דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דה פון האוס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדה פון האוס ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
664
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
518
6
140
נמצאו 664 חוות דעת גולשים על דה פון האוס
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
28/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשקניתי את הטלפון קיבלתי שירות בסדר גמור.
אחר כך בבית (באשמתי המלאה) הכנסתי את כרטיס הסים בצורה לא נכונה והוא נתקע.
בעיקרון הייתי צריך למסור אותו לטכנאי במעבדה.
התקשרתי לחנות ואמרו לי להגיע מייד והם יעזרו. אחרי לא מעט זמן אכן הבחור הצליח לחלץ את הסים התקוע.
מאד רווח לי שיש לי מייד מכשיר עובד. המון תודה.
מוצר:
Samsung Galaxy J7 Prime
תמונת משתמש
שם:
חוד סלולר
תאריך:
25/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 12/4 רכשתי מכשיר A1 פחות מחודש המכשיר נכנס לתיקון על בעיית סוללה (ערך הסוללה קבוע על 50%) המכשיר נכנס למעבדה GetCell בפעם ראשונה למשך שבוע ובאותו רגע נכנס לתיקון חוזר מעל לשבוע ימים אתמול 24/5 אחה"צ יצא המכשיר מתיקון אחרי איתחול פרטים נכנס למצב קפוא ...לאחר מכן לא נדלק יום שישי נאמר שאין מעבדה כנראה שאצטרך לשרוף שבוע נוסף-- מוצר פגום ובקש להחליפו . בזבזתי מספיק זמן על מכשיר חדש
תגובת החנות:
הבהרה- אנחנו חנות שמחזיקה סוגי יבוא שונים , חלקם באחריות של חברת גט סל. אם הלקוח נתקל בבעיה מול נותן השירות הוא מוזמן לפנות לחנות ואנו נשתדל לעזור בחפץ לב. הלקוח הנ״ל לא פנה לחנות אבל בכל זאת בחר לכתוב חוות דעת שלילית על החנות למרות שמול החנות לא נתקל בשום בעיה.

מוצר:
Xiaomi Mi A1 64G
תמונת משתמש
שם:
אנדרי
תאריך:
24/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמה ימים אחרי ההזמנה , התקבל אי-מייל שהזמנה בוטלה. בלי הסברים. לא עונים למיילים .
בדיקה בזאפ מגלה שחנות עדיין מוכרת אותו מכשיר
תגובת החנות:
בלי הסברים..?,!?!
ניסו להשיג את הלקוח עשרות פעמים ואף נשלחו אליו 3 מיילים כולל זמני השיחות שניסו להשיגו מכיון שלא השאיר פרטי אשראי מלאים באתר... לאחר שבוע של נסיונות להשיגו - בוטלה ההזמנה אוטומטית. אכן המכשיר באתר ונמצא פיזית במלאי .

מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Redmi 4A 16GB
תמונת משתמש
שם:
שלום
תאריך:
23/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי סמארפון חזק וטוב בזול וקניתי שיאומי מי מקס 2 עם שירות אדיב ומקצועי מחיר הכי זול בשוק . מומלץ בחום
מוצר:
שיאומי מי מקס 2
תמונת משתמש
שם:
Yuval
תאריך:
18/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר C5 שכבר לא משווק - דגם בעייתי מאוד
התקשרתי כדי לקבל העתק חשבונית - ניתקו לי בפנים
תגובת החנות:
חלילה לעולם לא ננתק ללקוח טלפון , הלקוח מוזמן לפנות לחנות בטלפון או דרך המייל ולקבל העתק חשבונית במיידי.
מוצר:
סמסונג C5
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
13/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה על שירות אדיב ומקצועי, עם המון סבלנות וכמובן המחיר הטוב ביותר!! אתם מספר אחת!
מוצר:
גלקסי a5 2017
תמונת משתמש
שם:
alex
תאריך:
11/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעת ביצוע ההזמנה, יש באתר בחירה בין מספר אפשרויות משלוח.
אחת מהן היא "שליח עד הבית - 3 ימי עסקים" בתוספת תשלום (בהשוואה למשלוח רגיל בדואר רשום שאמור להגיע תוך שבוע).
את ההזמנה ביצעתי ביום שני, בשעה 14:15.
אני חושב שכאשר בוחרים באפשרות משלוח של 3 ימים, כל לקוח יצא מנקודת הנחה שלכל היותר, תוך 3 ימים, המשלוח כבר יהיה אצלו.
ולא 3 ימים כמות ימים לא ידועה לפי המצב רוח של החנות עד שיתחשק להם בכלל לטפל בהזמנה.
הייתי צריך את הטלפון בדחיפות, אמנם לא בבהילות של אותו יום, אבל לפחות באותו השבוע.
אני כן בן אדם בעל היגיון בריא, ולא פעם ראשונה שאני מזמין משהו דרך האינטרנט, אז ברור לי שיום שני כנראה שרוף כי בדרך כלל חנויות לא מספיקות
לשלוח באותו היום ועושות זאת לכל המאוחר למחרת בבוקר (למרות שיש כאלו שתוך כמה דקות מאמתים הזמנה, ושולחים באותו היום).
כך שהייתי אמור לקבל את המשלוח לכל המאוחר ביום חמישי.
בפועל, רק ביום שלישי לקראת 16:00 הם התקשרו אלי לאשר את ההזמנה (נציג ממש לא נעים, אבל זה כבר סיפור אחר).
ורק ביום רביעי בשעה 16:15 קיבלתי הודעה שההזמנה הועברה למשלוח!
אתה משלם על משלוח מהיר עד 3 ימי עסקים ולוקח להם כמעט 50 שעות רק לשלוח את ההזמנה.
אני כותב את זה כבר בסוף יום שישי, זאת אומרת השבוע המכשיר הזה כבר לא יהיה אצלי, ורק ביום ראשון במקרה הטוב יתקשרו אלי לתאם משלוח.
כך שבפועל יחלוף לפחות שבוע מרגע ההזמנה עד שהמכשיר יהיה אצלי.
הזמנתי מהם דווקא בגלל שהם נמצאים יחסית קרוב אלי, אז יהיה לי יותר קל לקפוץ אליהם במקרה של בעיה.
אבל למדתי את הלקח שלי, כשיש כל כך הרבה לקוחות לא מרוצים בתגובות, יש להבין שלא מדובר במקריות אלא זאת חנות שצריך להתרחק ממנה.
תגובת החנות:
לקוח אכן ביצע הזמנה ביום שני בצהריים אך לא השאיר פרטי אשראי - אז איך המשלוח אמור לצאת אליו כבר ביום שני בצהריים ? בלי חיוב? מעבר לכך - ניסו להשיג אותו ביום שלישי בבוקר , היה בשיחה ממתינה ואחר כך לא ענה וגם נשלחו לו שני מיילים שייצור קשר עם החנות . ביום שלישי ב6 וחצי בערב סוף סוף השיגו אותו והוא נתן פרטי אשראי מלאים והמשלוח יצא ביום רביעי בבוקר. אם לא מובן ללקוח למרות שעשה לטענתו - הרבה הזמנות באינטרנט בעבר - שהזמנה ללא פרטי אשראי אינה יכולה להישלח באותו היום , אז חבל ... בכל אופן - בדקנו את פרטי מעקב המשלוח - הלקוח קיבל את המכשיר ביום חמישי בצהריים . בכל זאת בחר לא להוריד את התגובה....

מוצר:
REDMI 5 PLUS
תמונת משתמש
שם:
Tomer Salem
תאריך:
08/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקרתי בחנות כבר פעמיים, ובכל פעם מוכר אחר נתן שירות מעולה.
בפעם השניה הגעתי עם ילדים, ביום שישי חצי שעה לפני הסגירה. למרות שהיו אנשים לפני ותורי הגיע ממש לקראת הסגירה, המוכר (דימה) הסביר בסבלנות על המכשיר, הדביק את מגן המסך והתנהג באדיבות ובסבלנות כאילו הרגע פתח את החנות.
כשהגעתי לרכב גיליתי לכלוך קנטנטן מתחת למגן המסך, חזרתי (כבר אחרי שעת הסגירה), דימה עדיין היה שם והסביר בסבלנות לזוג מבוגר על המכשיר שהם רכשו עוד קודם ולאחר מכן הדביק לי מגן מסך חדש.
כך בדיוק נותנים שירות! אין לי ספק היכן לרכוש את המכשיר הבא.
מוצר:
Xioami A1
תמונת משתמש
שם:
Ariel
תאריך:
30/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה מסביר פנים מחיר הכי טוב שמצאתי
הסביר טענה על כל שאלות בסבלנות ונחמדות
מוצר:
A1
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
30/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פלאפון xiaomi mi 64GB האתר לא רצה לקבל ויזה אז התקשרתי לחנות.
לא רצו לקחת את VIZA ביום שישי ביום ראשון אני התקשרתי ולחצתי לשלם. התקשרתי ביום רביעי לבקש מס משלוח .אמרו לי שהשלהם עד לא חזר .זה היה ביום רביעי חמישי שישי. שוב התקשרתי ביום ראשון לקבל מס משלוח התקשרתי פעמים בסוף נתנו לי מה מתברר שהשליח שלהם לא שלח את הטלפון רק ביום רביעי והוא לא חזר אלי . ביום ראשון הטלפון עדין נמצא בסניף הדואר לידם . בקשתי לבטל כי זה מאוחר מדי וזה היה צריך להיות מתנה ושיקחו את הטלפון מהסניף דואר איפה שהשאירו אותו.
מנהל האתר לא חזר אלי וגם איש המשלוחים שלהם. הם מושכים זמן .
אני לא יודע עם הסדר שלהם ככה מה הם שלחו לי.

אפשר למצוא באותו מחיר עם שנתיים אחריות ליד הבית ולא יקח שבועיים.

לא ממליץ .
תגובת החנות:
לקוח עשה הזמנה באתר מבלי להשאיר פרטי אשראי, ניסו לתפוס אותו במשך יומיים שלחו לו 3 מיילים בטווח של 48 שעות . לבסוף לאחר 4 ימים חזר טלפונית לחנות - נתן פרטי אשראי מלאים ויום למחרת על הבוקר יצא אליו המשלוח. על מה הוא מתלונן ...? אין לנו מושג.

מוצר:
xiaomi mi 64GB
תמונת משתמש
שם:
barelfriman.1981
תאריך:
29/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זאת לא הפעם הראשונה שאני מגיעה לחנות ברמת גן
צוות מומחים צוות אלוף במיוחד
עונים על כל שאלה הסבר פנים יפות עוזרים ולמרות כל הלחץ עדין נשארים סבלניים וענייניים
ממליץ בחום רב ע אלי ודימה
מוצר:
j7 pro
תמונת משתמש
שם:
יואל
תאריך:
29/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות עצמה לאחר סקר קצר באתר זאפ ואחרי שחנות של "חבר" ניסה לדחוף לי את אותו מכשיר בתוספת 300 ש"ח.
המוכר, דימה, באדיבות רבה טיפל במספר לקוחות ותוך כדי ענה לטלפונים מבלי לפגוע באיכות השירות או בזמן ההמתנה.
קיבלתי את המוצר שרציתי, במחיר מעולה, בשירות טוב ואם לא הייתי מגיע על אופנוע, אז גם עם חניה צמודה חינם (צריך להתקשר לחנות והוא פותח), ייתרון עצום לחנות מרכזית בז'בוטינסקי רמת גן, 100 מטר מהמשטרה.
אין לי ספק שאחזור לשם לקניות נוספות.
מוצר:
נייד Xiaomi Mi A1
תמונת משתמש
שם:
שירה
תאריך:
26/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
וואו פשוט וואו! אין לי מילים שיתארו במדויק את השירות המעולה שקיבלתי. מיד עם הכנסי לחנות! שירות חבל על הזמן! כל תגובה טובה שכתבו כאן, ושתשמע הכי מעולה שקיים. לא תתאר במדויק את מה שקורה במציאות! איזה יחס אדיב ונעים! המוכרים מגישים עזרה באיכפתיות ובהמון סבלנות..הרגשתי כנות מצד המוכרים ולא שמנסים לעבוד עלי ורק רוצים למכור. אלא באים לקראתי ורוצים בטובתי. הגעתי לחנות רק כי ראיתי את כל התשבחות שכתבו פה באתר. על הגשת העזרה המדהימה. ואכן לא התאכזבתי. המוכרים דימה ואלי ככ חייכנים וסבלניים ענו לי על כל שאלה שהייתה לי.. יעצו איזה מכשיר כדי ומה טוב בשבילי, מתאים לשימושי. קיבלתי עזרה והכוונה לאורך כל הדרך. מהכניסה לחנות עד ליציאה עם מכשיר פלאפון חדש..
ממליצה בחום! גם המחירים טובים. ועל שירות אי אפשר להתפשר. כשאתה בא לקנות מכשיר חדש או סתם צריך עזרה טכנית. הכי חשוב זה, איזה יחס תקבל.. ובסניף הזה חלום של מוכרים.. פשוט חויית קנייה.. מרגישים מקצוענות! מרוצה מהמכשיר שקניתי.. אז תודה רבה!
מוצר:
SAMSUNG GALAXY A8
תמונת משתמש
שם:
liormuallem.lawoffice
תאריך:
26/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברים, המקום המדהים ביותר לרכוש בו מכשיר!! רכשתי אצל דימה שנתן שרות מעולה, עזר לי בכל מה שהייתי צריך!!
שרות אדיב במיוחד!! תודה דימה!!
מוצר:
A1
תמונת משתמש
שם:
omrit2000
תאריך:
25/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה של שירות, סובלניים מסבירים הכל ללא שום בעיה.
מהרגע שנכנסתי לחנות קיבלתי חיוך אדיבות הסבר מפורט על כל מה ששאלתי
ממליץ בחום על השני חברה שעובדים שם.
במיוחד אלי שזו לא הפעם הראשונה ודימה שמתלווה אליו בבדיחות
אני מאריכה בכוונה כי זו לא הפעם הראשונה שאני קונה שם
וכל פעם לא משנה כמה לחץ וכמה עבודה יש שם(כן תרבה)
אני תמיד מקבלת דעה מקצועית ואדיבה.
בקיצור לא האריך רק אומר שרות מקצועיות ויעילות!
מוצר:
j7 pro
תמונת משתמש
שם:
Yotamkdm
תאריך:
24/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נקודות לשיפור:

1. מכרו לי מגן מסך שלא מתאים למכשיר, לא היו מוכנים לתת החזר כספי עבורו. (למרות שהמוכר בעצמו אמר שהוא לא מתאים.. ולצערי זה קרה אחרי המכירה..)
2. עושה רושם שמחירי הטלפונים הסלולריים זולים, אבל מגיני הטלפון ומסך יקרים, לדוגמא: טלפון שיאומי a1 שמוכרים אותו כיום ב712 שח (מהזולים בזאפ) תשלמו 270 עבור המגינים.
3. היחס ללקוח לא כל כך מכבד.


פירוט המקרה:
קניתי טלפון שיאומי a1, שילמתי עבור מגן מסך זכוכית 40 מגן טלפון 110, המגן מסך לא התאים (בצדדים הוא לא דבוק למסך) , המוכר טען שככה זה המגן הזכוכית של הדגם הזה, ושהוא מוכן להחליף למגן זכוכית אחר ללא תשלום אבל התוצאה תהיה זהה, או לשדרג למגן סיליקון ולהוסיף 120 שח (כלומר 40 120) ,
ביקשתי להחזיר את המגן זכוכית הלא תואם ולהזדכות עליו, המוכר אמר שאין סיכוי. (למרות שהמוכר הסכים עם העובדה שהמגן הזה לא תואם את הטלפון).

באין ברירה הסכמתי שיחליף למגן זכוכית אחר ואכן התוצאה היתה זהה, המגן לא התאים.

במהלך הדיבור, המוכר הגיב מספר פעמים באופן אישי, דבר שהפריע לי, למרות שלא הבעתי עליו ביקורת.

קניתי בעבר בחנות זו והייתי מאד מרוצה מהשירות,
לאחר הקניה האחרונה מאד התאכזבתי.


ביקורת זו נכתבת בעיקר בגלל העובדה שהמוכר לא היה מוכן לתת החזר כספי עבור מוצר שאינו תואם.



מוצר:
Xiaomi a1
תמונת משתמש
שם:
tzahidagan
תאריך:
23/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יומיים אחרי שהזמנתי באתר, התקשרו לשאול אם אני רוצה חבילה בעלת מטען מקורי, סירבתי וכעבור שעה אמרו לי שאזל מהמלאי. בלי התנצלות, בלי הסבר. פשוט אזל מהמלאי ושלום.
לאחר מכן ראיתי לפי התגובות שאני לא היחידי שעבר תרגיל זה.
בושה וחרפה
מוצר:
xiaomi redmi 5 plus
תמונת משתמש
שם:
קרין
תאריך:
17/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרגע הבירור הטלפוני דימה היה מקצועי ואדיב. משהגעתי ראיתי ששמר עבורי בצד עם שמי על הקופסא את האוזניות שרציתי. ההסברים היו סבלניים ומקצועיים, הוא נחמד מאד ונותן יחס נהדר למרות מלא טלפונים ולקוחות. סידר גם מסך שבור, הפעיל עבורי את האפליקציה ובכלל בחנות יש ממש הכל מהכל במחירים הכי משתלמים - גם לפי זאפ.
הרגשתי שיש עם מי לדבר, לאן לחזור מעתה והלאה ואפילו לקבל גם שיעור בנושאי כושר גופני ותזונה מדימה הבאמת מקסים.
תודה!!!!
מוצר:
AIRPODS
תמונת משתמש
שם:
GG
תאריך:
15/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר שני מכשירים , נטען כי נמצאים במלאי. בצעתי הזמנה מלאה ותשלום באשראי. בהמשך יצרו עימי קשר וניסו לשכנע לקנות מכשיר יקר הרבה יותר. משסרבתי וביקשתי להמשיך בהזמנה שכבר ביצעתי טענו כי המכשיר לא קיים ולא במלאי!
הרגשה של נוכלות
מה שמתפרסם בכלל לא תואם את המציאות והמחירים הזולים לא באמת זמינים לקונה
תגובת החנות:
לקוח עשה הזמנה למכשיר קסיומי רדמי נוט 4x 64 של מדיה טק ולא השאיר פרטי אשראי. כאשר חזר אליו הנציג לסיים איתו את ההזמנה אמר לו הלקוח ( שיחה מוקלטת כמובן ) שהוא לא רוצה מדיה טק הוא רוצה מעבד של קוואלקום ושהוא לא ידע שהזמין עם מעבד מדיה טק . הסביר לו הנציג שאין קוואלקום במלאי ובלי קשר יש הפרש במחיר בין שני המכשירים . הלקוח התעצבן וניתק את הטלפון , אז איפה הנוכלות פה...? בנאדם מזמין משהו ורוצה משהו אחר שאין במלאי וגם אין באתר ואנחנו נוכלים...?!?!
כמה עצוב שכל אחד יכול לרשום מה שהוא רוצה בלי קשר למה שבאמת קרה בפועל...

מוצר:
טלפון סלולרי שיומי
תמונת משתמש
שם:
Elon
תאריך:
11/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 אייפון איקס שירות מפחיד הגיע עד הבית
אלי מפרגן ועוזר מעבר שירות מהלב
מוצר:
IPhone X
תמונת משתמש
שם:
yafyad0104
תאריך:
11/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות נעימה מוכר בשם דימה נחמד מקסים. מחירים הגונים ושרות מצוין. ממליצה להכנס לחנות זי
מוצר:
4x
תמונת משתמש
שם:
אתי
תאריך:
10/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים ואמיתי ובמיוחד מהיר ביותר המוכרים אלי ודימה בעיקר סבלניים , יצאתי מרוצה וכיף להגיע לחנות אחת ולקבל חבילת שירות מהנה ..
מוצר:
שיומי 5 פלוס 64 גיגה
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
04/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות לברר האם קיים דגם של XIAOMI MI A1 במלאי ונאמר לי שכן."כן כל מה שאתה רואה באתר יש לנו פה במלאי"
לאחר שהגעתי במיוחד לחנות המוכר בדק ואמר שיש לו עם מטען מקורי ו"אחריות מקורית בפריסה רחבה יותר" והוא עולה 800 במקום 724 כמו שמופיע בזאפ.
אמרתי לו שאני לא מעוניין וכי אמרו לי בטלפון שיש גם את התואם במלאי ונאמר לי שכנראה בזמן שנסעת לכאן (כחצי שעה) נגמר הכל במלאי.

אז קודם כל זה היה שקר כי באותו הזמן התקשר לקוח לחנות לברר לגבי אותו הטלפון ונאמר לו "יש לנו את כל מה שמופיע באתר במלאי אתה יכול להגיע" והמוכר כמובן לא טרח להגיד לו שיש לו רק עם מטען מקורי וכל השטויות האלה וצריך להוסיף כסף.
דבר שני האחריות היא אותה האחריות גם בטלפון עם המטען המקורי וגם בלי המטען המקורי דרך חברת "GETCELL" ככה שאין כזה דבר אחריות מקורית ופריסה שונה זוהי אותה האחריות בדיוק.אדם אחר שלא מבין כמוני היה שומע "אחריות מקורית" והיה נוטה להאמין שזוהי אחריות מהיבואן ואולי גם שנתיים כמו שמוסיפים באמת לאחריות יקרה יותר.
חבל שככה מטעים את הלקוחות כדי להשאר הכי זולים בזאפ ולמשוך את הלקוח עד לחנות ורק אז להגיד לו כדי שלא תהיה לו ברירה והוא יקנה.
אחרי וויכוחים רבים הסכים להוריד 30 שקלים רק על העקרון שלי אבל לחזור אני לא אחזור ולא אמליץ לחבריי.
מוצר:
xiaomi mi a1
תמונת משתמש
שם:
יוני
תאריך:
20/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר קניתי בעבר בחנות זו, חזרתי לקנות שוב, שמחתי לראות את אותו המוכר - דימה ,שקניתי ממנו בעבר. שירות מעולה, עשה לי מחיר חבילה, הדביק זכוכית ועזר להעביר אנשי קשר. תמיד עם חיוך, תמיד מוכן לעזור. אני בחטוח שאבוא לקנות שוב אצלו.
מוצר:
Xiaomi Note 4X 64GB
תמונת משתמש
שם:
Elichai
תאריך:
22/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר, אמין ו"דוגרי". מחירים זולים מרוב החנויות.
סיכמתי עם דימה בטלפון שישאיר בצד מוצר עבורי ושאגיע יותר מאוחר לבצע את הרכישה וכך עשה.
ממליץ.
מוצר:
Samsung J7 Pro
3456789
10
11
12
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply