מי שמחפש מקפיא 8 מגירות שיתרחק מהמוצר, זה כאילו לקנות מקפיא 5 מגירות והשאר מקרר, שלושת המדפים העליונים נקראים להם "הקפאה רכה", בפועל אי אפשר לשים שם עופות ודגים כי הם מתקלקלים, ואי אפשר לשים שם לחם וע
עוד...
המקפיא אצלי מתאריך 3/2023 ואני מאד מרוצה ממנו חוץ מדבר אחד מאכזב ביותר.
קניתי את המקפיא עם מנגון שבת של 'שבת לדורות' כלול במקפיא. חלק איטגרלי מההזמנה והפרסום.
המנגון הפסיק לפעול וכל נסיונות פניותי
עוד...
רכשתי את המקפיא, יום אחרי שהגיע אלי זה הפסיק לעבוד,
פניתי אליהם שיקחו את המכשיר ממני,
הם התעקשו שיחליפו חדש והכול יהיה בסדר,
החליפו חדש, יום אחרי שהסתיים שנת האחריות המקפיא הפסיק לעבוד.
לא ממליץ בכלל
עוד...
ליבהר כבר החליפו לי את המקפיא ושוב יש הצטברות קרח על המאוורר, המעלות עולות והתכולה מפשירה ונהרסת!
התקלה כרתה שלש פעמים במקפיא הקודם ופעמיים תוך חצי שנה במקפיא שהחליפו לי זה נראה דגם בעייתי
עוד...
מעל שבוע עם המקפיא והוא מקפיא פשוט מצויין.
השילוב של מגירות ומדפים, ממש מוצלח.
חלוקת 7 התאים היא :
בחלק העליון 3 מדפי זכוכית עם מרווח של כ- 16 ס"מ ביניהם.
מתחתיהן מגירה נמוכה\רדודה גובה 20 ס"מ
מתחתיה
עוד...
נרכש בשיא החשמל והמיזוג בבני ברק ב 2000 שח כולל הובלה ואחריות של בקו יבואן רשמי. עד כאן פרטים טכניים. לאחר חודשיים אצלי בבית זו קניה טובה מאוד, מקפיא מאוד שקט, לא שומעים אותו בכלל, עושה את העבודה ומקפ
עוד...
המקפיא בינתיים אצלי כחצי שנה, עובד בסדר גמור, אבל מאוד עדין, הפלסטיקה של המגרות חלשות ולא איכותיות (נשבר לי דלת העליונה בחודש הראשון משימוש רגיל)
עוד...
המקפיא איכותי ויקר פי 2 ממוצרים אחרים בשוק, אבל מישהו חסך מספר שקלים ולא התקין למקפיא ידית לדלת. תפקיד הידית הוא לשחרר את הואקום הפנימי ולאפשר לפתוח את המקפיא בקלות (כפי שהיה קיים במקפיא ליבר מדגם ישן
עוד...
שעבד - היה טוב, חוץ מזה שמגיחרות נשברות ..
לאחר 3 שנים - הלך מדחס. יש אחריות - אך הטכנאי בתשלום של מעל 500 ש"ח.. לאחר עוד כשנתיים - שוב הפסיק לעבוד, תקלה בכרטיס פיקוד, עלות תיקון כ- 100 שח. בקיצור - ל
עוד...
חסרונות: אין תצוגה כלשהי על החלק החיצוני של דלת המקפיא. כדי לוודא טמפרטורה ופעילות תקינה, יש לפתוח את הדלת.צלצול ההתרעה חלש מאד ולא ניתן לכיוון המכשיר מאד מתוחכם , והחוברת המצורפת דלה בהסברים. בהחלט
עוד...
אם את\ה מעוניין במקפיא לצורך אירוע חד פעמי - הגעת למוצר הנכון.
מקפיא גדול ויחסית למתחרים גם זול.
אך אם את\ה רוצה מקפיא לשימוש ביתי קבוע, תחפש מוצר אחר.
אצלי המקפיא נגמר - הלך המדחס, אחר שנה מייד בתו
עוד...
נקנה לאחר שמוצר קודם התקלקל.
עושה את העבודה בצורה טובה מאוד וללא הצטברות קרח.
קצת מרעיש, אבל נמצא בחדר, בו הרעש לא מפריע לשאר הבית.
ממליץ, אם מוכנים לשלם את עלותו הלא זולה.
עוד...
מקפיא מעוצב, המגירות נראות קטנות אך בפועל יש מקום לאחסון רב בכל מגירה, עד כה אין כלל הצטברות קרח, וכשם כששכחנו את הדלת פתוחה והצטבר מעט קרח - הוא התאדה תוך יום-יומיים.
(מצד שני בגלל ששכחנו את הדלת עם
עוד...
לאחר חצי שנה של שימוש הופיעו כתמי חלודה בחלק העליון. מהשרות אמרו שאין אחריות על חלודה. כשבדקתי טוב את הצבע ראיתי שאיכות הצביעה על הפנים..מה הפלא שהוא זול.
עוד...
להתרחק מהחברה לנקו והשירות של ישפאר .
לאחר שנה ו3 חודשים המקפיא הפסיק לעבוד !
2000 שקלים שהלכו לפח ..
האחריות היא לשנה וזה גם במקרה של התנערות מאחריות .
שלא היה נחוץ להתנער מכוון שהאחריות נגמרה .
עוד...
מוצר פשוט וטוב. לא מתוחכם ולא מסובך.
דיי יקר ולכן מקבל 4 כוכבים.
המגרות נוחות לשימוש.
התקנה פשוטה מאוד.
אני דיי מרוצה, ורק הזמן יתן יותר אינפורמציה לגביו.
עוד...
מקפיא טוב ומומלץ למי שצריך לפתור בעיה של מקום . הוא מתאים להתקנה עם חיפוי חיצוני - דלת , בזכות העומק הצר שלו.
אנחנו הכנסנו אותו לארון הזזה בחדר עבודה . הוא שקט , יש התראה על דלת פתוחה.
עוד...
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
חלק מהתמונות והתכנים המופיעים באתר זה הוכנו בעזרת מחוללי בינה מלאכותית. אם זיהיתם תמונה או תוכן כלשהו בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות כתובת המייל [email protected]