דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

נייד נייד (NayadNayad)

מחשבים ניידים (ראשון לציון)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קל דיגיטל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בנייד נייד ?
3.97
ציון ממוצע
123
חוות דעת בשנה האחרונה
932
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
7
0
2
3 חודשים אחרונים
19
0
13
6 חודשים אחרונים
43
0
19
שנה אחרונה
91
0
32
כל הזמן
783
3
146
נמצאו 932 חוות דעת גולשים על נייד נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לנייד ניייד כדי לקבל הצעת מחיר לדגם Lenovo מסויים, דיברתי עם נציג בשם מייק שבירר את הדרישות בצורה מקצועית והיציע לי חלופה זולה משמעותית, שעדיין עולה על הדרישות שלי. הרושם מהשיחה היה חיובי מאוד.
הגעתי למרכז הפצה בראשל"צ לביצוע רכישה במקום. כיוון שביקשתי התקנה של מערכת הפעלה, וגם כי התהליכים במרכז הם לא כל-כך יעילים, ההמתנה בסניף הייתה קצת ארוכה, אך עובד בשם חן ניסה בכל הכוח להנעים עבורי את ההמתנה והיה מאוד שירותי ואדיב.
מוצר:
Lenovo Thikpad E480
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו שני מחשבים לחברה שבה אני עובד.
אילון עזר לנו מההתחלה - בתחילה בהתייעצות ולאחר בקנייה.
ממליץ מאוד להיעזר בו.
בהתחלה הייתי מאוד מכוון למחשב מסוים אבל אילון עזר לי להגיע להחלטה והכווין אותי למחשב שנתן לי את התמורה הכי טובה במחיר טוב.
מוצר:
מחשב נייד לנובו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נייד נייד , לא להתקרב !!
חיפשתי מחשב נייד לריכשה וכבר בשיחה הראשונה שלי מול נציג מכירות הומלץ לי על מחשב שיתאים לצרכים שלי, אני האמנתי לו ובאותה שיחה ביצענו רכישה .
לאחר קבלת החשבונית ראיתי שהרבה מהנתונים שנמסרו לי ע''י הנציג אינם נכונים ! מזל שהשיחות מוקלטות ואני יכולה להעביר את זה הלאה .
לאחר הרכישה ושלל הטעיויות שנעשו ע''י הנציג קיבלתי את המשלוח באיחור כמובן ושוב , לא הגיע פריט נוסף שנרכש באותה הזמנה .
מאותו יום אני מתקשרת למוקד עשרות פעמים , משאירה פניות, מחכה המון !! וכלום , אפחד לא חוזר.
שירות מחריד, ללא ספק לא הייתי ממליצה לאפחד . מול החברה הזו לא ניתן להתנהל , מזל ש;יש חוק במדינה וגוף משפטי להעביר לו את הנושא.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה ביום ג' וקיבלה ביום ה' תוך 2 ימי עסקים למרות התחייבות ל3 ימי עסקים, ביום ה' בערב(מחוץ לשעות פעילות) התקשרה לקבלת עזרה בהפעלה ראשונית ואכן חזר אליה נציג ביום א' בשעה 11:37 על מנת לעזור לה בהפעלה וליישר קו עם מס' שאלות שהיו לה, אנו מצטערים על שחשה כי לא נענתה באופן מיטבי בשיחה עימה הבטיחה שתתקן את הביקורת, נדגיש כי אנו משתדלים תמיד לספק שירות איכותי ומהיר, פעילות המוקד הן בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל18:00
מוצר:
מחשב נייד 13- 128 lenovo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאורך כל הדרך טיפל בי איילון שהיה קשוב, סבלני, מקצועי ונתן שרות מעולה. איילון היה זמין כל הזמן- בטלפון ובמייל, וענה על כל השאלות שלי (והיו לי הרבה).
השרות נהדר- המחשב הגיע תוך כמה ימים עם שליח עד הבית. התלבטתי לגבי שני גדלים של מסך (זה מחשב לצורכי עבודה ויש לגודל המסך משמעות) איילון הציע לנסות ולהתרגל לפני שאקח החלטה ושאם יש צורך ההחלפה תתבצע עם שליח עד הבית.
השרות מרגיש כמו בארצות הברית שם התגוררתי עד לא מזמן.


מוצר:
Think pad lenovo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב ובזכות איילון הרגשתי קנייה בטוחה וליווי מצויין אני לא מבין גדול במחשבים אך הוא דאג להסבר איכפתי ומצויין בהחלט ממליץ לעבור בחנות.
מוצר:
hp250
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכירת מחשב ללא אחריות וללא שירות - קניתי מהחברה מחשב במפרט יקר (7500 ש"ח). המחשב חווה תקלות רבות מאוד מהרגע הראשון (אתחול מחדש מספר פעמים ביום). חודש לאחר הקניה המחשב קרס ובחברה הסכימו לפרמט אותו. בקריסה גיליתי שהמספר הסידורי של המחשב לא רשום ולכן לא ניתן לקבל אחריות מן המעבדה של דל. מהבירור שעשינו עם דל עולה שיתכן שהמחשב משווק בפעם השניה (כלומר מוחדש) ולכן אין לו רישום, והם טענו שיש לבקש מהמוכר זיכוי על המחשב.

נציגי השירות אמרו שזה מאוד מוזר ושיבדקו את העניין אבל לא חזרו אלי. שלחתי אליהם מספר מיילים וכן התקשרתי אליהם מספר פעמים. בכל אחת מהפעמים קיבלתי SMS לפיו נפתחה קריאה, ונציגי השירות הבטיחו שיחזרו אלי אבל אף פעם לא חזרו אלי. ההתנהלות הזו חשודה מאוד, ולאור העובדה שהמקרה מופיע בביקורות נוספות באתר קשה לי להאמין שנציגי החברה באמת לא מבינים את סיבת הבעיה.

כעת המחשב קרס לחלוטין ואין לי אחריות למרות שעברה רק חצי שנה מהרכישה.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מחשב נייד חדש מסוג Xps 13 עם 3 שנים אחריות, לאחר כחצי שנה של שימוש במחשב פנה למעבדת השירות לבדיקת המחשב ושם אובחן כי המחשב תקין ויתכן וקיימת בעיית תוכנה שקשורה בתחזוק המחשב שלא כלולה באחריות היצרן ולכן הציעו לו במעבדה פרמוט בתשלום, לאחר מכן הלקוח הגיע אלינו וביצענו לו את הפרמוט וההתקנה ללא תשלום, במקביל בדק מנהל השירות את טענותיו לגבי איכות השירות ויישר עימן קו אנו מתנצלים על שחש כי לא נענה באופן מיטבי!
מוצר:
לפטופ dell xps 9360
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איילון נתן לישירות מקצועי ואדיב.
הבין בדיוקאת הצרכים והתאים את המוצר האופטימלי בהתאם להגבלות והדרישות
מוצר:
Dell Inspiron 15 5482
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין, מקצועי ואדיב של חן מ״נייד נייד״, זאת על אף שאיני מחשיב עצמי כלקוח קל. בנוסף במקום מגוון מחשבים ניידים ונייחים, ציוד היקפי ותוכנות משלימות.
מוצר:
מחשב נייד Lenovo Thinkpad x1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה של עידן. הכל בחיוך מאוד קונקרטיי ו ועניני.
היינו מאוד מרוצים מהשירות.
עידן הוא מומחה לתחום מייעץ מצוין בדיוק מתאים את הצרכים למחשב הנכון מומלץ בחום
מוצר:
lenovo v series
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סטודנט למדעי המחשב עובד עצות - קיבלתי את ההמלצה הטובה ביותר ואת המחשב הטוב ביותר עבורי .
העובד מייק עזר לי מאוד להחליט איזה מחשב לקחת.
תודה ענקית!
מוצר:
Hp probook 430
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עידן שירת אותי בצורה מקצועית ונפלא. התלבטתי בין כמה מחשבים ולהוביל אותי לתוצאה הטובה ביותר.
עידן היה סבלני ונתן שירות מכל הלב
תודה רבה עידן
מוצר:
X1 carbon
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מדובר ברכישה שלישית של העסק שלנו בנייד נייד, טיפול נעים וזריז ע"י מייק ששוב סיפק את הסחורה עם לפטופ איכותי במחיר פצצה

בהחלט ממליץ
מוצר:
LENOVO X1CARBON
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חן עזר לי מאוד בבחירה וגם ברכישת המחשב. בנוסף גם קיבלתי עכבר וכבל HDMI מתנה
מוצר:
מחשב נייד HP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להיזהר בכל מחיר! התנהלות הזויה של שירות הלקוחות שמנוהל ע"י ילדים בני 20-22!

יומיים אחרי התשלום, הודיעו לי שיש "חדשות רעות" והמחשב שעליו שילמתי לא נמצא במלאי. הציעו לי להוסיף 500 ש"ח ולקבל דגם קצת יותר טוב שכן נמצא במלאי. כמובן שלא הסכמתי, והתעקשתי לקבל מחשב אחר באותו מחיר (לי לא משנה מחשב עם מעבד 5 או מעבד 7). לבסוף היו מוכנים לתת לי מחשב אחר (מעט יותר טוב, אבל לא משנה לי בכלל) באותו מחיר. מכאן ואילך הם הרגישו שעשו לי טובה, ושאני סתם סחטן.

המחשב הגיע לביתי מקולקל (מסך מושלג ומלא בשריטות ואבק). זאת לאחר שהתחייבו בפני שהמחשב היה "בקופסא על המדף" ופשוט לא נמכר. בנוסף, קיבלתי מחשב משנת 2015 למרות שהזמנתי דגם של 2017. הזוי!

הם סיננו אותי כל היום לאחר שהבינו שיש בעיה. לאחר מאמצים כבירים לתפוס אותם הם ענו למחרת, ולהפתעתי הציעו שאביא את המחשב מביתי בירושלים לרשל"צ. כששאלתי למה שלא יקחו את המחשב המקולקל ממני, הם ענו כי זה לא לפי "מדיניות שירות המכירות" שלהם או שקר כלשהו. מובן שהתעצבנתי!

כשהגעתי הכל התחיל להתבהר- האנשים בשירות הלקוחות הם ילדים בגיל שעובד במקדונלדס (ועם ניסיון חיים והתנהגות בהתאם). רק לאחר שהגעתי לשם הם טענו שהיו יכולים לאסוף את המחשב מירושלים (עכשיו שיניתם את מדיניות שירות הלקוחות שלכם?). אשתי החולה באה איתי.

קיבלתי מחשב אחר וחדש. אבל הוא לא קרוב בכלל מבחינת איכותו למחשב שהזמנתי בהתחלה. לא יודע למה לקחתי מהם בסוף מחשב? (אני מטומטם כנראה, ובאמת שהייתי צריך כבר מחשב)

תגובת החנות:
הלקוח הזמין מחשב ממבצעיהBlackfriday ולאחר שקיבל התלונן כי המחשב לא מספיק טוב לו, נציגנו הזמינו אותו אלינו בכדי למצוא לו מחשב מתאים, ואכן כך היה, הלקוח הגיע אלינו בליווי אשתו והחליף את המחשב לדגם מתקדם יותר ממה שהזמין, לאורך כל הדרך נציגנו נאלצו להתאמץ מאוד כדי להרגיעו ולהסביר שיקבל שירות טוב גם ללא השפלות ודיבור ציני, נבהיר כי אנו רואים מקרה זה בחומרה ולאחר שבדקנו, הובן שאינו מדייק בטענותיו וככל הנראה זוהי דרכו ומידותיו ואכן נציגנו פעלנו ללא דופי למרות התבטאויות פוגעניות שנאלצו לספוג מהלקוח
מוצר:
Lenovo Thinkpad E480
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קניתי מחשב נייח וקיבלתי כל מה שהלקוח אמור לקבל: כבוד , יחס וגישה בצורה מעולה שירות מדהים, אני ממליץ מאוד על הסניף הזה .
5 כוכבים.
מוצר:
מחשב נייח לגיימרנג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נזקקתי לנייד לפני הלימודים ועזר לי בחור בשם אילון שהיה מנומס, אדיב, סבלני וקשוב לכל אחד מהדרישות שלי ועזר לי למצוא את הנייד שהכי יתאים לצרכי. וגם לאחר הרכישה ליווה אותי במעקב על ההזמנה ומתן שירות טלפוני.
בשורה התחתונה, ממליץ בחום! ואם יתמזל מזלכם, אילון יהיה זה שיענה לשיחה שלכם בהזמנה.
מוצר:
מחשב נייד LENOVO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
.חייב לציין אכזבה גדולה משירות הלקוחות.
התקשרתי בכדי להזמין מחשב נייח מוכן ונציג המכירות שכנע אותי לקנות בהרכבה אצלם במחיר טיפה זול יותר ומעבד חזק יותר. ביקשתי את אותו מפרט בדיוק כמו המחשב שתכננתי לקנות רק שהוא הציע לשדרג את המעבד. המשלוח הגיע בדיוק ביום שביקשתי והייתי עד כה מאוד מרוצה, לאחר חיבור המחשב ובהפעלה נוכחתי לדעת שלא קיבלתי מערכת הפעלה כלל וכלל לאחר שביפרוש שאלתי אם אקבל מערכת הפעלה וקיבלתי תשובה חיובית שאקבל מערכת הפעלה ווינדוס עשר.
לבסוף לא קיבלתי לא את מערכת הפעלה. לא צורב דיסקים(היה נוכח במפרט של המחשב שרציתי להזמין בפועל) ולא היה המעבד i7-8700k אלה לפי החשבונית שגם אותה קיבלתי יום וחצי לאחר הקניה כי פשוט לא שלחו לי אותה מעבד i7-8700 רגיל אשר שונה מהמעבדה הקודם.
אני עד כה מרוצה מהשירות ומתקשר לשירות הלקוחות בתקווה שיטפלו בי מהר ויתקנו את הטעות. אך כרגיל אמרו שיחזירו אלי ולאחר שלוש פניות ושלושה ימים לשירות לקוחות אין תשובה..
חבל שכך קרה ואיך לי אפילו יכולת להשתמש במחשב ללא מערכת הפעלה מקווה שתתיחסו..
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוח על חוות הדעת ומתנצלים על החוויה, מנהל השירות יצור עימו קשר במהרה על מנת ליישר קו ולטפל בכל בקשותיו, למעלה מעשור שאנו בנייד נייד שמחים תמיד לספק לכם את השירות הטוב ביותר ומעמידים עבורכם מערך שירות רגיש ויעיל שתמיד שמח לעזור, כמו כן אנו שמחים לספק לכם את מלאי מוצרי המחשוב הגדול והמגוון בישראל במחירים הזולים בישראל.
מוצר:
מחשב נייח בהרכבה.
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי לבטל עסקה, לפני שהגיע אלי המחשב.
לפי האתר שלהם ניתן לבטל עסקה ולקבל את כל הכסף חזרה.

חודשיים מאוחר יותר, אין לא מחשב, ולא את ה-7600 ש"ח שלי חזרה.
עידן ואבי לא חוזרים אלי במשך כל הזמן הזה.
בושה של שירות לקוחות.
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה ולאחר יומיים ביקשה לבטלה לטענתה כי מצאה את המחשב במחיר זול יותר, נציגנו הציעו לה להשוות מחיר או להחליף מחשב, זאת למרות שהמחשב שראתה שונה מהותית ממה שהזמינה, אנו מסתדרים עם כל לקוח אך לצערנו במקרה זה נאלצנו לזכות את הלקוחה בקיזוז דמי ביטול, נבהיר כי בניגוד לאמור הלקוחה זוכתה תוך יומיים מרגע הביטול, אנו מצרים על כך שבחרה שלא לדייק באופן כל כך בוטה, בנייד נייד תמצאו תמיד את המחירים הזולים ביותר והשרות הטוב ביותר בתחום המחשבים כבר למעלה מ11 שנים.
מוצר:
מחשב נייד של דל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ בחום להתרחק! ! מה שהם כותבים באתר לא נכון! התקשרתי כידי להזמין מחשב מהאתר כתוב שזמן ההספקה הוא יום יומיים לא רק שלא סיפקו בזמן והביאו את זה אחרי חודש כל שבוע אני הייתי צריך להתקשר כידי לשאול מה קורה עם המחשב וכל פעם הם היו דוחים אותי בעוד שבוע הם לא טרחו בכלל להתקשר... בנוסף, על המפרט שהיה באתר הם רצו עוד כסף בנוסף למחיר שהיה כתוב באתר... אם הייתי מזמין מחול זה כבר היה מגיע בזמן! הם אמרו שיפצו אותי עד עכשיו אף אחד לא חוזר אלי למרות שהתקשרתי כבר מספר פעמים

מומלץ להתרחק!!
תגובת החנות:
הלקוח הרכיב מחשב נייח ושילב בו כרטיס מסך 1080gtx שבאותו שלב לא היה זמין בישראל הלקוח שהיה מודע למחסור הארצי בחר בכל זאת להמתין, ברגע שהגיע אלינו הוא הורכב לו במחשב והמחשב סופק לפני המועד, נבהיר כי בהרכבת מחשב נייח ע"פ דרישה מיוחדת אכן במידה ולקוח בוחר לשלב רכיב יקר יותר הוא יאלץ להוסיף על כך כסף, אנו בנייד נייד מספקים את השירות הטוב ביותר בשקיפות מרבית למעלה מ 11 שנה, אנו מתנצלים על תחושותיו.
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עם החנות הזה קרה משהו – ב5 שנים אחרונות קניתי כאן 4 פעמים והכול היה בסדר. פעם החמישי - רק בעיות.
הזמנתי מחשב נייד בתאריך 22.10.18 - ו קיבלתי ב 21.11.18 – חודש המתנה ולאחר אשרות טלפונים והבטחות. כן, הזמנתי משהו מיוחד, דגם כזה לא היה במלאי, אבל חנות החייב להספקה בין 7 ל 13 ימי עסקים. האם הייתי יודע שזה יימשך כול כך הרבה זמן – לא הייתי מזמין אצלם. שבועיים אחרונים לא תמיד ענו לטלפון ולמייל, וכול פעם אמרו שהינה – זה כבר אצלנו, מחר אתה תקבל. וזה היה אומר מנהל טכני שלהם, לא עובד זוטר. מסקנה – זה המדיניות של החנות – להבטיח ולמשוך זמן. גם הבטיחו פיצוי ולא נתנו כלום – כאילו שחכו לשים בחבילה את הפיצוי ו נעלמו.
מחשב שהגיעה בסוף נראה בסדר, אבל גם יש משהו חשוד – חוברת הסבר מסדרה אחרת, חבילה נראה לא טוב, כאילו פתחו אותה כבר. קניה משירה תחושה לא נעימה.
בחיים יותר לא אקנה במקום הזה ולא ממליץ לאף אחד לעשות כך. אנשים לא ישרים, משקרים בפנים ונעלמים.
מוצר:
מחשב נייד DELL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מבחר רחב, יעוץ מקצועי', מחירים טובים, ושירות מעולה. ואני לקוחה מרוצה. תודה אילון, על חוויה חיובית!
מוצר:
Lenovo ThinkPad E480
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישה של מחשב נייח של אינטל ב - 13.11, כמובן שהתקשרתי לרכוש את המחשב ענו מייד ונתנו שירות מהיר,
לאחר שפתחתי את המחשב, אני רואה שלא סופק כבל חשמל, לא קיבלתי דיסק של וינדוס 10 ולא מדבקה עם המספר הסידורי,
המארז פתוח מצד אחד ולא סגור הרמטית.
פניתי לשרות הלקוחות תחילה להבהרה מדוע קיבלתי מוצר פגום וללא כל הרכיבים והשאירו 2 (2 פניות שלא קיבלתי מענה)
למחרת מילאתי טופס שקיים באתר "בקשה להחזר מוצר" ושלחתי במייל לשרות הלקוחות גם כן אין מענה (אפילו של אישור קבלת המייל)
ביצעתי 2 שיחות טלפון נוספות לשרות הלקוחות כדי לברר מה המשך התהליך אך עדיין לא קיבלתי מענה.
שלחתי 2 מיילים ו-4 קריאות פתוחות יש לי מולם כאשר נאמר לי שיחזרו אלי בהקדם.
תגובת החנות:
מכיוון שאנו מנסים לאתר את הגולש ללא הצלחה בכדי להבין במה מדובר ולעזור לו, אנו מזמינים אותו להגיע אלינו למרכז ההפצה ברח' סחרוב 5 ראשל"צ שם ימתינו לו טכנאים מקצועיים ואנשי שירות שישמחו לעזור ולמלא אחר כל בקשותיו, נבהיר כי מחשבים נייחים מורכבים על ידי היבואן ואיננו פותחים או אורזים את החבילה, באם אכן חסר כבל באריזה נשמח להשלים את החוסר ואף לפצות, יחד עם זאת במצבי עומס אנו מעמידים לרשות לקוחותינו מס' דרכים יעילות ליצירת קשר ופתיחת פניות לרבות קבלת קהל בכל יום בין השעות 9:00 ל18:00.
מוצר:
מחשב נייח אינטל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב, קיבלתי אחרי יומיים, השרות היה מעולה, מהיר ומקיף. תודה רבה איילון, תותח אתה.
מוצר:
E480
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בגלל דרישות מיוחדות של המערכת שלנו הייתי צריך מכשיר נייד שעובד עם ווינדוס 7
היום קשה להשיג מכשירים כאלה חדשים - כולם רק עם ווינדוס 10- חברת ניד נייד עשתה כל שביכולתה להשיג לי מכשיר חדש כזה
הטיפול היה אינטנסיבי והם לא הניחו ל לשום מעצור עד אשר נמצא הפתרון.

אין שרות כזה בכל ההארץ
מוצר:
DELL 7450
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה היתה בסדר, אבל השירות מזעזע: היתה לי תקלה במכשיר לאחר חצי שנה ואי אפשר להשיג את החברה - לאחר הרבה פניות מישהו הואיל לחזור. המכשיר נשלח לתיקון והוחזר אחרי שבוע, אבל התקלה לא תוקנה!!! פניות נוספות לחברה לא נענו בינתיים.
אל תקנו אצלם!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מחשב בעל אחריות מלאה של Dell, לאחר 9 חודשים של שימוש פנה למעבדת השירות למימוש האחריות, ההתנהלות התרחשה מול מעבדת השירות ומחוות הדעת אנו מבינים כי לא נענה שם באופן מיטיבי, מנהל שירות יבדוק את טענותיו ויעזור לו ככל האפשר, אנו מתנצלים על אי הנוחות.
מוצר:
מחשב נייד
מוצרים נוספים הנמכרים בנייד נייד
חוות דעת של מוצרים פופולריים בנייד נייד
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר