
הזמנו מדיח מהאתר, לא קיבלנו בכלל מיילים מהם לאחר ההזמנה. לאחר מספר ימים התקשרו ושאלו אם נרצה לשדרג ליבואן רשמי מאחר ועלות ההתקנה עבור יבואן מקביל תהיה 250 שקלים וגם השדרוג ליבואן רשמי יהיה בתוספת של 250 שקלים. הסכמנו לשדרוג ליבואן רשמי, אציין שעדיין לא קיבלנו מיילים מהם. כשהמדיח הגיע ראינו שהגיע המדיח מדגם אחר למרות שלא עדכנו אותנו על החלפת הדגם בשיחת הטלפון של השדרוג ליבואן הרשמי. היום הגיע המתקין של היבואן הרשמי להתקין ואמר שזה לא מדיח של יבואן רשמי ולכן ההתקנה תעלה 250 שקלים! הם עדיין בודקים ואמורים לחזור אלינו עם תשובה וביניים יש לנו מדיח מחוץ לאריזה לא מתוקן... ולפי האתר שלהם הדגם שהגיע אלינו בכלל לא קיים ביבואן רשמי אצלם!!
מייל לאחר הזמנה נשלח אוטומטית ללקוח אלא אם כן הוא הכניס כתובת שגויה,בשיחה לתיאום האספקה המתאמת הסבירה לגביי ההתקנה ואז עלו שאלות לגביי היבואן הלקוח קיבל את 2 האופציות רשמי ומקביל עם כל המידע אך בחר לקחת את הרשמי לכל יבואן מקט משלו לכן מן הסתם שיקבל מקט שונה והלקוח ראה את המקט בהזמנה ,מתקין שהגיע מהיבואן ניסה לדרוש כסף אך לאחר שהלקוח עדכן אותנו טיפלנו בזה והמדיח עודכן ללא תשלום אין אנו שולטים באנשי השירות של היבואן אך אנו פה לאורך כל הדרך עבור הלקוח יש להדגיש כי המדיח מותקן בבית הלקוח ללא תשלום סתם רצון של אנשים טובים לרשום דברים רעים גם כאשר קיבלו שירות וליווי לאורך כל הדרך!!























