דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים ניידים (ראשון לציון)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קל דיגיטל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בנייד נייד ?
3.47
ציון ממוצע
121
חוות דעת בשנה האחרונה
1208
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
10
0
3
3 חודשים אחרונים
14
0
13
6 חודשים אחרונים
35
0
24
שנה אחרונה
75
0
46
כל הזמן
982
3
223
נמצאו 1208 חוות דעת גולשים על נייד נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתור לקוחה מרוצה אני מממליצה על נייד נייד, קניתי לפטופ של לנובו מיד טיפל בי לירון מהתמיכה התכנית שנתן שירות מקצועי, אמין מהיר ואדיב... מומלץ בחום
מוצר:
Lenovo ThinkBook 13s i5-256-8GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד של אסוס, טיפל בי מייק מנייד נייד. השירות היה מקצועי מאוד ואדיב .
מייק עזר לי לבחור את הדגם המתאים ביותר, במחיר הוגן.
ממליץ מאוד.
מוצר:
Asus Vivobook 14 Pro F412DA R3-256-8GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי הצעות מחיר למחשב נייד במספר מקומות הפסקתי לחפש לאחר שפגשתי את מייק מנייד נייד בראשון לציון. בסבלנות רבה הסביר לי על מחשב שמתאים לי לפי נתונים שהצגתי לו ורכשתי את המחשב.
מוצר:
לנובו איידיפד 15.
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות יוצא מן הכלל! סבלנות, הוגנות, יחס מעל ומעבר!
בתור אחת שלא מבינה בתחום, קיבלתי הרגשת ביטחון מלאה.
מוצר:
מחשב ASUS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב מסוג Lenovo ThinkBook ואני חייבת לציין לשבח את השירות והעזרה של מרדכי ברגע שנתקלתי בבעיה במחשב!
ביצע את עבודתו באופן מקצועי ושירותי!
אין ספק שאחזור לקנות בחנות רק בגללו!
מוצר:
Lenovo ThinkBook
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך נציג בשם יואב,חייבת לציין את האדיבות, המקצועיות והשירותיות של יואב.
ביקשתי דחוף את המוצר ותוך שעה זה כבר חיכה לי במחסני החברה.חייבת לציין שיואב המליץ על המוצר-והוא מעולה! גם המכשיר וגם יואב:)
תודה רבה על הכל,אין לי ספק שאמליץ לאחרים גם לרכוש ממכם.
מוצר:
Lenovo FLEX 15 Premium I3-256-8GB נייד מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עבדתי מול יואב זהבי,בחור סופר מקצוען ואמין ניסה באמת לתת לנו את הטוב ביותר ואף התאמץ להוריד את המחיר התאים את המחשב בדיוק לצרכים שלנו...עם אדם כזה אשמח לעבוד שוב וכבר נתתי את שמו למספר אנשים שרוצים לקנות מחשבים אם כבר קונים מחשב רק דרכו גם גם הץנהלות הוגנת ואדיבה וגם מחיר הוגן
מוצר:
lenovo flex 15 premium
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הקנייה היה מהיר וידידותי, בעזרת נציג סבלני והמחשב הגיע מהר.
לצערי המחשב הגיע תקול. רכשתי את המחשב עם אחריות.
הגיע שליח לאסוף את המחשב, הערה שלא עידכנו אותי כשהמחשב הגיע לחברה או יצא ממנה ולא פרטו את התקלה.
כאשר המחשב חזר הוא עדיין היה תקול כניראה שהייתה תקלה יותר נרחבת( והאשמה אינה מוטלת על נייד נייד)
החברה הסכימה להחליף לי את המחשב והצמידה לי את נציג המכירות שטיפל ברכישה הראשונית שלי.
הוא טיפל במקרה באדיבות ובהתחשבות על אף אי הנוחות שחוויתי והמחשב שלי הוחף לדגם אחר יותר יקר שמתאים לצרכים שלי.
לכן בסה"כ חווית השירות הייתה טובה מנציגי השירות והתמיכה.
יכול להיות ראוי לעדכן את הלקוח בהגעת המחשב לחברה, טיפול התקלה ומועד השלחיחה בחזרה ללקוח.
מוצר:
dell insprion 14.1 2 in 1 16GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב. הזמנתי 2 לפטופים וקבלתי 1 ועכשיו רודפת אחריהם לגבי השני. שירות גרוע ביותר.
מוצר:
מחשב נייד lenovo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כנראה שזו פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה מחשב באינטרנט/או אצל מישהו שלא מכיר . קניתי את הלפטופ של LENOVO מבחור בשם מייק , הובטח לי עט מיוחד של LENOVO וגם אנטיווירוס לשנה במתנה , המחשב הגיע ללא האנטיווירוס וללא העט , אומנם העט נשלח אחר כך בנפרד וקיבלתי אותו , לגבי האנטיווירוס , לקח לי יותר מ 6 אימילים התכתבות עם הבחור בשם מייק עד ששלח לי מספר מפתח לאנטיווירוס שבסוף מתברר שנתן לי רק לשבועיים במתנה, בנוסף אמרו לי ומזל שהשיחה ביני לבין מייק הראשונה הקלטתי אותה , הוא אמר לי בוודאות שיש לי 3 שנות אחריות של LENOVO והשירות בבית הלקוח , וכך רשמו בחשבונית , אבל כשפניתי ללונובו לבדוק ( אחרי ששמתי לב שהמחשב תאריך יצור שלו היה ב 10/2019 ואני קניתי אותו ב 20/12/2020 והאחריות עליו נגמרה ) נאמר לי מלונובו אחרי בדיקה מעמיקה שלהם שהמחשב נקנה מארצות הברית ישירות ואין עליו אחריות בכלל , ורק אם המקום שממנו קנית ייתן לך אחריות משלו . אם רק עכשיו קניתי והם לא חוזרים אלי למרות מילים וטלפונים , אז איך בעוד שנה שנתיים כשבאמת נצטרך אותם , אני הולך לבית משפט לתביעות קטנות על מנת שיקחו את המחשב בחזרה .
מוצר:
LENOVO FLEX 6 14 PREMIUM 2-IN-1 15-512-16GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות נפלא ומהיר מייק היה שרותי ומקצועי המליץ על מכשיר שתואם את מה שרציתי מוללץ מאד.
מוצר:
Lenovo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!
מועד אספקה לא קשור למה שכתוב בחוזה. תשובות מתחמקות.
לא להתקרב אמרתי? אומרת שוב ושוב
מוצר:
לנובו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לחנות נייד - נייד על מנת לרכוז מחשב נייד, עזר לי איש מכירות בשם יואב.
מהרגע הראשון ניכרת המקצועיות, הרבה הידע ובנוסף, אדיבות, נימוס ומתן שירות ברמה הגבוהה ביותר.
יואב התאים את הרכב המחשב בדיוק לצרכי, בדק מלאי וזמני אספקה ונתן מענה לכל השאלות.
אחזור לקנות בחנות זו.
זוהי דוגמא לשירות אשר גורם ללקוח חווית קניה טובה ואיכותית
יישר כח!
מוצר:
Lenovo IdeaPad 3 15IMH05 Touch
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה ומקצועי. נתנו לי את כל הפרטים האפשריים ועזרו לי לבחור את המחשב הנייד הכי מתאים לי מבחינה טכנית ומבחינת תקציב. השרות שקיבלתי ממייק איש המכירות היה נפלא !!!
מוצר:
Lenovo business v series
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נוראי!!!!
בבקשה תקראו את זה על מנת לחסוך לעצמכם עוגמת נפש
הגעתי לחנות ביום שישי על מנת לרכוש מוצר(פשוט כי אני לא אוהב לבצע רכישות באינטרנט). הנציג שטיפל בי, עידן, הציע לי מחשב שענה על הצרכים שלי והסכמתי
לקנות אותו. בעת הקנייה (04/12/2020)הוא אמר לי שבגלל שבאתי ביום ששי ואנשי המעבדה כרגע לא נמצאים והם צריכים לקנפג לי את המחשב אז הוא יהיה מוכן תוך שלושה ימים ויגיע אליי ביום שלישי ע"י שליח. יום שני (07/12/2020)הוא מתקשר אליי ואומר לי "שומע, יש בעיה עם המשלוח של המחשב שלך מחו"ל!!!!! והוא יתעכב בארבעה ימים. (אזכיר ואומר שבעת הקנייה הוא אמר שהמחשב נמצא. "נשארו לי שלושה מחשבים אחרונים מהסוג". כך הוא אמר...)
אני ממתין ארבעה ימי עסקים, מחכה אפילו יומיים אקסטרה ומתקשר אליהם בסוף היום השלישי(16/12/2020). ברוך השם לאחר שלוש שעות שאני מנסה להשיג אותם
אומר לי הנציג שזה שוב מתעכב ומבטיח לי שביום שני(21/12/2020) בשעה שתים עשרה בצהריים המחשב אצלי עם פיצוי.
מגיע יום שני וכמובן שהמחשב לא מגיע ושוב שלוש שעות על הטלפון.
היום זה ה -22/12/2020 ניסיתי להתקשר אליהם ולקבל מענה משעה שלוש בצהריים ולא חזרו אליי והנה סוף היום אני בלי מחשב, בלי הכסף שלי ועם פיגור של שלושה שבועות בעבודה(המחשב הוא לצרכי עבודה...)




תגובת החנות:
לצערנו חלה אי הבנה בצפי האספקה עקב מחסור מלאיים של היבואן הרשמי, הלקוח עודכן בעיכוב האספקה על ידי הנציג שעזר לו לרכוש את המוצר, אכן נאמר ללקוח כי ביום ו' אין טכנאי שיכול לעזור בתפעול מוצר חדש אך זה לא קשור לאספקה, בתקופה זו אנו חווים עומס של פניות ואנו מתנצלים בפני הלקוח כי חש שלא נענה באופן מהיר מספיק, לרשות הלקוח עומדת זכות ביטול ההזמנה, אך נעשה הכל על מנת לזרז ולשפר עבורו את החוויה.
מוצר:
Asus vivobook 15 PRO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מחש נייד בכ6000 שח. המחשב די מההתחלה היה נתקע אבל שום מענה מהשירות או התמיכה שלהם (למרות אלף הודעות במרכז ההודעות.
גם כשהגעתי לשם אישית - התנערו מאחריות.
לא מספקים שירותי מעבדה -אלא שולחים למעבדות חיצוניות חסרות אחריות.

*** לא להתקרב ***
יודעים רק לקחת כסף. שום שירות מעבר לזה
תגובת החנות:
הלקוח רכש מחשב נייד של Dell בעל אחריות רשמית ולכן הופנה למעבדת השירות לקבלת אחריות שכולל טכנאי מקצועי של Dell שמגיע עד לבית הלקוח תוך יום עסקים, נדגיש כי במידה ולקוח שלנו זקוק לתמיכה טכנית שאיננה כלולה בתנאי האחריות גם לאחר פקיעת תוקף האחריות אנו תמיד שמחים לעזור, צר לנו על התחושות נשמח לעזור בכל דבר אם יפנה אלינו שוב
מוצר:
מחשב נייד DELL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עונים לטלפון. מוכרים גם שלא מתאים לצרכים שלך רק כדי למכור. ביטלתי את העסקה טרם אספקה ובכל זאת דרשו ממני קנס של 25% מהתמורה תוך הסתמכות על סעיף בתקנון
תגובת החנות:
הגולשת ביצעה הזמנה על מחשב מקרוסופט ללא יעוץ מצד נציגנו, בעת האיסוף טענה כי "גיסה" הלין בפניה שבסכום זה הוא יכול לקנות 2 מחשבים וטען בשפתו ש"עבדו עליה", למרות ניסיונותינו לתקן את הרגשתה המוטעית לרבות הצעה לשנות הזמנה, היא החלה להתפרע מהסיבה שבעת הסגר לא אפשרו לה להיכנס לחנות, ללקוחה יש את ניידו הישיר של חן הנציג שעזר לה, אך היא איננה עונה לפניותיו. בשל חוסר שת"פ ומטעמי זמן, נאלצנו להעביר את הזמנתה לביטול ולזיכוי חד-צדדי, אנו בנייד נייד מחזיקים במלאי למעלה מ200 דגמים שונים של מחשבים ניידים ונייחים שזהו היצע המחשבים הגדול בישראל
מוצר:
נייד מייקרוסופט סורפייס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים מההתחלה ועד הסוף.
התקשרתי, ביקשתי הצעת מחיר למספר מחשבים, מייק כיוון אותי לפי הצרכים שלי, שלח לי הצעות שונות. רכשתי את המחשב ובאותו היום נסעתי לאסוף אותו. השירות ממייק ומלירון מעל ומעבר.
מוצר:
לינובו ביזנס 14'' I7 512 16GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת. המכשיר שהוזמן סופק באיחור של שבועיים - תירוצים לחץ, קורונה וכו' ואם לא די בכך במקום המכשיר שהוזמן הגיע מכשיר מדור קודם. איש אינו בטלפון וגם התכתבויות ממושכות בעניין ודרישה להחזר כספי בשל ההבדל אינה נענית. בקיצור התרחקו כמו מאש
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה ואישרה אותה בטרם קיבלה את המוצר, לאחר בדיקה הסתבר שקיבלה את הדגם שלגביו אישרה הזמנה, אך לטענתה התכוונה להזמין מק"ט אחר שמחירו יקר ב500 ש"ח, לאור הבלבול הוצע לה להחליף לדגם שרצתה בתחילה או לקבל הנחה סמלית על הדגם שברשותה, הלקוחה העדיפה להישאר עם מה שהזמינה ולקבל הנחה, אנו מצטערים על התחושות ונמשיך לעשות את מירב המאמצים בכדי לספק את השירות ההוגן ביותר.
מוצר:
Lenovo ThinkPad X1 Carbon 8th Gen
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא משנה מה אל!! תקנו מהם
שירות נוראי לא שולחים אישור קניה במייל לא זמינים
אני רודפת אחריהם ללא מענה כבר שבוע
העיקר את הכסף מהחשבון משכו אבל את המוצר לא נתנו!
בהצלחה לי
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה באתר ללא אישור תשלום, בשל עומס פניות הזמנתה עברה לתיאום יום למחרת וזאת בטרם בוצע כל תשלום על ידה, לצערנו הלקוחה לא אישרה ההזמנה, במיוחד בתקופה זו אנו בנייד נייד חוזרים לכולם לפי התור ומשתדלים להעניק את השירות האיכותי ביותר לכולם, אנו מצטערים אם מישהו נפגע ונמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לתגבר בכוח אדם ומלאים של מחשבים ניידים בכדי לספק את השירות הטוב ביותר
מוצר:
לפטופ לנובו טינקבוק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ובחור בשם עידן התאים לי בדיוק את הלפטופים שהייתי צריך ! מחיר מעולה שירות מדהים
מוצר:
Lenovo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הכי טוב שחוויתי מוצרים איכותיים מתכנן לקנות עוד מחשב ממליץ לכולם מייק בן אדם מדהים נותן יחס חם ועונה בדיוק על הדרישות
מוצר:
NX210 כונן גיימינג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע !!
הזמנתי מחשב אונליין שהופיע באתר שקיים במלאי
וזמן אספקה של 1-2 ימים
לא ניתן להעביר אמצעי תשלום באתר, נציג אמור
ליצור קשר לטענתם ביום העסקים הבא.
המתנתי 10 ימים ומשלא יצרו קשר התקשרתי אני ונציגה
טענה כי יחזרו אליי בהמשך היום. כמובן שגם זה לא קרה
והיום אנחנו כבר שבועיים אחרי.
הימנעו מחנות זו, בזבוז זמן משווע
תגובת החנות:
בימים אלו אנו בנייד נייד עומדים מול גל עצום של פניות, מלאי המחשבים שלנו הוא הגדול והמגוון בתחום ואנו עושים מאמצים רבים בכדי לספק מענה מהיר ופתרונות איכותיים ככל האפשר לכלל לקוחותינו, נדגיש כי לקוח אשר חש כי לא קיבל מענה מספיק טוב לרשותו מס' דרכי התקשרות נוספים למענה מהיר ויעיל מנציגי המכירות שלנו שישמחו לעזור ולספק מענה מהיר בכל פניה. אנו פתוחים לקבלת קהל בכל יום בין השעות 9:00 ל18:00 נשמח לראותכם.
מוצר:
מחשב נייד Dell Precision 3551 PM-RD33-11993
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביזיון.
זלזול בלקוח, לא עומדים מאחורי ההבטחות שלהם - להתרחק! עדיין מחכה למחשב שיגיע.. :(
הזמנתי מחשב -היה לי חשוב שיגיע ביום מסויים ולפי זה בחרתי את דגם המחשב. הובטח לי שיגיע תוך יום-יומיים (גג 3 ימי עסקים) עם שליח - כך גם מצויין בקבלה כמובן.
בפועל-שלחו את המחשב בדואר ישראל ולא עם שליח - לאחר בירור מייגע הבנתי שצפוי להגיע לסניף הדואר ולא אלי הביתה! והמחשב לא מגיע פי 2 מזמן ההתחייבות שלהם (כבר כולל 2 סופ"שים)..

נייד נייד מאשימים את הדואר ומסירים מעצמם אחריות (לא מצליחים להבין שלי כלקוח זה לא מעניין התירוצים האלה - אני קניתי אצלם בגלל זמן ההספקה אליו התחייבו) ולא מנסים למצוא פתרונות.
מאוד לא קל לתקשר איתם. יש מוקד טלפונים עם בנות ש"משאירות הודעה" שאף אחד לא קורא או עושה איתה משהו.. בוואטסאפ הם עונים בסוף היום ואם מתחננים אז הם מועילים בטובם וחוזרים בשיחת טלפון אחרי כמה שעות ואז "בודקים" ושוב נעלמים.
כמובן שחשוב לציין שהשיחה עם השירות לקוחות (מרדכי) - מאוד לא נעימה, עם מנטרה חוזרת שאין מה לעשות זה אשמת הדואר (שלא נאמר לי ששולחים בדואר בשיחת מכירה - מי שולח מחשב בדואר בימינו?) כמובן שאציין שאיני גר ביישוב נידח.. 20 דק' מהמשרדים שלהם..

אני ממש מרגיש מתוסכל בסך הכל רציתי לשמח את אמא שלי.
לפני שקניתי וודאתי עם הנציג שהמחשב לא יתעכב בגלל עומסים (שראיתי בביקורות נוספות פה שזה התירוץ שלהם) ותשובתו הייתה שחד משמעית - "יגיע תוך יום-יומיים."

ועוד יותר מתסכל - שהם לא מתנצלים בכך שגורמים בעיות גדולות ללקוח שצריך מחשב ואין עם מי לדבר על זה.

ביקשתי לבטל את ההזמנה כי המחשב לא מגיע ואני חייב מחשב - רציתי להזמין מספק אחר. יום שלם מרחו אותי עד שנגמר היום ולא איפשרו לי לבטל - ואז נגמר השבוע ואני תקוע ללא מחשב (כי לא אקנה בידיעה שהם לא יבטלו לי את המחשב).

ממש חבל. ככה להתנהג ללקוחות. מציע לא לקנות דרכם, לא שווה את המבצעים שלהם..
אני מקווה שמתישהו יגיע המחשב ושהוא באמת יהיה חדש (כי גם ביקורות כאלה ראיתי עליהם פה.).

תגובת החנות:
בימים אלו כל התחומים עומדים מול גל עצום של פניות, מלאי המחשבים שלנו הוא הגדול והמגוון בתחום ואנו עושים מאמצים רבים בכדי לספק מענה מהיר ופתרונות איכותיים ככל האפשר לכלל לקוחותינו, נדגיש כי לקוח אשר חש כי לא קיבל מענה מספיק טוב לרשותו מס' דרכי התקשרות נוספים למענה מהיר ויעיל מנציגי המכירות שלנו שישמחו לעזור ולספק מענה מהיר בכל פניה. אנו פתוחים לקבלת קהל בכל יום בין השעות 9:00 ל18:00 נשמח לראותכם.
מוצר:
מחשב נייד ASUS VIVOBOOK
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד הגיע עם מסך לא עובד..לקח לי מספר ימים להשיג שירות לקוחות שיחזרו אלי לטפל בבעיה..אין עם מי לדבר.
בהמשך בקשתי העתק חשבונית מס אני כבר חודשיים מבקש בשירות לקוחות וווטסאפ מייל ואף אחד לא חוזר..כאילו רכשתי מאיזה חנות מיסתורית

לא הייתי מתקרב לחנות זאת
תגובת החנות:
בימים אלו אנו בנייד נייד עומדים מול גל עצום של פניות, מלאי המחשבים שלנו הוא הגדול והמגוון בתחום ואנו עושים מאמצים רבים בכדי לספק מענה מהיר ופתרונות איכותיים ככל האפשר לכלל לקוחותינו, נדגיש כי לקוח אשר חש כי לא קיבל מענה מספיק טוב לרשותו מס' דרכי התקשרות נוספים למענה מהיר ויעיל מנציגי המכירות שלנו שישמחו לעזור ולספק מענה מהיר בכל פניה. אנו פתוחים לקבלת קהל בכל יום בין השעות 9:00 ל18:00 נשמח לראותכם.
מוצר:
Lenovo
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.