דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

קי.אס.פי. מחשבים וסלולר (Ksp.Best)

מחשבים וציוד היקפי (פריסה ארצית)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
1-599-555-700
כתובת:
52 סניפים בפריסה ארצית
דוא"ל:
בעלים:
פי.אס.די.אס. יזמות בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר ?
4.14
ציון ממוצע
538
חוות דעת בשנה האחרונה
1914
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
23
0
5
3 חודשים אחרונים
73
0
26
6 חודשים אחרונים
155
0
66
שנה אחרונה
423
1
114
כל הזמן
1380
18
516
נמצאו 1914 חוות דעת גולשים על קי.אס.פי. מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות עם בעיות אינטרנט וחיפשתי ראוטר חדש.
לא ידעתי מה לבחור והמוכר נתן שרות אדיב ומקצועי ומכר לי מוצר שפתר את הבעיה.
שם המוכר היה יעקב
מוצר:
מודם ראוטר kasda KW52285
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי יקיספי בירושלים מרכז נהנתי מהשירות של שמואל מאוד סבלני ואכלתי ממליצה בחום על החנות
מוצר:
A5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איציק מסניף הר חוצבים אחלה בחור דואג ללקוחות בסבלנות ממליץ בחום. תודה רבה
קניתי פלאפון ועזר לי בהכל
מוצר:
סמסונג a8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
,שירות מצויין הוא עזר לי מאוד תודה לאיציק.
איציק מסניף הר מוצבים תודה רבה.
ממליץ בחום.
מוצר:
P9 Huawei
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר לפני כחודש בסניף נשר, אצל בחור בשם יעקב. באתי במטרה למצוא מבשיר פלאפון במחיר טוב שעובד טוב, בלי כל מיני שטויות ותוכנות מוזרות והבחור ישר ידע מה להמליץ. חודש אחרי ואני עדיין ממש מבסוט מהרכישה ומהשירות שקיבלתי ובטוח אחזור לשם גם בקנייה הבאה!
מוצר:
xiaomi A1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות היא חנות נוראית. שירות הלקוחות הכללי הינו נוראי המוקדניות אינן נחמדות כלל וכן צריך להמתין בממוצע כרבע שעה על מנת לקבל שירות. אך זה רק קצה המזלג, שהגעתי לסניף חדרה של הרשת בסך הכול רציתי לקבל את האוזניות החדשות אשר הזמנתי יום קודם לכן. (רק אדגיש שאני הייתי חייב את האוזניות האלה לטיסה לחו"ל ועכשיו אני תקוע בלי אוזניות בטיסה של כ-15 שעות). הגעתי לחנות מוכן עם הכול- מספר הזמנה, תצלום של כרטיס האשראי ותצלום של תעודת הזהות. ביקשתי מהמוכר להביא לי את האוזניות והוא ענה לי באנטיפטיות שהוא לא יכול להביא לי אותן. אני ביקשתי שנית ואמרתי שאני חייב אותן להיום וגם נתתי לו לדבר בטלפון עם בעלת הכרטיס והוא עוד פעם לא הסכים. הוא לא הסביר מדוע ולמה איני יכול לקבל את האוזניות שלי, רק אמר שהוא לא יכול להביא לי את ההזמנה. שוב פעם, עשה זאת בחוסר נחמדות מוחלט. איני ממליץ לאף אחד לקנות בחנות הנוראית הזאת וקורא להחרים את הרשת. כי אני בטוח, שאיני המקרה היחיד.
מוצר:
אוזניות JABRA ELIT 65T
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישת מכשיר מסוג .Mate10 pro נתקיימה בחנות, סניף 'הר-חוצבים', ירושלים
נותן השירות האדיב ונושא המידע הפרטני: "איציק".
לדידי, מומלץ לקיים רכישת מוצרים באחד הסניפים ברשת האמורה
מוצר:
Mate10 pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ספק כח פנימי למחשב מאתר החנות של החברה. לצערי, התאכזבתי כמעט מכל שלב בהליך -

- המשלוח - לאחר ההזמנה ותשלום על משלוח הובהר לי שיש רק טווח שעות מצומצם בו הם יכולים להגיע לפתח תקווה - אחת מהערים המרכזיות והגדולות בארץ, וגם הוא - רק בשעות הצהריים, כך שנדרש ממני לדאוג להימצא בבית במהלך שעות עבודה על מנת לקבל את המשלוח. מגבלה שלא תוארה טרם הרכישה.

- בשירות הלקוחות אמרו שלא מאפשרים לי לקבל התקנה לספק במעבדה שלהם, גם לא בעבור תשלום נוסף, מאחר ולא רכשתי במקור את המחשב דרכם, כך שנאלצתי להרכיב אותו בעצמי. לאחר החלפת הספק על סמך כל ההוראות הרשומות והפעלת המחשב מחדש עלה ריח שרוף וגיליתי שכל הכוננים הקשיחים שהיו מחוברים למחשב הפסיקו לתפקד.

- יצרתי קשר עם טכנאי מחשבים שהגיע אלי, בדק ואישר את הבעיה בספק ונאלצתי לשלם הן על שירותיו וכן לרכוש כוננים חדשים, להתקין מחדש את מערכת ההפעלה ולהתמודד עם מידע שאבד.

- החזרתי את הספק לחנות, שם אמרו שייקחו אותו לבדיקות במעבדה. לאחר כשבוע יצרו עימי קשר ואמרו שהמוצר נמצא תקול וכי מאפשרים לי להחליפו במוצר חלופי או לקבל זיכוי. בחרתי בזיכוי.

- החברה סירבה לקחת אחריות כלשהי על הנזק שנגרם מעבר, או אף להעביר את הספק התקול לבדיקה אצל היצרן כפי שביקשתי, גם לאחר הצגת מכתב חתום מהטכנאי שאישר את הבעיה. היחס מהם - הן פנים אל פנים והן בתקשורת כתובה הרגיש לי מאוד לא נעים עד מעליב, כשוב ושוב מעבירים אותי בין צינורות התקשורת השונים.

כך בשורה התחתונה - רכישה שהיתה אמורה להקל בכך שתגיע אלי ישירות הביתה ולהיות מורכבת במהרה עלתה לי בזמן רב, צורך בשיחות רבות עם שירות הלקוחות של החברה והגעה פיזית לסניף, נזק כלכלי רב ואובדן של מידע חשוב לי. היחס מצד החברה הרגיש רחוק מאמפתי ולעיתים אף מזלזל.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוח, אך חשוב לציין שאין הדברים מדוייקים.
הלקוח בחר לבצע הזמנה לספק כוח איכותי של חברת CORSAIR הידועה במוצריה האיכותים... המוצר סופק לו בהתאם למתחייב ע"י חברתנו ובהתאם לאמור בתקנון החברה.
כעבור זמן מה, יצר הלקוח קשר עם חברתנו וטען שהרכיב את הספק במחשבו וכתוצאה מכך נשרפו לו הדיסקים, הלקוח הביא את הספק לבדיקה ומבדיקת הספק נראה כי אכן הוא תקול בסבירות גבוהה מהרכבתו הלקוייה. לבקשת הלקוח כי יבדק הספק עם מספר דיסקים קשיחים, נמצא כי הספק עבד עם מספר דיסקים והוא כלל לא גרם לתקלה לאף אחד מהדיסקים למרות טענות הלקוח. חברתנו פעלה בהתאם לתנאי האחריות והציעה ללקוח ספק כוח חדש ואו זיכוי כספי מלא.
מוצר:
ספק כח אקטיבי ומודולארי Corsair 650W 80 Bronze CX650M
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות ממש טוב. הגעתי לבחור קוראים לא איצק בהר חוצבים היה ממש מקצועי ונחמד. תודה.
מוצר:
Asus x542
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה מהיר ולעינין עונים על כל השאלות בתחום, עובדים מקצועיים ופשוט כיף שם. תודה.
מוצר:
Xiaomi spot earphones
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ להימנע מקנייה אצל קיי אס פי. מסתבר שזמני האספקה הם בגדר המלצה. 1-2 ימי אספקה הפכו לשישה ועוד לא רואים סוף. מרגע ההזמנה והלאה ההתנהלות היא מול 2 מוקדנים, אחד מהם בקושי מדבר עברית. אין נגישות למנהל/הנהלה אלא רק במיילים שהם לא משיבים עליהם.
תגובת החנות:

צר לנו על תחושת הלקוח שנובעת מעיכוב נקודתי בהגעת החבילה לסניף, במעמד איסוף החבילה נציג החנות התנצל בפני הלקוח על העיכוב,
חברתנו מספקת עשרות אלפי חבילות במגוון שיטות שילוח לנוחיות הלקוחות ותוך עמידה בזמנים שהוגדרו מראש.
נכון שלעיתים מתרחשות תקלות אשר מובילות לצערנו לעיכובים

מוצר:
ברברי לונדון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טוסטר אובן בסניף ירושלים מרכז ממליצה בחום על החנות ועל השירות של שמואל. להגיע רק לסניף ירושלים מרכז.
מוצר:
Hem117
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין, אדיב ומקצועי. הגעתי לסניף הר חוצבים לרכוש מחשב נייד וכונן חיצוני. התלבטתי בין שני מחשבים 9560 Dell XPS 15 ו- Asus Zenbook Pro UX550VE ולאחר עזרה רבה של איציק רכשתי את הזנבוק במחיר מצויין. תודה!
מוצר:
Asus Zenbook Pro UX550VE-BO060T
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לסניף "אשדוד מרכז" במטרה לקנות משקל אדם דיגיטלי, אלכס מוכר בחנות, ייעץ לי וכיוון אותי לצרכי מה הכי טוב בשבילי, תוך מקצועיות רבה, מוכר מאוד סבלני ואדיב.
קיבלתי שירות מדהים.
מוצר:
משקל אדם YUMMAI MINI SMART
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רשת שאינה זולה כלל. שרות לקוחות מהגרועים שיש. פועלים בשיטת קנה ואל תחזור ולא משנה מה יהיה. מי שרוכש אצלם מוצר כאילו שם את כספו על קרן הצבי. ממליץ בחום להתרחק כמו מאש מהרשת ומהסניף במודיעין לבטח.
נרכש מובייל ומגן מסך , ע"י אשתי, מגן מסך שהותקן ע"י הסניף במודיעין. כעבור יומיים המכשיר נפל מגן המסך התנתק מהמסך מה שלא אמור לקרות. מסך נסדק/נשבר והמענה מהחנות היה ותקשיבו ותקראו הטב : " המגן מסך של וואווי הוא מאג גרוע " אבל זה לא נאמר ברכישה - כמו שאמרתי שלם ולך זו השיטה.
התנערות מאחריות הפכה לשיטה ורשת ksp היא חלק מתרבות זו. לא להתקרב. לא להתקרב.
תגובת החנות:
צר לנו על תחושת הלקוחה, אך דבריו אינם נכונים בעליל.
יש להדגיש כי בעת הרכישה כלל לא נאמר לרוכש בחנות שהמגן מסך של הוואווי גרוע שכן הלקוח לא היה רוכש אותו מלכתחילה אם היה נאמר לו דבר כזה !!!
הלקוח מציין שהמכשיר נפל לו וכתוצאה מכך נגרם הנזק לתצוגה ולמגן הזכוכית, הגיוני שיקרה הדבר כאשר המכשיר סופג מכה מנפילה...
כך שלא ברור על מה הוא מלין. הלקוח דרש שחברתנו תדאג להחליף את התצוגה שנשברה במכשיר על אף שהוא הפיל את המכשיר,
הוסבר ללקוח שאין חברתנו אחראית לנזק שנגרם למכשיר כתוצאה מנזק שהוא גרם, לכל היותר ניתן לספק לו מגן זכוכית חדש.

מוצר:
Huawei mate 10 light
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין, עובדי הסניף מאוד מקצוענים לפני מכירה בודקים האם המוצרים מתאימים. מחירים נמוכים. אהבתי. תודה על שירות!
מוצר:
F310
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה . צוות עם יעדה ורוצה לעזור
המחשב היגיע בזמן . מרוצה 100-% תודה
מוצר:
Lenovo 520
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה של שירות אנשים מקסמים עוזרים לך כול מה שהיתי צריך אם עזרו לי ממומלץ בחוםםםםם
מוצר:
asas rog strix gl703vm
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טוסטר אובן בסניף ירושלים מרכז העיר.ממליצה בחום על החנות ועל השירות של שמואל.להגיע רק לסניף ירושלים מרכז!!
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
Hem117
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לksp בהר חוצבים באתי לקנות מכשיר סלולארי, לא היה לי כיוון ואיציק עזר לי לבחור את המכשיר הכי טוב במחיר שרציתי והסביר לי בסבלנות על המכשיר והדליק אותו ובדק שהכל בסדר ושהמכשיר תקין.
מוצר:
Xiaomi note5a
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה מאוד על השירות במרכז העיר בחור בשם שמואל עזר לי והמליץ לי בסבלנות על המוצרים של החנןץ
מוצר:
סלפי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לחנות קי אס פי הר חוצבים כדי לקנות מחשב נייד לאחר שהתיעצתי אם יהודה בשירות אדיב סבלני ומיקצועי רכשתי חחשב דל
מוצר:
דל וסוטרו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי היום מכשיר huawei p9. קיבלתי שירות מעולה מבחור בשם איציק.היא ממש נחמד, הסביר יתרונות ועזר לעדכן את התוכנות.פשות מצויין!!!
מוצר:
Huawei P9 32gb titanium gray
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לסניף הר מוצבים קיבלנו שרות מאיציק נתן יחס מעולה ושירות פצצה דאג לכל הצרכים
מוצר:
טלפון נייד
מוצרים נוספים הנמכרים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
חוות דעת של מוצרים פופולריים בקי.אס.פי. מחשבים וסלולר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר