GTA V משחק גרוע למי שלא משחק ברשת במצב סינגל פלייר אי אפשר לשדוד חנויות ולשדוד אנשים כמו שהיה ב GTA IV וב GTA Espiside From Liberty City ב GTA V העלילה יפה אבל אין הרבה מה לעשות במשחק אחרי שמסיימים א
עוד...
מוצר מעולה קניתי לנכדה ועוד 3 הרחבות ליום הולדתה.גם הבת הגדולה שלי אהבה לשחק בסימס ונכון להיום היא בת 28 ואם היתה לה אפשרות היתה עדיין משחקת בסימס רק שהדיסקים שיש לה לא מתאימים לה למחשב של היום אבל הי
עוד...
אני לא חובב כדורגל אבל את המשחק הזה אהבתי.
קניתי את המשחק לפני שבועיים בעקבות המלצה של חבר ואני חייב להגיד לכם שהגרפיקה מצויינת וכך גם האפקטים והקול, במשחק יש הרבה אופציות של אימונים, משחקי גביע והרבה
עוד...
אחד המשחקים אתה משחק בתור אציו אודיטורה דה פירנצה (כרגיל) רק שהפעם אתה לא באיטליה הגראפיקה מעולה!!!! המולטיפלייר אחד היפים נשקים חדשים מגינים חדשים בקיצור שווה ליקנות !
עוד...
אחד המישחקים הוא מישחק אדיר בעל גראפיקה יפה הוא ממש נגיש וכייפי כיף ליקפוץ מבינין לבנין כל הזמן המולטיפלייר שווה ברמות מוטרפות העלילה קצת נדושה אבל מזה באמת משנה?.
עוד...
משחק מדהים גרפיקה טובה.
משחק כיף מאוד ויכול לקחת שבועות של משחק.
החסרונות הם שלפעמים המשחק קשה או שלא מבינים מה לעשות וכך אתה יכול לחזור על אותה משימה 20 או אפילו 30 פעמים עד שתצליח.
אבל לאחר שאתה עוב
עוד...
משחק כדורגל באיכות מציאותי אתה מרגיש שאתה משחק מציאות אפשר לשחק גם אם השוער איכות הצליל מצוינת גם הפרשנות מעולה גם פיפא מנג ר
בתוך המשחק מושקע גם קהל שר מעודד במשחק אפשר גם לשחק אם שחקן יחיד פשוט
עוד...
כמו כל משחק מרוצים של need for speed הוא משחק טוב וכיפי,בעל עלילה חדשה ומעניינת.היה קשה לי להבין איך לבצע משימות במשחק.הגרפיקה לימינו ירודה ולא מדוייקת.
עוד...
משחק תפקידים מעניין ומכר, אשר מעביר את הזמן באופן פנטסטי.
למשחק גראפיקה תלת-מימדית באיכות גבוהה, אך תתאים לרוב המחשבים(לא צריך כרטיס מסך חזק במיוחד).
המשחק בעל עלילה מעניינת-וחשוב לעקוב אחריה כדי לדעת
עוד...
קראתי בראש 1 ביקורות על המשחק ופירסומים ואני מעריץ של קומנד קונוור מתקופת "רנגאט" הייתי חייב להשיג אותו. המשחק יפה, אבל פחות ממה שציפיתי בעקבות הפרסומים, הוא עובד במחשב שלי עם תקיעות אז התקנתי אותו במ
עוד...
משחק עם גרפיקה טובה, מה שלא מצפים בד"כ ממשחק שמבוסס על סרט...
יש למשחק סטורי ליין, אני לא הקשבתי כל כך כי פחות מעניין אותי אבל הוא קיים.
יש הרבה אפשרויות לשדרוג של הדמות והאביזרים/יכולות שלה. מנסים ג
עוד...
משחק פעולה מעולה שלא בנוי ממשימות אלא כל המפות בסגנון "תפוס את הדגל" (Capture the flag) - על הקבוצה שלך לשלוט ברוב הדגלים הפזורים ברחבי המפה על מנת לנצח את הקבוצה היריבה. יש כמה סוגי כלי רכב ואף סירות
עוד...
אם אתם רוצים משחק סימולציה בסיסי, זול וקל- זה בדיוק בשבילכם. לאנשים שרוצים גרפיקה טוב יותר ויותר אפשרויות- ניתן לקנות את גירסא 2, או משחק אחר.
עוד...
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
חלק מהתמונות והתכנים המופיעים באתר זה הוכנו בעזרת מחוללי בינה מלאכותית. אם זיהיתם תמונה או תוכן כלשהו בו אתם בעלי זכויות יוצרים, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול משימוש בו, באמצעות כתובת המייל [email protected]