דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דה פון האוס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדה פון האוס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
664
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
518
6
140
נמצאו 664 חוות דעת גולשים על דה פון האוס
תמונת משתמש
שם:
mri.begimov
תאריך:
14/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לא יודע על איזה שירות אנשים מדברים בחוות דעת פה
אני רק רוצה לציין שקיבלתי שירות מעבר למצופה .
נמצא שם בחור עם כיפת עור על ראשו שנתן לי שירות כל כך טוב .
הוא נמצא שם לבד ומטפל בכמה לקוחות יחדיו ובטלפון
בכל מקרה ממליצה מאוד על הסניף והבחור הזה
הכי זולים ומסברים פנים. שוב תודה לך בחור!
מוצר:
A30
תמונת משתמש
שם:
eh
תאריך:
04/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק כמו מאש. שירות גרוע. לא מספקים חשבונית/קבלה.
הזמנתי סטרימר במשלוח, אחרי 10 ימים התקשרתי לשאול מה קורה. קבלתי מטח צעקות וקללות מבעל הבית. הייתי צריך לרדוף אחריהם שבועיים נוספים והם מעולם לא חזרו אליי או ענו למיילים. בסוף התקשרו אליי שהם מבטלים את העסקה ושאם אני רוצה לקנות, אז לא להזמין באתר שלהם או לבוא לחנות. בזבזתי עליהם חודש.
עד היום לא קבלתי חשבונית קנייה/קבלה ולא אישור ביטול על העסקה.
מוצר:
סטרימר Mi box S
תמונת משתמש
שם:
naimtsury
תאריך:
18/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מכשיר סלולרי. השירות היה נחמד.המחיר יחסית נחמד.נאמר לנו שיש לו מגן מסך וזה כלול במחיר.לצערי המכשיר היה עם ניילון פשוט, שהמסך נשבר כבר בנפילה הראשונה. בחנות נאמר שהם לא לוקחים אחריות על כך ושאין להם מעבדה לתיקון. חבל.התיקון עלה פי כמה וכמה לעומת הרווח במחיר המכשיר. לפחות לא לומר לאנשים שיש מגן מסך.
מוצר:
A70 SAMSUNG
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
06/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע הזמנתי מאצלם ובכדי לא לתת לי מחיר נמוך מהם הם טענו שכבר הזמנתי ולאחר שאמרתי שלא הם טענו שהאשראי לא עבר אמרתי שאתן אשראי אחר במקום אבל הם אמרו לא שצריך לעשות הכל מהתחלה
מוצר:
xiaomi redmi go 8
תמונת משתמש
שם:
rw231251
תאריך:
27/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שיומי 8 נוט. המוכר בחור נחמד ואדיב מאוד. מחיר בין הנמוכים בסקלה של זאפ.
לגבי המכשיר קיבלתי המלצות טובות .
מוצר:
XIAOMI REDME NOTE 8
תמונת משתמש
שם:
lior.chamo
תאריך:
25/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אתמול 24.01.20 סמסונג A50, דימה הוא מסוג המוכרים שגורמים לך לחזור שוב ושוב לחנות, בן אדם נעים ונחמד, מסביר פנים, בקיצור אחלה מוכר עם תודעת שירות גבוהה. בסופו של דבר המחיר היה זול ביחס לשאר החנויות והשירות היה מעולה.
ליאור, הוד השרון.
מוצר:
סמסונג A50
תמונת משתמש
שם:
inbar.havron
תאריך:
21/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב מהיר מקצועי מהנציגים אלי ודימה , ממליצה בחום להגיע אליהם ולהנות מקניטה טובה
מוצר:
A70
תמונת משתמש
שם:
Shloimy
תאריך:
20/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם שנייה שאני רוכש בחנות הזאת, השירות של דימה הוא מעל ומעבר, מתייחס לכל אחד בסבלנות ואף עוזר בהחלה בין כרטיסי הסים ובהגדרת המכשיר
מוצר:
xiaomi redmi note 8
תמונת משתמש
שם:
Rotem
תאריך:
19/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בזמן ובמחיר הוגן. בעל החנות זמין לשאלות בטלפון. אין עוד מה להוסיף (:
מוצר:
Roborock s50
תמונת משתמש
שם:
bennysankevich
תאריך:
17/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אירפודס 2 וכשהגעתי לחנות התברר שלא מדובר ביבואן רשמי אלא יבואן אחר שנותן אחריות באפל ישראל
מוצר:
אירפודס 2
תמונת משתמש
שם:
Sarit
תאריך:
14/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעבר לחווית קניה , ומחיר אטרקטיבי , לאחר שנה נגנב לי הנייד, החנות תוך דקה ידעה לאתר לי את החשבונית . עובדים מאוד מסודר וכל מכשיר ממוספר.

חשוב מאוד!
מוצר:
שיומי פוקופון
תמונת משתמש
שם:
Ado
תאריך:
12/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שיר אביד מחיר טוב מאוד הבחור שמכר לי הוא עונה על הכול השאלות בסבלנות ולעניין
מוצר:
sumsung a50
תמונת משתמש
שם:
Itamar
תאריך:
06/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון שיאמי m9 t pro
שהתקלקל אחרי חודש של שימוש, מבלי שנפל או משהוא בסגנון.


המעבדה החליטה (מיותר לציין שללא כל הוכחות) שמדובר בשבר שנוצר משימוש לקוי
והחנות כמובן שגילdkה את האחריות למעבדה.

השירות פםשוט מתחת לכל ביקורת, באופן שונה לחלוטין מהשירות בעת הקנייה
מוצר:
xiaomi mi9 t pro
תמונת משתמש
שם:
נפתלי
תאריך:
06/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדרך כלל לא נכנס לכתוב חוות דעת אבל הפעם אני פשוט חייב.. רוצה להודות על השרות המקצועי ועל סבלנות והתמיכה לאחר הקנייה . בהחלט אחזור לקנות שוב - תודה רבה
נפתלי ארנפלד
מוצר:
שיומי מי נוט 10
תמונת משתמש
שם:
lgurbb
תאריך:
05/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שבוע לאחר שרכשתי מכשיר במקום הגעתי לקבל שירות בשל כרטיס סים שנתקע במכשיר (בעיה שאני גרמתי)
תוך פחות מדקה הבעיה טופלה.
'ירו. יעיל לענייני
חשחב לציין שגם המענה שקיבלתי בטלפון היה ענייני ומקצועי.

תודה לפון האוס
מוצר:
Redmi go
תמונת משתמש
שם:
Adina
תאריך:
03/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לעובד דימיטרי שעזר לי לבחור טלפון בצורה מקצועית, אדיבה, הסביר הכל והמליץ, אני מאוד מרוצה מהקנייה.
מוצר:
Xiaomi REDMI אפור NOTE 8 PRO 4G DS 6/128GB
תמונת משתמש
שם:
alexost
תאריך:
02/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חנות, קונה כבר מכשיר שישי ממנו. דוד אחלה שירות ממש תודה! אתה מרכיב ההגנה למכשירים הכי טוב בארץ!💪
מוצר:
Mi Note 10
תמונת משתמש
שם:
הדר
תאריך:
02/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה לא נעימה.
הגעתי לקנות טלפון.
ראשית, המחיר שמופיע הוא לא המחיר בפועל- המחיר שאנ שילמתי היה 1185 בטענה שב-1086 אין תעודת אחריות, אריזה לא אטומה, מטען לא מקורי ויצרן סיני.
שילמתי לו, ציפיתי שלפחות יכניס לי את כרטיס הסים, דבר בסיסי כשקונים טלפון. הוא הכניס לי את הטלפון לשקית וזהו. רק אחרי הפעם השנייה שביקשתי, הכניס לי את כרטיס הסים לטלפון החדש.
כששאלתי איך אני מעבירה את כל המידע מהטלפון הישן לחדש, אמר שיש טכנאי ממול שיכול לעשות לי את זה עבור 150 שקלים.
טען שהוא לא יודע לעשות את זה, איך אדם שעובד בחנות למכירת טלפונים לא מבין כלום בטלפונים?! מדהים.
לבסוף, אמר לי שניתן לראות ביוטיוב, ואכן עשיתי זאת בבית והעברתי לבד. כך שאם במקרה הגעתם לאותו מוכר אל תתפתו ללכת לטכנאי שהוא מציע.
אציין שהיינו לבד בחנות, לא היו לקוחות נוספים ולא היה עומס.
מוצר:
xiaomi mi 9t
תמונת משתמש
שם:
איתן
תאריך:
30/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשתי מילים: שירות שיכול להיות הרבה יותר טוב!
בהזמנה ביקשתי לפרוס ל- 3 תשלומים (בריבית שלהם, נכתב באתר, היה שקוף), ובפועל חייבו בתשלום אחד. עקב הטעות של החנות לא ניתן היה לפרוס ל- 3 תשלומים! גם כשהטעות הייתה שלהם! ומזכיר שבביטול עסקה אני משלם עדיין 5%, כך שלא שווה לי לבטל...
בנוסף, התקשרו אלי באותו יום על מנת לדחוף לי את הטלפון עם האריזה הסגורה. בסופו של דבר נכנעתי כי לכולם יש רק צבע ורוד ואילו במחיר היקר יותר יש צבעים יותר יפים לטעמי (חייב לציין על מנת להיות אובייקטיבי שכולם ככה, אז לא הייתה לי ברירה, אבל בנוסף לחיוב הלא נכון והגעה מאוחרת, כן- זה מפריע)
אז לא רק שטעות שלהם ואני צריך להתמודד איתה, גם הטלפון הגיע באיחור רב (לוקח בחשבון שדואר ישראל לא במיטבו, אבל שלחו 4 ימים לאחר ההזמנה שלי)
מוצר:
redmi note 8 pro
תמונת משתמש
שם:
gilshwar
תאריך:
18/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמה שנים שאני קונה פה. לאחר השוואה... בסוף הכי משתלם. קבלתי שרות טוב מדימה ואלי
מוצר:
8a
תמונת משתמש
שם:
tomsadovsky1
תאריך:
17/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני הזמנה של טלפון חדש התקשרתי לחנות לשאול באיזה צבעים ניתן לרכוש אותו, נאמר לי שהוא קיים בצבע שחור, לבן ואדום וכל מה שאני צריך לעשות זה לרשום בסעיף "הערות" במהלך ההזמנה באתר איזה צבע מהצבעים האלו אני רוצה וכך עשיתי ובחרתי לבן. לבסוף כשקיבלתי את הטלפון מהדואר ופתחתי את החבילה (המקורית שגם עליה שילמתי תשלום נוסף בגובה 100 ש"ח) ראיתי שהוא בכלל בצבע שחור!

התקשרתי לחנות לברר מה קרה ושביקשתי צבע אחר אז אותו הנציג שזכר את השיחה איתי אמר לי שבכלל לא קיים צבע אחר ואולי התבלבל עם דגם אחר כשאמר לי מראש על הצבעים.
אני הייתי מצפה לרמת שירות בסיסית ביותר, ברגע שאין את הצבע שביקשתי, שיתקשרו אליי או ישלחו הודעה או מייל ויגידו לי שהצבע לא קיים וכנראה נעשתה טעות וישאירו לי את הזכות להחליט אם לרכוש את המכשיר בצבע אחר בכל זאת או לא.

אני לא אקנה יותר שום דבר מהחנות הזאת.
מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Mi 9 128GB 6GB RAM
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
15/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
mtn
תאריך:
09/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמה שבועות לאחר שקניתי מכשיר galaxy s10 plus גיליתי בעיה במטען ובאוזניות שהגיעו עם החבילה.

חששתי שהחנות תתנער מהבעיה, תגיד שמדובר במוצרים נלווים שלא באחריותה, ותטרטר אותי. אבל, כשהתקשרתי לחנות ותיארתי לנציג דימה את הבעיה, הוא אמר לי פשוט לא לדאוג, שאגיע לחנות ושהוא יחליף לי במקום. בלי תירוצים. בלי להתווכח. בלי לנסות להפיל את האשמה עליי, וכו'. פשוט הבטיח לקחת אחריות ולטפל.

ובאמת - הגעתי לחנות, דימה החליף את המוצרים התקולים, ועוד התנצל על הטרחה שלי ועל כך שנאלצתי להגיע לחנות שוב.

חוויית שירות נעימה ואדיבה. פשוט מעולה. ממליץ בחום, ובטוח אקנה גם את המכשיר הבא שלי שם.
מוצר:
galaxy s10 plus
תמונת משתמש
שם:
Itschak
תאריך:
05/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כיף גדול לקנות בthe phone house , רמת גן! הכול מסודרת שירות על עם חיוך גדול! דוז פוונ !
מוצר:
xiaomi Redmi Note 7 64gb
תמונת משתמש
שם:
nimrod.rosler
תאריך:
03/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספר מכשירים ניידים בחנות זו, לא אעשה זאת עוד ואני ממליץ להתרחק מהחנות עד שתשנה את מדיניותה הפוגענית. הקנייה האחרונה היתה הקש ששבר את גב הגמל. החנות מפרסמת מכשירים ניידים במחירים נמוכים מייבוא מקביל. ביצעתי הזמנה לאיסוף עצמי, וברגע שהגעתי לחנות התחיל מסע לחצים בכל אמצעי ש"אשדרג" ל"ערכה אטומה", בתוספת מחיר כמובן. סירבו לתת לי תעודת אחריות למוצר, או אפילו לציין על הקבלה שיש שנה אחריות ובידי מי. כבל ומטען לא מקוריים וללא אחריות נאמר לי שאני מקבל "במתנה", למרות שבשום מקום באתר לא מפורסם שחלק הכרחי זה בערכה אינו מסופק. בקיצור, יחס מבזה שהוביל אותי לבטל את הרכישה ולא לחזור אליהם בעתיד.
מוצר:
Xiaomi Redmi 8
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply