דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון וירטואלי (פתח תקווה)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
פי אלף שותפות מוגבלת
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2001
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בP1000 ?
1.38
ציון ממוצע
8
חוות דעת בשנה האחרונה
131
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
1
2
3 חודשים אחרונים
0
1
3
6 חודשים אחרונים
0
1
6
שנה אחרונה
0
1
7
כל הזמן
43
4
84
נמצאו 131 חוות דעת גולשים על P1000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחירים באתר לא מהכי זולים,אפשר למצוא זול יותר. לא אהבתי את שירות הלקוחות של האתר הזה.
מוצר:
כירת גז ניידת מבית Camptown
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מספקים את המוצרים, עדיף שתרכשו במקום אחר. אולי יותר יקר, אבל בטוח שתקבלו את המוצר שהזמנתם
אני ביטלתי שתי רכישות שביצעתי מחוסר ברירה עקב אי הגעת המוצרים, מדהים 100% כישלון ,
מוצר:
Bose SoundSport wireless
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתתי הצעת מחיר על מקרר RQ56 ההצעה האחרונה שלא זכתה הייתה 3600
התקשרו אליי והציעו לי לקחת את אותו מקרר זכוכית שחורה ב3690 שקלים כולל 500 שקלים שוברים במתנה לחנות FOX HOME ו3 שניות אחריות
כאשר התקשרתי אחרי שבוע התנערו ואמרו שהצעתי על הדגם הרגיל ולא על הזכוכית שחורה. אמרתי שיש לי וידאו שתיעד את הליך ההצעה - ניתקו לי בפנים ולא חזרו אליי. לשיקולכם.
מוצר:
RQ56 הייסנס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע!!!!!! לא להזמין מהם!!!
הזמנו מייבש כביסה, תיאמו הגעה ליום מסוים ולא הגיעו, לאורך כל היום דחו כל פעם בשעה- שעתיים ולבסוף לא הגיעו. לא תואם זמן חדש.
התקשרנו לאתר כדי לבטל את ההזמנה ולקבל החזר כספי ואין עם מי לדבר. באתר אומרים שעד שהספק לא מקבל את המייבש מחברת השליחויות הם לא יכולים לזכות אותנו. מפה לשם עברו כבר שבועיים התשלום הראשון כבר ירד אבל מייבש אין וגם אין זיכוי כספי. באתר כל פעם מבטיחים שיחזרו אלי אבל לא חוזרים.
נורא!!! וגם היחס מגעיל
מוצר:
מייבש כביסה beko
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נוראי!!!! פשוט לא להתקרב. אני קונה המון באינטרנט אך בכזה דבר וחוסר לקיחת אחריות לא נתקלתי! המוצר הגיע באיחור של 4 ימים למרות ששילמתי משלוח מהיר. גם זה קרה לדעתי כי פניתי אליהם אחרי 6 ימים ורק באותו יום נשלח המוצר, כנראה שאם לא הייתי פונה האיחור היה גדול יותר. כשהגיע המוצר (שעון חכם) להפתעתי גיליתי שהוא בצבע שונה ממה שהוזמן וגם דגם אחר. בשירות לקוחות נאמר לי שאני זו שצריכה עכשיו לשלוח אותו חזרה ולהמתין לאישור וקבלת מוצר רצוי.... ושהתהליך יקח כנראה שוב יותר משבועיים. נציג היה אמור לחזור אלי וגם זה לא קרה. פשוט לא להתקרב!
מוצר:
שעון חכם ud8bt
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד לא מרוצה מהשירות.
הזמנתי אוזניות. רציתי לבטל ולקח להם 22 דקות עד שענו לי בטלפון. שאלתי את הנציגה אם היא לבד במוקד היא ענתה לי שכרגע כן... איזה מי אתר שלקוחותיו מעניינים אותו נותן לנציגה אחת לענות ללקוחות?!?!. בושה. בסוף לא היה את הצבע שרציתי אז בכלל לא נותרה לי ברירה אלא לבטל.
מוצר:
WF1000 sony
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה של חברת הובר 8 ק"ג

הגיע אלי מוצר משומש , מלא שריטות , חבטות , אפילו עם אבקת כביסה ועובש במגירת החומרים

לא הייתי מוכן לקבל את המוצר והשליח לקח את המכונה חזרה

P-1000 דיי התעלמו ממני , לא היו מוכנים לספק לי מכונה אחרת בכסף ששילמתי אלה להמתין 14 ימי עסקים על לקבלת זיכוי ורק אחר"כ לבצע תשלום נוסף , או בעצם לחייב את כרטיס האשראי בסכום נוסף ולקוות שהזיכוי יגיע ללא הפתעות

את מרבית רכישותי אני מבצע באינטרנט וברור לי שלעיתים יש תקלות , אך השירות של האתר הזה ממש גרוע

לא ממליץ לקנות דרכם כלל
תגובת החנות:
מדובר במקרה מצער בו הלקוח רכש מוצר מתצוגה .
עם פנייתו של הלקוח התנצלנו על התקלה ומיד העברנו לידיעתו של הספק, הוצעו ללקוח מספר פתרונות הן ע"י האתר והן ע"י הספק לבחירתו.
הלקוח בחר שלא להמשיך והעסקה בוטלה וזיכוי הוחזר לחשבונו.
אנו נמשיך לספק שירות מעולה ומהיר ללקוחותינו.

צוות אתר
P1000

מוצר:
מכונת כביסה HOOVER דגם VT-810D11/1-S
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך מולר סמארט וקיבלתי מוצר אחר ופגום. גם לאחר שהבטיחו להחליף הגיע מוביל שטען שלא הוא הספק ולכן הוא לקח את המסך החדש שהחליפו לי והביא השאיר אצלי את המסך שלא הזמנתי שבור. היזהרו אל תזמינו כלום ב p1000 הם לא לוקחים אחריות
מוצר:
מסך 50 אינץ MULLER LD50
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני פעמיים קניתי באתר p 1000 פעם אחת לפני עשור ונדפקתי והשבוע חשבתי שהשתנה משהו המשך עשור אבל התאכזבתי.אני פעמיים קניתי באתר p 1000 פעם אחת לפני עשור ונדפקתי והשבוע חשבתי שהשתנה משהו המשך עשור אבל התאכזבתי.
מוצר:
מסך פלזמה 00
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה ביום 16/06/16 והתחייבו לאספקה תוך 10 ימים, ההזמנה הייתה קלה, אחר כך התברר שהם רק מתווכים ומי שמספק את המוצר זאת חברת אל-כל אלקטרוניקה בע"מ, כשלא הגיע המוצר, ואחרי מספר טלפונים אליהם ואל הספק, קיבלתי את המוצר ביום 14/07/16, כשרציתי לבטל את העסקה רצו לחייב אותי בדמי ביטול, כשהתרעתי על חוצפתם שלא עמדו בהתחייבות לזמן האספקה וזכותי לבטל, שכנעו אותי לקבל את המוצר והבטיחו שיפצו אותי בגין כך, אך גם בזאת הם לא עמדו ועד להיום לא קיבלתי כל פיצוי, אני מציע לאחרים להימנע מרכישה דרכם.
מוצר:
טלוויזיה led smart 32 ml 32 fled
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות בסדר, אבל p 1000 הם לא ספקים אלה מתווכים… בעת ביצוע הזמנה אתה לא יודע מי הוא הספק שיספק לך מוצר שקניתה, זה תדעה רק אחרי ביצוע הזמנה. קניתי תנור, ואלו היתי יודע מראש מי הוא הספק שיספק לי מוצר לא היתי עושה עיסקה. בקיצור מי שקונה דרך p1000 מהמר…. קחו זה בחשבון לפני שתתפטו להזמין דרכם!!!
מוצר:
תנור אחר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סוללות באתר, באותו יום גיליתי שבן זוגי קנה בדיוק את אותו מוצר.
התקשרתי לבטל ואמרו לי שאין דרך. שעליי לגשת לדואר ולסרב לקבל את החבילה.
למרות הטרטור הייתי לקוחה טובה ועשיתי כפי שביקשו ממני, בכל זאת יש אחריות גם עליי. לאחר הסירוב התקשרתי למוקד והודעתי להם על כך.

היום אנחנו חודש אחרי הזמנתי המקורית. מאז פניתי לשירות וביקשתי את הזיכוי מס' פעמים - בכל פעם אמרו לי שהם לא מקבלים אישור מהספק על כך שהתקבלה אצלו החבילה. בכל פעם אמרו שיבדקו ויחזרו אליי. מעולם לא חזרו אליי. בנוסף פניתי דרך האתר שלוש פעמים בפנייה ממוחשבת ולזה הם בכלל לא הגיבו.
אני מבינה שהדבר לוקח זמן, אבל חודש?

שירות לקוחות מזלזלים מאוד - לא חוזרים, לא עונים ומדקלמים ססמאות. רון במיוחד מזלזל ואף ניתק לי שיחה.

אני מכירה את עניין הסחר באינטרנט היטב, אני באה מעולם זה, זהתחום העיסוק שלי ואני קונה באינטרנט המון.
שירות כזה מעולם לא קיבלתי
בחיים לא אקנה שם שוב
מוצר:
סוללה Pro power
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרוע , כבר כמעט חודש ולא קיבלתי את המוצר .
המוקד שלהם אמרו לי שהם שלחו וזה חזר , כשבפועל דיברתי עם חברת המשלוחים שטוענים שזה מעולם לא הגיע אליהם .
בקיצור ... כבר היה עדיף להזמין מחול וזה היה מגיע מהר יותר .
תגובת החנות:
לקוח יקר,

מאחר וטרם פנית לאתר P1000 לקבלת שירות ואו פתרון על אי קבלת המוצר, הנושא עבר לברור מול הספק.

נמשיך ונעדכן עם תשובה תוך 24 שעות.

ניתן ליצור קשר מול מוקד שירות הלקוחות:
03-9545370 שעות פעילות ימים א' - ה' 9:00-17:00

בברכה,
צוות אתר P1000
מוצר:
מרסס צבע HD-8501
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר מצויין יעיל ופשוט וטוב המחיר הוגן הקנייה פשוטה וקלה הגיע במהירות ותואם מראש ממליץ בחום
מוצר:
trollei bags 2016
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אדיין לא קיבלתי לפי חשבונית. מה קורה? לא ניתן שירות טוב ולא נותנים הסבר. לא מרוצה בכלל
מוצר:
שואב אבק HV300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה טובה.
מקצועיות ואדיבות.
אני לקוח שלהם ואמשיך להיות לקוח שלהם בעתיד לכל הקניות שלי למוצרי חשמל וכדומה
מוצר:
טלוויזיה 6609
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פירוט המוצר מטעה ביותר. אתה חושב שהזמנת מערכת ובסוף מסתבר שזהו מוצר אחד בלבד מתוכה.
הפריט הגיע לדואר שלושה שבועות לאחר ההזמנה כשהם אמורים לספק תוך 8 ימים.
נסיונות הקשר עימם עלו בתוהו. שערורייה של טיפול בלקוח, כולל תוקפנות בגישה.
ממליץ בחום - לא לקנות דרכם.
תגובת החנות:
לקוח יקר,
נשמח לסייע לפנייתך,
על מנת שאחד מנציגנו יחזור אליך נא השאר פרטים לחזרה, מס' נייד/הזמנה.
או צור קשר מוקד שירות הלקוחות 03-9545370.


בברכה,
צוות אתר P1000
מוצר:
ערכת ניקוי לבית Click System
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לחנות

אני מנסה להשיג את החנות כבר חודש בשירות הלקוחות שלהם, אין מענה למיילים ואין תשובה בטלפון. מוקד המכירות דווקא עונה תוך מספר רגעים אולם כאשר אתה מתחיל לדבר על מוצר שקנית מנתקים לך בפנים.
לדעתי החברה בדרך לסגירה והם מנסים לנצל את הזמן הנותן לעשות כסף על לקוחות
תגובת החנות:
לקוח יקר,
נשמח לסייע לפנייתך,
על מנת שאחד מנציגנו יחזור אליך נא השאר פרטים לחזרה, מס' נייד/הזמנה.
או צור קשר מוקד שירות הלקוחות 03-9545370.


בברכה,
צוות אתר P1000
מוצר:
שואב אבק sl-51
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזעזע... המוצר לא הגיע למרות שעברו ימי העבודה.
אין עם מי לדבר !!! אין מענה בשירות ובמחירות כמובן עונים מהר אבל מפנים לשירות.

לא להתקרב !!!!
מוצר:
לפטופ 13
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מצלמה וההזמנה אושרה. חייבו את כרטיס האשראי. אחרי כמה ימים מהספק הודיעו ש״אין לספק במלאי״.
לא קיבלתי שום הודעה בכתב. לא קיבלתי מוצר. בינתיים גם לא קיבלתי החזר כספי. הכסף בידם. מוצר אין. נחכה ונראה מה יהיה...
מוצר:
מצלמת קנון sx400 is Sx400 is
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שום התייחסות להודעות, נשלחו 2 הודעות בהפרש של כמה ימים ללא שום התיחסות מצד החנות. התעלמות מוחלטת. להשיג אותם בטלפון זה בלתי אפשרי גם לאחר זמני המתנה לא סבירים בכלל.
פשוט לא להתקרב!
מוצר:
סמארטפון פרימיום חדש LG V10 V10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נסיון עם טעם מר ורע מה שבטוח שלא אעשה יותר רכישות דרכם וזאת כי אינם עומדים בלוח זמנים--פיגור רציני במשלוח שנית גם לא עונים בשרות לקוחות לעומת זאת בהזמנות עונים חבל על הזמן -מהר
מוצר:
אנטנה לטי וי ששש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חדשיים וחצי ועדיין לא קיבלתי!
כל הזמן בבירור... אבל את הכסף יודעים לקחת במידי - ללא צורך בהמתנה.
מוצר:
מסחטת פירות קשים 850 וואט GR-1320
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.