דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר (רמת גן)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דה פון האוס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדה פון האוס ?
4.32
ציון ממוצע
63
חוות דעת בשנה האחרונה
601
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
6
0
3
3 חודשים אחרונים
18
0
8
6 חודשים אחרונים
33
0
8
שנה אחרונה
51
0
12
כל הזמן
469
5
127
נמצאו 601 חוות דעת גולשים על דה פון האוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעבר לחווית קניה , ומחיר אטרקטיבי , לאחר שנה נגנב לי הנייד, החנות תוך דקה ידעה לאתר לי את החשבונית . עובדים מאוד מסודר וכל מכשיר ממוספר.

חשוב מאוד!
מוצר:
שיומי פוקופון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שיר אביד מחיר טוב מאוד הבחור שמכר לי הוא עונה על הכול השאלות בסבלנות ולעניין
מוצר:
sumsung a50
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון שיאמי m9 t pro
שהתקלקל אחרי חודש של שימוש, מבלי שנפל או משהוא בסגנון.


המעבדה החליטה (מיותר לציין שללא כל הוכחות) שמדובר בשבר שנוצר משימוש לקוי
והחנות כמובן שגילdkה את האחריות למעבדה.

השירות פםשוט מתחת לכל ביקורת, באופן שונה לחלוטין מהשירות בעת הקנייה
מוצר:
xiaomi mi9 t pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדרך כלל לא נכנס לכתוב חוות דעת אבל הפעם אני פשוט חייב.. רוצה להודות על השרות המקצועי ועל סבלנות והתמיכה לאחר הקנייה . בהחלט אחזור לקנות שוב - תודה רבה
נפתלי ארנפלד
מוצר:
שיומי מי נוט 10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שבוע לאחר שרכשתי מכשיר במקום הגעתי לקבל שירות בשל כרטיס סים שנתקע במכשיר (בעיה שאני גרמתי)
תוך פחות מדקה הבעיה טופלה.
'ירו. יעיל לענייני
חשחב לציין שגם המענה שקיבלתי בטלפון היה ענייני ומקצועי.

תודה לפון האוס
מוצר:
Redmi go
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לעובד דימיטרי שעזר לי לבחור טלפון בצורה מקצועית, אדיבה, הסביר הכל והמליץ, אני מאוד מרוצה מהקנייה.
מוצר:
Xiaomi REDMI אפור NOTE 8 PRO 4G DS 6/128GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חנות, קונה כבר מכשיר שישי ממנו. דוד אחלה שירות ממש תודה! אתה מרכיב ההגנה למכשירים הכי טוב בארץ!💪
מוצר:
Mi Note 10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה לא נעימה.
הגעתי לקנות טלפון.
ראשית, המחיר שמופיע הוא לא המחיר בפועל- המחיר שאנ שילמתי היה 1185 בטענה שב-1086 אין תעודת אחריות, אריזה לא אטומה, מטען לא מקורי ויצרן סיני.
שילמתי לו, ציפיתי שלפחות יכניס לי את כרטיס הסים, דבר בסיסי כשקונים טלפון. הוא הכניס לי את הטלפון לשקית וזהו. רק אחרי הפעם השנייה שביקשתי, הכניס לי את כרטיס הסים לטלפון החדש.
כששאלתי איך אני מעבירה את כל המידע מהטלפון הישן לחדש, אמר שיש טכנאי ממול שיכול לעשות לי את זה עבור 150 שקלים.
טען שהוא לא יודע לעשות את זה, איך אדם שעובד בחנות למכירת טלפונים לא מבין כלום בטלפונים?! מדהים.
לבסוף, אמר לי שניתן לראות ביוטיוב, ואכן עשיתי זאת בבית והעברתי לבד. כך שאם במקרה הגעתם לאותו מוכר אל תתפתו ללכת לטכנאי שהוא מציע.
אציין שהיינו לבד בחנות, לא היו לקוחות נוספים ולא היה עומס.
מוצר:
xiaomi mi 9t
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשתי מילים: שירות שיכול להיות הרבה יותר טוב!
בהזמנה ביקשתי לפרוס ל- 3 תשלומים (בריבית שלהם, נכתב באתר, היה שקוף), ובפועל חייבו בתשלום אחד. עקב הטעות של החנות לא ניתן היה לפרוס ל- 3 תשלומים! גם כשהטעות הייתה שלהם! ומזכיר שבביטול עסקה אני משלם עדיין 5%, כך שלא שווה לי לבטל...
בנוסף, התקשרו אלי באותו יום על מנת לדחוף לי את הטלפון עם האריזה הסגורה. בסופו של דבר נכנעתי כי לכולם יש רק צבע ורוד ואילו במחיר היקר יותר יש צבעים יותר יפים לטעמי (חייב לציין על מנת להיות אובייקטיבי שכולם ככה, אז לא הייתה לי ברירה, אבל בנוסף לחיוב הלא נכון והגעה מאוחרת, כן- זה מפריע)
אז לא רק שטעות שלהם ואני צריך להתמודד איתה, גם הטלפון הגיע באיחור רב (לוקח בחשבון שדואר ישראל לא במיטבו, אבל שלחו 4 ימים לאחר ההזמנה שלי)
מוצר:
redmi note 8 pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמה שנים שאני קונה פה. לאחר השוואה... בסוף הכי משתלם. קבלתי שרות טוב מדימה ואלי
מוצר:
8a
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני הזמנה של טלפון חדש התקשרתי לחנות לשאול באיזה צבעים ניתן לרכוש אותו, נאמר לי שהוא קיים בצבע שחור, לבן ואדום וכל מה שאני צריך לעשות זה לרשום בסעיף "הערות" במהלך ההזמנה באתר איזה צבע מהצבעים האלו אני רוצה וכך עשיתי ובחרתי לבן. לבסוף כשקיבלתי את הטלפון מהדואר ופתחתי את החבילה (המקורית שגם עליה שילמתי תשלום נוסף בגובה 100 ש"ח) ראיתי שהוא בכלל בצבע שחור!

התקשרתי לחנות לברר מה קרה ושביקשתי צבע אחר אז אותו הנציג שזכר את השיחה איתי אמר לי שבכלל לא קיים צבע אחר ואולי התבלבל עם דגם אחר כשאמר לי מראש על הצבעים.
אני הייתי מצפה לרמת שירות בסיסית ביותר, ברגע שאין את הצבע שביקשתי, שיתקשרו אליי או ישלחו הודעה או מייל ויגידו לי שהצבע לא קיים וכנראה נעשתה טעות וישאירו לי את הזכות להחליט אם לרכוש את המכשיר בצבע אחר בכל זאת או לא.

אני לא אקנה יותר שום דבר מהחנות הזאת.
מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Mi 9 128GB 6GB RAM
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמה שבועות לאחר שקניתי מכשיר galaxy s10 plus גיליתי בעיה במטען ובאוזניות שהגיעו עם החבילה.

חששתי שהחנות תתנער מהבעיה, תגיד שמדובר במוצרים נלווים שלא באחריותה, ותטרטר אותי. אבל, כשהתקשרתי לחנות ותיארתי לנציג דימה את הבעיה, הוא אמר לי פשוט לא לדאוג, שאגיע לחנות ושהוא יחליף לי במקום. בלי תירוצים. בלי להתווכח. בלי לנסות להפיל את האשמה עליי, וכו'. פשוט הבטיח לקחת אחריות ולטפל.

ובאמת - הגעתי לחנות, דימה החליף את המוצרים התקולים, ועוד התנצל על הטרחה שלי ועל כך שנאלצתי להגיע לחנות שוב.

חוויית שירות נעימה ואדיבה. פשוט מעולה. ממליץ בחום, ובטוח אקנה גם את המכשיר הבא שלי שם.
מוצר:
galaxy s10 plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כיף גדול לקנות בthe phone house , רמת גן! הכול מסודרת שירות על עם חיוך גדול! דוז פוונ !
מוצר:
xiaomi Redmi Note 7 64gb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספר מכשירים ניידים בחנות זו, לא אעשה זאת עוד ואני ממליץ להתרחק מהחנות עד שתשנה את מדיניותה הפוגענית. הקנייה האחרונה היתה הקש ששבר את גב הגמל. החנות מפרסמת מכשירים ניידים במחירים נמוכים מייבוא מקביל. ביצעתי הזמנה לאיסוף עצמי, וברגע שהגעתי לחנות התחיל מסע לחצים בכל אמצעי ש"אשדרג" ל"ערכה אטומה", בתוספת מחיר כמובן. סירבו לתת לי תעודת אחריות למוצר, או אפילו לציין על הקבלה שיש שנה אחריות ובידי מי. כבל ומטען לא מקוריים וללא אחריות נאמר לי שאני מקבל "במתנה", למרות שבשום מקום באתר לא מפורסם שחלק הכרחי זה בערכה אינו מסופק. בקיצור, יחס מבזה שהוביל אותי לבטל את הרכישה ולא לחזור אליהם בעתיד.
מוצר:
Xiaomi Redmi 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי הזמנה בזאפ , אחלה שירות , מענה מהיר ומקצועי וסובלני , באיסף עצמי ,
מוצר:
S10 plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בהיקבות המלצה חמה של חברה ואכן פגשתי את אלי שנתן לי שרות סבלני ואדיב,והיסביר לי באריכות על כל שאלה ששאלתי ,
ולא פחות חשוב המחיר היה זול מיניות אחרות מאוד מומלץ לכולם
מוצר:
Note 8pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות טוב ומהיר מדימה, ממליץ להגיע
פלאפון חדש במחיר ממש זול בשוק מומלץ מאוד
מוצר:
Mi9t pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מכשיר לא תקין . ומעבדת תיקונים של גטסל GETCELL העובדת עם פון האוז החזירה את המכשיר עם אותה בעיה. מנהלת שירות לקוחות התנערה מאחריות ודרשה ממני שוב להגיע לפתח תקוה רק שם אפשר למסור את המכשיר ולהפסיד שעות עבודה לבזבז זמן ולשלם פעם שניה על מכשיר חלופי. באותו יום דיברתי אתה והאי אמנרה שבמעבדה לא בדקו את המכשיר כי לא הייתה להם סיסמא במקום לצלצל אליי ולברר את זה פשוט החזירו את המכשיר לא בדוק ואמרו לי לבוא לקחת אותו.
מוצר:
שיואמי רדמי גן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון XIAOMI 7A 32GB מPHONEHOUSE.
פרגון לPHONEHOUSE :
קבלתי יחס מקצועי ואדיב מהנציג "דימה" בחנות שברמת גן. על אף לחץ קונים אחרים ששמעתי ברקע, הוא הסביר לי בסבלנות את ההבדל בין המוצרים והגירסאות השונות. בחרתי את הטלפון והזמנתי אך הוא הלך לאיבוד בדואר רשום ישראל (לא באשמת PHONEHOUSE - דימה שלח אותו אלי מיד), וכשהודעתי לדימה שלא קיבלתי אותו, הוא שלח לי באותו יום טלפון חלופי ב-UPS.

חנויות מתחרות שישימו לב: ככה עושים עסקים, ככה נותנים שרות, וככה לוקחים אחריות כלפי לקוח (מי יודע מתי PHONEHOUSE יקבלו פיצוי מדואר ישראל כנגד הטלפון המקורי אשר "אבד" להם). אני אחזור לקנות בPHONEHOUSE - והפניתי גם את חבריי.
באשר לטלפון עצמו : הוא מצויין, והעיקר בטריית מיליאמפר שהחזיקה לי שלשה ימים (!) על הטעינה המלאה הראשונה, כאשר 100% טעינה לקח שעתיים וחצי (בהחלט סביר עבור בטרייה כל כך חזקה). טיפ: תבקשו את המטען המקורי - הוא 2 אמפר (ולא יבואן מקביל עם מטען גנרי שהוא בהחלט פחות מהיר ואמין). המחיר בPHONEHOUSE היה בהחלט תחרותי , ושלמתי תוספת 59 ש"ח עבור המטען המקורי ואחריות מקורית, במקום יבואן מקביל ומטען חלש. בקיצור: שווה. אחד הדילים הסלולריים לוהטים של נובמבר 2019
מוצר:
Xiaomi Redmi 7A 32GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון סמסונג s10 פלוס. תהליך ההזמנה היה בסדר כמצופה. המוצר הגיע יחסית מהר. כעבור שבוע התקלקל לי המטען, שלחתי מייל לחנות, מיד חזרו אלי ושלחו לי חלופי.
מוצר:
סמסונג s10 plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שני מכשירי שיאומי 9t 128g אצל דימה. שרות מקצועי מהיר נעים, מחיר מצויין. תודה דימה ופרנסה טובה
מוצר:
שיאומי מי 9 t
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ב13/10 אוזניות של אפל לאחר שנאמר לח שאוזנית עם מי יבואן רשמי ואחריות מתחילה מי רגע הקניה מה שימסתבר לא נכון כי לאחר בדיקה עם אפל ישראל ששם נאמר לי שאחריות אחלה מי לאחר קנית החנות שהיא 4 חודשים קודם לכן זה אומר שחסר לי 4 חודשים באחריות החנות מתנער לגמרי מאחריות שלה למוצר או לכול דבר אחר לאחר שיחה בצעקות עם הנציג של החנות של לא נותן לשחיל מילה נאמר לי לדבר עם אפל ישראל מה שכבר עשיתי ולאגיד להם לשלוח לי טופס שאומר שהאחריות הופעלה בתאריך הזה שזה משהו שהוא בלתי אפשרי כי על הקבל לא רשום שזה יבואן רשמי
תגובת החנות:
כפי שהוסבר ללקוח , אחריות מתחילה בתאריך הרכישה בתנאי שמציגים חשבונית קניה באפל התואמת את הנתונים . לקוח הגיע לאפל ללא חשבונית קניה רק עם האוזניות ואכן לפי המס הסיראלי האוזניות נרכשו על ידי החנות חודשיים וחצי קודם. ברגע שעדכן אותנו שלחנו גם אליו וגם לאפל העתק חשבונית ועניין האחריות עודכן .

מוצר:
Airpoods 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר גלקסי S10 פלוס עם אביזרים. היה מחיר טוב, שרות טוב ויעיל ע"י דימה. בסה"כ ממליץ מאוד על החנות.
מוצר:
Samsung galaxy s10 plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מבחינתי שירות בודקים לאחר הקניה בקניה עצמה כולם נחמדים.
קניתי טלפון ומטען לרכב, המוכר היה מאוד נחמד למרות שהיה המון לקוחות בחנות.
הגעתי הביתה וראיתי ששכחתי את המטען לרכב בחנות.
הגעתי למחרת והמוכר שוב היה מאוד נחמד וישר נתן לי את המטען(לא מובן מאליו).
בכל מקרה תודה רבה.
מוצר:
שיומי נוט 8 פרו
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.