבילות שאנשים שבאו רק לאסוף חבילה לא ימתינו זמן רב כלכך זה לא עניין אותם כלל.
לשמחתי לא ניתקלתי עד היום בחווית שירות כלכך נוראית.
כשחזרתי למקום העבודה שלי קיבלתי רושם דומה מעוד שני חברים שבאו לאסוף בסניף המדובר.
ממליץ בחום למי שרוכש ב KSP לא לאסוף מהסניף הנ"ל
אני אישית זו הפעם הראשונה שאני רוכש דרך האתר וככל הנראה גם האחרונה.
מוצר:
מברשת שיניים חשמלית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מההתחלה ועד הסוף, החוויה שלי עם KSP היה פשוט מתחת לכל ביקורת. הם מאד טובים בלגבות כסף אבל ברגע שהכסף אצלהם אתה יכול למות מצידם. הזמנתי משהו ולקח יותר משבועיים עד שזה הגיע אלי. ברור שזה ישב להם איפהשהוא כי יומיים לאחר שכתבתי להם הם נזכרו בזה והפריט נשלח. הבעיה שממש אין עם מי לדבר - משאירים הןדעות והם מתעלמים ובטלפון מנתקים. לדאבוני המוצר הגיע פגום והייתי צריך להחזיר אותה וזה סיוט מפני עצמו. לא היו מוכנים פשוט לתת לי זיכוי כי רצו לבדוק במעבדה שלהם. אמרו לי שיקח כמה ימים. אחרי שבועיים בלי עדכון הלכתי לחנות והם הודיעו לי ששלחו את המוצר ליצרן בחו"ל. דרשתי זיכוי וגם אז אמרו שאפשר רק זיכוי לרכישה. הסברתי להם שאני לא רוצה לקנות כלום אצלהם ורק אחרי שעשיתי סצינה הסכימו לתת לי זיכו. רק אלוהים יודע אם זה בכלל יבוצע. כבר חלפו שלושה ימים והכסף עדיין לא אצלי בחשבון. לגבות לקח להם בדיוק שניה. בקיצור בשום פנים ואופן אל תקנו בKSP.
מוצר:
Blue Yeti Microphone
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר דרך האתר של ksp. הכל עבד מצויין עד שניסיתי לקבל שירות לאחר הקניה. כל הניסיונות להתקשר כשלו. באתר מופיע מס' טלפון בלי מענה אנושי. מבטיחים להתקשר בחזרה ועד היום אני ממתינה לזה.. פניה במייל לשירות הלקוחות גם לא זוכה להתייחסות.
בשבילינו הלקוחות השירות טוב נמדד לא רק על-ידי חוויית רכישה. יותר חשוב לנו מה תהיה התייחסות לאחר הקניה, כאשר צצה איזה שהיא בעיה.
לכן אני לא ממליצה לסמוך על זה עם ksp. :-((
מוצר:
מספריים לחייטיםKretzer Solingen 0
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברת KSP. אני מבקש בדחיפות לחזור אלי. ב 06/05/20 ביצעתי רכישה באתר שלכם. לאחר כמה ימים קיבלתי מייל שהמוצר חסר אצל היבואן ולא ניתן לספק אותו לכן אני מקבל זיכוי מלא. עד היום לא קיבלתי שום זיכוי. אני כבר כמה ימים שולח פניות ואף אחד לא חוזר אלי. השירות מתחת לכל ביקורת.
מוצר:
נעלי ספורט אדידס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מודה על זמן, סבלנות ושירות בלתי רגיל לנציג של הסניף בשם אילן שליווה לקוח במקצועיות בתהליך רכישה והסברים מפורטים והתקנה שעשה הבדל ענק
מוצר:
Dell vostro 5590
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.