
מקסימים יש להם שירות מצויין מאוד נהניתי מחווית הקניה הרבה מבחר ממליצה בחום.... תודה רבה רבה!

מקסימים יש להם שירות מצויין מאוד נהניתי מחווית הקניה הרבה מבחר ממליצה בחום.... תודה רבה רבה!

מוצרים מהרמה הראשונה, מחירים הוגנים מאוד, שירות מקצועי, זמינות לשאלות ובירורים ומשלוח שהגיע אלי תוך 3.5 ימי עסקים. תודה רבה!

שירות אדיב, מקצועי ובמחירים הוגנים. צוות המקום קשוב, סבלני ויודע להתאים את הכלי הנכון לצרכי הלקוח. רכשתי שני פסנתרים מעולים, במשלוח באותו היום עד הבית! ישר כוח

רכשנו פסנתר חשמלי לילדה, קיבלנו ייעוץ והמלצות מקצועיות שהותאמו לפי תקציב וצורכי הילדה, בחנות יש מבחר גדול של מוצרים וחברות. מחירים מעולים וצוות מקצועי.

שירות מעולה, צוות מקסים ומקצועי מאוד! אווירה נעימה מחירים טובים מאוד וחנות מהממת ומלאה בכלי נגינה איכותיים ומהמובחרים. מומלץ מאוד

הגעתי לחנות בהמלצת חברים. עוד מהשיחת טלפון הבנתי שמדובר במקצועניים. קיבלנו שירות מצויין ומחיר הוגן.

הגעתי עם הרצון לקנות פסנתר לכבוד יום הולדת ה18 שלי בהתחלה לא היה לי מושג איפו להתחיל אבל הצוות היה מאוד סבלני ואפילו המליצו לי ונתנו לי להתנסות וכל זה בלי לדבר על המחרים שהם די זולים ביחס לחנויות האחרות בסביבה ממליץ מאוד ממליץ מאוד לכל מי שמתעניין ברכישה של כלי מוזיקה

היום 2.ספטמבר 2024 ביצעתי קנייה טלפונית של אורגן יאמהה בחנות דיברתי עם הנציג אביב שהיה מאוד נחמד ושירותי הסביר לי על המוצר בטלפון מעל 15 דקות מכיוו שאני מחיפה לא הייתי בטוח בכלל שאני אקנה בטח באזור המרכז אך רק בגלל אביב החלטתי לקנות ולהמתין לשליח עוד כמה ימים מגיע לבחור בהחלט שאפו על שירות יוצא דופן תודה

רכשתי פסנתר חשמלי, השירות היה מעולה, העובדים היו אדיבים. הסבירו לנו על המוצר והמחירים נוחים.

ממליצה בחום, שירות מקצועי ואדיב. קניתי פסנתר חשמלי הגיע תוך יום מהרכישה בהובלה עד הבית, בצורה תקינה ויש עליו גם אחריות.

שירות אדיב ונעים , מחירים זולים מאוד ביחס לשוק ומוצרים איכותיים. חוויה אמיתית לכל חובב מוזיקה.

את האמת חששתי להזמין בחנות כי ראיתי כל מיני תגובות... אבל המחיר היה זול יחסית לכל החנויות אז הלכתי על זה, והופתעתי ממש!!! קודם כל, משו כמו חצי שעה אחרי שסגרתי את ההזמנה דרך האתר כבר התקשר אלי אביב ונתן שירות בסבלנות ממש! יותר מאוחר התקשרתי לוודא שהם ראו את ההעברה שביצעתי להם וענה לי נציג נוסף שאמר שהוא מיד מכין את הגיטרה למשלוח, יום וחצי אחרי זה אביב כבר הגיע ברכב והביא את הגיטרה ובמשך כל הזמן הזה הכל היה באדיבות ובמאור פנים העובדים נתנו שירות פצצה והמחיר הכי זול בזאפ, באמתי שלא הבנתי מאיפה הגיעו התגובות המלוכלכות שקראתי... ממליצה ממש על החנות גם במחיר ובעיקר בעיקר בשירות!

רכשתי פסנתר חשמלי KAWAI CA59, נתנו לי שירות מעולה והמוכר עזר לי לבחור את הפסנתר הנכון עבורי. מה שעוד יותר הפתיע זה שסגרתי את העסקה בשישי ב-14:00 ממש בסגירה והפסנתר הגיע כעבור 3 שעות!!! בהחלט שירות VIP וגם המחיר היה זול מהמתחרים. ממליץ בחום

המחיר הכי זול שיש השירות מאוד טוב מאוד מרוצה מדיאז והפסנתר מאוד איכותי יחס מעולה .

שרות מעולה בקניה ניתן על ידי צוות מימון ומקצועי אחריות על המוצר בבית העסק עצמו איכות מוצר מעולה

הגעתי ל"דיאז" לרכוש פסנתר חשמלי. החנות מחזיקה פסנתרים חשמליים מהפירמות המובילות בתחום, ולכן היה מאוד נוח להשוות על המקום איזה מהכלים יהיה הכי מתאים עבורי. (בשונה מחנויות נגינה המחזיקות רק 2 או 3 פירמות). הצוות היה מאוד אדיב ועזר לי בבחירה. החנות מחזיקה גם ציוד נלווה באיכות טובה, כך שבנוסף לפסנתר קניתי סטנד איכותי, כיסא, אוזניות ועוד. המחירים הם בין הזולים בארץ. אחזור שוב ללא ספק.

חנות מוזיקה מעולה עם מבחר רחב מאוד. אנחנו קונים המון מהם בתחומי מוזיקה שונים ותמיד מרגישים חוויה טובה מהעובדים שתמיד עוזרים וממליצים ומקשיבים. ממליצה מאוד !

נכנסתי לחנות מאוד נעימה, עמדתי והסתכלתי על הפסנתרים ומיד הציעו לי עזרה. תוך כמה שניות כבר מצאתי עצמי מנגן ובוחר פסנתר נהדר לקנות! המחיר הוגן בהחלט, והאנשים היו אדיבים מאוד, תודה רבה!

מחירים מעולים ומוכרים מקצועיים ביותר! מקום מומלץ שווה ללכת לבקר ולהתרשם . עשו לי סט אפ מקצועי במקום.

קודם לפני הכל, אנשים מדהימים. בפעמים הבודדות שהייתי צריך עזרה או מידע הם פשוט נתנו מכל הלב, ורואים שהלקוח ממש חשוב להם. בהחלט בהחלט אזמין מהם שוב בהמשך.764382yɹɦʮ

חנות מומלצת, השירות בחנות היה מצויין, והמחיר הכי טוב ביחס לחנויות האחרות. תודה רבה !

חנות מומלצת ביותר יעוץ, אדיבות , סבלנות, בייחוד עם מתבגר ניתן לנו שירות מצוין מומלץ

Here is the translation of your text into Hebrew: קניתי מיקרופון מהם, מיקרופון R�de. הם לא היו ברשותם והציעו לי מיקרופון אחר ועשיתי את הטעות לקבל אותו. המיקרופון ששלחו לי היה עם צליל חלש. בדקתי באינטרנט ויש המון תלונות על זה. היו לי מיקרופונים אחרים במערכת שלי (Blue Yeti, Shure) והם עבדו בצורה מושלמת. פניתי אליהם. הייתה לי צורך לפנות אליהם מספר פעמים לפני שהם טרחו לענות. הם שינו את הביקורת שלי לטענה ש"אני לא אוהב" את הצליל של המיקרופון במקום "הוא חלש מדי". שאלתי אותם מספר פעמים להחליף אותו. אני לא משנה לי לשלם יותר, אבל רציתי משהו שעובד. הם אמרו שישלחו מישהו לקחת את המיקרופון כדי "לבדוק אותו". הם קיבלו את המיקרופון ושאלתי אותם להחזיר לי את הכסף. פניתי אליהם מספר פעמים למענה. כבר עברו מעל שבוע, הם לא טרחו לענות לי, הם שמרו על הכסף שלי ויש להם את המיקרופון שלהם. הישארו רחוקים מחנות זו. אין להם אמינות.
הלקוח רכש מיקרופון ,אחרי שהוא שוחח בטלפון עם איש מקצוע ובדק את ההמלצה שלנו והחליט שהמיקרופון מתאים לו. ברגע שהלקוח טען שהוא לא שבע רצון מהמיקרופון , וזה לא משנה כיצד אנחנו מגדירים את הטענה שלו, תיאמנו איסוף של המיקרופון על מנת לבדוק אם הוא תקין או מקולקל. המיקרופון הגיע לחנות לפני ארבעה ימים הלקוח לא עונה לטלפון , התקשרתי מספר רב של פעמים וביקשתי ממנו במייל להתקשר לחנות , במקום לענות בכדי לקבל שירות ולקדם את הפתרון הוא בוחר לכתוב ביקורת שלילית בזאפ ולשלוח מייל עם הכפשות. נאחל לו בהצלחה

חנות מומלצת, מבחר רחב מאוד ושירות טוב, ענו והסבירו על כל שאלה בסבלנות ואכפתיות, מחירים הוגנים

חנות לעניין. מגוון רחב, שירות בגובה העיניים, ישרים מאוד, עם מחירים נוחים . אפשר לסמוך עליהם ולהתייעץ וגם לקבל את המוצרים בדרך הכי נוחה. הזמנתי מספר מוצרים מהם, וזכיתי תמיד ליעוץ הרצוי מהאיש הנכון בחנות. מעולם לא הייתי במקום, אבל מרגיש כאילו כן. הזמנתי לאחרונה כלי נשיפה אלקטרוני, וקיבלתי אותו באותו יום, במספר התשלומים שרציתי . מומלץ בחום לקנות אצלם ולקבל יעוץ ! אור.