דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (חולון)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
וולקום טכנולוגיות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בוולקום מחשבים ?
4.23
ציון ממוצע
31
חוות דעת בשנה האחרונה
420
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
0
6 חודשים אחרונים
3
0
0
שנה אחרונה
25
0
6
כל הזמן
352
4
64
נמצאו 420 חוות דעת גולשים על וולקום מחשבים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרכבתי מחשב נייד דרך וולקום
וקיבלתי שירות אישי ומסור,
התקשרו אלי לוודא כל פרט ופרט
עדכנו אותי בתהליך עבודה בסבלנות ובנעימות
המחשב הגיע מהר
הכל היה מעולה מעל ומעבר
מוצר:
הרכבת מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייב לציין את Wellcom, שירות למופת! הלוואי ורוב החנויות היו ככה עם תודעת שירות כזאת, ישר אחרי ביצוע ההזמנה קיבלתי טלפון מאחד הנציגים, שווידא את הפרטים ואף בדק איתי שהחלקים כולם מתאימים, אלופים!
מוצר:
NZXT Kraken Water Cooler Z63 / CoolerMaster Cosmos C700P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ שירות אדיב ומקצועי משלוח מהיר ונוח
רכשתי לוח אם היה לי בלבול עם הדגם עזרו לי בסבלנות ואדיבות לתקן את ההזמנה, המשלוח פשוט מעולה! (חינמי אפשרות לבחור בנקודות החלוקה לפי עיר) מומלץ בהחלט! 100%
מוצר:
לוח אם gigabyte B450M DS3H
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם לוחות גרפיים- במהלך על הקנייה עזרו לי רבות, המוצר הגיע מהר וגם שאיבדתי אתת החשבונית המשיכו לתת לי שירות כמה חודשים אחרי, ממליץ מאוד
מוצר:
לוחות גרפיים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה וגם ההסבר על רכיב החומרה בטלפון ביחס לשאר רכיבי המחשב הקיים. התחייבו עד חמישה ימים והגיעו לפני הזמן, תוך שני ימי עסקים כרטיס המסך gigabyte gtx 1660 ti כבר הגיע אלי עם שליח של UPS.
מבסוט לאללה. (תודה לנציג המכירות גידי)
מוצר:
Gigabyte GeForce GTX 1660 TI GV-N166TOC-6GD
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי מחשב בהרכבה עצמית ורציתי להתייעץ עם תומך טכני ולא מערכת אוטומטית. החבר'ה חזרו אלי מיידית, הנחו, ייעצו ועלו על טעות קריטית שעשיתי. המחיר היה סביר מאוד והמחשב נחת אצלי תוך 3 ימים (אני גר ממש רחוק מהם).
מרוצה עד הגג
מוצר:
מחשב בהרכבה עצמית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הסבירו לי בפירוט את הבעיה, תקנו ואמרו בגלל מה זה קרה ואיך הם תקנו את זה.
השירות היה טוב ונחמד. לא לקחו כסף על התיקון.
מוצר:
Intel i7-9700k
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזמן חיפשתי את האוזניות האלה. פתאום ראיתי אותן בחנות WELLcom. התקשרתי, ענו לי גידי. האוזניות לא היו במלאי אז ביצעתי רכישה מוקדמת וסמכתי שהם ייגיעו בזמן. ובאמת, במועד אפילו יותר מוקדם מהובטח קיבלתי את האוזניות עם השליח עד הבית.
פעם ראשונה קונה בחנות הזאת ובטוח לא הפעם האחרונה. יחס אדיב, סובלני קושב ומקצועי עם מענה לכל השאלות. נותנים לך את כל הזמן שבעולם (אפילו אם זאת רק שיחת טלפון) על מנת שתקבל את המוצר שאתה רוצה ולא תתחרט אחר כך.
ממליץ בחום על החנות!
מוצר:
אוזניות Cooler Master MH-751
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ותקשור ברמה ! מתחייבים ל7 ימי משלוח אך מגיע תוך יומיים מרגע ההזמנה ! הכל הגיע כמצופה ,ממליץ בחום
-מחשב נייד
מוצר:
Lenovo V14 14" I7-1065G7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספר מוצרים לבניית מחשב. שמחתי מאוד כשהתקשרו מהחנות לוודא תאימות, כדי למנוע טעויות ואי נעימות.
תלוי במוצר, המחירים בד"כ טובים, והמשלוח היה מהיר.
השירות נבחן כאשר יש קושי, ובמשלוח שלי היה קושי. שכחו להכניס למשלוח פריט חשוב.
עוד לפני הגעת המשלוח, התקשר אלי מנהל החנות לבדוק זאת.
המשלוח הושלם לאחר יומיים וללא כל בעיות. לכן, השירות מעולה.
מוצר:
AMD RYZEN 5, GIGABYTE A520 AORUS ELITE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שאני מזמין מהם, קיבלתי מהם שירות מעולה, חברה טובה ואמינה, קניתי מהם מארז בקנייה הראשונה, ואחרי זה קניתי מהם לוח אם, הכל הגיע באריזה מקורית, לא נפתחה, הכל עובד כמו שתקין נתנו שירות מ א עד ת. עדכנו בכל דבר.
תודה רבה המשיך לקנות ממכם אחלה שירות
מוצר:
gigabyte h470i
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קל להזמין וקל לדבר איתם. הם זמינים בWHATSAPP המשלוח הגיע בתוך ימים ספורים. והמוצר בדיוק כמו שתואר
מוצר:
LED 27UL650-W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
‏פעם ראשונה קניתי בחנות ‏הזאת ‏והכל היה כמעט מושלם.
‏ביום חמישי עשיתי הזמנה וביום ראשון התקשרו אליי ואמרו שכבר אפשר להגיע לאסוף מוצרים שקניתי. ‏כשהגעתי לחנות התברר שחסר כבל חשמל ‏לספק כוח שהזמנתי, ‏מתברר שיבואן של ספק כוח הוציא מהקופסא כבל חשמל בגלל שהוא לא עומד בתקן ‏ולא שם קבל חשמל ‏מתאים. ‏לא ברור לי ‏כמה זה חוקי ליבואן לעשות דבר כזה ולמה לא הודיעו לי על זה ‏ברגע שהזמנתי את המוצר. ‏בסופו של דבר נציג של החנות הביא לי כבל חשמל אחר שמתאים ‏לספק כוח מיוזמתו.
מוצר:
2 Corsair rm1000i, Fractal Design Meshify
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר מוכרים דברים שאין להם במלאי,
נתתי להם את כל הפרטים שלי כולל מספר תעודת זהות וכרטיס אשראי לצורך ביצוע עסקה רק כדי אחרי זה מישהו יתקשר אלי ויגיד, אין במלאי ולבטל את העסקה
אז עכשיו יש להם נתונים שלי בלי שקיבלתי משהו
מאוד לא מקצועי
תגובת החנות:
שלום רב,

להלן התייחסותנו לטענותיו של הלקוח:

למעט מוצרים המוצעים למכירה מראש - כל המוצרים המפורסמים על-ידינו הינם במלאי. עם זאת, היות ומכירת מוצרים היא דינאמית מאוד, עשויים לקרות מקרים בהם מוצר אזל מהמלאי בטרם התעדכן על כך המידע באתר. אנו פועלים למנוע מצבים כאלו בהקדם האפשרי, אולם אם בכל זאת נוצר מצב כזה - מחובתנו לעדכן על כך את הלקוח בהקדם האפשרי, ובמקרה הנוכחי עשינו זאת מיד כשנודע לנו על כך שהמוצר אזל מהמלאי בתוך פחות משעתיים לאחר שלקוח ביצע הזמנה באתר.

בעת ביצוע הזמנה ותשלום באתר הפרטים של הלקוח מוזנים בצורה מאובטחת ואין לנו שום גישה אליהם - אך ורק אפשרות לחייב או לבטל הזמנה שהתבצעה.

החיוב מתבצע בפועל אך ורק לאחר אישור ההזמנה טלפוני מול הלקוח על-ידי נציג מכירות, אחרת ההזמנה מתבטלת - הדבר רשום במפורש במייל הנשלח ללקוח מידע לאחר ביצוע ההזמנה.

אנו חברה ותיקה הדוגלת במקצועיות ואמינות - טובת הלקוח עומדת לנגד עינינו ורובם הגדול של לקוחותינו יכולים להעיד על כך.
אם הלקוח עדיין חושב שנפל פגם כלשהו בהתנהלותנו כל שנותר לנו הוא להצר על כך.

בברכה,

צוות Wellcom


מוצר:
עכבר מחשב אלחוטי Logitech MX Vertical Advanced
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות Wellcom חלקים למחשב AMD שאני זקוק לעבודה. הסיבה לכך שקניתי מהם היה הפיתוי לקנות מחנות זולה. הזמנתי לוח אם של ASUS עם 2 סלוטים לזכרונות, יחידת זכרון אחת של 16GB (כדי שאוכל בעתיד להוסיף זכרון נוסף בסלוט השני), מעבד Ryzen 7' ומאוורר למעבד מחברת CoolerMaster.

החלקים הגיע ואז ראיתי ששלחו לי זכרון של 8GB במקום 16GB. כתבתי להם שיישלחו לי זכרון של 16GB (כמו שהזמנתי) ושאני אקנה את ה-8GB שקיבלתי בטעות.
מהחברה התעלמו מ-2 מכתבים שלי ושלחו לי זכרון נוסף של 8GB, מה שאומר שקיבלתי אמנם 16GB אבל בשני סלוטים, כך שאין לי יותר סלוטים פנויים להרחבה בעתיד.

כשהפעלתי את המחשב, שמעתי ברמקול צפצוף ארוך ו-3 קצרים - תקלה של כרטיס גרפי בלוח האם. לוח האם הגיע עם כרטיס גרפי פנימי מקולקל. הייתי צריך לשים כרטיס גרפי שלי כדי שלוח האם יעבוד באופן תקין.

כשהמחשב פעל בסופו של דבר, תאורת הלד במאוורר לא עבדה. המאוורר הגיע עם מערך לד מקולקל. אני אמנם לא גיימר ולא צריך תאורת לד, אבל אני לא רוצה לקבל חלקים חדשים מקולקלים שעליהם שילמתי מחיר מלא!

אני חייב לציין שבהכשרתי אני טכנאי אלקטרוניקה והרכבתי עשרות מחשבים. מעולם לא קרה לי בעבר שקיבלתי חלקים חדשים מקולקלים, זו הפעם הראשונה. בוודאי שלא שני חלקים מקולקלים מחברות שונות במשלוח אחד. קשה לי להאמין שמדובר במקריות.

דרך אגב, כשניסיתי להתקשר אליהם טלפונית לא הייתה תשובה (ניסיתי במשך כמה ימים). כשהתקשרתי אליהם בפעם הראשונה כדי לקנות, הם ענו לי בתוך שניות.
תגובת החנות:
אורן שלום,

צר לנו על תחושותיך, אולם חשוב לנו להעמיד את דבריך על דיוקם.

במהלך נובמבר-דצמבר 2020 אכן היו עומסים גדולים בשל תקופת המבצעים של סוף השנה ופעלנו לפתור זאת. כמו כן, אנו מאשרים כי חלה טעות וסופק לך זיכרון בנפח 8GB במקום 16GB - זה לא משהו שצריך לקרות, אך ברגע שפנית אלינו (משהו ששמת לב אליו רק לאחר למעלה מחודשיים) ביצענו בדק בית, הפקנו לקחים ופעלנו לספק לך זיכרון בנפח 16GB כפי שאכן מגיע לך. ואולם, אתה הוא זה שביקש כי נספק לך זיכרון נוסף בנפח 8GB כך שיהיו בידיך שני זיכרונות בנפח כולל של 16GB כדי שלא תצטרך להשבית את המחשב המשמש אותך לצורכי עבודתך.

לגבי נושא הכרטיס הגרפי הבעייתי - למעבדי Ryzen7 אין ליבה גרפית ויציאות onboard על הלוח ולכן נדרש עבורם כרטיס גרפי נפרד. אם היית מתייעץ איתנו גם היית מקבל על כך ייעוץ מקצועי טרם ביצוע הרכישה ולא מאשים אותנו האשמת שווא.

לעניין תאורת הלד - למאווררי RGB יש שני חיבורים נפרדים, אחד מספק להם כוח והשני מפעיל את התאורה. במידה ותחבר את שניהם כנדרש תגלה כי אין שום בעיה עם המוצר ולפיכך גם כאן מדובר בהאשמת שווא.

בברכה,

צוות Wellcom

מוצר:
חלקי מחשבי AMD: מעבד, לוח אם B450M-K, זכרון 16GB, מאוורר Hyper 212
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב לנובו במחיר שהיה גבוה ב 10% מהמחיר בחנות אחרת, אלא שהיה זמין מיידית. המחשב הגיע במהירות, וחווית הקניה היתה טובה. אבל כשנתקלתי בבעיה לא הצלחתי לקבל שירות! ניסיתי בטלפון - אין מענה אחרי המתנה ארוכה (מוזר, באותו מספר ענו מהר מאד כשרציתי לקנות!). ניסיתי בווטסאפ, וכתבתי במפורש שיש לי בעיה עם המחשב. קיבלתי תשובה אוטומטית שיחזרו תוך 48 שעות ולא חזרו. אחרי 72 שעות ותזכורת נוספת מצדי - כתבו שניסו להתקשר פעמיים, אבל הייתי זמינה ובטלפון שלי אין זכר לשיחות שלא נענו. שאלו מתי נוח לי שיתקשרו, עניתי שאני זמינה, ולא חזרו. אחרי עוד תזכורת בווטסאפ עם סימני קריאה קיבלתי שיחה - רק כדי לומר לי שהם לא מטפלים במחשבים וצריך לפנות למרכז השירות של לנובו!
מוצר:
מחשב נייד Lenovo YOGA S730
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב,אספקה לפני המועד הנקוב.
נאלצתי להחזיר את הפריט הנרכש בגלל סיבה אישית.
המענה היה מהיר קצר ומעולה.
אין ספק אמשיך לרכוש מהחברה הזו.
פנחס
מוצר:
ST4000LM024 Seagate HDD 4.0TB 5400 128MB SATA3 2.5 BarraCuda
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר שוק נרחב מאוד על מחירים וחוות דעת, ורכישה שביצעתי כבר בעבר ב-WELLCOM והייתי מרוצה, רכשתי חלקים למחשב שהחלטתי לבנות לבד.
כמו בפעם הקודמת, קיבלתי שירות אמין ומקצועי לאורך כל הדרך - התאימו לי בדיוק מה שאני צריך לפי הצרכים והתקציב שלי, עם סבלנות רבה.
טעות שעשיתי בהרכבה הביאה אותי חזרה למקום לטובת תיקון , וגם אז - התקבלתי בסבר פנים יפות, איבחנו מהר את התקלה ותיקנו אותה.
אשמח לציין לחיוב את השירות האדיב והמקצועי שקיבלתי מכל הצוות בשלבים השונים הנ"ל (המנהל, איש המכירות והטכנאי).

מחירים: 5/5 (זולים ואטרקטיביים בשוק לדעתי)
שירות: 5/5 (אדיב - עם המון סבלנות, וגם מקצועי)
מקצועיות: 5/5 (מכוונים לצרכים ולתקציב הרלוונטיים, שירות תיקונים מעולה)
מוצר:
חלקים למחשב ותיקון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה הכרנו את החנות לפני 6 שנים ומאז אנחנו איתם. מצאנו אדיבות, מקצוענות, דייקנות.
מוצר:
מסך גיימינג ViewSonic 31.5" VA UHD 4K HDMI DP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אז ככה הזמנתי מאתר שלהם כמה פריטים ולאחר ביצוע הזמנה התקשר נציג ואמר שאין במלאי מארז למחשב שנמצא ברשימת הזמנה שלי עניתי לו תן לי כמה דקות ואני חוזר אליך.
לאחר שיחה התחלתי לבדוק באתר שלהם דרך נייד וראיתי מארז מדגם Antec vsk10 ( הסתכלתי על מארז עם חלון שקוף ) וזה חשוב כי כאשר מסתכלים בנייד רואים מוצר לפי vsk10 בשם מוצר חבל שלא ניתן לצרף תמונה כדי להדגיש נקודה ( אבל אם בא לכם יכולים לבד להסתכל על זה - כמובן לא ידעה אם הם ישנו את זה )

כעבור כמה ימים קבלתי משלוח ואני מגלה שמארז שאני קיבלתי ללא חלון בצד דגם גם Antec vsk10 ( שאפילו לא ידעתי לפני זה שיש להם מכיוון שהסתכלתי רק עם חלון בצד ) אגב הפרש מחיר בין שני דגמים 5 שקלים - לכן גם לא שווה אפילו לקחת ללא חלון בצד.
התקשרתי לחנות מסביר את מצב, לאחר בדיקה של הנושא מצידם הם אומרים שמוכנים להחליף לי מוצר אבל יצטרך לשלם דמי משלוח שזה 40 ש"ח ( מדובר על מוצר של 150 ש"ח ) זאת אומרת אני משלם משלוח חזרה והם משלמים משלוח לפריט מהזמנה חשדה.

בגדול הם לא מוכנים לעשות כלום, כי גם ככה הם מחויבים לקבל את המוצר במשך של 14 ימים מרכישה במידה ומוצר לא שומש, ובמקרה כזה הם גם לא מרוויחים על על מארז שיבוא בהזמנה חדשה, כי בתרחיש שהם מציאים הם מרוויחים על מארז מהזמנה חדשה וזה גם יקזז להם את דמי משלוח מצידם שהם מוכנים לתת.
מפה כבר ניתן להבין שהם פשוט מגלגלים את זה על לקוח וזהו.

מאוכזב מהתנהלות ומקווה שלא יצטרך להפעיל אחריות עבור פריטים שקניתי, כי לפי דעתי זה יהיה עוד תהליך מאוד מסובך.

מסקנה שלי אישית - הזמנה או שינויים בהזמנה מול אנשי שירות שלהם בעיתית כי רוב סיכויים יהיה אי הבנה או טעות, בנוסף מעדיף לקנות באתר שיש לו פריסת חנויות גדולה.
בנוסף ניתן להבין שחנות זאת לא מכירה מושג אונליין ( לא זמין במלאי - תוריד אוטומטי מאתר ), לא צריך להתקשר ללקוח וליצור טעיות.
ראו זאת חוויה שלי אישית ולא אומר לכם לקנות או לא, כל אחד מליט בעצמו.
בקיצור שפע פרנסה לכולם ותהיו בריאים ואל תבזבזו את הזמן היקר שלכם.
תגובת החנות:
אלכסנדר שלום רב,

צר לנו על התחושות שלך, אולם למען ההגינות מן הראוי להבהיר גם את הצד שלנו.

רכשת מאיתנו מוצר, ודאגנו לספק לך אותו. למוצר זה יש שתי גירסאות ולא ציינת במהלך ההזמנה כי אתה מעוניין בגירסה ספציפית הכווללת חלון צד.
לאחר שקיבלת את המוצר פנית אלינו וטענת כי אתה מעוניין בגירסה אחרת שלו ועל כן דאגנו להציע לך החלפה של אותו מוצר לדגם שאתה מעוניין בו ואף לקחת חלק בעלויות השילוח, למרות שאיננו מחוייבים לכך, בגלל שאתה לא יכולת להגיע לחנות.

תהיה אשר תהיה הסיבה בגינה ביקשת להחליף את המוצר - לא מנענו ממך להחליף את המוצר, ובסך הכל הובהר לך שבמידה ואתה מעוניין במשלוח יש לכך עלות נוספת שגם בה הצענו להשתתף.

אנו פועלים להציג שירות הוגן ומקצועי, להציע מחירים תחרותיים וטובת הלקוח עומדת לנגד עינינו - רוב לקוחותינו מבינים ומעריכים זאת ומקווים שגם אתה בסופו של יום תבין שפעלנו להציע לך הצעה הוגנת בהחלט.

בברכה,

צוות וולקום.

מוצר:
Antec VSK 10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם רביעית בערך שאני קונה מהם.
חוויית קנייה מעולה. המוצר הגיע תוך יומיים ארוז בצורה סופר-מושקעת. שאפו!
מוצר:
Seagate Backup Plus Slim 2.5" 1TB USB 3.0
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מסך LG דגם 27UL850-W מהחברה ב24.10.2020. בעת הרכישה באתר, המסך היה במלאי.
יום למחרת, התקשר אלי נציג מטעם האתר, הסביר לי שהמסך שקהזמנתי יהיה במלאי ב8 לנובמבר, וכי הם הזמינו רק 5 יחידות ולכן עליו לוודא שאני מעוניין לשריין את אחד המסכים. לצורך השריון בלבד הוא ביקש את הכרטיס אשראי שלי ושהאשראי לא יחוייב עד שהמסך יגיע לישראל ויהיה מוכן למסירה.

האשראי שלי חויב ב25 לאוקטובר ולא קיבלתי חשבונית!

ב10 לחודש התקשרתי לחנות לשאול מה קורה עם המסך, הם אמרו לי שהמסך יגיע ל11 לחודש ושאוכל לאסוף אותו מסניף של חנות TMS בנתניה החל משעה 16:00.
ב11 לנובמבר, שעה 16:00, הגעתי לחנות בשביל לאסוף את המוצר שלי - מה שהסתבר כבזבוז זמן מוחלט. האנשים בסניף לא קיבלו כל התראה.

דיברתי עם מנהל אתר וולקום (בחור בשם דניאל), שהתחייב להתקשר אלי ברגע שהמוצר ששילמתי עליו יהיה במלאי ומוכן לאיסוף ב12 לנובמבר, על הבוקר, דניאל התקשר אלי והודיע לי שהמסך יהיה מוכן לאיסוף אחרי השעה 16:00.

בזמן המיועד, בעודי כבר בנסיעה לחנות, דניאל שוב התקשר אלי, התנצל ואמר שיש להם חוסר ושהוא לא יוכל לספק לי את המסך.

הוא נשמע מאוד רציני, לקח אחריות, הודעה בטעות וכו... אבל שום דבר לא ישנה את העובדה שהם לקחו לי כסף ב25 לאוקטובר על מוצר שלא היה להם במלאי, גרמו לי לחכות שבועיים וחצי בשביל לקבל את המוצר, רק בשביל לאכזב אותי בסופו של דבר.

ישבתי שבועיים וחצי בלי ציוד קריטי שאני צריך לצורך העבודה שלי בלי סיבה. האנשים שעובדים עושים רושם של אנשים רציניים, אכפתיים, ומקצועיים - אבל כחברה הם כישלון מאכזב במיוחד.

לרוב אני לא כותב ביקורות שליליות, אבל חשוב שתדעו שהחברה הזאת היא לא חברה אמינה.
תגובת החנות:
טימור שלום רב,

צר לנו שאתה חש כפי שאתה מתאר.

במקרה הנ"ל המוצר שהזמנת באתר האינטרנט שלנו לא היה במלאי ודאגנו להתקשר אליך מיד לאחר מכן כדי לעדכן אותך על כך, לרבות מועד הגעה צפוי של המוצר לארץ (8 לחודש).
הגעת המוצר לארץ התעכבה במספר ימים וכאשר יצרת קשר עם החנות, מנהל החנות הסביר לך שזה אכן המצב.
במהלך השיחה עם מנהל החנות נאמר לך שצפי המועד המעודכן להגעת המוצר שהזמנת יהיה ה-11/11 וברגע שהמוצר יגיע יצרו איתך קשר כדי שתגיע לאסוף את המוצר מסניף נתניה כדי לחסוך עיכובים נוספים ועלויות דמי משלוח.

לבסוף המשלוח הגיע אל המחסנים רק ב-12/11 ונאמר לך להגיע לאחר השעה 16:00 על מנת שתוכל לקבל את המוצר מיד עם פריקת הסחורה כדי לא לגרום לעיכוב נוסף.
למרבה הצער התברר כי היו בעיות עם המשלוח שהתקבל במחסנים ועל כן מנהל החנות דאג ליצור עימך קשר טרם הגעתך לסניף כדי להודיע לך על כך ולהציע פיתרון חלופי (מסך שמחירו גבוה יותר ללא תוספת תשלום).
לבקשתך, מיד לאחר השיחה עימך בוצע זיכוי לכרטיס האשראי שלך.

ציינת בעצמך כי צוות החנות פעל בצורה הוגנת ומקצועית ועל כן אנו מקווים כי למרות חוסר הנוחות הרב שנגרם לך אתה מבין כי מדובר בעיכובים ותקלות שאינן תלויות בנו.

בכבוד רב,

צוות Wellcom

מוצר:
LG 27UL850-W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך מחשב של אל ג'י. החנות התקשרה והודיעה ש'אזל', המודעה עלתה 'בטעות' וניסתה למכור מוצר אחר. לא קביל.
תגובת החנות:
wertzy שלום,

אנו דוגלים באמינות ושקיפות, ומציגים אך ורק מידע על מוצרים אותם אנו מוכרים בפועל.

מכורח המציאות, אנו עסק מאוד דינאמי עם מוצרים שמתעדכנים בתדירות גבוהה וקורה לעתים שמוצרים אוזלים בשל ביקוש גבוה או שפשוט נגמר המלאי שנמצא ברשותנו. אנו פועלים לעדכן זאת במערכת בהקדם האפשרי כדי שלא יווצר מצב שיוצג מוצר שכבר אזל ואין ביכולתנו לספק אותו.

במקרה הנוכחי, המסך שהזמנת אזל במקביל למועד ההזמנה ולכן דאגנו ליצור עימך קשר, לעדכן אותך על כך ולהציע לך אלטרנטיבה שבחרת לא לקבל.
בכל מקרה אנו לא מחייבים בגין עיסקה אלא לאחר אישור מול הלקוח.

בכל מקרה אנו כאן לשירותך אם תהיה מעוניין במסך אחר אותו נוכל למכור לך.

בברכה,

צוות Wellcom

מוצר:
מסך מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה באתר למוצר. שרות מהיר ומעולה! שירות הלקוחות המצויין ,מחירים הוגנים
שווה כל שקל
מוצר:
ddr4 8g /3200 elite plus TEAM
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב. מחשב מעולה ויחס טוב. עונים ומסבירים ועוזרים. תודה רבה רבה. עזרת לנו מאוד.
מוצר:
מחשב גיימינג מורכב
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין