דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

פסקל תוכנה ומחשבים (Pascal-SH)

מחשבים וציוד היקפי (גבעתיים)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פסקל תוכנה ומחשבים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפסקל תוכנה ומחשבים ?
5.00
ציון ממוצע
4
חוות דעת בשנה האחרונה
101
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
0
6 חודשים אחרונים
2
0
0
שנה אחרונה
4
0
0
כל הזמן
79
1
21
נמצאו 101 חוות דעת גולשים על פסקל תוכנה ומחשבים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פסקל תוכנה ומחשבים חנות מאוד נוחה וקרובה אל הבית. תמיד ניתן למצוא בה מוצרים איכותיים. מנהל החנות מאוד אדיב והשירות לקוחות טוב. אני נהנית לרכוש מוצרים בחנות זו.
מוצר:
כרטיס זיכרון למצלמה sdsdu-016g-u46
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני מספר שבועות רכשתי טלפון אלחוטי (לא סלולרי) בחנות זו.
המחיר היה הוגן, המשלוח הגיע בזמן לביתי,
בהחלט ממליצה על החנות והייתי קונה בה שוב.
מוצר:
טלפון HDT-L100
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במהלך הביקור שלי באזור המרכז נכנסתי לחנות פסקל תוכנה ומחשבים במטרה לקנות סוללה למחשב הנייד. מנהל החנות סיפק לי את המוצר במיידית ובמחיר שלא מצאתי באף מקום אחר.
חנות מצוינת עם מגוון מוצרים, שירות לקוחות מעולה ומחירים טובים. התרשמתי מאוד, ממליץ בחום רב.
מוצר:
סוללה למחשב נייד inspiron 4515
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איש מקסים. תמיד אדיב, תמיד מחייך. מחירים טובים, וליד הבית. קניתי ממנו מ-2003 ואמשיך לקנות ממנו בהמשך. גם ברמת המחירים, גם אם אינו הזול ביותר - הוא מהזולים.
מוצר:
ראוטר שתי אנטנות ADSL+
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות שקבלתי ממנהל החנות היה אדיב, היה עם הפנים ללקוח.
השירות היה נוח קניה מהירה ונוחה
ממליץ בחום, בטוח שהחזור לקנות בחנות בעתיד.
מוצר:
מחשב נייד G6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במשך שיחה טלפונית קיבלתי מידה מדוייקת על המוצר כולל מחיר . שיחה מוקלטת. אמרתי שאנחנו מגיעים לחנות לאסוף את המוצר ולשלם. קיבלתי OK. אחרי חצי שעה הבן שלי יגיע לחנות. בסוף המתנה של 20 דקות מתברר שהמוצר לא קיים בחנות. ובמקום קיבלנו תשובה שזה מה שיש. אני רואה כאן חוסר אחריות של העובדים. פשוט גועל נפש!
מוצר:
Kaspersky Internet Security Internet Security
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקצועיים, אדיבים, מייעצים ומוכנים לעזור. מבחר גדול של מוצרים.
הכל עבר חלק. הייתי חוזר לשם שוב. שוב שוב שוב שוב שוב שוב
מוצר:
מדפסת MX320
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני מספר שבועות רכשתי מחנות פסקל תוכנה ומחשבים כבל HDMI וכבל סטארו RCA. בעל החנות נתן לי המצלמה על המוצרים שחיפשתי. השירות היה נוח מאוד, כמו כן גם המוצרים שקניתי. ממליצה מאוד.
מוצר:
כבל HDMI וכבל סטראו RCA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 02/12/12 הגעתי לחנות פסקל תוכנה ומחשבים כדי לרכוש מעמד קירור למחשב נייד. בעל החנות נתן לי המלצה על המוצר במחיר נוח ביותר, ואכן אני נהנית מהמוצר. ממליצה בחום רב לרכוש בחנות זאת.
מוצר:
מעמד קירור למחשב נייד NCP-878
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ממליץ לכם לא (!) לרכוש שום דבר דרך האתר או בחנות זאת. רמת השירות בעסק נמדדת כאשר ישנה בעיה או פגם במוצר, ולא כאשר אתם שולפים את הארנק ומוכנים לשלם.

רכשתי באחד מימי השישי האחרונים זוג אוזניות skullcandy ישירות מהחנות, לאחר שלא חזרו אליי בזמן סביר להזמנה שעשיתי דרך האתר. לאחר פעמיים שהשתמשתי באוזניות שימוש רגיל וסביר, הכיסוי של הקונקטור התנתק והקונקטור איבד מגע והאוזניות הפסיקו לעבוד. התקשרתי לחנות וביקשו ממני להגיע פיזית.

בחנות נפגשתי עם הבעלים, שלמה פסקל, והסברתי לו את המקרה. שלמה הודיע לי שהוא ישלח את המוצר אל היבואן, היבואן יבדוק את האוזניות ויתקן או יחליף את המוצר לפי שיקוליו. בנוסף ייתכן שהיבואן יחליט שאני גרמתי לשבר של האוזניות, ולכן אין אחריות ואין פיצוי. הסברתי לשלמה שאני השתמשתי באוזניות פעמיים למשך רבע שעה כל פעם, לא בזמן רכיבה על אופניים או ספורט אחר, הן לא נפלו לי או נחבטו, ואני לא גרמתי לשבר שלהן. בנוסף, הסברתי לו שלא סביר שאני אלך ואחזור פעם אחר פעם עבור אוזניות שעולות 85 שקלים.

מאחר ואיכות המוצר הייתה כל כך ירודה סירבתי לתיקון המוצר או החלפתו, וביקשתי ממנו שיחזיר לי את כספי או לפחות ייתן לי זיכוי לרכישת מוצר אחר. מבחינתי נמכר לי מוצר פגום, וזכותי לדרוש את כספי בחזרה במקרה כזה. שלמה הסביר לי "שלא רק מה שאני רוצה נחשב, אלא גם מה שהיבואן רוצה, ומה שהוא רוצה". לאחר שפניתי אליו בנימוס בתואר "אדוני", הוא שאל אותי מה אני עושה למחייתי כי "נשמע לו לפי השפה שאני סטודנט למשפטים".

לאחר ויכוח של כעשר דקות שלמה פסקל הסכים להתקשר לספק שהודיע לו שהאוזניות אזלו מהמלאי, ולכן לא תהיה אפשרות להחליף בחדשות. בשלב זה שלמה הסכים לבטל את העסקה, בעמלה "סמלית" של 10%. לחילופין שלמה הציע לי לקחת זיכוי בחנות ללא קנס. בזמן שחיפשתי אוזניות אחרות נתקלתי באוזניות ללא מחיר עליהן, ושאלתי מה המחיר את אחת העובדות. היא שאלה את שלמה את המחיר שענה לה בחזרה בקול רם, מול לקוחות אחרים: "אני לא מוכר לו אוזניות... הן מתקלקלות לו".

אז בסופו של דבר הגעתי לחנות פעמיים, שילמתי חנייה בכחול לבן, הפסדתי בערך שעה וחצי ועשרה שקלים של "עמלה" עבור ביטול העסקה. באופן כללי היחס היה לא מקצועי, מזלזל ומעליב.

ישנם הרבה סוחרים הוגנים יותר ונחמדים יותר ללקוחות. אני ממליץ לכם בחום לקנות במקום אחר.
*מלל חוות הדעת נערך על ידי הגולש
תגובת החנות:
לא ברור על מה מלין איתמר. הוא גרם נזק פיזי לפלאג של האזניות.
למרות זאת הצעתי לו לתקן על חשבוננו את המגע בפלאג. מאחר וליבואן
אין יותר אזניות כאלו, החזרתי לו את כספו בניקוי 5 ש"ח עמלת טיפול, ויזה
וביטול עסקה. הוא צודק כשאמר שלא רציתי למכור לו אזניות אחרות משתי סיבות:
א. אם הוא מקלקל את הפלאג של אזניות איכותיות בתוך יומיים, אזניות אשר מכרתי כמותן עשרות רבות ללא אף
החזר או תלונה, סביר כי הוא יקלקל גם אזניות אחרות, ולכן אינני רוצה להיות שוב במצב דומה.
ב. הוא לא סיפר שהוא בעצמו עוסק בשיווק, ולפי הפניה המנומסת שלו אלי עם "אדוני" וכדומה, סביר להניח
שיש לו עניין עסקי/מסחרי להכתים את שם החנות, בדיוק כפי שהוא אכן התאמץ לעשות במכתבו הארוך אליכם.

כבעל עסק ותיק עם מוניטין טוב, אני מקווה שאני מצליח לזהות לקוחות שתולים, שכל מטרתם להכפיש.
חבל שהם מנצלים את הבמה של ZAP, אתר רב מוניטין, לבצע את זממם.
בכבוד רב
שלמה פסקל
מוצר:
אוזניות Lowrider
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כמספר ימים התקשרתי לחנות לברר אם יש להם במלאי מתאמים לחשמל 110/220.
הייתי זקוק למוצר זה בדחיפות,והוא הוזמן במיוחד עבורי.לאחר 3 ימים הודיעו לי שנכנס למלאי.מיד הגעתי לאסוף את ההזמנה.
סכום הקנייה אמנם קטן,אך השירות והאכפתיות להם זכיתי שבו את ליבי ולכן בחרתי לשתף בכך גם אחרים.
מוצר:
מתאם חשמל תקן אמריקאי-ישראלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומהיר. החנות עמוסה בכל טוב ושלמה (המוכר) טרח ואפילו הציע לי להצטרף למועדון החברים (כמובן ללא עלות). תשלום מהיר ואיסוף עצמי מהחנות. בנוסף המחיר שהוצע היה הזול ביותר לעומת חנויות אחרות.
מוצר:
סט אוזניות+מיקרופון GameCom 367
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר בצפייה שיגיע כעבור שבוע,לאחר שבוע התקשרו החברה והודיעו כי יש להם בעיות טכניות והם יאחרו בשבוע את המשלוח.למרבה ההפתעה התקשרו החברה במוצ''ש (באותו שבוע) ואמרו כי הם קרובים לביתי.(חשוב לציין) הזמנתי את המוצר לדואר רשום והם הביאו לנו אותו במשלוח עד לבית.באתר היה קצת קשה להבין כי שאלו אותי איזה צבע אני רוצה וחשבתי שהתכוונו למכשיר ועניתי כסוף.ואז שהגיע המוצר הבנתי שהם התכוונו לאור תצוגה.ההזמנה מבלבלת..אבל בסך הכל זה חברה טובה ואני ממליץ לקנות ממנו(בהזמנה טלפונית).
מוצר:
רמקולים spectra 300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי רמקול למחשב נייד\פלפון ב 14.8.11 קיבלתי את המוצר כעבור שבוע
כעבור כשבוע שימוש הרמקול לא תיפקד
ניגשתי לחנות (כחדש לאחר הקניה)והשארתי את הרמקול
ענו לי כעבור שבוע פעם אחת (אני התקשרתי)
כל הניסיונות לקבל תשוב בטלפון לא נענות למרות שאשארתי מס" טל בת הקולי. חרה שרות לקוחות
מה שמעצבן זה חוסר התגובה
תגובת החנות:
מאיר אכן קנה אצלנו רמקול פשוט ע"ס 69 ₪ ב- 14.08.11
מקרה זה כמתואר במכתבו לא הגיע אלי, וכמנהל החנות הייתי אמור לדעת על כך.
צר לי שהלקוח לא קיבל שרות ואנחנו כמובן ניצור איתו קשר לבירור המקרה.
יתכן שזה קשור לעובדה שבסוף אוגוסט החברה יצאה לחופשה מרוכזת ואיך שהו
המקרה הזה לא טופל כראוי. אגב, אין לנו שרות של קבלת הודעות לתא דואר קולי.
היה מאד פשוט לו כתב דוא"ל עם התלונה ומספר ההזמנה. חבל!

מוצר:
רמקול
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זאת הקנייה הראשונה שלי בפסקל ואני שמח להמליץ על החנות. בעל החנות טיפל בהזמנה שלי ברגישות ורצינות יוצאי דופן. שדרגו לי את המשלוח בחינם מבלי שביקשתי, וקיבלתי את הפריטים בו ביום. יישר כח.
מוצר:
דיסק קשיח HD502HJ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא יכולתי לדמיין חווית קניה טובה יותר, שירות מעולם אחר. אלף, היחס שקיבלתי בטלפון מ-3 נציגים שונים היה ענייני ואכפתי באופן נדיר. בית, למרות שבאופן עקרוני הזמנתי מוצרים שאמורים להגיע תוך שבוע, קיבלתי אותם 24 שעות מרגע ההזמנה. גימל, אף על פי שבחרתי את צורת המשלוח הזולה ביותר, לסניף דואר ישראל, המוצרים הגיעו ישירות אליי הביתה ללא חיוב נוסף. ולבסוף, מה שהוביל אותי לחנות מלכתחילה היה המחירים המצונים. אני בהחלט אחזור לקנות שם!
מוצר:
רמקולים ומיקרופון למחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מצויינת ושרות אדיב.
חיפשתי מסך רחב - השוותי ב-ZAP, בדקתי, שילמתי - הגיע עד הבית תוך יום אחד בלבד. ממליץ בחום.
מוצר:
מסך מחשב Samsung 2233SW PLUS LCD
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב חדש להרכבה אצל פסקל מחשבים,
עם אחריות ל-3 שנים של הלוח, המעבד , הזכרונות והדיסק הקשיח.
הייתי מאד מרוצה בזמן הרכישה מהיחס, האדיבות, הסבלנות והמקצועיות של אנשי החנות.
היה לי חשוב לשלוח את המלצה זו לזאפ מכיוון שלאחר זמן מה מיום הרכישה, המחשב לא עבד כמו שצריך ופניתי לחנות בבקשה לבדוק את המחשב.
נשלחתי למעבדה הצמודה לחנות לבדוק את תקינות המחשב ולאחר בדיקה נמצא כי אחד הזכרונות לא היה תקין. החנות לא התנערה מאחריותה והחליפה את הזכרון לזכרון חדש.
תוך 45 דק' לאחר הבדיקה יצאתי כאשר המחשב עבד כמו שצריך ואף הזמינו אותי לקפה.
אני מאד מרוצה מהרכישה ומהיחס ואני ממליץ לכולם לרכוש בפקסל מחשבים.
מוצר:
מחשב חדש בהרכבה מעבד+לוח אם+זכרון וכו..
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יום לאחר הזמנת המוצר בחנות מצאתי תיק מתאים למחשב הנייד שברשותי. ביטלתי את ההזמנה באימייל ווידאתי את הביטול בשיחה טלפונית.
בשיחת הטלפון ולמרות שההזמנה טרם נשלחה, נאמר לי שלא יוכלו לא לחייב אותי (אפילו עוד לא חייבו!) ויצטרכו לגבות ממני סכום כלשהו מההזמנה שיחליטו עליו כי "צריכים להתפרנס".
היום, אחרי שחלפו חודש ויומיים ממועד ההזמנה, לאחר שכתבתי אימייל המאיים בתביעה, קיבלתי תשובה:
"אין שום כוונה לא להחזיר לך את כספך לכן אינני מבין למה האיומים. מיד לאחר קבלת הכסף מחברת האשראי שזה קורה היום, יישלח אליך צ'ק עם הסכום. לכן, תוך יום או יומיים זה יגיע אליך."
מקווה שאקבל את הכסף.
ממליץ להימנע מקניה בחנות.
ירון אשר
מוצר:
תיק למחשב נייד SNS-15K
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. נרכשה אנטנה פנימית עם מגבר. המוצר מאכזב ואף גרוע מאנטנה קטנה פשוטה שכבר היתה ברשותי (ביקורת מוצר תירשם בנפרד ללא קשר לחנות) ולכן הגעתי אחרי יומיים לחנות בעצמי להחזיר את המוצר כשהוא ארוז וללא שימוש.

2. משום מה אין בחנות אפשרות כמקובל לערוך זיכוי לחשבון עם כרטיס האשראי. אז שימו לב היטב לתנאי ההחזרה בהם צריך להחזיר 5% ממחיר הרכישה (בנוסף לדמי המשלוח)
חבל שהלקוח צריך לספוג עמלה ושאין ביטול עסקה פשוט דרך חברת האשראי. (על אחת כמה וכמה שלא מדובר בהתחרטות על קניה אלא במוצר חלש)

3. למרות שבאתר רשום (נכון ל-18.3.11) כי בין א-ה הפעילות החל מ-8:30. בתא הקולי נאמר שהחנות נפתחת רק ב-10:15. ולמרות שהגעתי ב-10:15 החנות עדין היתה סגורה ונדרשה המתנה של 20 דקות. בקיצור אם זמנכם יקר מומלץ לצלצל מראש לפני שמגיעים (וגם לתפוס בטלפון לא עניין פשוט)
תגובת החנות:
הלקוחה צודקת: אנחנו מחזירים כסף מזומן ולא ביטול דרך כרטיס האשראי
וזאת למרות שטרם קיבלנו את הכסף מחברת האשראי!!
על פי תקנון האתר דמי המשלוח לא יוחזרו בעת ביטול עסקה
וכן מנכים עד 5% מעלות המוצר.
במידה וקונים מוצר אחר במקום, אין עלויות ביטול.
בפסקל תוכנה ומחשבים עושים כל מה שניתן והוגן לטובת הלקוח.


מוצר:
אנטנה פנימית + מגבר מובנה לממיר דיגיטלי DVB-T GM201
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 6/3/2011 הזמנתי המדפסת. ב 13/3/2011 ניסיתי לברר מה קורה עם ההזמנה שלי. התקשרתי לחנות, השיחה התנתקה באמצע. שלחתי אימייל דרך האתר שלהם ללא מענה עד היום 14/3/2011. התקשרתי שוב לשרות לקוחות ונותבתי למעבדה. שם נאמר לי ששרות לקוחות יהיה זמין בעוד שעה ונתנו לי את הנייד של הבוס שלא הצלחתי להשיגו בשלושה ניסיונות. אחרי שעתיים התקשרתי שוב לשרות לקוחות ושוב נותבתי למעבדה. השארתי הודעה (לבקשתי) שאם לא חוזרים אלי היום, שיבטלו את ההזמנה. חזרו אלי תוך חמש דקות!!! בשביל להודיע לי שהמדפסת לא במלאי. ביטלתי את ההזמנה.
מוצר:
מדפסת HP Officejet 6500
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנת המוצר דרך האינטרנט הייתה קלה ומהירה במיוחד.
כשהגעתי לאסוף את המוצר קיבלתי עזרה משירות לקוחות עוזר וסבלני.
אני מאוד מרוצה משירות הלקוחות והיחס שניתן ללקוחות בחנות פסקל תוכנה ומחשבים ומהמוצר האיכותי שקניתי.

אשמח לחזור ולקנות פה שוב.
מוצר:
מחשב נייד 5735Z
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה מתבצעת דרך האתר ואם יש בעיה, עוזרים דרך הטלפון - כך היה אצלי.

חיפשתי במשך חודשים ארוכים את הדגם שקניתי ואפילו בקרט נאמר לי שהוא יצא מייצור ושהסיכויים למצוא אותו קלושים. הצטערתי לשמוע ולפני שהרמתי ידיים התקשרתי ל"פסקל תוכנה" ולגמריי במקרה נשאר להם אחד כזה עם אחריות מסודרת של קרט.

המשלוח הגיע תוך פחות מיממה כשהוא ארוז היטב והמוצר איכותי ביותר !!! אני מרוצה מאוד !!!

בהזדמנות זאת מבקשת להודות לשלמה על הכל !!!
נירית, קיבוץ גבת

מוצר:
מצלמה דגיטלית A1000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מפסקל רמקולים למחשב של Creative ו- Disk-On-Key של Verbatim, וסימנתי שאגיע לקחת, כי אני גר קרוב והעדפתי לחסוך את דמי המשלוח.
לאחר יומיים או שלושה התקשרו מהחנות לעדכן אותי שההזמנה מוכנה. לקח לי משהו כמו שבוע להגיע לקחת בגלל עומס בעבודה, אבל כשהגעתי, ההזמנה הייתה מוכנה, הכל היה בסדר, בלי תקלות ובלי בעיות. בסה"כ - חווית קניה חיובית. ממליץ!
מוצר:
רמקולים למחשב SBS 245
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות והזמנתי נגן ותוכנה אנטיוירוס.שלומה פסקל,בעל החנות הבטיח להביא לי את המוצרים הביתה וגם לערוך בדיקה למחשב שקניתי אצלו לפני מס' שנים.השירות היה אמין,מהיר לשביעות רצוני המלאה !
מוצר:
TeacMP380 2GB MP4נגן MP-380
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר