דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

ערוץ הקניות-21 (21.tv)

אתר המכירה של ערוץ הקניות (4 סניפים)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
2.14
ציון ממוצע
7
חוות דעת בשנה האחרונה
182
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
2
0
5
כל הזמן
39
3
140
נמצאו 182 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 פופים -זמן משלוח עשרה ימי עסקים
לה הגיעו גם אחרי 15 ימי עסקים.
ביטלתי את העיסקה הובטח לי זיכוי תוך 14 יום אבל אני לא אופטימי גם לגבי זה!
מוצר:
פוף כדורגל דגם כדורגל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כבל HDMI במחיר סביר, בעמוד ההזמנה היה כתוב שהמשלוח יקח 14 ימי עסקים. כעבור חודש כשהמוצר לא הגיע אלי ביקשתי לבטל את ההזמנה (בינתיים קניתי כבל במקום אחר, כמה אפשר לחכות?)
הובטח לי שאקבל את כספי בחזרה לכרטיס האשראי תוך 14 ימים, זה היה לפני 33 ימים, ולא קיבלתי את ההחזר.

בהחלט ממליץ להתרחק מהם כמו מאש.
תגובת החנות:
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר, חברת "סיריוס בע"מ", חל עיכוב באספקה.
לבקשת הלקוח ההזמנה בוטלה וחשבונו יזוכה בסכום המלא של העסקה.

מוצר:
כבל HDMI
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 12.4 הזמנתי מהם טלפונית ערכת גיהוץ של גולד ליין , מק"ט 38564. הובטח לי על ידי הנציג שהערכה תגיע אלי תוך שבעה ימי עסקים אם אשלם על שליחות סכום של 30 ש"ח. בנוסף, שאלתי אותו מפורשות אם כמו שכתוב באתר, הערכה כוללת "משטח גיהוץ גדול במיוחד לאפקטיביות מרבית" כלומר - קרש גיהוץ. הוא הבטיח לי שכן. מהרגע שניתקה השיחה ועד היום חוויתי את חווית השירות הגרועה ביותר שאי פעם קיבלתי ממוכר ואני ממליץ לכל מי ששכלו בראשו ללמוד מהטעות שלי ולא לקנות מהם יותר שום דבר, אי פעם.

המוצר הגיע באיחור ניכר (אחרי שלושה שבועות) ולא כמו שהובטח (אין קרש גיהוץ). והשירות היחידי שלו זכיתי לכל אורך הדרך היה נציגות שירות שטענו שהבעיה לא אצלם. אז אלא אם אזכה באמת למענה לטענות שלי וליחס שיגרום לי לחזור בי מהחלטתי, אני אליהם לא חוזר.

להלן השתלשלות העניינים המלאה:
כאמור, הזמנתי את המוצר בתאריך 12.4. אחרי שבועיים, משלא הגיעה החבילה ליעדה, הרמתי טלפון לערוץ הקניות. לא ענו לי. אז שלחתי מייל. חזרו אלי אחרי יומיים והבטיחו לי שתוך מספר ימים החבילה אצלי. עברו מספר ימים והחבילה עדיין לא הגיעה. הרמתי טלפון נוסף. הפעם ענתה לי נציגה, שאחרי בירור קצר אמרה לי שהבטיחו לה בדואר ישראל שהמוצר יגיע אלי מחר או מחרתיים. חלפו עוד יומיים. המוצר עדיין לא הגיע. הרמתי טלפון נוסף. הפעם הנציגה עשתה בירור רחב יותר מול דואר ישראל ואחרי המתנה של רבע שעה יחד איתה על הקו היא עשתה בירורים והבטיחה לי מפורשות שמחר בבוקר יתאמו איתי את המשלוח. אף אחד לא התקשר לתאם. אז הרמתי טלפון (רביעי במספר). הפעם טווח הזמנים התקצר והנציגה הבטיחה לי שתוך כמה דקות יתאמו איתי את המשלוח. אחרי כשעה סוף כל סוף הגיע הטלפון המיוחל ותאימו איתי ליום שישי ה-4.5, שלושה שבועות ויום אחרי הזמנת המוצר.

מטריד אותי שלמעט בסוף, בשלוש הפעמים הראשונות הנציגים היו די שווי נפש לאיחור הרב במשלוח, על אף ששילמתי עליו! כמו כן מטריד אותי שהערכה היא בסה"כ מגהץ ורכיב מתחבר לגיהוץ חליפות. אל תאמינו לכל הפירוט המלא, זה כמו להגיד שלמגהץ יש כפתורים וכבל חשמל. אני לא חוזר אליהם יותר.
מוצר:
ערכת גיהוץ ATL -109
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשבוע לפני פסח ההורים הזמינו כורסת טלויזיה באספקה תוך 14 יום אחרי פסח. במהלך חופשת הפסח בזמן ששהיתי בבית מלון בדרום הארץ יצרו עימי קשר (ביום ראשון שביום שני אמתין להם בבית בין השעות 11:00-14:00) לכן ביקשו להזיז לשבוע הבא ושאחכה לטלפון תיאום. עד אתמול 2.5.2012 לא תיאמו איתי לא מהספק ולא מהשירות למרות טלפונים חוזרים ונישנים מול שירות הערוץ ואף לאחר נסיון טיפול של ערוץ הקניות מול אותו ספק. לאחר שקצו כל הקיצים ומאסו מהבטחות שווא החליטו הורי לבטל את ההזמנה שאגב בוטלה בקלות בשיחת הטלפון. בחוויה כל כך לא נעימה לא נתקלו הוריי בעבר ההרגשה הרעה שליוותה אותם כל התקופה וכמות השיחות הלא מבוטלת מול הערוץ פשוטו התישה אותם. מה שברור מכל העסק הזה שערוץ הקניות מבחינת המשפחה כולה (כל מי שמכיר את המקרה) מחוץ לתחמי רכישה.לאור העיל אני מצפה מהערוץ לפצות אותם על עוגמת הנפש שגרמו לאנשים מבוגרים ושייקחו אחריות על מעשיהם.
תגובת החנות:
ביום 28/3/12 רכשה הגב' לובה ויצר כורסת TV מדגם "דאלאס". זמן אספקת המוצר הינו 14 יום.
מבדיקת תיעוד השיחות עם הלקוחה נמצא כי ביום 15/4/12 פנתה הלקוחה ומסרה שבשבוע הקודם ביקש הספק לתאם איתה מועד לאספקת המוצר,
אך המועד שהוצע לא תאם ללו"ז שלה ולכן לא סופק המוצר, כל זאת במסגרת 14 ימי האספקה להם התחייב הספק.
מבדיקה שנערכה עם הספק, חברת "י.ר.הום דיזיין בע"מ", נמצא כי בוצעו מס' ניסיונות נוספים לתאום מועד אספקה עם הלקוחה, אך כל המועדים
השונים שהוצעו לא התאימו לגב' ויצר.
אדגיש כי הן ערוץ הקניות והספק היו מעוניינים לספק את המוצר במועד לו התחייבנו, אך האספקה לא בוצעה בשל אי נכונותה של הגב' ויצר להתגמש בשעות.
אנו מתנצלים אך לא נוכל להיענות לבקשת הלקוחה להגיע בטווח השעות הספיציפי אותו מבקשת לאספקה.
לבקשת הלקוחה הזמנתה בוטלה וחשבונה יזוכה בסכום המלא של העסקה.

מוצר:
כורסת טלויזיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב
רכשתי את המוצר ב-15-מרס. עד היום טרם קיבלתי את המוצר למרות שפניתי 4 פעמים באמצעות מייל ועוד פעמיים טלפונית,כמו כן שלחתי עותק חשבונית\קבלה ליהלום שיווק והפצה מיותר לציין שחויבתי גם על המוצר וגם על המשלוח. אולי הפעם אני אקבל תשובה הגיונית.
מוצר:
בלנדר מוט 210575
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחצי שנה ביצעתי הזמנה של המצלמה הזו דרך אתר ערוץ הקניות. לאחר כשבוע יצרו איתי קשר ומסרו לי שהמוצר אזל מהמלאי ואוכל לרכוש מצלמה אחרת, של חברה אחרת במקום המוצר הזה. מכיוון שהמוצר החלופי לא מכיל בתוכו את הפיצ'ר המרכזי מבחינתי שאותו חיפשתי במצלמה - סירתי לקבל את המוצר החלופי והעסקה בוטלה. לפני כשבוע (לאחר חצי שנה מהנסיון הקודם) ניסיתי את מזלי שוב, והזמנתי דרך אותה מכירה באתר את אותו המוצר. גם עכשיו - המוצר אזל מהמלאי ושוב הוצע לי אותו מוצר חלופי. נשאלת השאלה - האם המוצר קיים בכלל? אם לא - מדוע מוצעת הרכישה של המוצר?ומאיפה החוצפה לרשום באתר (באופן קבוע!) שנותרו עוד 5 יחידות? ושיא החוצפה : להוסיף אותי (בשתי הפעמים) כלקוח שרכש את המוצר!!! הרי לא רכשתי באף אחת מהפעמים את המצלמה כי הפרסום השקרי שבאתר הראה שהמוצר במלאי למרות שהוא מעולם לא היה וכנראה שגם לעולם לא יהיה! אני משער שמדובר בספק משנה של ערוץ הקניות - אך אם זה המקרה - על אחריות ערוץ הקניות, כמו גם על ספק המשנה (4H - פוטו ניסים) לוודא שקיימים מוצרים במלאי - ואם אין - להסיר את המכירה או לשנות אותה למכירה לא פעילה. חבל.
מוצר:
מצלמה S550
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר לא היה קיים במלאי. בערוץ עובד בשיטת מצליח. מוכרים אך לא מקיימים.מוצר לא היה קיים במלאי. בערוץ עובד בשיטת מצליח. מוכרים אך לא מקיימים.
מוצר:
מערכת ישיבה רומא
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום
אני רכשתי מיטה מתכוונת מערוץ הקניות
המיטה נשלחה אלי ב1/08/2011 .
לאחר מספר ימים באמצע הלילה כשאישתי ואני ישנים נשמע פיצוץ מחריד לאחר בדקנו מהיכן היגיע הרעש החזק נדהמנו לגלות שאחד מהמנועים של המיטה היתפוצץ לרסיסים.
למחרת יצרתי קשר עם ערוץ הקניות והם שלחו אותי לקבל שירות מחברת X מרקט .
מחברת X מרקט נמסר לי שישלחו מתקין לבצע בדיקה ולתקן במידת הצורך.
תואם יום אבל המתקין היגיע באיחור של שעתים וחצי וללא מנוע הוא רק בה לבדוק ואין לו חלקים כי הוא לא קיבל אינפורמציה מה מקולקל רק אמרו לו ללכת לראות.
ואז תואם מתקין נוסף שלא היגיע בכלל וכך היתבזבז עוד יום עבודה שלי.
אני יצרתי קשר עם X מרקט והם אמרו לי שנעשתה טעות והם שולחים מתקין נוסף תואמה מחדש הגעה של המתקין.
ושוב המתקין היה צריך להגיע בין 9 בבוקר לאחת בצהריים בשעה אחת היתקשרתי והרמתי את קולי למה אני צריך להמשיך להמתין והם אמרו שבחוק מותר לאחר עד שעתיים מעבר למה שנקבע (אין ערך לימי עבודה שלי...) בסופו של דבר המתקין המהולל היגיע בשעה 16:00 אחרי הצהרים אבל הוא לא הביא מנוע כי שכחו להגיד לו אז הוא רק פירק את המנוע ואת התושבת ואמר שיום יומים באים להשלים את העבודה .
רק לציין שמרגע התקלה כבר עברו בערך חודשיים.
לאחר טלפונים רבים ממני תואם שוב פעם הגעה של מתקין וגם הפעם המתקין איחר בשעה וחצי תואם מ9 בבוקר עד 13:00 בצהריים היגיע ב 14:30 בערך (לא נורא ימי העבודה שלי לא שווים כלום )וגם הפעם לא ניגמר כי המתקין הביא מנוע אבל לא הביא את התושבת.אמר שלא אמרו לו והוא לא מחזיק את כל סוגי החלקים למיטה ברכב.
אז שוב היתקשרתי והרמתי את הקול וצעקתי ,ושוב תואם יום לתיקון. אנחנו כבר באמצע נובמבר בערך שלושה וחצי חודשים מיום קבלת המיטה ועדיין לא הצלחתי להנות ממנה.
הפעם המתקין היגיע ברגע האחרון אבל במסגרת הזמן והיביא את "החלקים הנכונים" לפי מה שאמר היתקין אותם .
ואז הוא גילה שהשלט לא תואם למנוע שהיביא אני כבר התיאשתי .
בשביל ההבנה מה אנחנו סובלים אני שידרגתי את עצמי לרמת טכנאי כי בכל פעם שרוצים להרים את ראש המיטה 1 צריך להרים את הרגלים ואז להמתין דקה ואז ללחוץ על כפתור הורדת ראש המיטה ואז הרגלים יורדות והראש מתחיל לעלות וחלילה עם הפסקנו באמצע את הכפתור צריך להתחיל את התהליך מחדש .
אני המשכתי לבקש שירות ו..
מדצמבר אני מנסה לתאם הגעה של מתקין בשביל להתחיל להנות מהמיטה.
בסופו של דבר תיאמתי עם שיר נציגת השירות של X מרקט שכל פעם אמרה שאין מתקין באזור אבל בשעה טובה ב 26/02/2012 הבטיחה שעד סוף השבוע העניין יפתר ובאמת ב28/02/2012 היתקשרה ותיאמה ל01/03/2012 בין 12 בצהרים ל17:00 יגיע מתקין עם חצי שעה התרעה.
ואני חיכיתי בשעה רבע לחמש יצרתי קשר אם שיר נציגת השירות והיא נתנה לי את הטלפון של סמיר המתקין ואמרה לי הוא צריך להגיע כל רגע הוא מסיים התקנה ובדרך אליך.
בשעה 17:05 הטלפון הנייד של שיר היה כבוי ובלתי ניתן להשגה ובמשרדים לא היתה תשובה .
בשעה 17:30 בערך הצלחתי להשיג את סמיר שהודיע לי שכבר בשעה 13:00 בצהריים הלך הביתה ומישהו היה צריך להודיע לי אבל כנראה שכח.
ומכאן עוד יום עבודה שלי ירד לטמיון.
*נציין שאני בדקתי באינטרנט את חוק הגנת הצרכן (תיקון מס 24 שפורסת בשנת 2008 .סעיף 3."נותן השירות רשאי להודיע לצרכן לא יאוחר משעה 20:00 בערב שקדם למועד הביקור שתואם,על דחית ביקור טכנאי,ולתאם עמו מועד ושעה חדשים לביקור,ובלבד שאין בדחיה כאמור כדי לדחות את מתן השירות מעבר לפרק הזמן שנקבע לכך לפי דין".
עכשיו אני שואל האם 7 חודשים זה פרק זמן לפי משורת הדין?
(המוצר פגום מהרגע הראשון מתאם ערוץ הקניות קיבלתי לטענתם "פיצוי" מגב לניקוי הרכב )אבל המיטה נשארה במצבה והם טוענים שאני לא זכאי לפיצוי על זמני כי כנראה זמני לא חשוב ואני לא צריך לעבוד.
בנוסף לפיצוי ביקשתי לקבל שנת אחריות נוספת כי בשנה הזאת לא קיבלתי שירות .התשובה אין תוספת לאחריות בעתיד תקבל שירות רק תמתין (השאלה כמה להמתין)
אני מיואש מרמת השירות הנמוכה של החברה הזאת והיא היכולת לתת לאדם ששילם ממיטב כספו תמורה בעד תשלומו .
(יש לציין שלמיטה יש 3 שנים אחריות)
אבל אני לא מבין כמה שווה האחריות הזאת כי בפועל את השירות לא מקבלים.
הציין דבר נוסף שאני ביקשתי לדבר אם בעלי החברה של ערוץ הקניות או בעלי חברת איקס מרקט התשובה היתה מוזרה או תשלח מייל ויכול לאיות שיחזרו אליך בערוץ הקניות ובאיקס מרקט הבעלים או בחו"ל או לא נמצא ולא ניתן להשיגו עוד דבר מוזר לא ניתן לקבל את שמו או שום פרט בשביל להשיג אותו.
לסיכום היום ה 6/03/2012 ועדין צריך להיות מומחה בשביל להישתמש במיטה שבסך הכל יש בה 6 כפתורי "קוד סודי".
אני לא ממליץ לקנות מוצרים לא מאיקס מרקט ולא מערוץ הקניות .
למי שרוצה פרטים נוספים השמח לתת בטלפון ערן.ק
נייד-054-4778884
תגובת החנות:
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוח
בשיחה שנערכה אתמול בינו לבין הספק, חברת "איקס מרקט בע"מ", סוכם כי ביום 21/3/12
יגיעו ללקוח למתן שרות למוצר, במסגרתו יוחלפו מנגנוני המיטה (כולל המנועים).
על משך העיכוב בטיפול יפוצה הלקוח ע"י הספק במוצר מתנה, אותו יקבל במועד שנקבע לשרות.
מוצר:
מיטה זוגית מתכוונת 201034
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-16.1.12 רכשתי באתר ספת נוער נפתחת, כשבאתר התחייבו לספק אותה תוך 16 יום.ב-24.1 התקשרו אלי ותיאמו אספקה ליום המחרת בין שעה 1ל-5. המתנתי ואיש לא הגיע, אפילו לא טרחו להודיע. ביום המחרת, ה-25.1, התקשרו בבוקר וטענו שקבענו להיום - דבר שלא נכון עובדתית ואף יש בידי הוכחה לכך. הסברתי שאני בדרכי לעבודה, אך הם טענו שהמוביל בדרך. שוחחתי עם המוביל וזה הבטיח שתוך 20 דק יגיע, אולם רק לאחר שעה הוא התקשר. הסברתי שאני חייב לצאת לעבודה. שוב המתנתי שעה לשווא. התקשרתי לספק, הבטיחו שיתאמו לשבוע הבא. אלא שרק כעבור שבועיים!!! נזכרו לחזור אלי. הבעתי את כעסי ואכזבתי והם הציעו לפצות אותי בכרית או בסט סדינים ליחיד. כמובן שדחיתי את ההצעות משדום שהן לא מספקות כדי לכסות על ההתנהלות. בין לבין התקשרתי לשירות הלקוחות של ערוץ הקניות, השארתי פרטים כמה וכמה פעמים, אך הם לא חזרו. ב-16.1, חודש אחרי, החלטתי לבטל את ההזמנה. השיחות עם ערוץ הקניות והספק שלהם מוקלטות אצלי, כך שהם לא יכולים לטעון אחרת לגבי התנהלות הדברים.אני מקווה שערוץ הקניות לא יבחר להתחבא מאחורי הספק שלו,שכן את המוצר רכשתי מערוץ הקניות ולא מהספק.
תגובת החנות:
מבדיקה שנערכה עם הספק "איקס מרקט בע"מ" נמצא כי בשל קשיים לוגיסטיים חל עיכוב באספקת המוצר.
לבקשת הלקוח הזמנתו בוטלה וזיכוי שודר לחברת האשראי על הסכום המלא של העסקה.
ערוץ הקניות, אשר שרות לקוחותיו הוא נר לרגליו, נענה לכל פניותיו של מר דורון ופעל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספק לטובת אספקת המוצר ללקוח.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר דורון.

מוצר:
ספת נוער
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את ההזמנה קיבלו במהירות והתחיבו למשלוח ע"י שליח 2 7 ימים.
לא ענו למיילים ולהודעה טלפונית לאחר 14 יום ללא המוצר. על טופס התלונה באתר הגיבו לאחר 3 תלונות ומספר ימים. המוצר נשלח "בטעות" בדאר רשום. לבקשתי לבטל את העסקה לאחר המתנה של 22 יום הגיבו בסרוב בטענה שבתוך 14 יום אחרי שישוב לספק יחזירו את כספי.
יחס מבייש מאנשי השירות, ביזבזו לי המון זמן יקר בטלפונים ובאופן כללי התנהלות מבישה. לא היו מוכנים לעשות דבר כדי לפתור את הבעיה והפילו אותה עלי הלקוח להתקשר לדואר ובכלל.
אין לרכוש מהם דבר ! עדיף לשלם יותר לחנות שיודעת לתת שרות ולעמוד בהתחיבויות
תגובת החנות:
מר דייב רכש ב 18/12/11 כיסוי מלא למושבי רכב. ההזמנה בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות ומשך האספקה הינו 7 ימי עבודה. ב 20/12/11 פנה אליו הספק, "צרור חיים", לאימות פרטי ההזמנה ובחירת צבע הכיסויים, הלקוח בחר בצבע שחור אפור. במעמד השיחה נשאל הלקוח איך הוא מעדיף לקבל את המשלוח: דרך חברת השליחויות "אביב שיגור" או באמצעות שליח של "דואר ישראל". הלקוח העדיף ב"דואר ישראל" ובהתאם לכך בוצעה ההזמנה. מבדיקה שנערכה עם הספק, המוצר הגיע לדואר בעיכוב קל של מס' ימים, ב- 26/12/11. מבדיקה שנערכה עם הדואר, המוצר הועבר ב 3/1/12 ליחידת הדואר של כפר גנים בפ"ת, מקום מגוריו של הלקוח. לצערנו אין בידי ערוץ הקניות או הספק שליטה על מסירת המוצר ללקוח ע"י "דואר ישראל" וכי העיכוב שחל באספקת המוצר נבע מעיכוב של הדואר. ב 10/1/11 עודכן הלקוח כי החבילה נמצאת ביחידת הדואר וממתינה להישלח לכתובת מגוריו. הלקוח סירב להמתין וביקש לבטל את ההזמנה. הוסבר ללקוח כי אנו ממתינים להשבת המוצר מהדואר בחזרה לספק ועם חזרתו יזוכה בגין הסכום שחוייב. אדגיש כי ערוץ הקניות, אשר שרות לקוחותיו הינו נר לרגליו, טיפל בכל פניותיו של הלקוח. אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לדייב, פיצוי יישלח לביתו.

מוצר:
כיסוי מלא למושבי הרכב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ראדיאטור של דלונגי לפני 5 ימים עדין לא הגיע ולא יצרו איתי קשר.
למרות ששלחתי להם מס' פניות דרך האתר שלהם. יש לציין שהיום התקשרתי אליהם אך הנציגה היתה חסרת סבלנות ולא יכלה לענות לי תשובה ענינית והסתפקה בנחזור אליך מחר. לא יתכן שחברה כל-כך מכובדת מתייחסת כך אל לקוח.
פשוט בושה! לא אקנה יותר מהם.

(יש לציין כי לא ניתן להתקשר אליהם ל1800 דרך סלקום וחבל שהמספר כוכבית שלהם לא מפורסם בעמוד יצירת הקשר).
תגובת החנות:
מבדיקה עם הספק, חברת "ניופאן", נמסר כי בוצע ניסיון לתאום עם הלקוח ביום 21/11/11 אך הלקוח לא ענה והושארה לו הודעה.
המוצר סופק למר אוריאל ביום 30/11/11.
אנו ממתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.

מוצר:
ראדיאטור דלונגי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
קניתי מצלמה עבור יום הולדת של חבר.
התחייבו ל - 7 ימי עבודה.
חודש ימים המוצר לא הגיע כשבדרך אין ספור פניות לערוץ.
בסופו של דבר "שיקרו" לי שמשדרגים לי את המוצר ושלחו לי מוצר אחר פחות טוב.
לידיעתכם הספק מתקשר אליכם הביתה ומציג עצמו כערוץ הקניות ושאתם פונים לערוץ הוא טוען שהוא רק המקשר ותפנו לספק.
מעגל קסמים שסופו להתחרפן...
מוצר:
מצלמה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רצינו, לפני הקניה, לראות את המוצר בעין, אך, מסתבר שבחנות שבשדרות ירושלים ביפו, אין את המוצר.
ההזמנה דרך האתר נוחה.
אחרי יומיים צלצלו לתאם הובלה. לבקשתנו, נדחה לתאריך מאוחר יותר.
בזמן שנקבע הגיעו שני מתקינים מקצועיים וההליכון עובד.
ערוץ הקניות היה 10. הבעיה היא "אמת בפרסום" של המוצר ואותם אכתוב במקום המתאים.
מוצר:
הליכון DS 1901
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השתתפתי במכרז על טלוויזיה באתר ערוץ הקניות. מיד לאחר קבלת ההצעה שלי החלטתי שאני רוצה לבטל את ההזמנה. מאחר ומוקד הערוץ היה סגור, שלחתי אימייל מפורט לכתובת שירות הלקוחות המופיעה באתר ובו דרשתי לבטל את הזמנתי. יש לציין שהמייל נשלח מספר דקות לאחר ביצוע ההזמנה.
מספר ימים אח"כ ראיתי באתר כרטיס האשראי שלי שחויבתי על מלוא הסכום ע"י ערוץ הקניות. התקשרתי למוקד ונאמר לי שעוד לא הספיקו לעבור על האימייל שלי (כמובן שאת ההזמנה הם כן הספיקו לבצע) ולכן מסרתי שוב את הפרטים (הפעם בטלפון) ודרשתי החזר של הסכום בו חויבתי. הובטח לי שבתוך 14 יום יוחזר לי כספי. כעת עברו כבר 21 יום ועוד לא הוחזר לי שקל מהסכום.
בנוסף לכל האמור לעיל, נראה שמוקד הערוץ חסום לחיוג מטלפון סלולרי (מתקבלת הודעה שאין תמיכה ב"אזור חיוג זה") ולכן אני נאלץ בכל פעם להגיע לטלפון קווי כדי ליצור אתם קשר. כמובן שעל האימיילים אין מענה.
אני מציע להימנע מרכישה בערוץ הקניות, גם אם המחיר נראה נמוך.
תגובת החנות:
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה לנדב.
ב 6/11/11 הזמנתו בוטלה ושודר זיכוי לחברת האשראי על מלוא סכום העסקה.
אשמח לעמוד לשרותך בעתיד.

מוצר:
טלויזיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוהי ביקורת על חברת הום דקור: ביצעתי הזמנה דרך ערוץ הקניות מחברת "הום דקור" בתאריך ה-4.9.11. הזמנתי סלון לדירה החדשה שלי. ב-10.18.11, חודש וחצי אחרי מועד ההזמנה ואחרי שבועיים של ניסיונות להשיג את חברת "הום דקור", תפסתי אותם סוף סוף והם טרחו לעדכן אותי שלא מייצרים את הסלון בצבע שאני רוצה, ושאני אצטרך לחכות עוד 21 ימי עבודה כדי לקבל צבע שאני לא רוצה. כשהם וידאו איתי את ההזמנה ב-4.9, הם הבטיחו לי את הסלון בצבע שרציתי. מאז, איש לא טרח להודיע לי שאין את הצבע, עד שתמו 21 ימי עבודה. ערוץ הקניות, דרכם עשיתי את ההזמנה מ-"הום דקור" נהגו ביושר ובמקצועיות, ביטלו את ההזמנה עם זיכוי מלא ופתחו תלונה/בקשה לבירור על חברת "הום דקור". אני לא ממליצה לקנות מחברת "הום דקור". אני לא מבינה למה לא פנו אליי במהלך החודש וחצי שחיכיתי לסלון כדי ליידע אותי שאין אותו בצבע שאני רוצה. עוגמת נפש.
תגובת החנות:
מבדיקה שנערכה עם הספק, חברת "א.ב.סקאי סחר בינלאומי", נמצא כי בשל בעיות לוגיסטיות, חל קושי באספקת הצבע אותו בחרה הלקוחה.
בסיכום עימה בוטלה הזמנתה וזו זוכתה בסכום המלא של העסקה.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ליעל ופועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למניעת הישנות מקרים דומים.

מוצר:
מערכת ישיבה טייפון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי קורא כרטיסים אך הוא לא קורא את כרטיסי הSD.
פניתי מספר פעמים בטלפון ובמייל לשירות הלקוחות כדי להחזיר את המכשיר ולא חזרו אלי.
אני לא אקנה יותר בערוץ הקניות.
תגובת החנות:
בסיכום בין הלקוחה לספק, "סיריוס בע"מ", הוחלט כי הלקוחה תשלח את המוצר לספק וזה יחליף לה אותו בחדש.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' מור.

אשמח לעמוד לשרותך בעתיד.


מוצר:
קורא כרטיסים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך הערוץ מערכת סלון. לאחר כחודשיים שלושה של שימוש החל הסלון להתפורר פניה לספק שסיפק חברת דה סאל נאמר שייקח 14 ימי עבודה לתת לכך מענה. לאחר יותר מחודש של נידנודים הגיע מישהו מטעמם שצילם הספה המתפוררת זה היה לפני מעל חודש ושוב מגיע המענה של 14 ימי עבודה
פניותנו לערוץ הקניות גם הם נענו במייל לקוני של 14 ימי עבודה וזה שבמצטבר מיום פתיחת השרות אצל היצן עברו מעל 3 חודשים!!! אין עם מי לדבר הערוץ הקניות שומר נפשו ירחק
תגובת החנות:
בסיכום של הלקוח מול הספק, חברת "ט.ב.דסל שיווק בע"מ", בימים הקרובים תוחלף ללקוח הכורסא לחדשה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים, למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.

מוצר:
מערכת ישיבה סלונית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הטלויזיה ב- 24.8 . אספקה תוך 10 ימים . המוצר טרם הגיע למרות ההבטחות שיגיע עד היום . בשיחות עם ערוץ הקניות נאמר לי שהיות וזה ספק חוץ יש לפנות אליו בכל תלונה או בקשה .כאשר ביקשתי לדבר עם מנהל אחראי נאמר לי שעלי לפנות אליו בכתב והוא ישיב לי . בכל מקרה אין אפשרות לדבר עם מנהל . הספק הוא אלקול אלטרוניקה - וכאשר דיברתי איתם יצא שהאספקה בהתאם למתי שיש מובילים באיזור שלי והם לדוגמא ביום ראשון אבל בשעות שנוח להם ולא לי - הלקוח . ז"א שאני צריך לקחת יום חופש מהעבודה ולהמתין . זו חוצפה שאין כדוגמתה . מי ישלם לי על יום החופש ערוץ הקניות או אלקול אלקטרוניקה ? שאלתי אותם את השאלה אך לא קיבלתי תשובה . אני מקווה שלא הלאיתי אתכם אבל ראו - הוזהרתם משניהם !!!
תגובת החנות:
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה למר שליסר.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר, חברת "אל קול אלקטרוניקה בע"מ, חל עיכוב באספקת המוצר
ומר שליסר קיבל את הזמנתו לביתו אתמול, 11/9/11.
ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד.


מוצר:
טלויזיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה זוועתית,הזמנו מזרן זוגי בתאריך:2.8.11 הסברנו את חשיבות הגעת המזרן בזמן.כעבור יותר משבועיים התקשרנו לברר מדוע לא מספקים לנו ואז החלה מסכת חלמאות והעברתנו בין המובילים לערוץ הקניות,כשאין אפשרות לשוחח עם מנהל שיפתור הבעייה.אחרי מספר התקשרויות נוספות נקבע תאריך למשלוח ה 28.8.11(26 ימים אחרי ההזמנה)אך המזרון לא הגיע בזמן שהובטחץכל פעם ביקשו שנמתין שעתיים נוסםות מהמובטח,כשאמרנו שאין אפשרות להמתין כל היום כיוון שיוצאים לעבודה,אמרו ברוב חוצפתם שנמתין עוד שבוע כיוון שההובלה רק פעם בשבוע.כלומר המתנה כללית של חודש למוצר שנאמר שנמצא במלאי.ללא כל התנצלות או הסבר,אם זה לא בזיון,אז מה כן.
תגובת החנות:
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר, "איקס מרקט בע"מ", חל עיכוב באספקת במוצר.
לבקשת הלקוח הזמנתו בוטלה וב31/8/11 שודר זיכוי לחב' האשראי על מלוא סכום העסקה.
ערוץ הקניות עושה פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוחותיו.


מוצר:
מזרן זוגי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות מחשב netbook של אסוס. הזמנתי.
יצרו איתי קשר אם אני רוצה לשדרג את המחשב תמורת 300 ש"ח. השיפורים יכללו בין היתר שינוי הדגם לדגם של סמסונג ושדרוג אחריות ל- VIP (שירות תיקונים בבית הלקוח). הסכמתי.
קיבלתי את המחשב בזמן סביר, אמממה...
קיבלתי עם המחשב תעודת אחריות סטנדרטית של היבואן ולא VIP כפי ששילמתי. על גבי התעודה לא היו רשומים הפרטים של המוצר שרכשתי וגם לא חתימת/חותמת המוכר. לא מפורט בשום מקום המס' הסידורי של המחשב שלי והדגם שלו או אפילו תאריך המכירה, ע"מ שבבוא היום כאשר אצטרך שירות אוכל להציג את התעודה כהוכחה לזכאותי.
התקשרתי למוכר/ המשווק שמכר לי את המחשב. הנציגה אמרה לי שמבחינתם אני יכול למלא את התעודת אחריות בעצמי, זה טוב באותה המידה... אשרי המאמין.
מיותר כמובן לציין שגם בקבלה של המשווק שסופקה עם המוצר לא כתוב כל פרט מזהה כמו מס' סידורי וגם לא כתוב שום דבר על שדרוג האחריות ל- VIP!
אם אדרש לתאר את השירות של החנות במילה אחת: ב י ז י ו ן ! ! !
מוצר:
מחשב נייד netbook n150
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום 27.6.11 רכשתי שני מוצרים: מכסחת דשא חשמלית וגוזם גדר חיה HD-7201 מהיצרן Hyundai.

לאחר מספר ימים נשלחו אליי המוצרים (כמובן שהשליח איחר מספר שעות מהשעה שקבע עימי). לאחר הסתבר לי להפתעתי הרבה כי גוזם הגדר שסופק לי הינו שונה מזה שהזמנתי. דגם זול יותר מסוג HD-6201.

מייד יצרתי קשר עם שרות הלקוחות של ערוץ הקניות. מספר פעמים הבטיחו שמיד יחזרו אלי עם תשובה, אך בכל פעם נותרתי ללא מענה. וכך, יום אחר יום, "רדפתי" אחרי שרות הלקוחות ללא מענה.

ראוי בשלב זה לציין כי "זכיתי" לשמוע ארוכות את הקלטת ההמתנה בה ערוץ הקניות מתחייב כי כל מוצר נבדק היטב לפני הישלחו. האמנם???

לאחר מספר שיחות שבהן נאמר לי כי יחזרו אליי וטענתי שהבטחה זו ניתנת לי בכל פעם מחדש. הציעה לי נציגת השרות כי אפנה ישירות לספק. הופתעתי רבות. מדוע עליי לפנות לספק??? שהרי ערוץ הקניות הינו הספק מבחינתי. לאחר ששוב לא חזרו אליי הבנתי כי לא נותרה לי ברירה ואכן טלפנתי ישירות ל"ספק".

שם, ניסו לשכנע אותי כי הדגם שקיבלתי טוב יותר מהדגם שהזמנתי. הסברתי כי הדגם שהזמנתי כולל פונקציונאליות שאינה קיימת בדגם שנשלח לי ועל כן ברצוני לקבל את הדגם שאכן הוזמן על ידי. אז, ניסו להסביר לי, כי הדגם שהזמנתי הוא בעצם מאוד בעייתי, אמינותו נמוכה ו"לא כדאי לי להחליף". למותר לציין שהופתעתי קשות. כיצד ערוץ הקניות, שחורט על דגלו כי מוצריו איכותיים טוען בפניי טענה שכזו. וכך אף השבתי. ואז קיבלתי את התשובה המפתיעה עוד יותר. אז נאמר לי כי בכלל אין בידם את המוצר שהזמנתי וגם לא היה בזמן ההזמנה!

כלומר, כבר שהזמנתי את המוצר היה ברור להם כי אינו קיים במלאי. המוצר שנשלח לי הוא מוצר זול יותר בעל פונקציונאלית אחרת וממש ב"שיטת מצליח" ניסו לגרום לי לקבל אותו במקום המוצר שהזמנתי ושפורסם באתרם, למרות שידעו במפורש(!!) כי אינו קיים במלאי. למותר לציין, כי הדרך שבה ניסיו לשכנע אותי לקבל את המוצר הינה בזויה, מטעה ואינה מתאימה - ראשית בסיפור כי זהו מוצר טוב יותר. אחרי כן כי המוצר שהזמנתי אינו אמין ולבסוף התגלתה האמת כי כלל אין להם במלאי מוצר זה וגם לא היה במלאי בזמן ההזמנה והפרסום.

זוהי הטעייה והתנהלות מטעה שאינה מתקבלת על הדעת!

לאחר מספר ימים הגיע השליח ואסף את המוצר שסופק. שוב נאלצתי לחכות במיוחד בבית לאיסוף המוצר.

בשלב זה ברצוני לציין כי למרות שחלפו מספר ימים רב מיום האיסוף עדיין לא התקבל הזיכוי!

כאשר התקשרתי לשאול בעניין, שוב נאמר לי שייבדקו את העניין. נראה כי שרות הלקוחות שלהם במיוחד מצטיין בענייני בדיקה, אך לא ממש בענייני שרות לקוחות. כשאר שאלתי שוב איך בכוונתם לפצות אותי על מעשה ההטעיה לשכנע אותי לקבל מוצר זול יותר שאינו מתאים לי והזמן הרב שבזבזתי בשיחות ובהמתנה, נאמר לי שזוהי אכן התנהלות לא תקינה ושאינה מקובלת אך כאן מסתיימים הדברים. ביקשתי לדבר עם נציג בכיר יותר אך גם הפעם נעניתי בשלילה ולבסוף קיבלתי מספר פקס לתלונות.

שלחתי פקס למספר זה עם דרישה לקבלת הכסף המגיע לי ופיצוי ראוי... וכמובן שעד היום טרם נעניתי.....

נראה כי לא תהיה לי ברירה אלא לפנות לערכאות....
מוצר:
גוזם גדר חיה HD-7201
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות גרוע, הזמנתי שולחן טלויזיה ונכתב שההספקה תוך 21 יום עבר כבר חודש ועוד לא קיבלתי כלום חוץ מיחס משפיל. הם (חברת ד.ס.ל) מציעים להביא לי את השולחן רק במועדים שלא מתאימים לי ואם אני מסרב אז זה יקח עוד חודש כך נאמר. גרוע ביותר אני מרגיש שאחרי שכבר לקחו את הכסף לא מעניין אותם להביא את המוזמן. וגם ערוץ הקניות מתנער מאחריות וטוענים שם שזה לא עיניינם אלה דאגתו של המפיץ. אל תיקנו בחברה זו.
תגובת החנות:
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה לגב' אירנה.
מבדיקה שנערכה עם הספק, חברת דסל, נמצא כי נעשו שני ניסיונות לתאום מועד אספקה עם הלקוחה אך שני המועדים לא התאימו לה.
המוצר סופק ללקוחה ביום 4/7/11.

מוצר:
שולחן טלויזיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרוע.
היזהרו מ- וי איי פי סחר.
הבטחות לחוד (5 ימי אספקה) ומעשים לחוד (אני מחכה כבר שבוע וחצי ועוד היד נטוייה).
והחמור מכל זה שהערוץ אפילו לא טורח לבחון ביטול התקשרות עם ספק זה.
גם הספק מדבר באדישות ומתעלם לחלוטין מההבטחה לספק המוצר בטווח הזמן המצויין.
תגובת החנות:
מר עודד רכש ב 15/5/11 מסך "42 LCD FULL HD INFINITY 4201,
הזמנה שבוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות ומספרה 6297693.
זמן אספקת המוצר בעת הרכישה עמד על 5 ימי עסקים.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל הספק, חל עיכוב באספקת המוצר ומר עודד קיבל את הזמנתו לביתו ביום 29/5/11.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח, פיצוי נשלח לביתו.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים, למען מתן השירות הטוב ביותר ללקוחותיו.


מוצר:
טלוויזיה 42
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. ביום: 28.4.11 ,רכשתי מצלמה דיגיטלית CANON דגם:A-495.
2. באתר רשום: זמן אספקה : 5 ימי עבודה.
3. בהזמנה רשום כי המצלמה מגיעה עם:כרטיס זכרון וסוללות AA.
3. עד היום: 11.5.11 ,המצלמה טרם נתקבלה .
4.אין ספור שיחות למוקד השירות נענו, כי המצלמה בדרך והיא תגיע כבר מחר.
5. בנוסף, בשיחה עם הספק הסתבר כי עלי להוסיף סכום של: 70 ש"ח לקבלת כרטיס זכרון וסוללות. דבר אשר מנוגד לרשום בהזמנה ובאתר עצמו של החברה.
6. בשיחה שקיימתי עם הנציגה נאמר לי כי נעשתה טעות והם פועלים לתקנה מול הספק.
7. עד היום לא קבלתי שום מוצר ,ממליץ מאד להזהר מקניה בערוץ הקניות .
מוצר:
מצלמה דיגיטלית A-495
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר לפני יותר משבוע וחצי כאשר היה רשום תוך 5 ימי עסקים הוא אצלי, כאשר פונים אליהם לשירות לקוחות אין תשובה ברורה מה קורה עם זה, פעם הבאה עדיף לקנות בחנות
תגובת החנות:
מר שי מצא רכש ב 22/4/11 מצלמה מדגם PENTAX OPTIO E90, הזמנה שבוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות
ע"י הספק, חברת "פוטו סטודיו ניסים בע"מ".
זמן אספקת המוצר הינו 5 ימי עסקים.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל הספק חל עיכוב באסקת המוצר ומר מצא קיבל את הזמנתו לביתו ביום 9/5/11.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.

מוצר:
מצלמה 10mp
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר