מפרסם ב-zap מאז 2002

‎סיטי דיל‎ ‏(CityDeal)

אתר מסחר אלקטרוני ברשת (2 סניפים)

4.61 / 5 ממוצע מבוסס על 176 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: א.חרמש שיווק ישיר בע"מ
נמצאו 3018 חוות דעת גולשים על סיטי דיל
samgot678
samgot678
29.05.2026
מוצר שנרכש: Xiaomi A Pro 75-L75MB-APME 4K טלוויז

לאאאאאאא להזמין מסיטי דיל , כתוב שלושה ימי עסקים נראה לי שהתבלבלו והייו צריכים לכתוב שלושה שבועות עסקים , הזמנתי מוצר שהיה באתרים אחרים יותר זול אבל הייתי צריך אותו דחוף ועד עכשיו לא הגיע .

חוות הדעת עזרה לכם?
shy13oz
shy13oz
09.04.2026
מוצר שנרכש: שואב שוטף אלחוטי נייד טינקו I loop fresh dry

חוויה מאכזבת מאוד. הזמנתי תמיסות ניקיון בסך 128 ש"ח. יחד עם שואב אבק. התמיסות לא הגיעו כלל. לאחר שפניתי לשירות הלקוחות, הובטח לי זיכוי, אך עד היום לא קיבלתי שום זיכוי וגם לא אישור או עדכון במייל. מדובר בהתנהלות לא מקצועית ובעיכוב בלתי סביר, במיוחד כשכבר הובטח פתרון. התחושה היא של חוסר אחריות כלפי הלקוח והתעלמות מפניות. לא ממליצה להזמין מהם עד שלא ישפרו משמעותית את השירות והאמינות.

חוות הדעת עזרה לכם?
irachist
irachist
04.12.2025
מוצר שנרכש: טלוויזיה חכמה SamsungQE65S85D 4K

הזמנתי טלוויזיה ביום 27/10/2025, כאשר הובטח לי בפה מלא שהמוצר יגיע תוך שבוע ימים. במקום זאת, חוויתי שלושה שבועות של סיוט של שקרים, התחמקויות ושירות מזעזע: המניפולציות והשקרים שלכם: 1. הטענה המגוחכת – נציגיכם העזו לטעון שניסו להתקשר אליי ולא הצליחו להשיג אותי. זהו שקר מוחלט! o בדקתי כל יום את רשימת השיחות הנכנסות – אף שיחה לא נכנסה מהעסק שלכם! o לא נשלח אליי אף SMS או WhatsApp o לא נרשמה אף שיחה טלפונית במהלך 3 שבועות שלמות שירות כזה גרוע, משפיל ומזלזל לא פגשתי בחיים שלי! כרופאה שעובדת עם אנשים כל יום, אני יודעת מה זה שירות אנושי ומכבד – ואתם רחוקים מזה שנות אור!

חוות הדעת עזרה לכם?
guyretterpro
guyretterpro
20.10.2025
מוצר שנרכש: LG 65QNED86T6A

חווית שירות נוראית הזמנתי מהם טלוויזיה של LG מהאתר, יום לאחר מכן התקשר אליי נציג ואמר לי שאין להם אותה במלאי וגם לא יהיה והציע לי טלוויזיה של TCL לא קשור בכלל למה שאני הזמנתי. אמרתי לו שאני לא מעוניין ושזה לא לעניין שהמוצר מופיע להם באתר כשאין במלאי. לאחר כמה דקות התקשר אליי נציג נוסף, אמר לי שהייתה להם טעות וכן יש את המוצר, נשארו להם 5 יחידות והם יספקו לי את המוצר תוך שלושה ימים ואין מה לדאוג. עשרים דקות לאחר מכן מתקשר אליי נציג נוסף ואומר לי שהייתה להם טעות ואין את המוצר במלאי וגם לא יהיה. פשוט הזויים. אל תסמכו עליהם, תחסכו לעצמכם כאב ראש ומלא טלפונים ופשוט תזמינו ממקום אחר.

חוות הדעת עזרה לכם?
shmilllo
shmilllo
18.09.2025
מוצר שנרכש: טלויזיה QLED TCL 75

רכשתי טלויזיה 75 אינץ ב14.9 יום ראשון לפני רכישה בדקתי עם המוכר אם אני יכול לעשות איסוף עצמי כי אני תקוע ללא טלויזיה, אמר לי כמובן, באותו היום חייגתי בשביל להגיע למחסן לאסוף,פה התחיל הבלאגן, סיבנו אותי ובסוף אין, עד יום רביעי לא חזו אלי למרותשדיברתי איתם כמה פעמים ואמרו שבודקים וחוזרים אלי. יום שלישי ביקשתי לבטל, לפתע מצאו הובלה למחרת, הסכמתי, רכשתי עם הטלויזיה מתקן קיר ב 99 אחרי הרכישה של הטלויזיה באותו היום, קיבלתי את הטלויזיה ב רביעי 17.9 ללא המתקן קיר חייגתי אמרו לי שאני צריך לצלצל לספק חיצוני שמתקין, מתסבר שמגיע לי חינם התקנה לקיר פלוס מתקן קיר, אבל הם עדין חייבו אותי ב99 שח, והפנו אותי למתנה חינם של המתקן קיר שפניתי הבוקר חמישי 18.9 אמרו שכמובן יחזרו אלי, ועדין לא חזרו חווית קניה זוועה

חוות הדעת עזרה לכם?
רווית
רווית
14.09.2025
מוצר שנרכש: AEG BEB331110 Black: תנור בנוי

לאחר שהתחייבו למשלוח תוך ארבעה ימים, ביום החמישי, כאשר טרם תיאמו איתי הובלה, פניתי לחנות והתגובה הנציג אמר שיתאמו איתי בראשון וכנראה זה יגיע תוך יומיים ממועד התיאום. כאשר אמרתי לו שאם כך, אז יעברו תשעה ימים ממועד הקנייה הוא אמר ׳מה אני אעשה?!׳ ולאחר שאמרתי לו שזה לא בסדר כי כאשר שילמתי נאמר לי ארבעה ימים הוא אמר לי ׳לא שילמת לי, אני רק מוכר כאן׳. כאשר הבנתי שזה לא מעניין אותו אמרתי לו שברצןני לבטל והוא אמר באדישות רבה, ׳תתקשרי בראשון כרגע אין כאן אף אחד׳. בראשון התקשרתי לבטל ולמרות שהוא הציע להציל את ההזמנה אמרתי שאני רוצה לבטל בגלל עוגמת הנפש ושאפילו התנצלות לא קיבלתי. גם אז הוא לא התנצל, רק ענה באדישות ׳בסדר׳. חבל שזה המצב.. לחיוב אגיד שלבטל היה קל מאוד. כנראה שלא חשובה להם המכירה ובטח שלא שירות הלקוחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Kety
Kety
02.09.2025
מוצר שנרכש: מקרר מקפיא סמסונג

עסק שעובד רע ופוגע בלקוחות שלו.הזמנתי מהם מקרר לא רק שאחרי הרכישה אין עם מי לדבר שם אף אחד פשוט לא עונה,חברת המשלוחים שהם עובדים איתה עושים מה שבא להם לוקחים בכלל סכומים אחרים על התקנות או פירוק ממה שרשום באתר,פותחים לבד קופסאות בלי שהלקוח רואה את המוצר ובגלל זה הסיטי דיל מחייבת את הלקוח על זה ומבטלת לו את האחריות על המוצר,ואם אתם רוצים להחזיר אותו אז גם מחייבים אותכם על המשלוח שבכלל לפי החוק בתוך 14 ימי עסקים הלקוח יכול להחזיר את המוצר בלי שום תשלום.אהה ושכחתי לציין גם כאשר החזרתם את המוצר אתם צריכים לרוץ אחריהם שהם יחזרו לכם את הכסף.אני כבר חודש וחצי בלי מקרר באמצע הקיץ ורק לפני שבוע החזירו לי את הכסף וגם כן חלקי.חנות שלא מעריכה את עצמה ולא לוקחת אחריות על איך שהעסק עובד.תחשבו טוב טוב לפני שאתם רוצים לקנות מהם משהו.פשוט בושה השירות שלהם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ace
Ace
31.08.2025
מוצר שנרכש: תנור בנוי גורנייה

החנות משווקת באתר ומוכרת מוצרים מדגמים שאין במלאי (במחירים אטרקטיביים). שלחו לי דגם שקיים במחסן/יבואן ללא קשר לדגם שהוזמן וניסו לגרום לי להסכים לקבל את הדגם ששלחו בטענה שהוא מתקדם/חדש יותר. בנוסף, התנור הגיע פגום, חטף מכה מאחור. השליח היה מודע לכך. לאחר שסירבתי ותיאמתי מחדש עם החנות, הובטח לי שאקבל את הדגם ששילמתי עבורו מאחר ומדובר בטעות אנוש, שטופלה. לאחר המתנה למועד משלוח נוסף, שוב שלחו את הדגם ה"אחר" וניסו לשכנע אותי שוב. לאחר מכן, טענו שכל המלאי מהדגם שנרכש תקולים. ביטלתי את העסקה. מייעץ לקנות מסוחרים הגונים.

חוות הדעת עזרה לכם?
יואב
יואב
26.08.2025
מוצר שנרכש: מקרר סמסונג RF62C

זמני המשלוח ואספקת המוצרים אינם נכונים. לא לסמוך על שום מילה שאולג וקובי מהשירות אומרים. מבטיחים הבטחות שהמוצר במשלוח אבל בפועל אין להם מושג ונותנים תשובות שקריות מהמותן. מי שתלוי בזמן האספקה שיודה לי אח"כ. נוראי שיש להם ציון גבוה באתר זאפ.

חוות הדעת עזרה לכם?
שמואל
שמואל
26.08.2025
מוצר שנרכש: LG F4WR513SBW

קניתי שלושה דברים, מקרר, מכונת כביסה ומייבש. הם הבטיחו משלוח תוך ארבעה ימי עסקים. אחרי שבוע, הם עדיין לא התקשרו כדי לתאם תאריך למשלוח מכונת הכביסה. התקשרתי לחנות כל יום והם אמרו שהם עובדים על זה, אבל הם מעולם לא קבעו תאריך למשלוח. בסופו של דבר פשוט הזמנתי את אותו דגם באותו מחיר מחנות אחרת, והחנות החדשה התקשרה למחרת כדי לקבוע את תאריך המשלוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
הראל
הראל
19.08.2025
מוצר שנרכש: מדיח בוש SMV2ITX16E

התנהלות מאוד לא שירותית לאחר המכירה, ממליץ לשקול בזהירות את הרכישה. ביצענו הזמנה לאחר טלפון שבו וידאנו שהמוצר (מדיח) במלאי וזמין לאספקה בתוך הזמן הנקוב. המדיח לא הגיע עד עכשיו והם בכל פעם מבטיחים שיצרו איתנו קשר לתיאום הובלה ולא חוזרים, ובסופו של דבר תואם בכשבוע וחצי איחור. בעיני לא שווה את המחיר הזול, להשקיע עשרות שעות בהמתנה בטלפון ללא הצלחה לקבל מענה מסודר.

תגובת החנות

בוקר טוב אנו מתנצלים לשמוע על העיכוב באספקת המוצר שהזמנת. חשוב לנו שתדע שתמיד יש עם מי לדבר, ואנחנו פה כדי לוודא שנקודתית תטופל.פנינו ליבואן ותאמו איתך אספקה אנו רואים את התגובה שלך כהזדמנות ללמוד ולשפר את השירות שלנו ונעשה הכל כדי שמקרים כאלה לא יחזרו בעתיד אם יש משהו נוסף שתרצה לברר נשמח שתפנה אלינו תודה רבה על ההבנה והסבלנות צוות סיטי דיל

חוות הדעת עזרה לכם?
אמיר.ש
אמיר.ש
14.08.2025
מוצר שנרכש: טלוויזיה K4 635C50 TCL 50 אינטש יבואן רשמי 3 שנות אחריות

ממליץ מאוד למי שמעוניין להזמין מסיטי דיל לקרוא את מה שאני רושם. בשורה התחתונה לפני הקנייה הכל טוב ולרוב גם מחיר מאוד תחרותי, אחרי הקנייה אם יש בעיות כנראה שלא יענו לכם, אם יענו יבטיחו שיחזרו תוך שעות ואף אחד לא חוזר. שלחתי להם לפחות 4 מיילים שאף אחד מהם לא קיבל מענה, רק לאחר שרשמתי שאני פונה למועצה לצרכנות בתלונה כלפיהם פתאום ענו לי למייל, אוסיף ואומר גם ש התקשרתי ודיברתי עם לפחות שלושה נציגים שונים שם(מפאת כבודם והפרטיות שלהם לא ארשום את שמם), כל פעם אומרים שיטפלו , שיחזרו אליי תוך זמן קצר ואף אחד לא חוזר, דיברתי עם חלקם כמה וכמה פעמים כולל בקשה לאחראי\מנהל. ככה זה היה במשך חודש ו חצי עד שהרמתי י דיים והחלטתי לפנות בתלונה למועצה לצרכנות. מה שקרה אם הגעתם עד כאן הוא שרכשתי מהם טלויזיה לפני שנה וחצי בערך והיה רשום בכל מקום שמדובר על 3 שנים אחריות מלאה, גם בטלפון נאמר שיש אחריות מלאה 3 שנים. כשהתקשרתי ליבואן הרשמי לאחר שראיתי שיש בעיה בטלוזיה, ציינו שהאחריות רק לשנה ושאני צריך לפנות לחנות עצמה( סיטי דיל) ומשם הסיפור כפי שציינתי. אינספור התעלמויות, הבטחות שווא ומריחה אינסופית של זמן.

חוות הדעת עזרה לכם?
עידו
עידו
21.07.2025
מוצר שנרכש: כיריים אינדוקציה

היתה לי חוויית שירות מאוד לא נעימה איתם. הזמנתי אצלם, דרך האתר, כיריים אינדוקציה של סמסונג, מדגם שקיבל ציונים גבוהים גם בזאפ וגם באתרים בחו"ל. אחרי ההזמנה התקשר אלי איש מכירות שלהם, דיבר כאילו שהוא מנסה לוודא שאקבל את מה שמתאים לי, ואז אמר לי שעדיף לי להחליף לכיריים אחרות שהן בדיוק אותו דגם אבל עם משהו נוח יותר (כפתורי לחיצה במקום סליידר, כי הסליידר, לדבריו, לא נוח לשימוש). אחרי שהוא שלח לי את ההזמנה המתוקנת שמתי לב שהוא בעצם מכר לי דגם שונה שקיבל ביקורות גרועות ותלונות רבות, גם בישראל וגם בחו"ל. כשהבנתי את זה, ביקשתי שלא ישלחו לי את הכיריים והתקשרתי כדי לשנות בחזרה את ההזמנה למה שהזמנתי במקור, הוא התעקש לחייב אותי 100 ש"ח על השינוי חזרה (תשלום לחברת ההובלות, לדבריו), ואמר שישלח לי את מה שהזמנתי במקור. אחרי שעבר שבוע והכיריים לא הגיעו התקשרתי לשאול מה קורה והם אמרו לי ש"יש להם נוהל" שלא שולחים את המוצר עד שהמוצר שבוטל לא חוזר אליהם. שאלתי מה הקשר ולמה שאהיה תלוי בזמן שהמוצר הקודם יחזור אליהם והוא התעקש ש"זה הנוהל" - בלי נימוק והסבר. לכן, כדי לקבל את המוצר בלי עיכובים נוספים נאלצתי לבטל ולהזמין מחברה אחרת. כך שבגלל התרגיל שלהם גם הפסדתי 100 ש"ח וגם הפסדתי שבועיים שבהם נאלצתי לחיות ללא כיריים (זו דירה חדשה שעברתי אליה).

חוות הדעת עזרה לכם?
ash.shuv
ash.shuv
03.07.2025
מוצר שנרכש: מקרר אלקטרולוקס EQE5609BA

התקלקל לי המקרר בשיא החום, חיפשתי מקרר שיתאים לצרכים שלנו ובעיקר עם זמן אספקה קצר. סיטי דיל פרסמו את המקרר עם זמן אספקה של 4 ימי עסקים. רכשתי את המקרר ביום ראשון ומכיוון שאני בלחץ ללא מקרר בבית, ביום שני כבר התקשרתי לבקש שיתאמו אספקה. האיש בטלפון היה אדיב ואמר בטון מרגיע שהספק ייצור קשר בטח עד מחר לתיאום האספקה. חיכינו וחיכינו.... ביום רביעי התקשרנו שוב ונאמר לנו שמטפלים מיד וחוזרים אלינו לעדכן. .....לא חזרו, עברו שעות, התקשרנו שוב, הפעם הנציג היה פחות סבלני ואמר שהם עושים הכל לתאם בהקדם ושזה מטופל. לא טופל ולא עודכן. ביום חמישי - כשכבר עברו 4 ימי העסקים, ענה שוב קול אדיב שאמר "מטפל בתיאום מיד, ייצרו אתכם קשר" מיד זה לא היה אבל שעתיים אח"כ קיבלנו קישור לתיאום עצמי של ההובלה. הקישור הפנה למס' טלפון של חברת ההובלה. התקשרתי המתנתי בסבלנות (מיקומך בתור 9..) וכשענו ביקשתי לתאם והסברתי כמה זה דחוף ושלמעשה עבר זמן האספקה לו התחייבו. בדיקה קצרה במערכת וקיבלתי את התשובה הבאה: "ההזמנה נשלחה אלינו לפני חצי שעה, אין לי דרך לעזור לך, אפשר לתאם ליום שלישי הבא"!!!!!!!! מעצבן כששירות לא ניתן בזמן, מכעיס כשאתה מגלה שמשקרים לך בפנים במשך שבוע. מנסה לתפוס שוב את שיטי-דיל (לא טעות כתיב), בינתיים אין מענה. לקוח חוזר אני כבר לא אהיה. ראו הוזהרתם!

חוות הדעת עזרה לכם?
Efraim
Efraim
23.06.2025
מוצר שנרכש: Xiome TV s mini L55ma

חברה גרוע , מתחייבים לשלושה ימי עסקים עברו עשרה המוצר עדין לא הגיע , מפנים להמילטון המילטון טוענים שההזמנה בוטלה , חוזר לסיטי דיל טוענים שיש הזמנה סאגה של 3 ימים ללא מענה , ועדין לא ידוע מי לוקח אחריות על ההזמנה , אחד מפנה לשני הכסף שולם מזמן המוצר לא הגיע וגם לא ידוע אם יגיע

חוות הדעת עזרה לכם?
זיו
זיו
05.06.2025
מוצר שנרכש: מכונת קרח gorenje imc1200

קניתי מכונת קרח. התקלקלה אחרי 3 שבועות(!) מנסה לקבל שירות ותגובה מהחנות - לא מצליח.

חוות הדעת עזרה לכם?
DUBI
DUBI
18.05.2025
מוצר שנרכש: טלוויזיה סמסונג QLED 55 אינץ

רכשתי טלוויזית סמסונג 65 אינץ. בשל פגם במסך, הטלוויזיה הוחלפה ל-55 אינץ, בשל מחסור בדגם המקורי. הובטח לי החזר של 583 ש"ח, ההפרש בין הדגמים. בחודש וחצי האחרונים ביצעתי 5 שיחות טלפון לחנות, דיברתי ברוב הפעמים עם נציג המכירות - נתי, ופעם אחת עם שרית מהנהלת החשבונות. בכל אחת מהשיחות שניהם הבטיחו לי שתוך 3-4 ימים, אני אקבל את ההחזר. לפני שבוע אף שלחתי להם מייל, עליו לא קיבלתי תשובה. בקיצור, אם בעתיד תצטרכו לקבל החזר כלשהו מהחנות, הסיכוי לכך אפסי. אני הולך לתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
עוז
עוז
16.05.2025
מוצר שנרכש: טלוויזיה חכמה 43 אינץ' SAMSUNG דגם UE43DU7100 Crystal UHD 4K HDR

החנות לא זמינה בטלפון בכלל. הזמנתי את המוצר ועל אף שכתוב משלוח עד 3 ימי עסקים, החנות ממש לא עמדה בזמנים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Elena
Elena
15.05.2025
מוצר שנרכש: טלוויזיה חכמה Samsung 50'' QLED UHD 4K QE50Q60D

שיטה למשוך קונים עם מחירים נמוכים בלי שמוצר קיים במלאי חיפשתי בזאפ טלוויזית סמסונג ומצאתי בחנות הזו במחיר אחד מהכי משתלמים. זמן קצר אחרי רכישה פנה אליי נציג של חנות עם הסבר שמחיר שאני שילמתי זה מחיר טלוויזיה אצל יבואן מקביל. ניסה לשכנע אותי לשלם עוד 200 ומשהו שקל כדי לקנות דרך יוון רשמי והכי מצחיק אמר שרק דרך קנייה מיוון רשמי אפשר לקבל שדרוגים תוכנה של טלוויזיה בעתיד. סירבתי וביקשתי טלוויזיה מיוון מקביל. שאלתי פעמיים האם מכשיר נמצא במלאי אישרו לי שכן ושיחה הוקלטה. אחרי שלושה ימים התקשרו ואמרו ממחלקת אספקה שפריט לא נמצא במלאי וניסו לשכנע אותי לשלם 300 שקל ולקחת אותו מוצר מיבואן רשמי. סירבתי וביטלתי עסקה

חוות הדעת עזרה לכם?
yshippin
yshippin
07.05.2025
מוצר שנרכש: Tineco S5

בעקבות תקלה באתר חייבו אותי פעמיים והוציאו לי שני הזמנות. כשראיתי את זה התקשרתי לבטל ולאחר שבוע אני רואה שחייבו אותי 80 שקל דמי ביטול.

חוות הדעת עזרה לכם?
mifeld53
mifeld53
30.04.2025
מוצר שנרכש: שואב אבק אלחוטי XIAOMI דגם Mi Vacuum Cleaner G9 Plus שנתיים אחריות יבו

לאחר חמישה ימי עסקים הם התקשרו ואמרו שהמוצר אזל מהמלאי. במקום לעשות את זה באותו יום או מקסימום למחרת. כתוצאה מזה ביטלתי את העסקה ונשארתי בלי שואב אבק

חוות הדעת עזרה לכם?
adylevin.al
adylevin.al
23.04.2025
מוצר שנרכש: Electrolux EWF7028M6WA

שילמתי עבור מכונת כביסה והיא הובטחה (כך כתוב באתר ) תוך 4 ימי עסקים אחרי 6 ימי עסקים התחלתי לשאול היכן המכונה ולמה היא לא הגיעה ובתור תגובה קבלתי סיפורים שניתן לכתוב מהם ספר שלם. אחרי מספר התקשרויות חוזרות ובהם כל פעם סיפרו סיפור עצוב אחר למה המכונה לא הגיעה ביטלתי את ההזמנה. מסקנה אם אתם רוצים לקנות סיפורים במקום מוצר דרוש , פנו אליהם אם אתם רוצים מוצר באמת, לכו לאתר אחר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Anat
Anat
09.04.2025
מוצר שנרכש: מסך מגע אלחוטי חכם נייד על גלגלים 27 אינץ' LG StandbyME 27ART10AKPL

שירות איום ונורא!!!!! מאוד נחמדים כשמבצעים את העסקה ובזה זה נגמר, כשמשהו טיפה לא מסתדר הם הרבה פחות נחמדים. לא אקנה מהם שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
ורד
ורד
13.03.2025
מוצר שנרכש: PIE611BB5E

לא ממליצה בכלל! רכשתי מהם כיריים אינדוקציה של בוש בסוף דצמבר ביקשתי אספקה בפברואר, בטעות הוציאו לי את המשלוח שבוע לאחר הרכישה, עכשיו שאני צריכה את הכיריים כי הגיע המועד, עדכנו אותי שאין את המוצר במלאי

חוות הדעת עזרה לכם?
yaeld7585
yaeld7585
16.02.2025
מוצר שנרכש: תנור פירוליטי אלקטרולוקס

אני קניתי תנור פירוליטי לפני ארבעה חודשים פלוס והובטח לי תבנית נוספת והם פשוט צוחקים לי בפרצוף ומורחים אותי כל פעם מחדש אני מאוד מאוכזב מהם שהם לא מסוגלים לקחת אחריות על כזה דבר פשוט עצוב ומאכזב...

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בסיטי דיל

מוצרים נוספים הנמכרים בסיטי דיל

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון