דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אתר המכירה של ערוץ הקניות (4 סניפים)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
1.43
ציון ממוצע
7
חוות דעת בשנה האחרונה
189
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
1
6 חודשים אחרונים
1
0
5
שנה אחרונה
1
0
6
כל הזמן
40
3
146
נמצאו 189 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שולחן הגיע פגום (הרגל אחד לא מגיע עד הלוח השלחן). הכסאות עשוים ברשלנות, איכות לא טובה.
תגובת החנות:
שלום רב,
הבעיה טופלה לשביעות רצונה של הלקוחה.
ערוץ הקניות מקווה לשוב ולראותה בין לקוחותיו המרוצים.
מוצר:
פינת אוכל TB0017-16
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המראה הפנורמית לאחר שהשוותי מחירים בזאפ.
לאחר שבועיים בערך הגיע המראה כאשר היא שרוטה לחלוטין ובמצב בלתי שמיש. ניסיתי הרבה מאוד פעממים לתפוס אותם טלפונית ללא הצלחה. שלחתי שתי פניות לתלונ באתר החברה ובנוסף שלחתי מייל. לא קיבלתי שום מענה בשום שלב .
ממליץ בחום לא לקנות בחברה זו( מצטער שלא שראתי את חוות הדעת הקודמות אחרת הייתי נמנע מלכתחילה)
תגובת החנות:
שלום רב,
לאור הפרסום בזאפ פנינו ללקוח לבדוק את תלונתו מכוון שאין לנו כל תיעוד שפנה אלינו.
הלקוח טופל מיידית, מסתבר שהמראה מצופה בניילון דק מאוד על מנת להגן עליה
והשריטות הינן על הניילון ולא על המוצר. הנושא הוסבר ללקוח.
לקוח הסיר את הניילון והמוצר תקין.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוח
ומקווה לשוב ולראותו בין לקוחותיו המרוצים.
מוצר:
מראה פנורמית לתינוק מראה עגולה פנורמית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה30\08\2015 הזמנתי ספה מאתר ערוץ הקניות, הובטח הספקה עד 25 ימי עסקים. לא קיבלתי את הספה עדיין. עברו מעל 25 ימים עסקים (נכון ל16\10\2015). ניסיתי לפנות לשירות לקוחות דרך הטלפון והאתר. לא חזרו לפניה אפילו פעם אחת. אחרי שהצלחתי לתפוס אותם לאחר הרבה ניסיות, אמרו שהעסקה רק אושרה בתאריך אחר מיום ההזמנה (06\09\2015) ועדיין גם מתאריך זה עברו מעל 25 ימי עסקים. לא ממליץ לקנות בכלל בחנות זאת. אל תצפו למענה ולהתייחסות ולבטח לעמידה בחוזה בינם ללקוח.
תגובת החנות:
שלום רב,

מר יואב גבע ביצע הזמנה של מערכת ישיבה ביום 30/8/2015 באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.

זמן אספקה עמד על 35 ימי עסקים מיום אישור האשראי.

אישור האשראי התקבל ביום 6/9/2015, היינו אספקה עד ליום 25/10/2015. (חודשים 9-10 היו חודשיים של חגי תשרי).

לצערנו התקבל עדכון מספק המוצר, "אלכל סחר אלקטרוניקה בע"מ", כי ייתכן עיכוב באספקת המוצר.

יסופק עד סוף החודש.

לקוח כמובן יפוצה על העיכוב.

ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.

מוצר:
ספה / מערכת ישיבה קרולינה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הוזמן ב 24 בספטמבר.
תואמה שליחות ל 7 באוקטובר אך השליח לא הגיע. לאחר פניה לחברת השליחויות תואמה שליחות למחרת, שוב לא הגיע השליח.
ב 11 באוקטובר פניתי לשרות לקוחות והסברתי את הבעיה במפורט, אמרו שיטפלו. למחרת השאירו לי הודעה במענה קולי ללא פרטים, רק לחזור אליהם.
בשיחתי השניה איתם הנציגה טענה כי אתמול דיברתי עם מחלקת הזמנות (למרות שאופן ההתקשרות והקשה על 2 במענה מערכת ניתוב השיחות הייתה זהה) וביקשה לקבל את כל הפרטים שוב.
לטענתה רק היום מתחילים לספור את ה 72 שעות של תשובה מבחינתם.
ביקשתי לדבר עם גורם בכיר יותר. אמרה שאין אפשרות ושאני יכול לפנות בכתב.
סיכום:
לא עמדו במועד המשלוח ולא ברור מתי יגיע המוצר.
זמן המתנה ארוך מאוד לשרות לקוחות
מערכת ניתוב שיחות גרועה, אין הבדל מבחינת ההודעות ששומעים בין אם מתקשרים למכירות או לשרות, הודעות חוזרות, מבולגנות ומעצבנות (הם כנראה אף פעם לא מקשיבים לזה)
אין העברת מידע פנימית בטיפול בבעיות, הלקוח צריך לדאוג לזה
אין אפשרות לדבר עם נציג בכיר יותר

המלצה - לא לקנות מהם
תגובת החנות:
הלקוח הזמין גגון רב שימושי לבית ולגינה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן אספקה עמד על 7 ימי עסקים מיום אישור האשראי, היינו 13/10/2015
ביום 11/10/2015 פנה אלינו הלקוח והלין כי תואמה פעמיים אספקה אך לא הגיעו. הלקוח שוחח עם מחלקת הזמנות שהשאירה הודעה למחלקת השרות.
למחרת, ביום 12/10/2015 חזרה נציגת שרות ללקוח לבדוק את תלונתו, התנצלה על ההתרחשות שמתאר הלקוח והבטיחה לבדוק זאת מול ספק המוצר, "אלרז ייבוא ושיווק" מקסימום עד 72 שעות.
ביום 13/10/2015 המוצר סופק ללקוח.
הלקוח יפוצה ב-50% מדמי ההובלה.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוח ופועל בכל הכלים הדרושים על מנת להימנע ממקרים דומים בעתיד.

מוצר:
ROBOVAC גגון לבית ולגינה בעל מסנן קרינה עמיד בכל סוגי הטמפרטורות(צבע: 254998
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב- 25/08/15 הזמנתי פינת אוכל בערוץ הקניות. נאמר לי שאקבל את המוצר, תוך 14 ימי עסקים. היום - 29/09/15 טרם קיבלתי את המוצר וזאת למרות פניות טלפוניות חוזרות ונשנות בהן נאמר לי ע"י ערוץ הקניות כי יצרו קשר עם הספק HOME DECOR וכי הם פועלים לזרז לי את ההזמנה. עליי לציין שבשנים עברו הזמנתי מוצרים מערוץ הקניות והייתי די מרוצה מהמוצרים ומזמן האספקה.
תגובת החנות:
שלום רב,

מר אסייג הזמין ביום 25/8/2015 פינת אוכל עגולה.

זמן אספקה עמד על 14 ימי עסקים מיום אישור כרטיס האשראי, היינו 17/9/2015.

לצערנו עקב תקופת החגים המוצר יסופק לאחר חוה"מ סוכות.

כמובן שלקוח יפוצה בגין העיכוב.

ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.

מוצר:
פינת אוכל נפתחת עגול
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אי אפשר לרכוש חלקי חילוף למנקה בקיטור המופ הירוק
השירות לקוחות גרוע מאוד לא מתקשרים אליך חזרה
קנית את המוצר עכשיו תחנק איתו אין מענה משירות לקוחות ואין חלקי חילוף
מוצר:
מנקה בקיטור 00000000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לסיכום- ממליצה להימנע מרכישות מערוץ הקניות. הם טוענים שהם בודקים כל מוצר בקפידה בטרם הוא נשלח אלינו עד הבית בעוד שהם אינם! ה"אין שירות" שלהם נוראי! אטימות של אנשי השירות ונוהלים שאינם הולמים.
מוצר:
מסיר שיער PEARL HAIR REMOVER מק"ט 251392
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ מכל ליבי שלא להתקרב לספק זה, והכל כפי שיפורט בהמשך:
ביום 12.7.2015 הזמנתי מערכת ישיבה סלונית פינתית מערוץ הקניות באמצעות הספק ויטוריו דיוואני.
במסגרת תנאי ההזמנה , צוין כי זמן האספקה הינו עד 14 ימי עבודה מיום אישור חברת האשראי. יצוין לעניין זה, כי כבר ביום שלמחרת, קרי, ביום 13.7.2015 אושרה העסקה ע"י חברת האשראי ובמועד זה בוצע החיוב הראשון.
אלא שבניגוד להתחייבותם לספק את ההזמנה עד ליום 29.7.2015, התקבלה ההזמנה רק ביום 13.8.2015 (וגם זאת רק לאחר שיחות טלפוניות מרובות לחברתם בהקשר זה).
בפועל הסלון שהתקבל הגיע קרוע בחלקו התחתון של הסלון, וכן חלק ממושבי הסלון מרעישים וחורקים במיוחד (ככל הנראה כתוצאה מליקוי כשלהו במרכב הפנימי של הסלון). יתרה מכך, המוצר שסופק היה שונה מהמוצר שהוזמן, שכן הוא כולל ארגז מצעים, שעה שהוזמן סלון מדגם אחר שאינו כולל ארגז מצעים זה..
בעקבות האמור פניתי לספק אין ספור פעמים, וזאת על מנת לבטל את העסקה ולקבל את כל כספי בחזרה, ונאמר לי כי אחויב עבור דמי המשלוח, בניגוד לכל דין!
יתרה מכך, לצערי, עד למועד כתיבת שורות אלו טרם בוטלה העסקה ו/או תואם מועד להחזרת המוצר.
המלצתי כאמור, הינה לרכוש ממקום אחר גם אם זה כרוך בעלות נוספת. הפתגם "הזול הוא היקר" מקבל משנה תוקף כשזה קשור לויטוריו דיוואני.
ראו הוזהרתם!!

מוצר:
סלון פינתי פנמה פנמה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר הזה מתחת לכל ביקורת ולא תואם בכלל את מה שמפרסמים לגביו . נכון הוא חותך בכל צורה שתירצו אבל לדוגמא גזר או בטטה הוא לא יכול בכלל לחתוך . עגבניות לרוב הוא עושה מהם קוואץ . הקולפן ממש מעולה אבל לקבל מכשיר שחותך רק חלק מהירקות ב 200 שקל זה מוגזם בטירוף . האכזבה גדלה כשראיתי פרסום השבוע לגביו במחיר של 100 שקל . זה מה שנקרא שוד לאור יום
מוצר:
נייסר דייסר פלוס shr545
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר דרך ערוץ הקניות בטלפון , זמן המשלוח אמור להיות 7 ימי עסקים
עברו 14 יום המוצר לא הגיע , כל ניסיון להשיג את השירות כרוכים בזמני המתנה
של יום שלם ובסוף מגיעים להשארת הודעה וכמובן שלא חזרו אלי ,
קבעו איתי פעמיים מהשליחים אבל בשתי הפעמים לא הגיעו
מוצר:
פייס ליפט שואב אבק a1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו את המאוורר
הוא היגיע לא תקין ( לא מסתובב) ובניגוד להבטחות של מאוורר מפלצת קבלנו אויר כמו מאוורר קטן וזול .
כדי להחזיר את המוצר צריך לשלוח אליהם בדואר רשום .
לא קונים יותר בערוץ הקניות - המוצרים זולים במחיר וגם בביצועים . הם מוכרים מוצרים זולים ודפוקים ומערימים קשיים על החזרת המוצר.
מוצר:
מאוורר תעשייתי 8144
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פרוסניק קיבלתי אוסקה למרות הבטחות רבות להחליף היום מחר אחרי חג אין לספק באתר רואי השם שלי קיבלי פרנסניק ואחריי10 אנשים ועד היום מוכרים את המוצר בסוף הודיעו לי אושתשב בשקט עם אוסקה או נחזיר לא נחליף .אני עוד לא אקנה
מוצר:
טלויזיה סמארט 40 prg40f led
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר לפני שלושה וחצי חודשים. הגיע כעבור יום מוצר שונה מזה שהזמנתי. גם הגביה נעשתה מיידית. לקח להם שלושה חודשים ועשרות טלפונים מצידי "לברר" את הנושא. עד לרגע זה הם עדיין לא סיימו הטיפול ולא החזירו לי את כספי. המון אנרגיות מבוזבזות בשביל מצנם קטן. חווית הקניה הגרועה ביותר. אל תטרחו לקנות אצלם גם אם זה אומר לשלם מעט יותר.
מוצר:
מצנם 00000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה של כורסת טלוויזיה לפני כחודש. באישור ההזמנה שנשלח אליי מצוין זמן אספקה- 14 ימי עסקים. לאחר שזמן זה עבר, התקשרתי לשירות הלקוחות, שם נאמר לי שמדובר ב 21 ימי עסקים. התבקשתי לשלוח את ההזמנה שאצלי, בה מצוין 14 ימי עסקים. לאחר שלא יצרו עמי קשר, התקשרתי שוב לאחר מספר ימים, אך עדיין לא היתה להם תשובה עבורי. שירות גרוע ולא עומדים בהתחייבותם.
מוצר:
כורסת טלויזיה מנהטן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סט סירים דרך הטלפון, כדי להזמין הייתי צריך להתקשר מספר פעמים עד שענו ממחלקת מכירות. אספקת המוצר הובטחה תוך שבוע. אותו שבוע עבר, ללא אספקת המוצר! להשיג את שירות הלקוחות לקח לפחות 10 נסיונות. וגם אז אין מענה אנושי, אלה רק להשאיר מספר טלפון, ולהמתין לתשובה. יום לאחר מכן חזרו אלי, בדקו במשך מספר דקות, ומסרו ששלחו פניה דחופה לדואר לקבלת המוצר. השירות והרצון לעזור היה ירוד ביותר. משאיר רושם שעושים טובה שעונים, אם בכלל. מסרתי שאם לא יגיע עד מחר אני אבטל את ההזמנה. ענו: "בסדר" בחוסר אכפתיות משוועת!!!
את המוצר ויתרונותיו מפרסמים במשך כחצי שעה ומספר פעמים ביום, כשזה מגיע לאספקת המוצר, ולקבלת שירות - הפרצוף משתנה לרעה וחבל!!!
עברו כשבועיים והמוצר עדיין לא הגיע!!! וזה גם אחרי "תיאום של הדואר שלהם"
התקשרתי לבטל את הרכישה. ואמרתי שאני מעדיף גם לשלם יותר אבל לקבל שירות כמו שצריך לקבל. כמובן הביטול יקח שבועיים. החיוב מיידי!!! ממליץ להיזהר, ולהתרחק. לא שווה את המחיר, את העצבים, והזילזול שנילווה לכך!!!
מוצר:
סט סירים של מכסף 44921
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היזהרו מחבורת חובבני האלה!!! הזמנתי את השואב האבק, הגיע די מהר, פתחתי את המוצר ברתי לחשמל וגיליתי כי הוא פגום... לא עובד לא מגיב לשלט ללחיץה על כפתורים, פשוט מסתובב סביב עצמו, חברה כמו ערוץ הקניות אני מצפה שיהיה שרות מעל ומעבר אך פה טעיתי. אני במשך שבוע מחפש את החובבנים האלה כדי להחליף את המוצר, עד עכשיו שמעתי רק תרוצים ונחזור אליך או הספק יחזור אליי. כרגע אני רוצה לבטל את העסקה, למיילים לא עונים ולשיחות זה מועבר למרכזיה שמשאירים טלפון ולא חוזרים...
מוצר:
SILVER LINE שואב אבק רובוטי מתקדם יודע לנקות שטיחים, רצפות, ופרקטים !( 235545
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טוב את המוצר טרם קיבלתי אבל מבחינת שירות אני התקשרתי פעם ראשונה אחרי שעבר המועד האספקה אמרו אל תדאג יגיע תוך כמה ימים המוצר בדואר הם יצרו איתך קשר עבר כמה ימים אף אחד לא יצר איתי קשר אני מתקשר פעם שניה אותו סיפור אני מחכה יותר מכמה ימים מתקשר שוב אומרים לי אותו דבר אבל הפעם אני אומר שאני לא מעוניין לחכות יותר ואני רוצה שיבטלו לי את ההזמנה הנציגה אומרת לי לחכות רגע חוזרת אחרי כמה דקות אומרת לי שהיא לא יכולה לבטל לי את ההזמנה כי הם צריכים בהתחלה לברר אה קורה עם המוצר בדואר אני לא מבין איך זה קשור אלי ואני אומר לה שאני לא מעוניין במוצר ועם הוא יגיע מה אני העשה איתו היא אומרת תחזיר אותו ואני אומר אבל המשלוח יהיה על חשבוני ואומר לה שיתחיבו שהמשלוח יהיה על חשבונם היא אומרת לי שאין דבר כזה ואני לא חייב לשלוח אני יכול להחזיר לחנות אבל היא מצחיקה אני אומר שאין בעיר שלי חנות שלהם והיא עדיין לא היתה מוכנה לבטל קיצר שירות על הפנים לא ליתקרב.
תגובת החנות:
הזמנתו של מר אלכסנדר עמדה על 7 ימי אספקה מיום אישור האשראי.
התקבל אישור אשראי בתאריך 12/12/2014 וכבר בתאריך 14/12/2014 ההזמנה יצאה לחברת השליחים של דואר ישראל.
עקב בעיות לוגיסטיות בחברת השליחים האספקה התעכבה במס' ימים והמוצר סופק ללקוח ביום 31/12/2014.
נשלח ללקוח פיצוי בגין העיכוב.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוח ופועל בכל הכלים העומדים לרשותו למניעת מקרים דומים בעתיד.

מוצר:
נעליים FITNESS STEP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב קיבלתי רק קופסא קטנה של מברשות, התקשרתי להתלונן לא עזר....אמרו שיחזרו אלי....התקשרתי שוב אמרו שלא משיגים את הספק בטלפון הציעו שאני אנסה...עבר הזמן שהייתי לפי החוזה צריכה לקבל את המוצר. ביקשתי שיבטלו את העסקה אמרו לי שיחזרו אלי תוך שבועיים. כתבתי תלונה לשירות לקוחות לא חזרו אלי. מעולם לא קיבלתי כזה שירות גרוע...ועדיין לא בטלו לי את העסקה.
תגובת החנות:

שלום רב,
גב' נעמי זיו הזמינה בתאריך 11/12/2014 שואב אבק ציקלון, זמן אספקה עמד על 7 ימי עסקים.
ביום 17/12/2014 סופק המוצר.
למחרת, יום חמישי 18/12/2014, פנתה אלינו הלקוחה והלינה כי המוצר סופק עם חוסר במספר חלקים.
פנייתה הועברה לספק המוצר, "אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ".
ביום שלישי ה23/12/2014 הודיעה הלקוחה כי אינה מעוניינת להמתין לחלקים החסרים וכי מבקשת לבטל את העסקה.
בקשתה הועברה לספק המוצר, ומשם לחברת השליחויות.
נמסר לנו כי המוצר ייאסף מהלקוחה עד תחילת השבוע.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה.

מוצר:
שואב אבק FC8764
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום בתאריך 29.11.2014 הזמנתי טלוויזיה האייר 50 בשביל אמא שלי ועל השם והפרטים שלה ב 08.12
התקשרה אלי אמא שלי בכדי להפעיל לה את הטלוויזיה . ולמרבה הצער שהגעתי לבית של אמא גיליתי שמישהו מהחנות התקשר אליה אחרי ביצוע ההזמנה והחליף לה את דגם ומותג הטלוויזיה למשהו גרוע ביותר ועוד בתוספת תשלום... כפי שכולם רואים פה ניצול חסר תקדים.. למרות שהיא ניסתה להסביר לו שהיא צריכה לשאול אותי, ובכן בחזרה למוקד השירות של החנות אחרי טרטורים והתחמקות חזרו לאמא שלי בטלפון בעקבות מילים ששלחתי כי בטל' לא ענו ואמרו לה שהם יבדקו מול הספק והספק יחזור אליה.. ובכן כן הספק חזר אליה אחרי כמה ימים ואחרי שהסבירה להם שהיא צריכה את הטלוויזיה שהזמנו במקור ושיחזירו את הזיכוי שמגיע לנו הם אמרו לה שהם צריכים 400שח על המשלוח 200שח כדי שיקחו ו 200 שח כדי שישלחו את האחר.. ובכן החלטתי לבטל את ההזמנה ובשיא החוצפה הם מבקשים להשאיר אצלהם 200שח דמי משלוח שהביאו את המוצר ועוד 200שח בכדי לקחת אותו בחזרה .. למרות שבכלל כל זה טעות וחוצפה שלהם ואני החלטתי להביא להם את הטלוויזיה בעצמי ולהפסיד יום עבודה ודלק בכדי שלא ירוויחו 200שח על חשבוני מספיק 200שח לוקחים לא בצדק ולא על פי חוק ובכלל אני מקצר פה את כל העולם ואישתו כי כמה טלפונים והסברים כאילו אני מדבר לקיר וכאילו שהמומחיות שלהם זה להתעלל באנשים ועדיין הטלוויזיה אצלי ואני מנסה למצוא יום חופש בכדי להחזיר להם פשוט תיזהרו מ ערוץ הקניות ובספק שלהם שנקרא אל כל אלקטרוניקה . חלב שלזאפ אין מדיניות שמוציאה אותם מהאתר במקרה של תגובות שליליות יותר מדי.
מוצר:
טלוויזיה 50B55
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי כמות רכישות לא מבוטלת באתר ערוץ הקניות
ההזמנה קלה, המחירים טובים, והמוצר תמיד מגיע בזמן
לרוה איני כותבת חוות דעת אבל הפעם הייתי חייבת לפרגן
יישר כוח
מוצר:
מוט בלנדר 48526
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב, מעבירים לספק, שהוא בעצמו מעביר לספק, הלקוח נופל באמצע, מקבל שירות גרוע, לא יודעים מי אמר מה, הספק בכלל רשם דברים שלא נכונים (שאני ביקשתי לשדרג ושאני ביקשתי לדחות חיוב-למרות שחיוב כבר נעשה) והשירות של הערוץ עצמו לא מבינים כלום ופשוט סתם סתם סתם - לא להתקרב בחיים לא משנה מה המחיר !
תגובת החנות:

שלום רב,
בתאריך 28/10/2014 ביצע הלקוח הזמנה של אופני כושר(באיסוף עצמי) באתר האינטרנט של ערוץ הקניות
במעמד המכירה התחייבנו לאספקה של 10 ימי עבודה(מיום אישור העיסקה בכ"א).
בתאריך 6/11/2014 פנה הלקוח וברר האם ניתן לאסוף את המוצר אותו רכש.
בקשתו נשלחה אל ספק המוצר חברת "אל כל אלקטרוניקה" וזה עדכנה כי עדיין אין אישור כספי להזמנת הלקוח.
בתאריך 12/11/2014 פנה הלקוח שוב והלין שעדיין לא סופק לו המוצר ואם לא יסופק עד מחר יבטל את ההזמנה.
ביום ה13/11/14 ביקש הלקוח לבטל את הזמנתו,הזמנתו בוטלה מיידית.

בברכה
ערוץ הקניות
מוצר:
אופני כושר ופני כושר עם לוח תצוגה דיגיטלי LCD ומנגנון וויסות עם טווח רחב של דרגות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זאת לא פעם ראשונה שאני מזמין בערוץ הקניות, כל המוצרים מגיעים בזמן, גם הפעם לא איכזבו.
כמו תמיד, השרות מעולה

אני בהחלט אמשיך לקנות שם
מוצר:
משקל מטבח דיגיטלי 104983
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח שלהם פשוט גרוע (דואר שליחים הביזיונית).
תיאמו לי משלוח אחד וצץ לי משהו - לא יכולתי לדחות כי לא השאירו טלפון.
אח"כ תיאמו לי פעם שניה והם לא הגיעו - ניסיתי לחזור לטלפון שממנו תיאמו ולא עזר.
בפעם שלישית שליח התקשר במפתיע שהוא ליד הבית - הייתי בעבודה כמובן.
התקשרתי לתאם משלוח והם טענו שהיו אצלי 8 פעמים - מסתבר שכל שיחת טלפון נחשבת ניסיון משלוח וגם כאלה שאולי סתם לא הייתי זמין..
דרשו שאגיע לקחת את המוצר מהם.
ביטלתי את ההזמנה כולל החזר על דמי "משלוח"... עצבים איתם
תגובת החנות:

שלום רב,

תלונת הלקוח נבדקה מול דואר שליחים ולצערנו אכן ההתנהלות במשלוח המוצר לביתו של מר אבני היתה לא

תקינה.

מדובר בעובד חדש בדואר שליחים, אשר פעל לא ע"פ הנהלים.

אי לכך יזוכה מר אבני בעלות דמי המשלוח ששלומו לחברתנו.

התנצלנו בפני הלקוח, כמו כן,הובטחה אספקה בהקדם בתאום מראש.

ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוח

ומקווה לשוב ולראותו בין לקוחותיו המרוצים.

בברכה,

ערוץ הקניות

מוצר:
מנקה בקיטור SC58
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתהריך 16.11 הזמנתי כסא בעוד 3 ימים היצרו איתי קשר ותיקנתי מס זהות, מאז עבר חודש ועדיין ספק לא יצר איתי שום קשר למראת שפעמיים יצרתי קשר עם שירות לקוחות שלהם.
זה שירות!!!! גביית כספים ואז חודש המתנה למראת 16 ימי עסקים
מבקש ליצור איתי קשר בדחיפות כי ביום שני פונה כבר לבית משפט!!!
תגובת החנות:
שלום רב,

הנושא בבדיקה מול ספק המוצר.
נעמוד בקשר עם הלקוח להמשך טיפול.

בברכה,
ערוץ הקניות
מוצר:
כורסת ישיבה/אירוח נפתחת למיטת יחיד(צבע: חום כאמל) כורסת ישיבה/אירוח נפתחת למיטת יחיד(צבע: חום כאמל)
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מתקן שווארמה בערוץ הקניות למחרת התקשר אלי הספק של ערוץ הקניות , וטען שהמוצר אינו איכותי ועדיף לשדרג אותו תמורת 49 ש"ח נוספים ,מובן שהסכמתי. בסיום העסקה המחודשת דרשתי שישלח אלי סיכום עסקה במייל, היגיע מייל עם אותו המוצר בדיוק בהבדל אחד תוספת מחיר.. ניסיתי ליצור קשר עם הספק אך מסתבר שזאת משימה בלתי אפשרית. בסופו של דבר יצרתי קשר עם ערוץ הקניות והוראתי בפירוש על ביטול העסקה. נציג לקוחות אחד אומר שוודאי החזר כספי כולל דמי משלוח אחר טוען שהעניין בבירור וכך זה חזר על עצמו אין סוף פעמים .נכון להיום 14 לאוקטובר לא הסתיים הסיפור המטופש הזה למרות שחויבתי כבר בשני לאוקטובר .חברה שאמורה להיות אמינה ומכובדת מתנהלת כאחרון הסוחרים הקטנים והבלתי אמינים מילה אינה מילה וזמן אינו זמן בקיצור שומר נפשו ירחק מערוץ הקניות ויעשה לעצמו טובה גדולה מה עוד שהערוץ אינו בודק עם מי הוא עובד.
תגובת החנות:
שלום רב,

הנושא בבדיקה מול ספק המוצר.
נעמוד בקשר עם הלקוח להמשך טיפול.

בברכה,
ערוץ הקניות
מוצר:
מתקן שווארמה tb2022a
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.