
אכזבה גדולה וכאב גדול על סכום כסף רב שהושקע ללא תמורה מספקת. הזמנתי מהם מכונת כביסה, המוכר אביהו התקשר אליי והצליח לשכנע אותי לרכוש מכונה אחרת בטענה שהמכונה אותה הוא מציע לי טובה יותר. לצערי הרב אני לא מרוצה כלל מהמכונה עליה המליץ, לא עומדת בצרכים שלי ולא מכבסת טוב. סמכתי על איש מקצוע אך חבל מאוד שכך, מרגישה מרומה.
שלום חבל שלקוח כותב דברים לא נכונים ושהוא לא פונה לחנות שיש לו בעיה עם המכונת כביסה ומעדיף לדבר על האיש מקצוע מראה שללקוח לא מעניין המכונת כביסה עם הוא היה פונה לחנות לעזרה הוא היה מקבל יחס הולם וטיפול מיקצועי כמו שאנחנו מוכרים מוצר אנחנו מלווים את הלקוח אחרי המכירה שנים קדימה לכל בעיה הלקוחות שלנו יודעים שאנחנו תמיד פה בשבילהם הלקוח הזה לא פנה אלינו והחליט לכתוב דברים לא נעימים וחבל שהוא קיבל את הפלטפורמה הזאת לכתוב דברים על המוכר לא נכונים תמיד קינג אלקטריק תיתן ללקוחות שלה יחס חם ושירות מעולה




















