קניתי מכשיר לפני שנה וחצי. משפלחה בת 9 אנשים, השתמשנו אותו רצוף כל הזמן. מחמם מים מצויין, נוח שיש מפסק סיבובי במקום כפטורים. עכשיו הוא מתחיל להתקלקל בכלל אבנית - תרמוסטט מנתק אותו לעיתים קרובות כיון
עוד...
האטמור שלי נשרף לכן נזקקתי למחמם מים חדש. המחממים שבנמצא כיום הם בעלי הספק של 5.5kW ולא מתאימים לבתים ישנים שמאפשרים אספקה של 3.5kW בלבד. ברוב המחממים המודרניים (5.5kW) כיוון הספק הוא מדורג כאשר במ
עוד...
לקחתי את ה5.5 קילו וואט מספיק לגמרי חזק בטירוף בשיא החורף בשעות הערב תוך דקה הוציא מיים חמים מאוד על גבול הרותחים ללא שום בעיה[כרגע שהוא חדש]..גם לפני זה היה לי אטמור 20 שנים 5.5ק"ואט אבל מעולם לא ה
עוד...
מוצר מעולה, נמצא אצלנו קרוב לשנה, מחמם מים עד שהמים החמים מדוד השמש מגיעים.
ניתן גם להשתמש ללא דוד השמש.
במידה וחיבור החשמל לדירה הוא חד פאזי, חייב מאמ"ת ראשי של לפחות 32 אמפר.
נתתי 4 כוכבים בגלל הש
עוד...
אני הזמנתי בחנות ''חשמל ניסני'' אטמור דגם CLASSIC, במקום זה קיבלתי דגם LOTUS 203. טוב, סגרתי עיניים...
אחרי 4 חודשים לחצן אחד הפסיק לעבוד, ובעוד חודשיים גם לחצן השני. עדיין יש תקופת אחריות, אבל... חב
עוד...
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
חלק מהתמונות והתכנים המופיעים באתר זה הוכנו בעזרת מחוללי בינה מלאכותית. אם זיהיתם תמונה או תוכן כלשהו בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות כתובת המייל [email protected]